@xxmax Chciałbym zauważyć, że wydatki na sprzęt nie stanowią dużej części funduszu NFZ. Ale do sprzętu można przykleić naklejke orkiestry i robić sobie marketing.
@Hcumok Przykład jaki podałeś jest żałosny i nie pokazuje realiów. Zakładając, że są prawidłowe to WOŚP kupiło sprzęt za 48kk jednak liczy się tutaj ile zostało uzbierane, a nie było tego więcej niż 49kk. NFZ znów dysponuje przeogromną kasą i nawet jeśli wydatki NFZ wynoszą 62 kkk to jednak kasa jaką zabrali do własnej kieszeni jest spokojnie równa tej jaką wydali w prawidłowych celach.
@kosinus45 @~xxmax @~a1dthbt @~hyujlp @magik186 @Hellfiat
Włączając się w te akcje ludzie kierują się SZLACHETNYMI intencjami. Warto żyć świadomie. Zapodaję program z udziałem blogera który spierał się w sądzie z J. Owsiakiem. Opowiada jak wygrał rozprawę. Udowadnia odpływ znacznych pieniędzy z WOŚP do prywatnych firm założyciela fundacji. Wiem, TV REPUBLIKA to nie jest "cała prawda, całą dobę". Jednak ten wywiad jest na wysokim poziomie. https://www.youtube.com/watch?v=vNKqYecaU2s
@cynick Ewidentne Żebranie o głosy + nic nie wnoszący demot ale popiera WOŚP to włazi. A moje? inteligentne i śmieszna zaraze + dużo głosów nie wyżebranych = archiwum. Po co głosy skoro i tak o wszystkim decydują Jaśnie Panujący Administratorzy? Nie róbcie złudzeń
ogólnie to ruszyłabym tyłek Ale że leżę w szpitalu w kolejce na porodówke to jest ciężko... I chętnie skorzystam z tego abyś wrzucił ten 1 grosz za mnie ;) wrzucam prawie co roku gdyż jest wielu potrzebujących ludzi którzy bez tego sprzętu mogliby nie przeżyć poza tym nigdy nie wiadomo czy ja bądź ktoś z moich bliskich nie będzie musiał korzystać ze sprzętu które WOŚP zakupił.
@monejcz12 Jestem ciekaw ile twoich bliskich mogłoby zostać uratowanych przed śmiercią gdyby kasa, którą Owsiak przelewa za pośrednictwem swych firm na swoje konto, trafiała na sprzęt i personel.
@monejcz12 @crefta @pawel1032 Włączając się w te akcje ludzie kierują się SZLACHETNYMI intencjami. Warto żyć świadomie. Zapodaję program z udziałem blogera który spierał się w sądzie z J. Owsiakiem. Opowiada jak wygrał rozprawę. Udowadnia odpływ znacznych pieniędzy z WOŚP do prywatnych firm założyciela fundacji. Wiem, TV REPUBLIKA to nie jest "cała prawda, całą dobę". Jednak ten wywiad jest na wysokim poziomie. https://www.youtube.com/watch?v=vNKqYecaU2s
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 stycznia 2016 o 20:49
@endriiu0995 - Nie produkuj się. Spora część zwolenników Owsiaka jest niezdolna do krytycznego myślenia i zastanowienia się "co dzieje się z moimi pieniędzmi po wrzuceniu do puszki".
po pierwsze nikt nikomu nie każe wrzucić pieniędzy do puszki każdy robi to z własnej nie przymusowej woli. Po drugie liczę się z tym że zarabiają na tej akcji, ale płacąc składki czy NFZ wszystkie pieniądze przeznacza na medycynę? I nikt tam nie dba o własną kieszeń? Jakoś widać że nie koniecznie ... Po trzecie moim zdaniem każdy kto jest przeciwnikiem WOŚP powinien podpisywać klauzulę ze nie Bedzie nigdy korzystać ze sprzętu zakupionego przez Orkiestrę
@monejcz12 koszty administracyjne nfz wynoszą 1 procent. Nawet te oficjalne zaniżone kosztu administracyjne WOŚP wynoszą 4%. (a trzeb podliczyc jeszcze dofinansowanie od samorządów i innych)
t1ger i Hcumok
Po pierwsze nie wiem skąd wiozłeś ten magiczny 1 procent
bo wydatki na administrację NFZ:
2004 - 334 mln zł
2014 - 703 mln zł
Z roku na rok rosną koszty administracyjne związane z utrzymaniem biurokratycznej maszyny NFZ. W ciągu 10 lat zwiększyły się prawie dwukrotnie.
Wydatki na pensje
2004 - 168 mln zł
2014 - 312 mln zł
Warto wspomnieć ze 10% z 100 to 10 a z miliona to już STO TYŚ co jest chyba więcej.
Do tego "Spora część zwolenników" jak napisałem każdy daję z własne woli, a nawet jakby Owsiak przepisał połowę na swoje konto (najlepiej dla zwolenników innych organizacji) to i tak drugą cześć trafia dla potrzebujących. Nie znam żadnych organizacji w PL które mogą sie pochwalić taki osiągnięciami jak WOŚP
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
9 stycznia 2016 o 23:15
@Hcumok Tak mało sobie za to bierze? Kurde w tym roku dam z 5 razy tyle co zawsze skoro jest on taki uczciwy. Każda inna organizacja charytatywna potrąci sobie grube pieniądze(15kzł to dla nich grosze) z tych uzbieranych. Jednak warto wspierać WOŚP
@Hcumok "Szkodliwość społeczna" a to się uśmiałem:D Zerknij do statystyk, zobacz cyferki i przestań już bredzić. Niedawno było głośno, że Owsiak robi przekręty i podano chyba z 20 przykładów na to. Niestety okazało się, że każdy z tych przykładów był zmyślony i niepoprawny. Wracaj do swojej trolowej nory bo dla takich imbecyli nie ma miejsca w Internecie.
przez wośp wyrzuciłam telewizor przez okno. Popieram szlechetne cele WOŚP, zawsze się dorzucam..ale nie mogę patrzeć na owsiaka i to całe zamieszanie.. przez to niednawidzę stycznia
Idea godna pochwały, ale.. masz już 40zł - idź kup dwójce dzieci obiad. Będziesz z siebie dumny i przy okazji zobaczysz, co dzieje się z Twoimi pieniędzmi. Bo z tymi pieniędzmi, które trafiają do WOŚP nie wiadomo co się dzieje. Dlaczego? Ponieważ J.Owsiak oskarżany o malwersacje i pranie pieniędzy nie raczył przedstawić dokumentów finansowych, które ze względu na rodzaj swojej działalności przedstawić powinien. Z tego braku dokumentów Owsiak przegrywał sprawy sądowe. W tym momencie człowiek mogący jednym gestem oczyścić się ze wszystkiego, oczyścić się nie chce. Popieram działania charytatywne. Gardzę ludźmi, którzy pod przykrywką pomocy zarabiają na siebie krocie.
Wierzę, że autor chce dobrze, że ma serce ze złota i w swojej dobroci chce pomóc dzieciom. Jednak wydaje mi się, że czasem warto się zastanowić czy nasza dobroć i naiwność nie jest zbyt wykorzystywana. Nie jestem przeciwnikiem tego typu akcji ale czy nie lepiej te pieniądze zebrać i wręczyć bezpośrednio komuś choremu kto ich naprawdę potrzebuje? Wszak pewne rzeczy są dalece wątpliwe jeśli chodzi o WOSP a przecież chodzi o pomaganie tym potrzebującym. Tak czy inaczej pieniądze są autora i to jego inicjatywa. Jeśli ma poczucie, że robi dobrze to ok. Ja jednak na jego miejscu trochę bym poczytał czy oby na pewno stanie się tak jak zamierza autor. Nie chodzi o hejt ale no przyzwoitość.
@egifford Łatwiej wrzucić do puszki 10 zł niż przekazać komuś własne 10 000 zł na jakiś sprzęt medyczny. A WOŚP pomógł i wciąż pomaga wielu, wielu osobom poprzez właśnie kupowanie takiego sprzętu specjalistycznego dla szpitali. Nie rozumiem ludzi, którzy hejtują te akcje. Najlepiej by było, gdyby ci wszyscy hejterzy gdy trafią do szpitala zaznaczyli, że nie chcą być leczeni za pomocą sprzętu który kupił Owsiak.
@doliwaq Hejt? Ja nie widzę hejtu ze strony egifford ale za to widzę tanią sofistykę z twojej strony. Problem w szpitalach nie jest ze sprzętem ale z personelem i z pielęgniarkami które za mało zarabiają, Wpływy WOŚP na służbe zdrowia są zatem nie tylko skrajnie marginalne (3/4 promila) ale też złe pod względem tego na jakie cele idą. Lepiej zatem budować pańśtwo dobrobytu a nie durne akcje.
Marginalne? gdy ostatnio byłam na oddziale pediatrycznym to chyba z połowa tych nowszych sprzętów była oznaczona jako kupiona przez WOŚP. Dużo było też sprzętów oznaczonych jako dofinansowane ze środków UE (nawet głupia szafka na rzeczy miała taką naklejkę). Tych bez żadnych znaczków było dużo mniej.
Hmm, a jakiś artykuł z wiarygodniejszego źródła niż jakaś niejasna strona?
Nigdzie indziej w internecie nie mogę nic więcej znaleźć na te tematy, a co do procesu to głośny był tylko ten, w którym to Owsiak pozwał jakiegoś blogera za znieważanie. Jak poszukać dalej to tylko ta jedna strona podaje też, iż był to proces przeciwko Owsiakowi a nie proces o znieważenie, rzuca to trochę jednak cień na wiarygodność pozostałych artykułów tam zawartych.
Smutne, ze tak dużo ludzi wierzy w coś co może napisać każdy.
Gdyby Owsiak robił jakieś przekręty dawno już by nie było orkiestry zapewne, w Polsce ze wszystkiego trzeba się rozliczać a nasze kochane państwo nie pozwoliłoby raczej, żeby taka suma publicznych pieniędzy szła do prywatnych kieszeni ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 stycznia 2016 o 5:10
A w Nowym Sączu PiSowski prezydent P. nowak zabronił organizacji Finału WOSP choć zawsze finały były....jako mieszkaniec miasta przepraszam za prezydenta
@xxxl12 wystarczy że nie mogę spokojnie przejść bo co 100 metrów atakują hordy napalonych nastolatów i na każdą odpowiedź 'juz dałem' słyszę 10x 'na pewno? na pewno? na pewno?' więc nie pieerdol, bo to co się dzieje na ulicach tego dnia to zwykłe wymuszanie a nie dobrowolna pomoc; a 'serduszka' nigdy nie biorę bo nie i już
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 stycznia 2016 o 2:26
Czy jesli napisze, ze 2+2 nie rowna sie 5 to jestem hejterem matematyki? Owsiak nie potrafi wytlumaczyc machinacji finansowych zwiazanych z WOSP i to jest _fakt_. Ale oczywiscie kazdy niech sobie robi z WLASNA gotowka co lubi. Place ponad 50% podatkow i wystarczy.
A Jureczek Owsiak GRAAA TARA RARA RA ! :D Za Jureczka mocne, bo Król żebraków jest jeden! A i na Brudstok kasa sama się nie znajdzie :D TARA RARA RA ! https://www.youtube.com/watch?v=Ach6SdXAH6o
Zachęcam do zapoznania się ze sprawozdaniami finansowymi WOŚP - która jest z nami juz tyle lat, że zgromadziło się tego trochę. Poniżej znajdziecie tabelkę, ile wydano, a ile zuzyto na organizację tej hecy. http://files.tinypic.pl/i/00743/ra9u0pxuz74s.jpg Jak widać KAŻDA wrzucona do puszki złotówka oznacza 91 groszy przeznaczonych bezpośrednio na cele charytatywne. Sami osądźcie, czy to dużo, czy mało.
@Agresiva666 Nie podniecam się, że znam definicję. To oczywiste. Podniecam się, że może być ktoś tak niemądry, kto nie dość, że posługuje się jak blondynka słowami,m których nie rozumie, to jeszcze, zamiast uszy po sobie i cieszyć się, że się czegoś dowiedział, to tupetem i bezczelnością nadrabia brak wiedzy. I jeszcze te żałosne wykręty o "czytaniu między wierszami" ;)
@tytusz A gdzie ci powiedziałem że ja nie znam definicji? GDZIE? To ty mi zarzuciłeś, więc to durne domniemanie dało ci pretekst do napisania atakującego mnie wywodu. A moje stwierdzenie że nie potrafisz czytać między wierszami podtrzymuję. Więc to ty łaskawie skul uszy i SPŁYŃ. To mój ostatni post do twej marnej osóbki.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 stycznia 2016 o 19:02
@Agresiva666 Ty nie tylko nie znasz definicji, twoja ignorancja sięga dużo dalej, ty nawet nie znasz poprawnego brzmienia definiowanego słowa. Zamiast lichwy wymyśliłeś "lichwiartwo". Nic dziwnego, że bezczelnością, tupetem i, nomen omen, diabelną agresją usiłujesz nadrabiać prymitywizm i głupotę.
Co miesiąc płacimy na NFZ i czekamy rok na operację.
Co tydzień wrzucamy na "tacę", a i tak płacimy za każdą posługę kapłańską.
Całe życie płacimy na ZUS, a później jeśli dożyjemy dostajemy marne grosze na emeryturę.
Raz w roku dajemy dobrowolnie na WOŚP i taka awantura!
A najbardziej pyszczą katolicy ( w Polsce 95%) czy ci, którzy żyją według nauki Jezusa. Ci miłosierni i bogobojni samarytanie, dla których Papież jest przykładem i autorytetem.
Poważnie?!
Ludzie ogarnijcie się.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 stycznia 2016 o 13:49
@Toreador dobrowolnie powiadasz? A ile pieniędzy publicznych jest wydawanych na organizację Orkiestry? Są to kwoty idące w miliony złotych, żeby Pan Owsiak i jego rodzina przez firmy "Mrówka cała" "Jasna sprawa" "Złoty Melon" i inne mogli wyciągać grubą kasę. Kto chce niech płaci, ale dlaczego z publicznych pieniędzy jest to finansowane a Pan Owsiak twierdzi, że robi to charytatywnie? Fakt WOŚP mu nie płaci, płaci firmom, które do Owsiaka należą. To jest OK tak? Zakłamanie i hipokryzja WOŚPu sięgają zenitu, a to wszystko pod przykrywką pomocy.
Kiedy chcę pomóc komuś to wpłacam kasę i się tym nie chwalę na około. Samą motywacją jest chęć pomocy. Czułbym zażenowanie kiedy opowiadałbym o tym innym osobom. Inni muszą przy okazji nazbierać sobie pkt. na demotach.
Jedyną wadą jest to że Owsiak przekazuje tylko około 60% tego co uzbiera. Reszte przeznacza na takie rzeczy jak np. jakieś rajdy. Tak wogule to sporo kradnie. Ale ogólnie nie bedę tu za dużo pisal na ten temat gdyż jest to bezsensowne.
suchazaba Człowieku ty nawet nie wiesz co ty mówisz, tak w ogóle to wstyd nazwać cię tym człowiekiem. Oto jak łatwo wykorzystać twoje wlasne slowa przeciwko tobie. Tak wogule to zlamałes pierwszą zasadę logiki.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2016 o 19:08
policzcie sobie. 30.000 - 40000 złotych na organizację finału w średniej wielkości mieście. teraz pomóżcie to razy ilość miast w których jest to organizowane. około tysiąca. czyli daje to 30-40 milionów złotych. czyli niewiele mniej ile zbiera Owsiak.
Dobry pomysł, tez na pewno coś się dorzucę :)
@Hcumok tylko, że to wydatki na służbę zdrowia a nie na zakup sprzętu medycznego...
@Hcumok ty widziałeś demota z dużo ilością łapek ?
Od kiedy łapki liczą sie co jest na główne czy nie ?
Liczy się humor moderatora, a nie ze demot ma 180/191 i jest w poczekali np
http://demotywatory.pl/4598901/Falszywe-autorytety-Solidarnosci
@xxmax Chciałbym zauważyć, że wydatki na sprzęt nie stanowią dużej części funduszu NFZ. Ale do sprzętu można przykleić naklejke orkiestry i robić sobie marketing.
@Hcumok Przykład jaki podałeś jest żałosny i nie pokazuje realiów. Zakładając, że są prawidłowe to WOŚP kupiło sprzęt za 48kk jednak liczy się tutaj ile zostało uzbierane, a nie było tego więcej niż 49kk. NFZ znów dysponuje przeogromną kasą i nawet jeśli wydatki NFZ wynoszą 62 kkk to jednak kasa jaką zabrali do własnej kieszeni jest spokojnie równa tej jaką wydali w prawidłowych celach.
@zupak Mówisz o matematyce i raportach finansowych, a chyba sam nie potrafisz liczyć ani czytać, że takie pierdoły wypisujesz.
@kosinus45 @~xxmax @~a1dthbt @~hyujlp @magik186 @Hellfiat
Włączając się w te akcje ludzie kierują się SZLACHETNYMI intencjami. Warto żyć świadomie. Zapodaję program z udziałem blogera który spierał się w sądzie z J. Owsiakiem. Opowiada jak wygrał rozprawę. Udowadnia odpływ znacznych pieniędzy z WOŚP do prywatnych firm założyciela fundacji. Wiem, TV REPUBLIKA to nie jest "cała prawda, całą dobę". Jednak ten wywiad jest na wysokim poziomie.
https://www.youtube.com/watch?v=vNKqYecaU2s
zgłosiłem jako spam reklamowy.
@cynick Ewidentne Żebranie o głosy + nic nie wnoszący demot ale popiera WOŚP to włazi. A moje? inteligentne i śmieszna zaraze + dużo głosów nie wyżebranych = archiwum. Po co głosy skoro i tak o wszystkim decydują Jaśnie Panujący Administratorzy? Nie róbcie złudzeń
masz mocne tylko dlaczego 1 grosz ?? sknera ? wal po mieszku I
Sknera?On przynajmniej coś zrobi a ty?Chociaż złotówke wpłaciłeś?
To wplac wiecej...
jak juz ktos liczyl nie daje to rezultatu finasowego.... i tak dalem datek skoro tak was to interesuje :( wielokrotonsc mieszka :P
ogólnie to ruszyłabym tyłek Ale że leżę w szpitalu w kolejce na porodówke to jest ciężko... I chętnie skorzystam z tego abyś wrzucił ten 1 grosz za mnie ;) wrzucam prawie co roku gdyż jest wielu potrzebujących ludzi którzy bez tego sprzętu mogliby nie przeżyć poza tym nigdy nie wiadomo czy ja bądź ktoś z moich bliskich nie będzie musiał korzystać ze sprzętu które WOŚP zakupił.
@monejcz12 leż i dbaj o siebie i dzidzię;) za rok wrzucisz ;)
@monejcz12 Jestem ciekaw ile twoich bliskich mogłoby zostać uratowanych przed śmiercią gdyby kasa, którą Owsiak przelewa za pośrednictwem swych firm na swoje konto, trafiała na sprzęt i personel.
@pawel1032 Rydzyk jest gorszy od Owsiaka. I co w związku z tym? Jakby był prawo-katolicki demot też bym go krytykował
@monejcz12 @crefta @pawel1032 Włączając się w te akcje ludzie kierują się SZLACHETNYMI intencjami. Warto żyć świadomie. Zapodaję program z udziałem blogera który spierał się w sądzie z J. Owsiakiem. Opowiada jak wygrał rozprawę. Udowadnia odpływ znacznych pieniędzy z WOŚP do prywatnych firm założyciela fundacji. Wiem, TV REPUBLIKA to nie jest "cała prawda, całą dobę". Jednak ten wywiad jest na wysokim poziomie.
https://www.youtube.com/watch?v=vNKqYecaU2s
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2016 o 20:49
@endriiu0995 - Nie produkuj się. Spora część zwolenników Owsiaka jest niezdolna do krytycznego myślenia i zastanowienia się "co dzieje się z moimi pieniędzmi po wrzuceniu do puszki".
@t1ger Jeżeli tylko 1 osoba miałaby obejrzeć, to WARTO.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2016 o 21:17
po pierwsze nikt nikomu nie każe wrzucić pieniędzy do puszki każdy robi to z własnej nie przymusowej woli. Po drugie liczę się z tym że zarabiają na tej akcji, ale płacąc składki czy NFZ wszystkie pieniądze przeznacza na medycynę? I nikt tam nie dba o własną kieszeń? Jakoś widać że nie koniecznie ... Po trzecie moim zdaniem każdy kto jest przeciwnikiem WOŚP powinien podpisywać klauzulę ze nie Bedzie nigdy korzystać ze sprzętu zakupionego przez Orkiestrę
@monejcz12 koszty administracyjne nfz wynoszą 1 procent. Nawet te oficjalne zaniżone kosztu administracyjne WOŚP wynoszą 4%. (a trzeb podliczyc jeszcze dofinansowanie od samorządów i innych)
t1ger i Hcumok
Po pierwsze nie wiem skąd wiozłeś ten magiczny 1 procent
bo wydatki na administrację NFZ:
2004 - 334 mln zł
2014 - 703 mln zł
Z roku na rok rosną koszty administracyjne związane z utrzymaniem biurokratycznej maszyny NFZ. W ciągu 10 lat zwiększyły się prawie dwukrotnie.
Wydatki na pensje
2004 - 168 mln zł
2014 - 312 mln zł
Warto wspomnieć ze 10% z 100 to 10 a z miliona to już STO TYŚ co jest chyba więcej.
Do tego "Spora część zwolenników" jak napisałem każdy daję z własne woli, a nawet jakby Owsiak przepisał połowę na swoje konto (najlepiej dla zwolenników innych organizacji) to i tak drugą cześć trafia dla potrzebujących. Nie znam żadnych organizacji w PL które mogą sie pochwalić taki osiągnięciami jak WOŚP
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2016 o 23:15
@pawel1032 Twarde dane: http://stojeipatrze.blogspot.com/2015/10/koszty-dziaania-narodowego-funduszu.html
Dałem mocne ,ale nie wpłacaj za mnie tego jednego grosza oki.
https://www.youtube.com/watch?v=Ach6SdXAH6o
@Agresiva666 Aha
Hej, jestem tu dosyć nowy.
Jak się daje "mocne"?
@iorweth333 Musisz kliknąć w "słabe"
dobra, ogarnąłem- adblock mi usuwał te przyciski
@iorweth333 Ależ ADbloker to podstawa na tej stronie. Ja mam zawsze włączony i wszystko prucz reklam widzę. :) Włącz ADBlockera i ciesz się życiem :)
Czyli jak klikne mocne to tak jakbym ja wrzucił tego grosika? Pytam bo nie wiem czy to już jest dobry uczynek czy to tylko lenistwo :)
@maras1128
http://www.allmystery.de/i/t2CcTYe_funny-gifs-haha-good-one.gif
@maras1128 To jest polowa dobrego uczynka. Druga polowa to wtedy jak ruszysz tylek i sam wrzucicsz cos do puszki :)
@Hcumok Tak mało sobie za to bierze? Kurde w tym roku dam z 5 razy tyle co zawsze skoro jest on taki uczciwy. Każda inna organizacja charytatywna potrąci sobie grube pieniądze(15kzł to dla nich grosze) z tych uzbieranych. Jednak warto wspierać WOŚP
@mai123 Ale to nie wszystko :) Szkodliwość społeczna Owsienka znacznie wykracza poza 15kafli miesiecznie.
@Hcumok "Szkodliwość społeczna" a to się uśmiałem:D Zerknij do statystyk, zobacz cyferki i przestań już bredzić. Niedawno było głośno, że Owsiak robi przekręty i podano chyba z 20 przykładów na to. Niestety okazało się, że każdy z tych przykładów był zmyślony i niepoprawny. Wracaj do swojej trolowej nory bo dla takich imbecyli nie ma miejsca w Internecie.
Niechętnych Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy i dających się zbałamucić kaczyńskim antyowsiakowym kłamstwom zachęcam do wpłat na Caritas. Tam pieniądze giną dziesiątkami milionów: http://www.rynekzdrowia.pl/Prawo/Mazowieckie-akt-oskarzenia-ws-nieprawidlowosci-w-plockiej-Caritas,128469,2.html
jeee 1800 głosów to aż 18 zł :D:D::D:D
1 glos = 10 groszy chociaz he?
@PanJanuszTracz Heh jak cię stać to wrzucaj 1 mocne = 1 zl i tak orkiestra dostanie (na tę chwile) 44 zł od RAFALOSKAR i 4496 zł od ciebie.
Michał Sołowow daje po 100zł za każdy +
i tak max stowa mu wyjdzie:P
Dałem mocna, ale i tak idę na finał i wrzucę do puchy
@Pacioreczek1989 Oj współczuję Ci.
Precz z komuną!
Kto to udowodni ? nikt.
@Samgwa napisał że wyśle screena...
@Ja W sumie lepiej żeby to faktycznie był fejk i żeby kłamał. Czym różniłby się od Owsienka?
Screena to ja mogę wysłać dowolnego, mojego konta z 50.000.000$ a nawet akt własności PKiN , photoshop wszystko przyjmie .
https://www.youtube.com/watch?v=g2lAfro1PS4
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2016 o 19:31
przez wośp wyrzuciłam telewizor przez okno. Popieram szlechetne cele WOŚP, zawsze się dorzucam..ale nie mogę patrzeć na owsiaka i to całe zamieszanie.. przez to niednawidzę stycznia
@up Mam tak samo :( Teraz będziesz musiał wyrzucić komputer przez okno :/
mocne? Nie widzę u siebie takiej opcji, chyba mam oemową przeglądarkę
@ESPMII Niestety niektóre wersję adblocka traktują przyciski mocne/słabe jako reklamę.
@messijan2 miałeś rację, to był adblock, dzięki
super :)
Idea godna pochwały, ale.. masz już 40zł - idź kup dwójce dzieci obiad. Będziesz z siebie dumny i przy okazji zobaczysz, co dzieje się z Twoimi pieniędzmi. Bo z tymi pieniędzmi, które trafiają do WOŚP nie wiadomo co się dzieje. Dlaczego? Ponieważ J.Owsiak oskarżany o malwersacje i pranie pieniędzy nie raczył przedstawić dokumentów finansowych, które ze względu na rodzaj swojej działalności przedstawić powinien. Z tego braku dokumentów Owsiak przegrywał sprawy sądowe. W tym momencie człowiek mogący jednym gestem oczyścić się ze wszystkiego, oczyścić się nie chce. Popieram działania charytatywne. Gardzę ludźmi, którzy pod przykrywką pomocy zarabiają na siebie krocie.
Wierzę, że autor chce dobrze, że ma serce ze złota i w swojej dobroci chce pomóc dzieciom. Jednak wydaje mi się, że czasem warto się zastanowić czy nasza dobroć i naiwność nie jest zbyt wykorzystywana. Nie jestem przeciwnikiem tego typu akcji ale czy nie lepiej te pieniądze zebrać i wręczyć bezpośrednio komuś choremu kto ich naprawdę potrzebuje? Wszak pewne rzeczy są dalece wątpliwe jeśli chodzi o WOSP a przecież chodzi o pomaganie tym potrzebującym. Tak czy inaczej pieniądze są autora i to jego inicjatywa. Jeśli ma poczucie, że robi dobrze to ok. Ja jednak na jego miejscu trochę bym poczytał czy oby na pewno stanie się tak jak zamierza autor. Nie chodzi o hejt ale no przyzwoitość.
http://kontrowersje.net/jerzy_o_dzia_a_na_szkod_wo_p_pompuje_rekord_a_miliony_przelewa_do_firm_prywatnych
@egifford Łatwiej wrzucić do puszki 10 zł niż przekazać komuś własne 10 000 zł na jakiś sprzęt medyczny. A WOŚP pomógł i wciąż pomaga wielu, wielu osobom poprzez właśnie kupowanie takiego sprzętu specjalistycznego dla szpitali. Nie rozumiem ludzi, którzy hejtują te akcje. Najlepiej by było, gdyby ci wszyscy hejterzy gdy trafią do szpitala zaznaczyli, że nie chcą być leczeni za pomocą sprzętu który kupił Owsiak.
@doliwaq Hejt? Ja nie widzę hejtu ze strony egifford ale za to widzę tanią sofistykę z twojej strony. Problem w szpitalach nie jest ze sprzętem ale z personelem i z pielęgniarkami które za mało zarabiają, Wpływy WOŚP na służbe zdrowia są zatem nie tylko skrajnie marginalne (3/4 promila) ale też złe pod względem tego na jakie cele idą. Lepiej zatem budować pańśtwo dobrobytu a nie durne akcje.
Marginalne? gdy ostatnio byłam na oddziale pediatrycznym to chyba z połowa tych nowszych sprzętów była oznaczona jako kupiona przez WOŚP. Dużo było też sprzętów oznaczonych jako dofinansowane ze środków UE (nawet głupia szafka na rzeczy miała taką naklejkę). Tych bez żadnych znaczków było dużo mniej.
@Hcumok mówiłęm ogólnie o hejterach, nie o egifford, który wypowiedział się kulturalnie. I nie ma tu żadnej sofistyki, tylko relacje ludzi.
Hmm, a jakiś artykuł z wiarygodniejszego źródła niż jakaś niejasna strona?
Nigdzie indziej w internecie nie mogę nic więcej znaleźć na te tematy, a co do procesu to głośny był tylko ten, w którym to Owsiak pozwał jakiegoś blogera za znieważanie. Jak poszukać dalej to tylko ta jedna strona podaje też, iż był to proces przeciwko Owsiakowi a nie proces o znieważenie, rzuca to trochę jednak cień na wiarygodność pozostałych artykułów tam zawartych.
Smutne, ze tak dużo ludzi wierzy w coś co może napisać każdy.
Gdyby Owsiak robił jakieś przekręty dawno już by nie było orkiestry zapewne, w Polsce ze wszystkiego trzeba się rozliczać a nasze kochane państwo nie pozwoliłoby raczej, żeby taka suma publicznych pieniędzy szła do prywatnych kieszeni ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2016 o 5:10
4364 głosów na razie, a to jest marne 43zł ;/
Wrzuć ode mnie grosik jako że będę w podróży służbowej. Dzięki :)
A w Nowym Sączu PiSowski prezydent P. nowak zabronił organizacji Finału WOSP choć zawsze finały były....jako mieszkaniec miasta przepraszam za prezydenta
Jako użytkownik demotywatorów przepraszam za Dawiddddda.
Juliusz Słowacki nie wrzucił,
zaraz w proch się obrócił.
W 2007 roku, dzięki WOŚP dostałem pompę insulinową. Na pewno jutro wrzucę do puszki. Wrzucam groszaki, ale jest ich zawsze dużo :)
ZAKAZ WSTĘPU !!!!!!!!
Super po prostu! Z torbami to pójdziecie wszyscy gdy będziecie głosować na PiS/PO/Korwina i wpłacać na WOŚP!
Owsiak nie daje ani złotówki,a wyciąga miliony.To jest dopiero specjalista od dobroczynności.
@asandi Dzięki temu "pięknemu gestowi" twoje dziecko które widać na twoim profilu będzie żyło w gorszej Polsce. Oby Ci wybaczyło.
Daję "mocne" ale na orkiestrę od lat dorzucam się sama ;) Pozdrowienia i do zobaczenia jutro gdzieś na mieście. Bądźcie jutro hojni :)
Ja wrzucę grosika a nawet 100 do puszki bo wolę dać im niż jakimś darmozjadą społecznym.
i tak oto szlachetna, charytatywna akcja zmieniła się w "ogólnonarodowy obowiązek pt. nie dasz? - jeseś hooyem"
@oDiesIraeo
Czy ktoś cię sprawdza, czy dajesz kasę na WOŚP?
@xxxl12 wystarczy że nie mogę spokojnie przejść bo co 100 metrów atakują hordy napalonych nastolatów i na każdą odpowiedź 'juz dałem' słyszę 10x 'na pewno? na pewno? na pewno?' więc nie pieerdol, bo to co się dzieje na ulicach tego dnia to zwykłe wymuszanie a nie dobrowolna pomoc; a 'serduszka' nigdy nie biorę bo nie i już
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2016 o 2:26
@oDiesIraeo
Mnie nikt nie zaczepiał i nikt ode mnie kasy nachalnie nie wyciągał.
@xxxl12 widać nie ruszałeś się z domu
OK, weszłam w to. Ale ja już stara jestem i niejedno przeżyłam. Więc znam takich, którzy Cię sprawdzą. Tak cynicznie to brzmi. Ale wchodzę.
Już 71 zl ponad. Toż to 7 dni picia.
Ani grosza dla Owsiaka Dajmy kasę na dzieciaki z każdje innej fundacji co nie okrada nas i potrzebujących.
Za ten teczowy napis wlasnie stracilem caly szacunek do WOSPu.
Mam nadzieję, że słowa dotrzymasz :) Ja dziś wrzuciłam do puszki w Lidlu - a i jutro jak kogoś z puszką spotkam to wrzucę :)
Bardzo fajny pomysł. Dałem słabe, bo chcę, żeby WOŚP zapłacił Tobie. Siema Oskar.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2016 o 19:58
Czy jesli napisze, ze 2+2 nie rowna sie 5 to jestem hejterem matematyki? Owsiak nie potrafi wytlumaczyc machinacji finansowych zwiazanych z WOSP i to jest _fakt_. Ale oczywiscie kazdy niech sobie robi z WLASNA gotowka co lubi. Place ponad 50% podatkow i wystarczy.
Lepiej wplac te pieniadze bezposrednio na jakies chore dziecko a nie na WOSP
poszukajcie artykułów matki kurki na temat Wosp
@hypnoza A po co szukać artykułów? Skoro temat został już zamknięty w sądzie. I Jurek przegrał z kredensem.
@Agresiva666 Jak widać po tym jak ludzie się w to angażują - nie dziwi mnie wysoki wynik PO czy Nowoczesnej - mamy w kraju ciemny lud.
A Jureczek Owsiak GRAAA TARA RARA RA ! :D Za Jureczka mocne, bo Król żebraków jest jeden! A i na Brudstok kasa sama się nie znajdzie :D TARA RARA RA !
https://www.youtube.com/watch?v=Ach6SdXAH6o
fajny pomysł. I nie przejmuj się krytyką, zawsze znajdą się mądrale, Plus dla Ciebie.
Ani grosza Owsiakowi. Cwaniakowi od Złotego Melona i Mrówki Całej.
To daj na caritas ale przestań już hejtować. Warto pomagać. Nie bądź chamski, bądź DOBRY.
To nie dawaj i gon sie za przeproszeniem :P
sprzed komputera. Rusz głową przed komputeręm ale dupę rusz sprzed ;niego.
RAFALOSKAR tylko wywiaz sie z obietnicy!
Nie zamierzam wspierać WOŚP, która większość dochodów przeznacza na reklamy
Widzę,że same głąby i dzieci internetów siedzą na demotywatorach i napychają kieszenie dla jurka owsika. Pozdro klaso 2gim :*.
zakichana akcja promocyjna zlodziejstwa.
w aukcjach biorą udział przede wszystkim firmy które poprzez kupno obniżają podatek który muszą odprowadzić do US
Zachęcam do zapoznania się ze sprawozdaniami finansowymi WOŚP - która jest z nami juz tyle lat, że zgromadziło się tego trochę. Poniżej znajdziecie tabelkę, ile wydano, a ile zuzyto na organizację tej hecy. http://files.tinypic.pl/i/00743/ra9u0pxuz74s.jpg Jak widać KAŻDA wrzucona do puszki złotówka oznacza 91 groszy przeznaczonych bezpośrednio na cele charytatywne. Sami osądźcie, czy to dużo, czy mało.
@tytusz Jeszcze dolicz dofinansowania z samorządów i czas antenowy jaki na tą hucpę poświęca telewizja.
@tytusz LICHWIARSTWO XXI wieku.
@Agresiva666 To teraz, kiedy już pokazałeś swoją niewiedzę, sprawdź sobie, co to znaczy lichwa. Przynajmniej czegoś się dowiesz.
@tytusz Oh oh już się nie podniecaj że znasz definicję. Martwi mnie to że nie potrafisz czytać między wierszami. Sajo
@Agresiva666 Nie podniecam się, że znam definicję. To oczywiste. Podniecam się, że może być ktoś tak niemądry, kto nie dość, że posługuje się jak blondynka słowami,m których nie rozumie, to jeszcze, zamiast uszy po sobie i cieszyć się, że się czegoś dowiedział, to tupetem i bezczelnością nadrabia brak wiedzy. I jeszcze te żałosne wykręty o "czytaniu między wierszami" ;)
@tytusz A gdzie ci powiedziałem że ja nie znam definicji? GDZIE? To ty mi zarzuciłeś, więc to durne domniemanie dało ci pretekst do napisania atakującego mnie wywodu. A moje stwierdzenie że nie potrafisz czytać między wierszami podtrzymuję. Więc to ty łaskawie skul uszy i SPŁYŃ. To mój ostatni post do twej marnej osóbki.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 stycznia 2016 o 19:02
@Agresiva666 Ty nie tylko nie znasz definicji, twoja ignorancja sięga dużo dalej, ty nawet nie znasz poprawnego brzmienia definiowanego słowa. Zamiast lichwy wymyśliłeś "lichwiartwo". Nic dziwnego, że bezczelnością, tupetem i, nomen omen, diabelną agresją usiłujesz nadrabiać prymitywizm i głupotę.
Dajcie spokój, zbierzmy Jurkowi trochę kasy, niech chłopina sobie coś ładnego kupi.
Też dałem mocne. 113zł już widzę.
Orkiestra orkiestrą ale jak chcecie pomagać to proszę !!! http://www.siepomaga.pl/oczko-hani
Co miesiąc płacimy na NFZ i czekamy rok na operację.
Co tydzień wrzucamy na "tacę", a i tak płacimy za każdą posługę kapłańską.
Całe życie płacimy na ZUS, a później jeśli dożyjemy dostajemy marne grosze na emeryturę.
Raz w roku dajemy dobrowolnie na WOŚP i taka awantura!
A najbardziej pyszczą katolicy ( w Polsce 95%) czy ci, którzy żyją według nauki Jezusa. Ci miłosierni i bogobojni samarytanie, dla których Papież jest przykładem i autorytetem.
Poważnie?!
Ludzie ogarnijcie się.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2016 o 13:49
@Toreador dobrowolnie powiadasz? A ile pieniędzy publicznych jest wydawanych na organizację Orkiestry? Są to kwoty idące w miliony złotych, żeby Pan Owsiak i jego rodzina przez firmy "Mrówka cała" "Jasna sprawa" "Złoty Melon" i inne mogli wyciągać grubą kasę. Kto chce niech płaci, ale dlaczego z publicznych pieniędzy jest to finansowane a Pan Owsiak twierdzi, że robi to charytatywnie? Fakt WOŚP mu nie płaci, płaci firmom, które do Owsiaka należą. To jest OK tak? Zakłamanie i hipokryzja WOŚPu sięgają zenitu, a to wszystko pod przykrywką pomocy.
Kiedy chcę pomóc komuś to wpłacam kasę i się tym nie chwalę na około. Samą motywacją jest chęć pomocy. Czułbym zażenowanie kiedy opowiadałbym o tym innym osobom. Inni muszą przy okazji nazbierać sobie pkt. na demotach.
WOŚP doji samorządową kasę na takie kwoty, że wszyscy Polacy nieźle się już dołożyli. Dla przykładu Gdańsk a w setkach innych miast kwoty są podobne. http://kontrowersje.net/sites/default/files/u7/gdansk.png
@sivert Moje miasto takie piękne :D
Jedyną wadą jest to że Owsiak przekazuje tylko około 60% tego co uzbiera. Reszte przeznacza na takie rzeczy jak np. jakieś rajdy. Tak wogule to sporo kradnie. Ale ogólnie nie bedę tu za dużo pisal na ten temat gdyż jest to bezsensowne.
@Batiatus Człowieku ty nawet nie wiesz co ty mówisz, tak w ogóle to wstyd nazwać cię tym człowiekiem...
suchazaba Człowieku ty nawet nie wiesz co ty mówisz, tak w ogóle to wstyd nazwać cię tym człowiekiem. Oto jak łatwo wykorzystać twoje wlasne slowa przeciwko tobie. Tak wogule to zlamałes pierwszą zasadę logiki.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2016 o 19:08
owsiak to mason i juz
policzcie sobie. 30.000 - 40000 złotych na organizację finału w średniej wielkości mieście. teraz pomóżcie to razy ilość miast w których jest to organizowane. około tysiąca. czyli daje to 30-40 milionów złotych. czyli niewiele mniej ile zbiera Owsiak.
i co? wpłacił??