Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
310 330
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~zappo
+15 / 15

Pracownik nie jest winien swemu pracodawcy służalczości i posłuszeństwa. Jest mu jedynie winien usługę, za którą otrzymuje zapłatę, będącą nie łaską, lecz zasłużonym wynagrodzeniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ludwik_K
-1 / 3

przypominam wsyzstkim że kelner to tez człowiek i trzeba go traktować z szacunkiem, z doświadczenia wiem, że serdeczny uścisk dłoni jest wart sto razy więcej dla kelnera, niż napiwek, którego osobiscie nigdy nie daje a kelnerzy i tak mnie lubią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2016 o 19:50

avatar mrajska
+9 / 9

@Ludwik_K Gratuluje mocy uścisku dłoni. Na pewno, kelnerzy są zachwyceni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ytiuhgitbvi
+3 / 3

@Ludwik_K największy troll ever na demotach:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yoanne00
+2 / 2

Są takie zawody gdzie w naszym interesie jest żeby w kontakcie z ich przedstawicielem być miłym i uprzejmym bez względu na wszystko. Kelner to jeden z nich. Podobnie dostawca pizzy, fryzjer, dentysta, listonosz, mechanik samochodowy. Naprawdę uwierzcie, lepiej dla Was jeśli okażecie im szacunek i sympatię. Zdecydowanie lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sila1989
-1 / 5

@yoanne00 Jak być miłym dla kogoś kto któryś raz z rzędu pop*erdolił zamówienia? Nie raz zamawiam jedno a dostaje drugie. Będąc miłym usłyszałem tylko przepraszam... dopiero jak zmieniłem nastawienie na niemiłe to nagle dali rade przywieźć moje zamówienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yoanne00
+1 / 1

Ja to rozumiem serio. Że się człowiek denerwuje kiedy dostawca się spóźnia etc. Niestety jakkolwiek zamówienie trafi w końcu do odbiorcy to jednak radzę uważać na to co się je. Ja osobiście nie jestem amatorką czyjejś śliny w sałatce etc. Natomiast odpowiedzią na kilkukrotny mój telefon ze słowami uznania dla zaprzyjaźnionej pizzeri,był napój gratis i naprawdę rewelacyjne piczywo czosnkowe do sałatki. Kiedy spoóźniali się z zamówieniem zwykle odpowiadam, że rozumiem i to się zdarza, trudno. Akurat trafiło na moje zamówienie. Jakoś bezpieczniej się wtedy czuję ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
+4 / 4

Nie mam tego problemu, bo nie stać mnie na restauracje i knajpy oraz nie mam z kim w nich jadać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar windrunner
+6 / 6

Zapamiętaj kelnerze drogi, że za swoją pracę otrzymujesz wynagrodzenie od pracodawcy więc nie wymagaj od klientów napiwku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
-1 / 1

Ciekawy demot wstawiony przez kelnera. Przecież każdy wie że klient płaci, a dostanie coś tam kiedy się kelnerowi łaskawemu spodoba. Skąd w młodym pokoleniu tyle mentalności PRL-u.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Suzzzi86
0 / 0

gościu drogi, nie igraj z kucharzem i kelnerem, jeśli nie chcesz mieć naplute do jedzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem