Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
179 252
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~ettwwaaa
+5 / 13

filtr cząstek stałych jest bardziej szkodliwy niż jego brak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Peggaz
-1 / 1

ludzie którzy sie gówno znają, od strocny technicznej wiem żę samochód jest bardziej ekologiczny bez dpf i egr, ale europejskie prawo zabrania pozbywania sie "ekologii". Jestem mechanikiem z zawodu i znam to od strony użytkowej, bo ogólnie egr i dpf strasznie niszczą silnik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bushman10980
+4 / 6

Już wcześniej miałem astmę :P.
Na coś trzeba umrzeć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 5

Wielu woli zdechnąć od zachlania czy narkotyzowania, niż zachorować na astmę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Anarhy007
0 / 8

Odczep się od samochodów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tetetka
+5 / 7

Panie bez smrodu to nje samochód, co nie śwagier?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NocnyMark
+10 / 14

Najpierw robią testy atomowek i zanieczyszczaja wszystko, a potem widzą winowajce w samochodach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rico98
0 / 0

Albo mówią że spalin z aut jest za dużo i chcą się zesrac z normami, kiedy w tym samym czasie w Chinach Rosji czy USA kominy fabryki jakieś szajsu "na handel" wyrzucają tonę syfu na sekundę. Kilka tysięcy aut tyle nie wyrobi... Nie dajcie się zwieść że filtry działają jak to się mówi...to kłamstwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukaszek1981
+19 / 21

Gówno wiesz o samochodach i jeszcze mniej masz pojęcia o tych pseudo ekologicznych systemach ktorych prawdziwym zadaniem jest robić awarie i generować koszty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+26 / 34

autorze demota, rozpłacz się i najlepiej wyprowadź na jakieś odludzie :) widać że g.ówno się na tym znasz i wiesz ile zjesz, nic tylko się śmiać z twojej głupoty. Katalizator w porządku, niech sobie będzie jeśli jeszcze w ogóle pełni swoją funkcję. Filtry dpf to idiotyzm i nabijanie kasy producentom tego badziewia, plebs taki jak ty to łyka i się cieszy że auto jest eko :) zwiększone spalanie, dym przy dopalaniu, zwiększone koszty eksploatacji. Można śmiało wykastrować autko z tego gówn.a i zostawić sam katalizator który jest tak czy inaczej w układzie wydechowym. Egr? u siebie zaraz po kupnie auta wyciąłem w pień myjąc odrazu kolektor i głowicę. Silnik nie dusi się tym dziadostwem i jest bardziej dynamiczny. Pewnie za chwilę załapię minusika bo nie jestem eko :D Swoją drogą , dziwna sprawa bo wraz z końcem sezonu grzewczego auta przestały generować zanieczyszczenia i temat smogu ucichł :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamikadze10001
+1 / 5

@pawcio68 pomijając fakt, że teraz w motoryzacji rządzą głównie księgowi i biurokraci to te wszystkie układy są w samochodzie potrzebne, a że są niezbyt dobrze zaprojektowane pod względem wydajności/wytrzymałości to wina księgowych bo trzeba na czymś przecież zarabiać. Co do samego DPF to prawdopodobnie sam bym go wycinał ze względu na koszty jakie generuje w stosunku do wartości samochodu, tylko jak wejdą nam bardziej rygorystyczne przeglądy to będzie pies pogrzebany, bo trzeba będzie coś zainstalować żeby zgadzały się normy spalin...

@FranekSalata za życzenie komuś choroby masz minusa (za leczenie wszyscy zapłacimy), powinieneś takim osobom życzyć zabrania DR i montażu sprawnych podzespołów żeby DR odzyskać :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sosen9
+4 / 4

Racja. I tak europejskie normy dotyczące aut są tak wyśrubowane, że VW musiał kantować w wynikach. Samochody nie generują aż takiego syfu, żeby astmatyk miał z tym problemy, chyba, że celowo mordę wtyka w układ wydechowy. Astmatykom bardziej dokuczają pyłki roślin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
+3 / 7

jezeli wsadzili to do auta to nie po to by chronić środowisko, tylko by zarabiać. = można wyciąć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+6 / 6

EGR to typowy przykład poronionych inżynieryjnych myśli. Nie dość że (jeśli sprawne), to działa to tylko na obrotach jałowych silnika (czyli jak auto stoi), to z czasem oblepia to wnętrze kolektora ssącego silnika swoistą mazią, która z czasem zamienia się w kamienisty nagar zmniejszając ilość przepływającego powietrza w kierunku silnika. W konsekwencji pojawia się problem większego spalania, oraz dymienia.
To jest przykład ekologii w przypadku aut.

Ktoś kiedyś powiedział, że EGR można skwitować jednym zdaniem: "to tak jakby komuś kazać zjeść 20% swojego gówna, i oczekiwać że wszyscy wokół z tego powodu poczują się lepiej".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek1042
+1 / 3

autor demota nie wie ile kosztują części. Gdyby były w racjonalnych cenach, ludzie by nic nie wycinali i nic nie zaslepiali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adawo
+2 / 6

Hasło "Prawdziwego Polaka": "Diesel musi dymić!!" Bo Diesel nie dymiący przekracza poziom kultury technicznej i wiedzy przeciętnego Janusza. Smutne, ale prawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+2 / 4

@adawo nie, nie musi. Ale nie tylko dizle dymią. I żeby było śmieszniej, obrazek pokazuje prawdopodobnie benzyniaka, który spala olej silnikowy bo pierścienie się zapiekły od zalewania najgorszej jakości oleju silnikowego, albo zniknęły uszczelniacze zaworowe w głowicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 0

@adawo Mam starego diesla, jest w miarę zadbany i nie dymi. Diesel nie musi dymić, tylko trzeba o niego trochę dbać, lać dobry olej i dobre paliwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hanys_G
+1 / 5

Ależ pierd*lenie ekopierd*logiczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pierdololo
+2 / 4

Srali muchy będzie wiosna będzie trawa lepiej rosła. Proponuję poszukać informacji ile zanieczyszczeń powoduje utylizacja takich filtrów i katalizatorów. Bo wychodzimy na zero a czasem gorzej niż jak by ich nie było. A Ty właścicielu samochodu płać i płacz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
0 / 0

nie każdego stać na nowy katalizator czy zawór egr

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SzachMati
+1 / 1

To zawór ERG można zaślepić ?! A ja głupi go naprawiałem...Dzięki koleś !!! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+1 / 1

Czemu gamoniu nie masz smogu teraz w miastach? Gdzie te szkodliwe stężenia przekraczające dopuszczalne dawki. Z moim samochodem jest wszystko w porządku, do tego jeżdzi na LPG czyli zanieczyszcza mniej niż Diesel z DPF, EGR i co tam jeszcze wymyślą. Ale samochody sprzed 20 czy 30 lat nie mają tego i są aż tak zabójcze? Nie są. Nie ma już benzyny ołowiowej która istotnie szkodziła, a w porównaniu z węglem z którego zapewne masz ogrzewanie w domu to taki samochód bez filtrów to mały pikuś. Oczywiście są samochody za którymi jak jedziesz to czujesz się jak we mgle, ale to wina zaniedbania silnika i innych układów, bo bez filtrów samochody mogą spełniać normy i nikt nawet nie zauważy że tego nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~REBUSOS
0 / 0

Śmieszniejsze jest to, że miasta walczą ze smogiem i zakazują palenia ognisk, palenia paliwem stałym w piecach, itd, ale same korzystają ze starych autobusów, które trują wszystkich na potęgę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartek1207
0 / 0

Akurat sądząc po kolorze dymku, to konkretne V40 przepala odrobinę oleju silnikowego - trzeba by zajrzeć do uszczelniaczy, pierścieni albo turbiny. W tej generacji nie było żadnego DPFu czy innych "ekologii". Bardziej adekwatne byłoby zastosowanie zdjęcia nowego Passata, gdzie ekologia śmiga pełną parą a dieselgate pokazało ile to wszystko jest warte :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vergil3devil
0 / 0

A ja powiem tylko tak. Jak już DPF Ci się zapcha to co robisz? W jednym momencie i tak wszystko wypalasz i uwalniasz do atmosfery...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem