Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
573 637
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
V viper_
+4 / 6

JA SIE PYTAM. DLACZEGO Z OGOLNOPOLSKIEJ ROZGLOSNI, Z RADIA KTORE PROMOWALO OTWARTA, NIEZALEZNA I DOBRA MUZYKE, KTORE LACZYLO MLODYCH I GRALO DLA MLODYCH ZROBIONO RADIO NIESLYSZALNE I ZEPCHNIETO JE DO INTERNETU ZAMYKAJAC TYM SAMYM WOLNE I PIEKNE UMYSLY. DLACZEGO ZALOZONO KAGANIEC NA PROGRAM CZWARTY POLSKIEGO RADIA? W ZAMIAN W ETERZE SLYSZYMY JEDEN WIELKI BELKOT PROPAGANDOWEJ TUBY. DLACZEGO RADIA EMIYUJA UTWORY TAK OGLUPIAJACE? DLACZEGO KODUJA NAM W GLOWIE PRZEMOC I SMIERC?....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~afdsgf
+21 / 31

Z rapem jest podobnie, tyle że ten porządny nie leci w autobusie puszczany z telefonu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
+21 / 31

Nergal to pop - normalni metalowcy nie drą Biblii na koncertach i nie wiążą się z gwiazdkami pop próbując wejść do popkultury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~elenor45
+21 / 25

Netgal to celebryta i komediant. Z metalem nie ma nic wspólnego. Tak naprawdę utrzymuje się z wynajmu nieruchomości, a nie z muzyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
+6 / 8

Co Ty dzieciaku bredzisz o "Master of puppets"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antymonachomachia
+14 / 16

ale też jest wiele z mrocznymi tekstami - i mi się to podoba (choć słucham bardziej podgatunków, niż takiego zwykłego metalu), bo opisują rzeczywistość, a pop opisuje iluzje ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Laserda
-5 / 49

No i co z tego? Po grzyba metal ma być promowany w mediach? To jest muzyka niszowa, którą niewielu lubi, bo jest ciężka dla ucha. Lekkie popowe kawałki wpadają większości w ucho i dlatego się je promuje, bo generują hajs. A na teksty to mało kto zwraca uwagę. Z resztą w metalu bez tekstu przed oczami ni chu*a nie zrozumiesz o czym śpiewają. Często jest to krzyk, jazgot, wrzask itp. a to się źle kojarzy. Często też sam "imidż" muzyków jest delikatnie mówiąc kontrowersyjny. Po kiego wała małe mhroczne metale na siłę chcą słuchać swojej muzyki wszędzie i o każdej porze w eremefach i zetkach? Cały urok i magia tkwi w tym, że słucha tego niewielu a nie byle Seba i Karyna. Poza tym ambitne teksty znajdziesz w każdym gatunku muzyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nick12345
+18 / 32

@Laserda ja tam inaczej zrozumiałem tego demota, nie jako wpychanie metalu do mainstreamu. Zrozumiałem go jako udaną propagandę mediów. Wmówili ludziom, że metal jest zły, że jest dziełem szatana i teraz na prawdę sporo ludzi tak uważa. Kościół też się do tego przyczynił. Podczas gdy piosenki, które są popularne mogą mieć gorszy wpływ na człowieka, ponieważ bardzo często prezentują wulgarne, ogłupiające treści bez żadnego kombinowania. Prosto do celu. Dużo dzieci słucha tej "popularnej muzyki", a dzieci bardzo szybko chłoną różne wartości. Już od samego dzieciństwa ich mózgi są prane. Jeśli media działają po to, by ogłupiać ludzi to uważam, że w tym przypadku odniosły pełny sukces. A ogłupianie i zarabianie hajsu idą ze sobą w parze.
" Z resztą w metalu bez tekstu przed oczami ni chu*a nie zrozumiesz o czym śpiewają. Często jest to krzyk, jazgot, wrzask itp. a to się źle kojarzy". Tego już nie będę komentował, bo to zalatuje ignorancją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Laserda
-2 / 18

No a co mieli mówić skoro 90% zespołów ma "imidż" jaki ma a i protoplaści tacy chociażby jak Black Sabbath, Alice Cooper czy Venom kreowali się na z lekka mrocznych? Z czym kojarzy Ci się wymalowany na trupa gość, umazany krwią obcinający karłowi głowę na koncercie albo nazwa Black Sabbath albo odgryzanie głów małym zwierzakom? Owszem poruszali w swoich tekstach nieraz ciekawe, ambitne tematy ale jak już wcześniej pisałem mało kto zwraca uwagę na tekst. A masowe podpalenia kościołów w Norwegi przez organizację black circle założoną przez muzyków Mayhem, Burzum, Darkthrone itd z czym mają się kojarzyć? A Slayer i jego teksty? Muzycy metalowi od zawsze odstawiali takie szopy nie ważne czy w to na serio wierzyli czy nie, bo to kontrowersyjne. Słuchałem metalu przez lata i czasem jeszcze posłucham choć z wiekiem popłynąłem w inne kierunki, więc coś na ten temat wiem. A jeżeli ty ze słuchu obczaisz o czym śpiewa Samoth, Tom Araya, Dani Filth czy Max Cavalera to szacun.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A azareel
+6 / 10

@Laserda Nie kompromituj się takimi stwierdzeniami. Guano wiesz o metalu, z resztą tak jak i o muzyce. Słuchasz biedny gamoniu tej eremefki i tyle ci z tego przyszło. We, zrób użytek z tego internetu jak juz za niego płacisz-wpisz sobie jak wyglądają wykonawcy metalowi, a jak wyglądają wykonawcy popowi, zdaj sobie sprawę że to co masz w swojej pustej główce to śmiesznie utarty stereotyp, który sukcesywnie wtłoczyły ci do łebka mass media i jak podatny i bezmyślny jesteś. Aha you tube też bym proponowała odpalić, ale nie wiem czy twój umysł będzie w stanie ogarnąć, ze metal ma tez podgatunki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 września 2017 o 15:41

avatar Ahzek
+2 / 2

@Laserda @Nick12345
Polecam się zapoznać z filmikiem Paula Watsona, gdzie komentuje to co się dzieje z kulturą masową w ostatnich latach.
https://youtu.be/lyLUIXWnrC0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 września 2017 o 15:54

avatar Gats
+4 / 4

@Laserda Czy dla Ciebie metal to tylko death metal, black metal, pagan metal? Co, nie znasz metalu symfonicznego, power metalu?

https://www.youtube.com/watch?v=Q0rAnyWUnwE - tak, to też metal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+2 / 2

@Laserda Co za durnoty piszesz, proponuje posluchac zespolu ,,metalica". Ten nowy pop jest do dupy, teksty tez do dupy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2017 o 3:49

avatar ~Jack Sparrow
+1 / 1

Nawet taka mroczna grupa jak Black Sabbath w większości swoich utworów przedstawiała narkotyki jako coś złego. Jedynie w kilku procentach odnosiła się do narkotyków neutralnie czy też pozytywnie.
Ten "krzyk, jazgot, wrzask" jak to napisałeś, lub "darcie mordy" jak to niektórzy zwykli mówić też może być łatwy do zrozumienia. Tutaj masz przykład, piosenka z takim mieszanym wokalem. https://youtu.be/R-7X1_xoIZk
Bez problemu można wyłapać tekst.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kontozrobionedlakomentarza
+2 / 4

@Laserda Liznales moze 10 piosenek metalowych i smiesz komentowac caly gatunek, slyszac prawdopodobnie jeden PODGATUNEK jak trash metal, death metal lub hardcore, wrzucasz wszystkie zespoly do jednego worka nie wiedzac pewnie, ze jest w pi*du zespolow w ktorych tlo melodyczne piosenek wpada w ucho i spiewaja cleanem, wyraznie i bez zadnych krzykow jazgotow wrzaskow itp. Metal jest muzyka przez niewielu lubiana bo ludzie maja zalamana swiadomosc wiedzy na temat tego gatunku jak ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2017 o 16:43

L Laserda
-2 / 2

Hehehe gimbaza się oburzyła. Wrzuciłem metal do jednego worka tak jak wy wrzucacie inne gatunki chciaż by ten nieszczęsny pop o którym też macie marne pojęcie hehe. Słuchałem namiętnie metalu przez kilkanaście lat a długie włosy mam do tej pory i wiem, że są takie zespoliki co ładnie śpiewają tak że może mroczna gimbaza obczaić słowa. Tak jak już pisałem wcześniej większości ludzi metal kojarzy się z tym a nie innym z powodu "imidżu" i czynów najpopularniejszych zespołów. I mogą se kurna śpiewać nawet o Chrystusie ale stereotyp utarty i myślę, że słusznie. Nie po to nosiłem koszulki, farbowałem włosy i piłem wino na cmentarzu żeby wszystkim się podobało i żeby każdy to szanował. Fajnie było być mrocznym metalem i być kojarzonym z czymś co wzbudzało kontrowersje. Może teraz współczesna młodzież inaczej traktuje metal, może chcą żeby leciał w eremefie, dostawał słowiki i inne gówna w Opolu i żeby ksiądz puszczał Metalike na oazie. A co do kościoła to nie wiem czy zauważyliście ale krytykuje on też i popowych artystów i ogólnie całą współczesną kulturę, bo chciałby żebyśmy tkwili umysłowo w średniowieczu coby nas lepiej było straszyć i doić. Radzę troszkę wyluzować, posłuchać trochę muzyki i ogólnie nie robić wiochy, bo za moich czasów metale chociaż wzbudzali kontrowersje wyglądem, to jednak byli uważani za ludzi trochę bardziej inteligentnych niż reszta hołoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mambolinski
+2 / 8

okręt mój płynie dalej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Laserda
+1 / 1

@mambolinski ...gdzieś tam :) Piękny kawałek i piękne wspomnienia. Kat rządzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2017 o 22:34

avatar RealSimon
+12 / 14

Puściłbym ci wiązankę, ale szkoda czasu i nerwów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Login_demo
+6 / 6

pomyliles metal z diskopolo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S smyk2211
+5 / 13

Media pokazują to co jest popularne, a że większość ludzi woli to co woli to już inna sprawa.

A co do ropu to jest go bardzo niewiele w mediach a jak już jest to ten niszowy, jeszcze nie widziałem w telewizji Łony, fokusa albo trzeciego wymiaru, co jakiś czas pojawia się luc ale tylko temu bo jego płyty dostały wiele nagród. Uściślając popek to gówno nie rap.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kontozrobionedlakomentarza
0 / 0

@smyk2211 muzyka popka zostalo sklasyfikowana na jakies liscie i ktoras tam z jego piosenek dostala czterdzieste ktores miejsce. Na liscie disco-polo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2017 o 16:45

avatar y0u
+2 / 4

jak dla mnie idealnym przykładem takiego działanie mogą być niektóre utwory zespołu Arch Enemy, kto widział tekst i jego tłumaczenie czegoś takiego jak na przykład "Stolen Life" albo "The World Is Yours" ten zrozumie. Dla nie znających tematyki spora część ich utworów to death metal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 września 2017 o 10:00

avatar karolsk8er
0 / 16

Bushido12 znowu próbuje się dowartościować, że słucha "jedynej słusznej muzyki". Smutne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrStein
+3 / 3

@trentilvbidt Ozzy Osbourne, Dio... tak tylko mówię XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trentilvbidt
-5 / 7

MrStein może i są jakieś nieliczne wyjątki. Potwierdzające jedynie regułę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar patryk5782
+2 / 2

The_White_Warrior Po pierwsze to nie SKIKLET tylko SKILLET xD A po drugie , może cię zaskoczę ale Skillet to nie metal tylko rock. Jeżeli nie wierzysz to sam sprawdź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Luke01
+2 / 2

@patryk5782 Raczej literówka, K jest blisko L.
Potwierdzam, Skillet to rock, chrześcijański rock.
A metal to nie tylko darcie mordy, polecam piosenkę Élan zespołu NIGHTWISH albo zespół Within Temptation.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TakaPrawdaa
+3 / 3

@trentilvbidt Ty pewnie z tych co usłyszeli gdzieś przypadkiem dwa kawałki Behegniota i myślą że cały metal to darcie na przemian Biblii i ryja? xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
+1 / 1

@The_White_Warrior

Skillet to metal??? Skillet?? Zespołem metalowym??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zdziwko_z_Bogdańca
+11 / 21

Teksty "Metalu" maja najczęściej jedną, fatalna wadę. Nie słychać ich poprzez muzyczne "tło". Dlatego znają je prawie wyłącznie fani tej muzyki. Natomiast tekst piosenek typu "um, cyk, cyk, um, cyk, cyk" słychać wyraźnie. W dodatku nie wymaga wysiłku intelektualnego. To jest właśnie muzyka dla mas. Niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jurandówna
+6 / 6

Czy piosenki metalowe najczęściej mają taką wadę? Raczej nie. Co najwyżej w piosenkach z ostrzejszym wokalem, chociaż i ten jest czasem dosyć wyraźny. Natomiast zdarza się, że i popowe kawałki czasami jest ciężko zrozumieć nie wspominając o rapie, gdzie dosyć często w utworach mówią tak szybko, że słów nie idzie wyłapać. Generalnie nie ma na to reguły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
+3 / 3

This is the reebok or the nike?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dddddxxxx
+25 / 43

No tak, ostatnim razem jak słuchałem byłem zachwycony tym przsłaniem - "DUDUDUD DIEEEEEEE, DEATH ASHKJBDLAS HDGLYASDA DIEEEEEEE, DUDUDUDUUD HELLLLL''. Świetna zabawa.

A tak na serio nie ma czegoś takiego jak porządny gatunek muzyki i nie porządny gatunek muzyki. Są kawałki metalowe które mają głęboki tekst, są kawałki metalowe których treść to darcie ryja. Są chóójowe kawałki popowe, są dobre kawałki opowe; są chóójowe rapsy, są dobre rapsy itd. itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
+4 / 6

Poproszę dobry kawałek popowy z ostatniej dekady. Mnie osobiście zauroczyły teksty piosenek Duck Sauce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnLilly
+2 / 4

@vintersorg Dla każdego dobry oznacza co innego, tak więc nie wiem co Ci miałbym przesłać. Jednakże dobrych kawałków popowych jest mnóstwo. La lubię Olly'ego Murs'a, Ellie Goulding. Moja siostra bardzo lubi Adele. Jak się chce znaleźć to się znajdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 września 2017 o 23:43

S slukis
0 / 0

Margaret

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+10 / 12

Beatlesi byli w swoim czasie uważani za gorszących, a Niemen i nasz rodzimy bigbit - za darcie ryja i odmianę zgniłozachodniej dekadencji.

Tak więc, im bardziej dana muzyka jest demonizowana, tym lepiej to o niej świadczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LordIvul
+9 / 9

Oj już się nie oszukujmy, metal też ma swoją listę piosenek o alkoholu, maryśce, kokainie itp. itd. Nie zapomnijmy że pełno wielkich rockmanów lat '70 i '80 było albo chlejusami albo narkomanami. Ale zgodzę się że to co leci w radiu to w większości takie gówno że ja pierdziele, z tego prostego powodu radia nie słucham, zamiast tego sam wybieram czego chce posłuchać (głównie jest to rock i metal lat '70 i '80). Również nie oszukujmy się: wybitna muzyka na poziomie Pink Floyd, Queen, King Crimson, jak i muzyka ciężka jak Black Sabbath, Metallica Judas Priest itp. nie do każdego trafią. No i nie mówił bym że cały pop to gówno: ten w radiu rzeczywiście, ale sam gatunek ma wielkich artystów w swoim dorobku, jak chociażby Michael Jackson, Tina Turner czy też Prince.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aarcticfrost
+11 / 17

Już drugi taki demot w ciągu tygodnia. Coś się tak przyssał do HM? Jestem heavymetalowcem z ponadtrzydziestoletnim stażem i nie uważam, żeby dla kogokolwiek spoza mojego środowiska ten fakt miał jakiekolwiek znaczenie. Chcesz, słuchaj nawet świńskiego kwiku, ale co innym do tego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kvufe5e
+5 / 11

Po prostu media reklamują debilizm, bo tępymi masami się łatwiej rządzi, niż ludźmi myślącymi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
+3 / 3

@MrStein pewnie tylko Helloween to metal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~stirr
+3 / 3

Jaki płacz xD Lubiłem metal jak byłem młodszy, nadal mi nie przeszkadza, mimo że go już raczej nie słucham. Przerzuciłem się bardziej na rock i pop. Fajnie jest sobie posłuchać Pink Floydów (wiem, to nie metal), którzy tworzyli świetne teksty. Ale posłuchać okazjonalnie. Gdybym codziennie słuchał piosenek o tym, jak ktoś sobie zmarnował pół życia czy całej reszty ich depresyjnych kawałków (a trochę ich mieli) to bym chyba zwariował. Już pomijam fakt, że istnieje ogrom piosenek metalowych, przy których popowe piosenki o seksie i alkoholu wydają się niewinne jak baranki. Podsumowując - słuchajcie sobie, czego chcecie, ale skończcie narzucać swój gust muzyczny innym ludziom. Nie każdy słucha muzyki, żeby zagłębiać się w refleksyjne teksty. Niektórzy słuchają muzyki dla rozrywki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Glupiec
-3 / 3

O tak kolejne przepychanki o to co jest lepsze: pop, rock, metal, rap. Szczerze dla mnie równie dobrze można się kłócić o to kto jest lepszym piosenkarzem: Justin Bieber, Doda Elektroda, Selena Gomez czy Popek... Posłuchajcie sobie Marka Grechuty, Jacka Kaczmarskiego czy Czesława Niemena i wtedy jeszcze raz się zastanówcie czy te wasze piosenki faktycznie mają takie "głębokie teksty". I żeby nie było słucham wszystkich tych gatunków po trosze, bo jak to już wyżej w komentarzu zwrócił uwagę ~dddddxxxx, nie chodzi o gatunek muzyczny tylko o teść konkretnego utworu - w każdym z wyżej wymienionych są te ambitne i te trochę mniej. Ale że z wielu ludzi "komuna" jeszcze nie wyszła, (ba! Nawet pogłębia się!) to wielu ludzi, takich jak autor demota, napędza się tego typu walkami klasowymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
-2 / 2

Chyba słuchamy innego metalu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RealSimon
+1 / 9

@Bushido12 Wzruszyłeś mnie tym szczerym wyznaniem. Sam uważam, że metal to sztuka którą docenią tylko nieliczni, i na tą sztukę naprawdę trzeba otwożyć umysł a nie tylko udawać matalowca. Nawet w najmniej udanych utworach metalowych czuć ambicje i włożone serce, podczas gdy pop to komercyjne gówno a rap to nawet nie muzyka, tylko jakieś recytowanie wierszyków dla chuliganów i dresiarzy obrażonych na lepszych od siebie.

Jeszcze nigdy z taką siłą nie zaj**ałem w przycisk "Do ulubionych".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 września 2017 o 16:01

avatar ~Biały_Kruk
-2 / 6

@RealSimon Pop racja ale odczep się pan od Rapu .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+1 / 5

Człowiek ma naturalna skłonność do słuchania głosu innego człowieka. Niestety w heavy metalu i jego odmianach głos wokalisty nie zawsze jest słyszany właściciwie. W wielu wypadkach jest to krzyk lub wrzask. Jeśli ktoś chce przekazać jakieś filozoficzne idee, które wymyślił czy chce przekazać swoje uwagi o życiu i świecie może śpiewać jak to robił Leonard Cohen czy jak to robi np. inny znany i ceniony Bob Dylan. Po za tym Ariana Grande śpiewa jak śpiewa, ale jej przekaz jest skierowany do młodego człowieka, do młodzieży. A ona słucha dziś zupełnie innej muzyki niż starsze pokolenie. Zapytajcie ludzi urodzonych po wojnie czego słuchali? I niekoniecznie akceptowały to co słuchały ich dzieci. I teraz te dzieci też mają dzieci i one słuchają tego czego chcą. I to niekoniecznie jest to co słuchają ich rodzice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 września 2017 o 19:39

I Impact_Splatter
+4 / 4

Nie chcę cię zamartwiać ale metal w znacznie większym stopniu promuje przemoc. Death metal jest głównie o przemocy np. "Hammer Smashed Face" czy "Waiting for the Screams", zdarzają się wyjątki jak np zespół Deicide, który ma teksty o tematyce satanistyczej. Nie możemy również zapomnieć o blacku z takimi hitami jak "Chainsaw Gutsfuck" jak i o thrashu z "Pleasure to Kill". Seks? Kolego a co powiesz np o utworze "Hot for Teacher". Poza tym mamy też znacznie ciekawsze teksty np "Fucked with a Knife", "I Cum Blood". Zgodzę się z tobą co do "pustości". Dzięki utworom takim jak "Chainsaw Surgery" możemy poznać anatomię człowieka. Piwo i narkotyki? Municapal Waste miał kilka utworów na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TakaPrawdaa
0 / 2

@Impact_Splatter Takie teksty są domeną wyłącznie 'ekstremalnego metalu' czyli głównie trójki death-black-thrash. Problem polega na tym, że jest cała masa innych zespołów, innych odmian, innych tekstów, ale ludziom się wmawia, że cały metal to te najbardziej po*ebane obszary np. black metalu i że każdy z dłuższymi włosami albo ubrany na czarno żre koty, pali Biblię, a na koncert nie wychodzi bez corpse paintu na twarzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
+2 / 2

@Impact_Splatter Żeby było śmieszniej mi nie przeszkadza ani sex, ani alkohol, ani narkotyki w piosence - gówniarze i bez muzyki wejdą na Sadistica czy Rottena aby pooglądać babę z kutasem czy rozjechanego murzyna.

Niemniej pustota tekstów muzyki popularnej po prostu powala.
I nie czuję się popychany do przemocy słuchając Manowaru. Choć pewnie dla niektórych Manowar to nie metal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bushido12
+1 / 1

@Impact_Splatter owszem są i takie utwory/zespoły, ale są one w mniejszości. Poza tym nikt tego w mediach nie promuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D davidstar
0 / 6

Wreszcie ktoś stworzył o tym demota. Jeszcze kilka lat temu to co pół roku miałem w ch*j nowych zaj***ych kawałków rockowych , punk rockowych hard rockowych itp. Oczywiścei mam na myśli scenę amerykańską. teraz jak raz na pół roku znajdą jakiś fajny kawek to jest dobrze, to powinienem iść na kolanach na Jasną Górę i podziękować. Za to teraz jak wpiszesz 50 najlepszych utworów miesiąca na yt to 49 utworów to kompletne DNO! i do tego 90 % "śpiewane jest" przez prymitywne czarne buractwo, tego nawet piosenkami nie mozna nazwac!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 września 2017 o 19:31

avatar Andriej69
0 / 4

A gdzie tam, teksty metalowców są tak samo debilne jak u Ariany Grande albo innych jej podobnych zdzir, OP to po prostu kolejny autystyczny piwniczanin płaczący do poduszki słuchając Slipknota("pewnego dnia zemszczę się na nich wszystkich!1!")

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawte
+4 / 4

Wrzucając wszystko do jednego wora, wykazujesz się ignorancją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bushido12
0 / 0

@dawte przepraszam bardzo, czy napisałem gdzieś, że to się dotyczy całego gatunku jakim jest pop czy rap? W którym miejscu wrzuciłem wszystko do jednego wora?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawte
0 / 0

@Bushido12 Podpis sprowadza się do: Pop i rap - bardzo często negatywne cechy. Metal - bardzo często pozytywne cechy. Taka opinia to mimo wszystko generalizowanie. Może i rap "promuje" używkowy styl życia, ale czy metalowcy tego nigdy nie robią? I w drugą stronę: głębokie teksty. Nie ujmuję rockmenom ich uduchowienia muzycznego, ale nie przekonasz mnie, że muzyka eldo, łony, sokoła czy k44 są "płaskie". A co do POP, to się zgadzam - to jest g0wn0.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnLilly
0 / 0

@dawte Zgadzam się z Tobą, ale co wy macie z tym popem? Tutaj też mamy różne utwory. Pop z założenia raczej nie ma jakichś bardziej ambitnych tekstów (chociaż zdarzają się czasem perełki), tutaj raczej chodzi o popis zdolnościami wokalnymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawte
0 / 0

@JohnLilly to żart był. Osobiście nic nie mam do popu, po prostu go nie słucham :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bushido12
0 / 0

@dawte większość to nie całość :) Zgadzam się, wśród metalu też znajdziesz piosenki z takimi tekstami. Ale w głównych mediach takich raczej nie spotkasz, podczas gdy ich popowe odpowiedniki tak. Rap jeśli już to raczej ten amerykański, bo ten polski w mediach chyba też się za często nie pojawia. A o tym bardziej wartościowym metalu, którego jest sporo jakoś się milczy. I o tym jest ten demot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2017 o 21:04

A Aypeross
+2 / 2

rap bez przekazu
Halabardy - WWO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ryjak
+2 / 2

sex był jezt2i będzie w cenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jaskierrro
+1 / 3

https://www.youtube.com/watch?v=UX-pzBkL6Zg
Dla tych którzy myślą że metal to tylko darcie ryja. W sumie sam tak kiedyś myślałem. Ale jednak te piosenki mają to co lubię. Treść i świetne refreny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tryteyrtk
+1 / 1

@Bushido12 jest okej :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kicorxd
-1 / 1

gowno...szkoda strzepic ryja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Filozkz
+2 / 4

POP to muzyka dla tłumu. Tłum jest głupi z powodu składowych (jednostek) i działającej psychologii tłumu. A Metal to rodzaj, gatunek, typ i tak jak w każdej sferze życia, ma blaski i cienie. Są zespoły metalowe, które przypominają grupkę popaprańców szukających kasy na narkotyki i są też, dla przeciwwagi, zespoły pobudzające do refleksji swoją twórczością. Moim zdaniem, jest dobrze jak jest. Nie chcę by "sebix i karyna" zaczęli słuchać i wsłuchiwać się w teksty np. Huntera, Kata etc, bo i tak tego nie zrozumieją a tylko przyprawią mnie o "wk*rw" nędznymi próbami ogarnięcia tematu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mrajska
+2 / 2

Nie przesadzacie z tą misyjnością muzyki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jacjac
+1 / 1

No brzmi fajnie, ale tekstu albo nie da się wyłapać albo jest np. System of a down "Cigaro" (naprawdę głębokie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W whereswally
+1 / 1

Nie wiem czy system of down to do końca czysty metal ale ich teksty lubie, Evanestance bardzo mi sie podobała mimo że to ballada bardziej. Mimo wszystko większośc "mrocznych kapel" bije na głowe popowe przeboje nie tylko muzycznie ale nawet jeśli chodzi o obyczaje. Chyba jedynie jakiś deprawujący był Manson na pewnym etapie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2017 o 1:19

avatar AngelWriterXD
0 / 4

Ludzie, litości! Metalu nie da się słuchać, kaleczy uczy. Dlatego najczęściej w radiu czy telewizji muzycznej puszczają spokojniejsze kawałki. Ogarnijcie się! Niewiele osób zwraca teraz uwagę na przekaz piosenek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hyllos001
+4 / 4

Ja nie pojmuję tego dlaczego ktoś kto nie ma pojęcia o muzyce wypowiada się na ten temat??? Dla tych wszystkich niedouczonych polecam użyć internetu w innym celu niż FB i poczytać trochę o metalu, rocku czy innej muzyce, te gatunki mają po KILKANAŚCIE podgatunków i nie każdy to "darcie ryja". A co do tego że trzeba mieć kartkę z tekstem przed sobą bo tekstu się nie rozumie to polecam naukę angielskiego, no ale wiadomo że łatwiej zrozumieć popowy tekst "Baby, baby, love me, kiss me nanana uuu......." niż tekst metalowy :) I nie bronię tutaj metalu bo słucham praktycznie wszystkich gatunków muzycznych tylko apeluję o powstrzymanie ignorancji i o zainteresowanie się muzyką na troszkę wyższym poziomie niż tylko słuchanie radio. A jeśli chodzi o tytuł tego mema, czy obrazka czy jak to się to nazywa to prawda taka że społeczeństwo idiocieje a media muszą się dostosowywać, bo kasa musi się zgadzać :) !!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~minko
0 / 0

A potem Kurt strzela ze strzelby w łeb :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NieWazneJakSieNazywam
0 / 0

Rap. Nie każdy. Ale ten, który znajdziesz w radiu, to tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antycyponek
+1 / 3

Po co komercjalizować underground?
Ameby umysłowe niech sobie słuchają komercyjnej q-py.
Ja osobiście bym się wq---rwił, gdyby nagle w radiu zaczęli by puszczać "Psychedelic Goa Trance". ⚗
Muzyka straciła by magię . . . ♩ ♪ ♫ ♬ ♫ ♩ ♪ ♫ ♫ ♩ ♬ ♪

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2017 o 20:33

avatar Nefari
-2 / 2

Łykacie takie prowo jak pelikany :3
Przecież od razu widać, że ktoś sobie jaja robi licząc na gównoburzę :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bushido12
-1 / 1

@Nefari pudło. Gównoburzę mógłbym wywołać odnosząc się do gustów, a jak wiadomo te każdy ma inne. Natomiast treść utworów z danych gatunków muzycznych można bardzo łatwo porównać. A jak pewnie zauważyłeś demot nie odnosi się do gustów, ale właśnie do treści.
Jeśli dla ciebie to jest demot mający na celu wywołanie gównoburzy to już nie mój problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HuecoMundo
-1 / 1

Jeb.ć Pop, jeb.ć Rock, jeb.ć Metal, jeb.ć Disco Polo, jeb.ć muzykę elektroniczną! Tylko Chorał Gregoriański!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Arturekt
0 / 0

Czy na drugim obrazku jest wokalista ,,Rhapsody''?
(btw napisali świetną sagę fantasy)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matmax44
0 / 0

Metalowe memy...jedna z bardziej żenujących rzeczy, które można znaleźć w necie


I mówię to jako ktoś kto słucha metalu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pasjonat928
+1 / 1

Wygląda jakby miała 15 lal przebrana za króliczka playboya ,
a panuje ogólne przekonanie że faceci nie bawią się lalkami
Bardzo interesujące jak będą wyglądać i zachowywać się jej fanki ,
oby nie jak gwiazdki disneya
Dobre niezły podsumowanie obecnej sytuacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem