Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3617 3732
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Rhanai
+92 / 126

Z tym trudno się spierać. Plus leci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
0 / 16

@Rhanai POwiedziałbym że nawet niema, o co sie spierać..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zxc79
+11 / 15

w sumie to nawet nie wiem o co im chodzi z tym "apelem smoleńskim" ale przy obchodach świąt bohaterów jest to zwykła wredna profanacja. Ciekawe czy Oni myślą że w ten sposób przekłamią historie... o.O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
0 / 2

@Rhanai @zxc79 Przecież to celowa profanccja i wyśmiewanie bohaterów, a modernizacja Wojska Polskiego pod antypolskim zarządem jest po to by młodzi "zgineli bohatersko" w wywołanej wojnie z Rosją. Kto to ostatnio powiedział na głos "rośnie nam nowe pokolenie żołnierzy wyklętych", co nie? @Zibioff Jeśli to był zamach, to bardzo dziwne po co ich zabili, ponoć to fałszywa flaga a te 96 osób siedzi gdzieś na wyspie. Takie pogłoski są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2016 o 9:32

A konto usunięte
0 / 0

@Rhanai Burmistrz Nowego Yorku też był traktowany jak bohater "tylko" dlatego, bo pojawił się na zgliszczach WTC 11 września 2001 roku. Byłem zszokowany, dlaczego oni nazywają go bohaterem. Do dzisiaj tego nie rozumiem. A w Polsce to już w ogóle...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cvetelina
+42 / 66

Rzadko się zgadzamy, ale tym razem przyznaję ci 100% racji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marian_Gabka
+33 / 51

Popieram!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qnto
+35 / 49

oraz i ja, 100 % racji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
+25 / 55

Mnie wprawdzie interesuje czy to był zamach czy wypadek - ale z całą resztą zgadzam się w 100%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+35 / 47

@Zibioff W ogóle, to mnie również, ale nie wierzę w jednoznaczność po tylu latach, a tu napisałem po to, by ludzie zrozumieli, że to nie jest demot o samym Smoleńsku, a o tym, co z tego robi teraz PIS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2016 o 22:58

avatar ~48348
+4 / 12

@Zibioff Gdyby to był samolot USA szwabów ruskich czy Francuzów można by się było zastanawiać nad tym czy top był zamach. A tak nic nie znaczący politycy niewiele znaczącego kraju zginęli w starym rządowym samolocie. Jako że był rządowy zapewne nie podlegał standardowym przeglądom a i same przeglądy były robione na odpie...ol. Poza tym jedynymi którzy cokolwiek skorzystali na zamachu była opozycja w sumie miało by to sens bo Duda również uległ dziwnemu wypadkowi niedługo po wyborach gdyby zginął pis nie miał by szans na przygotowanie i wystawienie nowego kandydata w efekcie prezydentem znowu został by Komorowski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~biedakiccebulaki
-2 / 2

@Zibioff serio? co tu się zastanawiać. Załużmy, że to był zamach i co? Oskarżysz Rosję? Która ma większe wojsko? Lepiej siedzieć cicho bo nie mamy nic do powiedzenia na arenie międzynarodowej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
0 / 0

@~biedakiccebulaki , nie wydaje mi się, żeby to był zamach ruskich. Bardziej stawiałbym na naszych z dawnych WSI. Zagadki zaczynają się już w Polsce typu znikające hangary na Okęciu dopiero co pobudowane itp...Możliwe, że Ruski też mieli z tym coś wspólnego, ale jestem niemal pewien ( tak w wyniku rozumowania ), że władze nic o tym nie wiedziały. W Rosji też mają swoje stare sowieckie WSI i możliwe, że sobie powspółpracowali w imię jakichś interesów. Przecież oni się wszyscy znają z tych samych szkół wywiadu w Moskwie. Putin nie miała żadnego, ale to żadnego interesu w zestrzeliwaniu samolotu..Kaczyński był całkowicie unieszkodliwiony porozumieniem Miediwiediew( Putin)-Obama w Polsce najpewniej przegrałby wybory. Interes ewentualnie miała w tym USA biorąc pod uwagę późniejsze opłacone przez nich działania na majdanie. Nastawienie Polski anty-rosyjsko leży w interesie USA w kontekście wojny z CHinami ale nie w interesie Polski. NIECH DUDA UJAWNI ANEKS DO WSI!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~smoleński_kamikadze
+16 / 40

Tym bardziej, że był to czas kampani wyborczej, a Lech chciał się tam pokazać, więc za wszelką cenę kazał lądowoać. Przypominam, że wtedy Putin był premierem i zaprosił do siebie drugiego premiera kraju Tuska jako równego sobie statusem, a tymczasem Lech pchał się tam nieproszony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~smoleński_kamikadze
+35 / 43

PiS doskonale zdaje sobie sprawę, ze po tylu latach nie da się już tego wyjaśnić, a buduje na tej tragedii tylko kapitał polityczny (to cynizm zmieszany z ostencacyjnym katolicyzmem). Nawet zakładając teoretycznie, że okaże się, że był to zamach dokonany przez Rosjan (w co bardzo wątpię), to co wtedy? Wypowiemy im wojne? Serio chciałbyś za coś takiego ginąć? Tak mało cenisz swoje życie i bliskich?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_to_prawda
+11 / 13

@sfsf moim prywatnym zdaniem syf ze śledztwem był,bo obnażono by całą masę niegospodarności, złego zarządzania i braku kwalifikacji i ogólnego postępowania niezgodnie z procedurami. Więc aby chronić tyłki swoich ludzi oraz aby społeczeństwo nie wiedziało jaki jest burdel na szczytach śledztwo prowadzono tak a nie inaczej. I tu moim zdaniem nie chodzi o ukrywanie zamachu, tylko o ukrywanie 'państwa teoretycznego'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raukodel
0 / 0

@sfsf każdy i tak będzie wierzył w co będzie chciał. Fani teorii spiskowych i tak będą wierzyć w zamach nawet jakby wszystkie służby, wszystkich krajów świata potwierdziły, że był to wypadek lotniczy. Fani teorii katastrofy nie będą wierzyć w zamach nawet jeśli sprawcy sami się przyznają, pokażą wszystkie dowody i zostaną straceni/ukarani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hek_sa
+9 / 19

"Bohatersko polegli" i otwiera się w kieszeni ...Słownik poprawnej polszczyzny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ggg111222
+30 / 38

Wprawdzie nienawidzę POpaprańców i im podobnych zdrajców, ale z tym demotem się zgadzam. Niezależnie co spowodowało katastrofę, oni lecieli na imprezę a nie na wojnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bohm
+17 / 19

Mam swój pogląd na to co się stało ale tutaj zgoda 100%. Niech zaczną kopać prawdziwych bohaterów bo jest ich masę (łączka itp) i niech zajmą się odnalezioną już dawno reduta Ordona na której muzlumanie chce osiedla budować - a nie stawiać tablice smoleńskie wszędzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_to_prawda
+7 / 17

To paliwo polityczne. Gdyby nie to to pis już dawno by wyleciał z sejmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+10 / 14

Nie wierz w to, ludziom Smoleńsk już dawno wywietrzał z głów, tylko politycy jeszcze tym grają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~The___Atheist
+5 / 5

@Fragglesik ale cementuje to środowiska smoleńskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 7

@~Taka_to_prawda Paliwem politycznym PIS jest niekompetencja, przekręty i inne rzeczy PO. Gdyby w PO byli trochę bardziej inteligentni ludzie i tak nie przeginali to PIS miałoby małe poparcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+3 / 7

@~The___Atheist nie bardzo wierzę, że środowiska smoleńskie to więcej niż 2000 osób. Co innego bronić (choć dla mnie to też przegięcie) usuwanego czy wyśmiewanego krzyża na Krakowskim, a co innego zmuszać ludzi do wiecznego wysłuchiwania litanii nazwisk martwych polityków. Mam z resztą koronny argument: Spójrz na podpisy pod demotem i i uświadom sobie, że demotywatory praktycznie są propisowskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2016 o 16:59

avatar ~Taka_to_prawda
0 / 0

@Fragglesik a co z ludźmi którzy przyjeżdżali na rocznice, chodzili na miesięcznice, robili jest w swoich miastach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 2

@~Taka_to_prawda Myślę, że powtarzanie apelu smoleńskiego spowoduje, że ich liczba zacznie spadać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
+5 / 19

@PanSzop Ja też uważam, że było to coś więcej niż wykły wypadek, co nie zmienia faktu że wkurza mnie nazywanie bohaterami socjalistów którzy zmarli lecąc na imprezę i nazywanie ich bohaterami tylko dlatego że zmarli będąc u władzy....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2016 o 8:34

M milekkup45
+16 / 18

Polecam jednak troche bardziej zagłębić się w literaturę lotniczą np. konstrukcja płatowca, dynamika i aerodynamika lotu. Warto mieć choć minimalną wiedzę na temat sił działających na poszczególne elementy skrzydła oraz zmian jakie zachodzą podczas różnych manewrów. Niestety samoloty są kruche. A porównywanie WTC do Smoleńska jest bardzo niestosowne. To całkowicie różne okoliczności, warunki, samoloty itp. Proszę nie wyciągać różnych dziwnych wniosków, bez podstawowej wiedzy o lotnictwie. Pozdrawiam; )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milekkup45
+11 / 11

Miałem okazję widzieć prace kilku ekspertów i doktorów. Wyniki były różne. Jedni zgadzali się z wersją, że skrzydło zostało przecięte kolejni, że uszkodzone. Jednak większość była zgodna, że w tamtych warunkach uszkodzenia powierzchni nośnej były na tyle duże, że siła nośna wytwarzana na skrzydłach była zbyt mała aby poderwać ten samolot przy tym konkretnym przeciążeniu. Jesli chodzi o raport MAK, to uważam że większość raportów MAK to absurd. A jeśli chodzi o katastrofę w Smoleńsku moim zdaniem doszło do zbyt wielu zaniedbań i błędów. I pytanie, kogo obarczyć odpowiedzialnością.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pyta_ja_cy
+5 / 5

@PanSzop możesz dać konkretne linki do konkretnych badań, artykułów itp? Interesuje się tą sprawą dość bardzo i niestety nie znam żadnego konkretnego rzetelnego źródła które podważa raport. Na wiarygodność raportu jednak są dostępne materiały w sieci jak np filmik z eksperymentu w którym samolot ciągnący po ziemi uderza skrzydłem w słup telefoniczny drewniany po którym traci końcówkę skrzydła jak również symulację zachowania samolotu po stracie siły nośnej z jednej strony - i to są materiały które powstały przy okazji innych katastrof lotniczych na wiele lat przed 2010r.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milekkup45
+5 / 5

Po powrocie z pracy prześle Ci parę linków do dostępnych materiałów. A jeżeli interesujesz się tym bardziej to polecam Ci się udać na Politechnikę Wrocławska, Warszawską lub Rzeszowska. Tam są instytuty albo katedry inżynierii lotnictwa. Sam uczę się w jednej z nich i dość często poruszany był ten temat na wykładach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polak_mały
+7 / 9

No powiem Ci, że trafiłeś w sedno sprawy. Jestem ciekaw co tam się na prawdę wydarzyło ale jeżeli chodzi o całość to zgadzam się w 100%. Leci +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xx234578
+11 / 11

100% racji, smoleńsk to trampolina dla pisu, a nie okazanie szacunku dla tych, którzy tam zginęli. Pcha się nieproszony, a potem robią z tego symbol narodowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Periivo
+3 / 3

Hehe zgadzam się. ale z drugiej strony... wyjechałam za granicę, żeby bezrobocie w Polsce spadło... wcale nie chce mi sir tu być, to znaczy że też jestem bohaterem??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+4 / 8

@Periivo I to podwójnym: Niesiesz Naszą kulturę w świat, no i nie bałeś się wyjechać za granicę, a jeszcze jesteś tam, wiedząc, że zaraz możesz zginąć w zamachu. Chcesz mieć jakąś ulicę lub pomnik? Choć taki skwerek im. Periivo?........:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2016 o 10:08

avatar RomekC
-2 / 2

@Periivo Odpowiedz sobie sama. "Bohater – osoba, która odznaczyła się niezwykłymi czynami, męstwem, pomocą i ofiarnością wobec innych ludzi..." (https://pl.wikipedia.org/wiki/Bohater) ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A azareel
+7 / 9

100000000000000% racji i poparcia!!!!!!!!! Szkoda, ze to ścierwo kaczor i jego przydupas wyciągnięty od czubków macierewicz nie są w stanie tego wtłoczyć w puste banie:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ZyPiw
+7 / 7

Dokładnie. Nie bohaterowie tylko zwykli lanserzy, którzy lecieli tam aby pokazać się w kolejnym politycznie modnym wtedy miejscu. Znaczna część z nich nie ruszyła by tyłka w taką drogę gdyby nie profity polityczne. Żal wszystkich (pomimo wszystko) ale nie róbmy z turystów bohaterów. Na tej trampolinie jeszcze długo różne Maciary itp.będą starać się odbijać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~he_he
+3 / 3

tematu katastrofy ze Smoleńska to chyba wszyscy mają już "po kokardę". OK tragedia, wiadomo, rodziny ofiar będą naznaczone tym do końca życia, ale traganie codziennie się wydarzają, wypadki, choroby i jakoś każdy, którego to dotknęło musi z tym żyć i radzić sobie samemu... takie jest życie, trzeba żyć dalej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciekaawy
+6 / 6

A wiecie co jest najciekawsze? Mówi się o ofiarach w Smoleńsku, o tych ,,bohaterach", a wszyscy zapominają, że ci ,,bohaterowie" lecieli na obchody rocznicy Katynia, tam gdzie zginęli prawdziwi Bohaterzy. :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 2

@Ciekaawy ...prawdziwi bohaterowie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tuon
+3 / 3

@Ciekaawy Bohaterowie, jak bohaterowie. To że kogoś rozstrzelano, nie czyni jeszcze z niego bohatera. W każdym razie , nie wszyscy tam byli bohaterami. Jednak o innych ludziach, rozstrzelanych np. w Dolinie Śmierci w Bydgoszczy, pamiętają tylko mieszkańcy tych miejscowości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ABC777
+4 / 4

Zgadzam się w 100%, nie zauważyłem, żeby z innych turystów ginących w katastrofach lotniczych, czy to wynikających z przyczyn technicznych lub pogodowych czy też z powodu zamachu robiło się bohaterów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+5 / 5

Do apelu smoleńskiego powstań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Leon32167
+6 / 6

Mnie zawsze najbardziej mierziło w kontekście katastrofy Smoleńskiej stwierdzenie: "oddali życie za ojczyznę" - a to oni zrobili to z świadomie i z własnej woli??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aaa_psik
+1 / 1

Bezwzględna racja. U nas robi się zawsze bohaterów nie z tych co powinno. W tym bałaganie zapomina się o tych, których chciano uczcić. I tak na marginesie tego wypadku: czy jakikolwiek władca będzie organizował zamach u siebie? Należy przypuszczać, że jak już, to najdalej jak to jest możliwe. Łatwość w zrzuceniu odpowiedzialności na kogokolwiek i brak innych dodatkowych kłopotów. Przy okazji - jesteśmy posiadaczami medalu przyznanego w pięćdziesięciolecie zbrodni rodzinom zamordowanych oficerów polskich w 1940 roku. I co z tego, ano nic nikomu do tego. Może trochę ciszej nad tymi trumnami!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fasdasd
+2 / 2

Stawiają tablice i nazywają place itp. imionami poległych
Trochę przesada
Czy jacyś inni politycy (czasy współczesne, nie okres między wojenny czy coś) maja deptaki, ulice czy place swojego imienia ?
Jakby coś konstruktywnego dla Polski zrobili .....
I coś naprawdę się zmieniło to ok
ale nie to co teraz robią wszyscy świętymi męczennikami niedługo zostaną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~terlikowski
+3 / 3

jako katolik jestem zaniepokojony tym że hierarchowie kościoła nie potępiają tego bałwochwalstwa smoleńskiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sofiretor
+1 / 5

Czy można nazwać bohaterem prezydenta, który przez swoją pychę ma na sumieniu pozostałe 95 osób?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F finezja1608
+1 / 1

popieram

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pluszczek
-1 / 3

Tam zginęli politycy, których większość sam bym... chętnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pluszczek
+1 / 3

Jak można to barachło nazywać elitą i przyrownywać do tych co zginęli w Katyniu? Zgroza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~alaallaalla
+2 / 2

Dokładnie zgadzam się z autorem demotywatora! Dla mnie ta nagonka od kilku lat na ten Smoleńsk to jest lekka przesada każdy kogoś starcił w życiu to nie była pierwsza na świecie katastrofa lotnicza więc bez przesady!!! a jeszcze ten film w kinach .....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~alaallaalla
+1 / 3

a do tego komentarza dodam, że nie można ich nazwać bohaterami
bo niby dlaczego? co takiego zrobili? a poza tym dla mnie to głupota że głowa państwa i tyle "ważnych osób" leci jednym samolotem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ciocia_Helenka12
+2 / 2

nie można ich nazwać bohaterami nie dlatego, że coś zrobili, a dlatego że nic nie zrobili. Jeżeli lot samolotem to bohaterstwo, to mamy miliony bohaterów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NoICoTeraz_
0 / 0

Całkowicie popieram!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~23rg
-4 / 6

Wystarczy prześledzić działalność prezydenta Kaczyńskiego przed katastrofą (wypadkiem/zamachem). Chyba nikt z późniejszej władzy nie potrafił (a może nie chciał) się tak jednoznacznie wypowiedzieć na temat np. Gruzji. Same ofiary katastrofy lecąc na uroczystości miały świadomość tego, co robiła Rosja z Katyniem. Przyjazd takiej delegacji w to miejsce był z jednej strony (słowo "bohaterstwem" byłoby zapewne na wyrost) manifestacją bolesnej prawdy, a z drugiej przykrym przypomnieniem haniebnych kart historii. Taka wyprawa wymagała odwagi, więc kwestii bohaterstwa ofiar tak od razu bym tutaj nie przekreślał, przynajmniej nie wszystkich (choć nie każdy musi się ze mną zgadzać).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PlaNetoiDoS
+5 / 5

Prześledziłem jego działalność i nic wyjątkowego nie znlalazłem. To, że wypowiedział się jednoznacznie o Gruzji to nic wyjątkowego i pewnie wzięło się z wybujałego ego, ale i tak mu Putin pokazał, że jest leszczem i sponiewierał jego zwłoki. A nie o to w dyplomacji chodzi żeby gadać co ślina na jezyk przyniesie.Natomiast jego przyjazd do katynia był wyrachowanym promowaniem się. I daruj sobie tę tanią egzaltację o odwadze i bohaterstwie, bo to jest żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~BP
-5 / 5

A prosze was. Co to niby za manifest? Wielki protest przed monitorem anonimowej owoby. Wielkie mi oburzenie. Pitu pitu. Kozak w necie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sojnfoadf
+1 / 1

posty 23rg oraz BP pisane po minucie - od razu widać, że na zlecenie z centrali PiSu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfeta
+2 / 2

Sadzac po liczbie plusow do tego demota nie jest zle w narodzie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Retwizan
+2 / 2

Byłem i jestem za tym żeby tę tragedię wyjaśnić - zbadać jak w każdym poważnym kraju by ją zbadano. Uważam, że obie ekipy rządowe z tego zadania się absolutnie nie wywiązały. Jednak w 100% zgadzam się z Autorem, że osoby te nie poległy bohatersko, ponieważ nie walczyły na żadnej wojnie. Nie zginęły podczas bohaterskiej misji - leciały na zwyczajną wizytę. Czy padły ofiarą katastrofy czy zamachu nie zmienia faktu, że z ich punktu widzenia była to zwykła wizyta a nie bohaterski atak czy desant. Ten apel jest po prostu kuriozalny i moim zdaniem poprzez ośmieszenie wręcz obraża pamięć ofiar tamtego tragicznego lotu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kedzior50
+2 / 2

Bohaterowie? Toż to postkomunistyczna hołota! Świat jest lepszy bez nich. Nawet teraz przydałyby się jeszcze ze dwie takie "katastrofy". I nie, nie życzę śmierci ludziom. Chcę po prostu oczyścić mój kraj z darmozjadów, pajaców, służalczyków i zdrajców. Oni nie mają prawa zwać się ludźmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S spioszeq
0 / 0

Oczyscisz z jednych to przyjda nowi i tak wkolo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Marianek22
-2 / 4

@jeykey1543 skoro nie odróżniasz ofiar zamachu terrorystycznego od ofiar komunikacyjnych, to już ci chyba nic nie pomoże...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ciocia_Helenka13
+3 / 3

Po pierwsze, to kup sobie słownik, bo mnie mamusia nauczyła, że pierwsza rzecz patrioty to mówić poprawnie w języku ojczystym. Pisać też. To na temat "wyklentych". A po drugie - tak samo "poległy dla ojczyzny" tysiące ludzi we wszelkich wypadkach na drogach. Więc nie pisz bredni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jokerv101
0 / 0

rację masz całkowitą ale mam trochę inne zdanie bo mnie obchodzi co tam się stało bo dalej nic nie wiemy ale masz rację bohaterami nie są , są ofiarami, czytanie tego apelu wszędzie powoduj e że ludziom aż się rzygac chce jak to słyszą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aypeross
0 / 0

brawo Ty!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~maggiii
0 / 0

Brawo Brawo Brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nick_to_zło
0 / 0

Witam w czasach gdy naszym państwem rządzą PISiory a dokładniej taki jeden mały knypek i takie cuda jak 'Apel Smoleński' będą się zdarzały. Nie jesteś jedyny, który twierdzi, że to brak szacunku dla poległych, których można nazwać bohaterami. Śmieszy mnie jeszcze fakt pochowania Lecha i jego żony na Wawelu. To jest kolejna profanacja osób pochowanych tam. Plus jak najbardziej Ci się należy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nie_mam_nicku
0 / 0

W czasach gdy naszym państwem rządzą PISiory a dokładniej taki jeden mały knypek i takie cuda jak 'Apel Smoleński' będą się zdarzały. Nie jesteś jedyny, który twierdzi, że to brak szacunku dla poległych, których można nazwać bohaterami. Śmieszy mnie jeszcze fakt pochowania Lecha i jego żony na Wawelu. To jest kolejna profanacja osób pochowanych tam. Plus jak najbardziej Ci się należy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cieszyoko
+1 / 1

Aż miło się patrzy, kiedy widzę to zgranie internautów w komentarzach. Jak nigdy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MD
0 / 0

Popieram

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartek000
-1 / 3

Arogancja i głupota dwóch achlajmordów doprowadziła do katastrofy i śmierci 96-ciu osób. Te dwie bezwartościowe kanalie swoją pychę i butę postawiły ponad bezpieczeństwo pasażerów. Oto wasza "tajemnica smoleńska".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xyz37
0 / 0

Gdyby to byli jacyś tam obywatele nnp.lecący na wczasy albo do pracy to pewnie byłby 5cio sekundowy komunikat w radiu i tyle, a ci co niby lepsi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Fadel1200
0 / 0

Jak wszędzie ten PiS będzie tak wciskał Smoleńsk, to ludzie zamiast czcić ofiary tego wypadku to będą nimi rzygać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dorota1966
0 / 0

Ja też !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Karolwacław
-2 / 2

jeśli byłby to zamach to są BOHATERAMI!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-1 / 1

Nie, są ofiarami zamachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cycunio81
0 / 0

Zgadzam się z tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szarikson
0 / 0

Dobrze gada. Pocać mu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gtru
+1 / 1

"Zamach smoleński" powoli się ludziom przejada, w końcu ile razy można powtarzać te same bzdury?
Argument przeciwko tej teorii: Jacy zamachowcy dokonują tego na własnym lotnisku, przy podchodzeniu samolotu do lądowania? Bo na pewno nie spece z KGB. Gdyby faktycznie udało się Rosjanom przemycić na pokład TU-154 jakąś bombę to na pewno odpaliliby ją terenie innego kraju i na dużej wysokości żeby mieć pewność, że wszyscy na pokładzie zginą. Tym samym odsunęliby podejrzenia od siebie. Logiczne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~delicja4
0 / 0

Mam pytanie --- kto to napisał - i kto te słowa wypowiedział.
masło- maślam\ne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~WITTP
0 / 0

Po części się zgadzam. Dla mnie Anna Walentynowicz była, jest i będzie bohaterką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem