Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
361 371
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
E egow5
+5 / 5

@barteqssss bzdury. Byle gówno źle ustawione oślepia bardziej, niż dobrze ustawione super mocne hiper pro zarówki. Jak masz dobrze ustawione światła, to po prostu kształt reflektora nie pozwoli, by świeciły w górę. Oczywiście najgorsze są Seby z niehomologowanymi ksenonami, które ustawiają na wprost (bo więcej widać), ale światła w żadnym samochodzie nie są idiotoodporne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 listopada 2017 o 10:56

avatar survive
+1 / 1

@barteqssss jasne, bo halogen ustawiony na oczy kierowców mijanych samochodów to nie oślepia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E egow5
+1 / 1

@barteqssss a co do "nieoświetlajace więcej niż te za 10zł" - kupiłem za 35zł dwie żarówki typu H1 i dają znacznie więcej światła niż te które miałem wsadzone wcześniej przez poprzedniego właściciela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R razi
+1 / 1

@barteqssss Obecnie jeżdżę na H7 z Biedronkiczy tam Tesco za 8zł (działają już zadziwiająco długo, bo aż 4 miesiące, aż mi szkoda Boshy za 60zł, które kupiłem później na wymianę) i widzę dobrze. Nikt mi też nigdy nie migał że mam źle ustawione, bo monitoruję: jak jadę za kimś ~20m, to patrzę czy świecę mu w okno czy nie i jak tak, to obniżam światła pokrętłem, które jest obecnie w każdym aucie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barteqssss
0 / 2

@razi nigdy nie używaj stwierdzenia "w kazdym" bo gwarantuję Ci, że zawsze są wyjątki od reguły, owszem w reflektorze śrubokrętem zawsze możesz ustawić promień światła, jednak w kabinie rzadko który Citroen miał takie pokrętło jedynie budżetówki, a te z hydropneumatyczne NIE mają takiego pokrętła bo im nie potrzebne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
+1 / 1

@razi Mam citroena z hydro... ma pokrętło, ma regulację w kabinie, ma ustawione światła bo minimum raz w roku (a przeważnie dwa razy) sprawdzam światła.

Przed każdą wyprawą powyżej tygodnia czasu, na wakacje i przy przeglądzie pojazdu. Jak wam barany szkoda nie wydawać 10 zł na ustawienie świateł to proszę byście zwyczajnie nie wsiadali do aut.

PS: Szkoda, że oplicja nie sprawdza świateł przy kontroli drogowej ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I immonikus
+5 / 7

A ja pozdrawiam specjalistów z LEDami z allegro jeżdżącymi w deszczu, mgle czy po zmroku tylko na tych LEDach bo myślą że są tacy super hiper...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~frankieKiller
-3 / 5

Często twórcy takich demotów sami mają źle ustawione światła. Często za oślepianie odpowiada też porysowana, wyeksploatowana przednia szyba... no ale co ja będę osłowi tłumaczył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F finestyle
+1 / 1

Problemem są lampy z anglików sprzedawane na aukcjach oczywiście jako lampy prawidłowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Yowiseee
+2 / 2

Ja pozdrawiam producentów lamp do samochodów ,w których się upi er d ala regulacja przy najmniejszej dziurce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xyper
+4 / 4

prosty test jak jedziesz za kimś z 20m i napierd.... mu po kabinie lusterkach itp - masz ch.... ustawione światła, na przeglądzie diagnosty psim obowiązkiem jest sprawdzić więc wystarczy to egzekwować, dowód i tak podbije ale przynajmniej będziesz swiadomy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
+3 / 5

Czy mam uprzedzenia, czy 75 % SUVów ma oślepiające światła ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E egow5
+1 / 1

@jamarkus przesadzasz z 75%, ale ze względu na miejsce montażu, w SUVie jest złe ustawienie bardziej uciążliwe. Nie znaczy to, że nie da się tego ustawić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E egow5
-1 / 1

umówmy się, że to o czym mówisz to nie jest "normalny samochód". Już te SUVy są bardziej zbliżone do "normalności".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A asidus
0 / 0

przepraszam, to byłem ja... właśnie jechałem do mechanika

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P puszka666
-1 / 3

W większości przypadków są to niedorobieni umysłowo wlasciciele współczesnych samochodów z automatycznymi światłami.
Po pierwsze powinny w teorii się samopoziomować, w praktyce polskich dróg niestety nie "wyrabiają "
Po drugie, nowe samochody automatycznie "powinny" zmieniać długie na krótkie, w praktyce szczególnie na zakrętach nie "wyrabiają".
Ale panicze nie przejdą na manual, bo przecież nie po to doplacali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I immonikus
0 / 0

@puszka666 Samo poziomowania nie da się wyłączyć, bo jest ono wymagane przepisami. A ustawianie prawidłowości poziomu światła robi się na '0', więc obniżyć bardziej też się nie da. Faktem jest, że dużo samochodów nie "wyrabia" się z poziomowaniem i później są tego efekty w postaci czasowego oślepiania w szczególności na wyboistych drogach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F freestylenet
0 / 0

cholera, musze wreszcie wyregulować te lampy bo wyraźnie widzę że demot skierowany jest do mnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mambolinski
-1 / 1

500 z miejsca i zabrany dowód rejestracyjny, a najważniejsze to egzekwować. człowiek mignie palantowi zeby zmienił, a okazuje sie że to mijana,to właczam swoje dlugie, on mi wtedy długie to ja specjalnie ustawione halogeny-taki seba ze mnie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I immonikus
0 / 0

@mambolinski Zawsze możesz trafić na większego sebe ze szperaczem, wtedy możesz sobie na kilka minut stanąć na awaryjkach, aż nie wróci Ci funkcja widzenia :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem