Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
693 713
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B belferka
+22 / 38

masakra. srajace dzieci, zygajace dzieci, psychiczne dzieci.
tylko na wiekszosci zdjec brudne a w domu widac syf.
takie te matki polki internetowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KillerDzasta
+4 / 6

i dlatego nie mam fb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P par00wka
+7 / 9

hahhaha chyba to prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+11 / 23

@rafalinformatyk Chłopie, nie każdy chce mieć dziecko i należy to uszanować. Baa lepiej niech się zdecyduje ok. 30, zaplanuje sobie, a nie ,,na siłę bo musi wcześniej''. Dziecko to nie zabawka, ale trzeba je wychować i mieć za co, no i trzeba stworzyć właściwą rodzinę, a nie każdemu udaje sie spotkać ,,tą właściwą/ tego właściwego'' w odpowiednim momencie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+4 / 12

@rafalinformatyk A to dziecko wyklucza ,,korzystanie z życia (w twoim sposobie rozumowania)''? :D Ty chyba życia nie znasz. Jak ktoś chce palić, chlać i jarać to i tak to będzie robił, niestety. Wystarczy popatrzeć na patologię.. czy zmieniają się, bo mają dziecko? Nie. Robią sobie kolejne, a żyją tak jak żyli. I w tym przypadku rodzą się dzieci poszkodowane, a jakoś rodzice nie przekraczają 30. Dziecko to duże zmiany w życiu i znaczny obowiązek. Nie spakujesz się i nie pojedziesz ot tak gdzieś ,,bo masz na to ochotę''. Podróżowanie po świecie to również korzystanie z życia. Jak ktoś nie jest gotowy na dziecko, to się w dziecko pchać nie powinien, bo dopiero z tego są nieszczęśliwie dzieci. Matka zacznie obwiniać, że musiała z czegoś zrezygnować, bo się urodziło. Miłe? Nie sądzę. Dodatkowo trzeba dojść do jakiejś stabilizacji finansowej, bo inaczej co? Od rodziców brać kasę? Mniej patologiczne jest jak 19-latka zachodzi w ciążę, kasy brak, ojciec dziecia nie pracuje i nagle problem? Myśleć trzeba przede wszystkim. Znam dodatkowo mnóstwo małżeństw, gdzie była wpadka np. pomimo, że mieli już dzieci i to całkiem dorosłe. Straszne nie? No cóż dzieci urodziły się zdrowe i wychowują się w normalnych rodzinach. Zdarza się. Po 35 roku życia wzrasta prawdopodobieństwo wad rozwojowych u dzieci, owszem, ale tylko wzrasta. Nie masz żadnej pewności, ale to żadnej, że urodzi ci się zdrowe dziecko, bo matka jest młoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-5 / 13

@lithium222 Nie mogę z tego tekstu "A to dziecko wyklucza ,,korzystanie z życia (w twoim sposobie rozumowania)''?" Przecież WY to sami twierdzicie xDDDD hahahaa, co do reszty to tylko bijesz pianę, bo na siłę chcesz mi tłumaczyć na nowo coś co wiem. Ale ty za to nie wiesz że jest wielu 20 latków z mózgiem którzy nie potrzebują studiów by pracować i mieć 2 dzieci... wystawiłem demota o tym. Nie trawicie wielce patologii a sami pozwalacie na jej rozrost poprzez kretyński pogląd "chleją to niech cheleją" i tym sposobem se to rozrasta. Tak samo narzekanie na 500+, zróbcie dzieci i też miejcie, a nie plujecie jadem że patologia robi dzieci, ta patologia to przynajmniej pracuje a nie wiecznie studiuje i jest bachorem w wieku 35 lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2016 o 14:18

L lithium222
+3 / 11

@rafalinformatyk No i jeszcze chłopiec ma problem z czytaniem ze zrozumieniem. To ja Ci wyjaśnię. Według Ciebie, a raczej Twojego postrzegania świata korzystanie z życia, to jak SAM napisałeś ,, walili sie na lewo i prawo, chlali ćpali jarali bo musieli sie "wyszumieć"''. a ja ci uświadomiłam, że dziecko tak na prawdę w cale tego nie wyklucza. Dla mnie to nie jest korzystanie z życia. Ależ wiem. Większość robi fizycznie. Nie każdy tak chce. Na założenie swojego biznesu i prowadzenie go potrzeba: a) kasy, b) czasu.. w tym czasie dzieckiem ktos się musi zająć. ,,Sami pozwalamy'' a co ja mam zrobić? Powiedzieć ,,nie wlno'' hahahah no ludzie świata. Patologia, była, jest i będzie. Alkoholicy byli są i będą. Nikt im wódy na siłę nie wlewa do gardła, powaznie. Dzieci w domach dziecka poodbieranym takowym rodzicom, również jest mnóstwo. Patologi pracuje hahahahahahhaha. W jakiej ty alternatywie robisz? większość z nich żyje na socjalu, albo co zarobi to przechleje. To jest patologia, nie normalni ludzie. Studia to sie dziecko kończy w wieku 24 lat, dodatkowo wiele osób studiujących pracuje. Wiem, że ciebie boli, ze ktoś studiuje, ale poważnie stary, są osoby dla których wykształcenie jest ważne. I w cale nie są utrzymywanie w ich trakcie przez rodziców. Niektórzy w trakcie studiów zakładają rodziny. W wieku 35 lat.. już niemalże habilitacje można robić, a nie kończyc studia. Masz ok. 29 jak kończysz doktorat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-5 / 11

@lithium222 Walisz teksty z roku 2010... to nie te czasy naiwności...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+2 / 10

@rafalinformatyk Nie słoneczko. ,,walę teksty z 2016 roku'' tylko tobie ciężko przełknąć prawdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-1 / 7

@lithium222 Nie prawdę przeknąć, tylko to ma mało wspólnego z rzeczywistościa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 9

@rafalinformatyk Chyba Twoją. nie znam nikogo, kto by kończył studia w wieku 35 lat, jeżeli już to je sobie dorabia i w tym czasie: pracuje. I tak jak pisałam w tym wieku, to ja już znam ludzi z doktoratami i dziećmi :D oj boli, prawda oooj boli? Bo przecież trzeba skończyć zawodówkę, iść na produkcję i tworzyć dzieci, chociaż się zarabia najniższą krajową. Nie neguję ludzi po zawodówkach, czy pracujących na produkcji, ale są ludzie, którzy dążą do czegoś innego. Co nie czyni ich bachorami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-3 / 11

@lithium222 A ja nie jestem zwolennikiem zawodówkarzy, robotników, magirstów doktoratów. Tylko racjonalnie myslących, na fakcie i logice. Zresztą z tobą to i tak nie można sie dogadać. To już pan @Delta1985 z nim lepiej sie rozmawia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+2 / 10

@rafalinformatyk Z Twoich wypowiedzi niestety nie wynika, żebyś popierał jakiś racjonalnie myślących ludzi. Wynika to samo co zawsze: buractwo i niepotrzebna agresja. No i jeszcze chamstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
0 / 8

@lithium222 No wybacz, jest grupa typów dla których niby taki jestem, niekiedy nie idzie, ale wogle nie widzę w moich postach "chamstwa", tylko dosadność, jak zauważysz moją dyskusję z innymi typami tutejszymi to tak niema.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 9

@rafalinformatyk Nie, w każdym komentarzu to dostrzegam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-3 / 9

@lithium222 jeśli mówisz o moim pisaniu z lechem, Deltą, itp, to fakt. Ale to nie każde i nie wszystkie komenty moje takie są lol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sajotyn
-2 / 2

@rafalinformatyk A co jak ma się np. piątek dziecko w wieku tych 45 lat?, też źle?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-4 / 8

@Sajotyn To już "inna para kaloszy", tak więc na takich niema nic do zarzucenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+3 / 9

@rafalinformatyk Nie, mówię o twoich dziwnych wypowiedziach, jak pod tym demotywatorem. Zero jakiegoś szerszego spojrzenia na ludzi i świat. Obrażanie, wyzywanie ,,bo przecież ty wiesz najlepiej''. Chłystek bez żadnego dzieciaka na koncie, który jakimś dziwnym trafem nie pochwalił się nigdy gdzie pracuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sajotyn
+1 / 5

@rafalinformatyk "dziecko pokrzywdzone z wadami urodzicie, faceci tak samo będą mieć w tym przyłożenie, bo też wyniszczeni. "
Mam rozumieć, że pierwsze dziecko daje odporność następnym na wrodzone wady?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-5 / 9

@Sajotyn Taka osoba jak już 5 rodzi w tym wieku to raczej sie nie niszczyła w młodości, bo sie skupiała na życiu prawdziwym, jeśli mowa o tym dzisiejszym, bo roczniki 90 nawet niewiadomo czy dożyją do 45... @lithium222 A co mam sie chwalić w komentach obcym czym sie zajmuję? Wyróbcie sobie sami zdanie, nie obrażę sie że sie pomylicie na 99.9%, możecie dalej mnie wyzywać jak chcecie, mnie to lata.., nie jestem wyjątkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2016 o 16:57

avatar Sajotyn
-4 / 4

@rafalinformatyk To ma już więcej sensu, myślałem że piszesz o tym że im ludzie starsi tym większe prawdopodobieństwo na upośledzone dziecko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-2 / 8

@Sajotyn Spoko ziom. Miałem na mysli tych co wielce "muszą" się "wyszumieć" do 35, a te "szumienie" wiadomo jak wygląda, niezależnie od statusu i wykształcenia, robią to samo. To potem będzie, jak będzie...Wyniszczeni oni, i potem biorą sie za rodzenie. A sam wiek ma o wiele mniejszy wpływ na to jakie sie dziecko rodzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2016 o 17:03

L lithium222
-1 / 9

@rafalinformatyk Czyli wniosek Twojej wypowiedzi jest taki: jeżeli nie imprezował ktoś za młodu, to nawet jak ma dziecko po 40 to jest ok :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
0 / 10

@lithium222 Ty nie umisz czytać i nic nie czaisz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+2 / 10

@rafalinformatyk ależ gościu czaję, to była ironia. Wiem przecież, że w Twojej małej główce nie mieści się, ze są ludzie nie imprezujący, którzy zakładają rodziny po 30 i późno decydują się na dziecko i są osoby, które założyły rodziny a dalej imprezują. To za ciężkie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-4 / 10

@lithium222 Do ciebie jest ciężkie pojęcie że taki 24 z 22 latką mają dwoje dzieci, jedno 4letnie a drugie roczne... zrobią jeszcz dwa, a potem w wieku 35lat będą mieć luz, i będą mogli korzystać z życia (bez cudzysłowia tym razem), będą mieć już luz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2016 o 17:44

avatar Delta1985
+2 / 8

@rafalinformatyk Dzięki za POchwalę :D
@lithium222 Najlepiej z nim nie rozmawiaj...nic mu nie wytłumaczysz a oszczędzisz sobie nerwów :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-2 / 8

@Delta1985 Spoko ziom, a ona niema co tłumaczyć, tylko POwiela BZDury stereotypowe typu "jestem gimbem 17 latnim i wiem lepiej niż 1000000000latek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 9

@rafalinformatyk A drugi woli korzystać z życia jak ma lat 24 i jest ,,młody i piękny''. Co cię tak bolą kogoś wybory, kiedy chce się cieszyć życiem bez dzieci i nie ma się ochoty pchać w pieluchy? Jesteś na prawdę głupi i naiwny, jak myślisz, że będą mieć luz. Ich dzieci będą wciąż niepełnoletnie. Dla mnie 18 lat to zdecydowanie za wcześnie na ciążę, psychicznie i materialnie. Niby pracowała? Czy 20-letni chłopak ją utrzymywał? A z czego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-2 / 10

@lithium222 Ciebie to boli, bo ciśniesz propagandę antyrodzinną. Jak to z czego? Pracuje jak facet, a nie udaje magistra za 2000 netto i narzeka że niema roboty w krajyu. A jak dzieci są wychowywane jak na ludzi przystało to i obciążenie sie zmniejsza, nie muszą mieć wyżej niż 18 by posiadać mózg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2016 o 18:05

L lithium222
0 / 10

@rafalinformatyk Propagandę atyrodzinną hahahahahah ta, wiesz ile takich par się rozwiedzie? No właśnie, w tym tkwi problem, a nie w tym kiedy kto się decyduje na dziecko. Znam mgr którzy zarabiają ponad 10 tys. Za siedzenie przy biurku. Nie tytuł, a zawód, często pasja i pomysł na siebie. I nie pracują jak faceci? Każdy sam sobie układa życie. Jak ty musisz nienawidzić architektów, lekarzy, prawników, pielęgniarek, analityków medycznych, farmaceutów, chemików, całego nadzoru wszelakich budow, branży IT.. normalnie w dołku cie musi ściskać, że hej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-3 / 7

@lithium222 I znowu wyciągasz błędne wnioski, tyPOwa lewacka "logika"... Nienawidzę wrogów tradycji i antypolonistów, i antynarodowych szumowin, i tych co niszczą, potępiają i szydzą, z wartości moralnych, i tych wyznających "róbta co chceta", które wiążą sie jedynie z negatywnymi rzeczami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2016 o 18:48

L lithium222
0 / 8

@rafalinformatyk A ja nienawidzę ludzi, którzy tak strasznie kaleczą swój własny język.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-2 / 8

@lithium222 Masz język, ale nic poza tym co wymieniłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+3 / 7

@rafalinformatyk Ale czy ja gdzieś szydzę z jakiś zasad moralnych? No gdzie niby? Jestem w wieku, kiedy ludzie wychodzą za mąż/ żenią się/ zakładają rodziny.. wszyscy są dziwnym trafem przed 30-stką i wszyscy pracują, bo właśnie: do czegoś doszli w swoim życiu i zdecydowali, że ,,teraz jest ich moment'', a nie w wieku 18-lat..ledwo po szkole. Większość jest po studiach, to fakt, ale to nie reguła. Jednak, jeżeli ktoś kogoś pozna nieco później i później zdecyduje się na macierzyństwo/ tacierzyństwo, to mamy go krytykować? Bo nie jest młodym ojcem, czy matką? W swojej pierwszej wypowiedzi założyłeś, że ludzie mają dzieci w późniejszym wieku, bo mają ,,wygnity organizm''? I twoje ostatnie zdanie , Poza tym dziecko będzie mieć 15 lat a ty 60, to taki wiek to dla babci powinien być'' czyli krytykujesz późne rodzicielstwo, bez względu na wiek, a potem się z tego wykręcasz, trochę hipokryzją zajechało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-2 / 6

@lithium222 Niczym nie zajęchało, po prostu interpretujesz jak ci wygodnie. I nie krytykuje mgr, tylko tych co robią to a potem wielce narzekają, albo udają że nie żałują a i tak sie po ciuchu dąsają że to mało kto widzi, a ja zawsze widzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 5

@rafalinformatyk Przecież mogą robić co chcą? Niekoniecznie związanego z zawodem, problemu nie widzę, większość ludzi również nie. Są osoby, które twierdzą, że zmarnowały ten czas, albo, że wybrałyby inny kierunek a są i takie, które robią to co lubią zgodnie z wykształceniem. I nie interpretuje jak mi wygodnie, tylko kopiuję dokładnie to co sam napisałeś. To są Twoje zdania. A jak kogoś nie stać, to chyba sobie dzieciaka robić nie powinien prawda? Albo jak nie ma kogoś przy boku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
0 / 4

@lithium222 Ja mówię i zakazuje czegoś? Niech robią co chcą, tylko że można myśleć z wyprzedzeniem co ma sie robić by czasu nie tracić, ja zawszę myślę z wyprzedzeniem i nie postanawiam niepotrzebnych celów które nic konkretnego mi nie da na plus.. A co do ostatniego to chyba oczywiste...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zemrzyk
-2 / 6

nie chciałam dziecka gdy sama byłam jeszcze dzieckiem. nutę chciałam dziecka gdy miałam 20 lat. nie chciałam dziecka gdy miałam 25 lat. nie chciałam dzIecka gdy miałam 30 lat... Mam już 40 - nie chce dziecka u pewnie nie będę chcieć. Rozmnażanie się to nie obowiązek. Dla świata pewnie byłoby lepiej gdyby nad było mniej. I dla nas też.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mi_91
-1 / 3

@rafalinformatyk @rafalinformatyk Lithium22 Się z toną kłóci, a ja się zapytam. Dlaczego sam nie masz dzieci? Czekam na liste wymówek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mi_91
+1 / 1

@rafalinformatyk @rafalinformatyk O tym, że zamiast robic dzieci ciagle siedzisz na demotach bo co demot to kilka twoich komentarzy, nie bede nawet pisac. Chyba masz najwięcej komentarzy ze wszystkich użytkowników a udajesz jakbys znał sie na wszystkim. Zreszta nikt nie wyśmiewa matek tylko matki internetowe, te najbardziej zapracowane i piszące jakimi sa bohaterkami. I jestes głupi skoro uważasz, ze jak ktoś nie ma dzieci to dlatego, ze korzysta z zycia czyli imprezuje co tydzień i nie chce dzieci bo tak mu wygodniej, ale co mozesz wiedziec jak całe dnie na demotach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-1 / 3

@mi_91 Moja jedyna wymówka, to taka, że normalnej ogarniętej nie mogę znaleźć by z nią coś tworzyć. Żadna nie myśli poważnie, a jak twiedzi że "myśli poważnie" to pseudo poważnie, po prostu, nie znalazłem i nie mam modelu którą bym mógł zawrzeć porządny sojusz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-1 / 1

@KotMaAleAlaMaKota No, ale do nich to nie dociera, bo sie kierują modą, a nie faktami i logiką, byle media prowadzą taką "modę", a nie tylko media, bo ostatnio jutuberzy też cisną propagandę, im też płacą za to. A ich "korzystnie z życia" to zawsze jest rozspustą i waleniem sie na lewo i prawo chalanie ćpanie jaranie, a potem takie wraki jeszcze płodzą dzieci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 1

@rafalinformatyk Zdecydowana większość osób, o których mówisz to nie chlający, ćpający, tylko ludzie, którzy zapierd** w robocie. Niech to do Ciebie wreszcie dotrze. Niektórzy stawiają najpierw na ,,dorób się'' a potem zakładaj rodzinę. Drażniące jest to Twoje widzenie świata tylko tak jak Tobie się podoba. Dlaczego jeszcze nie masz dziecka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
0 / 0

@lithium222 Czytaj posty.. Ta, każdy sie wiecznie czegoś dorabia aż do 35, bo każdy co kasy zarobi to przesra ją odrazu, zamiast zaoszczędzić. Co do pytania no to mówię, Moja jedyna wymówka, to taka, że normalnej ogarniętej nie mogę znaleźć by z nią coś tworzyć. Żadna nie myśli poważnie, a jak twiedzi że "myśli poważnie" to pseudo poważnie, po prostu, nie znalazłem i nie mam modelu którą bym mógł zawrzeć porządny sojusz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JWK
+2 / 2

Jeżeli nawet są tak chamskie jak to ukazujesz, to po co to propagować? CZYM TY "MYŚLISZ"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Majkel9866
-4 / 10

Zazdrość przemawia przez Ciebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pancia1977
+1 / 3

są beznadziejnie tylko fejs się liczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+8 / 10

Nie wszystkie, znam takie, które nie wrzuciły ani jednego zdjęcia swojego dziecka, albo bardzo niewiele. To nie cecha ,,młodej matki'' tylko po prostu niektórzy ludzie tak mają, że muszą informować wszystkich o wszystkim.. co jedzą, gdzie jedzą, że wyszli do kina, z kim wyszli, że się ,,świetnie czują''.. rada? zignorować, albo po prostu usunąć ze znajomych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lalita86
-1 / 1

@lithium222 Racja. Ale nie da się ukryć, że właśnie młode matki należą do tej grupy pokazujących wszystko- chyba dlatego, że usilnie starają się przekonać znajomych, że wciąż w ich życiu coś się dzieje, mimo macierzyństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@Lalita86 A może po prostu tak silnie to przeżywają? Zauważ co ludzie wrzucają na fejsa ,,obroniłem się'', wyjazdy, wycieczki, czasem rozpoczęcie nowej pracy.. chwalą się. A wiesz, że znam ojców wrzucających wiecznie zdjęcia swoich dzieci? Poważnie.. ciągle ,,bo córeczka tatusia to'' ,,bo kubuś ma nowy materacyk''. Dziwne, tym bardziej, że przecież nie siedzą w domu z dzieckiem, tylko pracują. Ile ludzi tyle poglądów. znam pary, które afiszują się swoją ,,miłością'' i to są ludzie, którym bliżej do 30-stki.. wciąż ,,a kochanie to'' ,,a z moim misiaczkiem'' ... a są i drudzy, którzy nawet nie ustawiają ,,statusu'', że są z kimś. I pewnie trafiłaby się i laska, która notorycznie wrzuca swoje ,,selfie'', po co? Przecież chyba ludzie wiedzą jak wygląda po jednym zdjęciu. Każdy ma inne myślenie, ja nie wrzucam nic i uważam, że jeżeli ktoś się chce o czymś dowiedzieć odnośnie mojego życia to wtedy, gdy się ze mną spotka. to nawet zabawne, bo wtedy chociaż możesz powiedzieć komuś ,,co u ciebie słychać'' a nie przeczyta o tym w sieci. Jednak, szanuję, że inni myślą inaczej.. albo jak już wcześniej wspominałam, gdy ktoś mnie drażni, usuwam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Janadino
0 / 0

@lithium222 mam to samo, na moim fb jest może ze 4 zdjęcia mojego dziecka a ma już prawie dwa lata. Natomiast moja znajoma musi w tygodniu wrzucić cały album zdjęć swojego dziecka z tymi załamującymi podpisami "a tak siobie jem" "a tak sie kompie" "a tak siobie śłotko śpie" itp. No zabić można! Ale zauważyłam, że to jest raczej domena samotnych matek, które na siłe chcą pokazać niedoszłemu tatusiowi jakie to one są super matkami i ich nie potrzebują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
+3 / 5

Młode matki chyba nie mają za dużo czasu na siedzeniu na facebooku i innych. Przynajmniej w moim otoczeniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sviader
0 / 4

No chyba ty! ;-) Jeszcze nigdy nie widziałem na fb, żeby ktoś 'mocno' chwalił się swoim maluchem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HelloItsMe
+7 / 7

Nie można umieszczać cudzego wizerunku w tym przypadku dziecka w necie. Inteligentni inaczej tego nie wiedzą. Poza tym, naprawdę myślicie, że kogoś obchodzą wasze dzieci???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Janadino
+3 / 3

Tu masz racje. Bardzo często się też spotykam (zwłaszcza teraz, latem) jak dumne mamusie wrzucają na fb nagie zdjęcia swoich dzieci. Zero wyobraźni byleby pokazać jakie cudne ma się dziecko. A prawda jest taka, że ludzie w nosie mają cudze dzieci a lajkują i komentują tylko po to by się podlizać mamusi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+2 / 2

@HelloItsMe @Janadino I oczywiście pedofil to tylko potwór z bajek, zaraz obok Smoka Wawelskiego i Bazyliszka. Do matek wrzucających nagie zdjęcia swoich dzieci nie dociera, że są ludzie, których naprawdę podniecają dzieci i są zdolni do gwałtu. A już z wakacji to w ogóle. "Jesteśmy tu i tu, w hotelu tym i tym, jest cudownie, a nasz Brajanek dzisiaj zrobił zdrową kupkę" i jebs zdjęcie kilkuletniego Brajanka z gołą dupą. Zero świadomości. A Brajanek jest tylko 6-letnim pasożytem i przybiegnie, kiedy ktoś go woła po imieniu. Dziecko na zatłoczonej plaży bardzo łatwo spuścić z oczu. A potem "jak to się mogło stać?!".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2016 o 22:34

avatar ~mloda_matka
-1 / 1

Bzdura... mlode matki nie maka kiedy na siku do kibla skoczyc :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
0 / 2

Nie są. Młode matki na Fejsie wrzucają zdjęcia dzieci i owszem, ale tylko kiedy jakimś cudem znajdą chwilę czasu - czyli prawie nigdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pomarancza999
+1 / 1

Ja jako młoda matka nie dodałam ani ćwiartki zdjęcia mojego syna. I dzięki temu znajomi z którymi mam tylko kontakt facebookowy nie wiedza nawet ze mam dziecko. kto ma wiedzieć ten wie. pewnie ich skreca bo zdjęć ze slubu takze nie dałam:P /jedynie nazwisko zmienione/ . ale fakt mam kilka nawiedzonych znajomych którzy wrzucają tone zdjęć dzieci nawet jeszcze w becikach z oddziału położniczego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HelloItsMe
+1 / 1

@pomarancza999 Popieram! Niektórzy wrzucają nawet zdjęcia z usg. Szkoda, że z nocy poczęcia jeszcze nie wrzucili :p Żałosne to wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2016 o 8:40

B konto usunięte
-2 / 2

@pomarancza999 Ale są ludzie, którzy chcą się pociechą pochwalić. Mamy dziecko, ale nie będziemy dzwonić do znajomych, kuzynki z Ameryki, wujka z Włoch, brata z Norwegii... Lepiej wrzucić zdjęcie na FB. Prościej, szybciej i wygodniej. Mamy dziecko! Fajnie. Kuzynka robiła zdjęcie swojego synka u profesjonalnego fotografa i takie wrzuciła (miał wtedy 3 miesiące) i lepsze jedno takie, w jakiejś przyjaznej scenerii, gdzie dziecko jest uśmiechnięte, niż 20 zdjęć zrobionych aparatem 3 Mpix zaraz po porodzie, z dzieckiem czerwonym i zapłakanym. Potem po jakimś czasie "pierwsze kroczki", rok później "urodzinki". Niech znajomi i dalsza rodzina widzą, że dziecko rośnie. Ale zdjęcie dwa, trzy razy w roku. Ew. jakaś wycieczka, nad morze na przykład."Kubuś pierwszy raz nad morzem." wystarczy (tylko nie nagie). I tak raz na jakiś czas, przy większej imprezie, potem samo będzie wrzucać setki samojebek w lustrze. @HelloItsMe Moja siostra jest w ciąży bliźniaczej. Inteligencją niestety nie grzeszy. Pierwsze zdjęcie z USG? Na fejsbunia! Drugie? Też! Nie wiem, co będzie, kiedy te dzieciaki się urodzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2016 o 13:49

P pomarancza999
0 / 0

BlackWolf120 cóż, kto jak woli. Ja się najbliższym chwale dzieckiem osobiście,odwiedzam albo zapraszam , a jak są daleko to wysyłam fotkę na pocztę mailową ewentualnie poprzez mms. Nie dodaje zdjęć z prywatnych chwil. Na profilu moja gebusia i tyle. Musiałabym zrobić mega selekcje znajomych i okazałoby się ze na fb miałabym tylko rodzine, męża i 3 najblizsze przyjaciółki:p i wtedy bym szalała z dodawaniem fotek :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2016 o 18:27