Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1042 1073
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Rhanai
+49 / 55

@gllc a potem narysuj sobie filigranową dziewczynkę, 45kg waga ciężka i postaw po drugiej stronie dwa karki wypacające testosteron na siłowni i sali treningowej. Ile stawiasz na dziewczynę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Max200012
+13 / 19

z broni też trzeba umieć strzelać :v

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+24 / 26

@Max200012 trzeba. Ale strzelać dobre może każdy, do starcia fizycznego trzeba mieć jeszcze warunki ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
0 / 2

@gllc ja bym tych gwałcicieli wygonił wygnoił z kraju szczególnie jak są obcy, a broń dał bym rodowitym mieszkańcom czyli Autochton, ale to była dyskryminacja aj w tym świecie poprawności politycznej wszystko jest trudne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Skorpion91
+1 / 3

@gllc glic tez ma racje, chodzi o trening ciała, nie koniecznie musi przykoksic masy i sily tak zeby byc silniejsza od tych 2 kafarów, ale jak mawiał Steven Seagal "do obrony najwazniejsza sa 2 rzeczy po 1 szybkość po 2 wiedza" czyli wiedziec co robic i jak i robic to szybko, poza tym sila nie jest dobrym gwarantem obrony bo nigdy nie wiesz co planuje agresor, atakujacy ma zawsze przewage inicjatywy, to on rozdaje karty dlatego najlepsza jest ucieczka, Bruce Lee z kolei mawiał "walka uniknięta to walka wygrana" bo to celem agresora jest zeby nas pokonac my mamy tego uniknac- unikamy wiec wygralismy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
+7 / 7

@gllc @scorpion czyli znowu wina po stronie ofiary, bo przecież mogła się nauczyć sztuk walki, ćwiczyć, żeby móc normalnie wrócić do domu i nie być zaczepianą przez jakieś bydło... jprdl -.-
A może ona w przeciwieństwie do tych karków nie żyje na socjalu, i musi zapirdalać w robocie, i nie ma niestety czasu na ćwiczenia(sry, ale sztuki walki wymagają poświęcenia sporej ilości czasu). Oczywiście popieram utrzymywanie dobrej sprawności fizycznej, no ale ludzie są różni, mają różne predyspozycje i aspiracje. Oni tez maja prawo do bezpieczeństwa. Posługiwania się bronią palną nauczysz się szybciej. Mnie się wydaje że najskuteczniejszą formą pokonania przeciwnika jest przestrzelenie mu kolana - nigdy już nie wróci do pełnej sprawności fizycznej, będzie miał i nauczkę, i osłabienie w przyszłych "napadach".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K klon81
-1 / 3

@FenrirIbnLaAhad Gdyby to wszystko było takie prostkę to w USA byłoby rocznie 90 000 postrzałów w kolana, a nie gwałtów na kobietach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 0

@klon81, cóż, zawsze istnieje jakiś % ludzi, którzy nie będą chcieli skorzystać ze swojego prawa do obrony... tak z ciekawości, jaka liczba z tego przypada na dzieci i osoby "niepełnosprawne" ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K klon81
-2 / 2

@FenrirIbnLaAhad Nie mam pojęcia, ale wiem, że w USA na 1 zastrzelonego przestępce w samoobronie przypada 32 zastrzelonych osób przez przestępców.Czyli nawet w kraju gdzie każdy może mieć broń palną szansa na obronę przed napastnikiem uzbrojonym w pistolet jest bardzo mała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lipca 2016 o 11:10

avatar ~antonjo
0 / 2

@FenrirIbnLaAhad Skoro nie ma czasu, lub się jej nie chce poćwiczyć choćby 2 razy w tygodniu to i bronią posługiwać się nie nauczy. Do tego też trzeba czasu, i więcej pieniędzy, a i tak w większości przypadków broń nie zapewni kobiecie bezpieczeństwa. Po prostu nie zdąży jej wyjąć. Udowodnione zostało że na odległości poniżej 7 metrów nawet osoba regularnie trenująca strzelanie i dobywanie broni nie zdąży jej wyjąć i odbezpieczyć nim przeciwnik znajdzie się przy niej i ją uderzy, a co dopiero gdy kobieta będzie miała broń w torebce. Pistolet to nie jest jakiś magiczny przedmiot zapewniający nietykalność. Poza tym kobiety mają możliwość kupienia gazu pieprzowego, paralizatorów, noży, pałek i tak dalej, które w takiej sytuacji sprawdziły by się dużo lepiej. Skoro 99% kobiet tego nie kupuje sądzisz że będą kupować broń palną? Przestrzelenie kolana? Wiesz jak ciężko jest trafić w kolano pod wpływem stresu i przy poruszającym się celu? ZAWSZE strzela się w klatkę piersiową, ponieważ tam jest najłatwiej trafić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-1 / 3

@Rhanai Jeśli w sobie jest duch wojowniczki i prawdziwa niewymuszona chęć, to niema przeszkód by taka 150cm z 45kg rozwaliła karka z 200cm z 170kg, brzmi absurdalnie i nie możliwe? Nie dziwię sie, bo nikt o tym nawet nie pomyśli by to osiągnąć i w jaki sposób, każdy z góry zakłada przegraną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+1 / 1

@rafalinformatyk jest to możliwe, choć mało prawdopodobne. Za dużo zostawia się szczęściu. Szczęściu, że on nie ma silniejszych argumentów, szczęściu, że jest sam, szczęściu, że nie jest wytrenowany, szczęściu, że dziewczyna nie ma złego dnia... Jeden warunek niespełniony i koniec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-1 / 3

@Rhanai Jakiemu szczęściu? Fakty i logika i umiejętności, trzeba umieć władać własnym ciałem i mieć inteligencję w walce. Mało kto to ma, ale jednak mają. A jak nie mają to mogą wypracować, jesli chcą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+1 / 1

@rafalinformatyk i wciąż musisz liczyć, że on tego nie ma. Dziewczyna żeby to wygrać musi mieć albo farta, albo być znacznie lepsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2016 o 18:12

avatar ~zzz81
0 / 4

... tymczasem na "wyspie" wolności i ostoi demokracji, bilans ostatnich godzin: 2 zastrzelonych czarnych i 5 policjantów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MSMZ
+6 / 6

I bardziej gada się o czarnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
+2 / 4

humanitarność według postępactwa - móc bronić się przed napastnikiem tylko tak aby napastnik wiedział, że mu się nic nie stanie ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2016 o 14:43

avatar Ziemniak111
+14 / 30

Przecież można było by się nauczyć sztuk walki. Można było by kupić jakiś tampon-paralizator że jak gwałciciel wsadza tam swojego to go wywali na kilometr, mnóstwo jest takich rzeczy do kupienia.
A jeżeli ktoś nie chce się niczego uczyć ani wydawać pieniądze na takie "gadżety" anty gwałtowym.
To można sobie kupić przecież paralizator albo gaz pieprzowy, które są dostępne za grosze.
Ale NIE, lepiej kupować jakieś debilne bransoletki. które mogą nawet zaszkodzić.
Wyobraźcie sobie że przed gwałcicielem stoi 100 kobiet i jedna z nich ma taką bransoletkę. Jak myślicie, którą najszybciej zgwałci?
Bo to tak jest że owoc zakazany smakuję najlepiej, wystawcie przed domem tabliczkę nie kradnij. Spowoduję ona tylko to że za 2 dni będziecie mieli pusty dom, a złodziej co najwyżej się uśmiechnie jak przeczyta co tam piszę. Tyle w tym temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
+7 / 9

Są "tampony" które wbijają się w penisa gwałciciela. Ale są używane raczej w krajach gdzie gwałty są codziennością. Chciałbyś chodzić ciągle z czopkiem w tyłku? Kolejną sprawą jest fakt że mało jest gwałcicieli którzy wyskakują z krzaków i rzucają się na kobietę. To często są znajomi. Te opaski to wg mnie bardziej kampania społeczna. Molestowanie w autobusach czy metrze jest problemem. Opaska zwróci uwagę publiki, a potencjalnemu zboczeńcu da do myślenia że jego czyn przyniesie konsekwencje. Cała sprawa jest złożona. Opaska nie chroni przed gwałtem i te kobiety zdają sobie z tego sprawę. Dopiero niedawno w Niemczech uchwalono prawo mówiące o tym że kobieta nie musi się bronić żeby gwałt był karany (!!!). Wywalczyły to... feministki. Także lepiej nie wieszać na nich psów, bo są feministki i feminazistki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pisiek5
+6 / 10

@Grzybek1312 "a potencjalnemu zboczeńcu da do myślenia że jego czyn przyniesie konsekwencje." A dawno temu była mowa o pedofilu, który pierwsze co zrobił po wyjściu z więzienia, to zgwałcił chłopca? Wątpię, żeby tacy ludzie się tym przejmowali. W końcu inna osoba nie stanowi dla niego żadnej wartości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar truskawka0071
-3 / 7

@Grzybek1312 - Nie widziałam w Szwecji ich jeszcze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slagen
+1 / 1

@Ziemniak111 najlepsza jest taka plastikowa wstawka co wygląda ja rurka z kłami do środka. Wsadzić w to penisa się da ale wyjąć już nie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ziemniak111
0 / 2

Tampony podałem jako przykład, mnóstwo jest takich "gadżetów"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 1

@Ziemniak111 Może wymień jakie, ciekawa informacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Brontok
-1 / 1

@Grzybek1312 8 lipca 2016 o 10:48 No jasne, że nie ma doskonałych broni i każdy kij ma dwa końce. Jeśli kobieta nie musi się bronić żeby gwałt był karany, to mogę wyobrazić sobie sytuację, kiedy ktoś oskarży kogoś o gwałt bezpodstawnie. Przydałaby się pisemna zgodna na odbycie stosunku, podpisywana w obecności świadków... Hmmm.... czy przypadkiem nie mamy czegoś takiego? To się chyba "ślub" nazywa...? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2016 o 15:15

avatar lucian
-1 / 1

@Ziemniak111 Można po prostu nie wpuszczać arabusów, wyje** amerykańskie filmy, uświadamiający gender-sexualnych wsadzić do pierdla i przywrócić swobodny dostęp do broni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Moher_przez_samo_h
-1 / 1

@Ziemniak111 Jest na YouTubie filmik z takim eksperymentem, gdzie dziewczyna z bliska szczodrze spryskuje facetowi twarz gazem pieprzowym. On się krzywi, mruży oczy, ale sprawnie wyciąga zza pasa pistolet i oddaje kilka celnych strzałów do tarczy. Gdyby się zamienili... chyba nie muszę kończyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@Ziemniak111
nauka walki trochę trwa, tego nie nauczy się człowiek w miesiąc. Ale na pewno jest to dobry pomysł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar truskawka0071
+3 / 11

Ja bym zrobiła taką bransoletkę tak, że byłby głośnik (bardzo głośny) i guzik. I po naciśnięciu guzika by wył bardzo, bardzo głośny alarm. Nie jestem specjalistką ale myślę, że to zadziała lepiej niż jakiś napis który i tak gwałciciel ignoruje tak samo jak prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slagen
-1 / 1

@truskawka0071 100/100

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar truskawka0071
-4 / 4

@lasek0110 - Masz rację kochanieńki. Ale ja bym zapobiegała gwałtom chętniej :) Widzę w minusach 6 gwałcicieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lipca 2016 o 9:07

D drakan
+1 / 7

Zastanówcie się zanim zaczniecie piać peany pochwalne za przemocą i bronią - wolelibyście żyć w społeczeństwie w którym wystarczy opaska ? czy w takim gdzie trzeba sięgać po broń by być bezpiecznym ? To kwestia zasad a nie dostępu do broni!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+1 / 3

@drakan to nie kwestia zasad, tylko dostosowywania się do już zastanej rzeczywistości. Zasad przestrzegają dobrzy ludzie, a dobrzy ludzie nie gwałcą. Przeciwko złym zasady mogą nie wystarczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slagen
0 / 0

w Polsce WOLNO chodzić z szablą!!!! Jeśli kobieta czuje się zagrożona niech chodzi z szabla, kataną lub nabitym pistoletem takim jak miała husaria.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olo2411
+2 / 2

Szwedzkie feministki zabroniły wykorzystywania ich wagin jako broni przeciwko imigrantom, fajny artykuł jest na euroislam pl - Szwecja na równi pochyłej. Cz.2: Kobiety bronią swoich napastników

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gasnąca_nadzieja
0 / 0

Przecież ta po lewej to Lee Ann McAdoo. Jeśli założyła taką opaskę to dla beki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Davax
0 / 0

To już nie zalecają obsikać się?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~geraldinio
-1 / 1

To działa odwrotnie: "o! nie ma opaski, to znaczy, że chce być macana, działam! ;)"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-3 / 5

Dawać kobiecie broń to tak jak jechać z nieprzytomnym od alkoholu kierowcą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Moher_przez_samo_h
+1 / 3

@Max_Rockatansky Powiedz to Renacie Mauer - Różańskiej. Tylko radziłbym przez międzymiastową...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem