Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
7 23
-

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P pochichrana
+4 / 6

taa.. chyba u Pani Krysi na straganie...masz ty czlowieku jakiekolwiek pojecie jak funkcjonuja te systemy ? Czy tak po prostu cos sobie umysliles i stwierdziles ze zrobisz demota ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rokokokowa_kokota
0 / 0

@pochichrana Swego czasu odmówiono sprzedaży keczupu bo na kasie pokazywało 4 grosze za litr i odmowę tłumaczono błędem systemu. Wiem jak się wprowadza ceny - można na dwa sposoby, 1) bezpośrednio w kasę i 2) w komputer i dalej w system danego sklepu. Znam różne niuanse w handlu ze względu na praktykę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 maja 2018 o 13:56

P pochichrana
0 / 0

@rokokokowa_kokota w malych lokalnych prywatnych sklepach tak.. w duzych niestety nie.. pracownicy moga i nawet musza sprawdzac tylko aktualne ceny w systemie i wydrukowac nowe cenówki. Manipulacja ceną jest na tym poziomie po prostu nie mozliwa...

Juz nie wpsomne o takich kwiatkach ze faktury wystawiane w jednym systemie, nocą sa recznie przepisywane do innego systemu. Bo nie maja w zaden sposob robionej replikacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Michał
+3 / 3

Gdyby mieli zmieniać na chwilę tylko, żeby sobie kupić taniej to po co drukować etykietę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Suzzzi86
+3 / 3

aha, jasne... naprawde w to wierzysz? jedyne, co mogą zrobić pracownicy sklepu, to odkładać towary i po znajomości je sobie przeceniać. wiem, bo w Makro czasem pytam koleżanki: a to gdzie znalazłaś? i w odpowiedzi słyszę: A nie, ja to miała odłożone

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sebastos
+1 / 1

@rokokokowa_kokota
Jeśli już pracownik zmieni cenę na znacznie niższą, to pozostawia starą etykietę by nagle ludzie nie rzucili się po niemalże darmowy produkt! Poza tym, tak ekstremalne obniżanie ceny tworzy ujemną marżę, co jest monitorowane przez centralę. W takim przypadku pracownik może dostać naganę lub dyscyplinarkę. Tak przynajmniej wygląda w przypadku dużych sieci. Tak ku gwoli ścisłości to cenę możesz zmienić bezpośrednio w systemie kasowym (co jest niezmiernie monitorowane) lub poprzez ogólny system zarządzania promocjami i zmiany zachodzą z dobowym opóźnieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem