Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
7215 7735
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M Medur
-1 / 85

Z przychylnymi mediami*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gosc101
+29 / 43

@Medur Nie rozumiem minusów, jeśli moi znajomi co wiedzę o polityce biorą tylko z gazety wyborczej i tvnu głosują na Kukiza to raczej nie dlatego, ze go tępią w mediach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~stopjow
+6 / 22

Chciałem coś napisać:
Nigdy nie byłem zwolennikiem JOW i uważam ten postulat za szkodliwy, ale zacznijmy od początku. 
Odbyły się w Wielkiej Brytanii wybory, w których partia UKIP mając 12,7 % poparcia w społeczeństwie brytyjskim otrzymała 1 (słownie: JEDEN) mandat. To znaczy, że 12,7 % społeczeństwa Brytyjskiego ma JEDNEGO przedstawiciela (a nie kilkudziesięciu jak by to było w ordynacji proporcjonalnej). To przykład praktyczny.
Teraz przykład hipotetyczny. Załóżmy, że mamy okręg wyborczy z ordynacją większościową. Na stanowisko posła kandyduje 10 osób. Co to oznacza? Oznacza to tyle, że do zdobycia mandatu wystarczy 10 %+1 głos - osoba, która tyle uzyska automatycznie będzie mieć więcej niż pozostali. To znaczy, że w takim przypadku istnieje możliwość, że 90 % społeczności z danego okręgu nie będzie mieć swojego przedstawiciela. W ogóle.
Idziemy dalej: przykład z polskiego podwórka - senat. Wybory do senatu odbywają się w ordynacji większościowej. Jak wygląda senat? Następująco: PO - 62, PIS - 32, PSL - 2. ZP - 1, Niezrzeszeni - 4. Przy czym z tego co kojarzę pan z ZP dostał się z list PiS, podobnie niezależni z PO lub PiS. No i gdzie to odpartyjnienie? Bo ja tu widzę jedynie jeszcze większe UPARTYJNIENIE, gdzie PO w analogicznym układzie sił w sejmie mogłoby rządzić samodzielnie, a przy odrobinie szczęścia miałaby 2/3 głosów, czyli praktycznie władzę dyktatorską. 
Wnioski: ordynacja większościowa, postulowane przez p. Kukiza JOWy ZAWSZE prowadzą do maksymalnego upartyjnienia polityki - nigdy odwrotnie. Pomijając fakt, iż obecnie prowadzenie stałej działalności politycznej w jakimkolwiek kraju bez zaplecza partyjnego, jest z przyczyn czysto obiektywnych na dłuższą metę zwyczajnie niemożliwe (chyba, że ktoś ma bardzo dużo pieniążków) należy zwrócić uwagę na fakt, iż wszędzie gdzie obowiązuje ordynacja większościowa doszło praktycznie do dualizmu partyjnego. Patrz: USA - funkcjonuje tam wiele partii politycznych, w praktyce liczą się tylko dwie: Republikanie i Demokraci - nikt więcej. Podobnie w UK pierwsze skrzypce gra Partia Pracy lub Torysi (Partia Konserwatywna). Wpływ pozostałych ugrupowań na politykę jest w najlepszym wypadku znikomy (patrz: 12,7 % głosów w całym kraju - 1 mandat). Wprowadzenie JOW w Polsce spowoduje tylko jedno: Cały front partyjny określany jako antysystemowy będzie bez szans, PSL i SLD wypadnie z gry (no PSL może będzie miał jednego posła czy dwóch, ale nie więcej) i jedynymi liczącymi się siłami politycznymi będzie PO i PiS. Scena polityczna zostanie całkowicie zabetonowana. Nie ma co marzyć takżę o polityku odpowiedzialnym przed wyborcą i możliwości jego odwołania przez referendum - to mrzonki. Gdyby tak było to wybory odbywałby się cały czas w całym kraju bo nieustannie by kogoś odwoływano i powoływano nowych ludzi, powodowałoby to niestabilność głównych organów władzy, a co za tym idzie - niemożność wypracowania długofalowych planów i strategii rozwoju polityki państwa. Posłów i Senatorów rozlicza się przy urnach wyborczych co 4 lata i jest to wystarczające, poza tym, serio myślicie, że Polacy których 50 % nie chce się co 4 lata ruszyć, żeby skreślić krzyżyk na kartce nagle będą stale latać po lokalach wyborczych, bo kogoś się będzie odwoływać i powoływać? Marzenia. Ale nie to jest najważniejsze. Najważniejsze jest to, że ordynacja większościowa wprowadzi niemal natychmiast dualizm partyjny - system dwupartyjny, reszta będzie miała mało (lub nic) do powiedzenia. To są fakty, kto tego nie widzi jest ślepy lub głupi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pogromca_polactwa
+2 / 4

@Medur @ stopjow, dokładnie tak, ale ci myślący, myślą że jak będą JOWy, to będą panować nad politykami :D Bzdura. Widać dokładnie na odwrót. Przez ostatnią kadencję, było kilkanaście wniosków dla senatorów w sprawach sądowych i żaden nie odpowiedział, bo nikt nie głosował w izbie wyższej przeciwko sobie, tak naprawdę. Ale powiem tobie inaczej. Polacy nigdy nie uczą się inaczej jak na doświadczeniu. A więc nich i tak będzie. już to widzę jak za dwa lata najdalej będą krzyczeć, Kukiz nas oszukał, nie ma na kogo głosować. i to będą ci, któzy dzisiaj uważają się z myślących. Rzecz jasna myślących inaczej. I niech tak będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nullmaruzero
+11 / 15

@dodawajka - Za to Wy, inteligentni obywatele mający politykę w małym palcu przez lata wybieraliście tak świetnie że jesteście murzynami Europy. Jak 1/5 narodu jest antysystemowymi lemingami to znaczy że zwolennicy systemu coś chu*owo go zrobili, nie uważasz? Śmieszą mnie takie komentarze, normalnie to wszyscy "Ą Ę" pisali tak o Korwinie i jego wyborcach, teraz nagle wyskakuje Kukiz który ma 20% i piszecie to samo. Weźcie cepy kalkulator do ręki i dodajcie wynik jednego i drugiego - wychodzi że 1/4 kraju jest antysystemowa. Ale to dobrze, bo to świadczy o tym, że nie są lemingami - bo jak coś się nie podoba to staram się to zmienić. Co jak co ale lemingi to właśnie zmieniają PO na PiS i odwrotnie do usranej śmierci albo nawet nie idą głosować, wolą oglądać paradokumentalne seriale dla parainteligentnych na Polsacie i TVN i jojczyć na internecie. Jak się dupę ma obsraną to zmienianie gaci nie pomoże póki tej dupy nie umyjemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jaksa0
+1 / 1

@stopjow Wszystko pięknie ale zapomniałeś o jednej rzeczy. W ordynacji większościowej wybory trwają w OKRĘGU WYBORCZYM, w każdym osobno, a nie w całym kraju jak dzisiaj w Polsce. Dlatego porównywanie wyników w skali kraju jest jak porównywanie wyników wyborów do PE w skali całej Unii Europejskiej. Po drugie: do sejmu obecnie wchodzą posłowie, którzy nie uzyskali nawet 0,5% głosów (byli tacy, co dostali więcej, ale ordynacja złodziei zdziałała swoje). Problemem jest marnowanie głosów (główna przyczyna systemu dwupartyjnego), lecz jest to także problem występujący w ordynacji proporcjonalnej. Niemniej ja preferuję JOWy australijskie, które powyższe problemy eliminują. Odniosę się jeszcze do senatu: naprawdę żałuję że wybory te odbywają się razem z wyborami do sejmu, gdyż przez to są one niezauważalne. I to jest jeden z głównych powód, dla którego senat wygląda jak wygląda. Oczywiście jest także kwestia zbyt wielkich okręgów, które dyskredytują niezależnych ludzi oraz marnowanie głosów, które opisałem powyżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MisterWieszKto
0 / 2

pisowiec? w dodatku z rakotwórczym papierosem? nie no szacun

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sikor17
0 / 0

@Nullmaruzero A czy Ty człowieku nie potrafisz zrozumieć, że nie ma magicznej różdżki i jak pan Kukiz przyjdzie to nagle ludzie nie zaczną zarabiać 5000 zł a emerytury nie podwoją się? Nasza gospodarka przez 20 lat była komunistyczna - stagnowała, gdzie w tym czasie inni się rozwijali. Potrzeba czasu by również w Polsce zaczęło bym równie dobrze, ale to nie trwa 4 czy 8 lat!!! Żal mi naszego naiwnego społeczeństwa, po prostu żal. Głosować na faceta, bo to muzyk, bo piękne hasła rzuca, A program? Po co nam! I kto tu jest lemingiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gosc101
+6 / 18

@Jokeres Nie sugeruje się sondażami tylko wiedza własną. Są ludzie, których znam i głosują tylko na Po bo nie PiS (młodzi są) i nagle ci ludzie chcą głosować na Kukiza no to faktycznie coś ciekawego się dzieje. Z elektoratu Korwina z moich znajomych to jakieś nie wiem z 10% poszło na Kukiza głosować reszta została przy Korwinie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gosc101
+2 / 8

@Jokeres Dobije cię mówię tu o środowisku akademickim :P .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar distroitgermany
+5 / 9

Ja również nic nie widzę w komorowskim ale widzę choćby wykształcenie Dudy i kukiza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Józef Stalin
-1 / 7

@Jokeres "a dlaczego tak zrobiłem, to jest kwestia do pisania godzinami..." - yyy.... bo masakrował lefaków i obniży podatki tak bardzo, że rodziców będzie stać na lepsze gimbazjum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RamItDown
+3 / 5

Widzę, że już mnie w pewnej argumentacji uprzedzono..., ale jak na początku traktowałem tak trochę z przymrużeniem oka kandydaturę Kukiza, tak później myślałem, że jak już mu te słupki zaczęły rosnąć, to jeszcze się łudziłem, że tak po prostu Ci, którzy mają dość politycznej elity, a nie znają innego nazwiska poza Kukizem, to nabijają statystyki..
Ostatecznie liczyłem, że Pan Paweł, do którego tak ogólnie nic nie mam, pójdzie po rozum do głowy i jeśli chce faktycznie dobra Polski, w co jestem skłonny wierzyć, przekaże przed samymi wyborami poparcie, któremuś z kandydatów faktycznie anty-systemowych..., którzy dawali nadzieję jakichś zmian... a tu lipa.

Dalej się będzie plenił ten socjal j**any w nowym wydaniu, bo poza JOWAMI to tam nic tym programie nie było, już pomijając słuszność ich samych...
Ehh... "Wind of change..." powiało powiało i spier*oli*o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
0 / 0

@daro97 Po krowin po popularność internautów oraz osób poniżej 18 lat tylko ,ci pierwsi t nie chodzą na wybory bo przecież lepiej kliknąć moce na demotach lub na fb dał łapkę niż wybrać swojego kandydata . Kukiz jak sam pisze przekonał obywateli aby na niego głosowali myślę ze będzie miał z 22 % jak spłyną wynik z pozostały okręgów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2015 o 22:22

R Rakkatakka
+4 / 6

@daro97 na prawdę wierzysz, że sonda uliczna jest wiarygodnym badaniem? Jak sama nazwa wskazuje taki sondaż przeprowadza się w mieście lub miasteczku co już nie pozwala odnieść jego wyników do skali kraju. Poza tym wynikami można łatwo manipulować. Wystarczy, że będę stał w miejscu gdzie jest dużo młodych ludzi (np w pobliżu większej uczelni) i poparcie dla Korwina może wynosić nawet kilkanaście procent. Co z tego skoro do głosowania idą też starsi ludzie, a Korwin ma poparcie tylko w grupie wiekowej 18-29? W innych grupach poparcie dla niego wynosi około 3%, więc ostateczne wyniki są jakie są. Jak nie wierzysz, to odejdź od kompa i popytaj ludzi starszych na kogo głosowali. Jak nadal nie będziesz przekonany to przejedź się na wieś i popatrz jakie tam poparcie ma korwin. Jeśli obracasz się w środowisku ludzi młodych (liceum,uczelnia), to może ci się wydawać, że Korwin ma spore poparcie, ale wystarczy tylko zmienić to środowisko, by stał się marginalnym kandydatem. Taka jest prawda i pogódź się z nią zamiast węszyć spiski i układy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marco_van_Basten
+15 / 57

20% poparcia, bo 20% tego narodu to postępowi myślący ludzie, reszta to stwardniały niezdolny do przemian beton, na który plują, a on mówi, że to deszcz pada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gosc101
+24 / 32

@Marco_van_Basten Mnie zawsze ciekawi dlaczego ludzie, którzy nie sprawdzają swojej wiedzy na temat partii/kandydatów uważają się za takich mądrych. Mówię tu oczywiście nie tylko o wyborcach PO I PiS, ale też o zwolennikach Jowów, które by te partie promowały. Jako, ze podobne komentarze są minusowane wysilę się by to wytłumaczyć łopatologicznie: Jeśli wyborcy antysystemowi to 15% procent społeczeństwa to w wyborach parlamentarnych partię ich reprezentujące wchodzą do sejmu i mają wpływ na losy kraju. To był nasz system, który chcą wprowadzic m.in Kanadyjczycy, którzy narzekają na Jowy. Teraz Jowy: Wyborcy antysystemowi(po prostu nie obecna scena polityczna) to 15% i są oni rozsiani po kraju więc możliwe jest, że w ogóle nie będą mieli ani jednego swojego przedstawiciela gdyż wątpliwe jest aby, w którymś okręgu było ich więcej niż zwolenników systemu( w jednomadatowwych wygrywa tylko 1 osoba na okręg). Ten system tępi mniejsze ugrupowania jak cholera i broń nas Boże przed jego wprowadzeniem: Idę o zakład, ze PO w ramię w ramię z Kukizem to wprowadzi jeśli wygra najbliższe wybory. By wyjaśnić: Ze względu na zaplecze strukturalne i polityczne liderzy partyjni się utrzymają w tym systemie i wejdą do sejmu tak jak to się dzieje w innych krajach z tym systemem a dyscyplina partyjna pozostanie równie silna jak jest obecnie. Dziękuje jak to dla kogoś zbyt trudne do zrozumienia niech minusuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2015 o 22:58

W waikiki823
+4 / 6

10/10

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ytord
+6 / 16

@Marco_van_Basten ja głosowałem za Kukizem i w parlamentarnych będę głosował, ale zrobię wszystko, żeby w drugiej turze prezydenckich PAJAC Z WSI PRZESTAŁ BEZCZEŚCIĆ URZĄD PREZYDENTA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidsznurek
-1 / 9

@Ytord Dokładnie to, teraz byleby Komorowski nie został prezydentem, wtedy Polska stanie w miejscu (nie będą jej niszczyć na ostatki), a jesieniom PiS będzie musiał dla narodu zrobić wszystko bo inaczej nie będzie koalicji z Kukizem a tylko taka koalicja wchodzi w grę i tak jesienią naród odzyska wolność!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~peterson35
+9 / 9

@Marco_van_Basten NAJWIĘKSZĄ GŁUPOTĄ spłaszczać rzeczywistość, mój Kukiz najlepszy, reszta taka sama. Głosowałem na Kukiza, ale jeszcze mi nie odbiło, żeby wszystkich poza nim uznać za złych i jednakowych . Właśnie takich jak ty uważam, za idiotów, którzy tylko przez pomyłkę zagłosują na właściwa osobę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gosc_102
+7 / 11

@gosc101
Mnie generalnie wystarczy fakt, że Pan Kukiz:
1) jest wystarczająco i raczej szczerze wku*wiony od kilku lat na polityke/polityków/ustrój etc. - wygląda na wiarygodnego
2) nie jest w żadnej partii, czyli nie jest pionkiem w grze, przedstawicielem najlepiej prezentującym się wizualnie i elokwentnie danej partii.
Nie chodzę na wybory, nie byłam od dawien dawna, na prawdę - aczkolwiek - tym razem się wybrałam i zagłosowałam właśnie za tym Panem. Uważam (to jest MOJE zdanie), że jako jedyny jest w stanie coś wnieść, coś zmienić, mimo że nie zgadzam sie do końca z Jego postulatami.
No ale niestety, EMERYCI WYBRALI. SMUTNO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hartigan
+2 / 4

@Marco_van_Basten Jakby 20% NARODU na niego zagłosowało to by był 1. nie 3. W wyborach wzieło mniej niż 40%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+8 / 12

Pajacspiewak-dziwisz sie, ze niektorzy ludzie popierali kiedys PO? PO mialo calkiem dobre postulaty,z tym, ze jak sie dorwali do wladzy z to z tych calkiem fajnych postulatow zostaly calkiem niezle przekrety i calkiem spora glupota w prawie. Nikt myslalacy na narodowca nie zaglosuje, prosta pilka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~I_know
+5 / 23

Przez ostatni tydzień była bardzo duża mobilizacja ze strony internautów (także z mojej) typu : głosuję przeciw systemowi: głosuję na Kukiza lub Korwina; zabieram długopis na wybory... chyba też słowa Korwina o tym, że zgadza się z Kukizem dodały mu kilka dobrych procent od kuców.. jednak mój kumpel powiedział niedawno: "KUKIZ DOBRZE MÓWI, ALE NAJPIERW POWINIEN WYTRZEŹWIEĆ" i obawiam się, że i tym razem ma dużo racji.. ;P ale zobaczymy jak będzie. P.S. No i muszę wyczyścić "cookies", aby dodać ten komentarz ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+5 / 13

I dobrze to podziałało, sporo moich znajomych którzy w ogóle nie chcieli iść na wybory bo i tak wygra komor albo duda poszło i zagłosowało na Kukiza jak na stronach zobaczyli, że miał po 170 tys like'ów. A teraz gdyby spora część która głosuje "na mniejsze zło" albo "przeciw komuś" pomyślała, to wyniki mogłyby być całkiem inne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michael19PL
+123 / 167

Naprawdę szczyt chamstwa w Polsat News, który podczas przemowy Kukiza puścił w tle przemówienie Dudy z przed kilku minut, chyba tylko po to aby zagłuszyć prawdę którą Pan Kukiz przedstawił. Obłuda i chamstwo wszystkich mediów jest niemożliwa. Brawo Dla Pana Kukiza i oby tylko dotrzymał słowa i nie poparł żadnego z tych "betonów" w drugiej turze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Weteran_netowej_spinki
+7 / 15

@michael19PL W Polsce nie ma polskiej TV i to jest nasz problem. Niemcy mają niemiecką Ruscy ruską a my... antypolską (TVN, Polsat, TVP). Jestem całym sercem z Kukizem, ale w II turze będę przeciw Komorowskiemu. Czekam na partię Kukiza w parlamencie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+8 / 10

@Przecier69 W innym komentarzu ktoś pisał, że jest marionetką PO. Zdecydujcie się. A tak nawiasem mówiąc to wciąż lepszy kandydat niż komor.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar justa279
0 / 2

@michael19PL Miała wtedy parę kart przeglądarki otwartych i myślałam, że mi się samo włączyło przemówienie Dudy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~smok12345
+3 / 3

ja myślałam, że Gugała w Polsat News się tam popłacze jak ogłaszali wyniki. "Niezależne media"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Auroramo
+2 / 2

@michael19PL teraz tylko pomysl o tym, że choćby nie wiem co jeden z nich zostanie prezydentem. Nikt z was tego nie odwróci, że Kukiz się nie dostał więc może otrząśnij się i wybierz któregoś kandydata bo może się okazać, że przez kolejne 5 lat Polskę czeka katastrofa bo Ty i inni po prostu macie wszystko gdzieś. Ale ja nie mam. Nadal walczę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~werfss
0 / 0

@michael19PL Fajnie to brzmialo ta obluda ktora bylo slychac jak Kukiz mowil

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
0 / 0

@michael19PL tak szczerze to Kukiz akurat w tamtym momencie nic ciekawego ne mówił. od podziękowania dla rodziny, ale fakt. Chamstwo i brak kultury gryzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bombelek81
0 / 0

@HaveANiceDay1983 Przecinki, polskie znaki, "uważa" i takie tam...ale co ja tam wiem... jestem tylko Polką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hartigan
0 / 0

Widzisz bombelek? Przynajmniej wiesz kto na niego głosował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HaveANiceDay1983
0 / 0

wybacz na tablecie w robocie sprawdzałem wyniki i demoty, a ten tekst "... kto na niego głosował" to skąd wyrwałeś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
+22 / 32

Przede wszystkim to prosty człowiek, który wkurzył się tak jak spora część narodu i postanowił się poświęcić i reprezentować tych ludzi. Wytyka się jego brak kompetencji do rządzenia Polską, ale niewielu polityków ma kompetencje do sprawowania swojego stanowiska w rządzie, a Kukiz przynajmniej jest patriotą, kocha swój kraj i nie pozwoli go niszczyć tak jak to robi obecny rząd i jego "kompetentni" urzędnicy. Dlatego ma takie poparcie ludzi. Jakakolwiek by nie była polityka mediów, to na pewno namieszali nie raz... poparciem, które idioci potraktowali jako dowód na bycie marionetką PO i manipulacjami, po których kolejna grupa "niedoinformowanych" wierzyła w to, że Kukiz się wycofał. Zrobił bardzo wiele i mam nadzieję, że się nie da i będzie ich gryzł i parł do przodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
-2 / 16

@sraka12 Pamiętam, że popierasz Korwina. Naucz się przegrywać, co? Teksty o zabijaniu są naprawdę mało dojrzałe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2015 o 22:20

J JaroWars
+1 / 3

@szarozielony: Proponuję rozładować nieco to napięcie, gratulując Dudzie, Komorowskiemu i Kukizowi świetnych wyników w I turze. Pozostałym nie gratuluję, no bo... cóż... nie ma czego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
0 / 2

@sraka12 @JaroWars - to jest dobre podejście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wfgfg
+15 / 23

Kukiz jest silny słabością swoich przeciwników, prawda jest taka, że te 20% polaków ma dosyć bandy czworga i dlatego głosuje, nie ZA kukizem ale PRZECIW zabetonowanej scenie politycznej. Na korwina nie głosują choć ma podobne postulaty bo korwin nie ma wszystkich klepek, no i ma bardzo przeciwko niemu nastawione media, przekręcające jego wypowiedzi, jest niszczony od lat, a kukiza jeszcze się nie bali, dopiero teraz będzie i nad nim festiwal nienawiści z wyborczej i tvn-u .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ktosi1
+10 / 10

Moim zdaniem Korwin mógłby się lepiej wyrażać. I nie chodzi tu o to, że strasznie szybko czasem mówi. Będąc osobą publiczną powinno sie wypowiadać kulturlnie, nie skreśla to dosadności wypowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kukiz20pro
+1 / 1

głosowałam ZA Kukizem, nie PRZECIW POPiSowi ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
+4 / 24

"Bez przychylności mediów..." ekhem! A demoty to co, piasek na plaży?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wwwarNO
+1 / 3

Ta wyssane z palca ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ojejku12
-2 / 4

Szkoda tylko, ze wlasnie nie ma on zaplecza politycznego i nawet jakby zostal prezydentem to nic nie da rady zmienic. Dalej PO bedzie dyktowac warunki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~QWERTTYZZZZZZ
+8 / 14

IDZIEMY NA CIEBIE GLOSOWAC PAWEL ROWNIEŻ DO SEJMU POWODZEN IA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hartigan
+1 / 7

@edzsledz Złamał je jeszcze przed obiecując niemożliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek9375
0 / 4

Spokojnie, jeszcze wyników nie było, Jeśli wyniki okażą się podobne to tych wstępnych, to znaczy, że był przekręt. A Kukiz będzie dalej w to szedł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+11 / 17

% komorowskiego, tylko pokazuję ilu mamy urzędasów w tym kraju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T termix369
+3 / 11

@mygyry87 Nie tyle może urzędasów co po prostu zwykłych idiotów bo wyborców bronka inaczej nazwać nie można.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~XC
-5 / 23

PeOwiec i antyklerykał z miernym wykształceniem, lekoman i alkoholik. Czy ktoś taki mógłby być godnym reprezentantem naszego kraju????? Opamiętajcie się, na kogo głosowaliście kretyni??? Chyba tylko na takich wykolejeńców zasługujecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T termix369
+2 / 14

Widzę że kolejny wyborca bronka z IQ psa się znalazł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Noctua
+3 / 7

@termix369 proszę piesków nie obrażać, to są inteligentne stworzenia ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T termix369
+2 / 4

W sumie racja :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LogujSie
+2 / 4

Jak widać jest jeszcze mnóstwo debili-lemingów, którzy wierzą, że to przypadek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MINTOR_
0 / 2

Niestety, to ciągle za mało. Miałem jakąś głupią nadzieję, że bronek i duda będą mieli bardziej zróżnicowana liczbę głosów,a obaj idą niestety niemal łeb w łeb z wynikiem ok 33%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
+2 / 2

@MINTOR_ Korwina zna każdy w Polsce, problem w tym, że znają go z jego pochopnych i niepotrzebnych wypowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MINTOR_
+1 / 1

filozof, ja o Kukizie, Ty o Korwinie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sikor17
+1 / 3

Hmm ciekawe, że miał największą salę dzisiejszego wieczoru wynajętą. Polityczne doświadczenie już miał, jak bratał się ze współczesnym związkiem zawodowym Solidarność, a techniki marketingu świetnie poznał przy promowaniu swoich utworów ;) niestety rzeczywistość nie jest taka piękna, a pan Kukiz to nie pierwszy lepszy człowiek z ulicy, tylko znany artysta ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciufa
+4 / 16

Do wyborców sz.p. Kukiza. Ja go lubię, naprawdę. Was chyba też. Ale proszę mi teraz wytłumaczyć dlaczego na niego głosujecie,tj. proszę mi tu nie mówić o tym w kontekście sympatii do niego, bo papieża choćby to ja lubić mogę albo nie, a to, czy go popieram to już zupełnie inna sprawa. Proszę mi przytoczyć przynajmniej 5 punktów jego oficjalnego planu wyborczego i uargumentować ich zasadność. Na koniec podpowiem wam tak zupełnie przyjacielsko: nie zrobicie tego, bo nie jesteście w stanie. Głosujecie na nazwisko i ładne słówka, a nie na idee.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sikor17
+1 / 11

@Ciufa Święta prawda, ale jak widać 20% ludzi nie myśli w ogóle tylko umie przeczytać nazwisko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
+4 / 14

@Ciufa No i tu się mylisz. Widać, że nie jesteś w temacie. 1. Zmiana ordynacji wyborczej 2. Odpodatkowanie pracy 3. Zmniejszenie liczby urzędników 4. Reforma sądownictwa. 5. Zdrowe poglądy na in-vitro i inne sprawy światopoglądowe. Także najpierw się dokształć, a później komentuj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2015 o 0:19

T Tekanu
+4 / 10

@Ciufa A tak z Ciekawości się zapytam, jaki sens jest kierować się programem danego kandydata, skoro nie ma On obowiązku spełnienia postulatów w nim zawartych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciufa
-5 / 13

To, że pan Kukiz jest, tu cytuję: "swój chłop" to my wszyscy pewnie wiemy, lepiej czy gorzej. Problem w tym. że dokładnie to samo to każdy z nas może powiedzieć zapewne o wielu ludziach ze swojego otoczenia niekoniecznie uważając ich za godnych kandydatów na urząd prezydenta. I tu właśnie zaczyna się rozmowa o poważnej polityce, gdzie rozgraniczamy ludzi, którzy fajnie prezentują się w mediach oraz tych, którzy mają realną wizję rozwoju państwa. To jest coś, czego póki co wyborcy sz.p. Kukiza nie będą potrafili zrozumieć. A dla pana filozofa21 mam niestety dość przykrą odpowiedź, to o czym piszesz wynika tylko i wyłącznie z interpretacji słów Kukiza, bowiem nie ma czegoś takiego jak jasno skonstruowany plan wyborczy tegoż kandydata. Ale dziękuję ci za potwierdzenie moich rozmyśleń, których wniosek jest prosty: wyborcy Kukiza to idioci, którzy nie wiedzą o czym mówią. Jesteś doskonałym tego przykładem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
+2 / 10

@Ciufa No a skąd miałoby to wynikać geniuszu, z interpretacji słów Magdy Gessler? Zasadniczo tak własnie ludzie się porozumiewają. Program papierowy możesz sobie użyć najwyżej w celach higienicznych, bo w 2007 roku PO miało bardzo dobry papierowy program, problem w tym, że nic z tego nie zrobili. Także nie zgrywaj mędrka, bo Kukiz był najlepszym możliwym kandydatem. Teraz już nie ma na kogo głosować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciufa
-2 / 8

Zgadzam się z tym, że teraz już nie ma na kogo głosować, ale smuci mnie tak wysokie poparcie dla człowieka, którego nawet podstawowy postulat o który walczy jest już dawno skazany na porażkę i tak, mówię tu o osławionych Jowach, które jak się okazało w GB cementuje scenę polityczną bardzo mocno, czemu sam zainteresowany podobno się sprzeciwia (mówiac jednocześnie, że "JOWy prowadzą do dwupartyjnośći". Ja za to dziękuję, w Polsce już to mamy od dobrych paru lat. Przywołujesz przykład Platformy na dowód tego, że papierowy program nie równa się działanie, a teraz powiedz mi co twoim zdaniem jest gwarantem tego, że Kukiz zrobiłby chociaż to o czym pisałeś wymieniając punkty jego rzekomego (nieistniejącego nawet papierowo) programu? No dawaj te argumenty chłopie i nie nazywaj mnie mędrkiem bo nim nie jestem, zaś swoje przeżyłem i uczyłem się ekonomii dobrych parę lat, więc wiem co i jak działa. Sz.p, Kukiz sprawia wrażenie osoby, która o takich rzeczach "nie doczytała".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
0 / 8

@Ciufa Żyję w UK i zrozum to, że tutaj scena polityczna wygląda inaczej. Tutaj też są inne nastroje, zupełnie inne problemy. Dopóki Korwin nie wyciągnął tego tematu - nie widziałem ani jednego negatywnego komentarza. Teraz nagle wszyscy są przeciwnikami JOW. Jaką mam gwarancję, że Kukiz by coś zrobił? Odpowiedź: żadną. Żaden z kandydatów nie daje mi gwarancji, nawet jakby wykuł swój plan w skale. Z prostej przyczyny - prawo go do niczego nie zobowiązuje, może zapisać, że da każdemu po 100 milionów i to jest zgodne z prawem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciufa
0 / 6

Odpowiedz mi zatem na pytanie, dlaczego Kukiz? I zrozum, że ja pisząc te rzeczy tego człowieka nie atakuję, ciebie też nie atakuję pisząc to wszystko. Po prostu nie mogę zrozumieć, jak typek, który wyrósł jako polityk dosłownie pare lat temu może mieć takie poparcie nie skłaniając się ani ku Marksizmowi ani Austriackiej szkole ekonomii, nie wiedząc pewnie nawet co to jest krzywa Laffera, mimo to ubiega się o fotel ważnej pozycji w kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciufa
0 / 8

Czyli innymi słowy głosowaliście na nic konkretnego z tego co piszesz.... Gratuluję. Głos na Kukiza był błędem, jak wielkim to pokaże przyszłość. Ale rozumiem, że jesteście swoistym elektoratem protestu, dawniej ludzie głosowali na PO, bo z bilboardów w dużych miastach krzyczał pan Tusk mówiący "Polska zasługuje na cud gospodarczy". Nadal głosujecie na lisów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2015 o 8:05

M masky17
0 / 2

@Ciufa To tak jak z Korwinem. Dopóki ktoś nie ma szans zrealizować swojego programu (tj dostać realnej władzy), to to ZAWSZE będzie populizm i nazwiska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
-1 / 5

@Ciufa: Przemawia przez ciebie ignorancja. Nic konkretnego? Mało konkretne pytanie, mało konkretna odpowiedź. Skoro porównujesz Kukiza do PO, to znaczy, że nie znasz historii i charakterologii tamtych czasów. Kukiz najczęściej mówił o JOW-ach, ponieważ uważa, że to podstawa do zmiany systemu. Ale również (czego usilnie wiele osób nie chce dostrzec) mówił bardzo konkretnie o zmianie konstytucji, reformie edukacji, zmiany polityki systemu ubezpieczeniowego i emerytalnego. Ma bardzo konkretne poglądy na sprawę wojska i jego reform. O wszystkim tym mówił zaznaczając, że podstawą tego jest zmiana ordynacji wyborczej. Piszesz, jakbyś był specjalistą i wróżbitą. Uważam się za w miarę (nie jakoś wybitnie, ale jednak) ogarniętą osobę w sprawach polityki i wydaje mi się, że Kukiz był dobrym wyborem. Nie żałuję tego. Zobaczymy co czas pokaże. Niestety Korwin zdobył mniej poparcia, niż oczekiwałem (choć trzeba poczekać na głosy z zagranicy, które nie były jeszcze brane pod uwagę), ale nie ma też tragedii. Wszystko się okaże w najbliższych miesiącach i dużo zależy od strategicznego podejścia Kukiza do pozostałych antysystemowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2015 o 8:47

N Noctua
+2 / 2

@Ciufa błędem jest jedynie brak uczestnictwa w wyborach.
Dlaczego Kukiz ma takie duże poparcie? Bo większość ludzi żyjących w tym kraju ma już dosyć sytuacji obecnie panującej. Od kilkunastu lat w rządzie znajduję się te same osoby i w dużej mierze nic dobrego dla Polski nie zrobiły - a jakie miały piękne plany wyborcze, prawda? Niestety od dłuższego czasu wybory dla większości Polaków polegały na wyborze mniejszego zła, dlatego może w końcu należy dać szansę komuś innemu? Czy możemy wiele stracić? Raczej nie.
Jeśli chodzi o oficjalny plan wyborczy lepiej mieć jeden punkt i dążyć konsekwentnie do jego realizacji niż 10 i ani jednego nie spełnić, a co gorsze zrobić całkiem przeciwne rzeczy.
Jeśli chodzi o JOWy, fakt może się zdarzyć, że będą rządzić dwie największa partie (obecnie i tak jest taka sytuacja), jednak główną ich ideą jest to, żeby obywatele wybierali osoby mające zasiadać w rządzie, a nie jak to jest obecnie - prezesi partii. Dzięki temu społeczeństwo będzie mogło bliżej przyjrzeć się kandydatom, staną się też oni odpowiedzialni za swoje decyzje - jeśli się nie sprawdzą po prostu nie zostaną wybrani na następną kadencję. Co to za różnica czy będą się należeć do partii X, Y, Z czy do żadnej? Jak dla mnie wszyscy mogą być i z jednej partii, byle nie bali się wyrażać swojej opinii (obecnie muszą głosować zgodnie z poglądami partii), godnie reprezentowali swoich wyborców i podejmowali decyzje, które pozytywnie wpłyną na sytuacje w państwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciufa
-1 / 3

Co się będziemy kłócić, i tak żaden z was nawet nie przeszedł obok zagadnień, o których pragnąłem usłyszeć w kontekście głosowania na pana Kukiza. Wybraliście człowieka bez poglądów i żadnego planu na rozwój państwa, a ja te posty tutaj piszę głównie po to, żeby za pare lat móc je wyciągnąć i powiedzieć: "a nie mówiłem?". Dlatego mówię, Kukiz to zły kandydat, a tak duże jego poparcie to kolejna zmarnowana szansa dla kraju w wyborach. W 2007 roku błagałem ludzi, żeby nie głosowali na PO - rację miałem, choć nawet wtedy nie sądziłem, że tak wielką. W 2010 bardzo otwarcie mówiłem, że Komorowski to najgorszy możliwy wybór i już lepszy 10x będzie ten Kaczyński, którego zresztą też nie popieram. W 2011 prosiłem, żeby nie dawać drugiej szansy platformie ani tym bardziej Palikotowi, wtedy też byłem dosyć odosobniony w głoszeniu takich opinii i znowu miałem rację. Żyję jeszcze nadzieją, że co do pana Kukiza dalece się mylę, ale znając moje doświadczenia z polityką obawiam się, że kolejny raz dobrze wyczułem sytuację. I tak w mojej opinii stawiam siebie w sytuacji, w której jestem moralnym zwycięzcą, ponieważ jeśli Kukiz się sk*rwi albo opuści scenę polityczną, moje słowa zostaną potwierdzone. Jeśli zaś ugrupowanie Kukiza wejdzie na jesień do parlamentu i Kukiz zacznie robić nam "dobrze", wtedy tym bardziej będę się cieszył. Ale tu nie chodzi o moje dobre samopoczucie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BialyMurzyn
+3 / 3

@Ciufa Ciekawi mnie jaki był twój wybór i dlaczego taki, a nie inny. Chwalisz się teraz swoją szklaną kulą i wiedzą polityczną, a mam wrażenie, że nie zdajesz sobie sprawy, jaką funkcję pełni prezydent kraju. Piszesz o planach wyborczych tak, jakby prezydent miał możliwość wprowadzenia ich w życie, jedynie poprzez kiwnięcie palcem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ysyk
+2 / 6

Teraz Kukiza nawiedzą seryjni samobójcy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lord_Tomasz
+5 / 13

Akurat media miał przychylne. Najprawdopodobniej dlatego, że nieświadomie robi dobrą robotę dla PO i PiS-u. JOW-y to bardzo prosystemowy postulat. W Wielkiej Brytanii zwycięska partia z wynikiem 37 % zapewniła sobie bezwzględną większość w parlamencie. UKiP z ok 14 % poparciem zdobywa 1 mandat 650-osobowym parlamencie. Niech zwolennicy JOW-ów powiedzą mi, jakie znaczenie w parlamencie ma miejsce zamieszkania posła? W wyborach do sejmu i senatu nie wystawia się wojownika, który z góry złota jak najwięcej wydrze dla naszego regionu. Ważne są poglądy, jakie reprezentuje. Jakie ma znaczenie, że poseł X jest z mojego regionu? Coś załatwi? Jeśli ma sprzeczne z moimi poglądy, to w zaden sposób nie jest moim przedstawicielem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
-1 / 5

@Lord_Tomasz Człowieku nie masz pojęcia jak działa obecna ordynacja. Czy to rozumiesz, że teraz jak byś chciał wziąć udział w wyborach jako Ty to musisz dołączyć do jakiejś partii nawet jeżeli żadna Ci nie odpowiada? W JOWach też można się łączyć w partie bo to jest dla człowieka naturalne ale nic nie jest wymuszone! Po drugie teraz np. 6 kandydat PO ze 100 głosami może dostać się do sejmu a drugi gość z listy KORWiN z 5000 głosami nie, bo akurat wypada, że ma być 6 osób z PO a z KORWiN tylko jedna? Czy to, że osoba która ma 100 głosów dostaje się przed osobą z 5000 głosami jest ok? Zastanów się co Ty mówisz i kogo słuchasz. Korwin lubił JOWy do czasu, do kiedy musiał zrezygnować z wyborów - więc znalazł sobie punkt zaczepienia i niestety niektórym zmącił głowy. Dowiedzcie się najpierw jak działa system proporcjonalny w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lord_Tomasz
+1 / 1

@filozof Wiem, że nasza ordynacja jest g****na, ale JOW-y są jeszcze gorsze. Koniec końców rządzą partie, więc to, że ktoś bezpartyjny nie może się zostać posłem to mała strata. Moim zdaniem jeśli mamy trwać w demokracji, to powinnien być obniżony próg wyborczy do 1%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aspaspasp
+4 / 4

no coś mało tych wku*wionych, bo ledwo około 30 % z około połowy, czyli marnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aries87
0 / 4

ja to bym Ci psa wyprowadzić nie dał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~luluuuuuuuu
-3 / 3

nie rozumiem po co wy w to wierzycie co te media teraz pitola skoro glosowanie skonczylo sie 1:20h temu tu w UK, po wrzuceniu mojego glosu zadzwonilem do Polski pytajac jak tam czy zalgosowala a Ona odpowiada ze juz wiadomo Duda wygral, gowno parawda glosy policzone beda najwczesniej rankiem we wtorek :) yebac media

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
+3 / 3

To są wyniki sondażowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antek156464
-2 / 8

i niestety bez programu wyborczego, za to z hasłem legalizacji prostytucji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abbadaon
-1 / 5

Jakby miał poparcie radia Maryja to by wygrał. Duda ma wsparcie w postaci moherowych beretów, które poleciały na niego zagłosować. Ale taki jeden z drugim nie jest w stanie odpowiedzieć na jedno proste, zasadnicze pytanie - dlaczego on. Głosowałem dzisiaj na Kukiza, w pełni świadomie. Nie rozumiem jednak ludzi, którzy głosowali na Dudę bo tak głosowali ich znajomi, bądź też dlatego, że łyknęli propagandową papkę jaką wlewa im radio Maryja do ich zakutych łbów łykających wszystko co mówią w tym radio jakby to była jakaś prawda objawiona. Nosz k..... mać. Gdzie ja żyję? Żeby człowiek nie miał swojego rozumu tylko postępował tak jak mu mówią żeby postępował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masky17
+1 / 3

@abbadaon Rozumiem, że kształtowanie swoich poglądów na podstawie innych mediów, jak np. Facebook, demotywatory, czy hmm. najwyższy czas jest oznaką samodzielności intelektualnej? Proszę nie obrażać słuchaczy Radia Maryja tylko dlatego, że mieli czelność wybrać swojego kandydata na podstawie ważnych dla nich przesłanek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LordX
+3 / 9

Ten człowiek powinen wygrać. Neutralny patriota, który chce dobra obywateli. Idealny prezydent. Z czasem prezydentowania szybko nauczyłby się polityki, bo jego praca wpływałaby na życie obywateli, a na tym mu zależało/zależy. Większość ludzi też to zauważyło co ja. Pojawił się "z nikąd" i od razu zebrał 20% o których śnią często ludzie będacy X lat w polityce. Nie rozumiem, dlaczego nie wygrał. Kolejny przykład, że demokracja nie ma sensu. Ludzie mieli możliwość wybrać człowieka, który był przeciwny partiom, kolesiostwu w polityce i państwie, który chciał dobra obywatela, a i tak wybrali znowu świnie... Może za parę lat da nam znowu szansę go poprzeć. Lepszego kandydata nie będzie. Cierpliwości panie Kukiz. Niech pan poświęci ten czas na doskonalenie się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2015 o 1:00

S sikor17
-1 / 5

@LordX Bo nie wszyscy są tacy inteligentni inaczej, by nie zauważyć że pan Kuzkiz oprócz swoich JOWów nie ma żadnego konkretnego programu wyborczego. Nie wie jak naprawić służbę zdrowia, skąd wziąć fundusze na szkolnictwo, jak naprawić ZUS, itd. NIC!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LordX
+3 / 5

@sikor17 A kto ma na to plan? PO? PiS? Byli już wielokrotnie u władzy i co? NIC się nie zmieniło. Mówią o swoich planach, omamiają społeczeństwo, dostają się do koryta i dalej wszystko rujnują. Naprawdę uważasz ludzi głosujących na antysystemowców jako "inteligentnych inaczej"? Większość społeczeństwa nie widzi, że jest prowadzona na smyczy do rzeźni. Piekne hasła, piękne zapewnienia, a jak przychodzi co do czego, to ludzie albo uciekają z kraju, bo się żyć nie da, albo siedzą i narzekają. Jak do jasnej cholery chcecie coś zmienić trzymając u władzy te same osoby?! Druga sprawa, że prezydent to nie to samo co sejm i senat. Prezydent u nas jest osobą nadzorującą, ma mało praw. Kukiz w tej roli by się sprawił bardzo dobrze. Wielu ludzi jest zbyt głupich, żeby zrozumieć, że prezydent to nie to samo, co władza. On w Polsce ma małą siłę, która jednak może zostać odpowiednio wykorzystana. Banda idiotów myśli, że prezydent oznacza króla, władzę i dyktatora, bo do tej pory tak było. Prezydenta wybierało się z partii rządzącej i ogólnie reprezentował interesy partii. Jednak demokracja to rządy idiotów, którzy nie rozumieją nawet działania systemu, w którym funkcjonują, a co dopiero procesów jego zmiany. Kukiz powinien być prezydentem, a reszta "prawicy" zostać wybrana do sejmu. Nikt z obecnych kandytatów nie nadawał się lepiej na prezydenta, niż Kukiz. Pozostali nadają się do sejmu. @Edit Chciałbym przypomnieć, że parę lat temu Tusk wielokrotnie powtarzał, że nie chce być prezydentem, bo premier ma dużo większe uprawnienia i on jako premier może wiecej zdziałać "dla dobra Polaków". Nie zapominajmy jednak, że prezydent też ma swoje prawa, kilka podpisów itd. Chodzi o to, żeby prezydent i reszta rządu współpracowała. Sęk w tym, że więszkość społeczeństwa jest zbyt głupia i upośledzona pod względem analizowania sytuacji, żeby to zrozumieć. @Edit2 Co Ty sobie myślisz? Że prezydent po wyborach wejdzie do parlamentu i powie, że od teraz szkolnictwo funkcjonuje tak, ZUS funkcjonuje tak, a służba zdrowia tak? Naprawdę sądzisz, że to jest rola prezydenta? A kto przepycha ustawy? Prezydent? Nie. Kolejny "inteligentny inaczej", który próbuje udawać inteligentnego... @Edit3 Na zakończenie dodam, że nie bez powodu po wyborach prezydent musi się zrzec partyjności - powinien być neutralny. Wybieranie go z pośród partii to strzelanie sobie w stopę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2015 o 1:11

S sikor17
0 / 0

@LordX Nie, ja tak nie uważam. W przeciwieństwie do "prawdziwych patriotów" przeczytałem Konstytucje chyba z dwa czy trzy razy i wiem jakie są uprawnienia prezydenta. Niemniej jednak odniosłem się do tego całego "kukizowego" ruchu, w tym Waszych pięknych haseł rzucanych na wiatr identycznie jak inni politycy... W tym Kukiz totalnie się nie różni od innych. I co masz na myśli, że najbardziej zasługiwał na zostanie prezydentem? Dlaczego? Akurat prezydent musi rozumieć, że czasami dla interesu całego państwa należy podejmować niekorzystnie wizerunkowo decyzje, a nie "zapytam lud co o tym sądzi". Przecież to jasne, że ludzie nie będą chcieli np. wyższego wieku emerytalnego, ale co cały system podatkowy ma się załamać i zbankrutować? I wiele, wiele innych rzeczy, których właśnie Wy nie potraficie zrozumieć. P.S. Ja dziękuję za taką prawicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LordX
0 / 0

@sikor17 No dobrze. Po prostu pozbawmy ludzi pensji, prywatności i uczyńmy z nich robotów dla "lepszego dobra". Niech za wszystko wezmą odpowiedzialność partie i prezydent... Skoro czytałeś konsytucję, to powinieneś wiedzieć, że to nie rząd sprawuje władzę, a ludzie, którzy wybierają swoich przedstawicieli. Właśnie Kukiz chciał to prawo konsytucyjne przywrócić miedzy innymi poprzez przywrócenie odpowiedzialności polityków względem obywateli. Obecnie głosujemy na partię, której wódz decyduje kto, jakie stanowisko ma zająć. Nieważne, że ten ktoś się na tym nie zna, ważne, że jest w tej partii. Jest to złamanie prawa konsytucyjnego według mnie i tyle. Nie głosujemy na swoich przedstawicieli już od lat. Głosujemy na grupę, która wybiera potem osoby, które nie reprezentują naszych wartości, a są po prostu lojalne względem "ojca". Twoje myślenie jest myśleniem więszkości ludzi w Polsce od dziesiątek lat i dlatego w tym szambie się nic nie zmienia. Dziękuję. Dobranoc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2015 o 23:15

avatar gracz90
+9 / 9

@Czeslauf Idiota z ciebie. W drugiej turze jest jeden wybór, jesteś za szogunem z WSI, albo jesteś przeciw. Duda nie będzie taką marionetką kaczora, jak Bronek WSI. Marcinkiewicz miał sporo swobody, a on był premierem, którego można zmienić w każdej chwili decyzją sejmu. Prezydenta nie można odwołać przez 5 lat. Sam nie lubię Dudy i PiSu(głosowałem na Brauna), ale kuźwa kot kaczyńskiego będzie lepszym prezydentem niż bronek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sikor17
-1 / 1

@gracz90 I to jest właśnie totalnie idiotyczne myślenie. W czym przeszkadza Ci Komorowski? Co, wolisz marionetkę Kaczyńskiego, który podobnie jak prezydent Lech Kaczyński na jakichkolwiek spotkaniach międzynarodowych będzie wszystko konsultował z prezesem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-5 / 9

I jak tam kaczyści, wybory sfałszowali czy nie? Gratulacje dla Cookiesa, podobało mi się jak odebrał sporo wyborców krulowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I impressa88
-2 / 2

A ty się skąd urwałeś żeby król pisał przez u?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+3 / 3

Nowa jesteś w internetach czy coś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NatanielGard
+3 / 7

brawo Panie Kukiz! Jestem dumna:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masky17
+3 / 5

Korwin sobą nic nie prezentuje w porównaniu do innych "antysystemowców"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar popo8888
+3 / 3

najlepszy!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Olliee
+2 / 4

Brawo Kukiz !!! Dla mnie i tak jesteś zwycięzcą!!! Jestem dumny, że na Ciebie głosowałem!!! Rób tak dalej widać po dzisiejszym dni, że już się Ciebie obawiają a gdzie tam do jesieni!!!! KUKIZ

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J ja12340
+2 / 6

Każdy kto dał słabe jest kretynem. Takich ludzi jak Paweł Kukiz trzeba więcej. GRATULACJE PRZYJACIELU

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hartigan
+1 / 3

"Nie ważne o ile przegrałeś. Ważne, że przegrałeś." Dom "Szybcy i Wściekli"
Zwycięzcą będzie kolejny prezydent. Każdy inny będzie kandydatem, który przegrał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaenV
0 / 2

Bez przychylność mediów? Dobry żart. Antysystemowiec, o którym systemowe media jakoś często wspominały o nim i to wcale nie tak negatywnie. Sporo mniej niż np o Dudzie, ale ten i tak miał swoich promotorów.
Dla Was to jego zwycięstwo... ale to pokazuje kilka rzeczy. Gdy ktoś wygrywa wybory, to nie jest to jego wygrana, a przynajmniej nie powinna być. On ma służyć. To może być wygrana jego wyborców, a nie jego. A dwa.. cieszyć się, że 20% ludzi zagłosowało na "jow jow jow!, a jeśli wygram, to zapytam kogoś co dalej robić, bo nie wiem", świadczy wyłącznie o wyborcach. Jak się do tego doda 30%kilka procent kukły, którą wypromowano w 8 tygodni i de facto jest Marcinkiewiczem vol2 oraz 30% prymitywa uważającego się za "prezydenta wszystkich polaków" to daje razem ponad 80% głosów jak się doda te górki wszystkie. A to z kolei oznacza, że ten kraj już jest nie do odratowania. Czas pakować walizki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mariuszmłody
+1 / 1

zaraz zostane zaje*aby hejtami zwolenników pana Kuki, ale chciałbym powiedzieć tylko jedną rzecz, a mianowicie szanowny w/w Pan nie ma pojęcia o tym jakie jest prawo polskie i nijak nie potrafi się odnieść do polskiej konstytucji... nie mówie że jego myślenie jest całkowicie złe, jednakże Jego założenia są całkowicie nierealne z powodu prawa, a co za tym idzie nie może spełnić swych obietnich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
+3 / 3

https://pl-pl.facebook.com/events/363780757157195/?ref=3&ref_newsfeed_story_type=regular&feed_story_type=117 Ludzie tylko nie pitolcie, że w drugiej turze idziecie, by oddać głos nieważny, dopisać Kukiza, zostać w domu czy inne bzdury. Ja Dudy nie lubię, PiSu wręcz nie trawię, w pierwszej turze głosowałem na Brauna. Ale chodzi o to, by odsunąć Bronka z WSI od władzy. To się liczy. I zgłaszajcie się na mężów zaufania do swoich komisji. To bardzo ważne. A jak sfałszują wybory to wychodzimy na ulicę. Szczęść Boże!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2015 o 3:23

avatar ~PrawdziwyKatolikk
-2 / 6

@gracz90 Jeśli głosowałeś na Brauna, to nie jesteś katolikiem tylko rozłamowcem. Widać jak na dłoni powiązania Brauna z sektą Natanka, więc daruj sobie te "Szczęść Boże!", bo jesteś czcicielem szatana i popierasz satanistyczne pomysły intronizacji Jezusa, co świadczy o całkowitym niezrozumieniu nauk Kościoła i nauk Jezusa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
0 / 2

Młody Junaku jesteś troszkę niedoinformowanany, skoro uważasz, że tylko X. Natanek jest za intronizacją. Otóż wiele środowisk, które nie popierają X. Natanka są za nią. Krucjata Różańcowa za Ojczyznę, Fides et Ratio, X. Małkowski, wielu tradycjonalistów i zwykłych ludzi. A jak chcesz wiedzieć to suspensa została z niego zdjęta, czyli może zgodnie z prawem kanonicznym pełnić funkcję kapłańskie, w przeciwieństwie do X. Lemańskiego. Z Bogiem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaenV
0 / 4

@Prawdziwy Katoliku mylisz się. To dzisiejszy kościół ma niewiele wspólnego z katolicyzmem. Jako ateista, który przeczytał biblię i interesuje się religiami i ich interpretacją to mogę na to popatrzeć od boku i stwierdzić muszę, że instytucja kościoła jako taka, z religią nie ma za wiele wspólnego ale to nie tylko dziś. To taka instytucja, która wykorzystuje religię, do swoich celów włącznie z przedrukami samego Waszego pisma świętego. Oczywiście nie inaczej jest u islamistów czy judaistów. Gdybyś naprawdę chciał być "prawdziwym katolikiem", to kościół nie jest Ci do tego potrzebny. Z mojego punktu widzenia spojrzenie Pana Brauna jest jak najbardziej akceptowalne choć nieco chwilami za bardzo przypomina "allahów akbarów". Rozumiem, że opiera się na wierze ale nieco za mocno to akcentuje.
@gracz90 no ja właśnie mam dylemat moralny. Bo jak widzę Dude i jego wyuczone gesty to widzę, jak bardzo jest sztucznym Tworem ze sztabem PRowców i zdaje sobie również sprawę z tego, że jest to taki "Marcinkiewicz" czyli kompletnie nikt jako polityk, a z drugiej strony bronkiem pogardzam w takim samym stopniu jak niesiołowskim i zalewskim.Taki wybór trochę żaden. W sumie jakby Kukiz był w drugiej turze to też byłby to nie lepszy wybór między kimś, kto kłamie w żywe oczy ale jakieś pojęcie ma, a kimś kto być może jest szczery ale nie ma pojęcia o niczym. A tu mam wybór między zakłamaną mendą, a zakłamaną mendą... Chyba zasłonię oczy i losowo postawię krzyżyk...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bardarbunga
+2 / 2

I gdzie teraz są zwolennicy rusofila Korwina? Miałby moje pełne poparcie gdyby nie zachwyt Putinem. A tak tylko 4 %. Bo tutaj jest jak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masky17
+3 / 3

Korwin ma popmpowane poparcie przez ludzi, którzy szukają sensacji. W momencie, gdy pojawi się bardziej przebojowa osoba nie związana z "systemem", kończy się zainteresowanie dla "masakrowania lewaków" i "niewidzialnych rąk wolnych rynków". W końcu ile można te same memy przeklejać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaenV
-1 / 1

A Ty miałbyś mój szacunek, gdybyś nie był ignorantem... A na Twoje pytanie - tu jestem :)
Oczywiście ignorancja, to mam tutaj na myśli tą rzekomą rusofilię. Wystarczy byś raz ze zrozumieniem posłuchał co na ten temat mówił. Ale mam pytanie do Ciebie jako rusofoba, czy Ty naprawdę tak jak popis chcesz tej wojny? Naprawdę chcesz walczyć za amerykanów o nic i jesteś gotów poświęcić cały swój kraj w imię nienawiści do ruskich? Polityka, to interesy kraju, a nie jakieś lubienie kogoś czy nienawiść do kogoś. Na szczęście taki właśnie Putin o tym wie i całe szczęście, bo gdyby on miał takie same podejście jak Ty i wiele innych osób, które widocznie za dużo się o nim nasłuchały, to już by tu był ze swoimi czołgami. Na szczęście on zimno kalkuluje, a nie leci z szabelką do każdego kogo nie lubi. I nasze szczęście póki co, bo raczej Polska nie jest ulubieńcem ruskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~WyborczaXtreme
-2 / 2

Wybory ustawione jak każde inne. Jak nie lewak to pisowiec. Pedalstwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chatty
+2 / 4

Palikot się wypalił mamy następną wydmuszkę! A lemingi myślą, że Pan Kukiz to tak naprawdę! Cóż demokracja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Alanek21
+1 / 3

Wszyscy widzą że tym krajem rządzą debile ,idioci , jednym slowem mafia , i co teraz,mamy zrobic ? czekac ? az nastanie lepsze jutro ? powiesic sie albo wyemigrowac do innego kraju , to jedyne wyjscie , wszystko jest ustawione , tego mozemy byc pewni , na dude (nude) i komornika (komorowskiego) zagłosowali ludzie którzy , mysla ze lepiej jest tak jak bylo i staruchy ktore mają w dupie młodzież i słuchają telewizji trwam bo nie chce im ise ruszyc dupy do kosciola i karmione sa gownem , ktore ze smakiem zjadaja , a jesli uslysza cos mądrego to nie zwracają na to uwagi . Walczmy o lepszą POLSKE Kukiz jestem z Toba

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~młody_z_nl
-1 / 1

czy polski naród jest tak tępy i poszedł zagłosował na złodzieje (bronisława ) czy o ni są ślepi nie wieze to jest mahlojstwo i oszustwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kastroj
-1 / 1

śpiewa wiec jest znany. ludzie chętniej zagłosują na tego kto im się dobrze kojarzy np. z piosenkami. niestety nie ma pojęcia o polityce co może wyjaśniać fakt, że nie skończył studiów. obiecuje życzy na które nie ma wpływu prezydent!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
-1 / 5

Jedyną nadzieją dla Polski jest pan Korwin, jednak media skrzętnie odbierają mu elektorat, pokazując go w złym świetle, a ludzie w Polsce wierzą telewizji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polska_to_dziwny_kraj
+1 / 3

Bez budżetu bo przechlał!!! Brawa dla bandy debili głosujących na alkoholika na stanowisko głowy państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Spyro_Malin
0 / 4

Oraz bez konkretnych postulatów....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I idiot678
+2 / 2

Świetny wynik, biorąc pod uwagę, że 'program' pana Kukiza kończy się na JOWach. Teraz popytajcie wyborców Kukiza czym są JOWy. Usłyszycie takie dziwne historyjki, że głowa mała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~alldaynigga
+1 / 1

Wszystko cudownie, tylko niech któryś z was posłucha sobie chociażby "Rodzinka słowem silna" wyżej wspomnianego "artysty" to wtedy pogadamy o tym jakim cudownym reprezentantem tego kraju mógłby być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ghenb
+1 / 1

I bez haseł innych niż JOWy i populizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaro89
-1 / 1

@stopjow I to jest demoktacja właśnie. Ten co ma więcej przechodzi ten co ma mniej NIE.
Gdzie tu szkodliwość?
Twoim Tokiem myślenia jak Duda zdobędzie 60% głosów w II Turze a Komorowski w 40 do Komorowski ma być prezydentem co trzeci dzień :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kampanista
-1 / 1

Przydałoby się jeszcze dodać informację o czasie trwania kampanii. W przypadku Pana Kukiza będzie około 30 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ChrzanićTo
+2 / 2

dla mnie już wygrał! teraz szykujmy się na wybory parlamentarne...czas w końcu coś zmienić w tym kraju na lepsze!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Arczi1331
+1 / 1

Może i on jest wygrany, lecz my jako naród odwrotnie. Tak duża liczba głosów oddana na kogoś tak nieopierzonego i nie doświadczonego w tym co chce robić jest smutna. W tym momencie My jako naród leżymy na samym dnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sebmor21
-1 / 1

Dla mnie on jest pierwszy... pierwszy z przegranych. Minusujcie, krzyczcie że wybory sfałszowane itp powołujcie się na internetowe sondaże ale ja mówiłem że tak będzie idioci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polskaumiera
+1 / 1

W Polsce na dzień dzisiejszy nie można posidać broni, mamy przymusowe szczepienia, horrendalne podatki. Jeszcze na deser dochodzi fakt, że w wyborach ( ponoć to my rządzimy) wybieramy mniejsze "zło". Jak bardzo moi kochani rodacy jesteście zaślepieni ? Pominąłem fakt sprzedaży 97%majątku Państwa za śmieszne pieniądze. Rzeczywistość w jakiej żyjemy przypomina bardziej los nierozganiętych niewolników ( bo tylko niewolnik nie może posiadć broni). Zacznijcie myśleć sami. PS. zmienić trzeba system, a nie "Wilka ".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~upodeu
0 / 2

Ciekawe ile by miał gdyby nie był muzykiem? poniżej procenta pewnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro100
+2 / 2

Kukiz na premiera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Stan_Wyjątkowy
-3 / 3

brak jeszcze jednego zdania w democie ; "bez pojęcia o realiach, bez sensu". Za to z poparciem dzieci i młodzieży, która tak samo rozumie gospodarkę i politykę jak pan Kukiz fizykę kwantową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sizar
+1 / 1

Przecież on w prawie wszystkich mediach ciągle był albo osobiście, albo o nim gadali i pisali. Podobnie jak JKM przed wyborami do Parlamentu Europejskiego. Skutek podobny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asylwestrzak
-2 / 2

Gratulacje!!!.To ogromny sukces. Przepraszam, ale nie widzę Pana Pawła jako głowy państwa, również w przyszłości. W październikowych wyborach parlamentarnych, przy istniejącej ordynacji, również nie widzę tak dużego sukcesu, bez struktur i pieniędzy. Tym niemniej trzeba szukać zmian istniejącego stanu rzeczy. Czas na zmianę pokoleniową, na szukanie ludzi, którzy umieją, chcą rozwiązywać istotne problemy gospodarcze, społeczne kraju, ludzi. Przeprowadzą zmiany w organizacji, funkcjonowaniu państwa. Zlikwidują ogromną korupcję, łapownictwo, przywileje, grupy uprzywilejowane. Sprostają wyzwaniom współczesnego świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hail5
-1 / 3

Nie żebym miała coś specjalnie do Kukiza, ale to dzięki swojej rozpoznawalności jako piosenkarz odniósł taki sukces.. 80% wyborców nawet nie zna jego programu, który w tej chwili właściwie średnio istnieje. Młodzi sfrustrowani ludzie po prostu szukali kogoś kto byłby dla nich nie tyle kimś komu chcieliby oddać władzę a był raczej symbolem walki z tym zakłamanym rządem. Stary rockman mówiący głośno, że wszyscy kłamią i kocha Polskę i uważany za antysystemowego jest dla nich jak znalazł. Gdyby nie jego wcześniejsza popularność 5% by nie zdobył, bo w ogóle by się nie przebił. A twierdzenie, że był szykanowany w mediach... to zakłamanie rzeczywistości, bo tak naprawdę bardzo dużo o nim mówiono i nie padały żadne zarzuty.. no może wytykanie, że nie ma doświadczenia ale to akurat prawdą jest. I żeby nie było- broń boże nie jestem za Komorowskim! W pierwszej turze głosowałam na Brauna a w drugiej zagłosuję na Dudę- też nie jestem zachwycona ale trzeba brać z tego co jest... Jest z opozycji więc z całą pewnością będzie blokować usilne próby podwyższania podatków i sprzedawania naszego kraju przez PO. A Kukizowi kibicuję w dalszym parciu do przodu będąc naprawdę ANTYSYSTEMOWYM a nie żeby okazały się to mrzonki. (Wybaczcie ale nie jestem zbyt ufna co do ludzi w polityce, co chyba nikogo nie dziwi). Za JOW-ami specjalnie nie jestem, bo ten system może równie dobrze właśnie umocnić wszystkie główne partie rządzące na swoich stanowiskach a chyba nie o to Kukizowi chodzi.. Ale.. może zaczyna się coś w końcu ciekawego dziać.. W wyborach na jesieni będzie dużo od niego zależeć, więc niech przygotuje program naprawdę dobry dla Polaków- żeby coś to w końcu ruszyło do cholery!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fxgnhzrxfdv
+2 / 2

Kiedy Kukiz mówi, że jego nie można kupić, to ja mu wierzę. Sprzedanie tej samej rzeczy po raz drugi to oszustwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~grruuby
+1 / 1

To były wybory prezydenckie!!! Tutaj żadnego programu się nie ogłasza bo prezydent nie jest za to odpowiedzialny!! Tylko Komorowski i Duda obiecują nam cuda za które i tak nie są odpowiedzialni. Pan Paweł dobrze zrobił, że nie obiecywał za dużo - to mi się podobało. Poczekajmy na wybory do sejmu i oficjalny program !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~VonIwi
+1 / 1

Lepiej mieć prezydenta w skórze niż gówno w garniturze! Sorry ale kur*a Komorowski to się nadaje do pchania karuzeli i generalnie Duduś tak samo. Nie pogarszajmy już istniejącej sytuacji i żądajmy powtórki bo ludzie nie wiedzą co czynią głosując na tych bezużytecznych młokosów ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
0 / 0

Najważniejsze że Korwin znowu w dupie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matzek
-1 / 1

Poparcie medialne dla Kukiza pojawiło się tylko z jednego powodu. Chciano osłabić pozycje Dudy, jedynego kontrkandydata. Próbowano pokazać młodym ludziom, że mają swojego uczciwego, pozbawionego konotacji politycznych .Nie miało być żadnej drugiej tury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Travler
+1 / 1

Nie przeczytałem wszystkich komentarzy, bo nie o to mi chodzi. Lecz uważam że NARESZCIE coś w tym kraju się dzieje, coś się ruszyło. A może ruszyła machina ? Machiny nikt nie zatrzyma. Teraz życze Panu Kukizowi aby dostał się do rządu. Jeśli będzie to możliwe, dołącze do jego klubu jeśli taki powstanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TakDlaPO
0 / 0

Hej hej, wszystko pięknie, ale czy wiecie, że JOWy oznaczają całkowite zabetonowanie sceny politycznej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Perius
+1 / 1

Pytanie trochę z innej beczki. Czy Bronek wgl może startować w wyborach prezydenckich? Prezydentem można być 2 razy z rzędu - Bronek był raz wybrany w głosowaniu i raz pełnił obowiązki prezydenta po katastrofie smoleńskiej. Więc czy to się liczy jako 2 kadencje? jak to jest wg konstytucji?? Jeśli nie może to druga tura wyborów to Duda vs Kukiz :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
0 / 0

Art. 127 Konstytucji RP pkt 2 głosi: "Prezydent Rzeczypospolitej jest wybierany na pięcioletnią kadencję i może być ponownie wybrany tylko raz." Inaczej: Prezydent jest wybierany na pięcioletnią kadencję i może być ponownie wybrany [na pięcioletnią kadencję] tylko raz. Komorowski został wybrany - jak głosi punkt 1, "przez Naród w wyborach powszechnych, równych, bezpośrednich i w głosowaniu tajnym" - raz, a więc może ubiegać się o reelekcję. Scenariusz, o którym piszesz, nie sprawdziłby się nawet w USA, bo tam jest to regulowane następująco: "no person who has held the office of President, or acted as President, for more than two years of a term to which some other person was elected President shall be elected to the office of the President more than once" (22. poprawka), bo Komorowski pełnił obowiązki Prezydenta jedynie przez parę miesięcy, nie dwa lata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrXgrek
0 / 2

Paweł Kukiz to przybudówka PO http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory-prezydenckie/artykuly/489247,grzegorz-schetyna-o-przyjazni-z-kukizem-moze-wejsc-do-sejmu-kosztem-pis.html .Ciekawostka sprzed kilku lat : "Popieram centroprawicę, a taką partią jest Platforma Obywatelska – mówi Paweł Kukiz. – Jestem związany z Platformą od lat. W tej kampanii, oczywiście, mogę zagrać – deklaruje."
Więc pytam, jaki on jest antyestablishmentowy? Na dodatek jest politykiem, radnym sejmiku dolnośląskiego, raczej bardzo leniwym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blitzKO
0 / 0

Kochana Polsko, przepraszam społeczeństwo polskie, jak zwykle dałaś się wyru**, piękny przykład manipulacji jak na hasłach wolnościowych i antysystemowych gasi się kandydatów którzy faktycznie chcą i mogą coś zmienić.

Cały ten chłam jaki to Kukiz nie jest antystemowy i jak mu media kłody rzucali pod nogi w kampanii to jedna wielka breja, żeby nie być gołosłownym poniżej zestawienie wywiadów w mediach z Kukize vs inni kandydaci mniejszościowi:

Proszę przejrzyjcie te spoty i przyjrzycie się jak prowadzący podchodzili do Kukiza a jak wyglądy rozmowy z pozostałymi kandydatami,
z przyczyn oczywistych nie zamieszczam porównania z kandydatami partyjnymi bo mija się to z celem

Kukiz - patriota pytania o program i poglądy:
https://www.youtube.com/watch?v=0_0TkTHyljo - Kukiz tvn
https://www.youtube.com/watch?v=z3FVbRP6KJE - Kukiz jedynka
https://www.youtube.com/watch?v=dQDxFhehUyg - kikiz trujka
https://www.youtube.com/watch?v=NFWEKqhpgyE - Kukiz u olejnik
https://www.youtube.com/watch?v=UM20fyQm5wU - Kukiz Kropka na i

Marian Kowalski
https://www.youtube.com/watch?v=0RhpVIDwRs0 - świetny wywiad pani redaktor pierwsza liga
https://www.youtube.com/watch?v=9qlYT0HgGmE - można się tu dowiedzieć że kandydat interesuje się kulturystyką, że ruch narodowy to żaden wyjątek i w każej parti PO PIs itd panuje od dolne zarządzanie, że Rosja za Putina podupadła i nie liczy się w świecie i b. ciekawe popdejście do zakupu sprzętu wojskowe sugerowane przez redaktora naturalnie lepiej kuic z agranicy przecież tu w Polse będą je montowac np. uszczelki

Grzegorz Braun:

https://www.youtube.com/watch?v=APnPcCJ2ejU - wywaid w trujce, prowadzący przypadkiem przegadał czas na antenie na temacie religijnym, taki zbieg okoliczności że Polacy na hasła religia a raczej kościuł reagują jak byk na płachtę taki przypdek że ten punkt programu tak tu wyeksponowano
https://www.youtube.com/watch?v=66fCK0CzTiM - nocen wilki czyli po co rozmawiać o programu jak tu taka afera woo,

Proszę przyjrzeć się jak prowadzone były rozmowy z Kukizem a jak z pozostałymi kandydatami, z góry przepraszam a brak wrzut z Korwinem czy Jackiem Wilkiem zachęcam do przeszukania sieci na własną rękę podobne podejście do kandydatów.

Przede wszystkim hasła typu Kukiz bez doświadczenia, bez politycznego zaplecza, bez PRZYCHYLNOŚCI MEDIÓW są co najmniej nie na miejscu, piszę o tym ponieważ Kukiz został wylansowany hasłami rock-men starej daty uciskany butem urzędasów bierze sprawy w swoje ręce itd itp

Ehh nie ma siły na to szykują sie kolejne lata zdziwień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~To_ja_kamil
0 / 0

A co z mioim komentarzem. Kukiz prezydet. Pysk menela twarza polski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kukizhaha
0 / 0

I bez programu. 20% zdobywa osoba bez programu. Czas wypi*rdalać z kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ostatni_polak
0 / 0

Pawełku ratuj Polskę ,idź rozgoń to całe towarzystwo w tym chlewie.
W Tobie ostatnia nadzieja.Przewróć nadzieję na normalność.
Nie daj się kupić,wiem że jesteś człowiekiem honoru.
To wszystko są świnie ,nawet Twoje postulaty Ci odbierają żeby nie polecieli na ryj.
Ratuj Polskę a raczej to co z niej zostało.
Czekam na wybory parlamentarne.
Teraz to pójdę i dopiszę sobie Ciebie do listy :) niech inni tak zrobią w wielkim proteście przeciwko władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rozsądek_i_tyle
0 / 0

Indywidaulista. Teraz na takich się stawia. I OK. Zniszczmy wszystko, co złe i ble ! Jasne! Ja też mogę wyjść na ulicę i drzeć papę. Tylko pytanie zasadnicze - jak tego dokonać ? I co najważniejsze - co potem ? Myślę, że ani Kukiz, ani Ci co na Niego zgłosowali - nie znają odpowiedzi na pytanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Matemtyk
0 / 0

Pan Kukiz doświadczenie polityczne posiada już od wielu lat działał, miedzy innymi w 2005 roku popierał Tuska (na szczęście z czasem to mu przeszło)
Media typu polsat i tvn popierały jedynie KomoRuskiego wiec tym nie róznił sie wiele od pozostałych kandydatów
Co do jego budżetu: tak był mniejszy od budżetu Pani Ogórek, Pana Dudy, Komorowskiego, Palikota, Pana Korwina czy też Pana Jarubasa ale był porównywalny jak nie większy do budżetu pozostałych kandydatów
Oczywiście to wszystko nie wyklucza że ta kampania to jego wielki sukces i pokaz: jak sie chce to się potrafii
Osobiście nie popieram Pana Kukiza ale życzę mu dalszych sukcesów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aqqaaa
0 / 0

a gdyby były JOW w Polsce a wybory prezydenckie były parlamentarnymi to jego partia by miała jeden mandat, reszta to PiS i PO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~olo56
0 / 0

Wykształcenie Średnie gada o wszystkim i o niczym puste slogany Bez programu prócz głupich JOW . Mowi ze jest źle ale on to naprawi a wszyscy to łykają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~GJ_Lemings
0 / 0

Przecież to KRET wyborczy, który miał za zadanie zebrać Wasze głosy (ze wsparciem fałszywych sondaży i gwiazd TVN), żeby oficjalnie, za waszą zgodą wprowadzić JOW-y, na których zyskają TYLKO PO i PiS, które całkowicie zdyskredytują mniejsze partie (patrz wyniki w Anglii) i jednocześnie spowodują, że do końca waszych dni rządzić będą tylko 2 partie, albo jedna z dwóch mająca miażdżącą większość w Polsce. Gratuluję wszystkim lemingom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
9 99stanislaw
0 / 0

Kochałem jego muzykę, ale nastepny pijak na prezydenta? Mają rację jego kumple muzycy- szybko przejdzie na drugą stronę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem