Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Boberst97
+33 / 43

a ty wiesz z czego on się utrzymuje ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nootka
+33 / 45

Forma demota nie pozwala na długie wywody, więc część zastępuje obrazek. To nie manipulacja, tylko krótki opis rzeczywistości. Mam 47 lat, jestem kobietą, więc proszę mi tu nie wyskakiwać z gimbusmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KappaHD
+38 / 54

@kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów nie rozmnażaj się, proszę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jarl_Sidek
+14 / 30

No tak, lepszy jest anal otrzymywany od 26 lat, przez PO , PSL, SLD, PiS oraz media. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2015 o 16:35

E EFX
+20 / 30

No nie gadaj gościu, bo akurat oglądałem debatę i właśnie tak powiedział i ma 100% rację. No chyba że uważasz że gejusy rodzą....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pewi
+25 / 35

~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów, Dzięki takim ludziom jak ty, już wiem czemu Polską rządzą idioci - bo są przez nich wybierani.

Powiedz mi co ma wspólnego życie prywatne z polityką? co mają wspólnego przekonania religijne z polityką? co ma wspólnego orientacja seksualna z polityka? Jeśli ma, to czemu Robert Biedroń nie nakazuje malowania domów na kolorowo? albo nie nakazuje stawiania tęcz? Czemu np. Kukiz, Korwin, oraz wiele innych osób wierzących w Boga, chce znieść wsparcie budżetu dla zajęć religii w szkołach? Chłopie, to polityka, a nie wybór partnera....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2015 o 17:29

P pewi
+16 / 20

Kolego, on tymi słowami wyśmiał całe Gender...
Że to bardziej szkodzi państwu, niżeli ma jakiekolwiek znaczenie... a tymi słowami, potwierdził, że Gender nie jest tylko śmieszne, ale i prowadzone przez idiotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nootka
+11 / 17

@~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów Po co ten demot? Komisja Europejska chce zmusić wszystkie kraje UE do uznania homoseksualnych małżeństw i wiem, że jeśli Korwin będzie w sejmie to się na to nie zgodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pewi
+12 / 16

A co może zrobić sam poza gadaniem?
Jest prawie sam w paszczy lwa, a i tak nie liże unii dupy jak inni to robią.

Do tego, Ty chyba nie wiesz czym zajmuję się Kowrwin prywatnie. Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że zawsze ciągnął kasę z unii..
Chłopie twój umysł jest bardzo ograniczony w kwestiach zbierania informacji oraz ich pełnego zrozumienia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nootka
+14 / 14

@usiek1992 bo nie oceniam książki po okładce? Nie chwalę się poparciem dla pana Korwina, tylko wyrażam swoje poglądy, których się nie wstydzę a tak się składa, że w większości są zbieżne z jego poglądami. Moim zdaniem, ten człowiek jest bardzo inteligentny i wypowiadając się na jakiś temat liczy,że odbiorca też jest w miarę inteligentny. Media najczęściej wyrywają z kontekstu wypowiedź i starają się go ośmieszyć. W tradycyjnych mediach, wcale go nie pokazują, bo się go boją. Swój wiek podłam, bo nie spodziewałam się że demot trafi na główną. Chciałam temu panu "kubeł_zimnej_wody ..." powiedzieć, że nie tylko młodzi popierają Korwina. Nie bardzo, wiem co miał Pan na myśli, pisząc szowinista.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2015 o 20:28

avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-4 / 8

@CzlowiekSzczery Nie założę tu konta, bo na tej stronie pełno zidiociałych ateistów i lewicowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+15 / 15

Nie ma to jak napisać, że "Partia Korwin otrzymuje największe datki od sympatyków spośród wszystkich partii w Polsce, bo zmanipulowane gimbusy zabierają ciężko zarobione pieniądze swoim matkom i opłacają tego starego (...)" bez świadomości tego, że inne partie zabierają tym samym matkom (i wszystkim innym obywatelom) ciężko zarobione pieniądze na siłę w podatkach i pompują za to wielkie kampanie za grube miliony zajadając ośmiorniczki. Gratuluję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-4 / 10

kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów z 16:31 i 21:27 się pode mnie podszywa, pewnie jakiś lewak, który nie widzi głupoty swojej ideologii i jara się jedynie jak ktoś go wyręcza i jeździ po jkm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
0 / 4

Z drugiej strony fakt, nadmierne interesowanie się cudzymy pieniędzmi to domena lewicowych przygłupów pokroju Zandberga, więc faktycznie masz trochę racji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nootka
+4 / 4

@~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów wyleciał z KNP i kto na tym stracił? Chyba woda sodowa uderzyła im do głowy. To był świetny projekt, który mógł tej partii, dać dobrą pozycję w zbliżającej się kadencji sejmu. Po debacie prezydenckiej, podczas której powiedział, że JOW dzisiaj się nie sprawdzą, natychmiast przez zwolenników Pawła Kukiza, został okrzyknięty zdrajcą, tylko dlatego, że powiedział prawdę. JOW-y wprowadza się w sejmie, ale aby to zrobić, trzeba w tym sejmie być i większością głosów przegłosować projekt. Partie, które tworzył Korwin bez niego są niszowymi podmiotami, a przecież po to się zakłada partię aby wpływać na ustawodawstwo i zmieniać otaczającą nas rzeczywistość. Partia to nie jeden człowiek, tylko grupa ludzi, zjednoczonych wokół pewnej idei. W polityce nie ma miłości tylko wspólne cele. Jest demokracja i mi odpowiada jego wizja Polski,Tobie może odpowiadać inna i ja tego nie neguję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonQ
+8 / 8

~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów, Jebłem. Osiagasz chyba podniecenie z wywoływania gównoburzy, nie? Ale co tam, pobawmy się ^.^ Jeszcze ten żałosny nick pokazujący wyższość... XD. Rozj*bał mnie Twój komentarz, że skoro Korwin ślubował wierność swej żonie na ołtarzu i się z nią rozszedł, to jest złym i zakłamanym politykiem. Sfera uczuciowa nie ma tutaj nic do rzeczy człowieku. Jednym prostym przykładem rozjebie Twoją tezę: Napoleon posiadał wiele kochanek, był też niejednokrotnie żonaty. Pytanie - Czy był złym i zakłamanym politykiem? No może trochę kręcił, to fakt ale polityk był z niego wspaniały. Nie zaprzeczysz temu. Dalej. Kwestia dotowania. Mówisz o datkach dobrowolnych i o tym, że Korwin je sobie mielone za hajs gimbusów, natomiast rząd buduje drogi. Otóż drogi budowane są za podatki, które są obowiązkowe. I będą budowane (mam taką nadzieję) niezależnie od tego kto będzie władzy. Tak, rząd nie buduje dróg za kase od darczyńców. Wpi*rdala sobie za nią ośmiorniczki. Tak, jak za podatki zresztą. Mam nieodparte wrażenie, że na siłę chcesz zrobić z Korwina cwaniaka i oszusta, natomiast z jego zwolenników bandę dzieciaków i debili. Nie jestem jego wyznawcą jakimś, ale gość często mądrze gada, a jego poglądy w przeciwieństwie do innych są stałe i teraz coraz bardziej trafiają do ludzi. Reszty tych bzdur tych nie czytam, bo szkoda mi czasu na to. Lepiej idź spać niedługo, bo jutro do szkoły. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2015 o 22:33

avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-5 / 9

@DonQ Nie potrafisz wieśniaku pisać bez wulgaryzmów? Bo gdyby się matka dowiedziała, to byś miał szlaban na Minecrafta przez kolejny tydzień. Czy Napoleon był dobrym politykiem? Beznadziejnym. Miller mówi, że mężczyznę nie poznajemy po tym jak zaczyna, ale jak kończy. Napoleon skończył marnie. I co najważniejsze: wykorzystał Polaków do swoich celów i za to kij mu w oko. Tak, z podatków są budowane drogi, z których korzysta całe społeczeństwo, a datki na Korwina są tylko i wyłącznie przez niego przejadane i nikt na tym nie korzysta poza nim. Z Korwina ani z ciebie nie muszę robić debila, bo sami z siebie robicie swoimi kretyńskimi wypowiedziami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nootka
+2 / 2

@~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów w sprawie JOW - wiesz dlaczego ludzie zawsze głosują na większe partie? Bo znają tych ludzi i wiedzą czego się można po nich spodziewać. Mniejszym nie ufają, tylko dlatego, że nie wiedzą czego się można po nich spodziewać. Każda partia potrzebuje wodza. Korwin jest kontrowersyjny, ale dzięki temu jest wyrazisty i dlatego media czasami go pokazują. Gdyby był potulnym barankiem, nikt by o nim nie słyszał. Sprzedał się za srebrniki? hmmm Przecież pieniądze, które tam zarabia pakuje w kampanie wyborczą. Polityk ma działać a nie obrażać się jak baba. Kukiz prawdopodobnie, nieprawidłowo odczytał swój dobry wynik wyborczy. Głosowali na niego wszyscy wyborcy antysystemowców (RN, Brauna, Wilka) nie dlatego, że nagle zmienili poglądy, chcieli tylko pokazać jak wielka jest ich wspólna siła. To jest około 20%.Trzymam kciuki za kilku kandydatów, którzy zdecydowali się kandydować z komitetu Pawła Kukiza. Uważam, że pan Wilk jest bardzo mądrym człowiekiem i przydałby się ktoś taki w parlamencie. Jeśli ludzie Kukiza i Korwin wejdą do parlamentu i czynami pokażą, że faktycznie dobro Polski leży im na sercu, wtedy przyjdzie czas na JOW-y.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-4 / 4

No dobra, fakt faktem w porównaniu do tego co zgotowała nam lewica i socjaliści, to można faktycznie odniodnieść wrażenie, że nam jednak pomógł. Jako jedyne mocarstwo w historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonQ
+5 / 7

~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów, Zajrzałem jeszcze z ciekawości co tam naskrobiesz, bo akurat miałem chwilkę, żeby się pośmiać i trafiłem xD Sfrustrowany człowieczku, będący wszechwiedzą w internecie. Chyba żyjesz na innej planecie, bo Twe farmazony są oderwane od rzeczywistości. Człowieku piszący o kulturze: zwroty "Cię, Tobie, Ci, etc." piszemy wielką literą, gdyż dobre wychowanie to nakazuje, jest to norma zwyczajowa w stosunku do ludzi. Tobie widać Mama w domu zakazuje przeklinać, bo ksiądz mówi, że to złe.. Kim jesteś, aby deprecjonować autorytet Napoleona - człowieka, który trząsł całą europą kontynentalną. Wiedziałem, że zaprzeczysz dla samego bycia anty moim argumentom. Sprawa polska niepowiodła się, gdyż Napoleon poniósł klęskę pod Berezyną. To on zaszczepił ponownie Polakom ideę wolności i odbudowy. To on obsadzał Polaków w swej armii i ich doceniał. To Napoleon zrewolucjonizował prawo na tyle, że stosuje się je do dziś. Powiedz mi. Kim Ty jesteś, żeby twierdzić, iż Napoleon był beznadziejnym politykiem? Może Karolem Wielkim, albo Czyngis Chanem? Poza tym gratuluję wspaniałego autorytetu jakim jest Miller XD Odnośnie tych dróg. Tak, drogi są dla społeczeństwa, ale przez obecnych rządzących i ich złodziejstwo są one w opłakanym stanie, natomiast autostrady są cholernie drogie. Datki na Korwina są dobrowolne i nie Twój interes, co z tym ludzie robią. Ja Ciebie nie rozliczam z kieszonkowych od Mamy. Sądzisz, że na co idą inne datki przeznaczone na partie? Właśnie. Odnośnie robienia z siebie debila, to zdobądź elementarną wiedzę, a potem postaraj się nie robić z siebie pośmiewiska, wtedy owa dyskusja będzie w jakimś stopniu satysfakcjonująca. Jak zdepczesz robaka, to co poczujesz? Nic. Tak samo jest między nami, choć przyznam, że trochę jest rozbawiony. Także serio lepiej spać, bo zaśpisz na pszyre jutro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-4 / 4

@nootka zobacz również, że kontrowersyjną postacią jest Zandberg, a lewicowe bydło i niezależne media nazwały go gwiazdą wieczoru. Podobnie jak pewien głupek parę komentarzy niżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nootka
+4 / 4

@ ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów i dlatego Palikot cały czas jest widoczny. Różnica między Palikotem a Korwinem jest taka, że Palikot co jakiś czas zmienia poglądy i jednym jego celem jest utrzymywanie się na fali co uzyskuje głosząc "walkę z KK" a Korwin nie zmienia poglądów od wielu lat. Polska stoi przed poważniejszymi problemami, choćby z kolejną falą kryzysu finansowego na świecie, rosnącym deficytem, rozrośniętą ponad miarę administracją, Islamizacją Europy, terroryzmem i innymi skutkami trwającej na Bliskim Wschodzie wojny. A wszyscy, którzy uważają, że politykę można realizować bez pieniędzy, niech idą spać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-3 / 5

@DonQ Nie udawaj, że zaglądasz tu przypadkiem, bo odświeżasz tę stronę co pięć sekund z mokrymi majtami chcąc zobaczyć moją odpowiedź. Do takich wieśniaków jak ty celowo zwracam się małą literą, bo nie zasługujesz na więcej. I co z tego, ze Napoleon zatrząsł całą Europą? Hitler też zatrząsł. Z taką samą fascynacją wielbisz Stalina? Napoleon mamił Polaków odzyskaniem suwerenności państwa i słał ich na śmierć w imię potęgi Francji, ale już zgnił w ziemi, więc szkoda czasu się nad nim rozwodzić, bo nie ma to żadnego pragmatycznego znaczenia. Nie napisałem, że Miller jest moim autorytet, tylko wykorzystałem jego popularny cytat. To właśnie świadczy o twojej głupocie, że wyciągasz zbyt pochopne wnioski. Z datkami na Krowina nie chodzi mi o sam proces, ale chciałem pokazać jakimi głupimi gimbusami są jego zwolennicy. Ja nie mam tak wesoło czytając twoje brednie, bo gdy patrzę na jakich kretynów rosną takie gimbusy jak ty, to widzę przyszłość Polski w ciemnych barwach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Liseq030
+5 / 5

kubel wylacz juz komputer i idz zadanie z przyrki odrabiac i nie wypowiadaj sie tu wiecej a najlepiej w ogole nie pokazuj bo z twoim mozgiem jest naprawde zle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-2 / 6

@nootka Korwin nie zmienia poglądów, bo ma zaburzenia anankastyczne. Według Alberta Einsteina poszczególne hipotezy powinny być ciągle poddawane krytyce na podstawie nowo tworzonych idei . Korwin zatrzymał się w rozwoju na czasach II RP, kiedy syfilis leczono pedofilią i stąd stwierdzenia Koriwna, że w dziewczynkach obmacywanych przez dorosłych facetów rozbudza w nich kobiecość. I co dla niego najważniejsze, jego przestarzałe poglądy rozbudzają wokół niego zainteresowanie i o to głównie mu chodzi. On zarabia na pisaniu wypocin i dopóki jest o nim głośno może się utrzymywać z tego niewymagającego wysiłku zajęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-2 / 4

Gorzej oczywiście jak lewica, zandberg, naziści czy inni lewicowcy dojdą do władzy, wtedy bedziemy mieli taki k*rwidół jak za prl, czy innym kraju socjalistycznym jak somalia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
0 / 4

Hahaha. Korwin nie zmienia poglądów? Sam w wywiadach przyznaje, że kiedyś był socjalistą i nawet w latach 1962–1982 należał do Stronnictwa Demokratycznego. A do dzisiaj spotyka się ze swoimi znajomkami w ambasadzie rosyjskiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-1 / 3

Pomijam, że denazyfikacja w niemczech objęła tylko niwielki procent ludzi i wiekszość niemieckich teoretyków socjalizmu czerpie garściami swoją wiedzę z czasów nazistowskich. Niedaleko pada jabłko od jabłoni a takim jest nasz Zandberg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonQ
+3 / 5

kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów - gimbotroll, nie karmić :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szeropinjon
+28 / 60

Dobrze, że są ludzie tacy jak Korwin, bo odzyskuje nadzieje, że nie żyjemy w całkiem ogłupiałym przez europejską propagande społeczeństwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Az77z
+6 / 8

@szarozielony - pożyjemy zobaczymy, przygotuje szampana i jestem pewnie, że się nie zmarnuje, to jest pewne, że Korwin będzie w sejmie, pytanie się pojawia czy będzie 3, osobiście mam cichą nadzieje, że może być drugi i poparcie PO jest mocno naciągane. Inna kwestia - również jest pewne, że PiS zawiedzie obywateli i góra po roku zaczną się lamenty, że PiS to oszuści itd. szczególnie, że teraz oczekiwania Polaków po rządach PO są bardzo wygórowane, a Prawo i Sprawiedliwość nawet nie formułuje trafnych diagnoz trapiących Polskę, co dopiero mówić o receptach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Az77z
+9 / 9

@szarozielony - a wyborach do europarlamentu nie dawali mu żadnych szans, a dostał 7%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Piotr_27
+7 / 9

@szarozielony Skończyły się hitlery i lekkogwałty. Wejdzie na pewno. Pytanie brzmi tylko: z jak mocnym poparciem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
+1 / 11

@szarozielony No i jest w końcu szarozielony, nie mogło go zabraknąć. Naczelny hejter Korwina w akcji. Nie zauważasz, że powoli to robi się żałosne? Jak jest chociaż wzmianka o Korwinie to zaczynasz hejty. Coś jak dresiki z islamem. Trzymasz dobry poziom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
+4 / 12

Od 40 lat odnosi mówi prawdę, ludzie go słuchają, "masakruje", dostał się do parlamentu a hejterzy czepiają się wyników, hitlera i jakichś błachostek XDDDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-4 / 6

*odnosi* powinno zostać usunięte ale dlatego, że jestem mobilnie i jestem leniwy to tego nie poprawię ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar chigcht
+50 / 66

Korwin nie jest idiotą. Powiedziałbym raczej, że jest ponadprzeciętnie inteligentny. Jego problem tkwi w braku opanowania oraz w tym, że mówi rzeczy, których mówić nie powinien mówić. Właśnie dlatego NIGDY nie zdobędzie więcej niż paru (max kilkunastu) procent poparcia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sam_Crow
+11 / 11

@chigcht Jego problem tkwi w tym, ze tak jak większość osób inteligentnych czasem ma dziwne pomysły. I jest lekko nieprzystosowany, tzn. odstaje od reszty. Problem w tym, ze o ile część jego pomysłów jest dobra, to jako przywódcę państwa musimy mieć kogoś, kto nie odstaje, bo ma ładnie wyglądać i reprezentować kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F franciszekkimono
+7 / 7

te kubeł wody ty go kiedyś słuchałeś? chyba nie. ja bym raczej powiedział że jest szalony, ale na pewno nie idiota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
-3 / 3

@chigcht Dodałbym jeszcze, że jak zaczyna wierzyć w swój wybitny geniusz... względnie jak coś chlapnie i potem w to brnie... Do tego i tak lepiej mu idzie zjednywanie wyborców niż powiedzmy zarządzanie własną partią (tak, 2 razy opuszczał własną partię by założyć nową, bo się nie mógł z WŁASNYMI LUDŹMI dogadać) nie najlepiej rokuje co do jego zdolności przywódczych i organizacyjnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AdolfGuevara
+4 / 4

@chigcht Ludzie nie lubią szczerości i wytykania im błędów.Dlatego najbardziej nienawidzą tych którzy mówią im prawdę.Większosć uwielbia gdy wylewa się miód na ich uszy a prawdziwego przyjaciela poznasz po tym że zjebie cię jak coś spiepszysz a nie wiecznie poklepuje po plecach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaswatroba
-2 / 4

@chigcht Ja także od dawna cenię pana Korwina, za poglądy, niemniej jednak razi mnie jego życie osobiste... W tym kontekście przypomina mi się zawsze trafne stwierdzenie F. Kucharczaka, że jeśli mąż stanu może zdradzić żonę, to dlaczego nie miałby zdradzić stanu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Revve
+1 / 1

Może sobie być nawet hipermegainteligentny, ale skoro nie potrafi tej swojej inteligencji wykorzystać do zdobycia tego, o co mu chodzi, a przy tym nie panuje nad własnym słowotokiem jakby jego wspaniały mózg nie miał połączenia z gębą, to jest idiotą. Inteligencja bowiem jest od tego, by z niej korzystać, czego Korwin ewidentnie nie robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Adikrrrrr
0 / 0

@chigcht słuszna racja.... Korwin to apogeum debilizmu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Leo_M
0 / 0

W pełni się z tym zgadzam.......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ch47
+5 / 13

A ja wiem że Europą rządzi lewizna zwana dla niepoznaki lewicą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
+14 / 22

Nie podzielam poglądów ekonomicznych Korwina, ale jego prostolinijność w podkreślaniu lewackiej głupoty mi imponuje.Jak przypomnę sobie tą debatę,. na której Płatek rzuciła swoje wywody, najbardziej utkwiła mi w pamięci jedna ciota z wadą wymowy, która przyjęła bezczelną strategię ogłupiania i twierdziła, że - cytuję - w zwjązkach jednopłciowych lodzą się dzieci, a kto twierdzi że jest inaczej jest wyznawcą teorii płaskości ziemi. I taka chłopaczyna o ciotowatym tonie wypowiedzi, który zachęciłby 15 latka do skutecznego połamania ma wystarczająco odwagi, żeby stosować takie denne ogłupianie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pewi
+7 / 9

Po trzecie to sam jesteś idiotą skoro ciężko wpisać ci w google ten cyctat.
Jeśli nie chciało ci się nawet tego zrobić, to tym bardziej masz wywalone na pracę, więc social musi się zgadzać..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
+4 / 4

To uczucie gdy nazwiesz się "katotalib" i hejtujesz lidera drugiej w Polsce partii co do przychylności kościołowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
-4 / 10

Para lesbijek może się zdecydować na sztuczne zapłodnienie lub po prostu wziąć spermę od zaprzyjaźnionego dawcy. To się zdarza, ale nie wiem skąd się Płatek wzięły dane jak często.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nootka
+12 / 14

@Albiorix ale ich dzieci nie rodzą się w parach tylko w trójkątach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sam_Crow
+7 / 7

@Albiorix Teoretycznie tak, ale raz, że to odosobnione przypadki, dwa, że technicznie to nadal dziecko kobiety i mężczyzny. Może kiedyś będzie można całkowicie wyizolować DNA z plemnika i zastąpić je DNA drugiej komórki jajowej, ale raz, ze wtedy efektem każdego zapłodnienia byłaby dziewczynka, dwa, ze nadal potrzebujemy plemnika. No i ciężko jest zapłodnić jednym, jedynym plemnikiem, a nikt nie będzie sie bawił z tak z 2 mld.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
-3 / 5

@~Sam_Crow - zgadzam się że to raczej rzadkie przypadki. Nie widziałem statystyk ale podejrzewam że to raczej jednostkowe. A żeby razem z gejami (0 dzieci urodzonych na parę) przebić statystykę par hetero, pary lesbijek musiałyby mieć średnio około czwórki. To się wydaje mało prawdopodobne. Oczywiście genetycznie rodzice są tacy jacy są, ale jak chcesz przyrostu to ważniejsze jest raczej kto te dzieci finansuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
-3 / 3

@Elitar - mamy kryzys demograficzny, czyli jedna kobieta rodzi mniej niż dwójkę dzieci. Zakładając że jest mniej więcej tyle samo gejów co lesbijek, jedna lesbijka musiałaby rodzić nieco więcej niż to, czyli około dwójki. Para lesbijek - czwórkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wipler_lubiący_od_tyłu
-4 / 4

@Elitar A ty masz orgazm podglądając swojego ojca pod prysznicem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-4 / 4

kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów z 0:13 Ty jak przystało na bękarta korwina nie masz nawet mózgu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
0 / 0

A lewicowcy i socjaliści pozbawiali go ludzi pakując im kulkę w głowę. Albo gazowali ludzi jak robili to niemieccy socjaliści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
0 / 0

Socjaliści zatem zdecydowaliby się na konwencjonalne lądowanie w japonii i konwencjonalne operacje lądowe. Co kosztowałoby znając mentalność japończyków kosztowałoby życie 10 mln ludzi. Ale nie, durny socjalista woli napedzać gospodarkę tocząc wojny. I napychać kiesznie koncernom zbrojeniowym. A najlepiej państwowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fuzzym
-4 / 8

Nie myslisz tak jak ja, czyli masz poglady lewicowe - jestes idiota. Gratuluje poziomu. Z takim podejsciem w Polsce za 30 lat zostana tylko panowie Winnicki i Bosak wydajacy sobie nawzajem certyfikaty prawdziwych Polakow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B benneck123
+13 / 15

Mam 31 lat i nie mieszkam w Polsce, a bardzo chcę wrócić.. Ta cała reszta hołoty rządzi od 25 lat i jest tylko gorzej. Ciagłe afery, podwyżki dla urzędników, rozkradanie majątku polski, puste obietnice przedwyborcze. Jedyną alternatywe widzę w Kukizie albo Korwine, jak dla mnie nie ma innej opcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 października 2015 o 15:41

B benneck123
+1 / 1

@CzlowiekSzczery Mój błąd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 października 2015 o 15:41

F fuzzym
-5 / 5

@benneck123 jest jeszcze partia Razem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2015 o 23:10

avatar macko0000
+8 / 10

Proste. Ja próbuję to wytłumaczyć starszym ludziom, którzy żyli w czasach komunizmu nie zrozumieją pana Janusza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nootka
+2 / 2

@macko0000 powiedz im, że są (albo niedługo będą) na emeryturze, ale jeśli chcą aby państwo mogło wypłacić im świadczenia, młodzi ludzie muszą pracować i płacić podatki. Powiedz im, że za kilka lat, będzie więcej emerytów niż pracujących, więc jeśli nadal będą popierać tych samych ludzi, którzy już pokazali, że nie potrafią rozwiązać problemu,demograficznego, wypłata ich świadczeń może być zagrożona (jako dowód można podać likwidację OFE).Powiedz, że mieli to szczęście, przeżyć swoje życie w czasach pokoju a opcja, którą popierają opowiada się, za przyjęciem islamskich imigrantów, (często agresywnych) sprowadzając na nas zagrożenie wybuchu wojny cywilizacyjnej. I wreszcie powiedz im, że jeśli ludzie decydują się na dzieci to chcą, by tym dzieciom żyło się lepiej. Biorąc udział w wyborach decydują o ich przyszłości, więc kiedy postawiają krzyżyk na karcie wyborczej, niech pomyślą o swoich dzieciach i wnukach a nie o sobie. Wspomnij też o zadłużeniu kraju. Zapytaj, czy zdają sobie sprawę, że popierając dotychczasową opcję zgadzają się na zadłużanie kraju w imieniu swoich dzieci i wnuków. Powiedz, że Ty się na to nie zgadzasz. Powiedz, że to nie jest ich wojenka POPIS, tylko Twoja przyszłość. A jeśli będą się czepiać Korwina, proszę im powiedzieć, że to nie są wybory piękności, tylko wybór przyszłości naszego państwa, za które w minionych czasach nasi przodkowie przelewali krew. Uświadom ich, że nie wybierają jednego człowieka, tylko grupę młodych inteligentnych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 października 2015 o 19:53

M Marco_van_Basten
-1 / 5

CzłowiekSzczery, sacrum, które żąda od wiernych kasy nie jest sacrum, lecz obrzydliwością. Bóg, który żąda od wiernych kasy, nie jest wszechmocnym Bogiem, lecz martwym nicniemogącym bogiem, wymyślonym przez ludzi, aby obdzierać z kasy idiotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2015 o 21:22

avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-1 / 5

@CzlowiekSzczery Po prostu jestem razem z tobą chory na homoseksualizm. A ateizm to czysty idiotyzm. Gimby tego nigdy nie zrozumią, że nazizm był lewicowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-2 / 4

kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów z 21:15 Się pode mnie podszywa, bo jest psychofanem i ma nad łóżkiem zdjęcie Korwina do którego się masturbuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-1 / 5

@kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów z 21:39 Bękarcie korwina, boli cię, że Zandberg lepiej wypadł w debacie i możecie przez niego nie dostać się do sejmu? Twój pech, że będziesz musiał leczyć biegunkę przez kolejne cztery lata, bo przecież tyle wydałeś na kampanię!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-2 / 2

Chociaż z drugiej strony masz racje, Zandberg poza marksistowskim bełkotem nie powiedział nic, ba, potwierdził, że nie ma zielonego pojęcia o stosunkach miedzynarodowych i utrzymujemy tego darmozjada z naszych podatków, a jego dorobek naukowy jest przy tym mierny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
0 / 2

kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów z 22:20 Za to dorobek Korwina w liczbie bękartów i wyciągniętych pieniędzy od gimbusów są przytłaczające. Korwina nie utrzymujemy z podatków? A jego pensja z unii? Spada mu jak manna z nieba? Całe wasze korwinowskie środowisko jest pełne hipokryzji. Było tego apogeum, gdy córka Korwina próbowała ukraść frezarkę z OBI, a tek łgarz wmawiał gimbusom, że ona jeszcze na tym straciła! I jak zwykle idioci to łyknęli! Widać po córce jakie jej ojciec wpoił zasady, bo sam jest takim oszustem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-1 / 3

No cóż taki system zgotowali durni lewicowcy przez dyktaturę aparatu biurokratyczno urzedniczego. Fakt faktem trzeba uważać również na tego palanta zandberga. A warto przypomnieć, że socjaliści mordowali miliony ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-1 / 1

kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów z 22:56 A wiesz, że socjaliści i lewicowcy są jeszcze większymi oszustami? Jkm to przy nich pryszcz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-1 / 1

Chociaż lepiej go znoszę w porównaniu z tymi zakutymi łbami socjaluchow, nie bez powodu nazywanych twardogłowymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-1 / 1

Bo od tego są lewicowcy i socjaliści. Życzę im podobnej produktywności. By żyło się lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
+1 / 1

Nigdy socjaliści nie osiągną takiej produktywności, jak korwin, którego utrzymują gimbusy datkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
0 / 2

Co potwierdza wyższość dystrybucji dóbr przez rynek nad dystrybucją przez państwo. Socjalizm ssie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
+1 / 1

Co potwierdza wyższość dystrybucji dóbr przez państwo nad dystrybucją przez rynek. Kapitalizm ssie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-1 / 1

To drugie widać rzecz jasna na przykładzie moich ulubionych krajów jak somalia czy korea płn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SmiPunec
-1 / 1

Jestem tolerancyjny, ale sam już nie wiem o co im chodzi... ja nazywam rzeczy po imieniu ( nie obrażając nikogo)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dsdsdsdsdsd
+2 / 2

"Prof." Monika Płatek kandyduje do Senatu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-2 / 4

Podobnie rzecz ma sie w przypadku partii lewicowych. Sama piszesz, że partia to nie jeden człowiek, ale w przypadku Zandberga tak właśnie jest. Sama zauważyłaś, że bez niego ta partia jest niszowe, bo nie nie ma u nich takiego showmana jak Zandberg, który łapałby gimbusów na efekciarstwo. Na jakiej podstawie mamy twierdzić, że powiedział prawdę w sprawie opodatkowania? Bo według zwolenników Kopacz powiedział nieprawdę. Ludzie z lewicy nie mogli zaakceptować Zandberga hipokryzji i nie chcieli sprzedać się jak on za Judaszowe srebrniki z Brukseli, stąd ten rozłam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
+1 / 3

kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów z 22:31 I co bękarcie Koriwna? Brak ci argumentów, to uciekasz się do manipulacji i przerabiania cudzych wypowiedzi? Wystawiasz tym świadectwo hipokryzji zwolenników korwina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-1 / 3

Kapitalizm był wcześniej od socjalizmu, Socjalizm to kolejny krok w rozwoju cywilizacji. Wielkim krytykiem kapitalizmu był sam Albert Einstein.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
0 / 4

A wiemy, że osoba do wszystkiego, na jaką maluje się typowy socjalista jest specem od... Raczej do d*py. A idąc tym tokuem myślenia osoby wierzące stoją wyżej od niewierzacych, bo np. takimi byli Newton, czy Pascal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
0 / 2

kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów z 0:03 omg!!! Czyli zatem socjalizm nie ma bytu! I jak mogłem zapomnieć, że francuscy mediewiści obalili w xix w. teorię walki klasowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
-3 / 3

kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów z 0:12 Nie francuscy mediewiści, tylko pielęgniarka jak się urodziłe ś obaliła cię na głowę, która dostała wstrząsu i z tak uszkodzonym mózgiem zostałeś zwolennikiem korwina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Oropi
-2 / 2

Korwin chyba jest mocno do tyłu z medycyną. Polecam zapoznać się z tematem IVF i Noblem z fizjologii z 2012.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pakim
+3 / 3

@Oropi I sądzisz, że ta ilość dzieci z in vitro jest tak duża, że wyprzedzają małżeństwa hetero? Teoretycznie możliwe jeśli mają taki silny instynkt rodzicielski i są na tyle bogaci by płacić za wielokrotne in vitro. Ale brzmi to niepokojąco i mam nadzieję, że mylą się, bo to by oznaczało że heteroseksualiści nie chcą dzieci. Chyba, że statystyki są zaburzone przez fakt, że do homoseksualizmu prędzej przyzna się bogaty celebryta (którego stać na kilkukrotne in vitro) niż ubogi Kowalski. I w związku z tym, że tylko jeden z partnerów homoseksualnych może być rodzicem biologicznym będą chcieli pewno więcej niż jedno dziecko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~annnnnnnna
-3 / 5

Po obejrzeniu wczorajszej debaty stwierdzam, że jednak JKM jest idiotą. Inteligencja emocjonalna jest równie ważna jak wynik w testach IQ - dopiero po analizie tych obu przymiotów można stwierdzić, że człowiek jest inteligentny. JKM nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~annnnnnnna
+2 / 4

A już na pewno nie jest nim ten idiota zandberg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~OpenMindMuthafooka
-3 / 5

Bo Korwin jest idiotą. Gdyby nie był aż tak kontrowersyjny, to może by coś zdziałał i poparcie miał większe.

Ludzie, serio myślicie, że kiedyś skończą się rządy dwóch partii? Jesteśmy skazani na PO i PiS, choćby nie wiem co kto inny mówił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kiiolo
-2 / 2

Uwielbiam Korwinowsko-Marianowskie Demoty ;) Wy tam wciąż wierzycie w tym Pruszczu Gdańskim, że macie wpływ na politykę? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zzz81
-1 / 3

... bo jest! w dodatku chamem i prostakiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bruxenka
-2 / 2

Czy tak ciężko o rzetelne informacje? Pani Prof. Płatek podała za przykład USA i Skandynawie gdzie pary homoseksualne mogą wychowywać dzieci, a także je adoptować. Mówi też jedynie o tych parach, które DECYDUJĄ się na dzieci. Jeśli więc dwie kobiety decydują się na posiadanie dziecka to rodzą ich tyle ile chcą mieć w rodzinie, mają do tego prawo. Nic więc dziwnego, że mają tyle samo lub więcej dzieci niż pary hetero. Pani Prof. Płatek ma więc racje w swojej wypowiedzi ale Ty dalej czytaj podpisy w demotach i tak kształtuj swój światopogląd. Zajrzyj czasem do źródła i sprawdz informacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kubeł_zimnej_wody_na_łby_gimbusów
+4 / 4

@bruxenka to nie rób z siebie idiotki i obejrzyj nagranie, w którym te słowa wyraźnie padły. Oto do czego prowadzi głupota feministek i całej lewicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pakim
+4 / 4

@bruxenka Między stwierdzeniem "w rodzinie RODZI SIĘ dziecko" a tym że jest adoptowane jest pewna różnica. Jeśli się rodzę to tylko przez in vitro i tylko jeden z partnerów może być rodzicem biologicznym, a dla drugiego to praktycznie adopcja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dsadadas
0 / 0

Kto mówi że 0,8 promila to dopuszczalny stan upojenia za kierownicą? Tylko idiota, któremu wtórują dzieci z gimnazjum, na szczęście bez prawa głosu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kSmir
0 / 0

I niemal cały świat... Większość państw starej unii ma limit na poziomie 0,5 ‰ a WB 0,8 ‰. Naprawdę, można się czepiać JKM, ale z głową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MeMyselfAndI2
+1 / 3

Nie mam nic do homoseksualistów, chcą żyć ze sobą? niech żyją! Ale niech się tak nie panoszą ze swoją orientacją! No i oczywiście nie chcę słyszeć żeby osoby homoseksualne dostawały dzieci pod opiekę! No ludzi szanujmy się! Mam swoje poglądy i ich nie zmienię dlatego moim zdaniem jeśli ktoś jest zdeklarowanym homoseksualistą powinien liczyć się z brakiem możliwości płodzenia, rodzenia i wychowywania dzieci!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kSmir
0 / 0

Problem polega na tym, że jeśli mówimy o Polsce to stwierdzenie, że w związkach homo rodzi się tyle samo dzieci co w związkach hetero nie jest dalekie od prawdy. Polska jest na "zaszczytnym" 212 miejscu pod względem dzietności (na 224!). W zasadzie można powiedzieć, że przeciętna heteroseksualna Polska para ma 0 (zero, null, nada!) dzieci, czyli dokładnie tyle ile każda para homoseksualna... Smutne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Neroese
+1 / 1

To smutne że Demotywatory zaczęły się opowiadać za danymi partiami politycznymi. Wolałem, gdy były apolityczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jerry54
-1 / 1

Wszyscy bogowie zostali wymysleni przez sprytnych ludzi, ale wierzyć można we wszystko, jeśli tylko nie wciskamy tego komuś , kto tego nie chce i nie piszemy prawa według wskazań "boga" czy jego naziemnego personelu.
Ad meritum: Pani profesor Płatek powiedziała zapewne, że w małżeństwach jednopłciowych dziecko może być równie, a nawet bardziej szczęśliwe, niż w heteroseksualnych. Obserwacja w krajach nie fundamentalnych katolicko to potwierdza; wymaga to jeszcze zapewne szczegółowych badań na dużych, porównywalnych grupach małżeństw. Nieważne, kto urodzi - ważne kto - i jak - wychowuje.
Akceptacja małżeństw jednopłciowych i wychowywania przez nie dzieci to kwestia czasu, chociaż w obecnej polskiej rzeczywistości brzmi to nieprzekonywująco...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem