Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
209 226
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar rafik3001
+3 / 7

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdrtstetgtr
0 / 0

A Arrinera? (o ile jeszcze istnieje)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xmen1
+6 / 10

Zaprezentowała samochód czy zaprezentowała slajdy o samochodzie? Takie firmy powstają chyba wyłącznie po to, aby wyłudzić dofinansowanie. Tak jak te inne Syreny i Arrinery...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanuszTorun
+6 / 6

Nawet jeżeli taki samochód będzie (lub już jest) produkowany, to
czy produkcja samochodu, na który w Polsce będzie 10 chętnych, no może 100,
to jest wskrzeszenie polskiej motoryzacji?
I jeszcze Autor, o ironio, napisał "... bez porywania się z motyką na Słońce".
Bez porywania się z motyką na Słońce, to powinien być samochód dla milionów, no może dla dziesiątek tysięcy odbiorców. Coś na poziomie VW Golfa, czy Opla Astry, Forda Focusa, ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
+1 / 1

@JanuszTorun No właśnie czekam na auto za które nie będzie trzeba wywalać ponad 150k i by było dostępne dla rodaków, możliwie produkowane przez rodaków i możliwie wysokiej jakości. Możliwie na polskich częściach ale tu się boję zapytać bo nikt chyba nie produkuje takowych ;P taniej iść do niemca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ge
+1 / 11

Idea samochodu narodowego w tych czasach nie ma żadnego sensu , rynek jest wypełniony po brzegi, nowy samochód można kupić coraz taniej, wiadomo producenci konkurują. A polacy tworzą kolejny raz jakieś nijakie auto wątpliwej jakości, które jedyne co ma wspólnego z polską to nazwa "Warszawa". Dajcie sobie już spokój, nie brandzlujcie się bo wiadomo jak to się kończy, za dwa, trzy miesiące każdy o nim zapomni a firma upadnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fdsgdsg
+3 / 5

Kolejny fejk i wałek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pogorzelec
+3 / 5

Pewnie też uwierzyłeś w milion polskich samochodów elektrycznych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~trleo4
-2 / 2

o Toyocie też kiedyś mówili, że to złom i się nie przebije. Ba, to samo kilka lat temu było z Hiundaiem i Kijankami. Gdyby zrobili coś dobrego, dla ludu, to jakieś szanse by miało. Produkcja luksusowych marek opiera się... o markę. A Warszawa czy Syrena może by uważana za taką chyba jedynie w Polsce. Lepiej by naklepali zmodernizowanych maluchów i polonezów. Szmelce typu Tata czy Łada faktycznie nie dały rady, ale może Warszawa Kombi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samodzielny68
0 / 0

Kiedy wyprodukują i sprzedadzą - nie pół miliona ale chociaż pięćdziesiąt sztuk - to będzie miało jakiekolwiek znacznie.
"Następnie Polacy oduczyli się wykrzykiwać na cały głos, co to oni mają zamiar zrobić i co to oni kiedyś zrobią – przekonali się bowiem, że to nikogo nie trwoży, ich samych zaś ośmiesza i przynosi szkody realne" - to dalej jest fantastyka, niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2018 o 8:35

I immonikus
0 / 0

To się nazywa rozmach projektanta... Tył od Bentleya Continental GT łącznie z drzwiami i tylnymi szybami, przednia maska od Panamery, światła przednie od Seata - nowatorstwo pełną gębą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+2 / 2

@immonikus
A pod maską Ford Mustang.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bb
+3 / 3

i kto to kupi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vaerther
0 / 2

Polskie w tym aucie jest tylko chciejstwo i życzeniowe myślenie, że ma szanse.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+1 / 1

Poskładać z gotowych komponentów jednostkowy "super samochód" to, wbrew pozorom, nie jest nie wiadomo co. Wystarczy grupa pasjonatów. Z super motocyklem to nawet pojedynczy pasjonat sobie poradził:

https://pg.edu.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/hWGncmoQv7K0/content/motocyklem-naukowca-z-pg-zachwyca-sie-swiat

Prawdziwe wyzwanie to zaprojektowanie i wdrożenie do seryjnej produkcji najzwyklejszego samochodu średniej klasy, który będzie popularny, wraz z siecią serwisów, wsparciem w częściach zamiennych, itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
+1 / 1

@daclaw masz rację. Mały prztyczek- chciałbym aby wyprodukowano auto osobowe, co bez serwisu obejdzie się przez 5 lat lub po 150 tys. km. ( nie mówię o olejach itp. sprawach użytkowych). Dlaczego nadal potrafią budować ciężarówki co pierwszą naprawę widzą po 650 tys. km ( sprzęgło lub turbina), gdzie te pojazdy robią naprawdę ciężką robotę, a zwykła osobówka na serwis potrafi wjechać kilka razy przed upływem gwarancji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lachimovic
0 / 0

Dlaczego przypomina mi to Lagunę III GT

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonAlbertino
+1 / 1

Chińczycy mając niewyobrażalnie większe środki zarówno finansowe jak i technologiczne nie próbują wejść na rynek z nowymi markami, a wykupują już istniejące (całe volvo oraz ponad 10% mercedesa). I to jeszcze próbują uderzać w segment samochodów sportowych, nie mając nawet w tym sporcie żadnych osiągów. Już widzę masę ludzi którzy mając do wyboru Mercedesa, BMW, Alfę, Lexusa czy wiele innych samochodów postanawia jednak kupić niszowy samochód z jakiegoś małego, nikomu nie znanego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

Mam nadzieje, ze to RWD bo inaczej guzik z pętelką z tego będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fsdfdsfsdf
0 / 0

Tył ma koszmarny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek1212s
+1 / 1

taaa
auto na bazie forda mustanga gdzie ford o niczym nie wie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
0 / 0

Auto jest, nie owijając, brzydkie. Znów widać, że projektował je jakiś designer student albo co gorsza inżynier. Jak chce się wystartować z takim produktem to już samo zaprojektowanie wyglądu zewnętrznego trzeba powierzyć komuś, kto się na tym zna i coś już zaprojektował bo potem wychodzi taki quasimodo jak ten.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2018 o 21:36

D daclaw
0 / 0

Uważam, że mody Syren i Warszaw, które można spotkać na zlotach, bywają o wiele ciekawsze, mają równie dobre komponenty i osiągi, a przynajmniej zachowują coś z oryginału.

A to jest jak nowe Romety i Junaki made in China.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bubinsky
0 / 0

Ni wypiął nie przypiął taki samochód. Sądząc po sylwetce to nie jest samochód rodzinny, czy ogólnie dla "typowego Kowalskiego" (tylko 2-drzwiowy + prawdopodobnie mały bagażnik, nie mówiąc wogóle o możliwości podpięcia haka holowniczego) za to na luksusowy wóż sportowy to 420 km i 280 km/h to trochę niewiele współcześnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~V8
0 / 0

Ale w czym problem?! w wawce słoiki zapi#rdalają na wysokich obrotach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdfgh2
0 / 0

Rany ale to auto szpetne. Polska motoryzacja nigdy się już nie podniesie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem