Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P ps70
+2 / 72

misio Ci ze wsi są lepiej wychowani niż większość miastowych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HaveANiceDay1983
+20 / 22

@Maorys25 @ps70 wieś w dzisiejszych czasach nie dotyczy mieszkańców wsi, a raczej tego co siedzi w głowie, możesz mieszkać całe życie w mieście i zachowywać się jak wsiór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Alavamow
0 / 2

@kejm
Honor ma z tym niewiele wspólnego, za to utylitaryzm bardzo dużo. Jeśli ktoś pracuje fizycznie i wraca zmęczony do domu, bolą go kolana, plecy i kostki, to chyba ma prawo usiąść. Ludzie starsi czy kobiety w zaawansowanej ciąży nie mają aż tylu obowiązków i mogą zaplanować podróż tak, by jechać mniej obciążonymi kursami. To ich podejście potęguje znieczulicę społeczną - "nic mnie nie obchodzi, ustąp, bo mi się należy, bo coś tam"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sila1989
+2 / 12

albo fotograf co robi jej zdjęcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwerty1591
+39 / 55

Ale przecież korona by jej z głowy nie spadła gdyby poprosiła kogoś o ustąpienie miejsca. Fakt, tamten gość zachował się jak ostatni cham, ale ocenianie wszystkich mężczyzn przez pryzmat tego jednego przypadku jest zwyczajnym idiotyzmem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylko_mówię
+27 / 37

Fakt, miał prawo nie wiedzieć że jest w ciąży. Niektóre są grube i spróbuj takiej dopiero ustąpić mówiąc o ciąży...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+2 / 8

~Tylko_mówię - a nie możesz ustąpić miejsca milcząc? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kobietaprzepędzona
+14 / 24

Dokładnie! Nie cierpię, jak ktoś stanie nade mną i krzywo się gapi, zamiast powiedzieć: Jestem zmęczona/zmęczony, czy możesz mi ustąpić? Raz wstałam (bo za chwilę wysiadałam) tuż przed dziewczyną, która dopiero wsiadła. Nawrzeszczała na mnie, że nie jest w ciąży i co ja sobie w ogóle myślę. Była gruba... Dlatego wychodzę z założenia, że ustępuję wyłącznie połamańcom, starszym ledwo chodzącym i kobietom w widocznej ciąży, innym tylko,gdy spyta o miejsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LeB3au
+4 / 4

@Tylko_mówię Przecież "na pewno widział dziecko w brzuchu" Ups. Faceci nie mają RTG w oczach. Poza tym kurna. Może miał chore kolano? Może nie miał nogi? Wątpię, żeby w tym autobusie było tylko jedno wolne miejsce, ktoś zdrowy by pewnie ustąpił.
Nawiasem pozdrawiam pewną starszą panią, która pewnego wieczora głośno narzekała na to, że nie ustąpiłem jej miejsca a ona biedna tak długo nade mną stała. No pewnie bym to zrobił, jakbym zarejestrował jej obecność, ale akurat spałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonCzarny
+1 / 1

Ja kiedys ustapilem miejsca kobiecie w ciaży, a ona sie poplakala bo nie byla w ciazy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
0 / 0

hipstery i inne metrudziwoloągi to nie mężczyźni..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tusiaczektuch
+38 / 46

Ja zawsze staram się ustąpić. Ale jak byłam w ciąży to zamiast pisać w necie po prosru prosiłam o ustąpienie miejsca. I wiecie, że to działa. Oki. Rozumiem panie w ciąży, ale ciąża nie odbiera rozumu. Wystarczy poprosić. Czy to takie trudne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+4 / 14

@Tusiaczektuch Plus dla Ciebie, że prosisz. Minus dla facetów, że sami tego nie widzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WonszAnakonda
+9 / 11

Czyli jesteś głupim mocherem i masz pretensje jeśli ktoś ci nie ustąpi, kultura nakazuje ustąpić miejsca, ale NIE jest to przecież obowiązkowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
-3 / 3

@Tusiaczektuch O nic się nie będzie prosić, łaski bez. Chodzą na siłownię, urządzają biegi, jeżdżą dla sportu na rowerze ale żeby w tramwaju postać i ustąpić komuś miejsca, to już absolutnie nie. Przecież to też sport w pewnym sensie i wysiłek. Prosić trzeba jaśnie Państwa żeby łaskawie ustąpili... A siedź sobie Paniczu na tym zwilżonym i śmierdzącym przez obszczanego żula miejscu, który na pewno je kiedyś zajmował:-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2017 o 21:15

avatar Tusiaczektuch
+1 / 1

@kenzol i takich osób jak Ty nie rozumiem. Jak się jest w ciąży, szczególnie zaawansowanej to niewygodnie jest stać i niebezpiecznie. Ja nie oczekuję "łaski" od innych. Potrzebuje to proszę. Nie oczekuję, że obcy ludzie się domyślą. I nie mam pretensji do świata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tusiaczektuch
0 / 2

@Chasing_Cars_ na twoim miejscu zmieniła bym aptekę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KHS
+22 / 26

No to ja przytoczę inną historię. Byłem przeziębiony i zapisałem się na wizytę do przychodni. Spokojnie przychodzę, siadam na wolnym miejscu. Jak to w przychodni nagle potrafi się zrobić mnóstwo ludzi. I wtedy wchodzi kobieta. Widzę duży brzuch i myślę sobie pewnie w ciąży. Więc wstałem zrobiłem wolne miejsce i powiedziałem żeby usiadła skoro jest w ciąży. Jej wzrok. Zupełnie jakby mnie chciała zabić. I już wiedziałem ona nie jest w ciąży po prostu jest gruba z takim wielkim brzuchem. Więc z łaski swojej jak jesteś w ciąży i nie ma miejsca poinformuj o tym. Bo nie mam zamiaru się domyślać czy wchodząca kolejna kobieta jest gruba czy w ciąży.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-1 / 21

KHS, dobrze zrobiłeś, tylko za długi masz jęzor. Kobieta z wielkim tłustym brzuchem też ma ciężko, i z wdzięcznością przyjęłaby miejsce, gdyby nie tekst o ciąży.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nina_008
+10 / 14

i dobrze, skoro się zapuściła to niech się nie dziwi takiemu tekstowi. Nikt tego nie powiedział, żeby ją urazić. A ty zwyczajnie chciałeś pomóc. Do czego to doszło, że jak ktoś chce być życzliwy to musi się pocić i zastanawiać, czy dana kobieta jest w ciąży czy nie. Pół biedy jak facet ustąpi miejsca bez słowa bo wtedy "dżentelmen". Ale ja zawsze się zastanawiam czy dana babka jest ciężarna czy utuczona, a potem nie wiem czy mam wstać czy nie. Bo tu już wymówki nie ma. Jak kobieta kobiecie ustępuje miejsca to raczej z jednego powodu. I wtedy nie wiem, czy też nie zostanę porażona takim wzrokiem. Paranoja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamileo123456
+8 / 38

Ach te zwroty w stylu "pod sercem" i "my matki". Twoja ciąża - Twoje ciało - twoja sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~egoiści_na_tak
+6 / 10

ach ten piękny egoizm ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+4 / 10

Prawda. Kobiety sprawa, że ma dziecko "pod sercem", tak jak twoja sprawa, że jesteś niewychowanym chamem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Ktowie1
0 / 2

@Arbor
Chyba kolega nawiązywał do aborcjonistek opowiadających że dziecko w brzuchu to nie dziecko tylko jakaś tkanka i głośno krzyczących, że ich ciało ich sprawa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Ktowie1
0 / 0

Chasing_Cars_ A nie uważasz, że wskazanie momentu w którym dziecko jest już odpowiednio rozwinięte jest hmm niemożliwe? Rozwój człowieka, jego mózgu, intelektu, ciała, świadomości i psychiki to nie jest co dzieje się z dnia na dzień. To proces trwający od momentu poczęcia do wieku 20/30 lat. Czym się różni płód mający 2miesiące i 3 tygodnie i 6 dni od tego 3 miesięcznego że można go już usunąć, a tego drugiego nie? Zwłaszcza, że różne płody rozwijają się w różnym tempie? Urodzone dziecko 1 miesięczne ma mniejszą świadomość i intelekt niż większość zwierząt. Samodzielne nie jest i dorosłego osobnika też nie przypomina. A jednak skrzywdzenie go uważamy za niewyobrażalne bestialstwo. Dla mnie najlepszym momentem do uznania dzieciaka za żywe stworzenie jest moment poczęcia. Wtedy zaczyna się jego rozwój. Wtedy pojawia się osobna istota z osobnym DNA. Nieświadoma, nieinteligentna, nie w pełni wykształcona i nie samodzielna. Dokładnie tak samo jak roczniak. Kierując się kryteriami świadomości i intelektu, podobieństwa do dorosłego osobnika i.t.p daleko nie zajedziemy. Już pomijam fakt, że w USA panuje prawo narodzin i pierwszego oddechu. Za osobę uznaje się dzieciaka który się już urodził i wziął przynajmniej jeden oddech. To oznacza, że 9 miesięczny płód też można abortować. I to rozwiązanie popiera większość feministek na zasadzie dasz palec, a uj**ią rękę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2017 o 15:24

K Ktowie1
0 / 0

1. Nie jestem aborcjonistką, więc nie zamierzam podejmować Twojej prowokacji. Wytknęłam Ci tylko błąd, lub też celową manipulację (?)
Próba podjęcia dyskusji to prowokacja? Jak mogłaś wytknąć mi błąd skoro ja w pierwszym komentarzu nie podałem żadnych twierdzeń a jedynie powiedziałem co uważam, że miał na myśli kolega? Może lekcja czytania ze zrozumieniem?

2. "W sensie fizycznym coś, co nie ma jeszcze układu nerwowego, zatem ani nie czuje, ani nie myśli, ani nie ma jeszcze psychiki czy tym bardziej świadomości, nie jest człowiekiem, tylko zarodkiem. Zarodkiem, czyli tym, co jak mniemam nazwałeś "tkanką"."
"Zarodek lub z greckiego embrion[1] – osobnik roślinny lub zwierzęcy (także ludzki) we wczesnym etapie rozwoju zwanym okresem zarodkowym" Po pierwsze nie da się zdefiniować w którym dniu dany zarodek posiadać będzie układ nerwowy, a w którym nie bo jego rozwój to proces tak intensywnie rozłożony w czasie, że zmiany zachodzące w nim z dnia na dzień są nie mal niemożliwe do zaobserwowania i widoczne dopiero w szerszym spektrum czasu. Tak samo jak nie da się zdefiniować kto ewolucyjnie był pierwszym człowiekiem, a kto nie bo zmiany na przestrzeni pokoleń były tak nikłe, że dopiero w spektrum tysięcy/milonów lat dało się mówić o osobnych gatunkach. Po drugie według oficjalnych naukowych defnicji zarodek ludzki jest osobnikiem gatunku homo sapiens tylko, że we wczesnym stadium rozwoju. Zarodek, niemowlak, dzieciak, nastolatek, dorosły, dziadek to nie są osobne byty czy gatunki ale różne stadia rozwoju istniejącego już osobnika konkretnego gatunku w tym przypadku homo sapiens. Więc twoje gdybania, że zarodek nie jest człowiekiem obala wujek gogle :)
p.s - nauka nie kieruje się podobieństwem do dorosłego osobnika ani poziomem intelektu czy świadomości, tylko logiką i konkretnymi definicjami.
To podaj mi te twoje definicje. Ja właśnie stwierdziłem, że definicje określające przynależność do naszego gatunku przez pryzmat inteligencji czy podobieństwa do w pełni rozwiniętego osobnika są głupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hajja
-2 / 26

Różnie to bywa... byłam w ciąży i poszłam do lekarza rodzinnego. Lekarz widząc mnie powiedział, abym weszła bez kolejki jako ciężarna, ale nikt z czekających mnie nie wpuścił, mimo iż POPROSIŁAM o ustąpienie miejsca w kolejce. Czekałam w kolejce bez pretensji, ale każdy miał jakąś wymówkę: a bo wnuczka czeka, a bo do pracy, bo on był pierwszy, bo czeka już 20 minut a bo coś tam. Nie miałam nic innego do roboty (bo zaawansowana ciąża) to czekałam, ale wiadomo w takim miejscu to pełno zarazków a dla ciężarnych to niezbyt bezpieczne. Lekarz wpisał sobie adnotacje do pacjentów, którzy mnie tak potraktowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WonszAnakonda
-3 / 13

Nie jesteś zbyt inteligentna w takim razie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qbikk1
+19 / 21

Nie tylko faceci nie ustepuja, pare razy widzialem jak kobieta w metrze z brzuchem stala i nikt jej nie ustapil, nawet mlode dziewczyny.
Najlepsza akcje mialem tez w metrze, jak weszla kobieta w zaawansowanej ciazy to lacznie z szesc osob w tym samym momencie sie poderwalo, rozne plcie i wiek.
Jak czasem widze kobiete z brzuchem i nie jestem w stanie stwierdzic czy jest w ciazy czy gruba to po prostu wstaje i odchodze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+9 / 13

@qbikk1 Uratowałeś moją wiarę w ludzkość. "wstaję i odchodzę" - i żadna filozofia nie jest tu potrzebna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tuminure
+11 / 15

Dlaczego kieruje to do tego jednego pana, a nie do wszystkich pasażerów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grey_Wolf
+1 / 1

@Tuminure Czytam czytam i czekam ,aż ktoś w końcu zwróci na to uwagę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
0 / 0

@Tuminure , pewnie dlatego, że akurat ten konkretny pan ją podsiadł. :) Choć zgadzam się, że i tak komentarz powinien być pod adresem ogółu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slagen
+5 / 7

Kobiety w zaawansowanej ciąży, ludzie z połamanymi nogami oraz staruszkowie (gruba baba około 70 lat to nie staruszka) tym ustępuje miejsca.
Reszta niech się goni. (nauczyła mnie tego ostroga w pięcie którą sobie przez głupotę własną wyhodowałem)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2017 o 7:41

avatar Arbor
+2 / 4

@slagen , jakie ma znaczenie, czy kobieta jest w ciąży, młoda, czy stara? Kobieta jest kobietą i dobrze wychowany facet puszcza kobietę, bo wstyd mu siedzieć, kiedy te muszą stać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+3 / 21

Jeśli chcesz być mężczyzną, zachowuj się jak mężczyzna. Szczególnie żałośnie brzmi tłumaczenie, że feministki wpłynęły na Twoje zachowanie. Albo kobieta z wielkim brzuchem, która jednak nie była w ciąży. I przez to się popłakałeś i już nigdy więcej w życiu nie zachowasz się tak, jak powinien zachować się normalny facet. Żenada. Nie tłumacz się, tylko wstań i ustąp kobiecie miejsca, bo to pokazuje, kim jesteś. A co ona z tym zrobi, to już jej sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rnext
+15 / 21

To już empatycznych kobiet w tym tramwaju nie było, żeby któraś ustąpiła? Dlaczego kobiety wysuwają roszczenia tylko względem mężczyzn od samych siebie niczego nie wymagając?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~czysto
+6 / 12

Ten pan w białej koszuli powinien przejąć się cudzym dzieckiem i płacić na nie alimenty. Pewnie bał się ataku "bezszczelny chamie, nie jestę w ciąży sugerujesz że jestę gruba!?" ale to go nie tłumaczy.

Prawdziwy mężczyzna powinien wstać, podejść do drzwi tramwaju, poprosić o rączkę paniusię w ciąży, pokłonić się i ucałować w rączkę, i panią zaprowadzić pod wolne krzesło, powiedzieć że jest piękna a dziecko to największy skarb, na koniec poprosić ludzi o zrobienie przejścia i odprowadzić ją (najleiej na rękach) do miejsca do którego zmierza. Na koniec poprosić o numer konta do przelania pieniędzy i tu się jego rola i obowiązek kończy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefant59
+6 / 6

To nie wina faceta,tylko człowieka.Dawno temu będzie ze 33 lata temu dziewczyna chciała ustąpić miejsca mojej ciężarnej żonie,ale powstrzymała ją matka.Mówiąc ,siedź ona jest młoda.Matka nie facet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dar34rtyuj
+5 / 7

@elefant59 Dokładnie - kobieta kobiecie nie ustępuję miejsca to o czym my tu mówimy.
Nawet odnosząc się do żenującego demota to czy ten hipotetyczny facet był sam w tramwaju/środku komunikacji ? Czy tam było jedno jedyne miejsce w całym tramwaju czy też wiele miejsc - chociażby 25 miejsc siedzących. Czyli koło ~30 ludzi którzy podobno nie ustąpili ;/ Czyli tak naprawdę historyjka wyjęta z palca - nie wiem w jakim dzikim kraju trzeba by być aby nikt ci nie ustąpił.
Dodatkowo - jeśli czujemy, że to miejsce jest nam potrzebne to pamiętajmy - umiemy mówić i zróbmy z tego pożytek - "Przepraszam, trochę mi ciężko stać czy mógłby Pan/Pani użyczyć mi miejsca? :) "
Po prostu zachowujmy się po ludzku. Uczymy ludzi nie wścibiać nosa w nie swoje sprawy więc tak też robią i nie interesują się otoczeniem bo po co - więc tak, siedzisz cicho, nie odzywasz się to cię nie zauważą i to jest w pełni normalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kulturalny_pan
+3 / 7

kiedyś ustapiłem miejsca w autobusie pani z brzuszkiem... sie okazało, że nie jest w ciązy tylko zwyczajnie gruba... stąd mam pytanie do autorki... co jest większym nietaktem ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kowal86
+3 / 5

Większym nietaktem jest się po takim wyznaniu zaśmiać i siedzieć dalej.A tak serio, to hitoria zmyslona jst zapwqnw. Jak wiekszosc innych na demotach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tak_to_z_grubsza_wygląda
+1 / 11

Ale czy to nie feministki krzyczą "Mój brzuch - moja sprawa"? No więc w związku z tym Pani brzuch, to nie moja sprawa :-)

A tymczasem polecam normalnym kobietom zrobić jakis ogólnopolski protest potępiający wszelki feminazizm. Wtedy z powrotem będziecie traktowane normalnie, jak to było od dawien dawna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Patttkooo
-2 / 8

Ciąża to nie choroba. Jeżeli boisz się upadku w tramwaju, czy to innym środku transportu miejskiego polecam taxi, ewentualnie nogi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WonszAnakonda
-4 / 8

Jeżeli jest się w zaawansowanej ciąży to powinno się siedzieć w domu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kreos
0 / 2

Wyobraź sobie tak wiem to prawie niemożliwe,że nie każdego stać na taxi do poruszania się po mieście a nogi w przypadku ciężarnej to najgłupsza rzecz jaka może być. Nawet na głupie usg jakoś się trzeba dostać a jak mąż w pracy a nikogo innego nie ma to co ma zrobić, siedzieć uwiązana jak pies w domu bo czterdziestu osobom w autobusie szkoda swoich pięknych nóżek żeby postać przez parę minut? Do takiego stopnia to już doszło, że teraz każdy to tylko "ja, ja, to nie moja sprawa" . To po co w ogóle uczyć pierwszej pomocy? Przecież to nie moja sprawa że ktoś nie uważał i sobie łeb o krawężnik rozwalił. Albo jak jakiemuś dziadkowi stanie rozrusznik w środku miasta, też mogę powiedzieć trzeba było siedzieć w domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2017 o 22:41

avatar ~Da345tyuikl
+1 / 3

Kobieta kobiecie nie ustępuję - Matka innej Matce, więc o czym my tu mówimy......
Sam osobiście widziałem takie sytuacje.
Nawet odnosząc się do żenującego demota to czy ten hipotetyczny facet był sam w tramwaju/środku komunikacji ? Czy tam było jedno jedyne miejsce w całym tramwaju czy też wiele miejsc - chociażby 25 miejsc siedzących. Czyli koło ~30 ludzi którzy podobno nie ustąpili ;/ Czyli tak naprawdę historyjka wyjęta z palca - nie wiem w jakim dzikim kraju trzeba by być aby nikt ci nie ustąpił.
Dodatkowo - jeśli czujemy, że to miejsce jest nam potrzebne to pamiętajmy - umiemy mówić i zróbmy z tego pożytek - "Przepraszam, trochę mi ciężko stać czy mógłby Pan/Pani użyczyć mi miejsca? :) "
Po prostu zachowujmy się po ludzku. Uczymy ludzi nie wścibiać nosa w nie swoje sprawy więc tak też robią i nie interesują się otoczeniem bo po co - więc tak, siedzisz cicho, nie odzywasz się to cię nie zauważą i to jest w pełni normalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-1 / 1

Wyssana z palca, nie wyjęta :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jan1234
+3 / 7

Ale idiotka, bzykać się potrafi, ale otworzyć gębę i poprosić już nie, nie każdy umie czytać w myślach, raz chciałem ustąpić kobiecie jak myślałem w "stanie błogosławionym" i dostałem zjeby bo okazała się po prostu wielorybem, od tej pory jak nie poprosi to nie ma na co liczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+2 / 6

Dziwne zdj jak nie prawdziwe...chcecie równouprawnienia to macie...mogła poprosić o miejsce pewnie by przeprosił moze myslal ze gruba i bal sie afery jak by go zje....b za niby ciaze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrdok
+3 / 3

Zdjęcie wygląda na pozorowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kreos
-1 / 3

@mrdok A nie wpadłeś geniuszu że to zdjęcie może promować akcje ustępowania miejsca? Bo nie sądze że ktoś za nią chodził z aparatem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madzik8800
0 / 2

ustapienie miejsca w autobusie komukolwiek (czy to kobiecie ciężarnej, starszej osobie, czy facetowi z nogą w gipsie) to kwestia naszej "polskiej kultury". Nie ukrywajmy tego że nie ma w nas instynktu bycia miłym i uprzejmym dla kogokolwiek bezinteresownie... nie wszyscy do jednego worka ale ogólnie mówiąc. Z drugiej strony sama gdybym była na miejscu ciężarnej kobiety w tym tramwaju nie robilabym z tego takiej afery i nie zalilabym się na demotywatorach czy internecie... każda ciężarna kobieta musi czasem postać czy to w kolejce do kasy czy to w kociele na mszy czy gdziekolwiek i wtedy jakoś nie robią z tego afery...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sen21
+6 / 12

To już jest typowy przykład skrajnej hipokryzji i bezczelności. Ustąpić miejsca bo taka kultura? To sie drogie panie zastanówcie jak kiedyś wyglądała kultura i pomyślcie czy się stosujecie do tego choćby w 1%. Bo kiedyś pijana kobieta to było coś nie do pomyślenia. Dzisiaj? Wymiotujące, sikające po sobie, śpiące na ziemi "kobiety" to standard okolic klubów i barów. Bo kiedyś kobieta podnosząca głos to było coś dziwnego nie mówiąc już o przekleństwach. Dzisiaj? Nie jeden rubaszny facet może być zawstydzonym słowami które wypływają z ust kobiet. Delikatność i wrażliwość? Jasne bójki pijanych w sztok panienek, napady na przypadkowych ludzi płci obojga. Już nawet nie wspomnę o odrobinie skromności i wstrzemiężliwości, bo dzisiaj przeciętna dwudziesto-trzydzeisto latka ma przebieg jak 15 letni diesel sprowadzony z Niemiec. I przedstawicielka takiego pokolenia kobiet ma czelność choćby słowem sie odezwać na temat kultury? To tak jakby alkoholik wytykał sąsiadowi że ten się piwa napił wieczorem po pracy. Kobiety przez ostatnie 25 lat schamiały do szczętu, do tego są skrajnymi hipokrytkami bo jak wygodnie to jest chamówa a jak przestanie byc wygodnie to zgrywają wielkie damy. Tak zmiany w męskich zachowaniach też są niekorzystne i też mi się wiele z nich nie podoba. Ale jakakolwiek kobieta to ostatnia osoba która ma prawo wytykać cokolwiek bo to jak zjechały standardy kultury wśród kobiet to jest dramat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kreos
0 / 4

Cóż, niech każdy odpowiada za siebie a nie za ogół, wtedy będzie najlepiej i nie dostaniesz w twarz za jakichś idiotów. Ciężko powiedzieć żeby każda ciężarna była stałą bywalczynią klubów i typową zdzirą bez szacunku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~67yu8i9o
-1 / 1

Kultura to cos co mamy albo nie. To jacy sa inni ludzie nie ma znaczenia bo to my mamy kulture, to nie handel wymienny. A moze masz racje i moze ja mam schorowanemu dziadkowi nie ustąpic miesjca bo tyle słyszałam o gwałtach małżeńskich, biciu żony i dzieci i gwałcicielach chodżacych do bu*li?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sen21
-1 / 3

@67yu8i9o Mylisz się i to na całej linii. To nie ty ustalasz co jest standardem kultury, a co nie jest, to po pierwsze. Kultura się zmienia i mutuje cały czas i nie trudno sobie wyobrazić kulturę, która np. będzie pogardzać ciężarnymi zamiast stawiać je na piedestale jak nasza tradycyjna kultura.. Ponadto nie masz obowiązku być kulturalny wobec chama. Bo niby dlaczego. Jak ktoś ci pluje w twarz to mu się kłaniasz? No chyba żartujesz. Tak samo jak kiedyś jeśli ktoś nie miał zdolności honorowej to się go honorowo nie traktowało. Bo niby dlaczego. Określone zachowania, nazywane kulturą wynikają wprost ze społecznego zobowiązania innych ludzi do kulturalnego zachowania. Kobiety mają w naszej tradycyjnej kulturze pewne przywileje tylko dlatego, że przedstawiały konkretne postawy i zachowania. Dzisiaj kobiety odrzuciły tradycyjną kreacje zachowań więc bezczelnością jest wymagania od mężczyzn, by ci zachowywali się zgodne z tradycyjnymi wartościami. Bo dzisiaj kobiety są jak gość z korpo wykupujący godziny u trenera personalnego i oczekujący że będzie mógł dalej jeść chipsy i siedzieć na kanapie, a godzina w tygodniu z trenerem sprawi, że będzie miał piękną muskulaturę. Kultura to niepisana umowa społeczna, w której bierzesz udział albo nie. Nie ma obowiązku brać w niej udziału. Ale jeśli w niej nie bierzesz udziału to nie narzekasz że inni w niej nie biorą udziału. A kobiety nie biorą udziału w tradycyjnej kulturze. I nie mówcie mi że nie wszystkie kobiety tak robią. Wszystkie. Wszystkie kobiety zerwały z tradycyjnymi wartościami. Ilość kobiet zachowujących się zgodnie z tradycyjnymi wartościami jest pomijalnie mała. Kultura która puszcza kobiety przodem, ustępuje im miejsca oraz całuje po rękach to ta sama kultura, która każe im siedzieć w domu, sprzątać, prać, gotować, urodzić piątkę dzieci i się nimi zajmować podczas, gdy mąż pracuje. Więc drogie Panie albo albo. Mnie jest wszystko jedno. W jednej jak i w drugiej rzeczywistości świetnie potrafię się odnaleźć, bo nie jestem życiową niedojdą. Same kreujecie rzeczywistość w której żyjecie. Jeśli wybieracie kulturę egoizmu oraz niezależności proszę bardzo nie mam żadnych złych uczuć czy słów dla was. Ale ja też mam prawo tak żyć i mieć kompletnie gdzieś że jesteście w ciąży albo że wam słabo bo własnie w ramach miesiączki straciłyście 200-300 ml krwi. Mam to gdzieś bo przecież jesteś niezależnymi kobietami. Szanuję was i wasz wybór. Dość bycia nastolatką która nie potrzebuje rodziców no chyba że trzeba przyjść w piątek po kieszonkowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yamir
+2 / 2

Dlatego ja zawsze stoję i w dupie mam całe otoczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anetka3142
+1 / 5

Wkurzaja mnie takie laski co sie wyżalają w necie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~frankieKiller
-1 / 1

Nazywała się Krystyna Janda a facet z pewnością był katolikiem... morał? Poprawność polityczna to neonazizm naszych czasów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Owczarz
-3 / 3

Jak tam koza by była to stali by na baczność

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anyfeminisatko
+2 / 4

przeciez CIAZA to nie niepelnosprawnosc. niech sobie pani postoi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-2 / 6

Dlatego jestem za wprowadzeniem antaomii kobiety obowiązkowej dla męzczyzn. Serio nie umiecie rozpoznać grubej osoby od ciążówki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iorwen
+6 / 6

@Loleth Nie każda ma ciążę jak w filmach, i nie każda gruba wygląda jak pulpet. Tak, są przypadki że mamy wątpliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-2 / 4

@Iorwen ale jest ogromna różnica między spasioną tak, że uda ma na równi z brzuchem i zaciążoną, że tylko brzuch i cycki rosną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iorwen
+1 / 1

@Loleth A wierz że są grube które mają tylko duży brzuch?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-1 / 1

@Iorwen chyba grubej nie widziałeś :D A nawet jeżeli by istniała jakimś cudem kobieta która tyje najpeirw brzuch a potem chodzi na patyczkach (rece i nogi) to brzuch z tluszczem jest obwisly, a z dzieckiem -> patrz google to ci zobrazuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iorwen
0 / 0

@Loleth Kobieta a jednak wyobraźni brak. Nieważne, skończmy temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
0 / 0

@Iorwen właśnie dużo mam wyobraźni, czego brakuje mężczyznom pisząc, że nie umieją rozróżnić jednego od drugiego xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iorwen
0 / 0

@Loleth Próbujesz się wyróżnić? Idzie ci zajebiście jak Najmanowi w sporcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonynewyork
0 / 6

Pani podziękuje FEMINISTKOM które skutecznie walczą o Pani prawa. A tak poważnie - za kilka miesięcy na miejscu tych chłopaków będą brudasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+4 / 4

A jezyka nie ma? Ja wiem, ze niektorzy sie wstydza zapytac o miejsce, jednak warto uzywac jezyka, a nie liczyc ze ktos za nas bedzie myslal.Ciaza to nie choroba, wiele kobiet cwiczy podczas ciazy. Jak bym widzial kobiete w ciazy palaczke, to takiej na 100%bym nie ustapil

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2017 o 20:52

avatar ~hal900
0 / 2

słaby fotomontaż

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~autogaz
0 / 2

Fejk. Około 7:50? A dlaczego nie "około" 7:53:31``? Ze stoperem jechała albo kumpelom postem dopieka bo ma "miejscówkę" w większym mieście a óne "ciengiem" w Jarocinie czy innym Wągrowcu :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
+1 / 1

Kobieca logika:

Mam na uwadze dobro dziecka, więc wszyscy mi ustępujcie miejsca gdy tylko gdzieś wejde. Ale jeśli tego nie zrobicie to ja o to nie poproszę bo mój honor jest ponad dobro mojego dziecka/


Zaś Panowie na tym zdjęciu zachowali się jak chamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
+1 / 1

@swift87 Jesli ktos ma na uwadze dobro dziecka to moze to przebolec :_

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mustafa_gogo
0 / 4

Nie zasłaniajcie się feministkami, Mam gdzieś czy trafię na feministkę czy nie, zawsze ustępuję miejsca kobiecie, tym bardziej w ciąży. To świadczy tylko i wyłącznie o Was i waszych manierach. Czemu są feministki ? Bo jest co raz więcej facetów bez jaj. Koniec kropka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nie_hejter
+3 / 3

a ja wygladam na zdrowego faceta, ale mam problem z kregoslupem i kazda baba, ktorej nie ustapie patrzy sie na mnie jakbym jej kanapke zabral. twoja ciaza twoja sprawa, czy musze sobie na czolo przykleic kartke ze mam przepukline? skoro to takie wazne ze az demota zrobilas to polecam ubera. jak ja stoje to nie jest wygodnie, ale widocznie wygral lepszy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nie_hejter
+1 / 1

jeszcze dodam, ze jak bylem singlem to ustepowalem kobietom/dziewczynom, teraz to moge swojej ustapic, a reszta niech sobie radzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-1 / 1

No dwóm kobietom miejsca nie ustąpisz :) Oczywiste jest, ze w pierwszej kolejności dbasz o swoją kobietę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AeSPe
+1 / 3

guzik mnie interesują roszczeniowe idiotki w każdym wieku. Chcesz usiąść poproś, a ustąpię ci miejsca. Niema innej opcji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdfdsfsdfs
+1 / 1

Przeciez widac od razu, ze to fake.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qrq2rq214124124214
0 / 2

Morda tam, feministyczne2 odpady!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+2 / 2

Na wszystkie te powyższe dylematy i rozkminy mam prosty sposób - po prostu nie siadam w komunikacji miejskiej. Jest też inny tego powód - obecnie praktycznie w każdym pojeździe komunikacji miejskiej siedzenia są tapicerowane, a - statystycznie rzecz biorąc - na każdym z nich zdążył wielokrotnie siedzieć obesrany żul. Tak więc, dziękuję - postoję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grimes
0 / 2

To zdjęcie ma chyba z 10 lat i są na nim aktorzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rozsądny123
-1 / 3

Wstyd mi za Was Poznaniacy! Gdzie tu troska o słabszych i zwykły rozsądek nakazujący zadbać o bezpieczeństwo kobiety dziecka? Jeden niefortunny upadek i może być po ciąży. Tacy mocni w gębie, a siły nie macie żeby ustąpić?
Ogarnijcie się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O onkanalia
+2 / 4

a panie to nie? jesli mloda dziewczyna nie jest w ciazy, to ustapic nie moze? co za kretynka autorka tego demota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~inteligencik
+1 / 1

Od kiedy w Poznaniu jest metro? :O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sefsfsef
+3 / 3

Mówiąc szczerze nie rozumiem, dlaczego ktokolwiek uważa, że jemu miejsce siedzące się należy. Jeżeli ktoś siedzi, to widocznie nie czuje się na siłach, żeby stać. I nikt, niezależnie od wieku, płci, stanu zdrowia, nie ma prawa żądać, aby ta osoba ustąpiła miejsce. Różne są sytuacje, różne problemy. Nikt nie ma prawa, by oczekiwać, żeby ktoś musiał się tłumaczyć, dlaczego siedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matPROx
0 / 0

dobry żart...metro w Poznaniu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorgonek
0 / 2

To pewnie będzie niepopularny komentarz, ale czy to ja ją zaciążyłem że mam z tego powodu "cierpieć"? A co jeśli jestem chory (nie koniecznie przewlekle) lub jest mi słabo. Mężczyźni też mogą się źle czuć i nie mówię tu o tym micie z męskim przeziębieniem i końcem świata ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~grzeczny
0 / 2

Kiedys to o takich rzeczach nawet się nie dyskutowało, po prosu normą było że się ustępuje i już, a teraz to trzeba wyłożyć kawę na ławę nakręcić spota, przedyskutować, wytłumaczyć , a i tak nic nie rozumie to dzisiejsze społeczeństwo- to tak jak z ustępowaniem miejsca karetce pogotowia na drodze, też się tłumaczy i groch o scianę. dobrze że dorastałem w innych czasach i od małego uczono mnie kultury i oczywistą rzeczą jest ustąpienie miejsca kobiecie w ciąży i osobie starszej .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+1 / 1

Czy ten obrazek już czasem nie był kilka miesięcy temu i powraca, jak bociany na wiosnę? To raz. Po drugie widzę, że wypowiadają się tu sami specjaliści od ciąży. Wiem to z doświadczenia mężczyzny, który pomagał żonie w takim stanie, że wiele kobiet w zaawansowanej ciąży, a taką tu mamy, woli stać. Siadanie z takim brzuchem, jest trudne. Zaś siedzenie ze ściśniętymi trzewiami z dzieckiem w środku jest bolesne. A o stawaniu to nawet nie wspominam. A jak ktoś jedzie 1 czy 2 przystanki, to zanim siądzie i wstanie to już trzeba wysiadać. ZAWSZE, ZAWSZE, trzeba znać całą historię i kontekst sprawy. Czym innym jest pomoc osobie, która tego potrzebuje, a czym innym siłowanie się z kimś kto tego nie potrzebuje.
Sam miałem kiedyś taki przypadek, gdy wsiadłem do autobusu z małym 1,5 letnim dzieckiem na ręku. I chciałem pokazać mu świat przez okno. Jeszcze nie zdążyłem skasować biletu, a już starszy ode mnie 2 razy facet wstał i ustąpił mi miejsca. Nie prosiłem, nie nalegałem. Takie dziecko jest lekkie i nie było żadnych problemów. A jednak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2017 o 7:23

avatar ~neti_01
-1 / 1

To proste, jesteś pewny/pewna że kobieta jest w ciąży -ustępujesz, wygląda tak że budzi wątpliwości czy to otyłość to nie. Ja tak zawsze robiłam. Raz mi ustąpiono miejsca jak nie byłam w ciąży bo ktoś myślał że jestem. I co? Podziękowałam grzecznie z uśmiechem, że nie potrzebuję i to wszystko. Nie widziałam powodu by się na kogoś wydzierać, w końcu chciał dobrze. Nie rozumiem kobiet które to robią. Trzeba mieć dystans do siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Feministki2
0 / 0

Cały autobus szowinistycznych mężczyzn!!
Jakby były tam jakieś kobiety, to by się prześcigały w ustępowaniu miejsca...
xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HenryKipper
0 / 0

czy ktos juz napisal, ze to zdjecie krazy po necie od miesiecy jak nie dluzej? I ze jest wykonane zaje sie na Ukrainie, Bialorusi czy Rosj?
pytam, bo nie wiem, czy nie powtarzam kolejny raz tego samego.
nie ma to jak wstawic jakas fote znaleziona w necie, ktora krazy tam, million razy juz byla zdemaskowana I robic gownoburze z niczego. DEBILIZM I DEBILE po raz milionowy lykaja to gowno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Okomorskie
-1 / 1

bylem raz w Poznaniu i miasto gejow tam pelno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~myko
0 / 0

Moi drodzy... Prawdziwi mężczyźni wyginęli od kiedy zaczęli nosić bardziej obcisłe spodnie od kobiet. Skoro nie przeszkadzają im ściśnięte interesy to nie mamy prawa wymagać od nich kultury. Ich męskość została ściśnięta przez jeansy ze strech'em...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem