Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2432 2645
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Ewlak
+27 / 57

W kwestiach ideologicznych szkoła powinna pokazywać wiele dróg, a nie "jedyną słuszną"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+13 / 25

@Ewlak Zgodzę się. Szkoła ma edukować, a wybór powinien należeć do obywatela. Jeśli państwo będzie dobre dla niego to on będzie dobry dla państwa. A mając takie państwo jak teraz, to zgodzę się z kolegą niżej że patriotyzm to idiotyzm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2015 o 10:42

avatar Boberst97
+5 / 7

@Qrvishon k*rwa weźcie w końcu zacznijcie odróżniać państwo od kraju to nie to samo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamileo123456
-1 / 3

@Ewlak Co z Tobą człowieku? jaka jest inna słuszna droga niż patriotyzm? Może multikulturalizm? W głowach wam się przerwaca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ewlak
0 / 0

@up Kosmopolityzm. Multikulturalizm nie ma związku z patriotyzmem. Można być patriotycznym jego zwolennikiem jak i niepatriotycznym przeciwnikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D damtry
+2 / 8

Widzisz tylko kropki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar puercemai
+9 / 17

Ciekawe, że najwięcej o patriotyzmie mówią politycy, generałowie, dziennikarze, elity, czyli ludzie, którzy... w razie wojny albo chowają się w schronach, albo uciekają za granicę, albo tylko dowodzą i bezpośrednio nie biorą udziału w walce. Bardzo wygodne. Patriotyzm nakazuje Ci zostawienie swojej rodziny, żony i dzieci, które to siedzą nie wiadomo gdzie i ch.. wie co się z nimi dzieje, podczas gdy ty idziesz na front i zabijasz, bo ludzie elit się poprztykali ze sobą bądź wpuścili do kraju bydło (muslimów). Prawdziwym męstwem IMO jest ratowanie swojej rodziny i bycie przy niej, opiekowanie się nią, a nie zostawianie jej i siup na front strzelać do Niemców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2015 o 12:59

avatar ~Drizzt73
+5 / 5

Niestety @puerceamai nie mogę się w pełni zgodzić. Mówia też to ludzie którym zależy na ojczyźnie jak i na rodzinie. Idziesz i walczysz za swój kraj, tak aby obronić granice, aby nic Twojej rodzinie się nie stało. Tak uzyskasz coś więcej, niż próbując coś zdziałać w pojedynkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boberst97
+1 / 5

moment moment chwila patrioci walczą za ojczyznę i naród nie za polityków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Knihtee
+1 / 3

@Boberst97 Walczy się :
- Za żołd
- Aby wygrać
- W obronie swojej własności (np ziemi, domu)
- W ramach perspektywy obrony bliskich (w perspektywie że nowa władza może dokonać ogromu cywili etc)
Reszta to XX wieczna propaganda która miała nakłonić młodych chłopaków aby szli walczyć za darmo. Kiedyś musiała walczyć tylko szlachta czyli posiadacze ziemscy którzy po prostu czerpali ogromne korzyści z aktualnego stanu rzeczy oraz najemnicy dla których był to zawód. Nie wspomnę już o tym że kiedyś łupy wojenne były solidarnie dzielone (w zależności też od stopnia), dzisiaj wszystko inkasuje państwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boberst97
+2 / 2

@puercemai A czy walka z najeźdźcą to nie obrona rodziny ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boberst97
0 / 0

@Knihtee a może za to w co się wierzy bo takich ludzi trochę jest mniej niż dawniej ale trochę jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Glupiec
+2 / 4

Macie spaczoną wizję patriotyzmu. Patriotyzm to naturalnie na przestrzeni wieków wykształcony system obronny narodu, kultury i cywilizacji. W przyrodzie celem nadrzędnym każdego gatunku jest przetrwanie. W tym celu zwierzęta wykształciły jakieś tam kły, pazury itp. W społeczeństwie działa to tak samo. Tylko rolę kłów i pazurów gra patriotyzm. W sytuacji gdy patriotyzm zanika, nie ma kto bronić narodu(bynajmniej nie tylko na polu fizycznym, ale przede wszystkim informacyjnym) i ten zaczyna się rozmywać aż w końcu upada, zostaje zapomniany lub nikt się już z nim nie identyfikuje. Co więcej brak patriotyzmu może również prowadzić do upadku całych cywilizacji, jeśli tylko szerzy się na wystarczająco dużą skalę. Można to teraz zauważyć na przykładzie cywilizacji łacińskiej w Europie. Jeśli ktoś uważa, że patriotyzm jest bez sensu jest albo sabotażystą albo zmanipulowanym durniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Knihtee
0 / 0

@Boberst97
Rozróżnijmy 2 przypadki
1 - Wojna cywilizacyjna wynikła ze zderzenie 2 różnych kultur/religii etc. Jej celem jest całkowite wyeliminowanie drugiej, wymazanie jej najlepiej z kart historii, wymordowanie ludzi, zrobienie z nich niewolników etc. - do zdecydowana mniejszość wojen, np : Podboje Persów czy Aleksandra, 2 Wojna Punicka gdzie po Kartaginie nie został ślad, Ogólnie też podboje Rzymu które miały na celu "ucywilizowania" wszystkich narodów, przy okazji łupiąc co się da i biorąc miliony niewolników. Na pewno podboje Arabów i późniejsze krucjaty. Podboje Mongołów, wojna trzydziestoletnia (ale to z dużą rezerwą, fakt że kardynał Richelieu po wygraniu wojny domowej z protestantami, dołącza Francję do wojny po stronie właśnie protestanckiej aby nie dopuścić do tego aby Hiszpania zdobyła za dużą potęgę mówi może sugerować że religia nie była specjalnie sensem walki), na pewno hiszpańska konkwista, może podbój zachodu USA, myślę że śmiało wojna polsko-bolszewika, holokaust Ormian w Turcji, no i II wojna światowa, Oczywiście to tylko przykłady, na pewno starożytność obfitowała w większą ilość.
2 Wojny polityczne, gdzie głównym celem jest zdobycie określonej prowincji, zapłacenie daniny, rozszerzenie strefy wpływów, osadzenie na tronie konkretnego władcy, zmiana ustroju etc. Generalnie żołnierze biją się na rozkaz podczas bitwy,chodzi o osiągnięcie konkretnych celów i zawarcie korzystnego pokoju który nagle wszystko kończy i można po 2 godzinach wroga nazwać już przyjacielem. To generalnie większość wojen, śmiało można też tu zaliczyć pierwszą wojnę światową, a dobrymi przykładami są wojna o hiszpańską sukcesję, wojna o polską sukcesję etc.
Nie jestem pacyfistą ale uważam że branie udziału w tych drugich bez dobrego żołdu czy konkretnych łupów które ustawią życie, to generalnie frajerstwo. Taka właśnie I W.Ś. miliony chłopaków poszły pod CKM'y na gwizdek aby zadowolić polityków. Słynna bitwa o Gallipoli gdzie Turcy i wojska ANZAC'u podobno szły na rzeź bo okopy były tak blisko sobie że mało kto w ogóle był z nich stanie wyjść nim dostał serie z CKM, a pomimo to dowództwo stale wysyłało do ataku oddziały które umierały w minutę.
Albo angielska Wojna Dwóch Róż - łącznie kilkaset tysięcy żołnierzy straciło życie żeby rządzić mogli Tudorowie a nie Yorkowie czy Lancasterowie. Żołnierz to zawód i wie na co się pisze, taką pracę sobie wybrał i za to mu płacą. Natomiast nie można zmuszać normalnego obywatele żeby ginął za ambicje swojego władcy - jeżeli nie jest w stanie opłacić zachęcającego żołdu to pewnie nie będzie też w stanie utrzymać państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar puercemai
+1 / 1

@~Drizzt73 oraz @Boberst97 Chłopaki coś wam wytłumaczę - czy kiedy wynajmujesz ochroniarza, to ten ochroniarz mówi ci, że w razie napadu masz obowiązek im pomóc? Nie, bo właśnie od tego ich wynająłeś - płacisz im za to, by cie chronili, bo ty nie umiesz się bić. A czy tym samym nie jest wojsko? My obywatele płacimy z naszych podatków na wojsko, na naszych "ochroniarzy" by w razie wojny nas bronili. To jest ich zadanie walczyć na froncie, a nie cywilów. Oni są do tego przygotowani, wyszkoleni, wstępując do wojska wiedzą na co się piszą. A ty - nie. Przeciętny Kowalski na wojnie jest tak sparaliżowany i obsrany, że wielkiego pożytku z niego i tak nie ma. Natomiast są cywile, którzy mają taki hart ducha, że chcą pomóc i walczyć. Dlatego ja uważam, że w wojnie uczestniczyć powinni przede wszystkim żołnierze oraz OCHOTNICY wśród cywili. Nie można zmuszać wszystkich mężczyzn, by porzucili rodziny i pobiegli na front, bo to nie jest nasze zadanie. Od tego jest wojsko, by bronić kraju. A ty powinieneś siedzieć w schronieniu ze swoją rodziną, być przy niej i czekać, aż twoja ochrona, którą opłacałeś wygra wojnę. Nie wiem jak można uważać, że walka na froncie to ochrona rodziny, skoro ty walczysz, a ona z dziećmi siedzi w jakimś kościele czy innym schronieniu razem z innymi kobietami. A co jak do takiego schronienia wpadłoby stado brudasów? Zgwłaciliby je wszystkie, no ale ty mógłbyś z czystym sumieniem powiedzieć, że przecież broniłeś rodziny, bo walczyłeś X kilometrów dalej z najeźdźcą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B birbant
+17 / 39

akurat stadionowi bandyci nie mają nic wspólnego z patriotyzmem. Niszczenie mienia i pobicia rodaków z powodu szalika to nie jest patriotyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nadal_Polak
+12 / 20

@birbant Teraz stadionowi patrioci nazwą Cię wrogiem Polski, hitlerowcem, potomkiem UPA. Poznasz to po błędach ortograficznych, których zrobią kilka w jednym zdaniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~StadionowyPatriota
-2 / 8

@birbant powiem ci cos tacy jak ty to wrogowie Polski chitlerowcy i blizcy potomkowie uPA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kiolo
+2 / 10

Moim zdaniem w szkołach powinno być więcej religii. Zamiast tej głupiej chemii, biologii i fizyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-2 / 14

Czytaj: "chcemy powrotu do sprawdzonych tradycji Hitlerjugend". Ni ch*ja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
+2 / 2

@aku666 tak właściwie to jakbyś się interesował historią to byś wiedział że "Hitlerjugend" było wzorowane na agoge czyli spartańskim wychowaniu więc dla czego nie mówisz o agoge jako że było pierwsze ??? a wiem bo SPARTANIE NIE ROBILI HOLOKAUSTU i NIE WYMORDOWAŁO od hooja ludzi byli po prostu normalnym krajem w starożytności , mieli swoją filozofię swoich niewolników (jak każdy inny) a agoge sprawiało że mieli też najlepszą armię wśród swoich sąsiadów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+1 / 1

@Koviru Spartanie mordowali z zimną krwią chorych i starszych. Zaj*bisty wzór do naśladowania. Dlaczego prawactwo tak lubuje się w gloryfikacji psychopatów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
0 / 0

@aku666 tak bardzo mordowali i nienawidzili starszych że ich najważniejszym organem władzy była geruzja no wiesz tak organ w któym miało się 60 lat w górę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 12

Kibole-narodowcy pod pojęciem patriotyzmu rozumieją narodowo-szowinistyczne gówno, więc jak najdalej z tym barachłem od szkół. A co do pozytywnego wydźwięku patriotyzmu to oznacza on: 1.[uczciwe płacenie podatków] 2.[empatię międzyludzką dla współobywateli, w to wlicza się państwo socjalne z powszechnie dostępną darmową opieką zdrowotną i pomocą socjalną dla wykluczonych współobywateli by mogli staną] 3.[dbanie o czystość środowiska] 4.[kupowanie produktów produkowanych w Polsce przez firmy płacące w Polsce podatki (nie koniecznie muszą to być polskie firmy)]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boberst97
0 / 2

@zaymoon W tej chwili mamy w Polsce socjalizm i żyje ci dobrze czy źle ? A poza tym państwo nie powinno mieć bardzo dużo budżetu pomyśl że jakby u nas były podatki na poziomi 8% to u nas zagraniczne firmy płaciłyby podatki bo bylibyśmy rajem podatkowym i otwierali by u nas różnego rodzaju ośrodki które dawałyby pracę ludziom. Poza tym socjaliści chcą żeby człowiek pracy miał dobrze bez względu na to że jest człowiekiem pracy tylko 8 godzin dziennie a później przez resztę doby jest konsumentem i nie jestem przeciw zakładom państwowym bo jakieś na 100% powinny istnieć dodatkowa kasa na przykład na wojsko czy policję ale powinny mieć takie same prawa co prywatne i w konstytucji powinno być zapisane że nie można do nich dokładać z budżetu państwa. A budżet państwa bierze się z podatków im większe tym większa szara strefa dobrym przykładem jest Rosja w której Putin wprowadził podatki 13% i nagle się robią coraz bogatsi ciekawe zjawisko prawda, albo Chiny wszędzie mówią że to kraj komunistyczny a też robią się coraz bogatsi i przeganiają USA w wielu dziedzinach bo tak naprawdę jest to kraj kapitalistyczny wybudowali w rok więcej autostrad w rok niż kraje unii w 5 lat. A i wybacz za niewiedzę przyznaję się że nie wiedziałem kiedy zmieniono UB na SB.I też nie podoba mi się zamykanie kopalń na przykład bo tam jest węgla od cholery a oni ciągną węgiel od niemca i rosjan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 3

@Boberst97
Gdzie ty masz w Polsce socjalizm? Polska ma najdzikszą wersję kapitalizmu w całej UE! Degresywne podatki, zerowe opodatkowanie oligarchów, specjalne strefy ekonomiczne gdzie wielkie koncerny nie płacą podatków, zerowa pomoc socjalna, niedostępna dla obywateli służba zdrowia, bieda i wykluczenia społeczne na masową skalę, ogromne dysproporcje majątkowe, totalna prywatyzacja gospodarki, komercjalizacja kolei czy służby zdrowia, a także strategicznych działów gospdoarki jak energetyka. Gdzie ty masz dzieciaku ten socjalizm w Polsce?
Polska właśnie jest rajem podatkowym, za sprawę złodziejskich specjaknych stref ekonomicznych opodatkowanie wielkich korpoacji jest tutaj zerowe i jakoś nie przekłada się to na nic. Opodatkowanie ludzi najbogatszych wynosi zalediwie 20% (liniowy CIT), prawie w żadnym państwie niema tak niskich podatków dla bogaczy.
Korwinowski bełkot o konsumentach! Nie ośmieszaj się powtarzając takie debilizmy! Dobrobyt bierze się z pracy a nie konsupcji, ktora jest pochodną pracy. Jakim konsumentem będzie człowiek który zarabia tyle że nie starcza mu na podstawowe do życia potrzeby? Jakim konsumenyem bezie bezrobotny bez prawa do zasiłku? Żeby w Polsce wzrosła konsumpcja musi wzrosnąć płaca minimalna by ludzie mieli za co konsumować, musi też nastąpić transfer pieniędzy (poprzez podatki i pomoc socjalną) od bogatych pasożytów którzy tylko marnotrawią ogromne środki, do biednych ludzi którzy większość wydadzą na konsumpcję. Państwo musi się też włączyć w tworzenie miejsc pracy, bo prywata jest w tym temacie totalnie do dupy.Prywatny biznes ma sens tylko na poziomie małych i średnich przedsiębiorstw, wszystkie duże korporacje muszą być w rękach państwa i działać na rzecz kraju i obywateli, a nie garstki pasożytów.
W Rosji niemal wszystkie firmy są państwowe i zasilają budżet państwa, więc nie muszą nakładać podatków, w PRLu praktynicz nie było podatków, bo wszystkie fabryki były w rękach państwa i stąd budżet brał kasę. W Chinach podobnie wszystkie ich największe korporacje są w rękach państwa. To Słabo że nie wiedziałeś kiedy zmieniono UB na SB, bo destalinizacja to podstawa kiedy się dyskutuje o PRLu. I nawet nie chodzi o znajomość konkretnej daty, ale warto wiedzieć że w połowie lat 50ych nastąpił proces destalinizacji czego też jednym z elementów było rozwiązanie kontrowersyjnej UB i powołanie w jej miejsce SB, bo różnica pomiędzy metodami obu tych organizacji, jak i ustrojów przed 1956 i po, jest kolosalna i zabierając głos w sprawie PRLu poprostu trzeba o tym wiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boberst97
0 / 2

@zaymoon ok ok więc podatek dochodowy, jebitne akcyzy na paliwo i alkohol podatek vat to ma być raj podatkowy ? A zresztą sam pan Korwin mówił że wielkie koncerny nie chcą rywalizować na wolnym rynku tylko chcą zamówień od państwa. I popatrz że jak masz pracodawce i pracowników to są od siebie zależni jak cholera bo pracodawca nie może dać zbyt małej pensji bo go oleją i pójdą gdzie indziej a pracownicy nie mogą wymagać zbyt wysokiej pensji bo pracodawca im powie że jak się nie podoba to idźcie gdzie indziej. A co do konsumpcji i produkcji masz popyt podaż większa k

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2015 o 0:57

avatar zaymoon
-2 / 12

Patriotyzmem NIE jest:
nacjonalizm, ksenofobia, rasizm, czczenie terrorystów i hitlerowskich kolaborantów (NSZ), anty-komunizm, katolicki fundamentalizm, wymierzony w interesy państwa i społeczeństwa rynkowy fanatyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boberst97
+1 / 5

@zaymoon czerwona gnido możesz mi powiedzieć dlaczego obrażasz Żołnierzy wyklętych którzy walczyli za swój kraj z czerwonym okupantem ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~satynowy_magik
+1 / 7

@zaymoon bo co, tatuś z UB ci tak powiedział?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 5

@Boberst97
Może dlatego że moim krajem nie jest III Rzesza, a unicestwienie jej i okupacja przez czerwonych była rzeczą bardzo chwalebną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-4 / 6

@satynowy_magik
Nawet mój dziadek jest zbyt młody by mógł służyć w UB, więc nie peerdol.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boberst97
+1 / 3

@zaymoon Stary i III rzesza i zsrr to dla mnie kraje które były okupantami Polski i jedni i drudzy chcieli nas złamać i się im nie udało. a tak w ogóle to ile masz lat bo piszesz że twój dziadek jest za młody żeby być ubekiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 4

@Boberst97
A czym nas ten ZSRR tak łamał? Bezpłatną edukacją, bezpłatną służbą zdrowia, industralizacją kraju?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boberst97
+1 / 3

@zaymoon Bezpłatną ? Nie no teraz to mnie roz*ebałeś ! A skąd państwo ma pieniądze ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 4

@Boberst97
Za komuny państwo miało środki chociażby z produkcji naszych fabryk, dziś te zyski bez opodatkowania są transferowane zagranicę, albo karmi się nimi garstkę pasożytów z zarządu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 3

Boberst97
Mój dziadek miał niewiele ponad 20 lat gdy w 1956 roku rozwiązano UB.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar atwatw
-1 / 3

@zaymoon 20 lat w 1956? To znaczy że komuny nie pamiętasz. Więc zamknij kuwa ryj i przestan pedolic o czymś czego nie widziałeś, nie przeżyłeś i czego znosić nie musiałeś!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 5

@atwatw
Ojoj bidulku, a co ty takiego strasznego za tej komuny znosić musiałeś? Bezpłatna edukacja, bezpłatna służba zdrowia, pewność zatrudnienia, bezpieczeństwo socjalne, mieszkania z państwowego rozdzielnika, pewna emerytura na starość?
Załgany hipokryto, sam miałeś jak pączek w maśle, a teraz chcesz by kolejne pokolenia cierpiały syf i nędzę w neoliberalnym gównie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jedi_Knight
0 / 2

@zaymoon Za propagowanie komunizmu w Polsce jest paragraf (i nie bez powodu), więc zamknij k#rw@ ryj, bo poprawczaki czekają. Szczyl się wymądrza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chatty
0 / 2

@zaymoon Likwidacja każdego bandyty czyli komunisty, to ocalenie kilkuset, kilku tysiecy ludzi. Nie wycieraj sobie nieuku , bolszewiku gęby NSZ tem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 3

@Jedi_Knight
W twojej chorej jaźni chyba. Zakazane jest propagowanie totalitaryzmu, czyli to co wy robicie kato-faszystowskiego popaprańce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 2

@chatty
To co ty głosisz to jest właśnie zakazane prawnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar atwatw
0 / 2

@zaymoon Naprawdę nie rozumiesz debilu że właśnie dlatego komuna upadła? Produktywność pracownika była niska, przez co PKB per capita był niski. Wszystko było darmowe więc wydatki państwa były duże. I tu się koło zamyka, człowiek więcej zjadał niż produkował. Trzeba być samolubnym idiotą by promować takie systemy. Myślisz że skąd w EU kryzys i stagnacja? Z(*bane socjalistyczne (nie)rządy roztrwaniają bogactwo który dzięki kapitalizmowi zostało w Europie zbudowane. Jeśli kraje EU nie utną socjalu i nie zmniejszą podatków umrą. ALe co tam lepiej wpuszczać śmierdzących nierobów, dawać im zasiłki i nazywać nazistami tych którzy mają tego dość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar atwatw
0 / 2

@chatty Święta racja. Miejsca komunistów nie są nawet w więzieniach tylko na drzewach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jedi_Knight
-1 / 1

@zaymoon LOL. Jesteś zwyczajnie głupi. Ani nie jestem katolikiem, a faszystami gardzę. A komunizm jest ustrojem totalitarnym, więc jak najbardziej się zalicza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Noe5
0 / 2

Zdefiniuj patriotyzm. Trudno, co? Rzucać hasłami każdy może, ale uzasadnić swoje zdanie potrafi niewielu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
0 / 2

Patriotyzm - szacunek i umiłowanie ojczyzny, gotowość do poświęcenia się dla niej i narodu, stawianie dobra własnego kraju ponad interesy osobiste. Poczucie silnej więzi emocjonalnej i społecznej z narodem, jego kulturą i tradycją. Nie, nietrudno. Już sama definicja uzasadnia treść demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KO1
+2 / 4

W szkołach uczą patriotyzmu(apele o powstaniach itp.). Sam chodząc do szkoły byłem przez pewien czas patriotą bo jednak propaganda robi swoje, ale dorosłem i zrozumiałem, że nie mogę być patriotą w kraju, który utrudnia obywatelom życie na wszystkie możliwe sposoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jedi_Knight
0 / 0

@KO1 To raczej chodzi o to, by zmieniać kraj (każdy w swoim zakresie), by przestał utrudniać a zaczął pomagać. No i ja też ze szkoły pamiętam, że było dość patriotycznie, tak że było pod tym względem ok. Nie wiem jak jest teraz oczywiście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PrawdaPrawdziwsza
+2 / 2

Jak najbardziej, ale nie w takim gówno wartym wydaniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rekleh
+5 / 5

Nie, bo patriotyzmu nie można "uczyć", albo się go czuje, albo nie. Nie można uczyć dziecka miłości do ojczyzny, tak jak nie można uczyć go miłości do rodziców. Chyba że komuś bardzo zależy na wychowaniu pokolenia bezmyślnych dronów śliniących się pseudopatriotycznymi banałami i gotowych w razie czego znów zginąć "na ołtarzu Ojczyzny" w wieku kilkunastu lat, bo jakiemuś podstarzałemu dowódcy zamarzy się demonstracja polskiego poświęcenia. Nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fdhgthg
+4 / 4

Szkoła powinna uczyć, a nie indoktrynować. Dlatego miast wbijać dzieciom nacjonalizm/patriotyzm, gender-srender czy chrześcijaństwo, uczmy je matematyki, prawdziwej historii i niech czytają lektury, a w pewnym wieku same się ukształtują zgodnie z naturą własnego ducha. Do niektórych ludzi patriotyzm, choć prawdziwy patriotyzm jest cnotą, po prostu nie pasuje, to samo z religią i kwestiami światopoglądowymi, to są cechy czysto indywidualne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ytutyuyt
+2 / 2

poza tym patriotyzm jest wartościowy tylko, jeśli jest świadomym wyborem i wypływa z wewnątrz, a nie wyuczoną w szkole/domu/na stadionie ideologią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fsdafdsaf
+2 / 2

Jeżeli patriotyzmem nazywacie burdy każdego 11 listopada, narzucanie jedynie słusznych poglądów politycznych, ksenofobię i chamstwo na stadionach to w d*** sobie ten patriotyzm wsadźcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kokkomister
-2 / 2

ci zbrodniarze przekleci to nie patrioci tylko mordercy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+2 / 2

A ty nie potrafisz napisać poprawnie jednego zdania. Widać kto szcza na język ojczysty. Jeśli chodzi ci o żołnierzy wyklętych (nie przeklętych) to masz rację, to nie patrioci. To bohaterzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boberst97
0 / 0

weź się człowieku zastanów co ty piszesz. piszesz o żołnierzach wyklętych że to zbrodniarze i mordercy a wydaje mi się że zapomniałeś z kim walczyli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamileo123456
0 / 2

Nalezy tez wprowadzić jakieś kary dla politycznie poprawnych dziennikarzy, blogerów i innych takich, za publiczne nazywanie patriotów "ksenofobami".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
0 / 2

Demot o patriotyzmie i od razu widać, że miłość do ojczyzny wygasła wraz z szacunkiem. Serce się ściska, kiedy czytam komentarze. Ludzie, naprawdę macie głęboko gdzieś ten kraj? Uważacie się za Polaków? Za naród? Gdzie ta miłość, którą mieli powstańcy, żołnierze wyklęci, czy zwykli obywatele w trakcie rozbiorów i I oraz II Wojny Światowej? Tak, jestem za promowaniem patriotyzmu. Takiego prawdziwego. Owszem, nie można go wyuczyć, wbić razem z tabliczką mnożenia czy definicjami, ale można go zasiać. To już od człowieka zależy, czy wykiełkuje, czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mk
0 / 0

Tak, tak. Jakie to wzniosłe. Cóż z tego, że raptem kilku i pewnie to organizatorzy tego "zrywu" patriotycznego wie i rozumie o co chodzi. Reszta trzyma "prześcieradło", a Ci pod spodem są "źli" na maxa".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hellfiat
0 / 0

patriotyzmu się nie wpycha,go się ma lub nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba007x
+1 / 1

I mówią to kibole, najbardziej "Pokrzywdzona" grupa, według nich, w społeczeństwie. Hipokryci na 100%. Na stadionie "Bóg, Honor, Ojczyzna!" "Jestem patriotą!", a potem "CHWDP, JP, I OGÓLNIE J*BAĆ" To pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2015 o 19:43

avatar DeeJayBanana
0 / 0

Było, ale co tam, dla admina liczą się tylko pieniążki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+1 / 1

IMHO obecny system edukacji nie jest gotowy na coś takiego. Przez taki krok wielu tylko by się zraziło do naszej pięknej ojczyzny, zamiast ją pokochać. Patriotyzm jest czymś, co musi samo się narodzić lub/i być wpojone przez rodzinę, a nie wbijane łopatą do głowy na lekcjach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
0 / 0

może tak od strony praktycznej język polski będzie przedmiotem, na którym się nauczą nowe pokolenia o języku ojczystym czegoś konkretnego, żeby o niego dbać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~edison12345
+1 / 1

Oczywiście, o ile to będzie nauka patriotyzmu, a nie jedynej słusznej prawicowej ideologii i jedynej wizji historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Alf_red_
0 / 0

A co to jest ten patriotyzm? Czy to jest postawa "beżowi do gazu"? Czy to jest sprzątanie po psie? Czy to jest głoszenie "Polska jest do kitu"? Czy zeznanie dla policji jest patriotyczne? A wyjazd na saksy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gości
0 / 0

Lepiej niech nie promuje patriotyzmu bo można się na nim ostro przejechać. Po szkole przytłoczy Cię szara rzeczywistość, że Twój kraj ma Cię w d..pie i musisz radzić sobie żeby przeżyć albo uciec do innego kraju za lepszym życiem. Chcę zostać w kraju ale nie jestem patriotą i nigdy nie byłem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eSoseN
0 / 0

Józef Beck w 1939r wygłosił w parlamencie bardzo wzruszającą mowę o honorze i patriotyzmie. Nigdy później nie było takiej owacji w sejmie. Nie zaskoczę Was, jeśli powiem, że był on jednym z pierwszych, którzy z Polszy uciekli. Król Poniatowski po rozbiorach osiadł się w Petersburgu w przyjacielskich relacjach z carycą. Piłsudski zrobił z Wilnem to samo, co Putin z Krymem. Patriotyzm propagowany, żeby państwo cały czas działało. Jesteśmy świadkami jak otwarte granice, możliwości emigracji i łatwość w zbieraniu światowych informacji (porównywania standardów) wypierają patriotyzm, który miał zatrzymywać Polaków w Polsce. Patriotyzmem jest wywieszanie biało-czerwonej flagi przez Polaków w Chile podczas naszych świąt. Nie jest patriotyzmem bicie sprzedawców kebabów, bo 'Polska dla Polaków'. W ostatnich okolicznościach wraca neonacjonalizm, który kiedyś był charakterystyczny dla naszych wrogów, a nie dla nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BishopBS
0 / 0

nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~regvrfxc
+1 / 1

Ilekroć jest uroczystość, to hymn śpiewają a) nauczyciele, b) niektórzy uczniowie, c) 1-2 rodziców. Jak nauczać czegoś, na co dorośli leją moczem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Smush
0 / 0

Promowanie patriotyzmu, czyli? Macie jakiś konkretny plan, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dizerr
-1 / 1

Nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TheNile
-1 / 1

Nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamileo123456
+1 / 1

Mowa o patriotyzmie, a tu wszyscy hejtują. Czyli w razie zagrożenia wszyscy tutaj komentujący po prostu uciekną (jak Syryjczycy). Bo po co walczyć o ojczyznę? jesteście śmiesznymi, żałosnymi tchórzami. Won do anglii na zmywak!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chatty
0 / 0

Na szczęście "promowanie", różni się od "nauki". A wystarczyłaby likwidacja pańswowych szkól i nie byłoby żadnego z tym problemu.... Zresztą po tym jak w księgarni w centrum handlowym zobaczyłem na półkach osiem (OSIEM!!!) , tygodników mających w tytule historia, wiem, że nie może być źle jeśli chodzi o znajomość historii , a więc i patriotyzm. Z pewnością różnych opcji to wydawnictwa, ale bolszewicy nie promują nauczania historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bezsensowny
0 / 0

Ja aktualnie jestem w gimnazjum i jak tak dalej pójdzie, że 'patriotyzm to idiotyzm\' to co zostanie z tych dzieci?
Zabieracie im religie w szkołach, ale jak rodzice nie dadzą przykładu dzieciom, to gdzie się tego nauczą ? Nigdzie. NIe każdy katecheta/ksiądz/siostra zakonna jest taki/taka jak się czyta np. na onet'cie. Ja proponuję po prostu może to źle brzmi ale tzn 'selekcję' , Ja znam na prawdę wielu świetnych ludzi i z czego oni bd teraz zyć? Starsi to wiedzą, ale to nie przychodzi samo z sb . To własne zdanie człowieka a i owszem, ale żeby 5 latek o tym decydował? O ile ta droga bd rzeczywiście słuszna to nie mam problemu. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C canissapiens
0 / 0

Chcecie patriotyzmu, zacznijcie od postanowienia, że nie będziecie ściągać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kubvex
0 / 0

10 tysięcy złotych kary za nie legalne banery

Odpowiedz Komentuj obrazkiem