Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~Bezrobotny_marek
+4 / 8

88 % bezrobotnych nie otrzymuje żadnego zasiłku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kolaj12
+1 / 1

Pracują na czarno. Dla myślącego człowieka nielegalna praca jest najlepsza. Nie płacisz złodziejom haraczu i cała forsa zostaje w kieszeni. Oczywiście u pewnego i sprawdzonego pracodawcy. Robota jest tylko trzeba umieć jej szukać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2015 o 20:34

avatar ddarek
0 / 0

25 mln polaków jest wieku produkcyjnym a pracuje ok 16 mln czyli 9 mln nie ma pracy i żadnych zasiłków .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Plague_Doctor
+4 / 14

Ciekawie jest gdy weźmie się pod uwagę płeć. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate#List_by_the_World_Health_Organization_.282015.29 Średnio w Polsce jest mniej samobójstw niż w Japonii, ale wynika to z małej ilości samobójstw wśród kobiet. Wskaźnik samobójstw wśród mężczyzn jest wyższy w Polsce niż w Japonii (jesteśmy pod tym względem na 15 miejscu, a Japonia na 20, za to pod względem samobójstw kobiet jesteśmy na 98 miejscu). Gdyby było na odwrót i to kobiety w Polsce często popełniałyby samobójstwa, nazwano by to kryzysem, dyskryminacją, rząd szukałby sposobów na poprawienie jakości życia kobiet, a Unia Europejska stworzyłaby konwencję anty-samobójstwową. Jednak problem dotyczy mężczyzn, więc nikogo to nie obchodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2015 o 12:55

avatar GODsaveTHEcat
+7 / 7

@Plague_Doctor podejrzewam, że może to wynikać z różnic kulturowych i ekonomicnzych. W Polsce mężczyźni odczuwają silną potrzebę by być głową rodziny, chcą zapewnić rodzinie godne życie. Jak jest każdy jednak widzi, przeciętnemu Kowalskiemu ciężko zapracować na porządne mieszkanie lub dom bez zaciągania kredytu. Skoro przeciętny Kowalski ma problemy zapewnieniem godnego życia swojej rodzie to co ma powiedzieć ktoś kto jest poniżej przeciętnej? Druga sprawa to polski klimat, z czego nie mam namyśli tu pogody. Dawno nie słyszałem jakiekolwiek wiarygodnej wiadomości która wskazywałaby, że w tym kraju idzie ku lepszemu. Ciągle tylko jakieś afery, niekorzystne dla Polski ustawy i umowy, ustawione przetargi, kary za produkcje mleka czy korzystanie z własnych zasobów naturalnych. Na trochę niższym szczeblu często się słyszy o nieuczciwych komornikach którzy którzy potrafią zwinąć komuś sprzęt rolniczy z powodu zbieżności nazwisk, krzywdzących wyrokach sądu i absurdach prawnych, urzędach skarbowych które grzebią uczciwe firmy (np. historia Optimusa) i jeden z większym demotywatorów - ZUS (oni to potrafią spieprzyć humor na tak wielu płaszczyznach, że aż płakać się chce). Ciężko nie być pesymistą w tym kraju. To tylko moja subiektywna opinia, ale wydaje mi się, że kobiety potrafią się jakoś lepiej od tego odciąć, skupić bardziej na relacjach z rodziną i przyjaciółmi. A faceci? No cóż chyba każdy z nas miał bezsenną noc w czasie której zastanawiał się jak w tym syfie wywalczyć sobie godne życie...
Dane dla ciekawskich: http://www.who.int/mental_health/media/pola.pdf
http://www.who.int/mental_health/media/japa.pdf
http://en.rocketnews24.com/2015/01/17/2014-suicide-rates-in-japan-down-men-still-twice-that-of-women/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2015 o 15:12

avatar Plague_Doctor
-2 / 4

@GODsaveTHEcat Tylko, że gdyby to dotyczyło kobiet to zaraz zaczęłaby się "walka ze stereotypami" i przekonywanie kobiet, że nie muszą być głową rodziny itp. Ale od mężczyzn można więcej wymagać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nasnuah
0 / 4

@Plague_Doctor zmień dilera stary. Biedni dyskryminowani, na każdym polu mężczyźni.. Są słabi psychicznie to popełniają samobójstwa. Popatrz na statystyki i odpowiedz, ilu mężczyzn zostawia kobiety same z niepełnosprawnym dzieckiem? No? Co nagle nie sa w stanie ,,udzwignąć problemu''? Dyskryminacja pf, dobre żarty. Pokolenie miernot. i nie gadaj mi tu o jakimś ,,utrzymywaniu rodziny'', bo kobiety pracują dokładnie tak samo i dokładnie tak samo martwią się o utrzymanie rodziny o to, że coś do gara trzeba zrobić. Czasy, w których to na barach mężczyzny opierało się zadbanie o rodzinę pozostały w latach 90-tych. Powody samobójstw? Na pierwszym miejscu choroba psychiczna, na drugim nieporozumienia rodzinne, na trzecim zawód miłosny. Co więcej najwięcej szacunkowo samobójstw jest popełnianych przed 30. . To kwestia psychiki, żadnej dyskryminacji. Mylisz pojęcia i to strasznie. Czy słyszałeś, żeby jakaś kobieta się zabiła, bo ją chłopak rzucił? Nie prawda? A w drugą stronę? A przypadki gdzie facet próbuje zabić dziewczynę, która odrzuciła zaloty? To nie dyskryminacja, tylko niestabilność emocjonalna. Prawda w oczy kole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nsauabu
-2 / 4

@Plague_Doctor Przecież teraz panuje walka ze stereotypami. Ludzie dążą do związków partnerskich. Nikt inny tylko mężczyzni wkręcaja sobie w głowę, że maja być ,,głową rodziny''. Na rodzinę w większości domów obecnie pracuje i kobieta i mężczyzna. Co więcej, jak kboieta zarabia więcej, to nagle cierpi ich ego. I tak źle i tak nie dobrze. Od mężczyzn można więcej wymagać? A co się takiego od was do jasnej ch** takiego wymaga niby? Czasy nie są łatwe, zwłaszcza w Polsce, ale bez przesady jak to wielkie wymagania stawiane są panom. Wielokrotnie jest tak, że kobita idzie do roboty, a dodatkowo ma jeszcze etat w domu, bo mężuś zmęczony. ale tego to się nie widzi. Kobiety w polsce leżą kutwa i pachną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GODsaveTHEcat
+4 / 4

Skąd te dane? Wyżej podałem link (ten pierwszy) do statystyk samobójstw w Polsce z 2008r. Najwięcej wychodzi w grupie wiekowej 45-54. Samobójstwa przed 30 nie są tak częste. Nie mówię, że mężczyzna teraz spełnia rolę głowy rodziny i żywiciela - za dużo się zmieniło, jednak nadal to poczucie obowiązku pozostało. "Co więcej, jak kboieta zarabia więcej, to nagle cierpi ich ego" to właśnie z tego wynika, faceci chcą być żywicielami rodziny, chcą być głową rodziny. Gdy to kobieta zarabia więcej, wielu facetów (nie wszyscy) odczuwa jakby zwiedli, jakby nie spełnili się jako mężczyźni. Oczywiście, że kobiety teraz też pracują na utrzymanie rodziny i martwią się tym co do gara włożyć, jednak ich emocjonalność jest inna, skupiają się na innych problemach, maja inne priorytety. Po prostu kobiety i mężczyźni myślą nieco inaczej, stąd postrzegają świat inaczej. Jak uważasz, że dzisiejsze pokolenie facetów to miękkie pipki które przy pierwszym niepowodzeniu sobie podcina żyły to twoja sprawa, ja to widzę jako problemem środowiskowy. Dlatego też nie zgadzam się z Plague_Doctor, żadne akcje anty dyskryminacyjne nic tu nie zmienią. W uproszczeniu wysoki wskaźnik samobójstw w Polsce, to jest objaw życia w kraju w którym każdy chce cię zrobić w ch*ja i to za twoją kasę (parafraza ze Strachów na Lachy). Jedyną skuteczną akcją przeciw samobójstwom przeprowadzono w Korei Północnej - rodzina samobójcy idzie na 3 pokoleniowe dożywocie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2015 o 17:12

avatar ~nushuh
+1 / 5

@Plague_Doctor Nikt się nie czuje zagrożony, po prostu to typowy ,,ból tyłka''. Mówimy o Polsce, jak mówimy o Polsce nie podawaj zagranicznych statystyk, bo stajesz się niewiarygodny. Zresztą patrzyłeś sam na to co przesłałeś? Ile ta różnica wynosi? 0.4.. i dalej prace domowe, opieka nad dziećmi, kto? A no właśnie kobiety. O i nagle ,,wolny czas'' pokazuje, że mężczyzni mają go więcej. Ktoś to musi zrobić. Nikt się nie rozdwoi. Są osoby, które pracują sobie 8 godzin dziennie, zarabiaja z 10 tys i wracają do domu. Są różne zawody. Mężczyźni wybierają częściej prace fizyczną? Nie tak dawno przeczytałam wypowiedź, że lepiej być mechanikiem niż kończyć studia. To do kogo pretensje? Tak samo ile to słyszę ile zarabia operator koparki, czy spawacz. Nie jest w naszym kraju łatwo znaleźć pracę, ale to się tyczy dwóch stron. Kiedyś jeden facet powiedział takie proste zdanie: ja w razie czego zawsze mogę iść na budowę, a kobieta? No właśnie, patrzyłeś kiedyś z tej strony? Nie zmienisz chłopcze biologii chociażbyś się zapluł. Kobieta na budowie tak wydajna jak mężczyzna nie będzie. Dlatego szukają pracy chociażby w handlu. Jednak nikt nie broni szukać tam pracy mężczyznom. Poważnie nikt. Stres dotyka każdego. Zresztą nie radzisz sobie, zabijasz się nie myśląc o rodzinie? Niezwykle egoistyczne. Co zatem radzisz? Przymusowe leczenie? Wizyty u psychologów? Nie wiem czego oczekujesz? Medali dla mężczyzn? O o ci właściwie chodzi? Purpurowych poduszeczek? ,,konwencję anty-samobójstwową'' you made my day :D Wiem co to ciężka praca dla twojej informacji i pochodzę z patologiczne rodziny. Życie nie jest łatwe, zaciera się ręce i bierze się do roboty, a nie stęka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~knajnajasn
-1 / 5

@GODsaveTHEcat Przeglądałam statystyki policyjne. Podane są lata, podział wiekowy, ilość zgonów, prawdopodobne przyczyny oraz jak dokonywane są i były najczęściej samobójstwa statystyka.policjapl tam wszysto znajdziesz. To są głupie społeczne stereotypy. Takie jak to, ze kobieta ma być świetną gospodynią domową. Nie słyszałeś nigdy wypowiedzi ekspertów, ze wiele kobiet również nie radzi sobie z wymaganiami, które są wobec niej obecnie stawiane? Z jednej strony świetna matka i zona (bo przecież dom powinien być ogarnięty, gotować powinna potrafić o dzieci zadbać), z drugiej inteligentna i wykształcona i mieć dobrą pracę, bo inaczej zostanie nazwana pasożytem społecznym, który leci na kasę (nie jest niby tak?), z trzeciej świetnie wyglądać, bo usłyszy, ze mąż zaniedbany odejdzie do innej. Przed każdym społeczeństwo stawia wygórowane wymagania. I co śmieszne z sterotypami walczą ugrupowania feministyczne, które są tak ochoczo wyśmiewane. To w końcu co chcemy? Związków partnerskich, gdzie jedno drugiemu pomaga, czy ,,tradycyjnego modelu rodziny'' gdzie siłą rzeczy mężczyzna musi utrzymać wszystko sam. Nikt nie ma łatwo i w życiu bym nie powiedziała, że mężczyzni mają łatwiej, czy że kobiety mają łatwiej, ale doszukiwanie się wszędzie dyskryminacji? Błagam. Na koniec takie pytanie: kto więcej wykazuje się lekkomyślnością w wieku nastoletnim? (wypadki spowodowane przez młodych/ utonięcia)? Kto częściej ,,uderza w hazard''? Kto częściej uprawia sporty ekstremalne? Dalej grupy przestępcze to domena kobiet? Daje to coś do myślenia Panie @Plague_Doctor i @GODsaveTHEcat czy nie bardzo dostrzegacie zasadnicze różnice między nami. ,,rodzina samobójcy idzie na 3 pokoleniowe dożywocie'' chcesz karać matkę, której syn zdecydował się powiesić, chociaż nikt nie wie dlaczego? Albo dzieci, bo ojciec postanowił z sobą skończyć? Samobójca nie myśli o innych, myśli o sobie. Jest jak zaszczute zwierze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GODsaveTHEcat
+2 / 2

@~knajnajasn podaj link do statystyk z których korzystałaś, podałem ci konkretny dokument do którego można się odnieść. Ty mi podałaś ogólnik "Przejrzałam statystyki policyjne", ale jakie? Z gminy Wygwizdowo Wielkie na Podkarpaciu? z województwa Mazowieckiego? z tego miesiąca? z przedziału od zakończenia wojny do wczoraj? Nie wiem nic, nie mogę się odnieść. Równie dobrze mogłaś napisać "źródło: internety" albo "amerykańscy naukowcy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2015 o 18:06

avatar Plague_Doctor
0 / 6

Ktoś tu nie umie czytać, różnica w czasie spędzonym na pracy zawodowej nie wynosi 0,4h i jest większa niż różnica dotycząca zajmowania się domem (co swoją drogą jest mniej stresujące). Reszty twoich wypocin nawet nie chce mi się czytać, ale widzę, że jak typowa feminazistka zmieniasz temat 10 razy i każde dane interpretujesz jak chcesz zamiast do nich rzetelnie podejść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~klik38
+2 / 4

@Plague_Doctor W mojej okolicy było swego czasu sporo ,,samobójstw'' . Młodzi mężczyzni skaczący z okna opuszczonego mieszkania. Co jakiś tam czas.. blokowiska, dresiarnia. Policja nawet tego nie sprawdziła. W końcu ,,sprzątają w swoim środowisku''. Samobójstwa to nie tylko problem kasy, jak tu się chce pokazać i wymagań wobec płci. To kwestia psychiki. Jeden ma ją słabszą inny silniejszą. Problemem jest brak perspektyw, brak siły walki. I depresja, a jesień jej sprzyja. Kobiety są odporniejsze zauważyłam. Dlatego też rzadziej siegają po używki. to się powoli zmienia, bo kobiety też pracują choiażby w wyczerpujących psychicznie i fizycznie korporacjach. Obejmują coraz częściej kierownicze stanowiska. To co się dzieje w naszym kraju jest dramatyczne. Jak chociażby przypadek tego gościa, który zmasakrował 10-letnią niewinną dziewczynkę, za pomocą siekiery.. przerażające. Jednak nie mieszajmy do tego dyskryminacji, bo to jednak mylenie pojęć. Dyskryminacja jest chociażby wtedy, gdy dana osoba nie zostaje przyjęta na dane stanowisko ze względu np. na płeć. Słyszałeś, żeby jakiś facet nie został z tego powodu przyjęty? No nie. Bo macie ten plus, że nie ma u was problemu z dziećmi, macierzyńskim, rodzeniem i chorobami dzieci. Każdy na jakiejś płaszczyźnie ma ciężko. Zawiedzione ambicje, to też problem. fakt, że mężczyzni duszą w sobie, a nie mówią o problemach, kobita sobie popłacze do przyjaciółki i jakoś to idzie..Ty próbujesz to przedstawić jakby kobiety miały łatwiej i dlatego nie popełniają samobójstw. Przykro mi, to nie prawda. Życia nie zmienimy, stereotypów również. Niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hbhhvg
0 / 4

@GODsaveTHEcat wpisz w google statystyki policyjne. Następnie wybrane statystyki i tam masz samobojstwa. Wszystko ładnie rozpisane, jako niezalogowany uzytkownik nie mogę wstawiać linków. @Plague_Doctor Nazywasz kogoś feminazistką, bo ma odmienne zdanie od ciebie i inne argumenty? Przykre stary. Dyskryminacji mężczyzn nie ma. Świat wymaga po równo od wszystkich. I o swoje trzeba walczyć, a jak ktoś nie potrafi to kończy jak kończy. Ja zasuwałam na swój sukces. Ktoś nie i co ma dostać tyle ile ja? A z jakiej racji? Też pracowałam ficycznie po nockach na magazynach, sprzątając sklepy.. i studiowałam. Teraz mam dobrą posadę mimo, ze wywodzę się z biedy i patologii. Nikt mi nic nie dał. Kazdy jest kowalem własnego losu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Plague_Doctor
-2 / 4

@klik38 "Kobiety są odporniejsze zauważyłam." Ale badania psychologiczne temu przeczą. Jest to dokładniej opisane w książce Włodzimierza Strusa "Dojrzałość emocjonalna a funkcjonowanie moralne" (pdf można znaleźć w google) na str. 180 i w odnośnikach. "Dyskryminacja jest chociażby wtedy, gdy dana osoba nie zostaje przyjęta na dane stanowisko ze względu np. na płeć." Gdy dana osoba nie otrzymuje pomocy ze względu na płeć to też dyskryminacja. Przez cały czas chodziło mi o to, że gdyby to kobiety częściej popełniały samobójstwa to szukano by sposobu żeby to zmienić, ale ponieważ ten problem dotyczy głównie mężczyzn, nikt z tym nic nie robi. Tak jest z każdym problemem. Na przykład kobiety rzadziej kończą kierunki ścisłe, więc stworzono program "Dziewczyny na politechniki", ale fakt, że mężczyźni rzadziej kończą uniwersytety (a na nich np. kierunki medyczne) już nikomu nie przeszkadza. W polityce tworzy się parytety dla kobiet, ale parytetów dla mężczyzn np. w działach HR nie ma. "Słyszałeś, żeby jakiś facet nie został z tego powodu przyjęty? No nie." Tak. Inne przykłady dyskryminacji mężczyzn w pracy: http://www.wmeritum.pl/dyskryminacja-mezczyzn-dodatkowe-punkty-bycie-kobieta/ "Bo macie ten plus, że nie ma u was problemu z dziećmi, macierzyńskim, rodzeniem i chorobami dzieci." Wam to rekompensują różne przepisy, np. Unia Europejska dopłaca do szkoleń dla pracowników w firmach, które zatrudniają duży odsetek kobiet na stanowiskach kierowniczych. Poza tym zgadzam się z tym, że to, kto ma ciężej, zależy od tego o jakiej płaszczyźnie mówimy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2015 o 18:51

avatar ~najnajn
0 / 4

@Plague_Doctor A co mają robić? No rusz kalarepą chociaż raz i powiedz, co mają robić? Ktoś postanawia odebrać sobie życie. Więc szuka się powodu, to stracił majątek, to ukochana/ukochany porzucił, to depresja, czy inna choroba psychiczna. Wybacz, ale czy ktoś się przejmuje bezrobociem? Czy kogoś interesuje za co żyją Polacy, tak na prawdę? Każdy sobie radzi na swoją rękę, niestety. Czy ci się to podoba, czy nie. Zapracowani ludzie nie myślą o odbieraniu sobie życia. Zapracowani odnoszący sukcesy również. To dotyczy porażek życiowych, nad którymi nie da się zapanować. Na prawdę nie wiesz z czego to wynika? Przez wieki kobiety słyszały, że ,,do niczego się nie nadają'', ,,że nauka nie jest dla nich'', ,,że nie mają umysłów ścisłych''. Teraz kobietom mówi się: zawalcz o siebie, zdobąć zawód, wykształcenie. Dziwi cie to? Na prawde? Do niedawna kobiety słyszały, że najważniejsza jest rodzina. Teraz, że mają wybór i nikt ich nie będzie za to oceniał. Nie widzisz tego, bo jesteś mężczyzną. Nie widzisz, albo nie chcesz widzieć. Na medycynie jest po równo mężczyzn i kobiet, nie pierd**ziel. Na medycyne może iść każdy i nie ma tu żadnego promowania kobiet. Po prostu, idziesz na biol-chem, albo i nie po prostu zdajesz na maturze biologie. chemie, fizyke, matme, czy tam bez fizyki i idziesz. Chyba, że masz problem, że nie wybierają pielęgniarstwa :P Wybierają za to ratownictwo medyczne. Na politechnikach też coraz więcej kobiet się obserwuje. Bo zaczyna się im po prostu mówić: rób co chcesz, nikt cię nie będzie oceniał. I tak na Wydziałach chemicznych jest przewaga kobiet, na budownictwie też ich jest całkiem sporo. architektura podobnie. Przejmujemy część waszego świata, bo świat się zmienia. stąd coraz mniej jest ,,głów rodzin'', a więcej związków i relacji partnerskich. Gdzie zarabiaja podobnie, podobny czas spędzają w pracy i godzą opiekę nad dziecmi i zajmowanie się domem. Tak funkcjonuje tzw. klasa średnia. A kursy? Są i takie prowadzone bez względu na płeć. Tylko, ze własnie z powodów urlopow na dziecko, pracodawcy kobiet przyjmować nie chcą. Zatem uważasz, ze to takie dobre? Wyobraź sobie, że na rozmowie kwalifikacyjnej zdarzyło się, że pytano się mnie czy planuję dzieci.. dosłownie. Facet nie urodzi, nie karmi, nie zmienisz tego. Widzisz wiele kobiet, młodych kobiet staje przed dylematem: dziecko, czy praca. Czy tak powinno być? Ja sama na najbliższe 4 lata, nie mogę sobie pozwolić na dziecko, bo to przekreśli wszystko na co pracowałam. Mój narzeczony takiego problemu nie ma. Szkoda, ze tego nie dostrzegasz. Dziecko pochłania ogromną ilość czas, ten czas, co zresztą sam pokazałeś poświecają kobiety, bo ktoś musi. Zwolnienie z pracy bo lekarz/choroba/ akademia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JesusChristSuperstar
+1 / 3

Przewaga samobójstw u mężczyzn wynika również z frustracji seksualnej, która prowadzi często do depresji.
Mężczyzna nie posiadający życia seksualnego często doświadczają różnego rodzaju zaburzeń psychicznych.
U mężczyzn status społeczny jak wiadomo ma bardzo duży wpływ na możliwość obcowania z kobietami, natomiast odwrotnie nie ma to znaczenia, kobiety niezależnie od statusu społecznego nie mają problemów z życiem intymnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~klndahua
0 / 2

@JesusChristSuperstar Grube pryszczate, albo po 40 również nie mają problemów? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ddarek
0 / 0

@Plague_Doctor Rząd nic nie jest wstanie z tym zrobić i nic nie robi oprócz zaniżania statystyk . W Polsce nie prowadzi się statystyk samobójstw , więc ta liczba jest zaniżona .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Shimikaze
-1 / 3

Phi! Japończycy ciągle są kulturalniejsi. Oni zostawiają buty na dachu na wypadek gdyby ktoś potrzebował, a Polacy to ch*je i nawet butów nie dadzą biednym!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~CbeuleWszędzie
+2 / 2

żałosne. Wyjdź stąd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ninjasam123
-1 / 1

to wyjedź tam k*rwa nikt cię nie zatrzymuje wyjedź do kraju gdzie obozy koncentracyjne były gorsze od niemieckich do kraju gdzie nie potrafili walczyć tylko roz&
ebać swój samolot. Nikt nie zna historii nie wie co robiono w tamtych obozach, a teraz zasłaniają się słodkim anime nie chciałem obrazić nikogo ale wku#wiają mnie ludzie którzy ciągle mówią : ,, omg to taki żałosny kraj wyjedźmy do Japoni z milszymi ludźmi " i to mnie najbardziej wkur#ia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tuon
+1 / 1

i mówi to gość z ninja w nicku, atak notabene to wiedziałeś że poprawną nazwą dla ninja jest shinobi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hellfiat
+4 / 6

Nigdy,przenigdy nie porównuje Japonii do tego nietolerancyjnego żałosnego kraju jakim jest te do połowy rozebrane,wyprzedane,skorumpowane państwo teoretyczne zwane także Polską

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+2 / 2

@ninjasam123 Czepiasz się obcej kultury (bardzo nam obcej). @Hellfiat Uważasz, że Japonia jest mniej skorumpowanym krajem niż Polska? Że jest bardziej tolerancyjna, fakt, potrafią o swoje interesy lepiej dbać, ale prawdę mówiąc, to nie sądzę, by ktokolwiek rozsądny z Polski chciałby się tam ładować po szerszym zapoznaniu z panującymi tam zwyczajami i zasadami społecznymi. No może paru fetyszystów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 1

No co ty chcesz, Wałęsa powiedział, że zrobi z Polski drugą Japonię i słowa dotrzymał, też mamy 2,5 zmarnowanej dekady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
+1 / 1

W najbiedniejszych i kryminogennych dzielnicach ludzie potrafią co tydzień skakać z okien.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem