Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
644 718
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
Q qqp
+2 / 8

kopiuj wklej z bardzo starej gazety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waikiki823
+8 / 18

I co z tego, że skopiowane? Nie każdy ma jak Ty 70 lat i pamięta stare gazety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+2 / 8

@waikiki823: Przez całe moje 80 lat bawił mnie ten dowcip, i nie przestaje bawić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Soul_shade
-1 / 1

@qqp lepsze ze starej gazety niż ten sam tekst na 10 różnych popularnych stronach, albo setny raz to samo na g(ł)ównej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Flaaj
+1 / 1

wait, what?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kawalarz_niecnota
+3 / 3

Oooohohohoho, poziom wody w jeziorze Bajkał właśnie spadł o 2 metry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tffarożek
0 / 2

Już dawno nie stuka, ponieważ w większości tory są obecnie spawane, a nie skręcane, a stukanie było efektem najeżdżania kół na przerwy w kolejnych zestawianych ze sobą odcinkach torów. W tej chwili takich przerw już nie ma (a może i jeszcze są na jakichś prowincjonalnych liniach trzeciorzędnego znaczenia) i pociągi niestety nie stukają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek141095
0 / 2

szyny nie bez powodu były składane z odcinków. Są w przyrodzie takie zjawiska jak kruche pęknięcie czy rozszerzalność cieplna. Zimą przerwy były odczuwalne, a latem ich praktycznie nie było bo szyny zwiększały objętość pod wpływem ciepła. Nie wiem jak to jest teraz rozwiązane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sten1986
0 / 2

I są dalej te przerwy chłopczyku, nawet we Wrocławiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ibonek
0 / 0

Nie do końca masz rację.Nawet na równych torach też może stukać. Ale to już wina będzie kół, tzw. płaskich miejsc, które powstają gdy klocki zacisną się na obręczach i zablokują koło. Tudzież spowodują, że kawałki okładzin klocków " przyspawają" się do obręczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Acid55555
0 / 0

zgadza się to wina kół. konkretniej pociąg hamując, na chwilę blokuje koła przez co się ścierają. powstaje płaska powierzchnia, która jest powodem stukotu, a nie żadne łączenia szyn jak koledzy wyżej uważają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2016 o 21:17

avatar Daniel97
0 / 0

i wszystkie problemy życiowe zostały rozwiązane, a tak na serio to powinni jednak coś zrobić z tymi hakami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Niewidus
0 / 0

A prezentowany wyżej okaz to Rzęch 1900, który na stałe gości na naszych torach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tymonteusz
0 / 0

Stukot powoduje najechanie koła na łącznie sie szyn ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Schweppess
0 / 0

Raczej najechanie koła na łączenie szyn powoduje stukot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dzizaskrajst0
-1 / 1

sam to wymysliłes czy mama ci pomogła?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toooomelo
0 / 0

Zabawne. Fajne :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karpiu_
0 / 0

Ludzie, litości, nie musicie tłumaczyć że to przez przerwy w szynach, chyba każdy ma na tyle oleju w głowie że zrozumie że to żart... A swoją drogą u nas na wydziale to ciągle w jakiś tam sposób krąży ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TVC
0 / 0

Pociąg najeżdża na łączenie szyn. Więc to tak stuka ... :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yoshisan
0 / 0

hak? jaki hak? wzór na pole koła to pi er kwadrat. i to właśnie ten kwadrat tak napier***a ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kendy2710
0 / 0

Ja słyszałem, że to przez ten "kwadrat" we wzorze na pole koła :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem