Fujara pierwsza: dziennikarzyna, który nie odróżnia wiaduktu od mostu.
Fujara druga: logistyk, który najwidoczniej nie wie, że pierwsza lepsza nawigacja posiada możliwość ustawienia wysokości pojazdu, dzięki czemu urządzenie jest w stanie określić możliwą do bezpiecznego pokonania trasę.
Fujara trzecia: generał wciskający takim właśnie dziennikarzom tani kit o braku danych.
Fujara czwarta: autor demota, który przepisuje czyjeś komentarze jako swoje podpisy i liczy na to, że nikt nie odnajdzie artykułu źródłowego.
@metalmessiah ta fujara#4 na dodatek robi bledy ortograficzne. Chciala ujsc za "patriote", a wyszedl - jak zwykle - Patryjota. Przymiotniki piszemy mala litera.
@metalmessiah 5 fujara, która projektując most(wiadukt) nie pomyślała o przepustowości (wysokości, szerokości itp.) tylko o jak najniższych kosztach "bo to ekonomicznie", "bo po co budować takie duże rzeczy przecież takich wielkich pojazdów nie ma w Polsce więc "po co takie coś budować, to są dodatkowe koszty" i oto są efekty...
@fdhsfhsfh Tylko po co? Wysokość wiaduktów jest dobrana tak, żeby znakomita większość ciężarówek się mieściła. Dla kilku pojazdów wojskowych nie ma sensu przepłacać, tak samo jak nie byłoby sensu poszerzać mostów na użytek np. czołgów. Są miejsca, gdzie takie pojazdy mogą bez żadnego problemu przejechać i znacznie taniej wydać trochę więcej na paliwo niż budować wszystkie wiadukty na wys. 6-7m.
A mogli po prostu spytać "hej, chopaki, na jakiej wy wysokości mosty robicie?" zanim przyjechali, nie :D Chyba, że chcieli być fajni i pokazać, że obchodzą ich sojusznicy i sami to doskonale wiedzą :P
CZYTAMY ZE ZROZUMIENIEM
Skoro pojazdy zostały w Niemczech z powodu mostków to oznacza to że w NIEMCZECH mieli za niskie wiadukty nie w Polsce... ruszcie głową!
Już się czuję bezpieczniej. Mój kraj, z tak skomplikowanymi nazwami, na takim odludziu politycznym, że terroryści go nie chcą. Z tak lichym wsparciem socjalnym, że imigranci będą z niego uciekać, płacąc grubą kasiorę lokalnym przewoźnikom, nawet jeżeli zostaną tu przywiezieni. Z tak daremnymi danymi i infrastrukturą, że nawet sojusznicy wojskowi nie dają rady, co dopiero mówić o jakiejś inwazji. Mój kraj, taki piękny.
czy ja dobrze czytam? Kilka pojazdów pancernych zostało uszkodzonych? Przegrały walkę z Naszymi Mostami? Pancerne Pojazdy? To na co tam takie wojska sojusznicze, skoro my samymi mostami możemy pokonać nawet "pancernego" wroga
widać inteligencje przyszłości Polski, czyli wiekszości komentatorów: jeżeli wozy zostały w Niemczech, to dlatego, że tam sa bezpieczne, a nie dlatego, że zostały tam uszkodzone. A znajac realia, to US ARMY najprawdopodobniej posługuje sie oficjalna (ale teoretyczna) baza danych na temat wysokości mostów/wiaduktów itp...i w tym sek. Bo ješli -jak to w Polsce normalne- położyli raz, drugi nowy asfalt, to już mamy z np. 4,30m
wysokości przykładowo 4,10m lub coś w tym rodzaju. Normalna cieżarówka przejedzie, ale taki Humway albo (jak pisza) militarny wóz opancerzony o niekonwencjonalnych wymiarach już może zahaczyć...i tu nawigacja też nie pomoże. Swoja droga, to słabe, że nie maja "swoich" danych, ale nikt przed transportem nie mierzy mostów, lecz zdaje sie na oficjalne dane.. beda mieli nauczke, bo technologie do pomiaru przecierz chyba maja - lub szeregowca, który mierzy każda "przeszkode" np. laserem...?
@Percycox Dobrze, że Ty się popisałeś inteligencją. W PL tolerancja wysokości wiaduktu to ok. pół metra. Zakaz przejazdu powyżej 3,9m, a rzeczywista wysokość wiaduktu nawet 4,5.
Mamy tutaj do czynienia z czterema fujarami:
Fujara pierwsza: dziennikarzyna, który nie odróżnia wiaduktu od mostu.
Fujara druga: logistyk, który najwidoczniej nie wie, że pierwsza lepsza nawigacja posiada możliwość ustawienia wysokości pojazdu, dzięki czemu urządzenie jest w stanie określić możliwą do bezpiecznego pokonania trasę.
Fujara trzecia: generał wciskający takim właśnie dziennikarzom tani kit o braku danych.
Fujara czwarta: autor demota, który przepisuje czyjeś komentarze jako swoje podpisy i liczy na to, że nikt nie odnajdzie artykułu źródłowego.
@metalmessiah , do tego autor przeoczył fakt, że mowa o stronie niemieckiej, więc to nie "polskie mostki" zatrzymały transport.
@metalmessiah ta fujara#4 na dodatek robi bledy ortograficzne. Chciala ujsc za "patriote", a wyszedl - jak zwykle - Patryjota. Przymiotniki piszemy mala litera.
@loolo12345 Uwagę na błędy zwraca człowiek, który nie używa polskich znaków.
@metalmessiah 5 fujara, która projektując most(wiadukt) nie pomyślała o przepustowości (wysokości, szerokości itp.) tylko o jak najniższych kosztach "bo to ekonomicznie", "bo po co budować takie duże rzeczy przecież takich wielkich pojazdów nie ma w Polsce więc "po co takie coś budować, to są dodatkowe koszty" i oto są efekty...
@fdhsfhsfh Tylko po co? Wysokość wiaduktów jest dobrana tak, żeby znakomita większość ciężarówek się mieściła. Dla kilku pojazdów wojskowych nie ma sensu przepłacać, tak samo jak nie byłoby sensu poszerzać mostów na użytek np. czołgów. Są miejsca, gdzie takie pojazdy mogą bez żadnego problemu przejechać i znacznie taniej wydać trochę więcej na paliwo niż budować wszystkie wiadukty na wys. 6-7m.
A mogli po prostu spytać "hej, chopaki, na jakiej wy wysokości mosty robicie?" zanim przyjechali, nie :D Chyba, że chcieli być fajni i pokazać, że obchodzą ich sojusznicy i sami to doskonale wiedzą :P
Aż dziw, że sobie dają radę w Iraku i Syrii.
@MasterYoghourt No właśnie nie dają, dlatego do roboty tam wzięło się mocarstwo światowe nr.2 czyli Rosja.
A może tylko mają kłopoty z systemem metrycznym. Pomyliły im się stopy z metrami czy coś w tym stylu.
Niemieckie (problem pojawił się po stronie niemieckiej, a nie polskiej - choć nie wiem, czy w nowomowie nie powinienem napisac nazistowskiej)
A nie mogli ich bezpośrednio do Polski przerzucić tylko muszą przez Niemcy?
CZYTAMY ZE ZROZUMIENIEM
Skoro pojazdy zostały w Niemczech z powodu mostków to oznacza to że w NIEMCZECH mieli za niskie wiadukty nie w Polsce... ruszcie głową!
Napisał o tym WSJ piórem swego gryzipórka - mieszkańca Odrobugu
Już się czuję bezpieczniej. Mój kraj, z tak skomplikowanymi nazwami, na takim odludziu politycznym, że terroryści go nie chcą. Z tak lichym wsparciem socjalnym, że imigranci będą z niego uciekać, płacąc grubą kasiorę lokalnym przewoźnikom, nawet jeżeli zostaną tu przywiezieni. Z tak daremnymi danymi i infrastrukturą, że nawet sojusznicy wojskowi nie dają rady, co dopiero mówić o jakiejś inwazji. Mój kraj, taki piękny.
Czyżby informacje Kuklińskiego były niedokładne?
czy ja dobrze czytam? Kilka pojazdów pancernych zostało uszkodzonych? Przegrały walkę z Naszymi Mostami? Pancerne Pojazdy? To na co tam takie wojska sojusznicze, skoro my samymi mostami możemy pokonać nawet "pancernego" wroga
widać inteligencje przyszłości Polski, czyli wiekszości komentatorów: jeżeli wozy zostały w Niemczech, to dlatego, że tam sa bezpieczne, a nie dlatego, że zostały tam uszkodzone. A znajac realia, to US ARMY najprawdopodobniej posługuje sie oficjalna (ale teoretyczna) baza danych na temat wysokości mostów/wiaduktów itp...i w tym sek. Bo ješli -jak to w Polsce normalne- położyli raz, drugi nowy asfalt, to już mamy z np. 4,30m
wysokości przykładowo 4,10m lub coś w tym rodzaju. Normalna cieżarówka przejedzie, ale taki Humway albo (jak pisza) militarny wóz opancerzony o niekonwencjonalnych wymiarach już może zahaczyć...i tu nawigacja też nie pomoże. Swoja droga, to słabe, że nie maja "swoich" danych, ale nikt przed transportem nie mierzy mostów, lecz zdaje sie na oficjalne dane.. beda mieli nauczke, bo technologie do pomiaru przecierz chyba maja - lub szeregowca, który mierzy każda "przeszkode" np. laserem...?
@Percycox Dobrze, że Ty się popisałeś inteligencją. W PL tolerancja wysokości wiaduktu to ok. pół metra. Zakaz przejazdu powyżej 3,9m, a rzeczywista wysokość wiaduktu nawet 4,5.
W samej Polsce też nie potrafią jeździć... co kilka dni rozbijają auto...Np.
http://eluban.pl/region/5555,kierowca-armii-usa-sprawca-wypadku.htm lub
http://eluban.pl/region/5536,amerykanie-rozbili-hummera.htm
Jak to bylo? Budujmy mosty?