Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Afroamerykanin doprowadza pracownicę Ryanair do płaczu pod zarzutem rasizmu

Twierdzi że jest źle obsługiwany dlatego że "jest czarny". Na uwagi innego pasażera odpowiada "jakie masz prawo, żeby do mnie mówić"? Świat staje na głowie!

www.demotywatory.pl
+
164 177
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar eph12
0 / 0

Powinni mu dać spadochron i go wypuścić. Oczywiście czarny spadochron, żeby go nie urazić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrdallas
+36 / 38

To jest do cholery Murzyn a nie żaden "Afroamerykanin".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onon
+17 / 21

@mrdallas he he taki trochę błąd logiczny :). Mówi, że świat stoi na głowie jednocześnie uczestnicząc w tym szaleństwie po przez nazywanie czarnego chama "Afroamerykaninem".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrdallas
+9 / 9

@~sdfere Nie oceniłem zachowań tych osób. Zwracam uwagę na to, że w Polsce określeniem osoby czarnoskórej jest Murzyn, a nie "Afroamerykanin".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro97
+5 / 7

Nie "Murzyn", tylko murzyn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gfjtr5j5r
+5 / 7

@Caro112 bo nie ma nic wstydliwego czy uwłaczającego w byciu białasem. Za to czarność to co innego (zwierzęce zachowania, nieatrakcyjność fizyczna, brak osiągnięć, brak zasług, IQ na poziomie dna, i bycie ogólnoświatowym elementem szkodliwym).
Zanim oburzone pokolenie facebooka coś będą chcieli wyskrobać na mnie że jestem hitlerem czy coś to może statystyki zamkną gębę tym którzy wierzą w równość - w usa jest tylko 13% czarnych a oni popełniają 90% przestępstw na tle rasistowskim w całym kraju przeciwko białym.

A jeszcze lepsze jest to że do dziś niededukowani biali przepraszają(!) czarnych za to, że kiedyś czarni sprzedali dla ich białym przodków czarnych niewolników, zniewolonych przez innych czarnych oraz arabów, a których transportowano łodziami dowodzącymi i należącymi do żydów - do jednego z krajów z takim standardem życia, że czarni koledzy mieszkający w lepiance z g#wna i słomy nawet nie wyobrażają sobie, bo gdyby wiedzieli to by płynęli na tratwie (czy pontonie o ile dostali by ten wynalazek od białych jako jedną z 1001 humanitarnej jałmużny)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdfsdfs
+6 / 8

A czytałes może napisy pod filmem w opisie? On sam w nich pisze: "Is it because I am "black"? Mob tendencies by Europeans against dark skinned foreigners, especially so called "blacks" are alive and well as evidenced by this video". Ergo - oskarża ich o rasizm. Zachowuje się jak rozwydrzone dziecko, blokuje kolejkę i wyzywa innych pasażerów, a wszystko dlatego że "rasizm"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E egow5
+4 / 4

Ona nie może zdradzać danych przełożonego. I nikt nie chce go oskubać, tylko każe mu zapłacić karę 50euro za brak karty pokładowej. Jak taka kara ci nie pasuje, to nie latasz kuxwa ryanairem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 czerwca 2017 o 13:19

E egow5
+4 / 4

Pani każe mu zapłacić karę 50euro za brak karty pokładowej. Ponieważ on odmawia zapłaty, pani go ignoruje. Jak ma zareagować? Zabrać mu te 50 euro siłą? Wpuścić go za darmo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
+2 / 2

Jeśli mówienie czegoś w prost jest rasizmem to sory. Murzyn jest murzynem a nie afroamerykaninem z afryki, pedał jest pedałem a nie osobą o innej ("lepszej") orientacji, głupek jest głupkiem a nie osobą z zaburzeniami, zaś cham jest chamem. Rasizm jest tedy gdy murzyna nazwiesz asfalt, czarnuch. A to, co ten "klient" robił, to jest właśnie rasizm w najczystszej postaci: "ja jestem klientem, ja płace twoją pensję, ty masz to i to zrobić..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~6464564568
0 / 0

nie ma różnic w inteligencji, za to są róznice w osiągnięciach cywilizacyjnych, testach na IQ, zachowaniach, wynikach edukacji, liczbie czarnych studentów, wymóg obniżania im poprzeczki przy naborze a uczelnie, statystyki przestępstw, liczbie wynalezionych wynalazków i odkryć naukowych, liczbie czarnych naukowców.

Odnośnie inteligencji to przeglądaj źródła sprzed cenzury i poprawności politycznej np "The origin of races" 1962. Ówcześnie niczego raczej nie uświadczysz bo jest nauczana taka równość że nie ma róznicy między kolorem czarnym białym i żółtym, a każdy naukowiec kto twierdzi inaczej jest okrzyknięty rasistą ma zniszczone życie i jest wykluczony ze środowiska naukowego - patrz przykład Jamesa Watsona, laureata nobla i odkrywcy molekularnej struktury DNA, poznaj zdanie dr Alberta Schweitzera, nie daj boże spróbuj tylko będąc wykładowcą na uczelni zająknąć się że nie masz liberalnych tęczowych poglądów to pokolenie facebooka się obrazi i na wykłady nie będzie uczęszczała i wykładowce zwolnią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar meatgun
+1 / 3

Czemu ochrona jeszcze nie zareagowała? Widziałem na lotniskach tablice ostrzegające przed próbami awanturowania się z personelem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bubbalicios
-1 / 1

To jest wlasnie terror poprawnosci politycznej i marksizmu kulturowego. Biali sterroryzowani przerazeni slowami, ktore sa skuteczniejsza bronia dzisiaj niz kule. A uprzywilejowana rasa czarna domaga sie wiecej i wiecej od swoich bialych niewolnikow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asd12s
+1 / 3

szkoda, że smoluszek zablokował komentarze pod filmem na yt, tam by się dowiedział kto ma racje ;) Swoją drogą zawsze mnie zastanawia czemu tacy pewni siebie i swoich racji blokują komentarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Industrialny
-2 / 2

Czy wy znacie w ogóle angielski i wiecie o co poszło? Ja też bym się wkurzył, gdyby obsługa mnie tak potraktowała i do tego nie dała żadnego kontaktu do swojego przełożonego. Jest klientem i chce być obsłużony z szacunkiem należnym klientowi. Zwraca się do niej kulturalnie, a ona go ignoruje. Więc w czym ten czarnoskóry zawinił?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~turnia
0 / 0

@Industrialny, @~sdfere, @~ciocia_klocia
Niestety muszę się z wami zgodzić (mimo mojej antypatii do ludzi ciemnej karnacji). Z tego co widzę, większość wcześniej komentujących nie zaznało "przyjemności" bezpośredniej obsługi klienta. Koleś składający reklamację jest nad wyraz cierpliwy i uprzejmy. Próbował wyjaśnić sytuację. Mimo to od pewnego momentu był ignorowany, potraktowany jak powietrze (istnieją techniki i procedury postępowania z takimi klientami,włącznie z przedstawieniem odpowiednich zapisów regulaminu, jednak laska stojąca za kontuarem najwidoczniej ich nie zna). Nie było też osobistych "wycieczek". Dlatego też moim zdaniem cała sytuacja wyniknęła z powodu braku profesjonalizmu obsługi.
PS. Tak, miałem tą przyjemność obsługi klientów indywidualnych w Polskim banku.
PS2: Żeby doprowadzić dziewczyny z mojego zespołu do płaczu, klient musiał zwyzywać je od k**w, dziw** i korporacyjnych szmat (i wiele innych), co nie było rzadkimi przypadkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Antytrollorysta
0 / 0

Do takich ludzi jak ów murzyn, należy strzelać środkami uspokajającymi i dopiero wdawać się w ewentualną rozmowę. Z mojej perspektywy, ten człowiek jest terrorystą. Wprowadza chaos, wznieca konflikt, obraża i poniża ludzi, nie słucha argumentów i jednostronnie eskaluje napięcie. Siłą uspokoić i rozwiązać problem w sposób cywilizowany, a jak nie pomoże, to do pierdla na 48 godzin, by miał więcej czasu ochłonąć i przemyśleć swój stosunek do reszty świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem