prezydent Białegostoku, Tadeusz Truskolaski,
prezydent Bydgoszczy Rafał Bruski,
prezydent Gdańska Paweł Adamowicz,
prezydent Katowic Marcin Krupa,
prezydent Krakowa Jacek Majchrowski,
prezydent Lublina, Krzysztof Żuk,
prezydent Łodzi, Hanna Zdanowska,
prezydent Poznania, Jacek Jaśkowiak,
prezydent Rzeszowa Tadeusz Ferenc,
prezydent Szczecina, Piotr Krzystek,
prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz,
prezydent Wrocławia, Rafał Dutkiewicz.
To chyba same POyebusy, nie wiem, czy któryś to PiSdzielec.
Oby dzieci ich wyborców doznały na swojej skórze "ubogacenia" przez nachodźców, którzy "przecież nie wiedzieli, że ofiara nie chce - dindu nuthin".
@hell1937 z tego co się orientuję w tym temacie deklaracja nie została podpisana, natomiast złożona słownie. I warto też poczytać co autorzy mieli na myśli, bo dużo osób chyba źle troszkę interpretuje. I jeszcze jedno, po co takie obrażania i mocne słowa, anonimowość nie zwalnia z szacunku nawet w stosunku do partii politycznych.
@Max200012 To stary temat już. Młodzieżówka Kukiz'15 wielokrotnie zbierała podpisy pod referendum w sprawie uchodźców w Łodzi i innych miastach, a wyniki ich akcji świadczą o zdecydowanej niechęci do ich przyjmowania, ale Zdanowska pokazała kolejny raz gdzie ma mieszkańców. Partia każe, sługa musi. Jeszcze inna pojechała się produkować w Grotnikach przy ośrodku na uchodźców, gdzie siedzą głównie Czeczeni. Ludziom, którzy poświęcili choć trochę uwagi takim tematom nie muszę wyjaśniać, że Czeczeni robią dokładnie to, czego się obawiamy po muzułmańskich imigrantach ekonomicznych.
Wystarczy że 1/1000 (słownie jedna tysięczna) będzie powiązana z Al-Kaidą i już mamy siatkę terrorystów. A to wystarczy do przeprowadzenia zamachu. O, przepraszam, do zrobienia drobnego incydentu.
@no_musialem wystarczy, że ktokolwiek powiązany z Al-kaidą z Niemiec, Francji, Belgii, UK przyjedzie do Polski, w końcu strefa schengen. Jak będą chcieli u nas dokonać zamachu to zrobią to bez problemu. W końcu wszystkie zamachy ostatnie dokonywali obywatele UE. Wcale nie potrzeba do tego uchodżców.
@costamzczymstam No właśnie, obywatele. Znający doskonale realia kraju, w którym dokonywali zamachów. Wiedzący gdzie i jak uderzyć. Przygotowanie większego incydentu wymaga nieco rozpoznania, żaden nie przyjedzie na hurra i nie wysadzi się na pierwszym lepszym dworcu PKS. A więc przyjmijmy ich jak najwięcej, dajmy swobodę poruszania, nie zmuszajmy do asymilacji, nadajmy obywatelstwo, udzielmy wszelkiej pomocy. Ciekawe jak się odwdzięczą.
@no_musialem a co myślisz, że nie mogą się do tego zamachu przygotować w niemczecch? przygotują sobie wszystko przejadą sobie normalnie przez granice podjadą do pierwszej lepszej stacji benzynowej i się wysadzą. Nie potrzeba do tego wielkiej filozofii i przygotowań. A ty pierdzielisz coś dalej o "przyjmowaniu jak najwięcej" kiedy ja piszę o obywatelach EU, którzy swobodnie mogą się poruszać w ramach wspólnoty i mogą przyjechać i wysadzić się gdzie chcą.
@costamzczymstam Sam demot jak i pierwszy post w tej "dyskusji" dotyczył przyjmowania "uchodźców" (islamistów = w domyśle uchodźców z Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu) więc nie ja tu pierdzielę nie na temat; a ci obywatele UE robiący zamachy dziwnym trafem zwykle mają nazwiska brzmiące tak jakoś... orientalnie? Więc to nie etniczni europejczycy, tylko nie potrafiący się zasymilować przybysze, których przyjęto i dano szanse na życie pośród nas. Tylko mi tu z Breivikiem nie wyskakuj. Możesz mi dać kolejnego minusa.
A dlaczego nie w twoim domu? Dlaczego koszta swojego "dobra" chcesz przerzucać na barki innych? Bierz nachodźców do własnego domu, daj przykład!!!
A zapomniałem, to to typowy hipokryta, co to "kozak w necie, ciota w świecie".
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 lipca 2017 o 11:25
Ja godzę się jedynie na uchodźców. Pamiętasz że w czasie Stanu Wojennego Francja przyjmowała imigrantów z Polski. Czas się odwzajemnić. We Francji trwa obecnie Stan Wyjątkowy spowodowany atakami islamistów. Powinniśmy więc przyjąć 7 000 białych, rodowitych Francuzów, ofiar prześladowań w ich okupowanej ojczyźnie. A najlepiej aby to były Francuzki w wieku od 18 do 30 lat. Jedną mogę przyjąć nawet pod swój dach.
@hell1937: A dlaczego w moim domu? Śmieszny pseudoargument małych rozumków na utrzymaniu tatusiów. Niech normalnie wynajmują albo i kupują mieszkania, za pieniądze z pracy, do której mogą pójść. Jak ty przyjedziesz kiedyś za pracą z tej swojej kielecczyzny, czy gdzie tam mieszkasz, do nas do Wrocławia, to też mi się będziesz pchał do domu?
(Odpowiedź, że oni wcale nie chcą pracować, tylko siedzieć na bogatym, polskim socjalu w obozie uchodźców to możesz sobie od razu zwinąć w ciasną rurkę)
@~Stary_Zgred To sobie zwijaj w rurki co chcesz, bo niewielki procent imigrantów w krajach, które je przyjęły, podjęły się aktywizacji zawodowej i nauki języka. No ale Ty masz mózg przecież i go używasz do myślenia :D To, że tak napisze, o niczym nie świadczy, skoro pieprzysz głupoty.
Nie połaszą się chłopczyku na Nasz socjal, bo to nie są żadne pieniądze. Jedyne co ich w Polsce kusi, to bliskość Niemiec, oraz ceny dla tych, którzy mają odpowiednie dokumenty przy granicy polsko-niemieckiej. I zanim powiesz znowu coś durnego, to odpowiem, że nie, nie mogą sobie przyjechać do Nas i uciec, bo są jak kataklizm i zostawiają szkody. Żaden z takich zj*bów jak Ty, otwartych na imigrantów i ich wzbogacanie, nie bierze odpowiedzialności za ich czyny, więc zamknijcie w końcu mordy i przestańcie na innych zrzucać swoją ignorancję i brak rozumu. Chcesz pomagać, wysyłaj im pomoc za granicę. Jedź jako wolontariusz do krajów, które przyjęły imigrantów i pomagaj. Niejeden i niejedna taka obrończyni, stracili życie, zdrowie i własność z rąk biednych "uchodźców", ale jeśli ktoś ma płacić za Waszą głupotę, albo sku*wysyństwo (bo nie wierzę, że tak wielu ludzi jest nieświadomych tego co się dzieje, więc wielu musi działać z premedytacją), to lepiej Wy niż niewinni niczemu ludzie, w swoim własnym regionie.
@Xardas132 Zdziwisz się jak wielu jest idiotów w Łodzi na przykład. Zdanowska to dla nich bogini, bo jak mówią jej zwolennicy, poprzednik niewiele zrobił, a Zdanowska robi dużo. Kiepsko, drogo, ale dużo. Miasto masakrycznie zadłużone, inwestycje za wiele milionów się sypią, albo wychodzą wałki, jakie na nich zrobiono... Nawet miała sprawę w sądzie za fałszywe poświadczenie w w banku, gdy z partnerem załatwiali sobie pożyczki i sąd orzekł, że jest winna, ale wyrok zapadł w taki sposób, że może nadal startować w wyborach, a jej miłośnicy piszą publicznie, że co z tego, że poświadczyła nieprawdę, skoro to nie miało związku z pełnioną funkcją. Tak więc i PiS i PO ma swoich fanatyków, którzy głowy mają jedynie po to, by im się woda do szyi nie lała gdy pada.
Niech wszyscy jada do Bialegostoku. Najbardziej nacjonalistycznego i rasistowskiego miasta w Polsce. Dostana kilka razy wierqol to wroca skad przybyli.
Co z tego, że oni chcą przyjmować uchodźców, jak sami uchodźcy nie chcą być w Polsce? Mogą! Mogą przybyć, ale znając temat z socjalem pewnie szybko uciekną na zachód i tyle byśmy ich widzieli.
@Likeeaa no to w takim razie w czym problem? Skoro my ich przyjmiemy, wywiążemy się z zobowiązań w stosunku do UE i zaspokoimy nasze sumienie, a jeśli Pani zdaniem nie będą chcieli pozostać to po prostu wyjadą. Polska nawet nie spróbowała ich przyjąć, a wszyscy już wiedzą jak zachowają się Ci ludzie.
@up - Bo moje przypuszczenia(podkreślam, przypuszczenia!) mogą być trafne w połowie, albo wcale, bo wynikają to z mojej obserwacji, ale jednak się nimi podzieliłam tutaj. Może być tak, że przyjmiemy ich i oni spierdzielą na zachód tak czy siak, ale może stać się i na odwrót, że jednak podzielimy los Francji czy Niemiec w kwestii szerzącego się terroryzmu. Dlatego Polska jednak nie przyjmuje uchodźców, bo przede wszystkim nie chcemy tak naprawdę się przekonać, które przypuszczenia się spełnią i trzymać się z dala od "merkelowskiego" bałaganu.
@Likeeaa Tyle że np. w Lublinie jakoś dużo tych przybyszy i w burkach i w tych strojach muzułmanów. Lublin to akurat miasto uczelni ale wielu z nich wygląda na za starych na studiowanie. Biorąc pod uwagę że prezydenci obiecują pomoc mieszkalną dla "uchodźców" (spychając tym samym Polaków z listy) to mogą chcieć tu zostać.
@jozefffkonserwator Wszyscy wiemy jak ci ludzie się zachowują, stan wyjątkowy we Francji od 2015 dużo mówi.
@Likeeaa To przestań w końcu snuć takie przypuszczenia bo zaraz zadaniowe trole pokroju jozefa sprawnie podchwytują. Tym bardziej, że mamy już pewną próbkę - w postaci Czeczenów w Polsce. I owszem, dużo z nich wyjechało dalej ale całkiem sporo zostało tutaj. Więc z rozlokowanymi nachodźcami może być podobnie. Część ucieknie, ale część nie tylko zostanie ale do tego sprowadzi jeszcze swoje rodziny (do czego będą mieli prawo a my nie będziemy mieć prawa temu zapobiec).
@nisha Serio nie widzicie zagrywek Platformy? (Ci wybrańcy to przecież ich pionki)
Jak zdobyć władzę:
1. PiS nie chce uchodźców - my (PO) chcemy i Unia Europejska chce nam wcisnąć
2. PiS nie weźmie dostanie sankcje od Unii
3. PO zaczyna pluć, że koszty poniesione przez nałożone sankcje to wina PiS - wybierzcie PO udobruchają Unię (Tusk przecież ma tam taką a nie inną funkcje) - lud zacznie narzekać na rządy PiSu
4. Rozdrażniony lud wybiera PO - przyjmujemy uchodźców a co się dalej stanie wyobraźcie sobie sami
Jacek Jaśkowiak- tzw. "Zielony Jasiu" wielokrotnie już poznaniacy mieli go dość za działania szkodzące poznaniowi. Nic dziwnego-w końcu pochodzi z antypolskiej partii przestępców i zdrajców Polski- PO. POZNAŃ PRZEPRASZA ZA ANTYPOLSKIEGO PREZYDENTA.
Krytykują Państwo deklarację, pod którą podpisują się prezydenci 12 miast zrzeszeni w Unii Polskich Metropolii, jednakże chyba nie do końca są Państwo świadomi w sprawie uchodźców. Niektórzy z Państwa wymieniają jako powód za nieprzyjmowaniem ich ataki terrorystyczne, tylko akty terroryzmu są w większości dokonywane przez obywateli państw, w których ich dopuszczają się, ale szkolonych przez państwo islamskie (nie mówię tutaj o przypadkach, takich jak np. w Niemczech). Mówimy też o tym jacy muzułmanie są okropni, brutalni, bezwzględni. A jacy my jesteśmy? Może warto zastanowić się co spowodowało napływ tych ludzi do Europy i nie tylko? To my Europejczycy wraz z Amerykanami to spowodowaliśmy, wtrącając się w ich prywatne konflikty. I na koniec chciałabym zauważyć, że wszyscy jesteśmy ludźmi, tak samo wartościowymi i powinniśmy sobie pomagać, a jak na razie nie potrafimy nie tylko udzielić schronienia, ale tworzymy obozy jak np. na wyspiarskim Nauru czy Calais, gdzie uchodźcy są traktowani jak zwierzęta! Obudźmy się w końcu! Otwórzmy oczy i nie bądźmy egoistami! Pojawia się też komentarz: ,,Ale przynajmniej wiadomo na kogo nie głosować w następnych wyborach :)" To ja pragnę zapytać: Czy wolimy kogoś kto widzi problem, pragnie współtworzyć wspólna Europę czy osoby bez serca i tylko dzielące ludzi? Może zamiast straszyć Polaków , trzeba ich uświadamiać? Pozdrawiam.
@jozefffkonserwator ataki terrorystyczne dokonują obywatele ale to nie są rodowici mieszkańcy tylko dzieci i wnuki migrantów które są gorsze niż sami migranci. To ma kogoś przekonać? Wolimy osoby które kierują się w polityce rozumem a nie sercem. Dawno temu słyszałem powiedzenie że tylko dwa błędy są w polityce niewybaczalne: migracyjne i demograficzne bo tych nie da się naprawić w ciągu jednego pokolenia.
PS
ten kto to powiedział nie wpadł na to że może w polityce zaistnieć taki toksyczny matoł jak Szyszko.
@jozefffkonserwator Człowieku - ile Ty potrzebujesz dowodów na to, że oni nie chcą być europejczykami? Klapki masz na oczach? Nie dość, że ataki terrorystyczne, nie dość, że strach przed wyjściem na ulicę po zmroku w miejscach gdzie oni się rozlokowali, nie dość Ci, że próbowano ich i ich dzieci w szkołach uczyć (to też nie wychodzi - wolą ubliżać i straszyć 'białe' dzieci niż się uczyć). Ile mamy mieć do nich cierpliwości? To jest inwazja. Koniec. Kropka.
Krecik zyebie, nie jestem za pisiorami, jak nie jestem za po. W twojej małej główce, jak nie białe to czarne? Hehe. Nie zamienie z tobą więcej żadnego komentarza - nie masz sprzętu by zrozumieć co bym pisał. Więc szkoda na to czasu. Przychlaście umysłowy. :)
Uciekaliśmy na zachód ale nie w celu bezczynnego leżenia tylko aby pomagać w walce przeciwko III Rzeszy. Mamy zobowiązania to przyjmujmy uchodźców z Ukrainy i Białorusi. Tym powinnismy również spłacić nasze zobowiązania wobec UE. Nie chce płacić swoim bezpieczeństwem za politykę światowych potęg które przed wiekami rządziły Afryka i Azja a teraz okrada je i destabilizuje sytuacje dla ich zasobów naturalnych. Nie chce aby polscy podatnicy płacili podatki na uchodźców którzy mieć nie będą robić oprócz dłubania w nosie i robienia dzieci. W Polsce nie ma pieniędzy dla nas samych dla obywateli mówię tu o służbie zdrowia czy o wypłatach przeciętnego Polaka, który przez podatki płacone na darmozjadow led ledwo wiąże koniec z końcem.
@~TakaPrawdaa niestety ta hipokryzja jest nie tylko na demotywatorach, ale też spotykamy się z nią na co dzień. Zwolennicy najbardziej katolickiej partii, a jednocześnie reprezentują taką nienawiść.
Nie islamistów tylko uchodźców, a po drugie Marcin Krupa nie podpisał tego i nie przyjmuje uchodźców! Więc kłamstwo na kłamstwie jak k*rwa w PRLu i III Rzeczy...
We wszystkich największych miastach w Polsce i w świecie Zachodnim, największe poparcie mają kandydaci lewicowi. Gawiedź cieszy się że ma pracę w korporacji, karty Multisport, bilety do kina i ścieżki rowerowe i więcej im do szczęścia nie potrzeba.
11 miast. Prezydent Katowic nie podpisał się pod tym dokumentem, jego treść została ustalona pod jego nie obecność (był w USA), pozostali prezydenci byli przekonani, że jego podpis to tylko kwestia czasu, się pomylili. Pan Krupa uważa, że podjęcie decyzji o przyjęciu uchodźców nie leży w mocy samorządów.
Na pierwszym lepszym portalu możesz się dowiedzieć tych rzeczy no ale po co, prawda? Lepiej obsmarować każdego.
korzystając z okazji przypomnę że PiS swego czasu sprowadził ponad 80 TYSIĘCY bojowników Czeczeńskich z rodzinami bez JAKIEJKOLWIEK weryfikacji. Na szczęście większość z nich wyjechała do Niemiec ale sąsiedzi tych ubogacaczy byli tak szczęśliwi jak sąsiedzi ubogacaczy w Niemczech. Przykładowy problem z winy PiSu tym wywołany to tak zwana mafia czeczeńska, o której głośno było swego czasu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
5 lipca 2017 o 20:19
@slagen ....ale część została. A byliśmy biedniejsi niż dziś. I tu odsyłam każdego "mądrego" co to poucza nas że przecież można przyjmować bez problemu bo wszyscy wyjadą.
Prezydenci miast nie wyskoczyli z worka, a zostali wybrani przez wyborców. Jeśli wiec wyborcom nie pasuje polityka prezydentów to niech ich odwołują, a nie żalą się w internetach.
Nie no, bez przesady. Ja na HGW w Warszawie nie głosowałem, na wyborach byłem. Mam się nie żalić i nie żądać, bo większość mnie wpi3rdoliła w to goowno?
Krupa przypadkiem nie odmówił podpisania deklaracji w sprawie, ze względu na to, że go nie było w kraju podczas tworzenia jej i nie chciał podpisywać dokumentu, którego treści z nim nie konsultowano?
Gadanie pod publiczkę a ludzie dają się nabrać, za czasów Grobelnego (Poznań,niby pan nie zrzeszony) koleś sprywatyzował 60% terenów Poznania i wyprzedawał grunty (w tym np grunt na którym stała szkoła!!!) dla kościoła więc serio jest coś gorszego od pewnie max 5 osób z dziczy które i tak uciekną po tygodniu.
Referendum nie bedzie ale zabijcie tych idiotow mailami i czymkolwiek sie da.
Na przyklad obietnicami ze niogdy wiecej na nich nie zaglosujecie i ze bedziecie namawiac innych zeby na nich nie glosowali
TEGO sie boja bardzo.
Internet to potega, to nie media ktorymi mozna kierowac i blokowac informacje.
@jozefffkonserwator nie zgadzam sie na żadnych islamistów. Pojedź sobie do Łukowa gdzie są czeczeni i przejdź sie nocą przez ich osiedle. Życze szczescia. Tak mała społeczność tworzy ogromny problem masz pojecie co sie tam dzieje? Ludzie pozamykali sklepy bo dzieci czeczenow kradna a jak ich wlasciciele pogonia to tatusiowie przychodza noz na gardlo i co ma zrobic? Nie dawno chlopaka tak pobili że stracił oko, a jej matce grozili śmiercia jak to zglosi... co na to policja? Rozkladaja rece... skoro tak mala spolecznosc robi takie problemy co moze wieksza spolecznosc...? Chcesz wojska na ulicy jak na zachodzie? Bo ja nie. Mam znajomych za granica. Wbrew temu co mowia media wszedzie panuje strach i obawy o zycie. Szwecja jest na skraju wojny domowej we Francji nie wiele lepiej. Nie chce takich obrazow w Polsce. Mozesz mowic co chcesz. I nie probuj porywnywac Polakow z ww2 z tym bydłem. Bo to tak jakbyś pluł naszym przodkom w twarz.
@misiek107 Byłam przeciwna by polska właziła USA do d.... i uczestniczyła w ich rozbojach więc dlaczego ja mam odpowiadać i narażać swoje życie za polityków którzy mieli z tego zysk i maja i w razie czego wyjadą sobie w bezpieczne miejsce. Ich stać na ogrodzenie i ochronę a mnie nie. Jedyny sposób w jaki mogę ukarać tych polityków to na nich nie głosować ale im to zwisa bo już się ustawili na lata.Poza tym większą czesc tych imigrantów stanowią imigranci ekonomiczni co nie mają nic wspólnego z wojną dodatkowo przypominam ze tam z skąd pochodzą jest pełno państw podobnych kulturowo i religijnie gdzie mogli by się zatrzymać. Ale chyba im się nie chce pracować bo z tego co pamiętam religia im zabrania pracować na innowierców ale innowierca jest mu winien służyć i płacić.
@overconscious rasizm? Od kiedy niechęć do jakiejś religii to rasizm? Islam to nie rasa mylisz pojecia. A żeby pójść o krok dalej i obalić Twoje oskarżenie nie mam absolutnie nic przeciwko imigrantom z dalekiego wschodu. Bardzo mili sympatyczni ludzie. 2-3 pokolenie mówi lepiej po polsku niż my i nie maja problemu z nawiazywaniem kontaktów z polakami. Nie mam nic przeciwko nawet ukraińcom z Donbasu. Pracujacy ludzie z ktorymi da sie dogadać jako tako. Nie mam równierz nic przeciwko Polskim tatarom. Jednakże obserwuje skupiska nowo sprowadzonych muzułmanów jak czeczeni i to jest dramat niestety. Zero asymilicji, zero checi nauki jezyka, chca szariatu i praw obowiazujacych w ich krajach sa agresywni, czuja sie bezkarni (w czym ue pomaga im na wszelkie mozliwe sposoby.) Skoro chcemy wszystkich traktowac rowno to wsadzmy za gwalt do paki i bialego i muzulmanina (a nie jak ma to miejs e na zachodzie walna im godziny spoleczne do odpracowania albo uniewinnia bo jego wiara mu na to pozwala.)
A jeżeli twierdzisz że porównywanie naszych uchodźców którzy chwytali za broń i walczyli z państwami osi na wszystkich frontach do dziczy która niszczy wszystko na swojej drodze po socjal bo napewno nie do pracy... to przykro mi kolego ale nie mamy o czym rozmawiać.
@misiek107: "Szwecja jest na skraju wojny domowej we Francji nie wiele lepiej" - Aha, ale to "wiesz" z własnej obserwacji, czy z mediów prawicowych i TV PiS?
Majchrowski znowu błysnął genialnym pomysłem - jak przy zimowych igrzyskach. 100 km. od gór bez sprawnej komunikacji. Były komuch obecnie "bezpartyjny".
Referendum? Nie przeprowadza się referendum w takich sprawach jak prawa człowieka. A prawem człowieka jest poczucie bezpieczeństwa. A Wy co, myślicie że kraj można objąć w posiadanie i rzucać ludzi na śmierć? Jeśli żaden kraj ich nie przyjmie tak jakbyście sobie życzyli to co ma się im stać?
Kto jest winny mordom i wojnom na wschodzie? Kapitalistyczne, antyludzkie imperium USA a i Polska swoje trzy grosze dorzuciła. To teraz za te wojska wysyłane do Afganistanu niech zajmie się ludźmi którzy szukają schronienia i uciekają przed śmiercią.
A Wam wszystkim nie jest wstyd, że gardzicie ludzkim życiem? W kim szukacie idola, w Hitlerze tak hołubiącym narodowość niemiecką?
Ja bym sobie życzyła wymienić popieprzonych polskich nacjonalistów na uchodźców. Wreszcie ten kraj stałby się bardziej tolerancyjny i czulszy na ludzkie cierpienie.
Polacy "chrześcijanie", dobre sobie.
Dodajmy, że wszyscy ci zdrajcy pochodzą albo z PO, albo są "bezpartyjni", ale powiązani z PO (np. założyciele komitetów Bronisława Komorowskiego), albo z SLD. Wyjątkiem jest "bezpartyjny" prezydent ze Szczecina, ale też jakby mu się bliżej przyjrzeć, to się pewnie by można zdziwić. Bez komentarza.
Islamistów na moim osiedlu nie widzę. Za to często widuję murz...afroamerykanów :)
Dlaczego jakoś nic o tym nie słyszę ? Za to o mitycznych islamistach w Polsce jazgot od rana do wieczora.
Słuchajcie dalej propagandy...
Czy autor demota przeczytał w ogóle tę deklarację? Bo w tej deklaracji jest napisane, że prezydenci miast oferują swoje wsparcie dla rządu, jeżeli ten chciałby sprowadzić uchodźców. Ostateczna decyzja należy bowiem do rządu.
A teraz wypadałoby przeprosić za pomówienia i sianie dezinformacji
@tellchar A jaki ma to inny ton niż chęć przyjęcia tego dziadostwa do miast w których urzędują? Stety ktoś nad nimi stoi wyżej. To tak jakby syn chciał naspraszać do domu ćpunów, ale że jest pod władzą rodziców, to nie może, jednak gdyby władza się zmieniła, to z domu byłaby melina.
@Kiciulek90 - a taki ton, że ta deklaracja dotyczy ogólnie polityki migracyjnej państwa. Nie dotyczy tylko uchodźców z Bliskiego Wschodu, ale też np. Ukraińców, których już jest ponad 1.000.000
Cóż chcą niech przyjmują :) Oczywiście pod własne dachy. Ja ich nie chcę i myślę, że każda zdrowo myśląca osoba ma podobne zdanie. Pomagać trzeba nie twierdzę, że nie ale w granicach zdrowego rozsądku skoro doprowadzili do tego, że musieli uciekać z własnego kraju to historia zatoczy koło zrobią bałagan również i tu. Wystarczy spojrzeć na francje niemcy czy inne kraje które przyjeły '' biednych '' uchodźców.
Jeśli stawiasz na równi rodaka z tym bydłem to Ci gratuluję...
Nadmienię tylko, że co dzień w wiadomościach nie widzimy, że polacy mordują kradną i gwałcą we francji czy niemczech nie wspominając o zamachach bombowych a o biednych imigrantach prawie non stop
Strefy no-go powinny być rozbite. Sorry, ale dzielnica miasta która rządzi się prawem religijnym? To średniowiecze? Trzeba to zaorać. Albo się dostosują do prawa świeckiego, albo wyjadą do najbliższego kraju z ich prawem religijnym. Nie wolno przedkładać religii nad prawo.
Prawica w tym nie pomaga. Bo skupia się na niewpuszczaniu nowych imigrantów kiedy ci się nie integrują. Prawica chce coś robić, ale lewica każdą próbę nazywa z góry "faszyzm, islamofobia". Lewica nie wie co robić aby nie urazić muzułmanów. Nie da się ich nie urazić bo ich ideologia i religia to jedno i to samo...
jozefffkonserwator@ Mieszkam w UK od 13lat,dodatkowo czesto podrozowalam po "europie". Bylam tolerancyjna,otwarta na swiat i ludzi,to co sie obecnie dzieje to pryledium do wojny, kuriozum,rychly upadek Starego kontynentu. Chcialabym Pana uswiadomic ze niestety jest gorzej niz to co pokazuje TV. Pozdrawiam.
@daila od początku mówię, że każda telewizja pokazuje bardzo okrojony obraz sytuacji, jednakże wojna się już toczy i to właśnie dlatego Ci ludzie uciekają. Chciałabym zrozumieć tą niechęć ludzi do pomocy. Często jestem w Niemczech i fakt jest tam bardzo dużo imigrantów, ale to nie zmienia mojego nastawiania. Jeśli miałabym wierzyć w to co mówi telewizja to byłam takiego zdania jak większość tutaj wypowiadających się, ponieważ to jest tam przedstawiane. W tej sytuacja Polska ukazuje się jako bardzo zamknięty i nietolerancyjny kraj i chyba tak jest naprawdę.
A czy Kaczor pyta się o cokolwiek w referendum? On w dupie ma, mówi Polska a tak naprawdę to jego subiektywna opinia. Później się tłumaczy że Lud go wybrał więc myśli jego kategoriami... Ach te zje bane 20 ileś tam % polaków-PiSiorów...
Nie, idioto - nie "islamistów", a uchodźców z krajów Bliskiego Wschodu ogarniętych wojną. Jeśli przyjeżdżają do nas Niemcy, to z punktu określasz ich mianem "nazistów" czy "hitlerowców"? No właśnie...
jozefffkonserwator@ Jako nooczny swiadek dramatycznych,wrecz kuriozalnych sytuacji wywolalanych przez tzw."uchodzcow" stwierdzam,lewackie stacje niestety nie pokazuja calej prawdy. To sa ludzie odmienni kulturowo ktorzy nie chca sie asymilowac i nie beda. Podrozowanie do krajow europy zachodniej nie oddaje prawdziwego zycia tam, proponuje zmierzyc sie z codziennoscia,kiedy zwykla droga do dentysty o 9.00rano konczy sie krzykiem na chodniku bo 5 "uchodzcow" pragnie ubogacic kulturowo. Bynajmniej nie chodzi mi o zaczepki slowne,tylko aktywne dzialanie werbalne. Takich "incydentow"jest mnostwo ale niestety TV o tym milczy. Molestowania kobiet jak i rowniez agresja jest niemalze codziennoscia. Wielu naszy przyjaciol wrocilo do Polski,mimo tego ze oboje z mezem mamy dobra pracy rowniez rozwazamy powrot. To nie jest ta sama europa....Przykre.
No to za źródłem:
Pod deklaracją podpisali się:
prezydent Białegostoku, Tadeusz Truskolaski,
prezydent Bydgoszczy Rafał Bruski,
prezydent Gdańska Paweł Adamowicz,
prezydent Katowic Marcin Krupa,
prezydent Krakowa Jacek Majchrowski,
prezydent Lublina, Krzysztof Żuk,
prezydent Łodzi, Hanna Zdanowska,
prezydent Poznania, Jacek Jaśkowiak,
prezydent Rzeszowa Tadeusz Ferenc,
prezydent Szczecina, Piotr Krzystek,
prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz,
prezydent Wrocławia, Rafał Dutkiewicz.
To chyba same POyebusy, nie wiem, czy któryś to PiSdzielec.
Oby dzieci ich wyborców doznały na swojej skórze "ubogacenia" przez nachodźców, którzy "przecież nie wiedzieli, że ofiara nie chce - dindu nuthin".
ku*wa Zdanowska podpisała. Obym żadnego biednego uchodźcy nie zobaczył w swoim mieście
@hell1937 Robię 1000 rzeczy na raz... ale już poprawiłem.
Prezydent Katowic został wpisany bez jego zgody...
@hell1937 z tego co się orientuję w tym temacie deklaracja nie została podpisana, natomiast złożona słownie. I warto też poczytać co autorzy mieli na myśli, bo dużo osób chyba źle troszkę interpretuje. I jeszcze jedno, po co takie obrażania i mocne słowa, anonimowość nie zwalnia z szacunku nawet w stosunku do partii politycznych.
@hell1937 Tadeusz Ferenc to były komunista, były członek SLD. Pisze mieszkaniec Rzeszowa.
@Max200012 To stary temat już. Młodzieżówka Kukiz'15 wielokrotnie zbierała podpisy pod referendum w sprawie uchodźców w Łodzi i innych miastach, a wyniki ich akcji świadczą o zdecydowanej niechęci do ich przyjmowania, ale Zdanowska pokazała kolejny raz gdzie ma mieszkańców. Partia każe, sługa musi. Jeszcze inna pojechała się produkować w Grotnikach przy ośrodku na uchodźców, gdzie siedzą głównie Czeczeni. Ludziom, którzy poświęcili choć trochę uwagi takim tematom nie muszę wyjaśniać, że Czeczeni robią dokładnie to, czego się obawiamy po muzułmańskich imigrantach ekonomicznych.
Martin 230 - dookoła robi się wszystko wokół Amber Gold byle odwrócić uwagę od 5 miliardów złotych które przy współpracy PISu poszły w SKOKi
Platforma rozkradła przez 8 lat 220 miliardów złotych.
To dawajcie wszyscy idziemy kraść, bo przecież platformusy ukradli tyle, że my i tak ich nie przebijemy, więc to nic złego!
No tak 7 tys ludzi i polandia podbita...jesteście bardziej żałośni niż ustawa przewiduje ...
polandia? Nie znam takiego kraju. Jedyny żałosny jest ten, kto wypowiada się w ten sposób o moim kraju, nie jesteś go godny.
Wystarczy że 1/1000 (słownie jedna tysięczna) będzie powiązana z Al-Kaidą i już mamy siatkę terrorystów. A to wystarczy do przeprowadzenia zamachu. O, przepraszam, do zrobienia drobnego incydentu.
@no_musialem wystarczy, że ktokolwiek powiązany z Al-kaidą z Niemiec, Francji, Belgii, UK przyjedzie do Polski, w końcu strefa schengen. Jak będą chcieli u nas dokonać zamachu to zrobią to bez problemu. W końcu wszystkie zamachy ostatnie dokonywali obywatele UE. Wcale nie potrzeba do tego uchodżców.
@costamzczymstam No właśnie, obywatele. Znający doskonale realia kraju, w którym dokonywali zamachów. Wiedzący gdzie i jak uderzyć. Przygotowanie większego incydentu wymaga nieco rozpoznania, żaden nie przyjedzie na hurra i nie wysadzi się na pierwszym lepszym dworcu PKS. A więc przyjmijmy ich jak najwięcej, dajmy swobodę poruszania, nie zmuszajmy do asymilacji, nadajmy obywatelstwo, udzielmy wszelkiej pomocy. Ciekawe jak się odwdzięczą.
@no_musialem a co myślisz, że nie mogą się do tego zamachu przygotować w niemczecch? przygotują sobie wszystko przejadą sobie normalnie przez granice podjadą do pierwszej lepszej stacji benzynowej i się wysadzą. Nie potrzeba do tego wielkiej filozofii i przygotowań. A ty pierdzielisz coś dalej o "przyjmowaniu jak najwięcej" kiedy ja piszę o obywatelach EU, którzy swobodnie mogą się poruszać w ramach wspólnoty i mogą przyjechać i wysadzić się gdzie chcą.
@costamzczymstam Sam demot jak i pierwszy post w tej "dyskusji" dotyczył przyjmowania "uchodźców" (islamistów = w domyśle uchodźców z Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu) więc nie ja tu pierdzielę nie na temat; a ci obywatele UE robiący zamachy dziwnym trafem zwykle mają nazwiska brzmiące tak jakoś... orientalnie? Więc to nie etniczni europejczycy, tylko nie potrafiący się zasymilować przybysze, których przyjęto i dano szanse na życie pośród nas. Tylko mi tu z Breivikiem nie wyskakuj. Możesz mi dać kolejnego minusa.
Ja, mieszkaniec Wrocławia, nie mam nic przeciwko przyjmowaniu imigrantów w moim regionie. No ale ja mam mózg i używam go do myślenia.
Mało Ci Ukraińców? To też imigranci
A dlaczego nie w twoim domu? Dlaczego koszta swojego "dobra" chcesz przerzucać na barki innych? Bierz nachodźców do własnego domu, daj przykład!!!
A zapomniałem, to to typowy hipokryta, co to "kozak w necie, ciota w świecie".
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2017 o 11:25
Ten mózg wraz zgłową moze sie szybko potoczyć z rąk isis hehe
Ja godzę się jedynie na uchodźców. Pamiętasz że w czasie Stanu Wojennego Francja przyjmowała imigrantów z Polski. Czas się odwzajemnić. We Francji trwa obecnie Stan Wyjątkowy spowodowany atakami islamistów. Powinniśmy więc przyjąć 7 000 białych, rodowitych Francuzów, ofiar prześladowań w ich okupowanej ojczyźnie. A najlepiej aby to były Francuzki w wieku od 18 do 30 lat. Jedną mogę przyjąć nawet pod swój dach.
@hell1937: A dlaczego w moim domu? Śmieszny pseudoargument małych rozumków na utrzymaniu tatusiów. Niech normalnie wynajmują albo i kupują mieszkania, za pieniądze z pracy, do której mogą pójść. Jak ty przyjedziesz kiedyś za pracą z tej swojej kielecczyzny, czy gdzie tam mieszkasz, do nas do Wrocławia, to też mi się będziesz pchał do domu?
(Odpowiedź, że oni wcale nie chcą pracować, tylko siedzieć na bogatym, polskim socjalu w obozie uchodźców to możesz sobie od razu zwinąć w ciasną rurkę)
@~Stary_Zgred To sobie zwijaj w rurki co chcesz, bo niewielki procent imigrantów w krajach, które je przyjęły, podjęły się aktywizacji zawodowej i nauki języka. No ale Ty masz mózg przecież i go używasz do myślenia :D To, że tak napisze, o niczym nie świadczy, skoro pieprzysz głupoty.
Nie połaszą się chłopczyku na Nasz socjal, bo to nie są żadne pieniądze. Jedyne co ich w Polsce kusi, to bliskość Niemiec, oraz ceny dla tych, którzy mają odpowiednie dokumenty przy granicy polsko-niemieckiej. I zanim powiesz znowu coś durnego, to odpowiem, że nie, nie mogą sobie przyjechać do Nas i uciec, bo są jak kataklizm i zostawiają szkody. Żaden z takich zj*bów jak Ty, otwartych na imigrantów i ich wzbogacanie, nie bierze odpowiedzialności za ich czyny, więc zamknijcie w końcu mordy i przestańcie na innych zrzucać swoją ignorancję i brak rozumu. Chcesz pomagać, wysyłaj im pomoc za granicę. Jedź jako wolontariusz do krajów, które przyjęły imigrantów i pomagaj. Niejeden i niejedna taka obrończyni, stracili życie, zdrowie i własność z rąk biednych "uchodźców", ale jeśli ktoś ma płacić za Waszą głupotę, albo sku*wysyństwo (bo nie wierzę, że tak wielu ludzi jest nieświadomych tego co się dzieje, więc wielu musi działać z premedytacją), to lepiej Wy niż niewinni niczemu ludzie, w swoim własnym regionie.
Ale przynajmniej wiadomo na kogo nie głosować w następnych wyborach :)
@Xardas132 i już wiesz o co chodzi w tym democie. Wcześnie zaczynają jednak propagandę przedwyborczą.
@Xardas132 Zdziwisz się jak wielu jest idiotów w Łodzi na przykład. Zdanowska to dla nich bogini, bo jak mówią jej zwolennicy, poprzednik niewiele zrobił, a Zdanowska robi dużo. Kiepsko, drogo, ale dużo. Miasto masakrycznie zadłużone, inwestycje za wiele milionów się sypią, albo wychodzą wałki, jakie na nich zrobiono... Nawet miała sprawę w sądzie za fałszywe poświadczenie w w banku, gdy z partnerem załatwiali sobie pożyczki i sąd orzekł, że jest winna, ale wyrok zapadł w taki sposób, że może nadal startować w wyborach, a jej miłośnicy piszą publicznie, że co z tego, że poświadczyła nieprawdę, skoro to nie miało związku z pełnioną funkcją. Tak więc i PiS i PO ma swoich fanatyków, którzy głowy mają jedynie po to, by im się woda do szyi nie lała gdy pada.
Niech wszyscy jada do Bialegostoku. Najbardziej nacjonalistycznego i rasistowskiego miasta w Polsce. Dostana kilka razy wierqol to wroca skad przybyli.
Kraków jeszcze parę lat temu słynął z ataków maczetą. Zatem ewentualne islamskie bojowniki ISIS trafią na równych sobie.
Co z tego, że oni chcą przyjmować uchodźców, jak sami uchodźcy nie chcą być w Polsce? Mogą! Mogą przybyć, ale znając temat z socjalem pewnie szybko uciekną na zachód i tyle byśmy ich widzieli.
@Likeeaa no to w takim razie w czym problem? Skoro my ich przyjmiemy, wywiążemy się z zobowiązań w stosunku do UE i zaspokoimy nasze sumienie, a jeśli Pani zdaniem nie będą chcieli pozostać to po prostu wyjadą. Polska nawet nie spróbowała ich przyjąć, a wszyscy już wiedzą jak zachowają się Ci ludzie.
@up - Bo moje przypuszczenia(podkreślam, przypuszczenia!) mogą być trafne w połowie, albo wcale, bo wynikają to z mojej obserwacji, ale jednak się nimi podzieliłam tutaj. Może być tak, że przyjmiemy ich i oni spierdzielą na zachód tak czy siak, ale może stać się i na odwrót, że jednak podzielimy los Francji czy Niemiec w kwestii szerzącego się terroryzmu. Dlatego Polska jednak nie przyjmuje uchodźców, bo przede wszystkim nie chcemy tak naprawdę się przekonać, które przypuszczenia się spełnią i trzymać się z dala od "merkelowskiego" bałaganu.
@Likeeaa Tyle że np. w Lublinie jakoś dużo tych przybyszy i w burkach i w tych strojach muzułmanów. Lublin to akurat miasto uczelni ale wielu z nich wygląda na za starych na studiowanie. Biorąc pod uwagę że prezydenci obiecują pomoc mieszkalną dla "uchodźców" (spychając tym samym Polaków z listy) to mogą chcieć tu zostać.
@jozefffkonserwator Wszyscy wiemy jak ci ludzie się zachowują, stan wyjątkowy we Francji od 2015 dużo mówi.
@Likeeaa To przestań w końcu snuć takie przypuszczenia bo zaraz zadaniowe trole pokroju jozefa sprawnie podchwytują. Tym bardziej, że mamy już pewną próbkę - w postaci Czeczenów w Polsce. I owszem, dużo z nich wyjechało dalej ale całkiem sporo zostało tutaj. Więc z rozlokowanymi nachodźcami może być podobnie. Część ucieknie, ale część nie tylko zostanie ale do tego sprowadzi jeszcze swoje rodziny (do czego będą mieli prawo a my nie będziemy mieć prawa temu zapobiec).
@nisha Serio nie widzicie zagrywek Platformy? (Ci wybrańcy to przecież ich pionki)
Jak zdobyć władzę:
1. PiS nie chce uchodźców - my (PO) chcemy i Unia Europejska chce nam wcisnąć
2. PiS nie weźmie dostanie sankcje od Unii
3. PO zaczyna pluć, że koszty poniesione przez nałożone sankcje to wina PiS - wybierzcie PO udobruchają Unię (Tusk przecież ma tam taką a nie inną funkcje) - lud zacznie narzekać na rządy PiSu
4. Rozdrażniony lud wybiera PO - przyjmujemy uchodźców a co się dalej stanie wyobraźcie sobie sami
Jacek Jaśkowiak- tzw. "Zielony Jasiu" wielokrotnie już poznaniacy mieli go dość za działania szkodzące poznaniowi. Nic dziwnego-w końcu pochodzi z antypolskiej partii przestępców i zdrajców Polski- PO. POZNAŃ PRZEPRASZA ZA ANTYPOLSKIEGO PREZYDENTA.
tęczowy jacuś*, ewentualnie jasiu fasola :D
POlityczne hieny. Pod trybunał ich wszystkich . . .
Krytykują Państwo deklarację, pod którą podpisują się prezydenci 12 miast zrzeszeni w Unii Polskich Metropolii, jednakże chyba nie do końca są Państwo świadomi w sprawie uchodźców. Niektórzy z Państwa wymieniają jako powód za nieprzyjmowaniem ich ataki terrorystyczne, tylko akty terroryzmu są w większości dokonywane przez obywateli państw, w których ich dopuszczają się, ale szkolonych przez państwo islamskie (nie mówię tutaj o przypadkach, takich jak np. w Niemczech). Mówimy też o tym jacy muzułmanie są okropni, brutalni, bezwzględni. A jacy my jesteśmy? Może warto zastanowić się co spowodowało napływ tych ludzi do Europy i nie tylko? To my Europejczycy wraz z Amerykanami to spowodowaliśmy, wtrącając się w ich prywatne konflikty. I na koniec chciałabym zauważyć, że wszyscy jesteśmy ludźmi, tak samo wartościowymi i powinniśmy sobie pomagać, a jak na razie nie potrafimy nie tylko udzielić schronienia, ale tworzymy obozy jak np. na wyspiarskim Nauru czy Calais, gdzie uchodźcy są traktowani jak zwierzęta! Obudźmy się w końcu! Otwórzmy oczy i nie bądźmy egoistami! Pojawia się też komentarz: ,,Ale przynajmniej wiadomo na kogo nie głosować w następnych wyborach :)" To ja pragnę zapytać: Czy wolimy kogoś kto widzi problem, pragnie współtworzyć wspólna Europę czy osoby bez serca i tylko dzielące ludzi? Może zamiast straszyć Polaków , trzeba ich uświadamiać? Pozdrawiam.
@jozefffkonserwator ataki terrorystyczne dokonują obywatele ale to nie są rodowici mieszkańcy tylko dzieci i wnuki migrantów które są gorsze niż sami migranci. To ma kogoś przekonać? Wolimy osoby które kierują się w polityce rozumem a nie sercem. Dawno temu słyszałem powiedzenie że tylko dwa błędy są w polityce niewybaczalne: migracyjne i demograficzne bo tych nie da się naprawić w ciągu jednego pokolenia.
PS
ten kto to powiedział nie wpadł na to że może w polityce zaistnieć taki toksyczny matoł jak Szyszko.
@slagen ma Pan rację są to dwa bardzo istotne aspekty działań politycznych, więc nie popełniajmy tego błędu i pomóżmy.
@jozefffkonserwator Człowieku - ile Ty potrzebujesz dowodów na to, że oni nie chcą być europejczykami? Klapki masz na oczach? Nie dość, że ataki terrorystyczne, nie dość, że strach przed wyjściem na ulicę po zmroku w miejscach gdzie oni się rozlokowali, nie dość Ci, że próbowano ich i ich dzieci w szkołach uczyć (to też nie wychodzi - wolą ubliżać i straszyć 'białe' dzieci niż się uczyć). Ile mamy mieć do nich cierpliwości? To jest inwazja. Koniec. Kropka.
Kielce bezpieczne ufff....
Tylko granice mamy otwarte, a to się skończy fatalnie!!!
Krecik zyebie, nie jestem za pisiorami, jak nie jestem za po. W twojej małej główce, jak nie białe to czarne? Hehe. Nie zamienie z tobą więcej żadnego komentarza - nie masz sprzętu by zrozumieć co bym pisał. Więc szkoda na to czasu. Przychlaście umysłowy. :)
@~przeciw_islamizacji_Polski i co drugi Wołyń? Naprawdę brak słów, jak człowiek człowieka nienawidzi.
Pewnie to będą ich ostatnie czasy obejmowania takiego stanowiska
11 z nich ma lub miało powiązania z PO, 1 członek SLD, co tu wiecej komentować? PO chce sprzedać Polske
Niech spadają. Ja nie chcę bać się jeździć do mojej Łodzi!
Niech ci prezydenci przyjmą tych imigrantów po sąsiedztwie albo pod swój dach :)
Uciekaliśmy na zachód ale nie w celu bezczynnego leżenia tylko aby pomagać w walce przeciwko III Rzeszy. Mamy zobowiązania to przyjmujmy uchodźców z Ukrainy i Białorusi. Tym powinnismy również spłacić nasze zobowiązania wobec UE. Nie chce płacić swoim bezpieczeństwem za politykę światowych potęg które przed wiekami rządziły Afryka i Azja a teraz okrada je i destabilizuje sytuacje dla ich zasobów naturalnych. Nie chce aby polscy podatnicy płacili podatki na uchodźców którzy mieć nie będą robić oprócz dłubania w nosie i robienia dzieci. W Polsce nie ma pieniędzy dla nas samych dla obywateli mówię tu o służbie zdrowia czy o wypłatach przeciętnego Polaka, który przez podatki płacone na darmozjadow led ledwo wiąże koniec z końcem.
@~TakaPrawdaa niestety ta hipokryzja jest nie tylko na demotywatorach, ale też spotykamy się z nią na co dzień. Zwolennicy najbardziej katolickiej partii, a jednocześnie reprezentują taką nienawiść.
Nie islamistów tylko uchodźców, a po drugie Marcin Krupa nie podpisał tego i nie przyjmuje uchodźców! Więc kłamstwo na kłamstwie jak k*rwa w PRLu i III Rzeczy...
@Komandos1990 No a czego się spodziewać po pisowskiej propagandzie?
Chyba cię Krupa cycki swędzą
Władze 11 miast, Prezydent Katowic pan Marcin Krupa nie podpisał tej idiotycznej petycji. Nie rób debila z kogoś kto nim nie jest :)
Skąd ten pomysł? Źródło?
We wszystkich największych miastach w Polsce i w świecie Zachodnim, największe poparcie mają kandydaci lewicowi. Gawiedź cieszy się że ma pracę w korporacji, karty Multisport, bilety do kina i ścieżki rowerowe i więcej im do szczęścia nie potrzeba.
@kenzol taka prawda
11 miast. Prezydent Katowic nie podpisał się pod tym dokumentem, jego treść została ustalona pod jego nie obecność (był w USA), pozostali prezydenci byli przekonani, że jego podpis to tylko kwestia czasu, się pomylili. Pan Krupa uważa, że podjęcie decyzji o przyjęciu uchodźców nie leży w mocy samorządów.
Na pierwszym lepszym portalu możesz się dowiedzieć tych rzeczy no ale po co, prawda? Lepiej obsmarować każdego.
Tylko formalnie. Gość opowiada się za PO jak prawie wszyscy z tego grona, więc to tylko formalność.
korzystając z okazji przypomnę że PiS swego czasu sprowadził ponad 80 TYSIĘCY bojowników Czeczeńskich z rodzinami bez JAKIEJKOLWIEK weryfikacji. Na szczęście większość z nich wyjechała do Niemiec ale sąsiedzi tych ubogacaczy byli tak szczęśliwi jak sąsiedzi ubogacaczy w Niemczech. Przykładowy problem z winy PiSu tym wywołany to tak zwana mafia czeczeńska, o której głośno było swego czasu.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2017 o 20:19
@slagen ....ale część została. A byliśmy biedniejsi niż dziś. I tu odsyłam każdego "mądrego" co to poucza nas że przecież można przyjmować bez problemu bo wszyscy wyjadą.
Na szczescie to bedzie juz ich ostatnia kadencja. Wlasnie z tego powodu.
Prezydenci miast nie wyskoczyli z worka, a zostali wybrani przez wyborców. Jeśli wiec wyborcom nie pasuje polityka prezydentów to niech ich odwołują, a nie żalą się w internetach.
Nie no, bez przesady. Ja na HGW w Warszawie nie głosowałem, na wyborach byłem. Mam się nie żalić i nie żądać, bo większość mnie wpi3rdoliła w to goowno?
@mrooki: A co, może większość powinna się dostosować do twoich prawackich fobii?
Krupa przypadkiem nie odmówił podpisania deklaracji w sprawie, ze względu na to, że go nie było w kraju podczas tworzenia jej i nie chciał podpisywać dokumentu, którego treści z nim nie konsultowano?
je**ny jaśkowiak
Barany Krupa się nie podpisał - Górny Śląsk
Trochę mnie zdziwiło, że w Słupsku nad tym nie pracują...
po wyborach w Polsce władza ma w doopie zdanie własnych wyborców...
Gadanie pod publiczkę a ludzie dają się nabrać, za czasów Grobelnego (Poznań,niby pan nie zrzeszony) koleś sprywatyzował 60% terenów Poznania i wyprzedawał grunty (w tym np grunt na którym stała szkoła!!!) dla kościoła więc serio jest coś gorszego od pewnie max 5 osób z dziczy które i tak uciekną po tygodniu.
Ale według propagandy pisu za rozkradanie Polski przez kler też pewnie odpowiadają "uchodźcy"
Referendum nie bedzie ale zabijcie tych idiotow mailami i czymkolwiek sie da.
Na przyklad obietnicami ze niogdy wiecej na nich nie zaglosujecie i ze bedziecie namawiac innych zeby na nich nie glosowali
TEGO sie boja bardzo.
Internet to potega, to nie media ktorymi mozna kierowac i blokowac informacje.
@jozefffkonserwator nie zgadzam sie na żadnych islamistów. Pojedź sobie do Łukowa gdzie są czeczeni i przejdź sie nocą przez ich osiedle. Życze szczescia. Tak mała społeczność tworzy ogromny problem masz pojecie co sie tam dzieje? Ludzie pozamykali sklepy bo dzieci czeczenow kradna a jak ich wlasciciele pogonia to tatusiowie przychodza noz na gardlo i co ma zrobic? Nie dawno chlopaka tak pobili że stracił oko, a jej matce grozili śmiercia jak to zglosi... co na to policja? Rozkladaja rece... skoro tak mala spolecznosc robi takie problemy co moze wieksza spolecznosc...? Chcesz wojska na ulicy jak na zachodzie? Bo ja nie. Mam znajomych za granica. Wbrew temu co mowia media wszedzie panuje strach i obawy o zycie. Szwecja jest na skraju wojny domowej we Francji nie wiele lepiej. Nie chce takich obrazow w Polsce. Mozesz mowic co chcesz. I nie probuj porywnywac Polakow z ww2 z tym bydłem. Bo to tak jakbyś pluł naszym przodkom w twarz.
@misiek107 Byłam przeciwna by polska właziła USA do d.... i uczestniczyła w ich rozbojach więc dlaczego ja mam odpowiadać i narażać swoje życie za polityków którzy mieli z tego zysk i maja i w razie czego wyjadą sobie w bezpieczne miejsce. Ich stać na ogrodzenie i ochronę a mnie nie. Jedyny sposób w jaki mogę ukarać tych polityków to na nich nie głosować ale im to zwisa bo już się ustawili na lata.Poza tym większą czesc tych imigrantów stanowią imigranci ekonomiczni co nie mają nic wspólnego z wojną dodatkowo przypominam ze tam z skąd pochodzą jest pełno państw podobnych kulturowo i religijnie gdzie mogli by się zatrzymać. Ale chyba im się nie chce pracować bo z tego co pamiętam religia im zabrania pracować na innowierców ale innowierca jest mu winien służyć i płacić.
@overconscious rasizm? Od kiedy niechęć do jakiejś religii to rasizm? Islam to nie rasa mylisz pojecia. A żeby pójść o krok dalej i obalić Twoje oskarżenie nie mam absolutnie nic przeciwko imigrantom z dalekiego wschodu. Bardzo mili sympatyczni ludzie. 2-3 pokolenie mówi lepiej po polsku niż my i nie maja problemu z nawiazywaniem kontaktów z polakami. Nie mam nic przeciwko nawet ukraińcom z Donbasu. Pracujacy ludzie z ktorymi da sie dogadać jako tako. Nie mam równierz nic przeciwko Polskim tatarom. Jednakże obserwuje skupiska nowo sprowadzonych muzułmanów jak czeczeni i to jest dramat niestety. Zero asymilicji, zero checi nauki jezyka, chca szariatu i praw obowiazujacych w ich krajach sa agresywni, czuja sie bezkarni (w czym ue pomaga im na wszelkie mozliwe sposoby.) Skoro chcemy wszystkich traktowac rowno to wsadzmy za gwalt do paki i bialego i muzulmanina (a nie jak ma to miejs e na zachodzie walna im godziny spoleczne do odpracowania albo uniewinnia bo jego wiara mu na to pozwala.)
A jeżeli twierdzisz że porównywanie naszych uchodźców którzy chwytali za broń i walczyli z państwami osi na wszystkich frontach do dziczy która niszczy wszystko na swojej drodze po socjal bo napewno nie do pracy... to przykro mi kolego ale nie mamy o czym rozmawiać.
@misiek107: "Szwecja jest na skraju wojny domowej we Francji nie wiele lepiej" - Aha, ale to "wiesz" z własnej obserwacji, czy z mediów prawicowych i TV PiS?
Majchrowski znowu błysnął genialnym pomysłem - jak przy zimowych igrzyskach. 100 km. od gór bez sprawnej komunikacji. Były komuch obecnie "bezpartyjny".
Sami sobie takich prezydentów wybraliście, lewaki z wielkich miast.
dutkiewicz może przyjać muzułmanów ale do swojego domu i utrzymywac ich za swoje pieniadze
Referendum? Nie przeprowadza się referendum w takich sprawach jak prawa człowieka. A prawem człowieka jest poczucie bezpieczeństwa. A Wy co, myślicie że kraj można objąć w posiadanie i rzucać ludzi na śmierć? Jeśli żaden kraj ich nie przyjmie tak jakbyście sobie życzyli to co ma się im stać?
Kto jest winny mordom i wojnom na wschodzie? Kapitalistyczne, antyludzkie imperium USA a i Polska swoje trzy grosze dorzuciła. To teraz za te wojska wysyłane do Afganistanu niech zajmie się ludźmi którzy szukają schronienia i uciekają przed śmiercią.
A Wam wszystkim nie jest wstyd, że gardzicie ludzkim życiem? W kim szukacie idola, w Hitlerze tak hołubiącym narodowość niemiecką?
Ja bym sobie życzyła wymienić popieprzonych polskich nacjonalistów na uchodźców. Wreszcie ten kraj stałby się bardziej tolerancyjny i czulszy na ludzkie cierpienie.
Polacy "chrześcijanie", dobre sobie.
Dodajmy, że wszyscy ci zdrajcy pochodzą albo z PO, albo są "bezpartyjni", ale powiązani z PO (np. założyciele komitetów Bronisława Komorowskiego), albo z SLD. Wyjątkiem jest "bezpartyjny" prezydent ze Szczecina, ale też jakby mu się bliżej przyjrzeć, to się pewnie by można zdziwić. Bez komentarza.
Islamistów na moim osiedlu nie widzę. Za to często widuję murz...afroamerykanów :)
Dlaczego jakoś nic o tym nie słyszę ? Za to o mitycznych islamistach w Polsce jazgot od rana do wieczora.
Słuchajcie dalej propagandy...
Czy autor demota przeczytał w ogóle tę deklarację? Bo w tej deklaracji jest napisane, że prezydenci miast oferują swoje wsparcie dla rządu, jeżeli ten chciałby sprowadzić uchodźców. Ostateczna decyzja należy bowiem do rządu.
A teraz wypadałoby przeprosić za pomówienia i sianie dezinformacji
@tellchar A jaki ma to inny ton niż chęć przyjęcia tego dziadostwa do miast w których urzędują? Stety ktoś nad nimi stoi wyżej. To tak jakby syn chciał naspraszać do domu ćpunów, ale że jest pod władzą rodziców, to nie może, jednak gdyby władza się zmieniła, to z domu byłaby melina.
@Kiciulek90 - a taki ton, że ta deklaracja dotyczy ogólnie polityki migracyjnej państwa. Nie dotyczy tylko uchodźców z Bliskiego Wschodu, ale też np. Ukraińców, których już jest ponad 1.000.000
@tellchar Taaa... bo ich przyjazne nastawienie oraz wielbienie morderców i katów Polaków powoduje, że zasługują na to by ich do nas przyjmować...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lipca 2017 o 11:25
islamistów ? a nie mluzumanskich imigrantów ?
Cóż chcą niech przyjmują :) Oczywiście pod własne dachy. Ja ich nie chcę i myślę, że każda zdrowo myśląca osoba ma podobne zdanie. Pomagać trzeba nie twierdzę, że nie ale w granicach zdrowego rozsądku skoro doprowadzili do tego, że musieli uciekać z własnego kraju to historia zatoczy koło zrobią bałagan również i tu. Wystarczy spojrzeć na francje niemcy czy inne kraje które przyjeły '' biednych '' uchodźców.
Jeśli stawiasz na równi rodaka z tym bydłem to Ci gratuluję...
Nadmienię tylko, że co dzień w wiadomościach nie widzimy, że polacy mordują kradną i gwałcą we francji czy niemczech nie wspominając o zamachach bombowych a o biednych imigrantach prawie non stop
Strefy no-go powinny być rozbite. Sorry, ale dzielnica miasta która rządzi się prawem religijnym? To średniowiecze? Trzeba to zaorać. Albo się dostosują do prawa świeckiego, albo wyjadą do najbliższego kraju z ich prawem religijnym. Nie wolno przedkładać religii nad prawo.
Prawica w tym nie pomaga. Bo skupia się na niewpuszczaniu nowych imigrantów kiedy ci się nie integrują. Prawica chce coś robić, ale lewica każdą próbę nazywa z góry "faszyzm, islamofobia". Lewica nie wie co robić aby nie urazić muzułmanów. Nie da się ich nie urazić bo ich ideologia i religia to jedno i to samo...
jozefffkonserwator@ Mieszkam w UK od 13lat,dodatkowo czesto podrozowalam po "europie". Bylam tolerancyjna,otwarta na swiat i ludzi,to co sie obecnie dzieje to pryledium do wojny, kuriozum,rychly upadek Starego kontynentu. Chcialabym Pana uswiadomic ze niestety jest gorzej niz to co pokazuje TV. Pozdrawiam.
@daila od początku mówię, że każda telewizja pokazuje bardzo okrojony obraz sytuacji, jednakże wojna się już toczy i to właśnie dlatego Ci ludzie uciekają. Chciałabym zrozumieć tą niechęć ludzi do pomocy. Często jestem w Niemczech i fakt jest tam bardzo dużo imigrantów, ale to nie zmienia mojego nastawiania. Jeśli miałabym wierzyć w to co mówi telewizja to byłam takiego zdania jak większość tutaj wypowiadających się, ponieważ to jest tam przedstawiane. W tej sytuacja Polska ukazuje się jako bardzo zamknięty i nietolerancyjny kraj i chyba tak jest naprawdę.
A czy Kaczor pyta się o cokolwiek w referendum? On w dupie ma, mówi Polska a tak naprawdę to jego subiektywna opinia. Później się tłumaczy że Lud go wybrał więc myśli jego kategoriami... Ach te zje bane 20 ileś tam % polaków-PiSiorów...
Nie, idioto - nie "islamistów", a uchodźców z krajów Bliskiego Wschodu ogarniętych wojną. Jeśli przyjeżdżają do nas Niemcy, to z punktu określasz ich mianem "nazistów" czy "hitlerowców"? No właśnie...
To kłamstwo że prezydent Katowic podpisał się pod przyjęciem uchodźców. Jest jedynym z 12 co nie podpisał i nie ma zamiaru podpisywać
A bo tam w Brzydgoszczy burdel zawsze był
Niech biorą.. ale niech siedzą Ci islamiści w ICH REZYDENCJACH.
10 na 12 to postkomunisci z PO i SLD
Tadeusz Ferenca PREZYDENT Rzeszowa to KOMUNISTA, były działacz SLD. Pisze mieszkaniec Rzeszowa.Pzdr.
jozefffkonserwator@ Jako nooczny swiadek dramatycznych,wrecz kuriozalnych sytuacji wywolalanych przez tzw."uchodzcow" stwierdzam,lewackie stacje niestety nie pokazuja calej prawdy. To sa ludzie odmienni kulturowo ktorzy nie chca sie asymilowac i nie beda. Podrozowanie do krajow europy zachodniej nie oddaje prawdziwego zycia tam, proponuje zmierzyc sie z codziennoscia,kiedy zwykla droga do dentysty o 9.00rano konczy sie krzykiem na chodniku bo 5 "uchodzcow" pragnie ubogacic kulturowo. Bynajmniej nie chodzi mi o zaczepki slowne,tylko aktywne dzialanie werbalne. Takich "incydentow"jest mnostwo ale niestety TV o tym milczy. Molestowania kobiet jak i rowniez agresja jest niemalze codziennoscia. Wielu naszy przyjaciol wrocilo do Polski,mimo tego ze oboje z mezem mamy dobra pracy rowniez rozwazamy powrot. To nie jest ta sama europa....Przykre.
Katowice? O qrwa
Rzeszów bardzo bezpieczne miasto , niech no tylko przyjdą to się hoolingani rozprawia z nimi , powodzenia...
Fajnie rozumiem ze maja sporo miejsca u siebie w domach aby tych uchodzcow tam zatrzymac hn jak cudnie :')
wstyd, panie Krupa! niech Uszok wraca na stanowisko prezydenta miasta, bo bez niego to sie robi burdel...
Nie widzę problemu w tym, żeby przyjęli sobie uchodźców pod swój dach i wzięli za nich całkowitą odpowiedzialność.
Lubuskie nie chce- bo wie, czym to śmierdzi.
Same lewactwo chce przyjmowania arabów przecież to wiadomo nie od dziś! ludzie podziękują im już na jesień