Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2090 2124
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S konto usunięte
+12 / 28

Ja na miejscu ojca dzieciaka pożegnałbym się z rodziną zabrał z domu siekierę... a po wszystkim poczekałbym na policje i dobrowolnie poddał się karze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+22 / 26

@Marin230 jeśli alternatywą jest oglądanie jak morderca mojego dziecka chodzi bezkarnie po świecie i najprawdopodobniej krzywdzi innych lub w chwili gdy go zabiłem walka z niewinnymi policjantami lub samotna ucieczka i porzucenie rodziny lub ukrywanie się razem z nią to jednak wolałbym żeby rodzina żyła normalnie i odwiedzała mnie w wiezieniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+9 / 11

@Saladyn1 @Marin230 @oggi21
W Szwecji jest podobnie jak w Norwegii, nie ma dożywocia tylko jakieś tam terminowe kary, które mogą być przedłużane w nieskończoność. Potencjalnie dożywocie istnieje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-4 / 20

@Saladyn1
Tak właśnie postępują islamiści. Amerykanie i ich europejskie przydupasy zniszczyli im domy, całe miasta, wymordowali rodziny i przyjaciół. To wstępują do ISIS czy Al-Kaidy i jadą mścić się poprzez mordowanie Europejczyków czy Amerykanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriseq1970
+15 / 19

@zaymoon nie chodzi w tym democie o to, że są pokrzywdzeni, że mają rację. Chodzi o to, że ktoś zabił, a policja szwedzka nic z tym nie robi, bo to ciapaty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-4 / 12

@kriseq1970
Nie chodziło mi o ten Demot, bo to wygląda na zwykły fake, odpowiadałem poprostu gościowi który w hipotetycznej sytuacji chciałby z zemsty zacząć mordować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
-4 / 12

@Saladyn1 Bardzo ładnie prezentujesz nam jak blisko ci do arabskich zwyczajów - tam bowiem samosądy są o wiele bardziej popularne i społecznie akceptowalne niż w naszej kulturze. @kriseq1970 To jest bzdura że nie robi. Chłopak został aresztowany i postawiono mu zarzuty. Nie został skazany na więzienie bo według prawa jest na to zbyt młody. Te same przepisy obowiązują u nas i w większości cywilizowanych krajów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+7 / 9

@zaymoon Nie widzisz różnicy w "zabije oprawce mojego dziecka ponieważ z niewiadomych przyczyn wymiar sprawiedliwości jest do dupy?", a w "Rządy kraju x zbombardowały mi wioskę więc zabije bogu ducha winnych ludzi, a winnych śmierci moich bliskich zostawię w spokoju " ?
@Lomion Jaki samosąd ? Sprawiedliwość. Skoro w 100% wiadomo że gość zabił mi dziecko, a sąd z jakichś idiotycznych powodów stwierdza że nie może ponieś za to kary to sorry, ale nie będę piz*** która może po 2 zabójstwie tego gnojka będzie łożyć na jego wygodne życie w więzieniu, tylko zabiłbym go i nikogo więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2017 o 13:32

K Kompleksowy
+2 / 2

@Saladyn1 - morderca dostał poprawczak, takie wyroki w Polsce również zapadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+4 / 6

@Kompleksowy Wyrok za zabójstwo z premedytacją to powinno być min 25 lat. A jeśli zabija gówniak to idzie na te 2-4 lata do poprawczaka, a resztę kary spędzi w więzieniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
+2 / 4

@Saladyn1 No tak, samosąd to właśnie wymierzanie sprawiedliwości na własną rękę. W krajach arabskich bardzo popularne, w Europie karalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 3

@Saladyn1
Dla nich oprawcami są całe kraje Zachodu, które wysyłają tam armie by niszczyć, mordować i kraść ropę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
-1 / 9

Mam nadzieję, że muzułmanie masowo zaczną wybijać Szwedów. Nie, żebym czerpał radość z zabijania Szwedów, ale jak rozpocznie się tam ludobójstwo to wtedy CHYBA (patrząc na to, jak Skandynawowie mają wyprane mózgi nie można być pewnym) zaczną ich z kraju wyrzucać.

Wiem, że monarchia w Europie, poza Monako ma "g" do gadania, ale dziwi mnie bierna postawa króla Szwecji :/ Gdyby mi obcy przybysze mordowali poddanych to bym się "lekko" zdenerwował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+1 / 5

@zaymoon - w którym miejscu?
Chodzi Ci o Irak, który był reakcją na 11/09? (w który sam nie wierzę był akcją muzułmanów, a zaplanowaną akcją USA) czy może o Syrię, wylęgarnię terrorystów spod szyldu ISIS (pomijam fakt dofinansowania i dozbrojenia ISIS przez USA)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 6

@Kompleksowy
Irak nie miał nic wspólnego z zamachem na WTC, to była zwykla zbójecka inwanzja, a powód taki sam jakim była "Prowokacja Gliwicka", dla Niemców w 1939.
W Syrii jak sam przyznałeś Amerykanie wspierają terroryzm wymierzony w Syrię, który potem rykoszetem wali też w Europę.
USA to przyczyna niemal całego zła na Bliskim Wschodzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+1 / 3

@zaymoon
"USA to przyczyna niemal całego zła na Bliskim Wschodzie." - niemal na całym świecie, ale tak, zgadzam się :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sverige
-1 / 7

@Kompleksowy, ewidentnie znajdujesz swoje informacje na mało wierzytelnych stronach lub telewizji, nie masz tak naprawdę pojęcia co się w Szwecji dzieje i niepotrzebnie się wypowiadasz. Idę o zakład, że jesteś przekonany, że w Szwecji dzieją się najgorsze rzeczy, kiedy nie ma miejsca nic, co by się nie działo w Polsce. Ba, zapewniam Cię, że mimo wszystko w Polsce dzieje się więcej. Mogę się przyczepić tylko do tego, że faktycznie wcześniej odpuścili sobie ze sprawdzaniem wieku, ale teraz już sobie radzą.
A Szwecja ma swój rząd, monarchia jako system władzy nie istnieje. Król jest tylko od tego, żeby pokazać facjatę na monetach i dać się zauważyć od czasu do czasu przez portale plotkarskie.
Pozdrawiam i proponuję przestać sypać takimi komentarzami, bo jedyne co w nich dobrego, to dostarczanie szwedom rozrywki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+4 / 10

@Sverige
"Pozdrawiam i proponuję przestać sypać takimi komentarzami, bo jedyne co w nich dobrego, to dostarczanie szwedom rozrywki :)"
Bo Szwedzi wchodzą na demoty i czytają polskie komentarza :|

"monarchia jako system władzy nie istnieje. Król jest tylko od tego, żeby pokazać facjatę na monetach i dać się zauważyć od czasu do czasu przez portale plotkarskie."
Wiem o tym i powinno się to zmienić. Albo daje się mu jakąś tam władzę albo likwiduje monarchię, bo jest zbyteczna.

"Idę o zakład, że jesteś przekonany, że w Szwecji dzieją się najgorsze rzeczy, kiedy nie ma miejsca nic, co by się nie działo w Polsce. Ba, zapewniam Cię, że mimo wszystko w Polsce dzieje się więcej"
Wiesz co? Masz rację. Zapomniałem o tym, że w Polsce przecież płoną dziesiątki samochodów, ludzie obrzucają się granatami, TV cenzuruje negatywne wypowiedzi na temat multikulti i gender, osoby, które negatywnie się wypowiadają są zwalniane z pracy lub mają w niej problemy (w skrajnych przypadkach więzienie), sądy wydają wyroki w zawieszeniu za gwałty lub prace społeczne, są tworzone strefy NO-GO.
Faktycznie, jak ja mogłem o tym wszystkim zapomnieć, ależ ze mnie ignorant, naprawdę.

Litości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 6

@Kompleksowy
Tylko z Gdańska:
podpalenia samochodów
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Podpalenia-samochodw-w-Gdansku-Jeden-ze-sprawcow-juz-w-areszcie-n105184.html
terrorysta rozjeżdżający ludzi samochodem
http://www.tvn24.pl/pomorze,42/rozjezdzal-samochodem-ludzi-na-sopockim-monciaku-prokuratura-umorzy-sprawe,482470.html
człowiek który zmarł w wyniku protestu głodowego po tym jak mu reżim ciężko chorą żonę eksmitował na bruk
http://www.radiownet.pl/publikacje/zmarl-wojciech-dabrowski-glodowal-przeciwko-eksmisjom
niejaki Krystek, pedofil który całe lata bezkarnie molestował nieletnie dziewczyny
https://pl-pl.facebook.com/SprawaKrystka/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2017 o 14:24

K Kompleksowy
+5 / 7

@zaymoon
Nom, i co to ma udowodnić? Że w Polsce też są debile? Tak, udowodniłeś, tylko, że wszyscy o tym wiedzą.

Problem nie polega na tym, że takie sytuacje występują, a ich intensywność i częstotliwość, a ta jest kilkanaście razy większa (jak nie kilkadziesiąt).

"terrorysta rozjeżdżający ludzi samochodem"
Nie terrorysta tylko, według prokuratury, chory psychicznie, choć jak z Michałem L. rozmawiałem to wydawał się całkiem normalny. Ale nie mnie to oceniać, nie jestem specjalistą z psychologii czy tam psychiatrii.

"człowiek który zmarł w wyniku protestu głodowego po tym jak mu reżim ciężko chorą żonę eksmitował na bruk"
Co to ma do przestępczości imigrantów?

"niejaki Krystek, pedofil który całe lata bezkarnie molestował nieletnie dziewczyny"
Za co dostanie wieloletni wyrok, a nie 180h prac społecznych za gwałt i pobicie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

@Kompleksowy Nie no, chrzescijanie w ogole nie morduja. Co troche slysze, jak dla glupich 200zl potrafili zabic, czy tez o durnego pilota od telewizora. Zajmijmy sie wlasnym kraje.. Wiem ze jestes ignorantem, decyzje rzadu szwedoe, nie swiadcza o decyzji ludnosci. Nie bez powodu powstaja PEGID'y w Szwecji, Niemczech i wielu innych krajach w ktorej zyja inigranci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
-1 / 1

@masti23
"e no, chrzescijanie w ogole nie morduja."
Gdzie to napisałem?

"Zajmijmy sie wlasnym kraje.. "
Wpierw zajmijmy się debilami w naszym kraju, a potem z innych.

"decyzje rzadu szwedoe, nie swiadcza o decyzji ludnosci."
Jakby nie patrzeć rząd odzwierciedla pragnienia ludu. I chciałbym zauważyć, że cała sprawa nie trwa ostatnie 2-3 lata tylko dłużej ,a to oznacza, że ludność zgadza/ła się na takie postępowanie.

"Nie bez powodu powstaja PEGID'y w Szwecji,"
Tia, a Ci co przystępują do niej są albo w pracy szykanowani albo zwalniani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

@Kompleksowy ,,Jakby nie patrzeć rząd odzwierciedla pragnienia ludu. I chciałbym zauważyć, że cała sprawa nie trwa ostatnie 2-3 lata tylko dłużej ,a to oznacza, że ludność zgadza/ła się na takie postępowanie. "Nie, rzad nie odzwierciedla pragnienia ludu, myslisz ze nasi rodacy zgadzaja sie z decyzjami naszego rzadu??nie, tylko wielu ludzi woli narzekac, zamiast wyjsc na ulice i cos z tym zrobic. Przykladem jest tez pomoc dla frankowiczow, gdzie wielu ludzi jest przeciwna pomaganiu im. Wielu ludzi domaga sie legalizacji medycznej maryski, jakos rzad tego nie robi. Tak samo jest z rzadem w Szwecji, panstwo swoje, a ludzie swoje osoby nalezace do PEGID'y nie sa szykanowane, zamiast robic z siebie durnia, to sie dowiedz wiecej na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+1 / 1

@masti23 - polityka otwartych drzwi w Szwecji istnieje od ok. 20 lat i jakoś nikomu to ni przeszkadzało. Gdyby przeszkadzało, to Szwedzi wybieraliby inne partie, a tak nie jest.

"ludzie swoje osoby nalezace do PEGID'y nie sa szykanowane"
Ta, jasne. Sam przewodniczący PEGIDY w Szwecji, Ronnquist, mówił i pisał, że zgłosiło się do niego kilka tys. osób, które go wspierają, ale na protesty nie chodzą, bo boją się o swoją pracę.
Kolejnym punktem do tego, żeby Ciebie wyśmiać jest chociażby "demonstracja" (hahahahaha) w Linköping, gdzie wzięły udział... UWAGA!.... 4 osoby! HAHAHAHAHA
Dalej, w Sztokholmie w zeszłym roku doszło do bójki pomiędzy PEGIDą, a jakimiś lewicowymi fanatykami. Rezultat? PEGIDA uciekała, bo na "proteście" było ok. 100 osób, a lewicowych wybiegło prawie 5 razy tyle.

"zamiast robic z siebie durnia, to sie dowiedz wiecej na ten temat."
Na przyszłość, sam poczytaj więcej i nie rób z siebie, publicznie, durnia.

I na koniec, jestem zwolennikiem ruchów antyimigracyjnych, uważam, że to co się teraz dzieje w Europie powinno być natychmiast posprzątane. Imigranci z Afryki i krajów Bliskiego Wschodu powinni dostać ultimatum, że albo będą stosować się do prawa panującego albo żegnamy na zawsze. PEGIDA w Skandynawii nie ma prawa bytu, zwolenników jest za mało, ludzie się boją, że zostaną okrzyknięci jako rasiści czy faszyści (co na wiecach PEGIDY ma miejsce).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

@Kompleksowy Widze ze informacje bierzesz z pseudostron. PEGID'a w Niemczech kilka tys ludzi. W Szwecji tez jest juz lepiej. Skoro rzad odzwierciedla wybory ludzi, to czemu u nas jest tak zle? Ludzi sami chcieli?dziwne bo wiekszosc narzeka na decyzje rzadu, ludzie maja gowno do gadania, wiec zejdz na ziemie jezeli wierzysz w czysta demokracje, jakos nie powstrzymano naszego rzadu podczas wyboru sedziow konstytucyjnych, ci co chcieli walczyc byli wysmiewani. Prawo imigrantow obowiazuje w kazdym kraju, nie maja zadnych ulg z tego powodu, lepiej juz spojrz na polskich romow, zamiast patrzec na inne kraje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bzibziak
0 / 4

@zaymoon Zająć to się powinni takimi gnidami jak ty, bękarcie ubeka i żydówki.
Pierdyłone tęczowe gówno, POlszewicka hołota i islamskie śmierdziele-kozojeby powinny zostać (ty wiesz co)
Islam to nie żadna religia tylko najgorszy obok komunizmu system totalitarny. Każdy normalny kraj powinien to kułestwo zlikwidować.
Jak ci się nie podoba w chrześcijańskiej Polsce to spier.... do ciapatych pedale.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2017 o 20:35

avatar ~VoooLdi
-1 / 11

o ku*wa napisał zza światów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rmn121
+4 / 8

"z zaświatów" analfabeto

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro97
0 / 2

Też się właśnie zastanawiałem nad tym i wydaje mi się, że ktoś się pod niego podszył. Tak, wiem, że dla niektórych ludzi może być szokiem, ale są tacy zwyrodnialcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nie_wierz_we_wszystko_co_piszą
+4 / 16

Ojciec Syryjczyka pokazał dowody, że zamordowany znęcał się nad jego synem (m.in. nagranie w trakcie którego jego syn jest katowany, bity przez Pileckas'a) i nie wynikało to z obrony przed napastowaniem. Na prośby aby problem rozwiązać, oddzielić syna od agresywnych uczniów nie przynosiły efektu. W końcu syn w obronie użył noża z tragicznym skutkiem. Jak w rzeczywistości było osobiście nie wiem, ale w przeciwieństwie do oskarżeń o napastowania, to ojciec Syryjczyka pokazał dowody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+4 / 6

Możesz podać jakiegoś linka gdzie to jest napisane? Pierwsze słyszę, więc chętnie bym chciał to zobaczyć :)

Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nie_wierz_we_wszystko_co_piszą
0 / 6

musiałbym się zalogować, bo inaczej nie idzie. wygooglaj : How A School Stabbing Became An Anti-Immigrant Rallying Cry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maaciekk
+5 / 11

Po pierwsze od karania za znęcanie są sądy, a nie samosądy. A po drugie, to czemu on wbił w niego nóż, a nie poszedł z nagraniem do dyrektora (do dyrektora nie poszedł, bo w Szwecji od razu zostałby nagłośniony problem rasizmu, a chłopaka wyrzuciliby ze szkoły) czy na policję? Poza tym za zabójstwo powinien ponieść karę, bez względu na powody jakie nim kierowały (to raczej był akt zemsty niż, akt w obronie własnej)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2017 o 18:34

K Kompleksowy
+3 / 5

Dzięki :)
Sprawdziłem sobie te informacje i okazuje się, że Litwin bił się z Syryjczykiem niejednokrotnie, oczywiście to nie jest wytłumaczenie, by kogoś z zimną krwią zabić, bo Syryjczyk to właśnie zrobił. Przygotowywał się do tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonCzarny
+2 / 6

W kazdej polskiej szkole znajdzie sie uczen(nica) kto sie zneca nad innymi, ale jakos nie slyszy sie o zabojstwach z tego powodu. Ach ten zacofany katoland.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bzibziak
+5 / 7

a czy ten "ojciec o syryjczyka" nie powinien przypadkiem być w zupełnie innym miejscu i walczyć o oswobodzenie ojczyzny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 1

@Maaciekk. Sady?to dziwne, gdy muzulmanie zabili dzieciaka w elku, to idioci w dresach chcieli samosadu, chociaz nie znali dokladnej sytuacji, wielu ludzi ich popieralo. W naszym kraju, wielu ludzi tez wymierza sprawiedliwosc nad agresorami, ewentualnie popelniajac przez nich samobojstwa. @DonCzarny. To kiepsko szukasz, info sporo o tym, juz pomijam zabojstwa dzieci z powodu glosnego placzu itp. Gwalty tez sa codziennie w naszym kraju, jednak nie beda mowic o kazdym przypadku codziennie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2017 o 1:45

avatar ~nie_wierz_we_wszystko
-3 / 3

@Kompleksowy "bili się" -jak większy bije mniejszego to się nazywa znęcanie a nie że "bili się". Czy zasłużył za tego typu znęcanie się na śmierć? Pewnie nie, ale nie był też bohaterem. Sam demot zawiera kłamstwa i służy tylko po to żeby siać nienawiść i strach. A aby się zalogować trzeba założyć konto. Może kiedyś założę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dedas3
+5 / 5

To Litwin a nie żaden Szwed. Poprawność polityczna zabrania nazywać rzeczy po imieniu, tak? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lithuanian2017
+2 / 4

Actually he is lithuanian, who lived in Sweden. And it's an old news...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Anarchista98
+3 / 3

To uczucie, gdy co drugi fejk z kara*chana trafia na demotywatory jako fakt....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~don11121
0 / 0

to byl Litwin a nie Szwed tak btw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rootpl
0 / 2

Sprawdzamy co słychać w Szewcji. I.................... wszystko po staremu. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Angelofrevenge
-1 / 1

ale wiecie że w TVP jest tyle samo podrabianych napaści uchodźców ile w TVN jest podrabianych napaści faszystów czyli tak dużo że nie wiadomo kiedy naprawdę była napaść a kiedy jej nie było

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Many1992
-1 / 3

Dlaczego nigdzie tego we wiadomościach nie słychać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chinerpeton
0 / 0

@Many1992 Bo to sprawa sprzed roku, wejdź sobie w jeden z tych linków podawanych przez np.Saladyna i zobaczysz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hornecik
-5 / 7

Prawicowa retoryka: Wśród tysięcy uchodźców znalazł się znowu jakiś niebezpieczny wariat. Zresztą jak w każdej tak licznej grupie ludzi. Ale powód by pogardzić wszystkimi imigrantami a najlepiej zatopić każdego na Śródziemnym jak znalazł mamy! Prawica tak bardzo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bzibziak
-1 / 7

@Hornecik nie żaden uchodźca tylko islamski pasożyt, który tu przyjechał żyć za pieniądze szwedzkich podatników. Marcin Wolski kiedyś powiedział: "uważasz że jesteś prześladowany - wracaj skąd przyjechałeś". Proste jak drut. Poza tym wojnę na Bliskim Wschodzie wywołali amerykańscy żydzi, a nie Szwecja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zśrodka
-1 / 5

@Hornecik
Najpierw zdecyduj się czy to uchodźcy czy imigranci bo widzę że się pogubiłeś. I te typowe uogólnianie lewicowych mentorów "... niebezpieczny wariat. Zresztą jak w każdej tak licznej grupie ludzi" niepoparte żadnym badaniem. Dodatkowo dla smaczku zawiść do prawej strony jako radykałów chcących zatapiać ludzi, też niepoparte niczym. Jak chcesz walczyć z prawicą to znajdź jakieś argumenty, bo na razie jest to zbiór ogólników. Typowa lewak który widzi tyko to co chce widzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D davidstar
-5 / 5

@Homosik gwiazdorzysz, weź do papy "faje" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mat221
-1 / 7

A jak tam Polak, który we Francji zgwałcił i zabił 9 - letnią dziewczynkę, którą porwał z placu zabaw na oczach jej mamy? O nim ktoś tutaj zrobił obrazek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Enmerkar
-2 / 4

Po pierwsze - kłamiesz. Nie jesteś Szwedem, jesteś imigrantem z Litwy.
Co do samego zajścia jest inna wersja: że prześladowałeś chłopca (co nagrywała cała klasa), który wreszcie zrozpaczony zabił cię w samoobronie.
Nie wiem, która wersja jest prawdziwa. Ale uważam, że jeśli ktoś nachalnie promuję tę wybielającą cię, nie znając wszystkich faktów - jest łajdakiem. Jeśli nie wie się, kto naprawdę zawinił - nie wolno rzucać oszczerstw. Proste?
Jeśli okaże się po śledztwie (które jest prowadzone), że np. winny jest ten Arab, nie Litwin - WTEDY będzie wolno wieszać na nim psy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mk
0 / 0

Informacja z 2015 roku, chłopak nie był szwedem a Litwinem a morderca nie był uchodźcą. Zostały mu postawione zarzuty. Doczytajcie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Enmerkar
0 / 0

Jasne, próbuj. Też próbowałem, nazbierałem minusów. Polska młódź jest za tępa na głos rozsądku. Nie liczy się prawda, tylko to, żeby nadawać teksty zgodne z przekonaniami zmanipulowanego motłochu. Teraz akurat wszyscy mahometanie są źli. Może być zdarzenie polegające na tym, że mahometanin pomógł wstać dziewczynce, która się przewróciła, ale polscy patrioci-katolicy zaraz się rzwrzeszczą, że miał miejsce masowy gwałt na dziewczynce, i dlaczego tych wszystkich 20 Arabów nie postawiono przed sądem.
Żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Strzyga
-1 / 1

A źródło Pan Borgman zapomniał wstawić na te rewelacje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomhardy
+1 / 1

Na naszych oczach znikną kraje jak Holandia czy Belgia 2-4 milionowe . Przez poprawność polityczna i głupotę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krz7sztof
0 / 0

Jak mógł to powiedzieć jeśli nie żyje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jplatforme
0 / 0

kolejny prawdziwy i dobry "demotywator" - uczcie sie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ChromosonXY
0 / 0

Ten chłopak był Litwinem a nie Szwedem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Odoaker
0 / 0

Źródło! Źródlo! Źródło! Demot z taką treścią bez źródła jest gówno warty!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xszolek
0 / 0

lol jak to napisałeś skoro cię zabili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mIas
0 / 0

No cóż... w kraju islamskim spadłaby młodemu bandycie główka za morderstwo.

Ale w Szwcji wolą "ochronę praw dziecka".

:-/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem