Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
557 574
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K koll2
0 / 8

Nigdy mnie nie pytają dlaczego ? W chwili kiedy pani powie " dzwonimy z ofertą " odpowiadam. "Tu komenda wojewódzka Warszawa Śródmieście przy aparacie starszy posterunkowy Władysław Owczarek w czym mogę pomóc?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~NN
-1 / 1

Tak...a ten po drugiej stronie to pewnie nie wie, do kogo dzwoni i przestraszy się barana, który strzela takimi tekstami. Lol jaki internet jest głupi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+8 / 12

Czyli, że jeśli nie zgodzę się na każda ofertę, z którą do mnie dzwonią, to jestem burakiem? Musisz być uwielbiany przez telemarketerów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+4 / 8

SerapHin, nie pomyślałeś, że znaczna większość ludzi rozmawia kulturalnie i spokojnie, jednak po 10 telefonie z tą samą ofertą w ciągu jednego dnia każdy może się zdenerwować? Nie mam tu na myśli rzucania wulgaryzmami, ani krzyków, ale nie będę cały czas milutka dla pracowników firmy, która ma mnie gdzieś. Domyślam się, że nigdy nie próbowałeś np: nie przedłużać umowy. Wtedy potrafią dzwonić co godzinę, od 9 do 20. I nie zaznaczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie daje nic, przynajmniej u mnie nic nie dało. Trzeba być mocno naiwnym, żeby sądzić, że ktoś przejmuje się naszymi prawami, gdy w grę wchodzi kasa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+3 / 3

Chyba rzeczywiście żyjemy w dwóch różnych światach. Opisane problemy miałam właśnie z Play i naprawdę było to ponad 10 połączeń dziennie, liczyłam. Nie przedłużałam umowy, ponieważ internet mobilny przestał mi być potrzebny, za każdym razem grzecznie to tłumaczyłam konsultantom, ale nic nie pomagało. Wiem, że to nie jest ich wina, oni musza dzwonić, ale w pewnym momencie para zaczęła mi uszami wychodzić, gdyby trafili na bardziej nerwowego i mniej kulturalnego człowieka, to by sobie posłuchali. Na naszym przykładzie widać, że opinia zależy od osobistych doświadczeń, a te mogą być bardzo różne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
0 / 2

Czas to pieniądz.Skoro im płacą za to że ze mną rozmawiają to dlaczego ja mam to robić za darmo?Ale po co ja to mówię,pewnie jesteś telemarketerką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+1 / 5

Ilu z Was ma kontu w banku i nie płaci za jego obsługę? Jakim cudem bankom się to opłaca? Ono proste. Bank zarabia napożyczaniu waszych depozytów. Większości waszych w rzeczywistości nie ma, bank je komuś pożyczył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cysiek1991
+2 / 2

Jak i gdzie napisać podanie do sieci (w moim przypadku nju mobile) aby nie otrzymywać spam smsów od firm które sieć zawarła? Typu wróżki, sróżki i inne takie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RXsmok
+2 / 2

do operatora trzeba nie dać mu na to pozwolenia, wtedy to jest zasadniczo nielegalne. Polecam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SGH39
0 / 0

po pierwsze to zmuszają ludzi do takiego dzwonienia i rozliczają codziennie z ilości tel., nie dzwonisz lecisz na bruk, a po drugie to w cywilizowanych krajach nie można reklamować ani namawiać do tego typu produktów, więc może to nie wina ludzi którzy dzwonią ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cati8
0 / 0

mam pre paida i zasyfiona historie w BIK.nikt do mnie nie dzwoni:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem