Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M mrooki
+14 / 18

@antyplatformers Profilowe w T-shircie na tle jakiegoś akwenu. Konto na bank firmowe :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2016 o 13:12

avatar ~fanpiytora
+21 / 29

@misiawy odpowiedział misiawy .... który całymi dniami przesiaduje na komputerze .......... bezrobotny? na wakacjach? czy zatrudniony przez jedyną słuszną partię PO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Silownia
0 / 2

misiawy jest na utrzymaniu chłopaka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrooki
+50 / 62

Koorwa, każdy gdzieś pracuje, co nie oznacza, że jego poglądy to poglądy firmy. Koleś wysłał wiadomść ze swojego własnego konta, a nie z konta Toyoty, więc... No ale cóż, Hołdys to debil, który nawet takiego prostego faktu nie jest w stanie zrozumieć. Toyota zapewne Hołdysowi odpowie i będzie to odpowiedź w stylu: "Szanowny Panie, Pragniemy poinformować, że opinia pana Mariusza Jankowskiego została wysłana z jego prywatnego konta i nie należy jej wiązać z naszą firmą." czytaj "Ty idioto, Przez takich jak Ty, ja, szczur z działu PR Toyoty, muszę odpowiadać na takie bzdury i jeszcze być grzecznym. Marnujesz mój czas, bo miałem iść na obiad."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2016 o 13:15

F franciszekkimono
+2 / 2

a ja myślę że odpowiedź powinna być w stylu: w naszej firmie liczy sie profesjonalizm. nie dyskryminujemy ludzi ze względu na płeć, religię, poglądy polityczne czy osobiste przekonania...
no i ewentualnie dodać gdzieś później, że z wypowiedzi wynika, że w firmie Holdysa mozet dochodzić do niezgodnych z prawem dyskryminacji, więc sprawa zostaje zgłoszona do prokuratury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U us_alabama
+37 / 39

To jeszcze nic... Niejaki Tytus Hołdys uznał, że w pan Mariusz zawarł w swoim tekście groźby karalne - o "strzelaniu w kolana" :D Niedaleko pada przygłup od kretyna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
+8 / 18

Tak nauczony, to co się dziwić...Kiedyś bardzo dobrą gitarę i równie dobry wzmacniacz u niego w sklepie na Wspólnej kupiłem, dziś bym poszedł gdzieś indziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
+19 / 23

Chołdys, zachowałeś się jak pretensjonalna ciota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar efek
+24 / 26

Pewnie myślał, że jak postruga oburzonego pawiana, to mu Toyota da samochód na przeprosiny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
+10 / 10

to już nie można pracować i mieć własnego zdania? A tutaj dane osobowe nie powinny byc zamazane? Bo chyba Demotywatory to nie takie same kapusie i mendy? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lael
+20 / 20

Akurat tu pan Mariusz nie napisał nic szczególnie kontrowersyjnego czy obraźliwego, więc raczej nie ma się czym przejmować - za to pan Hołdys po raz kolejny pokazał swój spektakularny (i już całkiem legendarny) brak klasy. Brawo. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lord_Tomasz
+9 / 13

@tytusz Podaj mi nr tel do swojego pracodawcy, bo chcę doprecyzować twoją wypowiedź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~f444f
+9 / 13

@tytusz strasznie niskie masz IQ i prymitywne rozumowanie, hołdys jak na chama podobnego sortu, zrobił to tylko dlatego, że chciał zaszkodzić w każdy możliwy sposób Panu Mariuszowi który ma opinię z którą hołdys się nie zgadza (aż hołdys podjął się nawet próby publicznego ambarasu bez absolutnie żadnego powodu - większego szmaciarstwa na chwilę obecną sobie nie wyobrażam), założę się że ta wiadomość nawet była wysłana poprzez PW. Myślę że nawet holdys z tym strzelaniem w kolana nie jest tak tępy by odebrać to jako groźby - lecz tak to przedstawia by stworzyć problem na siłę. Podłączam się pod wpis @Lord_Tomasz - podaj nr do swojej rodziny i pracodawcy a najlepiej prezydenta też, gdyż chcę i wolę z nimi skonsultować czy rzeczywiście jesteś tak ograniczony niż zapytać o to ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lord_Tomasz
0 / 2

@f444f Telefonu do pracodawcy Ci nie dam, ale mogę dać Ci nr telefonu do jakiejś polonistki. Wytłumaczyłaby Ci co to jest sarkazm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~f444f
-2 / 2

@tytusz Jeśli myślisz, ze użycie wyrafinowanych określeń jak "sznyt immanentna makaronizmu" nada twojej bardzo niemądrej i ograniczonej wypowiedzi pewnego sznytu, to mylisz się. Przykro mi że nie widzisz w całokształcie sensu, logiki, nie znajdujesz uzasadnienia, niemal całkowitą ciemność widzisz ale nie podejmę się tłumaczenia wszystkiego tak byś rozumiał (chyba że mi dobrze zapłacisz za wykonanie spartaczonej roboty naszego systemu nauczania) Dobrze, że czytać i pisać chociaż umiesz więc ujdzie i to. Sadzać po minusach nikt jakoś takich problemów i braków intelektualnych nie ma jak ty, biedaczku - że też musisz sobie rekompensować ów braki trudnymi słówkami by na bardziej wykształconego wyjść.. lecz wygląda to przekomicznie:D
@Lord_Tomasz nie od Ciebie chciałem tych informacji a od tytusza, więcnie tłumacz mi czym jest sarkazm skoro nie zrozumiałeś, że poprzez "podłączenie się" jedynie poparłem Twoją argumentacje i tylko ją rozszerzyłem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lord_Tomasz
-1 / 1

@f444f Przepraszam. Ominąłem kilka zdań i zacząłem od mojego nicka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-2 / 2

@f444f Im bardziej wulgarnie wypowiadasz się o swoim rozmówcy, tym bardziej widać, jak bardzo brakuje ci jakichkolwiek argumentów co do meritum. Weź od lorda ten nr do polonistki, skoro słowa takie, jak makaronizm są dla ciebie wyrafinowane. A wracając od twoich wyzwisk do meritum - nadal nie wiadomo, cóż takiego Hołdys jakoby doniósł, że wywołuje to takie rozdrażnienie i agresję u gimbusów. Ale rozumiem, ze od ciebie odpowiedzi nie uzyskam, ty jesteś od wyzwisk, nie od twórczego myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~f4444f
0 / 0

@tytusz ojej, to może wskażesz dokładnie gdzie cie jakoś wulgarnie w swojej poprzedniej wypowiedzi wyzwałem, co biedaczku? Jeszcze powtórzeń jak "meritum" używasz by nieudolnie dodać sobie sznytu, a to jest wyjątkowo słabe w przypadku osoby co rozumie tak niewiele... Rozwaliłeś mnie tym jakobym nie był od twórczego myślenia - ciekawie jest coś takiego przeczytać od osoby, która sama by znalazła odpowiedzi na swoje pytania gdyby była w stanie wykazać odrobinę kombinacji podstaw twórczego myślenia, wyobraźni i logiki:) Argumenty są i były, w pierwszym moim poście masz wyłuszczone najprościej jak się da co takiego hołdys próbował zrobić i dlaczego - ja chyba nie mam tak prymitywnego pomyślunku by zrozumieć co w tym jest niewiadome i czego można nie zrozumieć, a losowo "strzelać" (tylko nie odbierz tego "strzelać" jako groźby - chodzi mi o całkowicie losowe zgadywanie, proszę nie dzwoń na policje i nie pytaj o co mi chodziło pracodawce) nie chcę.. postaraj się samemu pomyśleć nad tym głębiej i postawić się w sytuacji obu panów może wtedy coś ruszy z rozumowaniem...
Ale dobrze, możesz się teraz zrehabilitować w moich oczach jak znajdziesz wulgaryzmy i wyzwiska skierowane w twoją osobę, skoro tak przeżywasz ten wyimaginowany fakt że poruszyłeś to prawie w każdym zdaniu odpowiedzi:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 0

@f444f Nie rozśmieszaj mnie, że mam ci wskazywać, gdzie jesteś wulgarny. Mam nie najlepsze zdanie o twojej inteligencji, ale skoro sam nie potrafisz nawet rozpoznać swojej arogancji i braku kultury, to nie widzę potrzeby robić to za ciebie. A zatem nie karmię juz trolla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~f444f
-1 / 1

@tytusz ... czyli nawet tego nie potrafisz? - wskaż wskaż bo chyba do multum rzeczy jakich twój wątły rozumek nie ogarnia jest definicja wyzwisk i wyrazów wulgarnych - tak narzekałeś, że niby argumentów nie mam mimo że wypisane były biało na czarnym.. więc teraz podaj swoje, a je obalę krok po kroku, powolutku by twoja percepcja wyrobiła się i coś zrozumiesz, wtedy wyjdzie ile były warte te "argumenty" osoby o niskim rozumowaniu. Ja mam odczucie bardziej obiektywizmu niż arogancji odnośnie do mojej osoby, a że nieposłodzona rzeczywistość nie jest piękna i taki mamy kraj że złodziej jest urażony jak zostaje nazwany złodziejem a dzi##k@ dzi$@ą to cóż poradzę... Także do słownika marsz i zdobądź nr do polonistki na korepetycje jak tak chcesz podsumować naszą wymianę zdań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 0

"cham podobnego sortu" " jesteś tak ograniczony" "strasznie niskie masz IQ" "wątły rozumek"- kultura aż bije z twoich wypowiedzi. Ale najciekawsze jest to, że na moje pytanie: cóż takiego złego zrobił Hołdys, w jaki sposób "doniósł" i CO doniósł - nadal nie potrafisz odpowiedzieć. Mało tego, wygląda na to, że nie masz zielonego pojęcia (podobnie zresztą jak autor demota) - co to w ogóle jest donos. Ten brak wiedzy świetnie współgra z twoimi licznymi wyzwiskami dotyczącymi "ograniczenia", "IQ" "rozumku" itd. rozmówcy. Szukasz u innych swoich braków - prosta psychologia. Polecam więc skorzystanie ze słownika. Niekoniecznie słownika wyzwisk, gdyż te masz, sądząc po wypowiedziach, lepiej opanowane, niż polszczyznę ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2016 o 15:45

avatar ~f444f
-1 / 1

@tytusz długo odpowiedzi nie dostałem i się jej wcale nie spodziewałem, przypadkiem tu wlazłem także odpiszę:)
odnośnie "chama podobnego sortu" to tylko to poczuwam się wyjaśnić - gdyż chodziło mi o porównanie tej cechy (korelacje) - chamstwa do cech jak niskie IQ i prymitywne rozumowanie - tam wcale nie nazwałem ciebie chamem a hołdysa ("hołdys jak na chama podobnego sortu") - który odznacza się właśnie tymi cechami (sortu cech). A co do reszty "przykładów wyzwisk" to nie są ani wymagające cenzury, ani wulgarne, ani wyzwiskami. Po prostu nazwanie tego czym sobą reprezentujesz. Tak samo jak obiektywne określenie czyjegoś wzrostu tak i ja określiłem dane które zebrałem poprzez korespondencję z twoją osobą. Co hołdys doniósł (dalej jest to podane w mojej pierwszej wiadomości, jak było tak i teraz jest): doniósł pracodawcy informację o (wg niego) nagannym zachowaniu pracownika, z którego chciał wyciągnąć pewne sankcje - nie jest to donosem powiadasz? Policja miała tym się zająć i zrobić to za pracodawcę? Serio mówię - sprawdź definicję czym jest wyzwisko bo wg ciebie nazwanie karzełka niskim też jest wyzwiskiem jak mu to uwłacza:) Nie mam kompleksów by perfekcyjną polszczyzną operować w byle pogadankach osobistych i się tym puszyć, na szybko autokorekta i tyle. Niech polszczyzną puszą się Ci niemający argumentów ani nic innego czym mogliby zapunktować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T termix369
+12 / 18

Co ty pie*olisz za głupoty? Raz że tam nikt nic obraźliwego nie napisał, dwa do przemocy nie namawiał. A tak w ogóle jak ktoś gdzieś pracuje to nie może się nigdzie wypowiedzieć prywatnie bo źle wpłynie na firmę? Puknij się w ten pusty łeb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T termix369
+9 / 13

@sadunia No to już wiem przynajmniej dlaczego tyle głupot wypisujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iceman31
+4 / 8

@Sadunia I dlatego tak głośno i długo brzęczysz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sadunia
-3 / 7

@termix369 @termix369 pozdrawiam serdecznie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T termix369
+1 / 5

Szczeniak. Pewnie 3 razy starszy od ciebie. LOL, kto czegoś takiego używa oprócz gimbazy? Nikt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lael
-2 / 6

Akurat LOL to mocno oldschoolowy netspeak :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U us_alabama
+3 / 3

Pałuj się, Hołdys! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jooohncena
+1 / 1

Jak napisał za pomocą fanpage? Człowieku, gdyby napisał za pomocą fanpage, to by jako nadawca była podana Toyota. Wątpię, żeby zwykły sprzedawca miał w ogóle dostęp do fanpage. Napisał za pomocą swojego prywatnego konta na którym miał napisane, że pracuje w Toyocie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T termix369
+8 / 12

Co w tym dziwnego? Przecież od dawna wiadomo że to skończony debil i do tego narcyz, nigdy tego palanta nie lubiłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kostkalodu
+9 / 11

A co ma wspolnego praca z prywatnymi opiniami ? Kazdy gdzies pracuje, to znaczy ze nie mozna sie na zaden temat publicznie wypowiadac ? A moze swoje prywatne wypowiedzi konsultowac z szefem ? We lbie sie panu Holdysowi pomieszalo całkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nikt84
+12 / 12

Dlatego nie warto afiszować się ze zbyt dużą ilością danych na fb - po co się chwalić gdzie się pracuje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~The____Atheist
+6 / 8

O ile zrobił to z własnego konta to nie ma to żadnego związku z podejmowanym przez niego zatrudnieniem więc osoba którą to ubodło sama się ośmieszyła. Każdy ma prawo wyrazić po godzinach pracy swoje zdanie niezależnie od tego gdzie pracuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rypken
0 / 4

Ktoś napisał, że Hołdys to menda i ja inaczej nie napiszę. Tam są sami agenci i donosiciele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rypken
-1 / 5

PS. Demotywatory to nie jest tuba propagandowa PiSu tylko jedne z nielicznych popularnych mediów internetowych które nie moderuje (niepotrzebnie) komentarzy. Piszesz i jest, i ja i ty i ja i mój puszaty miś. Także tego... sam widzisz jak odosobnione są twoje wypowiedzi beznadziejny KODowcu gdy nie piszą razem z tobą wynajęci pisacze jak na onecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+1 / 5

oj tam oj tam, czepiacie się biednego Zbysia, a wiecie ilu młodym ludziom dał nadzieję na karierę muzyczną? Tak, tak - to żywy dowód na to, że nie trzeba mieć talentu ani umiejętności aby być sławnym. Że wystarczy kilka prymitywnych solówek aby potem odcinać od nich kupony i mieć "monopol na jedynego słusznego rocka" :D No bo nie oszukujmy się, Zbychu to taki Wiśniewski epoki PRLu, tylko trochę mniej utalentowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2016 o 13:12

avatar ~nieładniePanieH
0 / 4

Nie od dziś wiadomo, że Pan H. to kawał CH;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciekaawy
+1 / 5

P*zda, i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-3 / 9

@rthtygre chłopak się tylko kulturalnie przedstawił, a ty go od razu gasisz... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciekaawy
0 / 0

@rthtygre Jeśli już chodzi o p*zdy to ty akurat jesteś żywym dowodem na to, że p*zda nie musi być dołączona do kobiety. A jeśli chodzi o legendę: gdyby nią był nie rozwiązywałby takich błahych problemów donoszeniem niczym jakiś pospolity pachołek ruskich za PRLu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~whyleowhy
+2 / 6

Czemu Pan Mariusz nie daje prawa Panu Hołdysowi wyrażać swoich poglądów jakie by one nie były?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcia80
-2 / 6

Pan Mariusz niech usunie z profilu miejsce pracy to wtedy będzie traktowany jak osoba prywatna. Z resztą sam sobie strzelił w kolano...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jooohncena
+1 / 1

Czyli jeśli w profilu napiszę, że pracuję w Zagłębinie Podwodnym, to oznacza, że jak kogoś skrytykuję to będzie to opinia wszystkich mieszkańców Zagłębina Podwodnego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jooohncena
0 / 0

pracuję > mieszkam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R razi
+1 / 1

Właściwie to co on doniósł, chyba tylko to, że ten pracownik ma głowę na karku i własny rozum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
+1 / 5

Nawet zespół 'Perfect' Grzegorza Markowskiego, zawarł w znanej piosence "Ale w koło jest wesoło" tekst: "kto przeprosi za Hołdysa?". Ktoś wie o co wtedy chodziło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2016 o 18:49

avatar kenzol
+8 / 10

"Czy to jest Pana osobiste zdanie czy też takie jest stanowisko całej firmy Toyota Fietz?"... Dlaczego ten pseudoartysta powołał się o akurat TĘ grupę, do której należy osoba, która napisała mu komentarz? Ten człowiek pewnie mieszka w Poznaniu, więc dlaczego nie napisał: "Czy to jest Pana osobiste zdanie czy też takie jest stanowisko całego Poznania?". Być może, z konta na fb, dało się odczytać jeszcze inne informacje, do jakich grup należy ten facet. Być może dał 'lajka' jakiejś grupie miłośników filmów Barei. Dlaczego więc nie zadał pytania: "Czy to jest Pana osobiste zdanie czy też takie jest stanowisko całej grupy miłośników filmów Barei?". Odpowiedź jest prosta: facet miał ponieść najwyższą z możliwych kar - miał zostać ZWOLNIONY Z PRACY!!! Z dobrej pracy, dobrze płatnej. To jest kara za wolność słowa. Nikt nie lubi krytyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Multitvar099
+3 / 3

Bezmózgi pajac. "Muzyk", który wydał więcej wywiadów dotyczących tematów politycznych, a nie muzycznych,krytykuje gościa, który zwraca na to uwagę i wysyła go na dywanik u swojego szefa. Gnida i narcyz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzech1
+1 / 1

To tak wygląda konstruktywna krytyka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~alojzy_bąbel
+1 / 1

"Konstuktywna"? Z której stony?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robe
+1 / 1

Dziwi mnie postawa szefa tego gościa. Zamiast bronić pracownika, przyznaje rację typowi znanemu z tego, że ma kolorową brodę. U mnie szef nie pozwala ganić swoich pracowników przez klientów. Oczywiście na zapleczu jest ochrzan, ale jak klient nie słusznie się czepia, to pracownicy zawsze mogą liczyć na obstawę szefa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sunglas
0 / 0

Nie popieram Hołdysa, ale sorry autorze, w tej krytyce p Mariusza nie było nic konstruktywnego tylko stwierdzenie typu "nie wypowiadaj się bo się nie znasz, a nie znasz się bo masz inne zdanie niż ja". Minus dla obu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar walker007
0 / 0

To co ? Jedziemy z Hołdysem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jooohncena
+3 / 3

Jest sobie Janusz. Janusz ogląda pornosy. Jego sąsiadka Grażyna to zauważyła i napisała jego żonie przez Facebooka, że to obrzydliwe. Janusz zauważył, że na profilu Grażyna ma napisane, że pracuje w Biedronce. Janusz pomyślał "czyli Biedronka uważa, że oglądanie pornosów jest obrzydliwe" i zaczął pisać donos.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~weeeeeeee
+2 / 2

TO jest odpowiedź od toyota ------------
– Witam, czytamy z zaniepokojeniem wiadomość i jest nam przykro, że powyższy post naszego pracownika został utożsamiony z naszą firmą. Zatrudniając pracowników nie pytamy o ich preferencje polityczne. Bardzo proszę nie utożsamiać naszej firmy a tym bardziej marki Toyota z tym co prywatnie umieścił nasz pracownik – czytamy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Odoaker
0 / 0

Hołdys ty szmato!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S StichMAN
+1 / 1

Hołdys to idiota! to jak ktoś sprzedaje na bazarze i komuś coś napisze to jest to stanowisko całego bazaru na którym sprzedaje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Marcin880266
-2 / 2

Prawidłowo załatwił sprawę. Też bym tak zrobił :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

~Marcin880266 Piszesz poważnie? Bo na końcu widzę ":)".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem