Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
297 382
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
C corvus_pl
+3 / 9

Czyli bądź miliarderem albo min. milionerem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blacksmith21
+1 / 5

@corvus_pl No cóż... Jak się obcuje z samymi materialistkami zamiast normalnymi kobietami to tak jest. Mojej narzeczonej wszystkie koleżanki zazdroszczą takiego faceta jakiego ma. I zanim ktoś się wypowie, nie, to nie z powodu ferrari, nie to nie z powodu wielkiego domu nad morzem, jachtu i 1 mld euro na koncie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-1 / 5

Każdą współczesną kobietę można kupić, różnice tkwią tylko w kwocie jaką trzeba wydać. Szczególnie najlepsze są te które mówią "ja nie jestem taka", bądź te uważane za porządne i normalne jak to ująłeś :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nina_008
+3 / 7

@corvus_pl Czy masz jakieś wymogi w stosunku do kobiet? Czy to fizyczne czy też inne? Czy jest ci obojętne jaka będzie byle tylko kochała? Byłoby ci obojętne gdyby była to szczerbata, otyła fleja z tłustymi włosami? A co z wykształceniem, intelektem i życiową mądrością, zaradnością? Też ci to obojętne? Nawet gdyby była głupią jak but, nieporadną dziewczynką? No przecież ona cię kocha całym sercem, a ty jej nie chcesz. Każdy z nas ma swoje wymagania. Bez względu na płeć. Ja nie potrzebuję pieniędzy partnera, mam swoje. Robię dużo i inwestuję w siebie, żeby żyć na poziomie i nie odczuwać braku gotówki. Ale nie chciałabym kogoś, kto ledwo wiąże koniec z końcem i nie myśli jak wyjść z tej sytuacji. Dlatego pewnie dużo mężczyzn myśli, że kobiety to materialistki. Ja osobiście uważam, że pieniądze są istotne w związku. Przez ich brak jest właśnie wiele kłótni. Sama siebie nie uważam za materialistkę. Myślę wtedy o osobie, która jest z kimś TYLKO dla pieniędzy. Kiedy kończy się kasa, to kończy się miłość. Moim zdaniem tak się nie da na dłuższą metę. Zmuszać się do miłości bo kasa. A czy ty byś się zmuszał, gdyby Ci się kobieta nie podobała(mimo, że Cię kocha)? Owszem, kobiety patrzą na kasę w dzisiejszych czasach. Ale to nie jest główny wyznacznik, tak mi się wydaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
+1 / 5

@Nina_008 zawsze śmieszyło mnie w kobietach to usprawiedliwianie swojego materializmu a najmodniejszą wymówka jest "zapewnienie dzieciom dobrych warunków". Prawda jest taka że uwielbiacie, nazwijmy to po imieniu, pasożytniczy tryb życia. Dorabianie do tego przez was ideologii tylko was bardziej dyskredytuje. Szczególnie dotyczy to polek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2015 o 15:25

N Nina_008
0 / 4

@corvus_pl Chyba jednak nie zrozumiałeś, o co mi chodziło. A ty byś nie chciał zapewnić swoim dzieciom najlepszych warunków? Nie ma sprawiedliwości na tym świecie i wszyscy nie mają takiego samego startu w życiu. I czemu piszesz o pasożytniczym stylu życia? Kiedy dwie osoby próbują się czegoś dorobić? Nie mówię tutaj o przypadku kiedy ona "leży i pachnie", a on na to wszystko zasuwa(chyba że są szczęśliwi w takim układzie). Chyba jeśli kobieta jest na stanowisku i ma się materialnie dobrze, to czemu ma nie patrzeć na zarobki partnera? I vice versa? Skoro lubisz tak uogólniać, to i ja pokuszę się o dość krzywdzącą opinię. Wiesz czemu cię to boli i wypominasz, że kobiety to materialistki? Bo skończyły się czasy, kiedy kobieta siedziała w domu, bawiła dzieci i czekała aż zadowolony, pijany "stary" wróci z pracy i rzuci jej ochłapy ze swojej pensji(resztki, których nie zdążył przepić). I taka Kryśka czy druga Maryśka biadoliła nad swym losem bo wiedziała, że musi trwać przy mężu. Raz, nie miała gdzie pójść. Dwa, kiedyś rozwód to była hańba. I tak właśnie było. Kobiety cieszyły się gdy chłop nie bił. Wtedy myślały, że złapały Pana Boga za nogi. A że miał babę na boku i pół litra w kieszeni to było już mniej istotne. Czasy się zmieniły. I teraz kobiety są wykształcone, na stanowiskach, mają pieniądze i wymagania. Nie wystarczy im zapijaczony Zdzichu, którego jedynym osiągnięciem w życiu jest wypicie dużej ilości wódy na jeden raz. I jak podoba ci się taka wizja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 4

Nina_008 no to mnie rozbawiłaś swoją próbą analizy. Wiedzę pewnie czerpiesz z programów telewizyjnych tupu "rozmowy w toku". Mnie to nie boli, że jesteście materialistkami to nawet bardzo zabawne jak każda z was mówi że tak nie jest a fakty są inne. Wiesz to jest podobnie jak z księżmi pedofilami im bardziej się zapierają tym bardziej tracą na tym. Jeśli chodzi o kobiety na stanowisku które tak chełpisz to sorry ale 90% osiągnęła owe stanowisko przez łóżko i dobrze wiesz że tak jest. W firmach które zatrudniają więcej ludzi nawet się z tym nie kryjecie. Bardziej cenie kobietę pracująca na kasie bo wie co to uczciwa praca. Prawda jest taka że zasady moralne zdecydowanej większości współczesnych polek znajdują się gdzieś na dnie błota w których tapla się trzoda chlewna. Uważacie się za wspaniałość europy a jesteście uważane za najłatwiejsze w europie. Właśnie tym określcie swój sukces.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2015 o 18:25

N Nina_008
0 / 2

@corvus_pl Ty natomiast wypowiadasz się tak, jakbyś za dużo naczytał się wątków w internetach o tym, jakie to kobiety są puszczalskie, złe i niedobre. Oj kolego, lubisz bardzo uogólniać a jesteś mile od prawdy. Na temat księży wypowiadać się nie będę bo to zupełnie inny temat. I wymyśliłeś sobie taką statystykę. 90%? Ja w swoim środowisku nie znam żadnej, która coś osiągnęła w wymieniony przez Ciebie sposób. Każda z nas pracowała na to ciężko, ale według Ciebie robiłyśmy dobrze jakiemuś staruchowi przy kasie. Część z kobiet które znam ma prywatne firmy, część( w tym ja) pracuje u kogoś. Nie narzekam, staram się i codziennie uczę czegoś nowego. I nie dostałam swojego stanowiska przez łóżko. Pracuję z samymi kobietami, kobieta jest moją szefową. Bywa ciężko, ale daję sobie radę. A takie gadania, że osiągnęłam coś przez łóżko mnie śmieszą. Według mnie to dowód zazdrości nieudaczników życiowych. Typowa polaczkowość. Taki nasz narodowy syndrom. I szczerze nie uważam, że Polki to wspaniałość Europy. Bo niby czemu tylko one? Także Twoja teoria tutaj upada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2015 o 20:05

C corvus_pl
0 / 4

@Nina_008 gdzie ja niby na was narzekam? Najzwyklej stwierdzam fakt jakie jesteście i to wszystko. Nie zgadzasz się bo działa tutaj zwykły mechanizm wyparcia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Eszka90
-1 / 3

@corvus_pl popieram Ninę sorry koleś ale widać że nawet nie masz dziewczyny i oceniasz wszystkie kobiety poprzez pryzmat swojej matki :) Jeśli się nie zgadzasz to działa tutaj zwykły mechanizm wyparcia. A swoją drogą jedno nas łączy ja tez najbardziej cenię kasjerów bo oni nie dali dupy swoim gejowskim szefom bo tak jak napisałęś to uczciwa praca. Pozdrawiam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

Oceniam istoty zwane kobietami przez pryzmat ich postępowań. Niby z jakiej okazji mam je trzymać w domu, gloryfikować i o zgrozo o nie zabiegać lub im imponować? Swojego honoru na śmietnisku nie znalazłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2015 o 11:02

avatar ~bhsha
+1 / 1

@corvus_pl Toś pipka nie facet. Mi jak się chłopak spodoba to o niego zabiegam, bo chcę dostać to na co mam ochotę, podetrzyj smarki królewiczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-1 / 1

Nie zrozumiałaś dziewczynko co jest zrozumiałe jeśli chodzi o waszą płeć. W życiu nie będę się błaźnił przed wami no proszę cię. Niby kim wy jesteście?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bhsha
0 / 2

@corvus_pl Zagadanie do laski uważasz za błaźnienie się? :D To się koleś leczy. Masz po prostu psychozę. Podoba ci się dziewczyna to do niej zagadujesz. Podoba mi się facet to do niego zagaduje. Nie tłumacz się już z bycia ostatnią pierdołą. Kim? Płcią przeciwną z którą może potencjalnie byś chciał być.. jeżeli wolisz chłopców to zagaduj do nich.. a nie przepraszam, przecież ty nie znalazłeś honoru na śmietniku :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-1 / 1

Jestem zdeklarowanym szowinistą i mam do was podchodzić. Hahahahaha dobre sobie i nawet mnie rozbawiłaś. Przydałaś się do czegoś. Nie jestem pedałem ale uważam że kobieta nijak nie jest mi do szczęścia potrzebna bo są ciekawsze pomysły na spędzanie czasu wolnego. Owszem ani ręki ani honoru nie znalazłem na śmietnisku i nie zamierzam go trwonić na jakąś niewiastę. W sumie była taka ostatnio co zagadała i najzabawniejszy miała wyraz twarzy jak jej zapytałem "czy miałaby ochotę się umówić na kawę" na co odpowiedziała milutkim głosem "bardzo chętnie" po czym ja powiedziałem "a ja nie". Fochneła się chyba wtedy :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2015 o 14:59

avatar ~hghjgy
+1 / 1

@corvus_pl Oh, oh jaki jesteś męski ojejku. Wybacz, ale masz ton wypowiedzi 5-latka. Na prawdę stary, nie interesują cię kobiety to się z nimi nie umawiaj. To takie trudne? :D A ty o jakimś zabieganiu i ,,honorze na śmietniku'' nooo hahahahaha :D Po o się żalisz? Ludzie dorośli coś robią, ty się tłumaczysz. Dziewczyna była mila, rzeczywiśie straszne. Powienieneś trafić na su**kę, która powiedziałaby na wstępie spier** , przynajmniej trafiłby swój na swego. Ty się powtarzasz jak zacięta płyta. Zmień już gadkę, nie musisz się nikomu tłumaczyć ze swojego życia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-1 / 1

Czy ja się z wami umawiam? Bieganie jest np. ciekawszym zajęciem niż umawianie się z wami jak tutaj ktoś zauważył :-). Jeszcze raz nadmieniam, że tylko przypomniałem o powszechnie znanym fakcie jakim jest materializm współczesnych kobiet i o kilku innych faktach mających potwierdzenie w żuciu. Brutalna prawda jest taka, że boli was kobiety to, że jesteście zlewane przez facetów którzy uważają że szkoda tracić energii na poszukiwanie perły w morzu błota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nasahsh
0 / 2

@corvus_pl Przykro mi, ale brzmisz jak nastolatek :D Z czego ty się dalej tłumaczysz? I jeszcze ten tekst ,,są ciekawsze zajęcia'' no jak jesteś na tyle ograniczony, że uważasz, że jak ludzie się ze sobą spotykają to nic innego nie robią, to nie dziwne, że masz takie myślenie. Ty lubisz w pojedynkę, druga osoba nie. Niektórzy lubią dzielić swoje życie z drugą osobą. Chcą założyć rodzinę. Każdy ma inne priorytety i powinieneś to zrozumieć a nie dziamiesz jak obrażony gówniarz (na co zresztą zwraca uwagę już nie jedna osoba). Można dzielić wspólne pasje, zwiedzać razem świat. Przytulić się do kogoś po powrocie z pracy, nie siedzieć samemu w mieszkaniu. Baby to ty masz w nosie. Nikogo nie boli żadne zlewanie. Uwierz. Nikogo nie obchodzisz. Masz takie poglądy, że wręcz powinieneś być sam, a więc dziewczyny akurat tylko zyskują, że do nich nie zagadujesz :) Na prawdę mniej dekli w związkach. Ciągle ten materializmi materializm każdy patrzy na kasę. Ty również, bo ciągle o tym gadasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-1 / 1

Jedynie odpowiadam na wasze bzdurne zarzuty. Mam siedzieć cicho bo jakieś niewiasty tego chcą? Gdzie wy widzicie jakieś tłumaczenia? Wiedz że to właśnie kobiety w zabawny sposób się tłumaczą że nie są materialistkami i ciągle nieudolnie próbują jakoś wybrnąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2015 o 12:36

avatar ~nshuihasuih
+1 / 1

@corvus_pl Ty na prawdę nie dostrzegasz swojego tłumaczenia? Cały czas tłumaczysz sie dlaczego nie spotykasz sie z kobietami. Tak to jest tłumaczenie.Nie chcesz, nie spotykasz sie, to jest proste jak budowa cepa. Jedne są materialistkami inne nie. Wrzucanie wszystkich do jednego worka, jest żałosne i dziecinne. Znam dziewczynę, która odrzuciła zaloty goscia zarabiającego niezłą kasę, bo powiedzała, że czułaby się przy kimś takim źle. A znam takie, które twierdzą otwarcie, ze facet ma być ustawiony. Ja zarabiam niezłą kasę i wiem, zatem co mnie mają obchodzić cudze pieniądze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-1 / 1

Wskaż mi miejsce, zacytuj, gdzie napisałem wszystkie. Próbujesz być inteligentny/a a masz problem z czytanym tekstem. Stwierdziłem że nie warto się z wami spotykać, poparłem to argumentami, zatem nijak nie można zaliczyć tego do tłumaczenia. Subtelna różnica i faktycznie ludzie o wysokim ilorazie inteligencji mogą to wychwycić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~uaoaa
0 / 0

@corvus_pl Cały czas uogólniasz ,,Jeszcze raz nadmieniam, że tylko przypomniałem o powszechnie znanym fakcie jakim jest materializm współczesnych kobiet i o kilku innych faktach mających potwierdzenie w żuciu''. Kobiety są kobiety są takie srakie owakie. Nie piszesz ,,niektóre kobiety''. Zarzucasz komuś nie umiejętność czytania ze zrozumieniem? I brak inteligencji? Szkoda, że sam nie potrafisz poprawnie przekazać informacji. Skoro nie wszystkie takie są, to po co poruszać ten temat? Unikaj takich, które są i tyle. Na prawdę szukanie dziury tam gdzie jej nie ma. Sam ougólniasz. Cały czas. Matura to widzę ledwo na 30 % zdana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 0

Wiesz ja pisałem maturę kiedy trzeba było mieć wiedzę żeby ją zdać. Jednak ty widzę z czasów procentowych. Trochę szkoda że muszę prowadzić rozmowę z kimś kto ma lub miał niski poziom nauczania ale cóż znak czasów. Słowo "niektóre" określa raczej małą ilość rzeczy i/lub zachowań. Gdybym użył słowa "niektóre" sens wypowiedzi "kobiety to materialistki" diametralnie by się zmienił, ponieważ w/w słowo określałoby jakiś znikomy procent materialistek a jak wiadomo wspomniany procent jest bardzo duży oględnie mówiąc. Zatem zasadnym było pominięcie tego słowa. Pewnie nie wiesz ale również nie napisałem wszystkie bo i owszem są wśród was prawdziwe perełki które, pewnie dla ciebie jest to niepojęte, są wartościowymi kobietami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 sierpnia 2015 o 9:48

avatar ~tyumtyi
+6 / 8

A może lepiej znajdź laskę, z którą będziesz szczęśliwy, gdzie oboje będziecie szczęśliwi?? Po co mi zazdrość znajomych? Gdyby byli zazdrośni, to by chcieli coś zepsuć, skłócić, straciłbym ich, nie mówiąc już o fakcie że zazdrośni znajomi to debile.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blacksmith21
+1 / 1

@tyumtyi zgadzam się z Tobą, najważniejsze by dziewczyna/narzeczona/żona była szczęśliwa z Tobą tak jak Ty jesteś szczęśliwy z nią. Nie jest ważne to jaką masz majętność czy urodę, materia jak i uroda znika z czasem więc nie można się na nich opierać, tak samo jak nie można się opierać na ciągłym pożądaniu. Zazdrość innych jest wtedy gdy w związku, w którym się jest jest się szczęśliwym, inni takiego szczęścia zazdroszczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxpaw
-2 / 4

suuuuuure... równouprawnienie...szowinistyczna świnio!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jazu
-1 / 3

Prawda jest taka, że dziewczyna powinna być na tyle ładna żebyś ją mógł przedstawić kolegom, i na tyle brzydka żebyś mógł ją przedstawić kolegom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blacksmith21
0 / 0

@Jazu No tak, tyle, że uroda fizyczna przemija.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
-3 / 3

Czyli być mam zaje@istym i nie mieć żadnych wymagań co do partnerki. Haha To tak nie działa. Tylko idiotka lub idiota wymagają w związku czegoś czego sami nie mogą lub nie chcą zapewnić. To tak jakby jakiś grubas wymagał żeby jego dziewczyna wyglądała jak Ola Sztaba. Idiotek zarabiających najniższą krajową gdzieś na kasie w Biedrze oczekujących od chłopaków 5 cyfrowych zarobków też się to tyczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nina_008
-1 / 1

@Chojan Popieram.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
-1 / 1

Czy w democie chodzi o to, że mężczyźnie będzie później łatwiej "zabawić" się z koleżankami żony, a prawdopodobieństwo, że ona zdradzi będzie mniejsze? ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~adzio1000
-2 / 4

recepta jest prosta -miej najgrubszy portfel , a wszystkie będą twoje to kwestia ceny , a nie zajebistości .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-1 / 3

popieram

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blacksmith21
0 / 0

@adzio1000 recepta jest trudniejsza niż Ci się wydaje, ale nie będę Ci gadać o szczegółach bo nie warto tracić czasu na wyjaśnienie psu jak ma robić żeby miałczeć jak kot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rnext
-1 / 1

Tak czy siak - warunkujesz się od cudzych opinii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem