Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Biedny vs bogaty

Kogo wybierze dziewczyna?

www.demotywatory.pl
+
1806 1922
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~IwonkaPIXI3s
+92 / 118

cool , sama jestem dziewczyna i ciesze sie ze wreszcie ktos pokazuje tym materialistkom gdzie ich miejsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twoj_nick2
+17 / 77

Ustawiony filmik, a ludzie już wyrażają swoje skrajne opinie. Czym się w takim razie różnice od tej "laski", która oceniła gościa na pierwszy rzut oka? Ustawione, po pierwsze co ona robi tyle na tej ławce, a nawet jak miała jakiś powód, to ta rozmowa świadczy o tym, że to jest ustawione. Jeszcze nie spotkałem i nie słyszałem o dziewczynie, która tak rozmawiałaby z nieznajomym (pomijając, wymyślone opinie i wyobrażenie ludzi... wtedy to według niektórych "każda"... ale to tylko opinie). No już pomijając ustawki w innych filmach gościach. Ale trzeba przyznać, że "bardzo dobrze" robi te ustawki, nie tak łatwo poznać, że to ustawione. Inna sprawa, że nawet jak dziewczyna nie jest ustawiona (może odkąd na YT ludzie zaczęli zarabiać i pojawia się coraz więcej ustawionych sranków jestem bardziej wyczulony), to gość przy pierwszym podejściu "nie chce" nawiązać z laską relacji. W pierwszej sytuacji gość podchodzi z płaczliwym tonem i skupia się na pytaniach i prosi o pozwolenie, a tak się po prostu nie prowadzi rozmowy. Stawia się niżej od niej i dziwi się, że został tak potraktowany. W drugim podchodzi, PRZEDSTAWIA SIĘ, opowiada o sobie (już pomijając co mówi, ale opowiada o sobie), o nic nie prosi, jest pewny siebie. Jednak można! Dlatego nie można (!!) oceniać tych dwóch sytuacji, bo w pierwszej zachowuje się zupełnie inaczej niż w drugiej... Gdyby zachowywał się tak samo w obu sytuacjach i jedyne co go by różniło to ubiór i treść rozmowy i zostałby tak potraktowany jak na filmiku, wtedy OK, można oceniać(chociaż wtedy byłoby 100% pewności, że to ustawione). Reasumując, gość chciał udowodnić pewną tezę i w sztucznych warunkach ją udowodnił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szarutka
+23 / 29

szymekwollf - ty tak serio? Naprawdę uważasz że jak ktoś ci się pyta czym się zajmujesz to leci na twoją kasę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chung
+5 / 9

@szymekwollf "Czym się zajmujesz?" - często również zadaje to pytanie, żeby mieć (jakiś tam) pogląd na dziewczynę... I nie chodzi mi tu o kasę - raczej - o podział czy jest typu "szlachta nie pracuje" (i nie ma zamiaru), czy siedzi 5nty raz na 1rwszym roku na studiach, czy jednak czymś tam się zajmuje i coś sobą reprezentuje. A to, czy skończyła psychologie, czy studia medyczne (dla mnie) ma już mniejsze znaczenie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
+4 / 10

ja bym jej na koniec powiedział to samo , spierd@l@j

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szarutka
+12 / 14

Nie wiem, może ja jestem jakaś nieżyciowa, ale pytanie o to czym się człowiek zajmuje przez 1/3 swojego bieżącego życia wydaje mi się zupełnie normalne i tak samo naturalne jak pytanie o zainteresowania. Nie przypuszczałam, że można widzieć w tym pytaniu "drugie dno".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~prolvl
0 / 2

Wszystkie najpiękniejsze kwiaty tego świata dla Iwonki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szymekwollf
+1 / 1

@szarutka NIE nie, myślę w ten sposób. Ale to co napisałem to był konkretny przykład, który mnie spotkał, gdzie znacząco dało się odczuć o co płci przeciwnej chodzi. NIE twierdze, że takie pytania są nie na miejscu i nie powinno się ich zadawać bo takie tematy przeplatają się w zwyczajnej rozmowie. ALE sposób w jaki to dziewczyna zrobiła odrzucił mnie od niej. Była bardzo zdeterminowana i bezpośrednia, ukierunkowana na to co chce usłyszeć, więc nie wrzucam wszystkich do jednego worka. Przestańcie mnie osądzać, to tylko jeden z przykładów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mesjasz19
+7 / 7

Napisałem komentarz jakąś godzinę pod dodaniu filmu na YT. W kulturalnych słowach stwierdziłem ze to FAKE, godzinę później komentarza już nie było :) Miałem ponad 50 łapek w górę ale jak widać nieprzychylne komentarze nie sprzyjają zarobkom sadama :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Niewzruszonyyy
+1 / 3

tak, ich miejsce jest w porządnym domu przy pełnym stole obok odpowiedzialnego ojca i męża. dobrze, że mamy takie jak ty - niematerialistki, co zajmą się tymi co nie lubią pracować. Wiem, wiem, w Polsce jest ciężko i czasami bardzo dobrzy i pracowici ludzie są biedni. COŚ jednak stoi na ich drodze (brak pewności siebie, brak zaradności, nieumiejętność szukania lepszego) do dobrobytu, co okazuje się nie być problemem dla bogatego. Jedyne w czym utwierdziła mnie ta scena to że Polacy nie umieją grać i niektórzy mają za dużo czasu i za mało pomysłu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~burkoslaw
-3 / 3

A ty może zrobiłabyś inaczej? Jaaasne macie to w genach żeby zapewnić dziecku jak najlepszego ojca wybiera się samca która da jak najlepszą opiekę kiedyś był to facet który potrafi polować itp, teraz to facet który opływa w kasę proste i logiczne natury nie zmienisz choćbyś się zapierała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojciech_z
0 / 4

@~Niewzruszonyyy, a może inne czynniki (zewnętrzne) wpływają na to, że pomimo swojej pracowitości nadal nie mogą się bardzo dorobić? Może np. nie może się przebić wyżej, bo ma szefów, którzy ostro tępią jego pracowitość i wyniki, bo aż tak bardzo chełpią się pieniędzmi? Albo może ma ciężką sytuację rodzinną, że nie może pozwolić sobie na jakieś ekstrawagancje, które cechują bogatych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ALEJAJAJAKBERETY
0 / 0

@szymekwollf hehe cool story bro. Kobiety lecą na hajs facetów, tylko problem w tym, że ci faceci go nie mają, bo żyją za mamusine pieniążki, albo chcą utrzymać kobietę za jej własną kasę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
+1 / 1

@Twoj_nick2 Taa, bo co niewygodne to zawsze ustawione...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onon
+41 / 69

wystarczy mówić w innym języku i niektóre Polki rozkładają nogi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gototoilet
+44 / 52

@Onon „ W wodę skakała Wanda, bo nie chciała Niemca, w ogień pójdzie dziś Polka widząc cudzoziemca”

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sam_Crow
0 / 12

@Onon Tak Onan. Komentarze jakie słyszałem po podrywie pewnych ""opalonych": "Najgorzej 5 minut mojego życia" "Frajerzy zagadali, a nawet po angielsku nie potrafią" "Frajer przez 5 minut łap przy sobie nie potrafił utrzymać, co chwila musiałem mu po nich dawać." Tak, to oryginały, nie zmyślam. W przeciwieństwie do twojego bełkotu ginmnazjalnego onanisty, który się nasłuchał o Erasmusach, nie Erasmusach, wakacjach, nie wakacjach, ja mam ćwierć wieku, pewne doświadczenie i wiele rzeczy widziałem na własne oczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onon
0 / 6

~Sam_Crow nie wiem czy ty sie ze mną zgadzasz czy mnie wyzywasz. Jak możesz to sprostuj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mi_89
+5 / 7

@Onon Wystarczy byc gwiazdą rozbieranych zdjęc a niektórzy faceci zapominaja o reszcie świata, w tym o żonie i dzieciach. A co do lecenia na kase, zazwyczaj faceci którzy zarabiają troche więcej niż ich koledzy sami podkreśląja swoje zarobki, ja sie o to nie pytam. I nie pomoże super kasa, jezeli facet mi się nie podoba, jest zarozumiały i niesympatyczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onon
0 / 2

mi_89 dziwka męska czy damska jak leci na kasę zawsze będzie dziwką :) pozdrawiam i zaznaczam, że napisałem niektóre. Facetom też odbija zauważyłem, to na polakach że jak jest dziewczyna z innego kraju to wariują. Jednak podkreślam, że to faceci zazwyczaj zdobywają kobiety i nie raz się spotkałem z tym że liczy się kasa. Ja takie osoby tępię i im współczuję tak jak tym facetom co wyrywają na kasę ani jedna ani druga strona nie ma nic do zaoferowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~takitam800
-1 / 3

@Onon Tępisz powiadasz? A to czemu? Co to cie obchodzi co ktoś robi? Dlaczego kogoś tępisz? Kup maść na ból dupy i zostaw innych w spokoju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~soimhere
-1 / 1

@Onon Ściery tak, Polki nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onon
0 / 4

takitam800 w sumie co mnie to obchodzi?? hmmm no nie wiem, może dlatego, że kiedyś będę miał dzieci i nie chce by one oglądały jak się panienki albo panowie za pieniądze oddają. Jeszcze pół biedy jak to deklarują że robią za pieniądze ale jak udają inteligentne i cnotliwe a co drugie słowo to kur.. to we mnie coś się budzi. Powiesz mi zaraz to zależy od wychowania. To odpowiem ci że rodzic często ma ograniczony wpływ na dziecko które widzi u rówieśników jak za niewielki wysiłek można się dobrze ułożyć a potem bezczelnie opluwać ludzi którzy ciężko pracują a nie mają na drogie rzeczy. Czuję się lepiej jak być może przez moją uwagę chociaż 1% z takich ludzi coś pojmie. To właściwie ma się do każdego aspektu. Często tacy ludzie dostają się na szczyty i rządzą w przedsiębiorstwach w urzędach, w rządzie. Dlatego to tępię i mam do tego takie samo prawo jak te kobiety i ci panowie którzy to robią. Sam świata nie zmienię i też mam swoje wady jednak jak coś mnie w oczy kuje to mówię i tyle. Być może dla ciebie to bez różnicy ja po prostu nie lubię chamówy chociaż przez takie osoby często włącza się we mnie czerwona lampka i nie mogę się powstrzymać od komentarza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar michalplwc123
+24 / 38

Ona czuła w nim piniondz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+19 / 23

@michalplwc123
Ale nawet nie wystroiła się jak Bijonc. ;o)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
+13 / 29

Heh :) Po tym co zobaczyłem, uważam że rzucił jej tych monet zbyt dużo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ACTAstop
+11 / 15

@Ajuto a ja miałem złudną nadzieję, że je pozbiera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~czasem_tu_wpadam
+2 / 2

@Ajuto Po akcji z arabską czekoladą serwowaną wiadomo z jakiej części ciała, takie akcje mnie nie dziwią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-1 / 1

Fuj :( ale niestety to prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LittleCosette
+13 / 23

@Qboot1984 Możliwe, że wyreżyserowane, aczkolwiek z resztą wypowiedzi się nie zgodzę. Przecież ten pierwszy nie chciał z nią chodzić, gdzieś jej zapraszać czy coś. Najnormalniej chciał pogadać, a ona go potraktowała jak śmiecia. Trzeba było powiedzieć, że nie ma ochoty, czy że nie lubi rozmawiać z obcymi, czy cokolwiek bo w sumie każdy jest wolny, więc jak nie chce to niech nie gada ale to nie daje jej żadnego prawa do traktowania go gorzej niż innych, z którymi ma ochotę rozmawiać. I tak szczerze to strasznie mnie takie wkurzają. Później faceci myślą, że wszystkie dziewczyny takie są. I skoro kilka razy tak ich potraktowały to nawet się im nie dziwię...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abc234c
+9 / 13

@Qboot1984 Ten pierwszy to coś tam mamrotał. Nie przesadzajmy. Jak nie był w stylu dziewczyny, która lubi takich "eee, jestem Władek, nooo, pogadałbym, o tym no, nie wiem czyyyym", to się nie dziwię. Chociaż i tak uważam, że filmik reżyserowany ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qboot1984
+5 / 17

@LittleCosette Przecież dziewczyna ze cztery razy stanowczo wyraziła brak chęci rozmowy, zanim stała się wulgarna. Mimo tego, koleś napierał: najpierw chciał porozmawiać, a po usłyszeniu odmownej odpowiedzi zapytał, czy może się dosiąść. Kiedy i tu otrzymał negatywną odpowiedź, zaczął dochodzić, dlaczego. Normalne, że kobieta się wkurzyła. „Nie” znaczy „nie” - proste jak strzała. Z resztą, nie ma sensu spierać się o sytuację, która prawdopodobnie i tak została ustawiona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 5

@LittleCosette chodzi o to, ze facet to ma byc facet. Ma byc pewny siebie, powinien wiedziec na co moze sobie pozwolic i kiedy, a nie pytac sie o pozwolenie.. Zwroc uwage na roznice w zachowaniu podczas pierwszej rozmowy, a drugiej. Za pierwszym razem podchodzi typ (pomijajac ubior ktory mogl lasce zwyczajnie sie nie podobac) prawie ze przygarbiony, pierw sie pyta czy moga pogadac, slyszy, ze nie. Potem czy moze sie dosiasc. Za drugim razem nie slyszysz pytan o pozwolenie. Wali z grubej rury, ze sie dopiero sprowadzil, ze ma chate z basenem i wlasnie jest tam impreza. Na zdrowy rozsadek co gospodarz imprezy robi poza domem gdy w domu ma gosci i powinien ich zabiawiac i dotrzymywac im towarzystwa. Tutaj juz nie pyta sie o pozwolenie na rozmowe, o to czy moze sie do niej dosiasc. Pyta za to czy ta by go oprowadzila po miescie i czy pojdzie z nim do niego na impreze. Pierwsze nie wie co moze zrobic i pyta czy moze, drugi poprostu bierze i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LittleCosette
0 / 4

@AIkanaro no cudownie, że masz takie preferencje ale tu się nie rozchodzi o to, że wybrała złego tylko o to, że tego pierwszego potraktowała całkowicie bez szacunku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+2 / 4

@LittleCosette nie wiem skad wzielas pomysl na moje preferencje, ale nie wazne. Jak go miala potraktowac? Ile razy mu powiedziala kulturalnie slowo "nie" zanim mu powiedziala zeby spi*rdalal?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cwsrfkl
+10 / 16

jedno pytanie co ona robiła na tym skwerku? no chyba nie przyszła poczytać Tołstoja :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majstefan
+7 / 11

Czekała na pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ACTAstop
+8 / 10

Nie, czytała "11 minut" Coelho

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+10 / 10

@cwsrfkl.Czy to dziwne ze ludzie chca czasami posiedziec na lawce i oddychac powietrzem?co za czasy, gdzie siedzenie caly dzien przed pc jest normalne,a na dworze juz nie. Mogla na kogos czekac, korzystac z wi-fi miejskiego itd itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ACTAstop
+1 / 1

mogła na kogoś czekać ale gdyby tak było nie poszłaby po jednym zdaniu z tym kolesiem na motorze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+1 / 1

ACTAstop. Zawsze by mogla odwolac spotkanie, koles powiedzial jej ze to blisko, wiec mogla by tez wkrecic znajomych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daila
-1 / 25

szach mat puszczalska ......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+2 / 8

Ze jest biedna i ma jakies dziecko,brata, siostrzenca, syna itp.Koles nie musial byc biedny, mogl miec srednie zarobki, a wybrala ,,boagacza"zwykla puszczalska szmata. ,,Tia, a gdyby poszła z tym biednym byłoby, że głupiutka... i tak źle i tak niedobrze Zresztą, od małego uczy się nas pewnych stereotypowych zachowań" nie mierz wszystkich swoja miara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pinghierhgi
+3 / 11

@masti23
@masti23
Te stereotypy są rozpowszechniane przez miernoty po to, żeby zdobyć jakąś przewagę nad tymi pracowitszymi, mądrzejszymi lub po prostu mającymi więcej szczęścia poprzez wzbudzanie poczucia winy w płci żeńskiej. Zasadniczo, do zakładania rodziny bardziej nadają się przedsiębiorczy, opiekuńczy mężczyźni niż życiowe sieroty, które trzeba holować przez życie. Nie ma w tym nic niezwykłego. Mężczyźni wolą ładne niż brzydkie, a kobiety wolą przedsiębiorczych i zamożnych od biednych i nieogarniętych. Ot, biologia. A tak swoją drogą to jakoś nikogo nie dziwi, że faceci zarywali do ładnej, zgrabnej dziewczyny a nie do jakiejś grubej z pryszczami - ciekawe dlaczego? Przecież dla panów z demotów najważniejsze jest wnętrze, czyż nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mi_89
+1 / 5

@up Mów za siebie biologu. Dla mnie liczy się także wygląd faceta i charakter-odwazny, ale miły i dobry. Kasa? Ważne, zeby pracował. Za bogatego bym nie chciała bo wiedze, że tacy faceci mysli, ze moga miec wszystko i każdą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 4

@ping.Wole przecietne naturalne, a nie super laski.Zgadzam sie z mi89, to powinno sie liczyc najbardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar InnerSilence
-1 / 5

pinghierhgi Ty i tobie podobne ciągle popełniają ten sam błąd logiczny a mianowicie stan posiadania faceta nie równa się urodzie kobiety, jeżeli już chcesz porównywać to porównuj urodę kobiety do urody faceta lub zamożność faceta do zamożności kobiety wtedy to jest sprawiedliwe. Ja wiem , że to wygodne przejść przez życie po najmniejszej lini oporu za pomocą ładnej buźki i zgrabnego tyłka na "plecach" facetów ale to nie ma nic wspólnego z biologią tylko z wygodnictwem i lenistwem. Z biologicznego punktu widzenia dopieramy partnera który wydaje się zdrowy i podoba nam się fizycznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~on
+7 / 21

To było piękne zagranie . Końcówka najlepsza. Tak trzeba traktować blachary.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zazaz
+5 / 5

Motocykl Junak, symbol lansu i bogactwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Trojan24
+1 / 1

1 2 5 petarda :D Symbol bogactwa chińskiego za 4 tys złotych :) Jakby podjechał nowym Kawasaki h2 :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ESPMII
-1 / 11

śmierdzi ustawką na kilometr tak jak w reszcie durnych filmików "jutuberów", poza tym teraz "laski" lecą na kolesi, którzy mają swoje mieszkania w dużych miastach, a szczególnie panny z prowincji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 11

@ESPMII Nie bez powodu obcokrajowcy maja zla opinie o naszych polkach, sami polacy tez staraja sie ich unikac, wiedza jakie sa rodaczki za granica. Kumpel z roboty stracil dziewczyne z ktora byl 10 lat, odeszla do obcokrajowca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kilimandzaroo
-1 / 13

@masti23 Jak ja nienawidzę takiego pustego spojrzenia na świat. Jasne, tylko polki się puszczają.. pewnie. Oczywiście. Naiwniaki. Skoro wybrała obcokrajowca, to może po prostu był lepszy? Wielokrotnie słyszę, że lepiej mieć za faceta Norwega, albo Szweda, chociażby. wiele polek będących za granicą widzi inny świat i nie chce leniwego polaka mentalnie tkwiącego w PRL-u. Przykro mi to napisać, ale niestety Polacy też nie mają czym się pochwalić, zwłaszcza ci za granicą, w większości robole fizyczni i patolka i niewiele więcej. Sama polaka nie chcę. absolutnie. I mam narzeczonego Niemca, a teraz pluj jadem o puszczająych się Polkach, bo przecież jak Polka jest w związku z Polakiem, to ok, ale jak wybiera obcokrajowca, to od razu sie ,,puszcza'' żenada. Po prostu jesteście beznadziejni, same wymagania, a nic od siebie nie dajecie. Nigdy więcej Polaka. I na koniec dla twojej informacji brazylijki to dają komu popadnie, angielki też mają gdzieś opinie siwata i jakoś upijając się jak bela, puszczają z kim popadnie, a Finladka jak widzi Włocha to nie odpuści, zresztą bez skrępowania paradują jak ich pan bóg stworzył, ale dziwnym trafem to nasze mają złą opinię. Żenujące. Ja o puszczających się Polkach wiecznie słyszę od Polaków. Wstyd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sndihishyu
0 / 4

@@masti23 Jak ja nienawidzę takiego pustego spojrzenia na świat. Jasne, tylko polki się puszczają.. pewnie. Oczywiście. Naiwniaki. Skoro wybrała obcokrajowca, to może po prostu był lepszy? Wielokrotnie słyszę, że lepiej mieć za faceta Norwega, albo Szweda, chociażby. wiele polek będących za granicą widzi inny świat i nie chce leniwego polaka mentalnie tkwiącego w PRL-u. Przykro mi to napisać, ale niestety Polacy też nie mają czym się pochwalić, zwłaszcza ci za granicą, w większości robole fizyczni i patolka i niewiele więcej. Sama polaka nie chcę. absolutnie. I mam narzeczonego Niemca, a teraz pluj jadem o puszczająych się Polkach, bo przecież jak Polka jest w związku z Polakiem, to ok, ale jak wybiera obcokrajowca, to od razu sie ,,puszcza'' żenada. Po prostu jesteście beznadziejni, same wymagania, a nic od siebie nie dajecie. Nigdy więcej Polaka. I na koniec dla twojej informacji brazylijki to dają komu popadnie, angielki też mają gdzieś opinie siwata i jakoś upijając się jak bela, puszczają z kim popadnie, a Finladka jak widzi Włocha to nie odpuści, zresztą bez skrępowania paradują jak ich pan bóg stworzył, ale dziwnym trafem to nasze mają złą opinię. Żenujące. Ja o puszczających się Polkach wiecznie słyszę od Polaków. Wstyd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~njknsajkhsah
-2 / 8

@masti23 jak ci tak źle z Polkami, to sobie poszukaj zagranicznej i nie jojcz. Do tego oczywiście wyjedź za granicę, żebyś czasem jakiejś ,,puszczalskiej Polki'' nie wychował Popieram @kilimandzaroo również mam faceta zza granicy,. nigdy więcej leniwego Polaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 11

@kilimandzaro i ta druga, tak sobie tlumaczcie to, wielu naszych rodakow pracuje na dobrych stanowiskach, a wiele polek wybiera obcokrajowcow dla kasy i by sobie zapewnic dobra posade.Nasi rodacy dobrze pracuja, a praca na budowie nie jest jakas obciachowa(dobrze platna) wam ,,ksiezniczkom"zawsze bedzie zle i za malo kasy. Sam mam dobre stanowisko, unikam polek ktore wyczuwaja kase, a przed awansem nawet nie odzwywaly sie slowem, leniwi to sa brytole. W innych krajach tez laski sie puszczaja, jednak nie robia tego na masowa skale w innych krajach, nie maja tez takiej opini jak naszd rodaczki, ciezko o normalna polke.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-4 / 20

O widzę że kompleksy przebijają się przez "światowe" panie.Wychodźcie sobie za obcokrajowców,im mniej sz*at w Polsce tym lepiej dla nas.Poza tym dla tego waszego niemca czy szweda będziecie tylko ścierami do ruchania,ale po widocznie na tylko taki los zasługujecie.Nie pozdrawiam,wy puszczalskie księżniczki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jsiauhuh
+5 / 15

@Max_Rockatansky No i właśnie pokazałeś sam obrazek typowego Polaka. I jak tu chcieć takiego ?Wystarczy tylko poczytać twoje wypociny. Tylko obrrażanie. Oczywiście, jak wyjdzie za mąż za Polaka to ścierą do rucha** nie będzie prawda? tylko jak za niemca, albo szweda. Lecz się koleś. Sam nie reprezentujesz sobą nic, jak można takie coś w ogóle chcieć? Wyobraź sobie, ze obcokrajowcy mają więcej szacunku do Polek niż taki Ty. Pomijając patologie, ale kto by się patologią przejmował. Tylko pokazujecie jak warto zacofanych Polaków unikać. Może i jestem księżniczką, ale przynajmniej dobrze sobie żyje i mam niezłe zarobki, a nie jak tu w tym zaścianku. dopóki myślenie ludzi się nie zmieni, to biada temu miejscu. Wszystko zacofane i skorumpowane. Potwierdzajcie dalej swoimi testami, jacy Polacy są beznadziejni i jak żenujący poziom sobą prezentują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+1 / 7

@olmajti.Czytac nie potrafisz?napisalem z wlasnego przykladu, po awansie nagle polki zaczely sie lasic, a wczesniej te same polki nawet nie byly laskaw sie przywitac,dlatego tak samo je olewam jak one mnie wczesniej, a za portugalami,brytolami(tylko kasiastymi) to sie ogladaja, co jeden z nich ledwo chodzi z powodu wagi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2015 o 0:48

M masti23
-2 / 4

@olmajti. Moze ty masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, wiec doszukujesz sie bledow u mnie, a nie u siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kropka87
+9 / 11

Laska musiała mieć naprawdę wysoką samoocenę skoro za normalne uznała, że obcy koleś zaprosił ją do swojego domu bez nawet minuty rozmowy. Za to chyba skutecznie sprowadził ją na ziemię w momencie rzucenia w nią pieniędzmi. Co nie zmienia faktu, że ze szmaty jedwabiu nie zrobisz i jeśli znajdzie się inny Sadam, który zaprosi ją do swojej willi to ta znowu poleci jak na skrzydłach zadowolona, że trafił jej się taki facet hahaha Zastanawia mnie też czy jeżeli koleś w pierwszym wydaniu byłby bardziej pewny siebie to czy też by go pogoniła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ACTAstop
+5 / 7

Nie wiem na ile poleciała na kasę, ale zwróćcie uwagę na postawę biedaka i postawę motocyklisty ten pierwszy nieśmiały ten drugi twardy. Nie bronię jej od epitetów typu blachara jednak ten flegmatyczny lump raczej nie miałby u niej szans. I pomyśleć, że kiedyś byłem ospałym zdobywcą kobiecych serc...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
+3 / 5

@ACTAstop Facet pewny siebie jest zawsze bardziej atrakcyjne w oczach kobiet niż te nnieśmiały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ACTAstop
0 / 0

~ja wiem Przyjacielu zjadłem na tym zęby obecnie jestem szczerbaty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mijami
+1 / 5

jeszcze gdyby ona jakaś fajna była a tu takie nibyco, krzywo chodzi i wcale nie zgrabne a wywyższa się jakby była najpiękniejsza, to ten pierwszy powinien powiedzieć sp..... albo drugi przejść zapytać jak gdzieś dojechać a jak by się przystawiała zdjąć kask i odpowiedzieć sp.... tak jak ona jemu za pierwszym razem i to byłby prawdziwy szach mat a tak rzucił jej jakieś kopiejki (mógł drukowane stówki na bank by je wyzbierała myśląc że prawdziwe)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xtreme2007
0 / 4

Jedno to kasa, ale drugie to coś czego 95% z Was nie widzi /wnioskuję czytając komentarze/. Pierwsze podejscie było niepewne, smutne, bezpłciowe. Gość pozwolił się zdominować. Drugie podejście pewne siebie, konkretne w dodatku ją poprowadził. Jestem 100% pewien że gdyby tak za pierwszym razem podszedł - efekt byłby identyczny. Oczywiście że kobiety szukają facetów z kasą, miłych, spokojnych. Taki naturalny porządek :) Zazwyczaj jest tak że taka kobieta szuka na boku jakiegoś chama który będzie ją rżnął a wobec męża bogatego - ideał. Dla nowicjuszy polecam film "let the game begin" - trochę Wam się oczy otworzą :-) Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2015 o 10:49

M masti23
-1 / 3

@xtreme2007 To nie usprawiedliwia jej zachowania, traktowania czlowieka jak smiecia/kogos gorszego.Wsiadla z obcym kolesiem na motocykl, nawet nie widzac twarzy i nie znajac go, rowniez dobrze mogl wywiesc ja do lasu i zgwalcic, chociaz ona liczyla na seks, pusta puszczalska laska i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2015 o 18:53

M masti23
-3 / 3

@Bleu.Nikt nie chce niszczyc kobiet, czego nie mozna powiedzieciec o tobie w stosunku do mezczyzn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MaJuK
+5 / 5

Mnie bardziej dziwi to- dlaczego kobieta wsiadla na motor obcego faceta, po raptem 5 minutach rozmowy z nim.. pomijajac juz wszystkie inne aspekty, to jest najdziwniejsze:-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sam_Crow
+5 / 7

@MaJuK Bo zna go od kilku lat i razem kręcą kiepskie ustawki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Marrrrrrcin
0 / 4

Nie wiem czy ustawione czy nie, nie ważne. Fakt jest taki i jest on bardzo przykry że mimo że nie jestem ułomkiem, dobrze zarabiam, mam fajną furę i i tak nie mam szans u Polki w starciu z prawie każdym cudzoziemcem. Nie ma znaczenia że on ja chce tylko wydymać, no chyba że zacznę mówić po francusku - zaraz jakby staje się atrakcyjniejszy.
Pourquoi les belles dames?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sam_Crow
+2 / 4

Eat your own cojones if you have them. Też jestem atrakcyjny? Tak naprawdę jesteś płytkim, zadufanym w sobie przegrywam, który nie umie poderwać dziewczyny, ale zamiast zastanawiać się dlaczego pi#rdoli od rzeczy w internecie. Poza tym rany! Jesteś ANONIMOWY. Masz fajną furę, nie jesteś ułomkiem i jeszcze nie skończyłeś gimbazy, co? Ja tutaj mogę napisać,ze jestem w 1 10-tce najbogatszych Polaków, ależę do MENSY, opanowałem w pełni 8 sztuk walk i mam 30-centrmetrowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mi_89
+3 / 5

A ja nie lece na cudzoziemców. Niestety Polacy są albo chamscy, obrażaja kobiety na forach (chocby na tej stronie) albo nieśmiali i mało męscy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antonipi
+2 / 6

@BlueAlien Jęczysz, że obgadują polki a sama tak generalizujesz, że żal dupę ściska. Według mnie większość polek wcale nie jest puszczalskimi szmatami. A większość polaków to nie zapijaczona patologia. Nie wiem z kim się zadajesz, że masz o ludziach takie mniemanie. Prawda jest taka, że i u jednych i u drugich zawsze znajdzie się jakiś pustak. Jeśli chodzi o takie puste kobiety to lecą na kasę i "egzotykę". A jeśli chodzi o takich dupków którzy nie szanują innych to lecą oni tylko na wygląd. Dla normalnego człowieka te rzeczy też są ważne ale na pierwszym miejscu stawia coś zupełnie innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~terrrere
-4 / 16

Ustawiony filmik, czy nie.... jak zylem w Polsce i nie mialem kasy... to laski nie chcialy mnie znac. Teraz odwiedzam PL jako Herr Kowalski z Be eM We i mam paniulek ile chce. Kazda kobieta jest taka.... kazda.... sorry, ale dziewuchy chca, swiadomie, czy podswiadome faceta z kasa, bo czuja sie bezpieczniej. Takie Zycie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rucia
+1 / 9

Poznałeś wszystkie kobiety? Gratuluję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sam_Crow
+2 / 6

Tak, tak, tak... Szczerze? Jakby chodziło tylko o kasę miałbym powodzenie, że bym musiał ochronę wynająć. Mam jednak ciut mniejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mi_89
+2 / 6

Uwierz, że mnie byc nie miał. Wielu takich cwaniaków z kasą dziwi się, ze ja lece na biedaka do tego alkoholika. Niestety nie widzą u siebie chamstwa, a on jest co prawda bardzo pewny siebie i moze dla innych groźny ale dla mnie miły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antonipi
+3 / 7

@BlueAlien "A nie każda kobieta taka jest. Nie każda. Czemu każdy facet to taki cham i prostak nieszanujący kobiety?" Łoo kurde... Ale odleciałaś. Hipokryzja przemawia przez ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Retwizan
+1 / 5

@BlueAlien Oni tworzą takie filmiki i takie opinie aby ukryć swoją życiową przegraną. Nie potrafią się pogodzić z prawdziwymi przyczynami dla jakich kobiety ich odrzucają, więc sobie tłumaczą że chodzi o kasę. A niestety nie chodzi o kasę tylko chodzi o nich. Dla prawdziwego mężczyzny szczęście kobiety u jego boku jest najważniejsze, tak jak dla prawdziwej kobiety szczęście jej mężczyzny. Trzeba dawać z siebie - i wtedy wszystko przyjdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
+1 / 3

haha, ale z niej pustak... Ale on też przy tej "biednej" wersji się nie przyłożył... Więcej pewności siebie, mógł odważniej podejść, usiąść(ławki są dla każdego), zagadać jakoś z sensem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tex1234
0 / 0

yeah? Yeah!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 6

Zaorane perfekcyjnie ! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asd12349
+6 / 10

Teraz wszyscy prawi mężczyźni będą atakować materialistki. Po pierwsze śmierdzi to ustawioną akcją po drugie nawet jeżeli nie to po próbie na 100 dziewczynach w końcu trafi się jakaś śrdednio rozgarnieta jak ta lecz tylką ją wrzucą na youtube. I oto w ten sposób "wszystkie Polki takie są". Najlepsze jest to że ludzie to kupują i potem Ci sami twierdzą że telewizja i TVN manipulują informacjami a oni jedyni nie dają się nabrać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wertyuijk
+1 / 1

Przeciez demotywatorwicze chca takich tradycyjnych kobiet, nie jakiś pracujących feministek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lippincot
-1 / 3

Gdzie jest napisane w demotywatorze, że wszystkie polki są takie? Gdzie ktoś napisał, że wszystkie polki są takie? A hejtowanie materialistek jest dobre, owszem. Materialistki to te, które wyjeżdżają za granicę do arabów/niemców i na usprawiedliwienie swojego czynu mówią "polacy to nieudacznicy, nie chce z takim żyć". One po prostu idą na łatwizne, wiadomo, że każda kobieta w sytuacji skrajnej może zapłacić sobą i dostać dzięki temu jakieś luksusy (np w obozach u rusków w czasie 2 wojny światowej, mogła "dać" i dostać w zamian więcej jedzenia i często z tego korzystały). Ale w czasie 2 wojny to była skrajna sytuacja, da się ją wytłumaczyć, a teraz kobiety (nie wszystkie) chcą iść prostą drogą i wolą wyjść za obcokrajowca, niż starać się być kowalem własnego losu. Bo przecięż łatwiej zapłacić sobą (praktykują to studentki często, nie mówcie że tak nie jest) niż się naprawdę postarać. Kobiety to proste stworzenia i niesamowicie łatwe do kontrolowania. Dlatego cieszę się jeżeli widzę te bardziej ogarnięte, nie marzące o super luksusach i obwinianiu polaków za to, że mają ciężko w kraju. Sprzedając się za granicę, same napędzają "patologie" w tym kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lippincot
+2 / 4

@BlueAlien A ty od razu, że w Polsce mają tak źle, i muszą sprzątać i w ogóle. Powiem ci tyle, że mężczyźni są wszędzie tacy sami, to znaczy, że jak trafi na durnia w Polsce to może i za granicą na takiego trafić. Tyle, że właśnie najłatwiej jest, tak jak wspomniałaś pojechać np do Anglii, wyjść za angola który ma dobrą firmę, i właśnie sobie siedzieć w domku, posprzątać, mieć kase za nic i wymagać. Takie coś potępiam. A jeżeli wyjeżdżasz za granicę, bo w Polsce jest gówno (bo jest gówno i ludzie są gówniani i nic nie chcą zmienic, tylko narzekają), BEZ tekstów o tym, że mężczyźni są tacy źli i na pewno będą musiały być kurami domowymi po pracy (pewnie patrzą na pryzmat rodziny, ale to ich matki sobie same takich wybrały, mojej też zawsze mówie - widziałaś, że lubił sobie popić, byłaś naiwna, że "po dziecku się zmieni" to teraz masz, ty i ja, alkoholika). Jeżeli jedziesz się spełniać życiowo, i znajdziesz sobie spoko obcokrajowca to nie widzę w tym problemu. Po prostu nie lubię nieróbstwa, wkupienia się swoim ciałem i usługami do obcokrajowców i obwinianie jeszcze niczemu winnych młodych mężczyzn z naszego kraju, którzy MOIM zdaniem zaczynają się powoli wyrabiać, chociaż dbają o siebie jakoś fizycznie, a to już jakiś plus (co u kobiet jeszcze leży, nałoża makijaż i hura!). Odnosiłem się do tych w mojej wypowiedzi, które tak hejtowały, że polscy mężczyźni to same gówno i nieroby i będą kurami domowymi. To tylko wymówki, jak sobie znajdzie takiego co ją zdominuje całkowicie i zapędzi do sprzątania a sam będzie się wylegiwał na łóżku, to pomijając, że on jest gburem i śmieciem, sama jest sobie winna. @edit - po prostu różnica jest taka, że zagranicą mężczyzna może sobie pozwolić na większe widzimi się u kobiety, a w Polsce nie. Dlatego łatwiej jest wyjść za obcokrajowca, nie musząc robić za dużo, niż za Polaka, gdzie trzeba się bardziej postarać. Ale myślę, że w tym drugim przypadku związkowi wyjdzie na dobre, jeżeli obie strony naprawdę poszukują miłości, a nie zwykłego związku. Pokonywanie współnie problemów umacnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2015 o 2:32

L lech2
+4 / 10

Kiedyś też byłem biedny jak mysz kościelna. A dziewczyny bardzo chętnie ze mną gadały, spotykały się itd. Zawsze oczywiście były i będą dziewczyny lecące na kasę. Zdecydowana większość kobiet patrzy jak facet się ubiera, zachowuje, jaką ma pracę, ile pieniędzy, ale bez przesady. Jak byłem tak biedny, że istotnym czynnikiem decydującym o zakupie, był stosunek cena/ liczba kalorii, to też nie miałem problemów z poderwaniem dziewczyny.
Bycie biednym ma jedną zaletę - jak już jakaś kobieta zdecyduje się z Tobą być to wiesz, że nie jest z tobą dla pieniędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mi_89
+4 / 4

@lech2 Są jeszcze faceci kt,órzy narzekaja na blachary itp ale pierwsze o czym powiedza to to ile zarabiają hehe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 2

@mi_89.Podoba mi sie twoje podejscie, zastanawia mnie jedynie, ile prawdy o tobie w tym co piszesz, wiele lasek lubi pisac przesadnie o sobie, a pozniej okazuje sie ze sa takie same jak reszta. Jezeli to co piszesz jest prawda, to dla facete bedziesz skarbem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-2 / 4

@BlueAlien.Ja mieszkam za granica i widze jakie sa polki, ponad polowa sie puszcza, a nasi rodacy maja opinie alkoholikow tylko wsrod polek ktore potrafia sporo wypic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Retwizan
-1 / 3

@lech2 Ależ oczywiście że tak jest! Tu nie chodzi o kasę tylko o to jacy są ci mężczyźni. Ale boją się nawet sami przed sobą przyznać dlaczego im się nie udaje. Zresztą mężczyźni w których jest tyle pogardy dla kobiet nie zasługują na żadną. Podstawową miarą męskości jest właśnie szacunek dla kobiet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+1 / 3

@Retwizan. ,,Zresztą mężczyźni w których jest tyle pogardy dla kobiet"Chodzi o konkretna grupe kobiet, czyli materialistki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Retwizan
-1 / 3

@masti23 Tylko że ich grupa jest wbrew pozorom dość mała. Znacznie więcej jest mówienia o tym i dorabiania sobie teorii na ten temat. Są większe wady sporej (znacznie większej) grupy kobiet niż materializm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

@BlueAlien.Kazesz mi nie wrzucac do 1 wora, a sama to robisz i wrzucasz mezczyzn do 1 wora, bije od ciebie hipokryzja. Ja nie zaprzeczam rzeczywistosci, ja mowie jakie sa fakty, nie tylko o otaczajacych mnie laskach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 1

@BlueAlien . Czytac to chyba nie potrafisz, nie napisalem w zadnym poscie ze ,,wszystkie" uzylem slowa ,,Wiekszosc" i tyczylo sie to polek zyjacych za granica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Trae_
+3 / 3

w pierwszym wydaniu podchodzi do niej z nastawieniem typowego i niepewnego siebie ogórka, więc to jest bardziej miarujące...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
0 / 4

Smutne ale prawdziwe.Sama jestem dziewczyną i denerwuje mnie zachowanie innych.Jednak za to zostawiają nie-materialistkom najlepsze ;). Najgorzej ,że Polki tak zachowują się przed obymi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Antonizdw
0 / 4

Czyżby nowa reklama Junaka? xdd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~EwaEwaEwaEwa
-1 / 7

Ej, co się stało z moim komentarzem z rana?
A ja się dziewczynie nie dziwię. Od małego uczy się nas pewnych stereotypowych podejść. Zresztą zastanawiam się jakby zachował się przeciętny mężczyzna gdyby podeszła do niego "tylko porozmawiać" biednie wyglądająca dziewczyna z dzieckiem na ręku, a potem lachon, niekoniecznie w za krótkiej mini. Już widzę tę chęć do kontaktu z tą pierwszą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rucia
+1 / 7

"Z dzieckiem na ręku" Serio? O czym Ty gadasz i co Ty porównujesz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sam_Crow
+2 / 6

Typowy eksperyment ustawiony. Całkiem spora liczba facetów, zwłaszcza tych 18+ lubi skromne, ciche dziewczyny. Ale prawie żaden facet nie weźmie na siebie cudzego dzieciaka. tak więc Miss Ewa używa dzieciaka, żeby zafałszować wynik eksperymentu. To trochę jak: "Kogo wolałaby dziweczyna. grubego, chamskiego, ubogiego pijaka, narkomana i sadystę, czy wysportowanego, miłego, uprzejmego bogacza? Widzisz! Dziewczyny lecą na kasę!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lippincot
-1 / 5

Oj lecicie po bandzie z tymi porównaniami.. Prawda jest taka, że ogarnięta osoba NIE OCENIA po pierwszym wrażeniu i nie mówi SPIER**LAJ do osoby, która chce nawiązać jakiś kontakt i tym bardziej nie robi tego agresywnie. Powinna właśnie postarać się wysłuchać tego jak to nazywacie "nieśmiałego, nic nie reprezentującego sobą, dającego się dominować". To, że poleciała z tamtym drugim (walić czy to ustawione czy nie) świadczy o tym, że jest głupia i tyle. Normalny człowiek wysłucha każdego, nie musi do mnie podejść najpiękniejsza kobieta na świecie żebym mógł z nią pogadać. Owszem, jakby podeszła jakaś naćpana tępa lala to bym ją odpędził albo poszedł gdzie indziej. Ale tu nie podszedł do niej żaden GRUBY BRZYDKI NAĆPANY NACHLANY ŚMIERDZĄCY ŻUL. Proszę, nie szukajcie usprawiedliwienia na wasze złe traktowanie ludzi i na brak kontroli nad dzwikar... tfu, kobiecymi instynktami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Retwizan
0 / 2

Dla wartościowego mężczyzny to, że kobieta ma już dziecko nie będzie żadną przeszkodą. O wiele ważniejsze jest to jaka jest dana kobieta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+1 / 9

Załamałam się. Myślałam, że większość ludzi tutaj choć trochę myśli, a tymczasem zachowujecie się jak bezmyślne stado i dajecie sobą manipulować. Jak ograniczonym trzeba być, żeby choć przez chwilę pomyśleć, że to autentyczna sytuacja? Łykacie wszystko jak młode pelikany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojciech_z
-2 / 6

@Morela01, bezmyślnie dają się manipulować dziewczyny - bogaty facet, mający dobro luksusowe, dodatkowo obcokrajowiec o arabskim imieniu, zaprasza polską kobietę do domu. Kobiety mogą to łykać - bo w każdej chwili może to ich spotkać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-2 / 6

@Morela01 Proponuje pojechac za granice, tam gdzie sporo polek, tam maja kiepska opinie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 6

@masti23 Polacy też nie mają. jakieś wnioski? Będziemy się obrażać wzajemnie, bo krążą jakieś głupie stereotypy, powstałe w oparciu o jakąś patologie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 4

@lithium222.Pracuje za granica, opinie mamy dobre wsrod obcokrajowcow, w Niemczech,Danii,UK bardzo nas cenia, a zla opinie mamy wsrod polkich ,,ksiezniczek" kolezanki wyzej ktore maja obcokrajowcow udowodnily to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sam_Crow
0 / 6

@masti23 Jakbyś wiedział ile ja byłem za granicą z podziwu porzuciłbyś heteroseksualizm i zaczął się do mnie zalecać. I z cała swoją wiedzą i doświadczeniem mogę śmiało powiedzieć że bredzisz. I jeszcze teksty o facecie mającym "Dobro luksusowe" Niby jakie? Bo długopis za 2 stówy to jest dobro luksusowe. Tak samo jak drogi alkohol, zegarek, garnitur szyty na miarę... Towar luksusowy to towar z wyższej półki, często o ograniczonej dostępności. De facto limitowane edycje gier to też dobra luksusowe. Po prostu chrzanisz, żeby nie powiedzieć gorzej, choć gdyby nie to, ze dyskutujemy pod postem Damy to by było trzeba bo "chrzani" to dziecko opowiadające, ze jego ojciec ma 4 metry, nie ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 6

@masti23 kolego, no właśnie nie mamy dobrej opinii, cenią nas? Jako robotników od ,,brudnej roboty'', której oni się nie podejmują za takie ,,psie pieniądze''. Złodzieje i alkoholicy, takie krążą o nas opinie (co jest krzywdzące i nie miłe). Tak więc wybacz, ale Twoje gadanie mnie jako Polkę obraża. I obraża wiele Polek będących za granicą i będących całkowicie w porządku. Niestety ale dobrych opinii nie macie również wśród Polek, baardzo często słyszę ,,nigdy faceta Polaka'', co mnie np. smuci. Ja osobiście trafiłam na bardzo fajnego chłopaka, ale z drugiej strony, jak czytam na tej stronie wiecznie obraźliwe rzeczy pod adresem kobiet, wieczne narzekania na dosłownie wszystko począwszy od wyglądu po charakter, to sam wątpię w męską populacje naszego kraju. Niestety fakt jest taki masti, że Polacy zrzędzą, ja również o wiele bardziej doceniona zostałam za granicą, o wiele więcej komplementów usłyszałam. I tego nie zmienisz. Za to możesz zmienić postrzeganie i zamiast powielać sam brzydkie stereotypy, to bronić swoje rodaczki, że nie wszystkie takie są, bo wybacz, ja np. widziałam jak się zachowują obce nacje na imprezach chociażby, ale jakoś ich mężczyźni mimo wszystko stają w ich obronie. A u nas po co? Lepiej narzekać, bo przecież jak jakaś wybrała obcokrajowca, to znaczy, że ,,się puszcza''. Na szczęście są mężczyźni za granicą, którzy właśnie nie ,,sra*ą na własne gniazdo'' tylko wręcz piszą mi jak dobrze im wrócić do rodzimego kraju, bo mamy piękne i mądre kobiety i opisują mi patologie tamtejszych napotkanych dziewczyn uwaga: cudzoziemek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 3

@Lili.Jezeli dla ciebie 1500-2,700£ to psie pieniadze, to ja nie wiem jakie sa dla ciebie dobre. Pokazujesz ze liczy sie tylko kasa(zarobki) zarobki ktore podalem sa od sredniej do lekko ponad sredniej krajowej, sa to zarobki netto i spokojnie idzie wyzyc i dobrze zyc w luksusie. Wielu naszych robi tez na wysokich stanowiskach i stanowia wiekszosc, w Danii mamy rowne zarobki co mieszkancy, po prostu jestesny dobrzy i tyle. Brytole do prostych obliczen uzywaja kalkulatorow, ich budownictwo to szczyt glupoty, nie wspominajac juz o lenistwie. Byl nawet program, polak w polu zarobil okolo 200£ przez dzien, a brytol raptem 10£( praca na akord).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-2 / 4

@BlueAlien. ,,wierzysz w to, ze skoro polki mają opinie szmat, to znaczy ze to prawda? zastanów sie nad sobą" bo mieszkam za granica i widze co wyprawiaja nasze rodaczki, slysze tez jaka opinke maja o nas obcokrajowcy ,,pracowici" ,,latwe polki,rosjanki i ukrainki".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 7

@masti23 Mój drogi, nie mam na myśli zarobki, tylko fakt, że my odwalamy całą ,,brudną'' robotę. Rozumiesz? Jesteśmy takimi murzynami z plantacji bawełny dla zachodniej Europy. Wybacz. Jednostki się przebijają, bo mamy świetnych fachowców: inżynierowie, naukowcy, owszem, ale odpowiedz sobie na pytanie co w WIEKSZOSCI robią Polacy za granicą.. a no fizyczna robota, na budowach, sprzątanie, zmywanie garów. To, czego oni się nie podejmują i to za jakie pieniądze oni gardzą. Wybacz, ale to są fakty, a nie to co próbujesz mi przedstawić. I co to oznacza ,,puszczają się''? Jak sypiają z Polakiem to jest ok, a jak z obcokrajowcem to od razu burda i hałas. Kogo? Polaków. Też pracowałam za granicą i co puszczałam się automatycznie, bo może z jakimś obcokrajowcem porozmawiałam? Powiem ci tylko tyle. za granicą w wielu państwach miałam ogromne powodzenie. Miałam na czole wypisane: Polka? Co więcej brano mnie wszędzie za ruską, bo oni nie odróżniają własnie Polek, Ukrainek, Białorusinek i Rusek, jesteśmy dla nich urodowo podobne i mówię tu o latynosach, jak i bliskim zachodzie (Niemcy), czy północy (Finlandia, Szwecja). Gdyby było z nami tak źle i byłybyśmy taaakie łatwe jak tu opisujesz, to by żaden obokrajowiec chyba na żonę sobie nie chciał, prawda? Na prawdę wybacz, ale drażni mnie to narzekanie wieczne Polaków, bo mnie jako kobietę Twoje gadanie po prostu obraża. Mogę się czuć urażona? Ciekawe czy będziesz cieszył michę jak jakiś typas w necie będzie obrażał Twoją córkę, ze się z kimś puszcza, albo kobietę. Nikt ci w twarz nie powie, że polacy= złodzieje i alkoholicy, tak jak mi nie powie, ze sie puszczam, bo jestem Polką. Ale tak mówią o Polakach i to nie Polki wybacz (pzredstawiam ci teraz moje doświadczenie życiowe). Miło się czyta takie rzeczy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Retwizan
+1 / 5

@BlueAlien - tacy co wszystkie kobiety czy wszystkie Polki wyzywają od szmat są po prostu przegranymi frustratami. Bardzo dobrze, że kobiety ich odrzucają, ponieważ mężczyzna o tak zaniżonym poczuciu własnej wartości może być niebezpieczny - piszę to całkiem poważnie. Najważniejszej kobiety mojego życia - Ukochanej Żony to niebezpieczeństwo nie dotyczy. Ale mamy również córkę, która jest jeszcze mała. Powiem szczerze, że gdyby w przyszłości się spotykała z takim podczłowiekiem, co ma taką opinię o kobietach to musiałbym córkę ochronić - z najgorszymi konsekwencjami dla takiego chwasta. Po ostatnie zresztą tego typu zrzędzenie i obrażanie kobiet jest skrajnie niemęskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2015 o 15:51

avatar JesusChristSuperstar
0 / 6

Retwizan Widzę, że jesteś zaprogramowany. masz wyprany mózg do tego stopnia że nie zdajesz sobie z tego sprawy i dlatego ty jesteś podczłowiekiem. A takie straszenie ,że zrobisz porządek z jakimś tam "chwastem" można włożyć między bajki bo to jest tak żenujące ,że aż śmieszne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojciech_z
0 / 2

@~Sam_Crow, ja samochód zawsze uważałem za towar luksusowy, na którego nie wszystkich stać. @BlueAlien, dlaczego mają łykać? Bo to inny świat - świat idealny, miłość idealna, bez żadnych kłótni, bez sprzeczek, bez zła i ciężkiej pracy. Tylko, że rzeczywistość jest zgoła inna. Media to czwarta władza, forma, która ma duży wpływ na kształtowanie światopoglądu. Nie uważam, że dużo kobiet jest takich, ale sam po sobie widzę, jakie jest zachowanie Polek - dlaczego czasami odrzucają tych fajnych facetów. Ba, nawet nie chcą ich poznać? Nie wszyscy Polacy to nieroby i alkoholicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Retwizan
0 / 2

Superstar - Ty dotknięty się denerwujesz, a ja Ci błogosławię :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2015 o 23:45

avatar JesusChristSuperstar
0 / 4

@Retwizan Tak myślałem, że nie zrozumiesz a braki to ty masz w inteligencji i to poważne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 3

@Lithium222.Jednostki?chyba nie wiesz co piszesz, wykonujemy wiele waznych prac, a co do budowlancow, czemu sie traktuje ich jako gorszych?jak by to byla jakas gorsza praca, aaa juz wiem, idioci kojarza stereotyp polskiego budowlanca,,flaszka, gruby i bez szkoly"w innych cywilizowanych krajach nie ma z tym problemu.Wielu naszych rodakow ma dobre stanowiska i stanowia wiekszosc, czy tez maja srednie stanowiska jak wielu brytoli np:kasa fiskalna,praca w banku,to nie to samo co 20-30lat temu gdzie robilismy najgorsze prace, chyba ze mierzysz wszystkich swoja miara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2015 o 0:10

R Retwizan
+1 / 3

@masti23 - tu się akurat zgodzę, że praca budowlańca w żaden sposób nie hańbi. Co więcej niejednokrotnie jest o wiele więcej warta od tzw. "wyższych" zajęć, z których nie zawsze coś wynika. Z dobrze wykonanej pracy budowlanej generalnie prawie zawsze coś dobrego wyniknie.
@Superstar - aż tak dotknęło? Forma była może dosadna, ale moim zdaniem słuszna przy tych opiniach o kobietach. Jednak to tylko dyskusja, nawet jeśli gorąca. Mało dojrzałe jest przechodzenie do ataków osobistych, które oczywiście żadnego dojrzałego człowieka nie dotkną, jednak taka mało przemyślana wściekłość źle świadczy o samym atakującym. Pax et Bonum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2015 o 0:24

L lithium222
+1 / 7

@masti23 Ty kogoś obrażać na bazie głupich stereotypów możesz, ale jak ktoś ci wytknie prawdę, to już ,,obraza majestatu''? Nagle stereotypy dupkę bolą? To może zastanów się na drugi raz nad tym co sam głosisz, jak głosisz i w jakim celu głosisz na POLSKICH forach, bo niestety wciąż lwia część Polaków za granicą to pracownicy fizyczni. Twierdź sobie inaczej. Czyli mam rozumieć, że wszystkie Polki zajmujące te ,,wysokie'' stanowiska się puszczają? Skąd wiesz? Śledzisz ich dzienniczek zwierzeń? Obserwujesz zza okna, czy jak czerpiesz informacje? bo skoro piszesz Polki, to sobie uświadom wreszcie, że piszesz o ogóle, czyli również np. o mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2015 o 0:26

avatar wojciech_z
+1 / 3

@BlueAlien, nie mówię, że wszystkie kobiety to dziwki. Ale jeśli w większości przypadków kobieta zaimponowała są mężczyzną tylko dlatego, że jest bogaty, a później puści się, to jak to można określić? Czemu kobiety oceniają to, że wszyscy Polacy to nieroby, nieudacznicy i alkoholicy? Dlaczego mówią, że nie wyjdą za Polaka, a wychodzą za Niemca, Szweda? Widzę czasami w pracy, jak przychodzi matka z dzieckiem "niebiałym" i pytam się - gdzie jest ojciec? Jeśli kobieta jest zaślepiona instynktem i pieniądzmi, to o czym mamy mówić? O uczuciu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 4

@wojciech_z A to czarni są bogaci? yhmmm...kto taki bogaty ?Hipszan? Włoch? Że dziecko kolorowe? Jak chciała takiego, to takie ma dziecko, co tu drążyć temat. Ja tam ,,czekolady'' nie lubię, ale nie zauważyłam, żeby sra** kasą :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojciech_z
-1 / 3

@lithium222, jeśli w swoim kraju zarabia więcej, niż Polak, to wg Polek może być bogaty. A jeśli do tego dochodzi śródziemnomorski wygląd (ach ci Włosi, Hiszpan - jaki to oni mają temperament), to później są związki "różnokolorowe".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@wojciech_z Wytknęłam ci tylko brak logicznego rozumowania. Wybacz. Czyli podoba im się po prostu ,,obca uroda'' i tu kasa nie ma nic do gadania. A z Twojego komentarza przebija: ,,oni mają kasę i dlatego Polki na nich lecą''. To ja się pytam: czarni mają kasę? :D Polacy też mają wiele za uszami i jak się pojawia ,,obca'' krew to mało jaja nie zniesiecie. Ile to się nasłuchałam ,,ach te Włoszki'' i co? Łatwi jesteście? Czy zaczniemy wyciągać jakieś inne górnolotne wnioski Tak samo zachwyty nad azjatkami, a jak kiedyś przyprowadziłam do towarzystwa Francuzke oo ludzie . Latynosi są pewni siebie, oni po prostu ,,podbijają'' do baby, która im się widzi i sadzą komplement, za komplementem, jaka to piękna i jedyna i cudowna przed nimi niewiasta i niedowartościowane istoty się na to łapią. Dlaczego ? Dlatego, że od Polaków to się słyszy głównie krytykę, odnośnie wszystkiego począwszy do wyglądu (no bo latynoski to są prawdziwe kobiety, a nie takie chuderlawe Polki) po charakter (leniwe roszczeniowe babska, nie gotują jak ich matki, księżniczki lecące na kasę, materialistki, do tego łatwe..) masa wymagań a niestety proporcjonalnie (większość z was, bo nie wszyscy) nie wiele ma samemu do zaoferowania. Zdaję sobie sprawę , ze mój komentarz ci się nie spodoba, bo jak to tak śmiem pisać prawdę z perspektywy kobiecej. Zdaję sobie sprawę, że na tym portalu obrażanie kobiet na wszelkie możliwe sposoby jest cool i fajne. Dodatkowo my o urodzie słowiańskiej się tym kolorowym strasznie podobamy, a wy w drugą stronę niekoniecznie i tu myślę was boli. Kobiety lubią być czarowane słowami, no tego nie zmienisz. I nie dziw się, że kobiety tak wybierają, bo jak wiecznie słyszą/czytają jakie to okropne są i brzydkie i w ogóle fee, a potem spotykają księciunia co im kadzi, to co wybiorą? A no wybiorą źle, ale cóż poradzić. Nie mi oceniać, uważam, że każdy wyborów dokonuje sam, jednak tak jak się nie krytykuje Polaka z obokrajowcem, tak samo nie powinno się Polek. Kwestia kasy to odzielna sprawa, a klasy to już w ogóle. I tak niestety ja również podniosłam sobie nieziemsko samoocenę poza granicami naszego kraju (polecam każdej Polce, kraj dowolny i tak zobaczycie, że urodą i obyciem możemy spokojnie konkurować nawet z ,,osławionymi'' latynoskami). I żeby nie było mam narzeczonego Polaka, uważam, że jest świetnym mężczyzną i nigdy nie przespałam się z obcokrajowcem (ale do krytyki podchodzę w sposób zdystansowany). I mam dość obrażania wiecznie kobiet, za tak na prawdę pierdołowatość niektórych panów, bo sami nie dostrzegacie jak czasami jesteście tragiczni w kontaktach damsko-męskich czy jakichkolowiek. Sie rozpisałam,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojciech_z
0 / 0

@lithium222, po prostu wymieniamy swoje poglądy :). Nie wiem, co podoba się kobietom w osobach o wyglądzie śródziemnomorskim? Wiemy, że oni nie muszą martwić się sprawami bytowymi, jeśli ich zarobek jest większy, niż zwykłego Polaka. Oczywiście, zgadzam się z Tobą, że Polacy także mają dużo za uszami, a niektórzy są łatwi i tylko im seks w głowie. No tak - nieznajomy, pewny siebie mężczyzna podbija do kobiety komplementami, a ta później żeni się z takim A po roku płacze, jaki to ją los spotkał, bo np. jest podobny do Polaka. Od Polek też się słyszę krytykę - bo mężczyzna musi być taki, siaki i owaki. Ja pisze to z perspektywy mężczyzny. Wiesz, nawet z własnej praktyki wiem, że sam komplementując kobiety narażam się na chichot lub drwinny uśmieszek. Nawet sam zapraszałem tak kobietę na spotkanie, ale nie doszło do skutku. Podoba mi się Twój komentarz, bo każdy kij ma dwa końce. Nie - nie chodzi o samo obrażanie (bo jest głupie i do niczego nie prowadzi), tylko o podstawę, jaka jest prezentowana. I zgadzam się, że jesteśmy dorośli oraz to my wybieramy, jak postąpić. Nie - nie krytykujemy tego, że kobieta Polka jest obcokrajowcem. tylko to, że leci na pieniądze (a my faceci na urodę). A ja mam dość obrażania porządnych facetów i wylewania swoich pomyj na nich, a później wiecznego narzekania, jeśli kobieta świadomie wybiera głupiego, niedojrzałego samca. Ja też się rozpisałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-2 / 2

@Lilithium222. ,,Ty kogoś obrażać na bazie głupich stereotypów możesz, ale jak ktoś ci wytknie prawdę"Nie obrazam, stwierdzam fakty, wiec nie sa to jakies stereotypy.@BlueAlien. ,,obracasz się w patologii i tyle. W ogóle to śmieszy mnie twoja ignoracja i głupota. Bedziesz sie wykłócał i wmawiał kobietom, że wszystkie są szmatami, bo pare z twojego środowiska sie puszcza"Mowisz ze ja glupi?? no nie wiem kto tu jest glupi, racze ty bo nie potrafisz czytac, widocznie powtarzanie klas nie wyszlo ci na dobre, w kilku postach uzylem slowa ,,WIEKSZOSC" jezeli dla ciebie to jest rownoznaczne =wszystkie, to rzeczywiscie jestes tepa. A w patologii ty sie obracasz, nawet mieszkalas w patologii o czym swiadczylo wiele twoich postow zwiazanych z zyciem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2015 o 18:26

avatar Vato
+2 / 4

od razu widać że to jest ustawione :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pkprzemo11
+2 / 2

powinna sie jornac gdy podjechal tanim junakiem ,chinski tandetny silnik z marnie zrobiona rama .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bbbbaaaandi
+2 / 2

O ja!!! Wyrwał lachona na junaka! Ciekawe co laska by powiedziała na moją suzi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaac
-3 / 11

typowa baba

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P P4trykSs
+1 / 5

je bać blachary

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-3 / 9

Jesteś kobietą że non stop wytykasz mężczyznom błędy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+1 / 5

@Max.Moze tytusz jest gejem, wiec wie od swojej strony co i jak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
+1 / 9

No nie powiem, jak na paszteta ze zdeformowanymi gajdami, to mniemanie ma o sobie wysokie ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 4

@Bleu.Ty jestes tepa? Co prownujesz ocenianie wygladu do materializmu, kobiety tez oceniaja po wygladzie i nikt nie robi afery, a ty robisz z tego powodu afere mezczyznom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sprawiedliwy32
0 / 6

Hahahaha... Filmik wcale nie byl wyrezyserowany. DObrze, ze glupia i niekulturalna dziewucha dostala to, na co zasluzyla. Wspanialy wstyd. Nie chodzi o to, ze dziewcdzyna leci na kase - kazda moze byc materialistka (kazdemu wolno i tego sie nie ocenia), natomiast nie moze byc niekulturalna. Za to swoje spie**aj powinna dostac ci najmniej z liscia, inaczej sie w zyciu nie nauczy kultury i szacunku do drugiego czlowieka. Nikt nie kazal jej umawiac sie z gosciem, ktory jej sie nie podobal i nie byl zbyt pewny siebie (jej prawo), ale nie mogla uzywac tak obrazliwego zwrotu do drugiego czlowieka z powodu zwyklego pytania sie, czy moze sie przysiasc. Teoretycznie rzecz biorac, to mial prawo sobie siasc kolo niej na lawce (miejsce publiczne) i pokazac "lasce", ze jak cos sie jej nie podoba, to JEJ problem - czyli zmusic do odejscia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rweq
+1 / 3

Jestem pod wrażeniem, że nie wzięła tych pieniędzy. Jak tak można?. Dziś liczy się kasa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MINTOR_
+1 / 5

Znowu jaracie się jakimś ustawionym gównem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xyzssss
0 / 0

No to co ... miała iść z łachmytą który nie potrafi nawet dobrze i schludnie się ubrać ? Jak idziesz na podryw to wyglądaj przynajmniej schludnie, a nie jak bamboleo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~elesi
0 / 8

oczywiscie, film mial pokazac ze dziewczyny to materialistki. a chlopcy sie pewnie jaraja tym filmikiem twierdzac ze dziewczyny wlasnie takie sa jak prezentuje to tv czy internet. nie kazda dziewczyna jest taka jak ta idiotka z filmu ktora bedac sama rzuca wulgaryzm w strone typa przypominajcego muzulmanina. a potem wsiada na motor obcego faceta. ciezko mi samej w to uwierzyc jako dziewczynie, poza tym film od poczatku razi sztucznoscia, nastepnym razem kiedy juz ustawiacie filmik postarajce sie o lepszych aktorow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jagodaidaniel
-2 / 4

A propo Polek za granica, niestety coraz wiencej dorabia w zagranicznych burd elach a w domu mowia ze opiekuja sie dziecmi lub sprzataja. Potem przyjezdzaja na swieta w 7 cm tipsach tlenionych wlosach ( nie obrazajac blondynek ) z kupa kasy nikomu nie zazdroszcze ale nie trzeba byc szczegolnie bystrym zeby sie domyslic ze kolezanka ktora wyjechala na miesiac z jedna walizka busem przylatuje na wekend samolotem z 4 walizkami i kupa prezentow i nowych ciuchow nowym tel czy Laptopem. Niestety taka jest prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kimt
0 / 4

@jagodaidaniel wspolczuje krewnych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jagodaidaniel
-3 / 5

To nie sa moj krewni poprostu taka jest prawda,tyle ze ja umiem to glosno powiedziec a dla nie ktorych to trudne chodz wiedza ze tak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~HaneczkaPDG
-1 / 5

Bardzo dobry demotywator (Y)
Jestem dziewczyną i akurat zdziwiło mnie to jak ona postąpiła..
Nie chce robić z siebie gwiazdy, ja lubię poznawać ludzi.
Chyba że miałabym jakieś podejrzenia bo ja raczej wolałabym pogadać z biednym niż jechać z kimś obcym do domu... jestem w szoku .. i ujmę to tak bardzo dobrze ją potraktował !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KL89
-1 / 1

plus za końcówkę :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bukakkee
0 / 2

Junak :D Kiedyś może budził respekt ale teraz... blachara i to w dodatku małego kalibru ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek9375
0 / 2

Wchodzę ja i mówię: zero obiektywności. Fakt: dziewczyna była chamska, powinna z czystej kultury porozmawiać. Ale druga strona medalu jest taka, że gość za 1 razem podszedł jak ostatnia oferma - niepewny siebie i bez celu (pyta się czy może porozmawiać? - przecież właśnie to robi), a za drugim razem jako wcielenie pewności siebie i to od razu z prośbą o pomoc w zwiedzaniu miasta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
-1 / 7

Ciężko uwierzyć, że ludzie są aż tak głupi. Ten filmik jest przecież tak wyreżyserowany, że aż boli. Zastanówcie się trochę .......... kamera - jakoś nie widać by była "ukryta" i dźwięk też całkiem dobry. Po drugie nawet materialistki nie są aż tak głupie by wsiadać na motor obcego faceta o imieniu "Sadam" by ją wywiózł gdzieś za miasto. A co do pierwszego faceta to wyglądał jak jakiś żul, który sam chciał prosić o pieniądze. 99% dziewczyn wiałaby od obu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 3

@midnight123 Bys sie zdziwila jacy ludzie potrafia byc glupi np:palenie i picie alkoholu w ciazy, zazywanie dopalaczy, tabletek w nadmiernej ilosci od bolu gardla(by miec faze), debili nie brakuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bolek5
+1 / 5

@midnight123 Czytaj dziecko ze zrozumieniem zanim odpiszesz ponownie na mój komentarz. Nie wspomniałem o żadnym dowodzie w swoim komentarzu. Ty mi zarzucasz, że ten filmik traktuję jak dokument. Jest to raczej luźna forma przestrogi, a ty się puszysz jakbyś to ty siedziała na tej ławce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Retwizan
0 / 4

@midnight123 Racja. Nie ma to jak na podstawie ustawki wyciągać wielkie filozoficzne wnioski. Nawet jeśli filmik traktować w kategoriach wyreżyserowanej ale pouczającej historyjki, to jest wyjątkowo nieudany i sztuczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
-1 / 3

@Retwizan dokadnie, @bolek5 Może byś odpisał pod swoim postem,którego skomentowałam a nie tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bishooni
0 / 2

@midnight123 moim zdaniem dzwiek byl mega kiepski przynajmniej to co ona mowila, trudne nie jest zeby on sie przygotowal i mial mikrofon ona na pewno nie miala. Są są to ty chyba ludzi wcale nie znasz znam nie jedna taką którą wiejskie ruchacze o lasu wywiezli i ile razy musialy z niego pieszo wracac ;p nawet geja jednego takiego znam ful ludzi! I to ze wdg cb wygladal jak zul nie znaczy ze musiala byc taka suką zeby mowic do niego spierda laj gdzie on byl grzeczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
0 / 4

@bishooni No rzeczywiście takich dziwnych ludzi jak ty nie znam. U nas po uczelni grasowali obcokrajowcy co z polskimi dziewczynami chcieli zawiązywać znajomości. Laski spie............. na kilometr. Żadna nie była taka głupia ani naiwna. Wsiąść na motocykl obcego kolesia jeszcze obcokrajowca ? Naprawdę tylko margines takie coś by odwalił. To, że od razu była taka chamska i mówiła sp.......... też świadczy o wyreżyserowaniu. Normalne kobiety są kulturalne, dopiero gdy facet jest nachalny to zaczynają klnąc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~motokolo
+3 / 5

Mnie tylko dziwi kreowanie na "bogacza" kogoś kto jeździ na jakimś marnym chińskim junaku, pewnie jeszcze 125 pojemności. Ja mam motocykl wart ze trzy-cztery takie junaki, a prędzej powiedziałbym o sobie, że jestem biedakiem niż bogaczem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Retwizan
+1 / 3

Słuszna uwaga. Wynika z niej, że kasa dla niej w ogóle nie była ważna - przyjechał na słabym chińskim motorku, ale i tak dała mu szansę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bishooni
-1 / 3

takie laski jak ona sie nie znają! wazne ze świeci i w jej oczach pewnie nawet ścigacza przypominał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garden666
-1 / 9

Masz racje nie wszystkie kobiety to materialistki.. Jedynie jakies 75%! I nie opowiadaj glupot ze nie testujecie facetow! Ile razy to sie nasluchalem ze tylko na wygladzie nam zalezy! Nie badz smieszna!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojciech_z
-2 / 2

@BlueAlien, każda kobieta testuje facetów. I powiem Tobie też, że każdy facet testuje kobietę, aby sprawdzić, jak daleko partner może się posunąć. Wiem, bo sam jestem facetem. Może stosujemy inne techniki, ale testuje każdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 1

Ja caly czas czekalem az tej lasce sam powie "sp*erdalaj".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bishooni
0 / 0

@AIkanaro a ja bym chciala zeby jej pysk pokazali !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@bishooni podejrzewam, ze to i tak ustawione bylo wiec nie ma na co liczyc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bolek5
0 / 4

Ustawione czy nie, to mało ważne. Przekaz jest jasny i konkretny. Ktoś włożył w to dużo pracy, żeby pokazać jak puste i bezwartościowe są niektóre kobiety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
-1 / 5

@bolek5 Skoro jest to ustawione to znaczy, że nic nie pokazuje. Jest ważne, że to ustawka. A gdybym tak ja nagrała filmik wyreżyserowany o tym jacy beznadziejni są faceci też byś to uznał za dowód ? Ciężko uwierzyć, że ludzie są tak głupi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~echemek
+2 / 2

Facet to jest oblech i pominę fakt, ze to ustawka... ja jako facet również nie chciałbym obleśnej baby... drodzy koledzy... sami popatrzcie na siebie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SoTrueBro
+2 / 2

Wybrała go za drugim razem, bo miał kask na łbie i wreszcie nie było widać tej ohydnej koziej bródki brrrr

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~L33to
+2 / 6

Moja była by postąpiła dokładnie tak samo... Pusta kobieta była. Leciała na wszystko co się świeciło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~posejdon12
-4 / 6

To logiczne że duża większość kobiet leci na kasę . Bo można szybko , łatwo zmienić swoje życie na lepsze :) od razu mówi nie jestem biedny ani tez super bogaty ale widzę już po kobietach że jak zmieniłem auto , ciuchy , styl itp. to nie wiem czemu ale moja uroda wzrosła momentalnie o 1000 % :)
kochane prawda jest taka że Wy lecicie na kasę a My mężczyźni na piękno :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Raczyna
+3 / 5

dziany czy nie,"spi***alaj" usłyszy każdy kto zakłóca mój spokój. Najpierw oczywiście powiem grzecznie, "nie, dziękuję". Później uświadomię, że chciałabym pobyć sama i nie zależy mi na jakimkolwiek towarzystwie. Jeżeli wcześniejsze dwie wypowiedzi nie pomagają, leci "spi***alaj", czasem z dodatkowym tekstem. Ale ja jestem dziwna może, skoro nie lubię jak mnie obcy faceci zaczepiają z durnymi tekstami, przekonani że nie marzę o niczym innym jak być u ich boku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zeus111
-5 / 7

no i cała prawda. Nie rozumiem tych komentarzy kobiet że one tak nie robią to ja nie wiem z jakiego miasta Wy jesteście? To tam pojadę szukać tej jedynej :) gdzie nie byłem to 90% Was jak pokazywałem że mam kase to przylepiało się jak muchy.
My mężczyźni też świeci nie jesteśmy ale chociaż tego nie ukrywamy , nie lecimy na kasę ale na piękno , wygląd.Prawdziwa miłość już ciężko o taką :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
0 / 6

Twierdzisz, że ciężko o prawdziwą miłość ale sam jednocześnie przyznajesz, że szukasz pięknych kobiet na pierwszym miejscu a dopiero później liczy się charakter. Żelazna męska logika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-2 / 2

@midnight123. A co to ma do rzeczy?oceniamy wyglad bo to pierwsza rzucajaca sie rzecz, nie da sie poznac pierw charakteru, a pozniej wygladu, chyba ze szukasz partnera przez internet, jednak pozniej ludzie sa rozczarowani wygladem drugiej osoby i konczy sie na przyjazni(wiekszosc przypadkow). Pierw oceniamy po wygladzie, jak nam sie spodoba z charakertu/dobrze sie dogadujemy to jest szansa na zwiazek, raczej nikt bierze partnera/partnerki ktora/y nas nie pociaga fizycznie, to bylo by zmuszanie sie do bycia z kims.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
-1 / 3

@Masti23 A teraz sobie wyobraź sobie jaki hejt by był gdyby kobieta napisała tak jak ty o bogactwie. Napisałaby, że to pierwsze co się rzuca w oczy i że świadczy to o zaradności, ogarnięciu życiowym i dopiero później przecież poznaje się charakter. Hejtom nie byłoby końca, no ale facetowi wolno. Facetowi wolno wybrać po wyglądzie i się zakochać, kobiecie nie wolno wybrać po majętności i się zakochać. A do rzeczy ma to, że Zeus marudzi, że chce prawdziwą miłość i tak trudno o nią , jednocześnie pisząć, że ta "prawdziwa miłość" musi się opierać na czymś tak płytkim jak fajne cycki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JesusChristSuperstar
-1 / 3

@midnight123 "wybrać po majętności i się zakochać" Masakra nie mam pytań, z takim podejściem same traktujecie się jak przedmiot za który się płaci. Między majętnością a wyglądem nie ma równości , jeżeli już porównujesz to rób to na zasadzie wygląd do wyglądu i majętność do majętności faceta i kobiety wtedy będzie to sprawiedliwe. Uczucia to nie aukcja na zasadzie im jestem ładniejsza tym bardziej "zaradnemu" facetowi sobą zapłacę chociaż bardzo często tak bywa. Bardzo płytkie postrzeganie rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojciech_z
+1 / 1

@midnight123, majętność danej osoby widać na pierwszy rzut oka - zobacz np. markę i model samochodu, noszonych ubrań, czy też dodatków (chociażby zegarków). Jeśli są one z górnej półki, to od razu zauważysz różnicę. Nawet samo zachowanie danego człowiek różni się - osoba posiadająca więcej pieniędzy może, ale nie musi, zachowywać się bardziej pewniej siebie, lekceważąco do drugiej osoby, może mieć inne podejście do życia etc. @BlueAlien, bogactwo nie musi obecnie oznaczać, ze dana osoba jest zaradna - może mieć bogatych rodziców. Rozumiem, że kobieta chce zabezpieczyć przyszłość swoich dzieci, ale jeśli wyznacznikiem samej atrakcyjności są tylko pieniądze, to nie dziwmy się. Wiesz, pieniądze bardzo łatwo jest stracić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
0 / 2

@JezusChristSuperstar Chyba zupełnie mnie nie zrozumiałeś. Chodziło mi o to, że facet może wybrać po wielkości cycków i nikt nie hejtuje. Jak facet powie, że wybrał po urodzie i się zakochał to jest ok. Jak laska powie, że przyciągnął ją dobry status ekonomiczno- społeczny i się zakochała to reakcje będą takie jak Twoje : że ku............. , że to niemożliwe. I można to porównywać, bo się przyjęło stereotypowo, że facet na wygląd, kobiety na kasę. Nigdzie też nie napisałam, że większość kobiet leci na kasę, (bo nie) więc z tym, że się traktujemy jak przedmioty trafiłeś jak kulą w płot. Odpisywałam na komentarz Zeusa, więc to nie jest moje płytki postrzeganie rzeczywistości. To wy się dajecie manipulować dużymi cyckami a później płacz, rozpacz, wszystkie kobiety złe. @wojciech_z zupełnie się zgadzam. Mężczyźni bardziej bogaci z lepszych domów, są lepiej ubrani, mają lepsze maniery itd. Oczywiście nie wszyscy, ale większość. Porównując ich do statystycznych robotników, którzy drą papę za każdą laską na ulicy to przepaść. Nie uważam, że lecenie na kasę jest dobre. Problem w tym, że niektórzy siedzą na bezrobociu, nie skończyli żadnej szkoły, ich hobby to chlanie piwska przed tv . Tacy marudzą, że kobiety lecą na bogatych. No rzeczywiście dziwne, że żadna nie chce bezrobotnego i śmierdzącego. Pracowici, inteligentni i zadbani - jak śmią laski na takich lecieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojciech_z
+1 / 1

@midnight123, nie wszyscy faceci wybierają tylko po rozmiarze cycków. Sam jestem z jedną osób inteligentnych, zaradnych i pracowitych, nawet moi znajomi są tacy sami, mamy dobrą i satysfakcjonującą pracę, a jakoś nie możemy spotkać tej swojej jedynej. Jakoś nie podzielam Twojego zdania, że kobiety lecą na takich facetów, które mają podane przez Ciebie cechy. Tutaj chodzi o to, że nie liczy się uczucie, tylko coś złudnego, coś ulotnego. co nie daje w pełni szczęścia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
+1 / 1

@Wojciech_z No widzisz, mówisz, że masz dobrą pracę, a nie możesz znaleźć dziewczyny. Obala to stereotyp, że kobiety lecą na kasę. Nie twierdzę, że każdy facet leci tylko na duże biusty i ładną twarz, jednak jest to społecznie akceptowalne. Nie jest za to akceptowane jak kobieta ma jakiś wymagania np. nawet jak kobieta powie, że mężczyzna ma być wysoki to już hejt

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojciech_z
-1 / 1

@midnight123, bo my z tym bogactwem się nie epatujemy. Czy nie jest akceptowalne, że ma wymagania? Każdy ma jakieś wymagania, ale kobieta ma czasami aż za duże. No ale po co poznawać faceta, jeśli jest ktoś, kto szasta pieniedzmi. Inne rzeczy się nie liczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
0 / 2

@wojciech_z Tak samo mężczyźni. Sami są średnio-ładni, nie umięśnieni, ale jak chcą dziewczynę to 10/10. Jędrna i wysportowana. Wiem, bo mój chłopak miał takiego kolegę. Twierdził, że on musi mieć super laskę, bo innymi się nie zadowoli. Gdyby rzeczywiście laski leciały na tych co od razu "szastają pieniędzmi" to nikt by prawie nie był w związku, za to Ci bogaci by musieli mieć ochroniarzy by się bronić przed laskami. A znam dużo szczęśliwych par, gdzie każdy pracuje (ona i on) zarabiając średnią krajową (tą prawdziwą). Znałam też kolesia, który bardzo dobrze zarabiał i nie mógł znaleźć dziewczyny. Dlaczego ? Miał dziwne teksty na podryw, był nieśmiały. Mimo, że nie "epatował pieniędzmi" to każda wiedziała, że je ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojciech_z
-1 / 3

@ midnight123, nie każdego stać, aby poprawić swoje aparycje. A co? Mężczyzna musi wyglądać jak Brad Pitt? Nie każdy tak może. Ja nie szukam takiej piękności. Musi mnie zainteresować charakterem. Uwierz mi, że pieniądze czasami pozwalają ukryć pewne niedoskonałości charakteru. A ten koleś znalazł może w końcu dziewczynę? A wiesz może dlaczego miał takie, a nie inne teksty i dlaczego był nieśmiały? Może szukał normalnej, czegoś się bał, może przeżył coś strasznego? Niektóre osoby można np. pokochać wtedy, kiedy się ich pozna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~realissta
-3 / 5

Ustawiony czy nie, to jak najbardziej zgodny z prawdą. Jak zwykly gość podejdzie do laski to ona od razu myśli ze chce do niej zarywać i zgrywa niedostępną. Jestem takim zwykłym gościem i często podbijam sobie porozmawiać, a laską nagle ego podskakuje i czują, że powinny mnie olać, miłego faceta, który chce im umilić czas. PUSTE JESTEŚCIE KUR*A I TYLE. Mam nadzieję, że raza pustaków wyginie albo staną się 'wiecznym single' i zostaną tylko normalne dziewczyny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Retwizan
-1 / 5

@realissta "PUSTE JESTEŚCIE KUR*A I TYLE. Mam nadzieję, że raza pustaków wyginie" przemiły jesteś istotnie. Że też tak miłych facetów olewają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LordL
0 / 0

a czemu mają być zainteresowane kimś tylko dlatego że jest miły? Co do zarywania.... może to kwestia doświadczenia. Zazwyczaj jak facet podbija do laski to czegoś chce.

PS tekstem, który napisałeś z caps lockiem pokazałeś jak bardzo miły jesteś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wiecznietwardy
-2 / 6

Bardzo dobrze, szkoda tylko że tyle lasek na kasę leci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja
+1 / 3

A to ot nie jest kurtyzana? :D Wygładało że tak :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nikos123
0 / 2

Chciałbym zobaczyć minę tej dziewczyny :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MarekPogromcaKosiarek
+2 / 6

Przeczytaj, jeśli uważasz, że nagranie to ma sens...

Po pierwsze gra aktorska - 5+, jeśli to nie jest ustawione to mamy do czynienia z dwójką bardzo nienaturalnie zachowujących się ludzi.

Po drugie denerwuje mnie jak ludzie robią sensację i wytykają innym NATURALNE zachowania. Zróbcie autentyczny filmik z dwiema dziewczynami, którte zagadują do faceta - jedna brzydka, która mówi jakby miała demencje i chciałaby się dosiąść i druga atrakcyjn, która chce wypaść na imprezę (pomijając fakt, że zazwyczaj nie jesteśmy gotowi teraz i już lecieć na imprezkę). Myślę, że nie muszę dalej pisać co by się stało.

Oczywiście jest wielu wspaniałych biednych ludzi i wielu pokrzywionych bogaczy. Ale generalnie to ile facet ma w kieszeni mówi ile ma w głowie, czy jest przedsiębiorczy i zradny i że jest stabilny. Kilka mega ważnych rzeczy, które od razu można wywnioskować. Plus ja jako facet też wolę pójść na randkę do fajnej restauracji i rozpieścić się dobrym winem, niż iść z koleżkami na piwo pod blok.Także, pomijając fakt, że to była słaaaba gra aktorska i że generalnie nie chcesz iść z jakimś kolesiem na wyimaginowany dach lub defacto gdziekolwiek bez pewności, że nie jest to jakiś gwałciciel lub zboczeniec (co nie oszukujmy się - jest dość częste u panów), to uważam, że generalnie wybór bogatego gościa jest lepsze.
Jeśli wolisz się związać jakimś podrapańem, co nie wygląda na specjalnie zatrudnionego, niż kolesiem z kasą i prawdopodobnie poukładanym życem, to potem nie płacz, że o matko, niespodzianka, koleś nie może znaleźć i utrzymać żadnej pracy i ty musisz pracować na 3 etaty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem