Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
74 83
-

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~Inanuan
+7 / 7

A ja mam UPC już 10 lat i internet chodzi jak trzeba i TV dobra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raviK
+2 / 2

Od 8 lat UPC (najpierw jeszcze jako Aster) - były dwie większe przerwy w działaniu: raz 10h, raz 5h (plus 2 krótsze po 1h). Przez 8 lat!
Łącze wyciąga tyle ile teoretycznie ma mieć (transfery wielokrotnie sprawdzane na własnych serwerach ftp).
Wcześniej: Dialog i Tepsa = ciągłe problemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C konto usunięte
+5 / 5

Bzdury. Korzystam w taki czy inny sposób z internetu od UPC od ok. 15 lat. Owszem były awarie, były problemy, ale ogólna ocena jest bardzo pozytywna i z czystym sumieniem mogę polecić każdemu. A że są awarie? Jak wszędzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar iksu85
+3 / 3

masz problem?? zmień operatora

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nbdd
+1 / 1

Nie możesz zmienić operatora? Masz problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 2

@iksu85 tak tylko nie zawsze jest to miłe dla kieszeni tu jesteś związany z umową (której nie wymówisz bo operator się wywiązuje stąd na umowach słynne prędkość DO X Mbit/s) a jeszcze Ci przyjdzie płacić za kolejny Internet. Zresztą nie chodzi nawet o te parę złotych tylko wkurza że dostają kasę za nic. Wiem bo sam lata temu byłem w podobnej sytuacji tyle że z innym operatorem (nie wymienię bo to lokalny operator).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
0 / 2

@kAzek29 prędkość ma być zagwarantowana do routera brzegowego i to się da wymusić na operatorze. Jeżeli udostępniają jakiś test prędkości na swojej stronie ma on wskazywać tyle ile jest umowa ( plus minus kilka %). Co prawda wymaga to wiedzy i wytrwałości ale net będzie pracował tak jak należy. Klika, kilkanaście godzin wiszenia na infolinii, wykazanie się wiedzą większą niż gość na "pierwszej pomocy". Wtedy przełączają cię do drugiej linii wsparcia a tam już siedzi zazwyczaj ktoś kto rozumie iż nie mówisz w suahili i da się załatwić prawie wszystko (zgodne z umową)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szampon2
-1 / 3

Ja za to ostatnio przeskoczyłem z Orange do Plusa. Dostałem 5-10 krotnie szybszy internet (w zależności od pory dnia), bez limitu danych i za połowę tej ceny, którą płaciłem w Orange. Do tego mam dużo mocniejszy i mobilny router, zniknął też problem awarii i niestabilnego działania.

Także tego, mogę polecić, a że jako net mobilny jest prawie wszędzie to można uderzać do nich. Żałuję, że nie olałem Orange już wcześniej, za bardzo się rozleniwili tym, że mają mnóstwo klientów i przestali o nich dbać czy o jakikolwiek rozwój. Teraz mam naprawdę parę razy szybszy i stabilniejszy net a do tego oszczędzam 420 zł rocznie. Bo przecież pazerne Orange za każdy 1 Mb liczył sobie jak za platynę.

PS: I jak na ironię, mimo nieco wyższego pingu gry online działają mi lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+2 / 2

to że Orange to nie pierwszy sort operatorów to wiadomo od dawna, ale taką bezczelną reklamę plusa to mogłeś sobie darować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~noddam
+1 / 1

Miałem UPC parę lat temu w Warszawie, działało dobrze, byłem zadowolony. Rok temu wykupiłem internet (chyba do 50mbps) w Lublinie, także od UPC. Łącze było bardzo niestabilne, praktycznie codziennie między 23 a 1 w nocy internetu nie było. W trakcie dnia zrywało połączenie bez powodu. Wielokrotnie to zgłaszałem. Dopiero jak postraszyłem, że skieruję sprawę do urzędu spraw konsumenta to sytuacja się poprawiła (co dowodzi, że problemem nie były stare kable jak mi próbowali wcisnąć konsultanci). Nie na długo, bo już 3 miesiące później wrócili do starych nawyków. Zmieniłem adres zamieszkania, upc nie świadczyło usług pod nowym adresem, więc musiałem zerwać umowę. Wlepili mi karę za wcześniejsze rozwiązanie mimo, że wina leży po ich stronie (w centrum miasta nie mają kabli!?). UPC to chłam, teraz mam Orange i mimo powszechnej złej opinii o tym operatorze to mogę powiedzieć, że internet działa stabilnie. Ostatnio zamontowali mi światłowód, więc i tv za darmo na rok. Od kiedy mam neta z Orange nic się nie psuje, czasem spada prędkość na łączu ale bądźmy szczerzy, 30mbps to też dużo więc taki spadek nawet nie jest zauważalny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BJablonski
0 / 0

Jeżeli ktoś z Państwa prowadzi firmę lub jest reprezentantem działu handlowego/marketingowego/księgowego tudzież jest osobą odpowiedzialną za współpracę w firmie i bierze pod uwagę możliwość zmiany dostawcy usług telekomunikacyjnych oraz znalazłby czas na spotkanie z reprezentantem firmy Netia S.A. w celu przeprowadzenia konfrontacji potrzeby/możliwości, to bez zbędnych tytułów jako przedstawiciel w regionie Górnego Śląska zachęcam do kontaktu.
Mail "bartosz.jablonski@przedstawiciel.netia.pl" lub proszę o pozostawienia namiaru w komentarzu. (Administrację oraz krytyków proszę o nie traktowanie tego postu jako swoistej reklamy, gdyż nie przedstawiam w nim żadnych warunków handlowych, ponadto nie poddaje się krytyce żadnego z usługodawców. Dla zainteresowanych pozostawiam możliwość kontaktu.)
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem