Odpalami wikipedię a tam The Guardian – dziennik brytyjski o poglądach LIBERALNO-LEWICOWYCH. Ot, taka zagraniczna Wyborcza, doprawdy, źródło wiarygodne "w wuj"...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 lutego 2016 o 18:33
@mareczek00713 No tak bo na pewno to jest kłamstwo, a podany w artykule poradnik dla księży nie istnieje. No bo wszystko co źle o Kościele to propaganda, a co dobrze to prawdziwa prawda.
Nie Stachu, nie mówię że to na 100% kłamstwo, ale mówię że wybitnie prawdopodobne jest to że skłamali. Cytowanie Guardiana co do Watykanu jest jak cytowanie Wyborczej co do Lisa i Radia Maryja co do Rydzyka - może to być fałsz, może być prawda, niemniej źródło jest niegodne zaufania...
Nie, to ty nie rozumiesz - gazeta to źródło tak samo wiarygodne jak ty, ja czy moja sąsiadka. Ja powiem że tego nie ma, gazeta powie że jest i masz słowo przeciw słowu. Fakt że media coś mówią nie znaczy że to prawda, ba, to nawet nie musi być kłamstwo czy manipulacja tylko zwykła pomyłka...
@mareczek00713 Człowieku oni ci tam nawet cytują treść dokumentu. Czego chcesz więcej? Jak ty możesz uważać coś za nieprawdziwe skoro nawet nie potrafisz udowodnić, że jest tam jakieś kłamstwo? Ja ci mogę podać pierdyliard linków z lewa i prawa ale do ciebie i tak to nie dotrze.
Sadapa - "A document that spells out how senior clergy members ought to deal with allegations of abuse, which was recently released by the Vatican, emphasised that, though they must be aware of local laws, bishops’ only duty was to address such allegations internally." to z linku który dałem kilka komentarzy wyżej, jest ukryty bo ludziom widać nie podoba się realne źródło. Tak czy owak napisane jest "recently" tj. "niedawno" - The Guardian pisze o nowym dokumencie.
Podałeś źródło MÓWIĄCE że ów dokument istnieje, nie dające dowód że ten dokument istnieje. Oni nie podali żadnego dowodu, więc ich twierdzenie de facto jest z dupy.
@Fragglesik @Batiatus @mareczek00713 patrzcie, patrzcie taki typowy atencjusz i hipokryta jak stachuW w przypadku istnienia Boga mówi, że nie można udowodnić, że nie istnieje, bo to mają wierzący zrobić, a teraz sam prosi o dowód na nie. Swoją drogą wklepcie sobie w wyszukiwarkę demotów nick autora demota i dowiecie się, czego to typowy antyklerykał się chwyci, by podbić sobie ego i dorobić te kilka dcm do penisa. Swoją drogą ma jeszcze trzecie konto czyli 'xar'. Zupełnie jak użytkownik @sliko - obczajcie za co i ta 'ostoja mądrości' dostała dana.
@stachuJ - logika działa w ten sposób że to ty musisz udowodnić że taki poradnik istnieje, nie na odwrót. Inaczej twierdzenie że Bóg istnieje byłoby w 100% prawdziwe (zamiast być kwestią wiary) do czasu aż ty je obalisz...
StachuW - podałeś źródło mówiące że taki dokument istnieje, nie DOWÓD że taki dokument istnieje. Ich twierdzenie, niepoparte żadnymi dowodami, de facto jest z dupy.
@mareczek00713 Skoro nadal nie masz żadnego dowodu przeciwko to chyba o czymś to świadczy co nie? ?:) Ja mam źródło, sorki że nie mam kontaktów w Watykanie.
Masz źródło które nie przedstawiło dowodów, ergo słowo przeciw słowu. Logika działa tak że nie da się udowodnić nieistnienia czegoś i osoba przedstawiająca twierdzenie musi je udowodnić. Guardian nie udowodnił istnienia tego dokumentu i go nie przedstawił więc twoje źródło nie może być traktowane jako dowód. Spróbuj oskarżyć kogoś o zabójstwo bez żadnego dowodu poza "a pani A mówiła że..." to nie dość że ci gościa uniewinnią to ty będziesz miał proces o zniesławienie i fałszywe oskarżenie.
Mareczku, oznaczaj tak żebym widział twoją odpowiedź okej? Co do komentarza, to może jeszcze raz wkleje: " Watykan: Biskupi nie muszą informować władz o pedofilii księży Katoliccy biskupi nie mają obowiązku zgłaszania władzom przypadków seksualnego wykorzystywania dzieci przez księży - głosi najnowsza instrukcja postępowania dla duchowieństwa, wydana przez Watykan. [Plik dziecko_religia_3.jpg] Pobierz Kościół od dawna tuszował przestępstwa na dzieciach, popełnione przez katolickich duchownych. Z nowej instrukcji wynika, że nadal chce ten problem rozwiązywać ''wewnętrznie''. Dokument mówi, że nawet w państwach, których informowanie władz o przestępstwach pedofilskich jest obowiązkowe, biskupi nie muszą tego robić. Choć biskupi powinni przestrzegać prawa, to jedynym ich obowiązkiem jest „wewnętrzne radzenie sobie” z przypadkami pedofilii księży – głosi instrukcja, pozostawiają ofierze lub jej rodzinie ewentualną decyzję o zawiadomieniu policji. Watykańska instrukcja, napisana przez konsultanta Papieskiej Rady ds. Rodziny, jest częścią szerszego programu szkoleń dla nowo mianowanych biskupów. Znany dziennikarz-watykanista John Allen zwraca uwagę, że w tym programie nie odgrywa żadnej roli specjalna Komisja ds. Ochrony Nieletnich, choć papież Franciszek utworzył ją po to, by rozwijała „najlepsze praktyki” w celu radzenia sobie ze zjawiskiem klerykalnej pedofilii. Wydane przez Watykan wytyczne dla biskupów wywołały powszechne zdumienie, bo stoją w całkowitej sprzeczności z zapewnieniami Kościoła katolickiego o zwalczaniu pedofilii we własnych szeregach. Amerykańska organizacja SNAP, zajmująca się pomocą ofiarom klerykalnej pedofilii, jest zaniepokojona, że wiele osób wciąż jest przekonanych o dobrej woli Kościoła. To bulwersujące i niebezpieczne, iż tak wielu ludzi wierzy w mit, że biskupi zmieniają swoje podejście wobec pedofilii księży. Mało kto zwraca uwagę na dowody – jak te, które przedstawił Allen – że tak się nie dzieje, napisała organizacja SNAP w swoim oświadczeniu. "
I znowu mi cwaniaki nie wysłali powiadomień bo znają moją zaciekłość. @stachuW podałeś źródło które już dawno zostało obalone tylko ty nie możesz tego zauważyć. Powtarzasz się tak w ogóle. Podawanie jakiś lewicowych źródeł ci nie pomaga. Ten twój dziennikarz to tak na oko tali drugi TVN. Ich twierdzenie, niepoparte żadnymi dowodami, de facto jest z dupy. I antyreligijna organizacja z ameryki gdzie jakbyś nie wiedział panuje anglikanizm a nie katolicyzm a to różnica. Masz źródło które nie przedstawiło dowodów, ergo słowo przeciw słowu. Guardian nie udowodnił istnienia tego dokumentu i go nie przedstawił więc twoje źródło nie może być traktowane jako dowód. Spróbuj oskarżyć kogoś o zabójstwo bez żadnego dowodu poza "a pani A mówiła że..." to nie dość że ci gościa uniewinnią to ty będziesz miał proces o zniesławienie i fałszywe oskarżenie. @mareczek00713 użyłem cześci twoich słów w moim komentarzu. Jeśli ci to przeszkadza napisz a je usunę. A dla stacha lektura niech sobie poczyta zdanie obu stron a nie tylko jednej skrajnie lewicowej myśląc że ona ma tylko rację. http://sciaga.pl/tekst/50012-51-rola_kosciola_w_powstaniu_i_rozwoju_panstwa_polskiego
stachuW o logice na przykład. Słyszałeś o czymś takim? Myślisz że jak się uprzesz i napiszesz kilka razy to samo argumentując bo tak to masz rację? I jak to w twoim zwyczaju olewasz dane które ci podałem jako że nie umiesz ich podważyć? Masz je jeszcze raz. podałeś źródło które już dawno zostało obalone tylko ty nie możesz tego zauważyć. Powtarzasz się tak w ogóle. Podawanie jakiś lewicowych źródeł ci nie pomaga. Ten twój dziennikarz to tak na oko tali drugi TVN. Ich twierdzenie, niepoparte żadnymi dowodami, de facto jest z dupy. I antyreligijna organizacja z ameryki gdzie jakbyś nie wiedział panuje anglikanizm a nie katolicyzm a to różnica. Masz źródło które nie przedstawiło dowodów, ergo słowo przeciw słowu. Guardian nie udowodnił istnienia tego dokumentu i go nie przedstawił więc twoje źródło nie może być traktowane jako dowód. Spróbuj oskarżyć kogoś o zabójstwo bez żadnego dowodu poza "a pani A mówiła że..." to nie dość że ci gościa uniewinnią to ty będziesz miał proces o zniesławienie i fałszywe oskarżenie.
@Fragglesik Ja mam zrodlo a ty masz slowo. Ja moge powiedziec,ze sie smierdzisz i nie musze tego udowadniac bo wszystkie twoje argumenty sa lewackie. Nie masz zadnego dowodu na klamstwo, tylko hasla. Sam narzekasz na lewakow, a zobacz na swoje zachowanie.
Stachu - uważam że jesteś zieloną ośmiornicą w ciele człowieka, udowodnij mi że nie jesteś zieloną ośmiornicą w ciele człowieka albo uznam cię za zwierzę, a jako że zwierzęta nie potrafią pisać twoje komentarze nigdy nie istniały więc twoje twierdzenie o istnieniu tego dokumentu nie istnieje. Rozumiesz absurd? To ty masz udowodnić że ten dokument istnieje, nie Flagglesik że nie istnieje.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 lutego 2016 o 19:36
@Fragglesik Tyle, że Twoje źródło nie podaje źródła, a jedynie stwierdza z powietrza, że coś takiego jest, a ja nie zamierzam opierać się na gazecie poziomu superekspresu" Tak samo można powiedzieć o dowolnej informacji z dowolnej gazety.
Może to ci coś da do myślenia
"
Watykan: Biskupi nie muszą informować władz o pedofilii księży
Katoliccy biskupi nie mają obowiązku zgłaszania władzom przypadków seksualnego wykorzystywania dzieci przez księży - głosi najnowsza instrukcja postępowania dla duchowieństwa, wydana przez Watykan.
[Plik dziecko_religia_3.jpg]
Pobierz
Kościół od dawna tuszował przestępstwa na dzieciach, popełnione przez katolickich duchownych. Z nowej instrukcji wynika, że nadal chce ten problem rozwiązywać ''wewnętrznie''.
Dokument mówi, że nawet w państwach, których informowanie władz o przestępstwach pedofilskich jest obowiązkowe, biskupi nie muszą tego robić. Choć biskupi powinni przestrzegać prawa, to jedynym ich obowiązkiem jest „wewnętrzne radzenie sobie” z przypadkami pedofilii księży – głosi instrukcja, pozostawiają ofierze lub jej rodzinie ewentualną decyzję o zawiadomieniu policji.
Watykańska instrukcja, napisana przez konsultanta Papieskiej Rady ds. Rodziny, jest częścią szerszego programu szkoleń dla nowo mianowanych biskupów. Znany dziennikarz-watykanista John Allen zwraca uwagę, że w tym programie nie odgrywa żadnej roli specjalna Komisja ds. Ochrony Nieletnich, choć papież Franciszek utworzył ją po to, by rozwijała „najlepsze praktyki” w celu radzenia sobie ze zjawiskiem klerykalnej pedofilii.
Wydane przez Watykan wytyczne dla biskupów wywołały powszechne zdumienie, bo stoją w całkowitej sprzeczności z zapewnieniami Kościoła katolickiego o zwalczaniu pedofilii we własnych szeregach. Amerykańska organizacja SNAP, zajmująca się pomocą ofiarom klerykalnej pedofilii, jest zaniepokojona, że wiele osób wciąż jest przekonanych o dobrej woli Kościoła.
To bulwersujące i niebezpieczne, iż tak wielu ludzi wierzy w mit, że biskupi zmieniają swoje podejście wobec pedofilii księży. Mało kto zwraca uwagę na dowody – jak te, które przedstawił Allen – że tak się nie dzieje, napisała organizacja SNAP w swoim oświadczeniu. " @mareczek00713 Fraglesowi podaje źródło, a ten twierdzi, że to nie prawda. Mógłbym mu podać tysiące linków z tej sprawy ale po co, skoro on i tak uzna to za propagande i lewactwo? I co to za dyskutant skoro nie ma żadnego argumentu na obronę swojej tezy?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2016 o 8:31
Nic się nie zmieniło w polityce Kościoła w zakresie współpracy z władzami państwowymi w sprawach dotyczących wykorzystania seksualnego - podkreśla o. Federico Lombardi.
Nowinka Gazety Wyborczej okazała się fantazją anty-Kościelną.
@patryko66 Zgadza się, nic się nie zmieniło. Jak nie informowali tak dalej nie będą informowali. Jak zamiatali pod dywan tak dalej będą zamiatać. Jak przenosili do innej parafii tak dalej będą przenosić.
@Obcy Nazywając @aku666 idiotą rozumiem, że uważasz za prawdziwe odwrotność tego co napisał – "Dużo się nie zmieniło. Teraz już biskupi informują policję o przypadkach pedofilii wśród księży. Nie zamiatają już pod dywan takich spraw. Nie przenoszą do innej parafii." Czy mam rację?
To jest wypowiedź jednego z lewackich francuskich biskupów która jest SPRZECZNA z wytycznymi papieża. Nie pie....e więc, że jest to stanowisko WATYKANU bo k...a nie jest. To jest jeden biskup lewak.
"Słowo +Bóg+ jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem ludzkiej słabości a Biblia zbiorem dostojnych, ale jednak prymitywnych, legend, które są ponadto dość dziecinne. Żadna interpretacja, niezależnie od tego jak subtelna, nie może (dla mnie) tego zmienić"
I to wszystko robią w imię boga, w dupie mam taką religie
Nie, no oni nic nie muszą...
poproszę źródło.
@cynick http://www.polskatimes.pl/artykul/9388042,watykan-biskupi-nie-musza-informowac-wladz-swieckich-o-przypadkach-pedofilii-wsrod-ksiezy,id,t.html Wystarczyło wklepać w Googla.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lutego 2016 o 17:59
Chaser, to jest niby źródło? Źródło to jest to http://www.theguardian.com/world/2016/feb/10/catholic-bishops-not-obliged-report-clerical-child-abuse-vatican-says Wiesz, generalnie to co podałeś to źródło że Polska Times napisało że Guardian napisał...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lutego 2016 o 18:36
@cynick Katolicki portal Crux, artykuł wieloletniego korespondenta watykańskiego, proszę bardzo: http://www.cruxnow.com/church/2016/02/07/what-new-catholic-bishops-are-and-arent-being-told-on-sex-abuse/
Odpalami wikipedię a tam The Guardian – dziennik brytyjski o poglądach LIBERALNO-LEWICOWYCH. Ot, taka zagraniczna Wyborcza, doprawdy, źródło wiarygodne "w wuj"...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lutego 2016 o 18:33
@mareczek00713 No tak bo na pewno to jest kłamstwo, a podany w artykule poradnik dla księży nie istnieje. No bo wszystko co źle o Kościele to propaganda, a co dobrze to prawdziwa prawda.
Nie Stachu, nie mówię że to na 100% kłamstwo, ale mówię że wybitnie prawdopodobne jest to że skłamali. Cytowanie Guardiana co do Watykanu jest jak cytowanie Wyborczej co do Lisa i Radia Maryja co do Rydzyka - może to być fałsz, może być prawda, niemniej źródło jest niegodne zaufania...
@mareczek00713 Gadanie o kłamstwie bez dowodów jest niepoważne.Udowodnij, że dokument tego nie zawiera.
@stachu - twierdzenie bez przedstawienia treści dokumentu jest niepoważne. Udowodnij że dokument to zawiera...
Nie, to ty nie rozumiesz - gazeta to źródło tak samo wiarygodne jak ty, ja czy moja sąsiadka. Ja powiem że tego nie ma, gazeta powie że jest i masz słowo przeciw słowu. Fakt że media coś mówią nie znaczy że to prawda, ba, to nawet nie musi być kłamstwo czy manipulacja tylko zwykła pomyłka...
@mareczek00713 Człowieku oni ci tam nawet cytują treść dokumentu. Czego chcesz więcej? Jak ty możesz uważać coś za nieprawdziwe skoro nawet nie potrafisz udowodnić, że jest tam jakieś kłamstwo? Ja ci mogę podać pierdyliard linków z lewa i prawa ale do ciebie i tak to nie dotrze.
@mareczek00713 https://pl.wikipedia.org/wiki/Crimen_sollicitationis
Sadapa - "A document that spells out how senior clergy members ought to deal with allegations of abuse, which was recently released by the Vatican, emphasised that, though they must be aware of local laws, bishops’ only duty was to address such allegations internally." to z linku który dałem kilka komentarzy wyżej, jest ukryty bo ludziom widać nie podoba się realne źródło. Tak czy owak napisane jest "recently" tj. "niedawno" - The Guardian pisze o nowym dokumencie.
@mareczek00713
GW jest prawicowo-liberalna, więc nie porównuj jej do Guardiana.
Zaymoon, po prostu daj mi namiar na swojego dilera bo to co ci daje musi ostro kopać.
Kościół pedofilią stoi
@tomxy To międzynarodówka socjalistyczna ma status kościoła?
@FilozofNaKoksie Użyję argumentu chętnie używanego przez obrońców pedofili i księży: To że takich spotkałeś nie oznacza, że wszyscy tacy są.
https://pl-pl.facebook.com/notes/nowy-ateizm/spis-ksi%C4%99%C5%BCy-pedofil%C3%B3w-arty%C5%9Bci-wybrani/376658015745064/
To też bzdury i propaganda? Oczywiście jest ich o wiele więcej.
Pogodzę państwa. Nie wszyscy księża są niebezpieczni dla dzieci. Dzieciom na pewno nie zagraża np. Ksiądz Krzysztof Charamsa
A tak poza tym homoseksualizm i ateizm to choroby umysłowe, co widać po wyboistej karierze posłów TR.
Bo ci wszyscy pedo-księża to opłacani przez takich ludzi jak Soros- agenci, którzy mają na celu upadek moralny Kościoła
Źródło to nie żadna gazeta, nie żaden dziennikarz. W tym wypadku źródło to Instrukcja Watykanu. Poproszę o źródło.
Podałeś źródło MÓWIĄCE że ów dokument istnieje, nie dające dowód że ten dokument istnieje. Oni nie podali żadnego dowodu, więc ich twierdzenie de facto jest z dupy.
Mam pytanie kiedy przestaniesz się wzorować na lewicowych źródłach gdzie dane są wyssane z palca?
@Batiatus Udowodnij, że taki poradnik nie istnieje
@Fragglesik @Batiatus @mareczek00713 patrzcie, patrzcie taki typowy atencjusz i hipokryta jak stachuW w przypadku istnienia Boga mówi, że nie można udowodnić, że nie istnieje, bo to mają wierzący zrobić, a teraz sam prosi o dowód na nie. Swoją drogą wklepcie sobie w wyszukiwarkę demotów nick autora demota i dowiecie się, czego to typowy antyklerykał się chwyci, by podbić sobie ego i dorobić te kilka dcm do penisa. Swoją drogą ma jeszcze trzecie konto czyli 'xar'. Zupełnie jak użytkownik @sliko - obczajcie za co i ta 'ostoja mądrości' dostała dana.
Kłamstwo z xarem już się wydało, skompromitowałeś się to teraz zaczynasz z czymś co było dwa lata temu?;D Masz refleks!
@stachuJ - logika działa w ten sposób że to ty musisz udowodnić że taki poradnik istnieje, nie na odwrót. Inaczej twierdzenie że Bóg istnieje byłoby w 100% prawdziwe (zamiast być kwestią wiary) do czasu aż ty je obalisz...
@stachuW w myśl prawa polskiego trzeba udowodnić że coś jest a nie że czegoś nie ma. Wykaż się. ~skystylexxx ja też znam innego antykleryka.
@mareczek00713 Podalem zrodlo na ktorego nie potrafisz obalic. A oni z dupy takich info nie maja :)
StachuW - podałeś źródło mówiące że taki dokument istnieje, nie DOWÓD że taki dokument istnieje. Ich twierdzenie, niepoparte żadnymi dowodami, de facto jest z dupy.
@mareczek00713 Skoro nadal nie masz żadnego dowodu przeciwko to chyba o czymś to świadczy co nie? ?:) Ja mam źródło, sorki że nie mam kontaktów w Watykanie.
Masz źródło które nie przedstawiło dowodów, ergo słowo przeciw słowu. Logika działa tak że nie da się udowodnić nieistnienia czegoś i osoba przedstawiająca twierdzenie musi je udowodnić. Guardian nie udowodnił istnienia tego dokumentu i go nie przedstawił więc twoje źródło nie może być traktowane jako dowód. Spróbuj oskarżyć kogoś o zabójstwo bez żadnego dowodu poza "a pani A mówiła że..." to nie dość że ci gościa uniewinnią to ty będziesz miał proces o zniesławienie i fałszywe oskarżenie.
Mareczku, oznaczaj tak żebym widział twoją odpowiedź okej? Co do komentarza, to może jeszcze raz wkleje: " Watykan: Biskupi nie muszą informować władz o pedofilii księży Katoliccy biskupi nie mają obowiązku zgłaszania władzom przypadków seksualnego wykorzystywania dzieci przez księży - głosi najnowsza instrukcja postępowania dla duchowieństwa, wydana przez Watykan. [Plik dziecko_religia_3.jpg] Pobierz Kościół od dawna tuszował przestępstwa na dzieciach, popełnione przez katolickich duchownych. Z nowej instrukcji wynika, że nadal chce ten problem rozwiązywać ''wewnętrznie''. Dokument mówi, że nawet w państwach, których informowanie władz o przestępstwach pedofilskich jest obowiązkowe, biskupi nie muszą tego robić. Choć biskupi powinni przestrzegać prawa, to jedynym ich obowiązkiem jest „wewnętrzne radzenie sobie” z przypadkami pedofilii księży – głosi instrukcja, pozostawiają ofierze lub jej rodzinie ewentualną decyzję o zawiadomieniu policji. Watykańska instrukcja, napisana przez konsultanta Papieskiej Rady ds. Rodziny, jest częścią szerszego programu szkoleń dla nowo mianowanych biskupów. Znany dziennikarz-watykanista John Allen zwraca uwagę, że w tym programie nie odgrywa żadnej roli specjalna Komisja ds. Ochrony Nieletnich, choć papież Franciszek utworzył ją po to, by rozwijała „najlepsze praktyki” w celu radzenia sobie ze zjawiskiem klerykalnej pedofilii. Wydane przez Watykan wytyczne dla biskupów wywołały powszechne zdumienie, bo stoją w całkowitej sprzeczności z zapewnieniami Kościoła katolickiego o zwalczaniu pedofilii we własnych szeregach. Amerykańska organizacja SNAP, zajmująca się pomocą ofiarom klerykalnej pedofilii, jest zaniepokojona, że wiele osób wciąż jest przekonanych o dobrej woli Kościoła. To bulwersujące i niebezpieczne, iż tak wielu ludzi wierzy w mit, że biskupi zmieniają swoje podejście wobec pedofilii księży. Mało kto zwraca uwagę na dowody – jak te, które przedstawił Allen – że tak się nie dzieje, napisała organizacja SNAP w swoim oświadczeniu. "
I znowu mi cwaniaki nie wysłali powiadomień bo znają moją zaciekłość. @stachuW podałeś źródło które już dawno zostało obalone tylko ty nie możesz tego zauważyć. Powtarzasz się tak w ogóle. Podawanie jakiś lewicowych źródeł ci nie pomaga. Ten twój dziennikarz to tak na oko tali drugi TVN. Ich twierdzenie, niepoparte żadnymi dowodami, de facto jest z dupy. I antyreligijna organizacja z ameryki gdzie jakbyś nie wiedział panuje anglikanizm a nie katolicyzm a to różnica. Masz źródło które nie przedstawiło dowodów, ergo słowo przeciw słowu. Guardian nie udowodnił istnienia tego dokumentu i go nie przedstawił więc twoje źródło nie może być traktowane jako dowód. Spróbuj oskarżyć kogoś o zabójstwo bez żadnego dowodu poza "a pani A mówiła że..." to nie dość że ci gościa uniewinnią to ty będziesz miał proces o zniesławienie i fałszywe oskarżenie. @mareczek00713 użyłem cześci twoich słów w moim komentarzu. Jeśli ci to przeszkadza napisz a je usunę. A dla stacha lektura niech sobie poczyta zdanie obu stron a nie tylko jednej skrajnie lewicowej myśląc że ona ma tylko rację. http://sciaga.pl/tekst/50012-51-rola_kosciola_w_powstaniu_i_rozwoju_panstwa_polskiego
@Batiatus Obalone? Rzuconym hasłem?;D Sam nie potrafisz udowodnić klamstw, to o czym tu mówimy?
stachuW o logice na przykład. Słyszałeś o czymś takim? Myślisz że jak się uprzesz i napiszesz kilka razy to samo argumentując bo tak to masz rację? I jak to w twoim zwyczaju olewasz dane które ci podałem jako że nie umiesz ich podważyć? Masz je jeszcze raz. podałeś źródło które już dawno zostało obalone tylko ty nie możesz tego zauważyć. Powtarzasz się tak w ogóle. Podawanie jakiś lewicowych źródeł ci nie pomaga. Ten twój dziennikarz to tak na oko tali drugi TVN. Ich twierdzenie, niepoparte żadnymi dowodami, de facto jest z dupy. I antyreligijna organizacja z ameryki gdzie jakbyś nie wiedział panuje anglikanizm a nie katolicyzm a to różnica. Masz źródło które nie przedstawiło dowodów, ergo słowo przeciw słowu. Guardian nie udowodnił istnienia tego dokumentu i go nie przedstawił więc twoje źródło nie może być traktowane jako dowód. Spróbuj oskarżyć kogoś o zabójstwo bez żadnego dowodu poza "a pani A mówiła że..." to nie dość że ci gościa uniewinnią to ty będziesz miał proces o zniesławienie i fałszywe oskarżenie.
@Fragglesik Udowodnij, że ten dokument nie istnieje.
@Fragglesik Ja mam zrodlo a ty masz slowo. Ja moge powiedziec,ze sie smierdzisz i nie musze tego udowadniac bo wszystkie twoje argumenty sa lewackie. Nie masz zadnego dowodu na klamstwo, tylko hasla. Sam narzekasz na lewakow, a zobacz na swoje zachowanie.
Stachu - uważam że jesteś zieloną ośmiornicą w ciele człowieka, udowodnij mi że nie jesteś zieloną ośmiornicą w ciele człowieka albo uznam cię za zwierzę, a jako że zwierzęta nie potrafią pisać twoje komentarze nigdy nie istniały więc twoje twierdzenie o istnieniu tego dokumentu nie istnieje. Rozumiesz absurd? To ty masz udowodnić że ten dokument istnieje, nie Flagglesik że nie istnieje.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lutego 2016 o 19:36
@Fragglesik Tyle, że Twoje źródło nie podaje źródła, a jedynie stwierdza z powietrza, że coś takiego jest, a ja nie zamierzam opierać się na gazecie poziomu superekspresu" Tak samo można powiedzieć o dowolnej informacji z dowolnej gazety.
Może to ci coś da do myślenia
"
Watykan: Biskupi nie muszą informować władz o pedofilii księży
Katoliccy biskupi nie mają obowiązku zgłaszania władzom przypadków seksualnego wykorzystywania dzieci przez księży - głosi najnowsza instrukcja postępowania dla duchowieństwa, wydana przez Watykan.
[Plik dziecko_religia_3.jpg]
Pobierz
Kościół od dawna tuszował przestępstwa na dzieciach, popełnione przez katolickich duchownych. Z nowej instrukcji wynika, że nadal chce ten problem rozwiązywać ''wewnętrznie''.
Dokument mówi, że nawet w państwach, których informowanie władz o przestępstwach pedofilskich jest obowiązkowe, biskupi nie muszą tego robić. Choć biskupi powinni przestrzegać prawa, to jedynym ich obowiązkiem jest „wewnętrzne radzenie sobie” z przypadkami pedofilii księży – głosi instrukcja, pozostawiają ofierze lub jej rodzinie ewentualną decyzję o zawiadomieniu policji.
Watykańska instrukcja, napisana przez konsultanta Papieskiej Rady ds. Rodziny, jest częścią szerszego programu szkoleń dla nowo mianowanych biskupów. Znany dziennikarz-watykanista John Allen zwraca uwagę, że w tym programie nie odgrywa żadnej roli specjalna Komisja ds. Ochrony Nieletnich, choć papież Franciszek utworzył ją po to, by rozwijała „najlepsze praktyki” w celu radzenia sobie ze zjawiskiem klerykalnej pedofilii.
Wydane przez Watykan wytyczne dla biskupów wywołały powszechne zdumienie, bo stoją w całkowitej sprzeczności z zapewnieniami Kościoła katolickiego o zwalczaniu pedofilii we własnych szeregach. Amerykańska organizacja SNAP, zajmująca się pomocą ofiarom klerykalnej pedofilii, jest zaniepokojona, że wiele osób wciąż jest przekonanych o dobrej woli Kościoła.
To bulwersujące i niebezpieczne, iż tak wielu ludzi wierzy w mit, że biskupi zmieniają swoje podejście wobec pedofilii księży. Mało kto zwraca uwagę na dowody – jak te, które przedstawił Allen – że tak się nie dzieje, napisała organizacja SNAP w swoim oświadczeniu. " @mareczek00713 Fraglesowi podaje źródło, a ten twierdzi, że to nie prawda. Mógłbym mu podać tysiące linków z tej sprawy ale po co, skoro on i tak uzna to za propagande i lewactwo? I co to za dyskutant skoro nie ma żadnego argumentu na obronę swojej tezy?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2016 o 8:31
@Fragglesik https://pl.wikipedia.org/wiki/Crimen_sollicitationis
@sedapa
No chyba jesteś niepoważny.... ja już chcesz podawać Crimen sollicitationis to raczej podawaj to http://www.vatican.va/resources/resources_crimen-sollicitationis-1962_en.html
Wiecie że w watykanie nie rządzą Chrześcijanie? Tylko tak zwany "naród wybrany"?
Kościół jest statystycznie najbardziej bezpiecznym od pedofilii miejscem.
zapasione sprośne knury!! ciekawe co by gadali jakby chodziło o ich dzieci!!!!!
@szaza77 A jeśli rodzina lub sam pokrzywdzony nie chcą by sprawa została upubliczniona, czy wtedy też biskupi powinni ją upublicznić?
@cynick Tu chodzi o to, że nie mają obowiązku podać pedofila na policję. To kuriozalne.
instytucja nie godna zaufania !!!
@Orlando73 W artykule nie ma mowy o państwie socjalistycznym.
Jakim cudem pisowskie trolle tego nie zdążyły zarzucić minusami? Normalnie cud.
Zaprawdę powiadam Wam, ateizm wśród księży jest wyższy niż u świeckich
Kur*a kur*ie łba nie urwie.
Nic się nie zmieniło w polityce Kościoła w zakresie współpracy z władzami państwowymi w sprawach dotyczących wykorzystania seksualnego - podkreśla o. Federico Lombardi.
Nowinka Gazety Wyborczej okazała się fantazją anty-Kościelną.
@patryko66 Zgadza się, nic się nie zmieniło. Jak nie informowali tak dalej nie będą informowali. Jak zamiatali pod dywan tak dalej będą zamiatać. Jak przenosili do innej parafii tak dalej będą przenosić.
@aku666 idź być idiotą gdzie indziej
@0bcy prawdę napisał to idiota?;D
@Obcy Nazywając @aku666 idiotą rozumiem, że uważasz za prawdziwe odwrotność tego co napisał – "Dużo się nie zmieniło. Teraz już biskupi informują policję o przypadkach pedofilii wśród księży. Nie zamiatają już pod dywan takich spraw. Nie przenoszą do innej parafii." Czy mam rację?
Albo "Kur*a kur*ie łba nie urwie" jak to mawiał Henselt :D
To jest wypowiedź jednego z lewackich francuskich biskupów która jest SPRZECZNA z wytycznymi papieża. Nie pie....e więc, że jest to stanowisko WATYKANU bo k...a nie jest. To jest jeden biskup lewak.
"Słowo +Bóg+ jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem ludzkiej słabości a Biblia zbiorem dostojnych, ale jednak prymitywnych, legend, które są ponadto dość dziecinne. Żadna interpretacja, niezależnie od tego jak subtelna, nie może (dla mnie) tego zmienić"
I to wszystko robią w imię boga, w dupie mam taką religie