Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
To nie społeczeństwo nas niszczy, 
to my sami zabijamy to co w nas najpiękniejsze,
 aby się do niego dopasować...
by jamachama
+
149 158
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N konto usunięte
+6 / 8

@jamachama - świetna myśl zmuszająca do zastanowienia. Ode mnie masz mocnego. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jamachama
+6 / 6

@NieDlaWykolejonegoSwiata Podziekował pięknie, a + dla Ciebie.
;)

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2018 o 18:11

avatar wic1
0 / 0

Osobiście jednak uważam że to presje społeczne nas kształtują a nie to czy im ulegliśmy czy nie. Oczywiście zalezy też od kontekstu itd..

K Klindal
-2 / 6

Choć czy rozumiesz głębię myśli, którą zacytowałeś? Jeszcze nie tak dawno twierdziłeś, że osoby transseksualne muszą zabić w sobie to co uważają za istotną część siebie, by dopasować się do społeczeństwa. Czy więc tak naprawdę wierzysz w te słowa?
Przy czym biorąc pod uwagę wrogie zachowanie niemałej części społeczeństwa wobec członków ruchu LGBT - to jednak społeczeństwo potrafi niszczyć, a nie tylko próby dopasowania się do niego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2018 o 18:42

avatar Antymonachomachia
+4 / 4

@Klindal Tu jest trochę skomplikowania, ponieważ wcale nie chodzi o to, aby się zmieniali, tylko aby nie narzucali się innym. Tolerancja powinna być po obu stronach. Nie przeczę jest to trudne i po obu tych stronach nikt nie jest do końca bez winy takiego stanu rzeczy jaką jest nietolerancja. My powinniśmy ich akceptować, lecz nie powinno być takich akcji, że np. facet zostanie oszukany i pomyśli, że poszedł do łóżka z kobietą, a okaże się, że to facet był. Ja niestety jestem trochę homo/genderofobiczny, no ale walczę z tym. Kilku kumpli mam homo, więc myślę, że tylko trans to będzie gorsze wyzwanie do tolerowania.

avatar jamachama
-1 / 3

@Klindal Nie jesteś w stanie nawet odczytać tego, co do Ciebie pisałem, nie przyjmujesz do wiadomości faktu, iż bredzisz zarzucając mi to, co piszesz.
Twierdzę, iż KAŻDY rodzić powinien dbać o swoje dziecko, Ty nie?
Twierdzę, iż rodzić który własne widzimisię stawia ponad dobro dziecka, nie zasługuje na to by być rodzicem, i nie ważne czy jest hetero, czy homo, bo dla rodzica dobro dziecka, powinno być po prostu najważniejsze.
Dla Ciebie jak widać, nie jest.
WIĘC... daruj sobie pouczanie mnie, czy kogokolwiek, jeśli nie jesteś w stanie zrozumieć słów, jakie ktoś kieruję do Ciebie i je bezczelnie przekręcasz, bo papka poprawności politycznej wypełnia Ci tą przestrzeń, w której człowiek ma mózg.

A... słowa w democie N I E dotyczą tych, których byś chciał, by dotyczyły.
:]

K Klindal
-2 / 4

@jamachama
Nie jesteś w stanie nawet odczytać tego, co do Ciebie pisałem, nie przyjmujesz do wiadomości faktu, iż bredzisz zarzucając mi to, co piszesz. Każdy rodzic powinien dbać o swoje dziecko, a skoro sądzisz że według mnie jest inaczej - jesteś bezczelnym kłamcą, który oczernia rozmówców. Nie trzeba wyrzekać się samego siebie, by być rodzicem. Problemem są ludzie podobni do Ciebie - którzy są w stanie zgotować dziecku piekło, bo jego rodzic ma inny światopogląd.
WIĘC... daruj sobie pouczanie mnie, czy kogokolwiek, jeśli nie jesteś w stanie zrozumieć słów, jakie ktoś kieruje do Ciebie i je bezczelnie przekręcasz. Przestań również stosować ataki ad personam.
Słów w democie nie rozumiesz, skoro nie potrafisz dostrzec ich znaczenia. Skoro ich nie rozumiesz, po co w ogóle je rozpowszechniasz?

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 września 2018 o 2:39

avatar jamachama
-1 / 3

@ Klindal Cały twój wcześniejszy wpis, to atak ad personam, i ty mnie oskarżasz o ataki ad personam?
Kopiujesz cały mój wpis, i ty mnie posądzasz o kopiowanie?
Nie jesteś w stanie odpowiedzieć logicznie na moje słowa, jesteś albo zwykłym trollem, albo idiotą.
Choć jedno nie wyklucza drugiego, poprawność polityczna tak ma.

K Klindal
-2 / 4

@jamachama
Odpowiedziałem logiczne na twoje słowa, ale za to że nie jesteś w stanie zrozumieć nawet prostych kwestii odpowiadać nie mogę. Obrażaj dalej, tylko sam sobie wystawiasz świadectwo.

avatar jamachama
+1 / 3

@ Klindal Danie mi minusa, to ma być cała twoja "logika"?
Bezczelnie kłamiesz i przekręcasz moje słowa, atakujesz personalnie i płaczesz że ja to robię, to jest "logika"?
Śmiech.
Nazwanie cię trolem, bądz idiotą to nie jest obraza, po przeczytaniu twoich wpisów to najzwyklejsza diagnoza.
I to delikatna.

K Klindal
-2 / 4

@jamachama
Mówi ten, co godzinę temu minusował mi wszystkie wypowiedzi, lecąc po komentarzach. Nie jesteś w stanie mi wytknąć nawet jednego kłamstwa czy przekręcania słowa, a moje "obrazy" to przede wszystkim odpisywanie DOKŁADNIE twoimi słowami, tak więc jako trolla i idiotę diagnozujesz siebie sam.
Nawet nie będę proponował byśmy zaczęli dyskutować na nieco wyższym poziomie, bo mam wrażenie że w swej nienawiści do poglądów innych niż własne nie jesteś w stanie.

avatar jamachama
+1 / 3

@Klindal Ja minusowałem? Teraz to zrobię i to z dziką radochą.
Zapytałem: Twierdzę, iż KAŻDY rodzić powinien dbać o swoje dziecko, Ty nie?
Odpowiedziałeś?
Nie, bo twój lewacki światopogląd padł by na pysk z wielkim hukiem przy tym oczywistym wyborze.
Zarzucasz mi, iż osoby transseksualne coś muszą w sobie zabijać, mimo iż ci kilka razy wyjaśniałem, iż raz, że dobro dziecka dla KAŻDEGO rodzica powinno być najważniejsze, dwa iz nie ma znaczenia jakiej orientacji są rodzice, ale w swojej wybiórczości oczywiście tego nie zauważyłeś, co dziwić nie powinno.
Smarkasz cały czas o moich atakach personalnych, a od czego zacząłeś dyskusję i to kolejny raz?
A kolejny raz od ataków personalanych, czyli nie dosyć, ze jesteś kłamcą, to jeszcze bezczelnym hipokrytą.
@Antymonachomachia Odpowiedział merytorycznie na twój chamski wpis, odpowiedziałeś na jego? Nie, podobnie w poprzedniej dyskusji z @Jimmy_Waldemar_Resiak, czy na jego rzeczowy wpis odpowiedziałeś?
NIE, dalej jechałeś z atakami personalnymi w moim kierunku co jasno pokazuje, iż z merytorycznością, jak i dyskusją na argumenty nie masz nic do czynienia... i ty bezczelu masz jeszcze względem mnie jakieś zarzuty?
Zakwalifikować cię jako trolla, bądź idiotę, to nobilitować cię, a nie obrażać, poziom jaki proponujesz swoimi postami jest znacznie poniżej mułu, więc pozwolisz, iż dalsze twoje wpisy będę traktować tak, ja na to zasługują.
Sikiem parabolicznym.
Hipokryzja, kłamstwa, manipulacje, wybióczość, ataki ad personam... to cały ty, i ty jeszcze chcesz komukolwiek cokolwiek zarzucać?
Hłe, diabeł w ornat się ubrał i ogonem na mszę dzwoni...
:)))

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 września 2018 o 4:38

K Klindal
-3 / 3

@jamachama
No i liczba minusów nie wzrosła, bo aby dwukrotnie zminusować, musiałbyś założyć multikonto. Zapewne to zaraz zrobisz, by ukryć fakt że wszystkie minusy pochodziły od ciebie.
Tak, odpowiedziałem - i to dwukrotnie - że rodzic powinien dbać o swoje dziecko. Jeśli to przeoczyłeś, to znaczy że nie czytasz ze zrozumieniem. Jako że w swojej wypowiedzi nie zawarłeś nic więcej poza obrażeniem, to nie mam co dalej odpisywać.
Na post @Antymonachomachia nie odpisałem, bo po prostu się z nim zgadzam i nie mam nic do dodania, a zająłem się pyskówką z tobą. W sumie szkoda, bo już dowiodłeś że nie jesteś zdolny do dyskusji na poziomie, w dalszym ciągu tylko wyzywając.

avatar jamachama
0 / 2

@Klindal Mulikonto... ? W poprzedniej dyskusji twoje wpisy miały po 12 minusów, ile tych kont musiał bym zakładać?
Cofam trolla, jesteś idiotą.
:)))

K Klindal
-2 / 2

@jamachama
Multikonto, by podwoić liczbę minusów przydzielonych wszystkim moim komentarzom jeszcze tej nocy. Nie sugeruję że wszystkie minusy jakie dostałem w ciągu ostatniego tygodnia pochodzą od Ciebie, choć większość od ludzi Twojego pokroju - co nie są w stanie dyskutować na poziomie bez wyzwisk.

avatar jamachama
0 / 4

@Klindal Nie osądzaj innych swoją miarą, a ze swoimi lewackimi pogladami wszędzie jesteś mniejszością, przyjmij to do wiadomości, podobnie jak to, iż mniejszość atakami ad personam większości nic nie narzuci.
Pisz komenty na poziomie, będą odpowiedzi na poziomie, a ty z tym masz poważny problem, hipokryto z LGBT.

K Klindal
-1 / 5

@jamachama
Spróbuj, choć przez przypadek, nie obrażać mnie w każdej swojej wypowiedzi. Niestety, jestem w zdecydowanej większości - bo zdecydowana większość ludzi jest w stanie zrozumieć czym jest wolność. Nawet najbardziej zagorzały katolik jest w stanie zrozumieć że Bóg dał ludziom wolną wolę i wolność wyboru - jak mu wytłumaczyć.
Ale takiemu fanatykowi jak ty, który zafiksował na punkcie "lewactwa" - mimo że lewakiem nie jestem - wytłumaczyć czegokolwiek jest bardzo trudno.
Piszę komenty na poziomie, przynajmniej dopóki sam swoimi wyzwiskami nie obniżysz go poniżej poziomu gruntu.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 września 2018 o 5:40

avatar jamachama
0 / 0

@Klindal Spróbuj choć raz, nie wyżyszać się, nie traktowac innych z góry, nie kłamać, nie manipulowac.
No tak... tylko wtedy musiał byś milczeć.
Uważasz, iż mniejszości LBGT jaką reprezentujesz, należą sie jakieś specjalne prawa i na siłę chcesz je egzekwować.
Nie należą się i nic nie ugrasz tupiąc nóżkami.
Wyżej wkleiłem kilka przykładów jak ty obrażasz innych, nawet tego nie skomentowałeś, uważasz iż masz prawo obrażać innych, bo... CO?
Lepiej nie oceniajmy poziomu twoich komentów, bo oscyluje wokół zera.
Absolutnego.

K Klindal
0 / 0

@jamachama
Jeśli uważasz, że według mnie LGBT należą się specjalne prawa - mylisz się. Jeśli już, to chcę by prawo nie uwzględniało takich rzeczy jak płeć, kolor skóry czy przekonania - bo to niczemu nie służy.
Możesz się już odpierwiastkować od mojej osoby?

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2018 o 19:12

avatar poganstwo
+2 / 4

@Impertynent Kolega widzę już wszędzie dostrzega LGBT... Ciekawe czy to wynik działania tej organizacji, czy paranoja

avatar Impertynent
-3 / 3

@poganstwo Wolę dmuchać na zimne :) Ciekawe, czemu koledze to przeszkadza?

avatar poganstwo
+1 / 3

@Impertynent Czyli paranoja...

avatar jamachama
0 / 4

@Impertynent Nie, demot dotyczy osób, które zwykłe ludzkie uczucia jak np, dobroć, czy bezinteresowność w sobie zabijają, byle by tylko w swoim środowisko nie uchodzić za frajera... szok?
To mówisz... ze dmuchasz?
Aha.

avatar Impertynent
0 / 0

@jamachama Wrzuciłeś wieloznaczny tekst, i fochasz się, że został inaczej zinterpretowany i użyty przeciw Twoim własnym słowom :D To mówisz, że kim chcesz zostać jak dorośniesz? :P

avatar Impertynent
0 / 0

@poganstwo Jak widać wyżej, to nie tylko moje skojarzenie. Ślepota, ignorancja czy czynne członkostwo?

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 września 2018 o 10:29

avatar poganstwo
0 / 0

@Impertynent Nawet mi nie przeszło przez myśl, że to może mieć jakiś związek z LGBT.
Może za dużo czasu poświęcasz tym ludziom i organizacją?

avatar Impertynent
0 / 0

@poganstwo Jeszcze szczegółowiej? Zobacz co napisał Klindal w pierwszym, tu, poście. Poświęcać czas? Niestety, za dużo ich wszędzie, więc ktoś musi.

avatar daclaw
0 / 0

@Impertynent Wszędzie, to znaczy gdzie konkretnie?

avatar Impertynent
0 / 0

@daclaw W mediach, na ulicach, pełnią wyższe stanowiska państwowe.

avatar poganstwo
0 / 0

@Impertynent "za dużo ich wszędzie" Może Ty wszędzie ich dostrzegasz bo jesteś kryptogejem?
"pełnią wyższe stanowiska państwowe" - idź pełnić takie stanowisko, kto Ci broni?
"na ulicach"- najlepiej żeby siedzieli w domu i się nie pokazywali bo jeszcze urażą Twoje delikatne uczucia XD
"w mediach" - tu akurat jest wszystko...

avatar Impertynent
0 / 0

@poganstwo Ciekawe spostrzeżenie z tym kryptogejem. Na szkoleniach bojówek LGBT polecają używać tego sformułowania jako argument w dyskusji? Słaby. Rusza tylko gimbazę. W sumie, najlepiej wyszedł Ci fragment o nie pokazywaniu się na ulicach. Z tym, że znów nie trafiłeś w sedno. Nie chodzi o uczucia a o żołądek.

avatar poganstwo
0 / 0

@Impertynent Przyznam że ostatnie zdanie mi się podoba.
I jestem przeciwny organizacji LGBTQWERTY, to poyeby.

avatar jamachama
0 / 2

@Impertynent Tekst jest jednoznaczny dla osób, potrafiących myśleć, wybacz iz kolejny raz za wysoko Cię oceniłem, jak widać @poganstwo nie miał najmniejszych problemów z prawidłową oceną tekstu.
Ciekawe dlaczego...
:)))
Na poważnie podpierasz sie jakimś lewakiem z LBGT jak Kindal, jest aż tak źle?
:)))

avatar Impertynent
0 / 0

@jamachama Nadal mocno obawiam się o Twoje bezpieczeństwo. Jeśli byś kiedyś spadł z poziomu swojego ego, nie przeżył byś upadku. Z tego powodu wciąż masz kłopoty z obiektywną oceną swoich własnych słów. Poważnie? Stawiasz poganstwo na poparcie swoich słów? Przecież żadnym postem nie poparł Twoich wypocin, tylko dyskutował na temat moich słów. Nawet tego nie potrafisz dostrzec? I jeszcze oznaczanie go w poście XD Potrzebujesz wsparcia? Jednak mam wyczucie co do poziomu adwersarzy, w przeciwieństwie do Ciebie :)

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2018 o 15:17

avatar jamachama
+1 / 1

@Impertynent Nadal mylisz mnie, z osobą widzianą w lusterku, ego i paranoje, to Twój znak rozpoznawczy.
Poważnie.
Stawiam na osobę, która potrafi czytać ze zrozumieniem, czego Tobie zarzucić nie mozna.
Hłeeee... Ty masz wyczucie co do poziomu adwersarzy, i wspierasz sie lewakiem z LBGT, mimo iż z nimi walczysz???
Nieustannie sprawiasz, iż uśmiech pojawia się na mej twarzy.
Dziękuję.
:)))

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2018 o 15:28

avatar Impertynent
0 / 0

@jamachama Dokładnie :) Bo widzisz, ten, jak go nazywasz" lewak", ma więcej klasy, niż Ty kiedykolwiek będziesz miał :D

avatar jamachama
+1 / 1

@Impertynent A jak Ty nazywasz osobę, która broni mniejszości seksualnych, prawicowiec?
:)))
Co Ty jeszcze nie wymyślisz tylko po to, by swoja kolejną wtopę zamaskować.
:)))
Tak trzymać.
:)))
Klasa... czy osoby nie posiadające umiejętności czytania ze zrozumieniem, mogą mieć klasę?
Tak, w swoich marzeniach.
Śnij dalej.
:)))

avatar Impertynent
0 / 0

@jamachama Dostarczyłeś swoim demotem, argumentów wszystkim tym, których nazywasz lewakami. Od mniejszości seksualnych, przez ekstremalnych modyfikatorów, do pedofili, a mnie mówisz o wtopie XD Nie no, przeszedłeś samego siebie i zrobiłeś mi dzień XD

avatar czacknoris
+2 / 2

szkoda słów komuna tego nie pojmie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Symulakr
0 / 0

Czyli jedno wynika z drugiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar daclaw
0 / 2

Pierdy. Ludzie z naprawdę pięknym wnętrzem, którzy popychali do przodu światową kulturę, sztukę i naukę, jakoś nie mieli takich problemów i swoje zdziałali. A żyli nierzadko w znacznie gorszych czasach.

Prawda jest taka, że 99% ludzi to przeciętniacy, którzy nie mają czego w sobie zabijać, bo zwyczajnie nie mają żadnej "wartości dodanej".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Impertynent
-1 / 3

@daclaw Mylisz się w jednym. Te 99% ma wartość dodaną. Ta wartość to to, że potrafią się jednoczyć. To nie jednostki zlikwidowały niewolnictwo. To nie jednostki wypieprzały kolejnych najeźdźców. To nie jednostki w rodzaju Bolka, Michnika, Geremka wyrwały się z pod skrzydeł ZSRR. Ten 1% jest niczym, bez tych 99.

avatar KulturaOryniacka
0 / 0

@Impertynent ale ktos musial stworzyc koncept ktory te tlumy porwal. I tak, masy ida za liderem, taka jest natura naszego gatunku.

avatar Impertynent
0 / 0

@KulturaOryniacka Idee mogą tworzyć również grupy ludzi. Umówmy się, jedni nic nie zrobią bez drugich.

avatar ~Yoanne
0 / 2

Abstrahując od dyskusji pod demotem, ja patrząc na zdjęcie chłopca z napisem "KRETYN" na czole i łącząc z tym zdjęciem tekst "To nie społeczeństwo nas niszczy, to my sami zabijamy to co w nas najlepsze, aby się do niego dostosować" mam wrażenie, że demot ma na celu stwierdzenie, że jak ktoś maltretuje dziecko wyzywając je od najgorszych, to wina tego dziecka, że jest stłamszone i nieporadne, niepewne siebie, także coś w tym demotywatorze nie halo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem