Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2388 2566
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~Glaurung_Uluroki
+145 / 201

Zadanie na czasie, prawidłowe i nie ma żadnych konotacji rasistowskich. Dałem mocne dla Pana Nauczyciela za łamanie politycznej poprawności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+67 / 89

popieram, też plus dla nauczyciela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nekusia13
+61 / 71

@grunge Mój ulubiony fizyk dawał nam podobne zadania ale z wymienianiem naszych imion :D Np. Laura chce zabić Kingę, rzucając w nią oszczepem przy założeniach takich i takich oblicz to i to (ma jej się udać) :D Albo uczeń zostaje zrzucony z wierzy za nieuctwo fizyczne... itd. Dlatego dla mnie takie zadanie jest okej, a do tego ma sporą zaletę bo jest bardziej zapamiętywalne :3

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pablo_2015
+25 / 61

A jak wyrzucali chrześcijan za burtę, to wszystko było OK?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xtreme2007
+18 / 32

@stachuW Czytając Twoje komentarze jestem pewien że pierwszy byłbyś za wyrzuceniem POLAKÓW. @Pablo_2015 Zadanie jest jak najbardziej na czasie - wiele było takich przypadków że uchodźcy po prostu wyrzucali chrześcijan... Broń ich, a dla nich jesteś niczym jeśli nie wierzysz w ich allaha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2015 o 15:52

avatar RadnyZDopiewa
+9 / 25

@stachuW Polski taki trudny... A zadanie jak każde inne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pozytywny88
+21 / 31

Popieram. Wielki plus dla nauczyciela!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xtreme2007
+24 / 36

@stachuW Nie, zły przykład. Jego rodzina nie zabije Cię za to że nie wierzysz w Boga, nie każe Ci nosić burki czy nie zakaże pic alkoholu. Muzułmanie urżną Ci łeb za to że nie wierzysz w allaha a Twoją żonę zgwałca i ukamienują bo sama sobie jest winna "ponieważ kusiła swoją obecnością". Porównywanie normalnej polskiej rodziny z przeciętnym muzułmaninem jest złym przykładem. To nie jest rasizm a normalność. Np. nic nie mam by do nas przyjeżdzali japończycy - bardzo pracowity i mądry naród.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2015 o 16:24

K Kateri
+11 / 21

stachuW zamiast uchodzców wstaw sobie tam nawet stado katolickich dzieciaków, nie zmieni to faktu, że zadanie nadal pozostanie TYLKO zadaniem. Myślisz, że jakby w zadaniu były dane słodkie kociaki, to nagle młodzież masowo topiłaby koty? Jak dla mnie mogłaby to być moja rodzina - wtedy żartowałabym z brata, że on jako pierwszy opuściłby pokład.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tarasiunio
+9 / 23

polać dla nauczyciela ! :) plus za połączenie teorii z praktyką wzór konspekt

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+14 / 16

@dodawajka Dwa razy liczyłem i mi też tak wyszło jak tobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xtreme2007
+14 / 20

@stachuW Tu nie chodzi o moje odczucia a o FAKTY. A fakty są takie że oni żyja według koranu który każe im:

I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili – Prześladowanie jest gorsze niż zabicie. – I nie zwalczajcie ich przy świętym Meczecie, dopóki oni nie będą was tam zwalczać. Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciw wam, zabijajcie ich! – Taka jest odpłata niewiernym!

Koran 2:191


Islam to wyznanie opierające się na nienawiści, agresji, militarnej ekspansji oraz nieposzanowaniu ludzkiej godności. Obrona tej religii jest daremna. Oczywiście znajdą się tacy, co z własnej piersi utworzą tarczę i zasłonią niesprawiedliwie zaatakowanych muzułmanów, jednakże będzie to działanie ze wszech miar idiotyczne. Bo przy nadarzającej się sytuacji odetną takim głowy albo ukamienują. Jest jeszcze wiele możliwości lecz wymienię jedną z nich: spalenie żywcem – zazwyczaj stosowane przy dużej ilości niewiernych, o dziwo to chrześcijanie (uwierzycie?!). Jak to wygląda? A różnie. Od podpalania kościołów, gdy te wypełnione są wiernymi – o przepraszam, mój błąd – to znaczy niewiernymi. Również spędza się niewiernych (czytaj: CHRZEŚCIJAN, KATOLIKÓW) na jakiś plac i tam się ich skazuje na śmierć w płomieniach. Czy to jest religia pokoju? Nie! Nie! Nie! To religia MORDU!!!

Ktoś powie: to fundamentaliści! Czy muzułmanin nie przestrzegający zasad swojej świętej księgi nadal jest muzułmaninem? Oczywiście, iż nie. Tak samo jak ktoś mówi: „jestem katolikiem, ale…” nie jest katolikiem. Więc każdy w swojej religii powinien być fundamentalistą, wyznawać swoją wiarę w stu procentach, nie natomiast tylko wybiórczo.

Więc ci, którzy mordują chrześcijan, przeprowadzają zamachy terrorystyczne to muzułmanie. Nie islamscy fundamentaliści jak media próbują nam wmówić wprowadzając rozróżnienie pomiędzy wyznawcami Allaha, ale przede wszystkim na pierwszym miejscu MUZUŁMANIE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twoj_nick2
+7 / 13

Dobre zadanie "z fabułą", a nie suche liczby. Ale lewactwo się obraża, bo nigdy nie rozumieli oni fizyki... a z moich obliczeń wynika, że nie należy wyrzucać ani jednego, wtedy tratwa utonie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
0 / 14

@stachuW A czy w Syrii są jacyś Tatarzy? Tam jest odłam szyizmu. Tatarzy są to zwyczajni Mongołowie, mają łagodne korzenie (wierz mi), natomiast Syryjczycy są agresywni. Uciekają przed wojną? No to dziwne, że nie ma tam matek z dziećmi. P.S. Edytuj wcześniejsze komentarze. Hańbisz swój avatar.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
0 / 8

stachuW, chyba przechodzisz transformację w "lewaka". Uważaj na siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nekusia13
+1 / 5

@zupak Wybacz jeśli uraziłam Cię moim błędem ortograficznym :) Moja polonistka, o dziwo, jest ze mnie dumna, choć dobrze zdaje sobie sprawę, że jeśli chodzi o ortografię - miewam z nią problemy i prędzej trudne słowo napiszę dobrze, niż proste (nie wiem z czego to wynika, ale zasady znam) :) Widzę jednak, że tu, na demotywatorach mamy zapalonych polonistów, walczących o poprawność języka polskiego! Gratuluję Ci powołania :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-5 / 9

@Azon Trudno być wolnościowcem wśród pseudo-prawicy z zalążkami nazizmu. @Radny Mi chodzi o wiare. Poprzedni rozmowca twierdzi, ze kazdy muzulmanic zabija i sie wysadza. A ja twierdze inaczej i podalem przyklad, ze muzulamanie nie musza sie zabijac, a potrafia sie asmilowac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
-4 / 4

@stachuW No ok, zła interpretacja i tyle. Ale co z jęz. polskim. Polisz soł hard for ju? P.S. Pisz całą moją nazwę, bo ja nie dostaję powiadomień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2015 o 22:04

avatar ~Syryjska_tratwa
+1 / 5

Zgadzam się w pełni! Zadanie jak najbardziej poprawne!!! Nie rozumiem zbulwersowania. Zepchnąć wszystkich!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 1

@Reakcjonista39 to dziwne, ze tatarzy polakow nie zabijaja. @Syryjska_tratwa Nie rozumiem bulwersy, ja chce tylko ludzi utopic jeny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eegow
0 / 2

StachuW, ja tam nie widzę określenia jakiej rasy są uchodźcy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qwer21
+1 / 1

Nie ja rozwiązałem to zadanie w ten sposób, ale mi także wydaje się, że prawidłowa odpowiedź to "Należy zepchnąć wszystkie kobiety i dzieci"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 1

@qwer21 Rozwiążesz to zadanie ? ;) " Wasilij i Dymitrij w Katyniu mają do dyspozycji Waltera P38 z pociskami 9X19mm Parabellum. Masa Naboju wynosi ok. 11g, szybkość wystrzelanego pocisku 365 m/s. Czy możliwe jest zaoszczędzenie naboi poprzez rozstrzelania jednym pociskiem więcej niż jednego skazańca, jeśli tak to ilu?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nekusia13
0 / 0

@zupak Wybacz, nie zrozumiałeś chyba pewnej aluzji - moja polonistka ma z czego być dumna :) Co do matury, wiem że kiedyś była trudniejsza i teraz to całkiem inny egzamin. Wiem jak działają przeglądarki internetowe, z komputera korzystać umiem, ale z rozpędu czasem zapomnę sprawdzić co napisałam. Jeśli chodzi o imigrantów, człowieku, skąd Ci się wziął pomysł, że chcę ich zatapiać? Jesteś chyba straszne sfrustrowanym człowiekiem, skoro w zwykłej wypowiedzi, odnoszącej się do zapamiętywalności zadań z fizyki, widzisz tyle nienawiści...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~uchodźcy_won
+32 / 60

Świetne zadanie na inteligencję. Odpowiedź: trzeba zepchnąć wszystkich, żeby żaden z nich nie dopłynął żywy pod żadnym pozorem!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hellfiat
+3 / 5

Błąd,trzeba jeszcze zabrać lub/i spalić łódź aby inni islamiści ich nie wykorzystali :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rumburak
+33 / 51

Dla pewności zepchnąłbym wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+11 / 23

Dokładnie:) Dodatkowo niech sie dzieci uczą, że dbać to należy o rodzinę, a nie o obcokrajowców, którzy siłą chcą narzucać nam swój sposób myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2015 o 0:11

avatar WszystkieFajneSaZajete
+23 / 39

Nie rozumiem zamieszania. Przecież to żadne złośliwe insynuacje nauczyciela, a nawiązanie do prawdziwego, konkretnego zdarzenia. Jeżeli coś tu jest rasistowskie, to nie zadanie, ale spychanie chrześcijan z tratwy do morza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcel300553
+4 / 18

Dokładnie, bo chrześcijan byłoby szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+7 / 17

@tytusz przed wojna to oni uciekli do Turcji w ktorej to czesto gesto pozostawiali swoje zony matki i dzieci. Do europy to oni przybywaja tylko po kase i zeby swoja rodzine tu sciagnac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2015 o 15:13

avatar vonSchnapps
+1 / 3

@WszystkieFajneSaZajete Zadanie przynajmniej jest ciekawe,a zdrowa doza rasizmu w społeczeństwie pomaga mu przetrwać, nie widzę o co ten cały płacz. Rasizm to nic złego, o ile nie przejawia się jako szowinizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polska_Dla_Polakow
+1 / 19

pusty łeb to masz ty, a nie ten nauczyciel! Ja bym osobicie uzyl torpedy do rozwiazanie tego problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-2 / 2

"Polska dla Polakow" w nazwie, nawolywanie do zabicia ludzi innej rasy torpeda i to ja nie mam racji mowiac, ze to naziol. I jeszcze go plusujecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mong123
+7 / 25

Że co? Że niepoprawne politycznie? Że dooojpa boli miłośników ubogacania kulturowego? Bardzo dobre zadanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Creyven
+1 / 5

Dupa to ich dopiero zacznie bolec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdggssgsgd
+6 / 12

Przecież ta tratwa nie mogła wypłynąć z plaży bo by zatonęła od razu. Akcja zadania dzieje się niedalkeo brzegu gdzie jest 0,5m głębokości. xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SzyWal
-1 / 11

Najprościej ostrzelać tratwę aby mieć pewność iż z tratwy i jej ładunku nic nie zostanie i nie zostanie wykorzystana ponownie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
+3 / 11

@Moher_przez_samo_h Ja mam inny pomysł na zadanie - ile nagonek w mediach należy zorganizować, by reszta spanikowała i wychwalała oficjalną ideologię? I pytanie drugie - czy na pewno chcesz wywalania ludzi za poglądy i wypowiedzi, jak akurat do władzy doszedł PiS?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2015 o 15:30

M Moher_przez_samo_h
-1 / 1

@Czcibor512 pudło - nie wyznaję oficjalnej ideologii, nie jestem zwolennikiem multikulti, jak każdy normalny człowiek boję się inwazji wojującego islamu, a moja mentalność i poglądy ukształtowały się na długo przed powstaniem zarówno Wyborczej i TVN, jak Naszego Dziennika i Telewizji Trwam, a tym samym bez udziału ich nagonek.

Po prostu od maleńkości wpojono mi, że cierpiący i ginący ludzie nie są właściwym przedmiotem do kpin. Choćby byli najeźdźcami, których byśmy zabijali w słusznej obronie, albo zbrodniarzami, którzy słusznie trafili na stryczek. Tego wymaga majestat ludzkiej śmierci. Nauczyciel, który tego nie wie, nie powinien uczyć dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
+1 / 1

@Moher_przez_samo_h OK. A mnie wpojono, że jak nie jesteś w stanie przyciągnąć uwagi uczniów / studentów, to będą spali w trakcie zajęć. I jeśli będziesz wywalał nauczyli za niewyparzone teksty... to w nagrodę oprócz satysfakcji ze zgnojenia, pozostaną osoby mające tylko odwagę lub umiejętność publicznego odczytania podręcznika. Będzie to nudne, nieskłaniające do myślenia, niefektywne metodycznie mierne... ale ogólnie politycznie słusznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Moher_przez_samo_h
-1 / 1

@Czcibor512: przyciągnąć uwagę można bez chamskiego nabijania się z ludzi w nieszczęściu. Góglnij sobie, co zrobiła w Holandii Debby Heerkens.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ewtywe75q3
+5 / 9

Ja bym wywalił wszystkich niby uchodźców z tej tratwy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~radek_w
+6 / 8

A może dla pewności wszystkich..?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-4 / 16

Kiedt akceptujemy przemoc i rasizm pod pretekstem idei...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bolek5
0 / 6

@stachuW Zmień awatar bo hańbisz go swoją ignorancją. Albo dziecko idź spać i nie korzystaj z taty konta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuchar1
0 / 2

@stachuW weź już wyjdź z internetów, to nie dla Ciebie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 2

A bo teraz to godlo oznacza zabijanie muzulmanow tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eegow
+1 / 1

@stachuW jaki rasizm?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
-3 / 3

@stachuW NIe! To godło oznacza obronę za suwerenną Polskę, A poza tym idź sobie napraw Alt, bo z tym pismem się zachowujesz jak rosyjski car, który chciał wyniszczyć Polskość i język polski. Jak jesteś takim matołem to ustaw sobie na avek jakiegoś zaborcę. Jest Dzień Niepodległości i nie chcę widzieć na oczy żadnego zasranego kosmopolity!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2015 o 13:04

avatar stachuW
-1 / 1

Obrone panstwa normalnego, a nie panstwa katolicko-rasistowskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 1

@RadnyZDopiewa robisz apokalipse z nie wstawiania polskich znakow. Moze odrazu powiedz, ze jestesm z KGB

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
-3 / 3

@stachuW Państwa katolicko-rasistowskiego? To bardzo dziwne, skoro w swoim avku masz znak krzyża. Jesteś w Polsce? Jesteś. Mówisz po Polsku? To mów poprawnie. W jakim języku piszesz? Ale jeżeli masz zepsuty alt to po prostu powiedz. Się znalazł, jak to w twoim opisie: "konserwatywny liberał". Chyba jeszcze nie wyrobiłeś sobie świadomości politycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 1

Takie panstwo sie tworzy. Katolickie bo bedzie propaganda katolicko-narodowa w szkolach. Rasistowskie bo kazdy przyzwala na ublizanie muzulmanom. Pisze bez znakow aby ciebie po prostu wku*** :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
-3 / 3

@stachuW Rzeczywiście, po POprawnych POlitycznie mediach będzie jakieś katolickie państwo. Wypisują argumenty przeciw muzułmanom, bo się boją o własne życie. To jest rasizm? Myślisz, że twój avatar to taki zwyczajny jak z Justyną Bimber czy innym gównem? 123 lata niewoli, 3 powstania, wiele ofiar później Cud nad Wisłą i II wojna światowa, a ty jak ostatnia zakuta pała będziesz sobie pisał bez znaków polskich. Choćby krzty szacunku się z Ciebie nie wyciśnie, żeby ludzie musieli ginąć, a on sobie będzie pisał nie po polsku. Tylko jakiś idiotyczny lewak mógł coś takiego zrobić!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 1

@RadnyZDopiewa "Wasilij i Dymitrij w Katyniu mają do dyspozycji Waltera P38 z pociskami 9X19mm Parabellum. Masa Naboju wynosi ok. 11g, szybkość wystrzelanego pocisku 365 m/s. Czy możliwe jest zaoszczędzenie naboi poprzez rozstrzelania jednym pociskiem więcej niż jednego skazańca, jeśli tak to ilu?" Jezli dla ciebie w tym zadaniu jest cos nie tak to jestes zwyklym hipokryta. O nje! Polska wpadnie w zaboey bo pisze bez znakow polskich :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
-3 / 3

@stachuW yyy nie rozumiem co do mnie piszesz, ja rozumiem po polsku, angielsku i trochę po niemiecku. Weź mi to przetłumacz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 1

JeŻeli nie rozumiesz to masz problem w takim razie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 15

Wasilij i Dymitrij w Katyniu mają do dyspozycji Waltera P38 z pociskami 9X19mm Parabellum. Masa Naboju wynosi ok. 11g, szybkość wystrzelanego pocisku 365 m/s. Czy możliwe jest zaoszczędzenie naboi poprzez rozstrzelania jednym pociskiem więcej niż jednego skazańca, jeśli tak to ilu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar atwatw
-3 / 9

@zaymoon Hahahah no ładnie pokazujesz szacunek do własnego narodu. A co Wasilija i jego kolegi, zabili warotściowych ludzi którzy mogli pomóc w walce z Niemcami, no ale sami też pewnie nie lepiej skończyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
+1 / 3

@zaymoon Zaymoon a może raczej jakieś zadanie z prawdopobieństwa? Np. dla osoby wychwalającej komunizm szansę przeżycia serii czystek w Partii? @atwatw Wasilija Błochina niedługo po śmierci Stalina został zdegradowany w ramach destalinizacji i przydarzył mu się nagły zawał serca lub samobójstwo, zależnie od źródła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 8

O co wam chodzi łośki? Czy ja coś pisałem że chodzi o Polaków? Równie dobrze może chodzić o więzienie kryminalne dla morderców, a wy już chcecie widzieć tam Polaków w roli ofiar. Kto więc nie szanuje własnego narodu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hellfiat
+2 / 4

@zaymoon "w Katyniu" tak to napewno była jakąś szajka morderców...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
+3 / 3

Przeczytajcie sobie panowie komentarze w wątkach powyżej, w szczególności te operujące wokół argumentu "to tylko matematyka". A potem przeczytajcie jeszcze raz wpis zaymoona. Potem znowu przeczytajcie te komentarze i znowu wpis zaymoona. Czynności powtarzajcie naprzemiennie dopóki coś wam nie zaskoczy w łepetynach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 2

@Lomion Popieram

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C club50
0 / 0

@zaymoon W tym zadaniu brakuje danych - konkretnie uśrednionego tarcia pocisku wewnątrz ciała ofiar oraz drogi, jaką pocisk pokonuje zanim przebije ofiarę na wlot. Poza tym, 9/19 Parabellum w Rosji radzieckiej to raczej rzadko spotykana broń. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dziuchna
0 / 18

Niewiarygodne jak nienawiść drugiego człowieka może być "cool i trendy". Nawet jeśli to imigranci zarobkowi - jak można być tak brutalnym i nieludzkim pisząc komentarze jak powyżej. Ciekawe jaka byłaby reakcja, gdyby w angielskiej szkole dano podobne zadanie dotyczące Polaków. I nie - to nie jest co innego, bo ludzie migrują z różnych powodów, czasem mniej chwalebnych ale takiej nienawiści nic nie usprawiedliwia. Tak się zaczęło uśmiercanie ludzi w obozach koncentracyjnych - stworzono podział na ludzi i podludzi. Myślałam, że żyjemy w normalnych czasach ale widzę, że niektórym wystarczy dać tylko powód, a sami byliby katami podobnymi do tych w Auschwitz (może brutalne porównanie, ale niestety prawidzwe). Nie wiem, nie rozumiem, jest mi przykro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar atwatw
-3 / 9

@dziuchna Zauważyłem pewną zależność. Głownie bardzo brzydkie kobiety z dzwinymi upodobaniami są za przyjmowaniem tych bardzo pokojowo nastawionych biedaków, te normalne boją się że zostaną zgwałcone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dziuchna
+1 / 5

@atwatw Nigdzie nie napisałam, że jestem za przyjmowaniem uchodźców. Nie popieram nagonki i szydzenia z innych ludzi. Twoje rozważania na temat kobiet pozostawię bez komentarza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
0 / 4

@dziuchna: Po 1: Nie zarobkowi, a socjalni. To jest duża różnica. Zarobkowi przyjeżdżają do pracy, aby zarobić kasę. Socjalni przyjeżdżają, aby brać kasę za sam fakt istnienia. Ruchy antyimigracyjne pojawiły się właśnie poprzez siłowe wymuszanie przez władze przyjmowania uchodźców, którzy dostają rządową protekcję. To mechanizm przyczynowo-skutkowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ccvcvc
-1 / 3

@dziuchna może jak ci taki muslim up...oli ten pusty czerep, to zmądrzejesz, tępa dzido.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fdfdf
-1 / 3

@dziuchna Skoro jesteś taka miłosierna, to weź ich do swojego domu. Ale jakzłamią prawo to ty za to odpowiesz ok? Co, zmiękła ci pipa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Daniellah
-1 / 1

A co z wagą osoby która zrzuca uchodźców ? Czy jej waga też jest liczona ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcusiii
-2 / 4

świetne zadanie i lekko do głowy wchodzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Psyhii
-2 / 10

Zadanie dobre, nauczyciel za łamanie politycznej poprawności na plus, a każdy kto nie widzi problemu z imigrantami z "syrii" sam jest problemem dla Ojczyzny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-5 / 5

Jakies dowody ze to nauczyciel dal takie zadanie??nie problem wcisnac kit ludziom, zwlaszcz a zwiazany z uchodzcami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-4 / 4

Autor mogl podac link, bo ludzie potrafia robic i fejki,wszystko by dostac sie na glowna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
+3 / 5

Poprawna odpowiedź: wszystkich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xxx222
+2 / 8

Ile osób broni ciapatych w imię poprawności politycznej (czyt. "bo tak nie wolno"). No żesz... znam wielu obcokrajowców, w tym głównie ludzie ze wschodu (bliższego jak i dalszego; w tym muzułmanie). Nie rozpoznacie ich na ulicy. Szanują NASZĄ kulturę, przepisy, zasady, zwyczaje. Znają lub uczą się języka POLSKIEGO. Żyją tu jak tubylcy. Miło i przyjacielsko. A teraz grupko oszołomów: wybierzcie się do Włoch i zobaczcie jak wyglądają ten człowiek z tratwy [*]. To prostak którego religia mówi wprost: niewierny ma Ci służyć a niewierna Twoja będzie. Media szczególnie tego nie mówią, ale ta hołota zdewastowała kilkanaście miasteczek (Grecja, Włochy, Hiszpania). Niewiernymi dla nich jesteśmy MY. W d*pie mają kulturę czy prawo. Oni nie uciekają przed wojną - oni jadą do świata który MUSI im wszystko dać bo im się to należy. Nie chcą i nie będą pracować.
Pier*olenie że ciapaci robią to samo co Polacy n lat temu (wyjeżdżając na zachód w poszukiwaniu lepszego życia) uważam za obrazę myślącego człowieka. Polacy jeździli (i wciąż jeżdżą) ale żyją wg tamtejszych zasad. Zwyczajem jest że tam pracują, tam płacą podatki i tam żyją. Jak tamtejsi. Nie pamiętam sytuacji żeby jakiś Polak narzekał że w szkole np. w Anglii nie ma krzyża. Bo zdejmowanie krzyży czy odwoływanie świąt po protestach muzułmanów pamiętam.

[*] imigranci faktycznie uciekający przed wojną rzadko kiedy wsiądą na tratwę. Starają się całą rodziną (tak, RODZINĄ) dotrzeć do jakiegokolwiek bezpiecznego miejsca w bezpieczny sposób (granica z Turcją jest dość długa). Przepełniona tratwa do nich nie należy. A wracając do tematu - dlaczego tylu ucieka morzem? Bo to najłatwiejszy sposób. Bo wiedzą że Europejczycy ich uratują. Sami będą strzelać do nas na tratwach no ale oni to co innego.

Pozdrawiam myślących.
Pozostałym proponuję wyciągnięcie wniosków z odpowiedzi na pytanie "Czy powinienem się bać że ciapaty imigrant z tratwy zajmie moje miejsce pracy?".
Dla porównujących to zadanie z zagładą Żydów w czasie 2ww - czy Żydzi niszczyli miasta, przewracali samochody, okradali sklepy i gwałcili kobiety?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MJ
0 / 2

Ja bym wszystkich wyrzucił ,ale słaby jestem z matematyki .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nased
+3 / 3

Nie o taką Polske dziadek walczył;( Żal mi was.. Popaprańce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DelQue100
+4 / 4

To pytanie podchwytliwe: na tratwie nie ma uchodźców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~The_Atheist
-1 / 1

Tratwa ma masę. Waga to przyrząd do pomiaru masy. Zapamiętać raz na zawsze!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alkazz
+2 / 2

Głupie pytanie. Trzeba zepchnąć z tratwy wszystkich uchodźców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lotny123
0 / 2

Czyli np jezeli 30 lat temu kilku polskich uchodzcow uciekalo tratwa do Szwecji to nalezalobyby wyrzucic pania Kowalska i jej dwojke dzieci - wtedy logicznie tratwa doplynelaby do Szwecji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdadasdasd
+3 / 3

Uwazam ze trzeba zepchnac wszystkich granatem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gerthe
0 / 2

Za Hitlera też w szkołach rozwiązywano podobne zadania - ile kosztuje utrzymanie zdrowego dziecka, a ile takiego niepełnosprawnego. Żeby dzieci w szkołach doszły do wniosku, że niepełnosprawni kosztują, a nic nie dają od siebie, ergo są bezużyteczni i można ich zutylizować (co zresztą potem robiono). Domorosła husaria na Demotach tak często jęczy o historii i tradycji, więc proszę - oto historia, którą warto znać, żeby uniknąć powtarzania dawnych błędów. I bycia dławiącymi się pianą własnej nienawiści kretynami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lanhej
+2 / 4

Kiedy już masz nadzieję, że uciskani poprawnością polityczną biali Polacy-katolicy niżej nie upadną, oni zawsze znajdą sposób, by wyprowadzić cię z błędu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szczepu_Master
0 / 2

Wszystkich!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Andaluzja90
0 / 2

i prawidłowo, pozytyw dla nauczyciela

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+1 / 1

Mnie bardziej interesuje jak ta tratwa odpłynęła od brzegu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cichyxxx
+1 / 1

Prawidłowa odpowiedź to: Zepchnąć 4 dla pewności i wysłać na dno Merkel aby sprawdziła :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jude_raus
+1 / 1

po co 3 wszystkich do morza a ratwe mooga spozytkowac ludzie do opalu w kominku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dd
+1 / 1

Można też polskiego się nauczyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bolivar2010
-2 / 2

Rozumiem, że w takim razie "Polish Joke" są ok?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LordJames
+3 / 3

Akurat "żart" wyszedł mega czerstwy i jak mam dość mocno anty-imigranckie nastawienie to tego typu zadanie nadawało się na ostrą reprymendę. Gdyby w Niemczech ktoś zrobił adekwatny "żarcik" w stylu "ile czasu polskiemu złodziejowi zajmie dotarcie kradzionym autem do granicy" to byłby ból dupy, gadanie jacy Niemcy źli itd. Można(a nawet trzeba) mieć swoje zdanie, można je w odpowiedniej dyskusji przedstawiać, ale takie jak powyższa sytuacje są nie tyle niepoprawnie polityczne co po prostu chamskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goldgirl1992
0 / 0

No widzisz. I tu zależy kto miałby ten ból dupy. Ludziom z dystansem do siebie i poczuciem własnej wartości jedno takie zadanie nie zrobi problemu. Szczególnie, że jest prawdziwe. Są takie jednostki, przedstawione sytuacje z polskimi złodziejami się zdarzają więc czemu mamy udawać, że nie. Zresztą, my Polacy sami śmiejemy się z tych rzeczy... Płakać nie ma sensu.
Według mnie zadanie nie jest ani nie poprawne politycznie, ani nie chamskie. Było by takie, gdyby pytanie brzmiało : "Ilu uchodźców trzeba wsadzić na tratwę, żeby utonęli i nie daj Panie Boże nie dotarli do celu?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~imwatchingu
0 / 0

szkoda ze to taki autentyk jak ze mnie syryjski uchodzca. majac zeszyt i długopis kazdy moze takie zadanie napisac ;) nice try gimbusie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magnis
-1 / 1

Gdzie tam 3. Wyporność ma 400 kg, ale nie waży 320kg, bo nie jest jednym wielkim kawałkiem drewna, a raczej tratwą (czyli pustą w środku "skrzynką") z desek. Niech i ta tratwa będzie zbudowana z desek o grubości 3 cm to jej objętość wynosi 0,144696 cm^3. Zatem jej masa to 115,756 kg. Tratwa nie może być całkowicie zanurzona (musi trochę wystawać nad taflę wody, bo morze faluje). Załóżmy, że wystaje 3 cm, więc siła jej wyporu (dla g=9,81) to 3335,4 N. Ciężar tratwy to ok. 1135,566 N. Czyli maksymalny ciężar jaki możemy "dodać" do tratwy to ok. 2199,833 N. Przy założonym g ciężar jednego uchodźcy to 588,6 N, czyli na tratwie może płynąć w miarę bezpiecznie 3 uchodźców. Problem zaczyna się dopiero tutaj, bo który z nich ma zginąć i dlaczego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2015 o 20:06

avatar ~Poruszona
+1 / 3

świnia i nie nauczyciel. Dziwne że gdy nie było głośno o uchodźcach nikt nie myślał o rasizmie. Świnie i zero tolerancji kulturowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~AlojzP
+5 / 5

W Auschwitz: czym różni się wagon piasku od wagonu polskich dzieci? Też, matole, nie widzisz problemu z takimi zadaniami, dowcipami,etc.?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ccxcxcxx
0 / 2

Czym różni się wysypisko śmieci od twojej starej? Twoja stara jest większa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kwasorod
0 / 2

.....nareszcie coś życiowego......w końcu oni sami grożą wyrzucaniem własnych dzieci za burtę.......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+1 / 3

Wy się śmiejecie, a ja na WoS-ie miałam jakieś 2-3 tygodnie temu zadanie domowe: opisz wszystkie za i przeciw przyjmowaniu uchodźców z Syrii. Wszyscy wymyśliliśmy z 10-12 przykładów "przeciw", a 0 "za". Większość dostała 5 za "samodzielne myślenie, a nie kierowanie się polityczną poprawnością". Wstawiłabym zdjęcie, ale pewnie większość z Was nie rozczyta mojego pisma, a "wybrańcy" nie uwierzą, ale to prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polaris123
0 / 2

Mądry chłop. Ja bym dał odpowiedz przesrzelić tratwe:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antyilsam
0 / 2

w rozwiązaniu jest błąd - jeśli to uchodźcy to nie trzech tylko czterech trzeba zepchnąć - dla pewności dociążyć ich jeszcze odrobinę, aby nie wypłynęli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A astet
+1 / 3

Źle sformułowane pytanie.Nie podałeś ile energi wytraca pocisk w jednym skazańcu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~oFFca_
+1 / 1

Jak dla mnie wszystkich należy zepchnąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bolek5
+2 / 2

Geniusz nie człowiek, Uczyłem w szkole fizyki niestety za swoich czasów nie wpadłem na taki iście nietuzinkowy pomysł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cześó
+1 / 1

Istnieje niebezpieczeństwo, że drewno przegniło i tratwa ma mniejszą wyporność. Wypchnąłbym czterech, bo mimo wszystko tratwy szkoda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jej
+1 / 1

fejk i gównoburza gotowa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar falcon2811
+2 / 2

Wszystkich wypchnąć !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomsi91
0 / 2

Rozwiązanie: Zatopić trawę z uchodźcami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nick_tfuj
+1 / 3

tez mnie sie to spodobalo :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 2

Banda nazistowskich g.wniarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~toja111111
+1 / 1

ja bym zepchnęła wszystkich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 15lele
+1 / 1

Tak na szybko bez kalkulatora policzyłem. Wynik poprawny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~AveEmEm
+1 / 1

Liczę to i liczę i za każdym razem wychodzi mi, że trzeba zrzucić wszystkich, żeby tratwa miała 80kg zapasu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Oony
+1 / 1

Duch w narodzie nie ginie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M momo9412
+1 / 1

WIELKA POLSKA NARODOWA. KAŻDEGO ZEPCHNĄĆ Z KAMIENIEM PRZYWIĄZANYM DO NOGI I WYKRZYCZEĆ " ALLAH AKBAR "!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Raeste
-1 / 1

Od dawna wiadomo, że Białystok to takie polskie zagłąbie. A to w dodatku miało miejsce w społecznej szkole, niezłe combo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Cehtes
0 / 2

Eee tam, to z tratwą to łatwe. Który mądry obliczy, ilu Polaków na godzinę wychodziło z Auschwitz przez komin? Co, nieśmieszne? Czyżby oburzenie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cccxccxc
+1 / 1

A ilu rumunów zalicza dziennie twoją starą? Co? Nieśmieszne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MrKaczucha
+1 / 1

Według mnie należy zepchnąć wszystkich uchodźców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qiniavisbvipsdbs
+1 / 1

ilu ?? wszystkich :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D doringreen
+1 / 1

Jak ważą po 60 kg, to całkiem zdrowe z nich okazy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~W_realu
+1 / 1

Wszystkich zdegustowanych tym zadaniem zapewniam, że gdy tych tratew do Europy napłynie odpowiednia ilość, będziemy płakać krwawymi łzami!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kornelm
+1 / 1

trzeba zepchnac 4 imigrantow :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nhh9n4wm
+1 / 1

Haha, przecież wszyscy wiedzą że każdy nowoczesny uchodźca pływa na pontonie a nie na trawie, mają rację, dziwny ten nauczyciel..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goldgirl1992
+1 / 1

Bardzo dobry nauczyciel!
Jakby było zadanie ze zwykłymi rozbitkami mało kto by je zapamiętał. A podyktowanie takiego zadania z dawką humoru zaowocuje w przyszłości. Bo jestem pewna, że jeśli kiedyś zobaczą zadanie o podobnej tematyce przypomną sobie jak trzeba je zrobić, właśnie dlatego, że treść zadania była inna i humorystyczna. Idealnym przykładem jest mój były profesor historii. Kiedyś, omawiając temat, na koledze siedzącym przy oknie chciał pokazać co to była defenestracja praska. Myślę, że 9/10 klasy nadal pamięta.
Prasa jak zawsze musi rozdmuchać...no właśnie NIC

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2015 o 0:33

avatar TakDlaPO
0 / 2

Po przeczytaniu komentarzy po tym demotem chcę przypomnieć paru osobom, że nawoływanie do przemocy jest przestępstwem podlegającym karze pozbawienia wolności (w internecie też). Swoją drogą, jeśli uważasz, że zabijanie ludzi za to, że pochodzą z innej kultury, bądź wyznają inna religię jest dobre, to niczym nie różnisz się od faszysty spalającego Żyda w piecu, Niczym. On też uważał, że robi dobrze, a Żydzi to ci źli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dsdsd
+1 / 1

Więcej takich nauczycieli i kopa w d...e dla autora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zxcvxvzx
+1 / 1

Ja bym zepchnął wszystkich. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekusa
+1 / 1

no i dobrze że trzech bo podobno 25% to prawdziwi uchodźcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hokusmokus
+1 / 1

dla pewnosci dajmy pieciu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdfghjkliuy
+1 / 1

Biorąc pod uwagę żę utrzymanie nawet jednego uchodźcy na tratwie byłoby balansowaniem na granicy zatopienia tratwy sugerowałbym wyżucienie z tratwy wszystkich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar psycho69
0 / 2

Czytając komentarze...każdy katolik to debil...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
0 / 0

@psycho69 Nie jestem katolikiem. Po prostu nikt nie chce tego ścierwa w Polsce i ciężko się dziwić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michael112
+1 / 1

Nic złego nie zrobił, poza żałosnym sposobem, w jaki się kala po wyjściu afery na wierzch.
Musimy mieć możliwość wyrażania własnych poglądów. Poza tym, większość z nich to nie są uchodźcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+1 / 3

Ksiądz Popiełuszko waży 80 kg. Oblicz jaki ciężar należy przywiązać mu do stóp, by po wrzuceniu do basenu o wymiarach 10m x 5m x 2m poziom wody podniósł się o 1cm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
-3 / 3

@aku666 Oblicz objętość mózgu aku666, patrząc na jego komentarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kannabin
+1 / 1

Rodzice mają nie pokolei w głowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jarts
-1 / 1

brawo nauczyciel. 90 procent polakow ma gdzies uchodzcow,sami polacy nie maja mieszkan pracy ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirTopler
+1 / 1

To zadanie jest podchwytliwe! Poprawna odpowiedź brzmi: Trzeba zepchnąć wszystkich uchodźców :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Utopistka
+1 / 1

Rewelacyjne! Brawo dla nauczyciela, że nie ugiął się mimo tej propagandzie pro uchodźcowej ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J januszjmt
-2 / 2

Ja bez obliczania wyporności widzę "na oko" że trzeba zepchnąć wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacek152
0 / 0

i chwała mu za to !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Leliwa
0 / 0

A ja to bym wszystkich wyrzucił...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
-1 / 1

Zadanie extra. Można wprowadzić wszystko np jaki procent uchodźców zamieszka w Niemczech a jaki w Anglii lub jakie jest prawdopodobieństwo podpalenia auta albo dokonania gwałtu przez emigranta. REWELKA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cvetelina
0 / 0

Przerażają mnie niektóre komentarze i to lubowanie się w nienawiści do innych, niczym u sfrustrowanego pana Zenka, któremu nic w życiu nie wyszło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~uczen_byly
0 / 0

Tylko szkoda ze wladze szkol i telewizja nie zajmuje sie naszymi uczniami .nawet jak jest jakis problem i zglasza sie do kuratorjum to nikt nic z tym nie zrobiu bo nauczyciel ma takie prawo czyli mobink mozer stosowac w obec uczni i jest jak najbarzdiej ok

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jureksiwy
0 / 0

złe obliczenie - mi wyszło że należy wypchnąć wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem