Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3326 3648
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D daro97
+34 / 42

jak nas zaatakowali w 39 też nikt nie zmieniał i przez to wojna trwała tak długo. Gdyby choć jedna osoba zmieniła to wojny by nie było, a najeźdźcy momentalnie by się wycofali. Ale cóż...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AVictor
+21 / 27

@daro97 ale wtedy Francja zmieniła swoją flagę... na białą!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azok96
-4 / 4

@AVictor Ahahahhahahahahha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro97
+8 / 10

@Delta1985 A ty nie możesz pojąć, że gdyby dodali filtry na zdjęcia na Facebooku to by żadnej wojny nie było i nie musieliby w ogóle walczyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TrawąPaleStresy
0 / 0

@daro97 @PrawaStronaPolski Nie mieszkasz w Niemczech to się nie wypowiadaj , moja mama dziś do mnie dzwoniła i mówiła że w jej Landzie (Badenia Wurtenberg przyjęła 1mln+ uchodźców) że jeżeli nie dostosują się do polityki niemieckiej i nie będą stosowali się do określonych zasad zostaną eksportowani poza granicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~obywatelxxx
+1 / 1

@daro97 A kto tu mówi o wsparciu militarnym?. Mowa jest o zamieszczaniu durnych flag na FB. W ten sposób terroryzmu się nie pokona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PrawaStronaPolski
+5 / 19

I prawidlowo ja czekam jeszcze na z 2-3 zamachy w barlinie i bylbym w 100% usatyfakcjonowany, powinno sie zaczac od nalotow na ciapatych, a nie od dawania im zasilkow. Moze w koncu je... lewactwo zacznie myslec, a jak nie to niech gina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_prawda
-3 / 13

@PrawaStronaPolski zamień ciapatych na Europejczyków naloty na wysadzanie a otrzymasz dokładnie to samo, co chcesz zwalczać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~heheheb_gg
+11 / 17

ja nie zmieniam bo nie mam facebooka ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zofia_Dyrman
-1 / 9

To zgodnie z teorią internetu nie istniejesz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F franciszekkimono
+2 / 10

@zofia_dyrman a po co nam konto na jakimś fejsbuku jak mamy na demotywatorach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fuzzym
-5 / 19

Wartości chrześcijańskie nie są takie same teraz jak kiedyś. Kilkaset lat temu w imię chrześcijaństwa mordowano ludzi na potęgę (Ameryka Południowa, Krzyżacy, krucjaty). Współczesna myśl chrześcijańska została mocno ukształtowana przez filozofów, także francuskich. Chociaż obecnie fundamentalizm jest niestety też obecny (Fronda, Ku Klux Klan).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
+8 / 20

@fuzzym Oj, ty naiwny żuczku. Naprawdę sądzisz że ludzi mordowano w imię chrześcijaństwa? Łupy które rycerze przywozili jasno temu przeczyły. Religia była wymówką, grabież autentyczną przyczyną - ostatecznie musi być jakieś fajne dla opinii publicznej casus belli a że w okresie krucjat kraje muzułmańskie zaczynały ekspansję to wiadomo - ci którzy od nich ucierpieli narzekali że islam ich atakuje, opinia o islamie szła stopniowo na zachód i uznano że islam to najgorsza herezja na świecie, ergo PR mamy ogarnięty. To w imię islamu morduje się ludzi - czy terroryści liczą na łup albo coś? Taaaaaa, zamachowiec samobójca obłowi się jak dziki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Uświadamiam
-3 / 7

@mareczek00713 on sam nie, ale jego rodzina ma zapewniony byt do końca życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fuzzym
0 / 10

@mareczek00713 Kochany Mareczku, IS też używa religii jako pretekstu. Wiekszość muzułmanów potępia zamachy i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. lS wysyła ludzi do ataków samobójczych bo to bardzo skuteczne i widowiskowe, ale oni chcą mieć swoje państwo, chcą władzy i pieniędzy (np. z ropy którą handlują ze wszystkimi naokoło). Gdyby było inaczej to już dawno by się wszyscy wysadzili. Ojciec Rydzyk też ukrywa się pod płaszczykiem chrześcijaństwa, ale od dawno wiadomo, że to polityk, który chce rządzić Polską z tylnego siedzenia (i jest przy tym bardzo skuteczny)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
0 / 8

@fuzzym Oj żuczek, żuczek, a ładnie to tak kłamać? Ot, minuta ciszy za ofiary zamachów w Paryżu i zachowanie spokojnych, miłych i potępiających terrorystów, w pełni zasymilowanych kibiców piłkarskich wyznania muzułmańskiego. https://www.facebook.com/298195193543350/videos/1171858469510347/?fref=nf W związku z tym pytanie - jesteś jednym z tych których należy odezwać, płacą ci za bycie piewcą tolerancji czy po prostu jesteś skończonym idiotą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2015 o 13:01

F fuzzym
+1 / 3

@mareczek00713 Śliczny misiu, nie wiem kto tu jest kłamczuszkiem. Nikt mi nie płaci za komentarze w internecie, to po pierwsze. Po drugie, rzeczywiście na pierwszy rzut oka można się oburzać, ale jak się trochę pogrzebie to wygląda na to, że sprawa ma drugie dno. Proszę spojrzeć na ten artykuł: http://www.101greatgoals.com/blog/an-explanation-for-why-turkey-fans-appeared-to-boo-minutes-silence-for-paris-attack-victims/ Na filmie z 14 października gdzie upamiętniano tureckie ofiary zamachu też są gwizdy. Na żadnym z nich na pewno nie słychać "Allah Akbar". Nikt z obecnych na boisku nie wydaje się też poruszony tym co się dzieję, więc wygląda na to, że nie jest to okaz braku szacunku. Po trzecie ja nie wyzywam ludzi od idiotów tylko dlatego, że mają inne poglądy, żabko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2015 o 13:31

avatar ~ateistaIzłytfuKomuch
+1 / 3

@fuzzym Uuu, mega katole cię zminusowali przyjacielu :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
0 / 0

@fuzzym O jakie dobre argumenty, szkoda tylko że po pierwsze nie powinni "śpiewać" (chociaż co to za śpiew był to nie wiem) bo to minuta ciszy i dlatego że to nie ofiary wśród ich ludności a ofiary ich ludności zostali nią uhonorowani. Jak hindus będzie jadł w niemieckiej restauracji to nie beka nawet mimo tego że w jego kulturze to wyraz uznania dla szefa kuchni bo szef kuchni nie podziela jego zwyczajów. Dwa - ich słowa mówią o męczennikach. Zgadnij, kto kogo opisuje męczennikami a kto kogo ofiarami szaleńców. I za przeproszeniem - co to za pier****lenie o buczeniu na terrorystów, a nie na ofiary? To co, buczeli czy śpiewali? Gościu sobie przeczy. Pomijając fakt że na stadionie nie było terrorystów a byli ludzie chcący uczcić pamięć ofiar z Paryża. To tak jakby na demonstracji przed Pałacem Prezydenckim odnośnie jakiś polskich spraw krzyknąć "Śmierć Prezydentowi!!!" i mówić że miało się na myśli Obamę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+11 / 15

Coś w tym jest. Dzisiaj pismaki rzucili się na Turków że wczoraj przed meczem z Grecją nie uszanowali minuty cisze. Tyle że jak się okazało sytuacja ma drugie dno.Po niedawnym zamachu w Turcji Turcy też chcieli przed jakimś meczem uczcić ofiary minutą ciszy, ale FIFA się nie zgodziła. Więc teraz Turcy wyrazili poprostu swoją dezaprobatę wobec tej hipokryzji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
-5 / 7

@zaymoon Jaaaaaaaasne. Prawda jest taka że jakby chcieli minutę ciszy to by ją wymogli jeśli mecz był u nich lub grała ich drużyna (która odmówiłaby gry do czasu minuty ciszy). Jeśli nie grała ich drużyna ani mecz nie był u nich to nie mieli żadnego prawa wymuszać na innych minutę ciszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lolxdw
0 / 0

@zaymoon @mareczek00713 - Eee, z tego co się orientuje, to wczoraj w meczu Francja nie grała, dlaczego więc wymusili te minutę ciszy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_prawda
+6 / 6

Ale głupoty piszesz. Francuzi sprowadzili to na siebie biorąc udział w destabilizacji Bliskiego Wschodu. I to było przyczyną. Obywateli pochodzących z exkolonii mają od dekad a zamachy zaczęły się w tym roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
0 / 8

Nie zmienię avatara na flagę Francji bo jak na początku roku obywatel z bronią zatłukł dwóch dżihadystów chcących zrobić masakrę na uniwersytecie w Teksasie oraz jak w maju glina zastrzelił dwóch terrorystów chcących zrobić masakrę na wystawie karykatur Mahometa (też Teksas) to nikt nie ustawiał sobie flagi ISIS. Hej, ale dlaczego porównuję ISIS do Francji? Bo tak jak wtedy zginęły głupie Ahmedy - ofiary polityki swoich państw (wojna z zachodem) i swoich fanatycznych poglądów (muzułmańscy terroryści) tak we Francji zginęły ofiary polityki swojego państwa (przyjmowanie uchodźców) i własnych poglądów (multi-kulti). Sorry, ale czy za każdym razem mam płakać że ktoś ponosi konsekwencję swoich decyzji tudzież decyzji ludzi których sobie wybrał (sorki, ale Francuzi dobrze wiedzieli jakie poglądy mają ich ukochane komuszki).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylko_pytam
-1 / 3

@mareczek00713 rozumie, że jeśli do władzy dojdą ekstremiści prawilni, faszyści to też nie będziesz współczuł, bo ludzie sami to sobie wybrali?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kozakzoseledcem
+1 / 1

@mareczek00713 Przestan tak bredzic Francuzi to nie terrorysci a rzad francuski nie reprezentuje wszystkich Francuzow nie mozna tego porownywac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gosia556
0 / 0

@mareczek00713 w tym wypadku można im współczuć wyboru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar troolius
+5 / 13

Zastanawia mnie tylko ten fragment o wartościach chrześcijańskich na których "powstała" Europa... To znaczy, że co: bez religii Europa nie istniała, a przed przyjęciem chrztu Polska nie była Polską? Może jednak nie idźmy w przesadę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sssssssss333
+1 / 3

Zmieniaja, bo znowu bedzie tydzien francuski w lidlu, ot zagadka rozwiazana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kacper173173
0 / 2

Jakbym nie zmienial, to dlatego, ze nie chcę, a nie "bo inni"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~myszl
+6 / 6

Niektorzy z nas zmieniaja flage poniewaz maja tam rowniez rodzine.
Nie wiem na ile sobie zdajecie sprawe, ze we Francji mieszka ponad 1mln polakow... wiekszosc to imigranci z Wielkiej Emigracji, ktorzy osiedlili sie w okolicach polnocy (Paryz, Lille), czyli tam gdzie byly zamachy.
Zanim bedziecie sie podniecac tym, ze nikt sie nie solidaryzuje z Turcja, gdzie raczej niewiele nas laczy, z Rosja, ktora nas okupowala latami, to pomyslcie o polonii we Francji i o wspolnej historii.
A jak prezydencki samolot spadl to polacy akurat zmieniali zdjecia na czarno-biale, czy tez wstawiali znicze, modlitwy itp. Dawno to juz bylo, niektorzy nie pamietaja..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar troolius
-1 / 3

To proponuję zadzwonić do rodziny, bo to chyba więcej da i tobie i im niż zmiana kolorków profilówki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kozakzoseledcem
-2 / 2

Jestem Polka w Paryzu i zgadzam sie po prostu strach w ogole wychodzic na ylice, do sklepu, do szkoly lub do kina a wy kurde bredzicie ze w dupie z tymi Francuzami... Polacy we Francji na pewno nie wybierali Hollanda...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~myszl
+5 / 5

Wierz mi, ze wszyscy dzwonili do rodzin we Francji zaraz po zamachach... Inne czasy troche mamy wiesz, kiedys ludzieby wyszli na ulice, z flagami moze, nie wiem.
Teraz w dobie internetu po prostu inaczej sie funkcjonuje.
Ja nie popieram ani nie potepiam ustawiania tych flag, ale rozumiem. A problem polega w tym, ze duzo ludzi klapie jadaczka, zamiast sie zamknac bo nie wie dlaczego ktos taka flage ustawia o.
A jak ktos chce moze sobie miec flage nawet sri lanki na profilowym, a reszcie g... do tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~irrrf
+2 / 4

zacznijmy od tego: NIE MAM FB :) i po klopocie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Avadis
+5 / 5

Moja złota myśl na dziś i jutro: po co tracić czas na gadanie o takich pierdołach jak filtry na fejsbuczku? One nic nie znaczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SuperMatiPL
+8 / 8

Chyba już wszyscy zapomnieli o tym co było wcześniej, więc tak dla przypomnienia:
11 września 2001- USA, Nowy Jork, WTC i Pentagon;
11 marca 2004- Hiszpania, Madryt, komunikacja miejska;
7 lipca 2005- WB, Londyn, komunikacja miejska;
21 lipca 2005, WB Londyn, komunikacja miejska;
15 kwietnia 2013- USA, Boston, maraton;
7 stycznia 2015- Francja, Paryż, redakcja Charlie Hebdo;
18 marca 2015- Tunezja, Tunis, Muzeum Bardo;
26 czerwca 2015- Tunezja, Susa, plaża;
13 listopada 2015- Francja, Paryż

Czy wtedy także ktoś okazywał swoją "solidarność" z tymi krajami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2015 o 15:21

avatar ~Mmm_111
+2 / 2

każdy robi co uważa za słuszne, jesteśmy stworzeniami myślącymi, więc nie narzucaj komuś co ma robić, a czego nie. Nie zmieniłeś/aś zdjęcia profilowego na Facebooku i kogo to teoretycznie obchodzi, czy to zrobiłeś/aś czy nie? Wielce inteligentny się znalazł, bo nie zmienił ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hardko
+2 / 2

Cóż są winni zwykli ludzie?!. A gdyby u nas wydarzyła się taka tragedia ktoś też mógłby powiedzieć; Polacy też są sobie winni bo wysłali wojska na wojnę w Iraku, której skutkiem powstało ISIS.
Też mogli by powiedzieć nie będę okazywał solidarności bo przecież też był gdzieś tam zamach i nie było żadnego hallo... Co jeden argument to głupszy.
Pomyśl, przecież to naturalne że tragedie które wydarzają się blisko, wpływają na nasze poczucie bezpieczeństwa, bardziej przeżywamy niż te gdzieś tam daleko...
Nie masz obowiązku zmieniać swojego profilu, twoja sprawa, ale dlaczego krytykujesz ludzi którzy wyrażają swoją solidarność z innymi w tragedii? Pomyśl dwa razy zanim coś napiszesz!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mn
+1 / 1

wolność polega na tym że robie to co uważam za słuszne a nie będzie mi ktoś narzucał czy mam płakać czy nie Kocham Francję i im współczuję ,Ruskim też współczuję choć ich nie kocham

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mambolinski
0 / 0

bo dlatego,że -popieram:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PowaznaSprawa
+3 / 5

Co Wy Polakom gadacie o tych Ruskich. Przecież na logikę na jasny umysł co Polaka obchodzi Rusek co My jakieś bratanki jesteśmy ? Przecież jak Świat, Światem Polak Ruskiemu nigdy nie będzie bratem ... Kompletnie nie rozumiem tej retoryki że jak Rosjanie zginęli to nikt się w Polsce nimi nie martwił i nie solidaryzował ... Chyba wiadomo jak Nas Rosja traktuje i co robi i jaką mamy z tym krajem historię więc niech nie liczą na coś więcej niż skryte współczucie a już na pewno niech nie liczą nawet na solidarność. Dla mnie to są porównania z pupy. Nie lubię Ruskich jak 70% procent Świata a oni niech sobie sami odpowiedzą skąd mają tylu wrogów na całym Świecie ... W końcu nikt inny jak Rosja właśnie została nazwana Imperium Zła ... i nim jest ... Zaczynając od ataków cybernetycznych, zaśmiecania internetu malware i innymi świństwami po przez ataki i cyberataki na Polskę i cały Świat po przez prowokowanie do wojny Swoimi samolotami które przekraczają po kilkaset razy w roku granice suwerennych państw, po przez wywołanie wojny w europie na Ukrainie że już o ZSRR nie wspominając i 60 Milionach Ofiar tego sytemu który jak zaraz po dzień dzisiejszy próbuje się rozszerzać. Niema takiego miejsca które by przyniosło tyle zła i cierpienia dla ludzi jak terytorium Rosji. I jeszcze mam się solidaryzować weź skąd ty jesteś z Petersburskiego Centrum Propagandy czy co ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gosia556
+1 / 3

Jestem ciekawa czy gdyby to się wydarzyło u nas to czy wtedy również wszyscy by się tak solidaryzowali jak w przypadku Francji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Delta1985
+1 / 3

Ech nikt nie przyleciał na pogrzeb naszego prezydenta ponieważ wtedy wybuchł wulkan na islandii i samoloty były uziemione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+1 / 3

Że też wam się chce te elaboraty płodzić... Nie prościej "nie zmieniam, bo mi się nie chce" albo "bo mam wylane na głupawe akcje, typu zapal świeczkę albo godzina dla Ziemi"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Raheter
+3 / 3

To jest brązowa myśl, nie złota. Niby "nasz" prezydent nie rozbił się na własne życzenie, zgrywając gieroja? I co do kondycji Francji ma odejście od chrześcijaństwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_ciekawostka
0 / 2

Panowie i Panie informuje, że w Afryce KAŻDEGO DNIA, umiera 16 TYSIĘCY DZIECI z głodu. Z pie**olonego głodu. To tak jakby każdego dnia wysadzano w powietrze ponad 4 WTC. Także może flaga Republiki Konga na profilowe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pelopolos
+1 / 1

Jak rosyjski samolot spadl to nawet nie wiedzili do wczoraj ze to byl atak.Albo sie nie przyznawal Putin.Poza tym,atak w Paryzu byl atak na zachod,ja zyje w zachodie i dlatego wieksza empatia niz wybuch w Kairo albo w Nigerii.Co dzien jest gdzies zamach,praktycznie co dzien mam wiec zyc w zalobie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrKitttin
+4 / 4

Ta strona powinna nazywać się "cebulatory", gdzie Polacy-cebulacy głoszą swoje cebulackie mądrości:)

1. Rosja swoją postawą wobec Ukrainy narusza pokój w Europie. U naszych wschodnich sąsiadów trwa wojna, a wy czepiacie się ludzi, że nie wywieszają rosyjskiej flagi? Absurd

2. Chyba ktoś tu nie widzi różnicy między Turcją, Libanem a Francją. Np.w Paryżu tworzyli Mickiewicz, Norwid, Chopin itd. Związki między Francją, a Polską są znacznie ściślejsze niż np. z Turcją.

3. Nasza wspaniała Polska poparła Interwencję w Iraku, podczas której powstało Państwo Islamskie z którego pochodzą terroryści. Francja nie poparła

4. Sam Papież Franciszek wzywał, aby pzrytmować uchodzców. Problem z wartościami chrześcijańskimi to ma chyba nasza bogobojna Polska

Pomijam fakt, że krytykowanie osób, które chcą uczcić pamięć ofiar jest żałosny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~polkams123
+3 / 3

Ja to skwituje w jeden sposób Ból dupy o nic. dziękuje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Azula92
-1 / 1

Nie jestem w stanie zrozumieć sposobu myślenia niektórych ludzi. Podczas katastrofy naszego samolotu, nie można było wymagać że i my i inne pastwa będą się solidaryzować ustawiając naszą flagę, ponieważ to był tylko wypadek a nie zamach tak jak na Francję... Czyli mamy rozumieć że śmierć podczas katastrofy czy wypadku jest mniej ważna, niż śmierć w skutek ataku terrorystycznego?? Jednym się należy żałoba a innym nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CzarnyArlekin
+3 / 3

Zrobię to co chcę zrobić. Tak się składa, że moi bardzo dobrzy znajomi mieszkają w Paryżu. Znam stamtąd wielu ludzi, przy czym ktoś kogo znam trafił przez to do szpitala.... Tak, mam zmienione profilowe, tak, wiem, że nic tym nie zmienię, ale choć trochę mogę pokazać, że wspieram Francuzów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Raivik
-3 / 5

Zamieściłem ten mem tylko po to aby podzielić się swoją opinią a tu takie zaskoczenie i tyle.. kontrowersji ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~deuterrr
-2 / 2

Ja pierniczę, dzisiaj nie wspiera się ofiar modlitwą, zapaloną świecą, czy dobrą myślą, tylko statusem na facebooku.
A i jeszcze informuje się gro ludzi o tym na demotach - tak na wszelki wypadek, gdyby nikt nie zauważył, że "oto ja nie zmieniłem statusu"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Raivik
-1 / 3

Och ale ja wspieram modlitwą tylko nie flaga na Facebooku :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rehnev
+2 / 2

Modlitwa daje mniej więcej tyle samo co taki status na Pejsie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~robotronik
-1 / 1

widzę że pan Hi... z Niemiec eliminował problemy jak i ich przyczyny
najlepiej z wszystkich!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+1 / 5

Zapamietac i nie potawrzac bzdur: Europa powstala na spusciznie starozytnego Rzymu i Grecji, a nie na chrzescijanstwie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
-2 / 4

@Xar A ziemie słowiańskie i Skandynawii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Yretb
+1 / 3

A niby co takiego Słowianie wnieśli w rozwój Europy, skoro nie pozostawili po sobie nawet dość pisanych źródeł i innych reliktów, żebyśmy ich dobrze poznali? Skandynawowie rozwijali handel, wiadomo, ale Słowianie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rumiankowapanna
+3 / 3

~Yretb Słowianie wnieśli bardzo dużo, mieli swoje pismo zwane głagolicą, reliktów i wykopalisk jest mnóstwo, wszystkie wielkie święta, które obchodzimy, są schrystianizowanymi dawnymi słowiańskimi świętami, a jeśli chcesz dobrze poznać swoje korzenie, to niestety trzeba samemu sięgnąć po lekturę bo w szkole o tym maluśko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+1 / 1

Chrześcijaństwo powstało w strefie wpływów Rzymu i miało "pewien wpływ" na historię tego państwa. Centrum chrześcijaństwa znajduje się obecnie w samym sercu starożytnego Rzymu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PP
+2 / 4

Ogólnie to się zgadzam. Po za jednym. To nie Francuzi zrzucili na siebie to piekło ale FRANCUSKI RZĄD !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fbgdd346
0 / 0

nie mam nie miałem i nie będę miał konta na portalu typu nk facebook itp moje życie moja prywatność nic na pokaz i chyj komu co do tego :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nieznaszsie2112
+2 / 2

Europa rozwijała się na wartościach chrześcijańskich!? No chyba nie bo rozwój fundamentów dzisiejszej Europy następował w czasach klasycznych, starożytnej Grecji i Rzymu. Potem były tzw. wieki ciemne, czyli okres fanatycznego Średniowiecza. Dalszy rozwój i złoty wiek Europy to Oświecenie a więc też raczej odejście od Boga. Religia (jakakolwiek by nie była) nie daje nic oprócz ciemnoty i wojen, które nazywa się dumnie "nadzieją". Ciekawe jaką nadzieję mają porwani przez islamistów w Iraku, pewnie taką jaką mają mieszkańcy północnej Ugandy (patrz Armia Bożego Oporu).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Raivik
0 / 0

Zapominasz chyba o tym, że tylko wiara katolicka wyznaje zasada, że każdy jest równy wobec Boga a co znaczy nie ma równiejszych i równych to napędziło zasady równości wobec prawa. Nie krzywdź ludzi, opiekuj się słabszymi, zło to zło a nie dobro. Niestety CAŁA Europa odeszła od tych wartości przez odejście od wartości jakie daje Chrześcijaństwo. Sam zobacz jakie prawa panują w krajach gdzie nie było chrześcijaństwa u podstaw to zobaczysz jak takie cywilizacje(czy same kraje) patrzą/patrzyły na słabszych, biedniejszych, lub jak dzieliły lub dzielą społeczeństwa. Tak Średniowiecze było podzielone na kasty/klany ale tu wchodził kościół który choć bogaty upominał o dbanie o biedniejszych słabszych. Takie jest moje zdanie nie musisz się zgadzać, historykiem nie jestem ale widzę, że kraje oparte na chrześcijaństwie stały się potęgami na świecie i życie w nich jest oparte na innych wartościach niż w tych gdzie nie był na chrześcijaństwie oparte.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitro2012
-1 / 3

@Raivik

pierdu, pierdu, tam gdzie jest chrześcijaństwo tam jest biedota... a co takiego daje chrześcijaństwo? zamordowało ponad 500 mln ludzi, robiło inkwizycje, wyprawy krzyżowe.. chrześcijaństwo nie ma żadnych wartości... ta sama religia jest zła jak islam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ateistaIzłytfuKomuch
+1 / 1

W pewnym stopniu masz rację, co do katastrof ITP, ale rozdział państwa od religii jest słuszny, i ogarnijcie się kuce, i nie mówcie, że to nieprawda, i że jestem komuchem, bo jestem prawicowym ateistą, brzmi niemożliwie, nie? To jest jestem semi liberalnym liberałem, semi-liberalnym dla homo, grodzkiej itp, ale bez przesady, nie jestem za ich ślubami, ale jestem też liberalny pod względem tego że Polska powinna mieć stoiska z paróweczkami, i fabryki paróweczek, które mógłby za kasę wybudować nawet menel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rumiankowapanna
+2 / 2

"Wartości chrześcijańskie" - nie mam nic przeciwko, niech kto chce, sobie je kultywuje, ale gwoli prawdy, to nie korzeń kultury europejskiej lecz co najwyżej narośl...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dajciejuzspokoj
+1 / 1

"Wina francuzów"...Ci ludzie nie byli niczemu winni, jeśli już to winny jest rząd. A flaga jest niejako hołdem jest dla ludzi którzy umarli, a nie dla francuskich polityków ani też dla francji jako kraju...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MINTOR_
+1 / 1

Ja piedrole, nikogo nie obchodzi, dlaczego nie wstawiasz lub dlaczego wstawiasz flagę na fejsbuku. Więcej już widziałem srania o tym jak to wszyscy wstawiają flagę na fejsbuku, niż faktycznie widziałem wstawionych flag na fejsbuku. Zmieńcie w końcu płytę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Przykropatrzec
0 / 0

Jesteście zerowi, że aż w dupie szczypie. Co nas to interesuje dlaczego nie zmieniacie profilowych. To samo sie tyczy, co nas to interesuje dlaczego ktoś zmienia. Zmienia bo ma taki kaprys i już, a nie udowadnianie światu jaki ja jestem zajebisty i racjonalnie myślący a reszta kieruje się owczym pędem i modą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sam_Crow
-1 / 1

A ja nie zmieniam, bo mi się nie che i nie murze się z tego tłumaczyć, czy tym chwalić i klarować jaki jestem fajny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitro2012
-1 / 1

kto chce ten zmienia...

poza tym ostatni punkt... jest to d... gdyby francja była chrześcjańska niby to miałaby te same problemy... poza tym autor niech sam pogłebi swoja wiedze jak jego religia zabijala w imie boga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Cresis
-1 / 1

Jak możesz być tak nieczuły! Skandal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szeropinjon
0 / 0

Zresztą taki gest nie wydaje mi się zbyt szczery

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korsti
0 / 2

Chcę zmienić - nie chcę zmienić. Jezu dlaczego macie ból dupy o zwykłe profilowe? Wiem co tam się stało i chcę- nie chcę zmienić zdjęcia profilowego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korsti
-2 / 2

Tylko to politycy doprowadzili do tego stanu Francję. Ci którzy zginęli nie mieli na to wpływu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~who_cares
0 / 0

Ja to się tylko zastanawiam kogo to obchodzi,ktoś chce to wstawia nie to nie,ludzie mają większe problemy od jakiejś głupiej flagi na jeszcze głupszej stronie ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bvcgfdert
0 / 0

prawda!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem