@pawelkolodziej @Eduardo Akurat kto jest właścicielem sklepu nie ma tu najmniejszego znaczenia. Jeśli na dany towar nie ma nałożonych jakichś ograniczeń, np. wiekowych, pozwolenia itp., a klient spełnia wszystkie warunki do nabycia go (ma kasę i spełnia warunki nałożone w ograniczeniach), to nikt nie ma prawa odmówić mu sprzedaży tego towaru, bez względu na własne i cudze przekonania. Tak to w każdym razie wygląda w teorii według obowiązującego prawa w przypadku sklepów i punktów usługowych, bo prywatnie, to możesz nie sprzedać komuś np. swojego samochodu, bo ma pryszcza na czole, albo śmierdzi mu z japy.
@ge PO i KOD nawet nie udają, że to właśnie ich cel i sami wychodzą z hasłami w tej tematyce na swoich spotkaniach. W parlamencie europejskim głosują przeciw Polsce, Polakom i jej sojusznikom. Wypowiadają się przeciw Polsce i to w międzynarodowej skali, oczerniają ją i proszą zagraniczne kraje o najazd na Polskę. Próbuj ich bronić dalej.
@miksus Bo "o polsce mówi się dobrze albo wcale", dobrze że są ludzie w sferze politycznej którzy nie wyznają tej zasady i ma dla nich znaczenie prawda i dobro narodu a nie wybielanie się za wszelką cenę jak PiS przez TVP. Swoją drogą to PiS też donosił na polskę po przegranych wyborach. Ja tu nikogo nie bronię tylko stwierdzam fakty.
@ge Jakoś nie przypominam sobie żeby PIS szkalował Polskę za granicą. Właściwie to PO robiło to nawet za swoich rządów demonizując wszelkie protesty i pacyfikując je siłą. Teraz nagle każdy może sobie strajkować i nic mu nie robią nawet jak odwalają takie głupoty, że szkoda gadać.
Na TVN jak ktoś powiedział ACTA2 to mu zabronili mówić. No, bo wiadomo, że PO głosowało przeciwko woli Polaków. Zresztą cały czas tak robią.
To nie chodzi o mówienie dobrze lub wcale, problem jest w tym, że demonizują i z premedytacją próbują tworzyć problemy, których nie ma i przedstawiać je na międzynarodowej skali. Jak to jest, że w innych krajach rozwalają miasta, gwałcą, wycinają lasy, łamią prawo narodowe jak i unii europejskiej i jest spoko a w Polsce PO i KOD szuka problemów, żeby tylko ją oczernić i demonizować najgłupsze rzeczy.
Za rządów PO to właśnie PO było największym problemem i teraz gdy odsunęli ich od koryta to dalej oni są największy problemem. To nie jest przypadek.
I nie jestem za PIS.
@dariuszkrzyzowiec Ta ciekawe czy Ci domorośli obrońcy KON-STY-TU-CJI przeczytali chociaż 10 % tego dokumentu :D - coś czuje że nie :P ale to nie przeszkadza być im wybitnymi jej znawcami i obrońcami. Straszne tępaki.
W zasadzie takie same wywieszki powinny sie znajdowac na wszystkich basenach, kinach, restauracjach i teatrach. I kazdy kto jest zwolennikiem niedzieli niehandlowej powinien miec zakaz wstepu do tych miejsc w niedziele.
@pochichrana inaczej na to spojrzysz gdy skończysz swoje hobbystyczne studia i z tytułem magistra politologii będziesz siedzieć w niedzielę 12 godzin na kasie.
@~zadumana wyobraz sobie ze mialam w zyciou etap gdy pracowalam na kasie.. mialam tez etap gdzie pracowalam w systemie 24/7/365 ... kazda praca jest na swoj sposob meczaca i ciezka. A ty myslisz ze po ile godzin pracuja kelnerzy czy pracownicy basenu ? Myslisz ze im sie chce uzerac z klientami ? Światło czy telewizje to chciałoby się miec 24/7 ale nie obchodzi Cię to, ze ktoś musi pracować byś ty mogla sobie seriale aparokumentalne poogladac jak "Dlaczego ja" .. kazdy ma ciezko... kazdy pracuje ... jak masz pracujaca niedziele to w tygodniu masz wolne. Ja to szczególnie odczułam przy okazji remontu. Po pracy po 19 musialam jechac do sklepu i na szybko ogladac i wybierac... podczas gdy moglabym zrobic to spokojnie w niedziele i objechac kilka sklepow. Wyobraz sobie ze pracownik kina czy restauracji czy chociazby wspomniany przez @pawelkolodziej kierowca autobusu, tez maja rodziny i tez chcieliby miec wolne. A jednak o nich nikt nie wpsomni,.. bo tym, ktorym w tak niesprawiedliwy sposob dali wolne niedizele, chetnie korzystaja z pracy innych w tym dniu.
@zadumana Czyli twierdzisz, że po skończeniu tych studiów i zatrudnieniu w markecie osoby zazwyczaj mówią "o kurczę, dobrze że mam wolne niedziele, a nie poniedziałki, bo w niedzielę zarobiłbym ustawowo więcej i byłbym bogatszy, a ja nie chcę być bogatszy, bo już jestem tak bogaty, że nie mam co robić z kasą"? :D
@pochichrana "pracowalam w systemie 24/7/365" Czy ty sobie zdajesz sprawę jakiego kleksa w gacie zrobiłaś pisząc takie bzdury? Pracowałaś 24 godziny 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku? Czyli miałaś wolne co 4 lata 29 lutego? Zmocz sobie główkę w zimnej wodzie bo od pracy ciągłej ci się przegrzała.
@Paszeko, czy ty naprawdę nie potrafisz się domyślić, że chodziło jej o to, że nie miała typowo wolnego tylko musiała być na zawołanie w pracy, nawet w wigilię albo inne święta?
@Paszeko własnie tu wyszla twoja ignorancja... System 24/7/365 oznacza ze w mojej pracy ktos musiał być zawsze. Oznacza to, ze pracujac na pełen etat ( akurat zmiany 12h tam były) raz wypadła praca w ciagu dnia a raz na nocke. Pracowało się w świeta i inne dni ustawowo wolne od pracy, w zależności od tego jaka zmiana Ci wypadła. W takim systemie pracują chociażby pielegniarki.. Radze sprawdzić zanim się zrobi z siebie pośmiewisko.
@pochichrana Nie kobieto, napisałaś "pracowalam w systemie 24/7/365" Nie ma takiego systemu. Są systemy pracy ciągłej, 12/24, trzy, cztero, pięciobrygadowe. NIE MA SYSTEMU takiego jak opisałaś. Nadajesz się widocznie tylko do takiej pracy jak rzadko kto.
@paszeko Moja mama pracuje 24/24 czyli doba w pracy, doba w domu (w teorii, bo trzeba doliczyć czas dojazdu), siedem dni w tygodniu (w sensie, że nie ma znaczenia czy to weekend czy nie) i przez cały rok. Nikt nie patrzy na to czy są święta czy nie.
Ojciec z kolei jest kierowcą "tira", wraca tylko na weekend raz na trzy tygodnie i w ciągu tych dwóch dni musi odpocząć i zrobić zakupy na kolejną trasę. Zabranie niedzieli (dzień, w którym najłatwiej było zrobić zakupy) jest po prostu debilny. Czasem wraca dopiero w sobotę, zamiast w piątek wieczór i zazwyczaj wybywa z domu w niedzielę w nocy. Zamiast odpoczywać już w sobotę wieczór, trzeba szybko się ogarnąć, żeby lecieć na zakupy bo ktoś sobie wymyślił, że lepiej nam będzie bez handlowej niedzieli ;/
@pochichrana Nie no, twoja mama pracuje w Zimbabwe? Poczytaj kodeks pracy ile godzin na dobę można pracować, jak wygląda okres rozliczeniowy i CZAS PRACY w tygodniu, ile może być godzin nadliczbowych w roku itp. https://gratka.pl/regiopraca/portal/prawo/ustawy/kodeks-pracy-dzial-vi-czas-pracy-81 Ojciec jeździ TiR-em to go zapytaj ile godzin może jechać i ile po tym czasie ma odpoczywać. Ty się rzeczywiście nie ogarniasz jakie głupoty piszesz.
Skończ pisać te debilizmy bo mi monitor się od tego wygina. JEDYNYM sensownym wyjaśnieniem, że piszesz prawdę, jest to że twoi rodzice pracują na czarno bez umowy i ich pracodawca ma Kodeks Pracy (który jest najważniejszą ustawa po Konstytucji) głęboko w poważaniu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
23 września 2018 o 0:39
@bialyaniol95 Nie no, twoja mama pracuje w Zimbabwe? Poczytaj kodeks pracy ile godzin na dobę można pracować, jak wygląda okres rozliczeniowy i CZAS PRACY w tygodniu, ile może być godzin nadliczbowych w roku itp. https://gratka.pl/regiopraca/portal/prawo/ustawy/kodeks-pracy-dzial-vi-czas-pracy-81 Ojciec jeździ TiR-em to go zapytaj ile godzin może jechać i ile po tym czasie ma odpoczywać. Ty się rzeczywiście nie ogarniasz jakie głupoty piszesz.
Skończ pisać te debilizmy bo mi monitor się od tego wygina. JEDYNYM sensownym wyjaśnieniem, że piszesz prawdę, jest to że twoi rodzice pracują na czarno bez umowy i ich pracodawca ma Kodeks Pracy (który jest najważniejszą ustawa po Konstytucji) głęboko w poważaniu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 września 2018 o 0:43
@paszeko No ale że kodeks pracy w tym kraju jest nieczęsto przestrzegany to ty wiedz, to raz. Dwa - są zawody, w których takie zmiany są normalne i jest to dozwolone. Zakaz handlu w niedziele nie służy nikomu i każdy o tym wie, zwykłe utrudnienie, bo na przykład pracownicy sieciówek siedzą w sobote do późnej godziny by chociaż parę godzin pracy, którą wykonali by w niedziele(sprzątanie, przygotowanie miejsca na towar w poniedziałek etc.) przerobić, a taki tata bialegoaniola musi specjalnie zapierniczać po zakupy w sobote wieczorem, no ale niedziele wolna hurr w niedziele siem nie pracuje durr XD Gówno prawda, bo w zakładach pracy się pracuje. Policjanci, strażacy, lekarze pracują... No ale to przeciwnicy niehandlowych niedziel są idiotami, co? Powiedz jedno, cieszysz ryj z niehandlowych niedziel? Fajnie jest, co? :) Lubisz niehandlowe niedziele. Jest miło i fajnie, władza dba o nas, co nie? ;) =] ;P Broń wolnych niedziel! Ale broń ich, są fantastyczne, tylko ci idioci tego nie rozumieją!!!
@exexterminator Ryj to oczywiście ma twoja stara. Tak, cieszę się z niehandlowych niedziel, bo jest spokojnie na mieście i będący w zakupowym amoku przygłupy nie pędzą na zbity pysk samochodami. No i mam w dupie czy ktoś zdąży zrobić zakupy czy nie. Nie żyjemy na pustyni. Jeśli jej tatuś, którego tak kocha nie jest w stanie zrobić zakupów, to dlaczegóż ta kochająca córeczka nie pomoże tatusiowi i nie zrobi mu zakupów? No tak, ona pracuje 24/7/365. Przestańcie pieprzyć bzdury. Jeśli jakiś pracodawca nie przestrzega Kodeksu Pracy, który przypominam jest USTAWĄ, to od postawienia go do piony jest Sąd Pracy. Oczywiście w sieci każdy jest bohaterem, ale postawić się pracodawcy i oskarżyć go to już panienka się boi.
@Paszeko chyba pomyliles osoby... bo o tacie to nie ode mnie było.. a ty ksiegowym jestes czy co ze tak sie czepiasz slow ?? U nas w pracy mowilo sie wlasnie tak i wiekszosc osob nie ma problemu ze zrozumieniem o co chodzi, a ty jak nie rozumiesz to wystarczyło zapytać...
Ale wytłumacze pustej głowie raz jeszcze... 24/7/365 oznacza ze Serwis jest swiadczony na okrągło więc zmianę dostaniesz taka jaka ci wypadnie. Moze wypasc rano... w nocy.. w tygodniu lub weekend lub w swieta bozego narodzenia czy sylwestra... U nas były to 2 zmiany akurat.. dzienna i nocna.. tyle...
Poza tym jestes hipokryta, bo niedziele wolne od handlu sa cacy.. ale zeby tak dodatkowo były wolne od kin restauracji, basenów, hoteli, srodków komunikacji masowej to juz szanowny Pan przeciwny prawda ? A dlaczego nie pojsc o krok dalej i pozwolic na nie pracowanie elektrowni, wodociagow czy gazowni. Wode mozesz sobie do butelek wlac a bez pradu da sie przeciez przezyc 1 dzien.. to nic takiego...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 października 2018 o 0:28
@pochichrana Jesteś bardzo ograniczona skoro porównujesz pracę elektrowni z pracą sklepu. Uważasz, że można sobie wyłączyć i zamknąć elektrownię. Poszukaj sobie w sieci określenia BLACKOUT i jakie są skutki wyłączenia elektrowni na dużym obszarze, a takie coś proponujesz. Wyłączenie elektrowni w Polsce to byłaby KATASTROFA porównywalna z wybuchem wojny. Jeśli zamknięcie sklepów miałoby się do tego porównywać, to tak jakby porównywać gdy spalił ci się kotlecik na patelni do pożaru np Chicago w 1871 r. Gratuluję wielkiego rozumu.
@azareel słownik ortograficzny możesz kupić w sklepie internetowym każdego dnia, nawet w niedzielę.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 października 2018 o 19:18
pochichrana Jesteś bardzo ograniczona skoro porównujesz pracę elektrowni z pracą sklepu. Uważasz, że można sobie wyłączyć i zamknąć elektrownię. Poszukaj sobie w sieci określenia BLACKOUT i jakie są skutki wyłączenia elektrowni na dużym obszarze, a takie coś proponujesz. Wyłączenie elektrowni w Polsce to byłaby KATASTROFA porównywalna z wybuchem wojny. Jeśli zamknięcie sklepów miałoby się do tego porównywać, to tak jakby porównywać gdy spalił ci się kotlecik na patelni do pożaru np Chicago w 1871 r.
Następna sprawa. W szpitalach, na policji czy w wodociągach ludzie pracują na dyżurze to znaczy że nie ma pełnej obsady. Praca w sklepach w niedziele nie powoduje zmniejszenia odsady, a czasem wręcz przeciwnie. Gratuluję wielkiego rozumu.
@azareel słownik ortograficzny możesz kupić w sklepie internetowym każdego dnia, nawet w niedzielę.
@bialyaniol95 Poszukaj sobie w KODEKSIE PRACY, który jest po Konstytucji najważniejszą Ustawą, jakie są dopuszczalne normy czasu pracy, jak wygląda okres rozliczeniowy czasu pracy. Jeśli twoja matka pracuje w innym systemie niż jest dopuszczony prawnie, to pracodawca popełnia przestępstwo. Poza tym, czy ty naprawdę myślisz, że ludzie pracujący 8 godzin na dobę nie tracą czasu na dojazdy? Tylko TWOJA MAMA traci czas, bo pracuje 24 godziny? No proszę cię...
Jesli twój ojciec nie może zrobić potrzebnych zakupów, to może TY jako taka troskliwa córeczka mu te zakupy zrobisz? Chyba że też pracujesz non stop 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu 365 dni w roku (a co 4 lata 366 dni w roku)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 października 2018 o 19:32
Małpują obce nacje,czerpią wzorce z angoli,szwabów i innych,ale jak wprowadza się prawo takie jak u nich to nagle każdemu odwala i nie podoba się zamknięty sklep...."bo zrobiły to pisiory"! Karawana idzie dalej i dobrze.
Klauzulę sumienia jak najbardziej popieram - jeśli mordowanie nienarodzonych dzieci jest dozwolone, to chociaż nie zmuszajmy do tego lekarzy, którzy chcą leczyć, a nie zabijać. Jeśli chodzi o zakaz handlu w niedziele - jestem przeciwko, bo to naruszenie wolności, ale uważam, że sami powinniśmy zadbać o to, żeby wszystkie potrzebne artykuły kupić w pozostałe dni tygodnia i dać odpocząć pracownikom w niedzielę. A co do sprzedawcy ze zdjęcia - ma prawo nie obsługiwać PiSowców, jeśli to jego własny sklep albo umowa z szefem nie zabrania mu tego, ale popieranie KOD-u i sprzeciw wobec klauzuli sumienia są po prostu idiotyczne.
@ookulary "eśli mordowanie nienarodzonych dzieci jest dozwolone, to chociaż nie zmuszajmy do tego lekarzy, którzy chcą leczyć, a nie zabijać" coś mi umknęło? myślałem że aborcja na życzenie w polsce jest nie legalna.
@ookulary Nie chcesz mieć w pracy takich 'problemów moralnych'? Nie zostawaj ginekologiem. Co następne, muzułmanin zatrudni się w mięsnym i odmówi Ci podania szynki bo to złe i brudne mięso, a Ty mu przyklaśniesz? Nikt mu nie kazał zatrudniać się akurat w mięsnym, widziały gały co brały.
Mam iście przebiegły plan. Zrobiłbym zakupy w takim sklepie, a odbierając produkty powiedziałbym że jestem sympatykiem pis. Czy uroczy pan, zatrzymałby mnie przy wyjściu? BTW nie jestem niczyim sympatykiem, jedni to złodzieje, drudzy socjaliści, czyli w sumie też złodzieje. A taka karteczka jest tylko dla reklamy, niczego więcej.
A jak ateista chce pochować dziecko na Katolickim cmentarzu to co? Zabronić mu? Nie spotkałem się z takim zachowaniem. U nas nawet ateiści chowają bliskich na katolickich cmentarzach.
@preczzglupota problem jest taki ze ateista nie ma bardzo ma wybor. Zarowno ja jak i moj tata chcemy byc paleni ale nie chowani. Jak dla mnie moga nasze prochy to i w kiblu spuscic, zadna roznica.
W razie smierci rodzicow, jedyne co mi zostanie to wywiezc ich do Czech, tam nawet prochów nie musisz odbierac. Trumna wjezdza do pieca i do widzenia, koniec ceremoni. Szybko i bez problemowo.
W przeciwieństwie do jełopów w takich koszulkach, jełopy popierające PiS się nie wyróżniają. Więc nie ma możliwości weryfikacji, a co najwyżej jakiś pisior mu ukradnie parówki, by go ukarać za poglądy :P
Zresztą z tego co udostępnił ktoś w komentarzu, to widzę, że sieć go ostudziła :D
Jeśli ludzie są karani za to, że nie chcą udostępnić pokoju hotelowego homoseksualnej parze albo drukarnia zostaje postawiona przed sądem, ponieważ nie chce drukować zboczonych treści organizacjom LGBT, to pojawia się pytanie- dlaczego ten facet nie miałby zostać postawiony przed sądem i zmuszony do tego, aby obsłużyć wyborców PIS-u?
A ja na to, że ludzie z takimi koszulkami, banerami itp powinni dostawać na start naklejkę z napisem "PRO" do naklejenia na pierwszy człon, dziwne że nikt jeszcze nie wpadł aby pokazać tym komunistom gdzie ich miejsce!
co ja na to? - byłem ostatnio w Austrii - wielkie centra handlowe w niedziele pozamykane na 10 spustów. przykładowo IKEA czynna pon-pt, w sobotę tylko 9-18. a u nas... - zrobili niedziele niehandlowe, to wielkie oburzenie i skandal. a sieci handlowe pracowników ciągają w sobotę do 23 i w poniedziałek od 2 w nocy... patologia - dopóki nie zmieni się "stan umysłu" niektórych ludzi, nie ruszymy do przodu
@znany27 nie nalezy brac zlych nawykow od innych.. tym bardziej ze Ci sami co chca zamkniecia centrow handlowych, jednoczesnie bardzo chetnie korzystaja w wolny weekend z kin, basenow restauracji lub jada sobie do jakiegos pensjonatu, gdzie obsluguje ich ktos, kto w weekend pracowac musi. Nawet ogladajac telewizje, czy robiac sobie herbate, to tam po drugiej stronie ktos pracuje aby byl prad czy tv.
Taa, w całej Europie niedziele są z zakazem handlu - tyle że w Niemczech debatuje się nad wycofaniem się z tego pomysłu, na Węgrzech podobnie, nie wiem, jak w Austrii. Tylko durny Polak jak zwykle 10 lat za Europą i dopiero teraz wprowadza u siebie to, na czym inni już się przejechali. Zakaz handlu w niedzielę to skretyniały pomysł politycznego kleru, który doprowadził do sytuacji, w której JA nie mogę czegoś kupić w sklepie, bo JEMU (wierzącemu) zabrania tego religia.
@Paszeko A slyszałeś kiedys o czyms takim jak szabat? Nie rozchodzi sie konkretnie o zakaz kupowania. Rozchodzi się o to, ze bog dnia siodmego ODPOCZYWAL, a ludzie zap*erdalają w pracy zamiast odpoczywac. Zacznij Ty uzywac mozgu w koncu...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 września 2018 o 3:24
@Paszeko Nie mam luk w wykształceniu, a szabat obowiązuje od zachodu slonca w piatek do wschodu w niedziele... Poza tym odpowiadałem tylko na Twój zarzut braku związku religi z zakazem handlu. Druga sprawa, to, że kosciół katolicki przesunął sobie dzień święty z soboty na niedziele to nie moja wina, natomiast sens pozostaje ten sam tzn. SIÓDMEGO DNIA BÓG ODPOCZYWAŁ. Skoro nie zrozumiałeś wcześniej to wyłożyłem Ci to najprościej jak się da.
Dziadek jest śmieszny,PIS poszedł na reke takim dziadom, zamykając duze zagranicze sklepy konkurencji i jeszcze bydle płacze. Niech dziadyga napisze ile wzrosły mu obroty dzięki temu.
Powyższy przykład pokazuje że w naszym kraju nic nie zmieni się na lepsze. Ludzie są tak ogłupieni że wystarczy im powiedzieć lub pokazać cokolwiek w telewizji i poszli by w ogień sądząc że robią słusznie. I nie odnoszę się do konkretnej grupy ale do ogółu który co 4 lata idzie głosować za "mniejszym złem" albo "lepszą zmianą". Ludzie są dy****i równo przez wszystkich jacy rządzili w tzw "Wolnej Polsce" i większość z nich po wyłączeniu dostępu do mediów nie wiedziała by co ma myśleć na określony temat.
Ten sklep, to kawałeczek niepodległej Polski w pisowskim PRL-bis. Patrioci, katolicy z sekty smoleńskiej pewnie wybiją mu szyby i przebiją opony, a zreformowany prokurator orzeknie niską szkodliwość, albo brak znamion.
Nie sporej. Az tak nie dodawać PIS OWI zwolenników. To raptem 5.5 mln w całej Polsce. Czyli jakieś 20% wyborców. Przy założeniu, że di sklepu chodzą tez nieletni to spadek na poziomie 5-8% nie jest aż tak szkodliwy. A może zachęci kogoś pi sąsiedzku by właśnie tam robić zakupy. Na złość miłośnikom "dobrej zmiany".
@mrok15 Janusze i Grażyny są dość charakterystyczne.Widziałeś ten film w którym można było się poczęstować jabłkiem a ci lecieli i brali po parę kilo? Stawiam wszystkie pieniądze że głosują na pis
@pawel31ns A ja postawił bym kase na to, że wśród tego motłochu znaleźli by się w takiej samej mierze zwolennicy pisu, po, kodu i innego scierwa politycznego. Bo to, że pakowali sobie pełne torby nie wynika z poglądów politycznych, a z zupełnie czegoś innego.
Popieram w 100% wszyscy popierający zakaz handlu w niedzielę, powinni mieć totalny zakaz korzystania z dosłownie wszystkiego. Gdyż idąc ich komunistycznym rozumowaniem - wszystkim po równo :)
jestem sympatykiem PIS lecz nie zatwardziałym i za wszelka cene ! (jedyna droga to dobro polski a nie mend PO-PISOWSKICH) i choc dałem plusa uważam że nie tędy droga ,cała sytuacja powinna byc ponownie przemyślana bo w innym wypadku sympatycy PO na emeryture beda szli dopiero po 67 latach pracy !!!
Bardzo dobre. Pederaści nie muszą obsługiwac katoli a katole pederastów. To jest właśnie wolny handel że można obsługiwać kogo się chce. Mam firmę i mogę splajtować a mogę robić interesy ze wszystkimi albo z wybranymi bo to moja firma.
"Sklepy Żabka są prowadzone przez ponad 3,5 tys. franczyzobiorców, którzy niezależnie zarządzają swoimi placówkami. Charakter naszej współpracy nie odnosi się do ich poglądów politycznych. Bez wątpienia sklep nie jest miejscem do organizowania happeningów politycznych, na co zwrócimy uwagę franczyzobiorcy. Komunikat został zamieszczony w sklepie bez naszej wiedzy i zgody. Niedopuszczalne jest sugerowanie dyskryminacji jakiejkolwiek grupy klientów. To stoi w sprzeczności z ogólnymi zasadami naszej umowy z franczyzobiorcą. Dlatego obecnie analizujemy jakie kroki powinniśmy podjąć w związku z tym zdarzeniem."
Szkoda, że mnie tam nie było...
Nabrałbym pełen wózek zakupów, podszedł do jego kasy i powiedział:
"Przykro mi, że mnie nie obsłuży. Życzę zatem powodzenia przy odkładaniu tych produktów na miejsce. Życzę miłej pracy, dziękuję, do widzenia!"
To ajent żabki więc wolne niedziele są dla niego lepsze od dni w tygodniu bo ma duże obroty. Natomiast kodziarz jest tępy i tego nie rozumie. Po drugie ma ból du. py bo sam musi stać w niedzielę. Po trzecie niech się Żabka dowie że ajencik nie sprzedaje...
Stary kawaler z Zoliborza wprowadza wg. swojego widzimisie, ustawy, ktore zmieniaja nam wszystkim życie, pislamisci kleszcza jak dzieci, jeden czlowiek protestuje-pislamistom odwala. Raczej zadajcie sobie pytanie, dlaczego umozliwiono Zabce prace w niedziele niehandlowe. Mowiac inaczej, dlaczego ich dopuszczono do zdzierania z nas kasy.
Jego sprawa, ale to jest niezgodne z prawem. Ze względu na klauzurę sumienia złożyłbym skargę, żeby wyeliminować kolejnego sympatyka którejkolwiek z mainstreamowych partii
Taki człowiek to jest pozostałość PO, który tak jak POlitycy mają szlam tam gdzie normalny człowiek ma głowę. A ta koszulka to już lepiej nie pytać, ja odczytałem z niej taką formułkę - "KOŃ TY, TUK JA" i tak to wygląda :-)
A ja pracuję w niedzielę w hucie szkła i jakoś to nikomu nie przeszkadza jak idę do pracy w niedzielę to czemu do k..wy nędzy tylko sklepikarze mają mieć wolne.
Odkąd nasi siatkarze zaczęli grać podczas MŚ w Bułgarii na trybunie siedzieli sobie "obrońcy "konstytucji.?.czy polityka musi być wszędzie nawet poza granicami naszego kraju?!!! Gdyby to odbywało się w Polsce nie wiem czy by ich wpuscili na halę! !
Toż to jego sklep i może sprzedawać komu chce. No chyba że towar chcą kupić homoseksualiści. To co innego.
@wladek1 Kodeks Cywilny zabrania sprzedawania "komu chce".
@~zasx . Aaaaaa, w takim razie należy dodać: " i komu nie chce".
@wladek1 Myślałem, że to będzie wystarczająco precyzyjne :)
@wladek1 no włąsnie nie jego sklep ... to ajent czyli coś jeszcze niższego w hierarchii społecznej od kierownika na etacie ....
@wladek1 To sklep Żabka, więc nie do końca jego. Sama Żabka już upomniała sklepikarza pod groźbą zerwania umowy, żeby nie robił polityki w sklepie.
@pawelkolodziej @Eduardo Akurat kto jest właścicielem sklepu nie ma tu najmniejszego znaczenia. Jeśli na dany towar nie ma nałożonych jakichś ograniczeń, np. wiekowych, pozwolenia itp., a klient spełnia wszystkie warunki do nabycia go (ma kasę i spełnia warunki nałożone w ograniczeniach), to nikt nie ma prawa odmówić mu sprzedaży tego towaru, bez względu na własne i cudze przekonania. Tak to w każdym razie wygląda w teorii według obowiązującego prawa w przypadku sklepów i punktów usługowych, bo prywatnie, to możesz nie sprzedać komuś np. swojego samochodu, bo ma pryszcza na czole, albo śmierdzi mu z japy.
paranoja, wczoraj i przedwczoraj na MŚ w siatkówce para z Polski miał koszulki z napisem "konstytucja", reszta świetnie dopingowała
@aras2407 co to znaczy reszta świetnie dopingowała, wy pisiaczki boicie się słowa konstytucja
@niemlody Za to PO i KOD to cieszą słowa "rozbiór, podległość, koryto"
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2018 o 20:19
@miksus Taaaaak, bo pod rządami PiSu polska jest taka niepodległa, nie rozebrania i co najważniejsze nikogo z tej partii nie interesuje korytooo....
@ge PO i KOD nawet nie udają, że to właśnie ich cel i sami wychodzą z hasłami w tej tematyce na swoich spotkaniach. W parlamencie europejskim głosują przeciw Polsce, Polakom i jej sojusznikom. Wypowiadają się przeciw Polsce i to w międzynarodowej skali, oczerniają ją i proszą zagraniczne kraje o najazd na Polskę. Próbuj ich bronić dalej.
@miksus Bo "o polsce mówi się dobrze albo wcale", dobrze że są ludzie w sferze politycznej którzy nie wyznają tej zasady i ma dla nich znaczenie prawda i dobro narodu a nie wybielanie się za wszelką cenę jak PiS przez TVP. Swoją drogą to PiS też donosił na polskę po przegranych wyborach. Ja tu nikogo nie bronię tylko stwierdzam fakty.
@ge Jakoś nie przypominam sobie żeby PIS szkalował Polskę za granicą. Właściwie to PO robiło to nawet za swoich rządów demonizując wszelkie protesty i pacyfikując je siłą. Teraz nagle każdy może sobie strajkować i nic mu nie robią nawet jak odwalają takie głupoty, że szkoda gadać.
Na TVN jak ktoś powiedział ACTA2 to mu zabronili mówić. No, bo wiadomo, że PO głosowało przeciwko woli Polaków. Zresztą cały czas tak robią.
To nie chodzi o mówienie dobrze lub wcale, problem jest w tym, że demonizują i z premedytacją próbują tworzyć problemy, których nie ma i przedstawiać je na międzynarodowej skali. Jak to jest, że w innych krajach rozwalają miasta, gwałcą, wycinają lasy, łamią prawo narodowe jak i unii europejskiej i jest spoko a w Polsce PO i KOD szuka problemów, żeby tylko ją oczernić i demonizować najgłupsze rzeczy.
Za rządów PO to właśnie PO było największym problemem i teraz gdy odsunęli ich od koryta to dalej oni są największy problemem. To nie jest przypadek.
I nie jestem za PIS.
Moze przyjmowac kogo chce. Pozbędzie się sporej części klientów. ale to jego problem.
@Aga96314 hmmm jakby CI to powiedzieć...
http://www.sn.pl/sites/orzecznictwo/Orzeczenia3/II%20KK%20333-17.pdf
@efek Zakładałbym, że Pani rozważała to na gruncie moralnym, a nie prawnym.
Zwykly debil sądząc po koszulce.
@dariuszkrzyzowiec Ta ciekawe czy Ci domorośli obrońcy KON-STY-TU-CJI przeczytali chociaż 10 % tego dokumentu :D - coś czuje że nie :P ale to nie przeszkadza być im wybitnymi jej znawcami i obrońcami. Straszne tępaki.
@dariuszkrzyzowiec Debil by miał z żołnierzami wyklętymi albo innym pis-DZIELSTWEM.
W zasadzie takie same wywieszki powinny sie znajdowac na wszystkich basenach, kinach, restauracjach i teatrach. I kazdy kto jest zwolennikiem niedzieli niehandlowej powinien miec zakaz wstepu do tych miejsc w niedziele.
@pochichrana inaczej na to spojrzysz gdy skończysz swoje hobbystyczne studia i z tytułem magistra politologii będziesz siedzieć w niedzielę 12 godzin na kasie.
@pochichrana i w autobusach !!!
@~zadumana wyobraz sobie ze mialam w zyciou etap gdy pracowalam na kasie.. mialam tez etap gdzie pracowalam w systemie 24/7/365 ... kazda praca jest na swoj sposob meczaca i ciezka. A ty myslisz ze po ile godzin pracuja kelnerzy czy pracownicy basenu ? Myslisz ze im sie chce uzerac z klientami ? Światło czy telewizje to chciałoby się miec 24/7 ale nie obchodzi Cię to, ze ktoś musi pracować byś ty mogla sobie seriale aparokumentalne poogladac jak "Dlaczego ja" .. kazdy ma ciezko... kazdy pracuje ... jak masz pracujaca niedziele to w tygodniu masz wolne. Ja to szczególnie odczułam przy okazji remontu. Po pracy po 19 musialam jechac do sklepu i na szybko ogladac i wybierac... podczas gdy moglabym zrobic to spokojnie w niedziele i objechac kilka sklepow. Wyobraz sobie ze pracownik kina czy restauracji czy chociazby wspomniany przez @pawelkolodziej kierowca autobusu, tez maja rodziny i tez chcieliby miec wolne. A jednak o nich nikt nie wpsomni,.. bo tym, ktorym w tak niesprawiedliwy sposob dali wolne niedizele, chetnie korzystaja z pracy innych w tym dniu.
@pochichrana ty pracowałaś na kasie? nie żartuj, nie spędziłaś tam nawet godziny
@zadumana Czyli twierdzisz, że po skończeniu tych studiów i zatrudnieniu w markecie osoby zazwyczaj mówią "o kurczę, dobrze że mam wolne niedziele, a nie poniedziałki, bo w niedzielę zarobiłbym ustawowo więcej i byłbym bogatszy, a ja nie chcę być bogatszy, bo już jestem tak bogaty, że nie mam co robić z kasą"? :D
@pochichrana "pracowalam w systemie 24/7/365" Czy ty sobie zdajesz sprawę jakiego kleksa w gacie zrobiłaś pisząc takie bzdury? Pracowałaś 24 godziny 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku? Czyli miałaś wolne co 4 lata 29 lutego? Zmocz sobie główkę w zimnej wodzie bo od pracy ciągłej ci się przegrzała.
@Paszeko, czy ty naprawdę nie potrafisz się domyślić, że chodziło jej o to, że nie miała typowo wolnego tylko musiała być na zawołanie w pracy, nawet w wigilię albo inne święta?
@Paszeko własnie tu wyszla twoja ignorancja... System 24/7/365 oznacza ze w mojej pracy ktos musiał być zawsze. Oznacza to, ze pracujac na pełen etat ( akurat zmiany 12h tam były) raz wypadła praca w ciagu dnia a raz na nocke. Pracowało się w świeta i inne dni ustawowo wolne od pracy, w zależności od tego jaka zmiana Ci wypadła. W takim systemie pracują chociażby pielegniarki.. Radze sprawdzić zanim się zrobi z siebie pośmiewisko.
@pochichrana Nie kobieto, napisałaś "pracowalam w systemie 24/7/365" Nie ma takiego systemu. Są systemy pracy ciągłej, 12/24, trzy, cztero, pięciobrygadowe. NIE MA SYSTEMU takiego jak opisałaś. Nadajesz się widocznie tylko do takiej pracy jak rzadko kto.
@paszeko Moja mama pracuje 24/24 czyli doba w pracy, doba w domu (w teorii, bo trzeba doliczyć czas dojazdu), siedem dni w tygodniu (w sensie, że nie ma znaczenia czy to weekend czy nie) i przez cały rok. Nikt nie patrzy na to czy są święta czy nie.
Ojciec z kolei jest kierowcą "tira", wraca tylko na weekend raz na trzy tygodnie i w ciągu tych dwóch dni musi odpocząć i zrobić zakupy na kolejną trasę. Zabranie niedzieli (dzień, w którym najłatwiej było zrobić zakupy) jest po prostu debilny. Czasem wraca dopiero w sobotę, zamiast w piątek wieczór i zazwyczaj wybywa z domu w niedzielę w nocy. Zamiast odpoczywać już w sobotę wieczór, trzeba szybko się ogarnąć, żeby lecieć na zakupy bo ktoś sobie wymyślił, że lepiej nam będzie bez handlowej niedzieli ;/
@pochichrana Nie no, twoja mama pracuje w Zimbabwe? Poczytaj kodeks pracy ile godzin na dobę można pracować, jak wygląda okres rozliczeniowy i CZAS PRACY w tygodniu, ile może być godzin nadliczbowych w roku itp. https://gratka.pl/regiopraca/portal/prawo/ustawy/kodeks-pracy-dzial-vi-czas-pracy-81 Ojciec jeździ TiR-em to go zapytaj ile godzin może jechać i ile po tym czasie ma odpoczywać. Ty się rzeczywiście nie ogarniasz jakie głupoty piszesz.
Skończ pisać te debilizmy bo mi monitor się od tego wygina. JEDYNYM sensownym wyjaśnieniem, że piszesz prawdę, jest to że twoi rodzice pracują na czarno bez umowy i ich pracodawca ma Kodeks Pracy (który jest najważniejszą ustawa po Konstytucji) głęboko w poważaniu.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2018 o 0:39
@bialyaniol95 Nie no, twoja mama pracuje w Zimbabwe? Poczytaj kodeks pracy ile godzin na dobę można pracować, jak wygląda okres rozliczeniowy i CZAS PRACY w tygodniu, ile może być godzin nadliczbowych w roku itp. https://gratka.pl/regiopraca/portal/prawo/ustawy/kodeks-pracy-dzial-vi-czas-pracy-81 Ojciec jeździ TiR-em to go zapytaj ile godzin może jechać i ile po tym czasie ma odpoczywać. Ty się rzeczywiście nie ogarniasz jakie głupoty piszesz.
Skończ pisać te debilizmy bo mi monitor się od tego wygina. JEDYNYM sensownym wyjaśnieniem, że piszesz prawdę, jest to że twoi rodzice pracują na czarno bez umowy i ich pracodawca ma Kodeks Pracy (który jest najważniejszą ustawa po Konstytucji) głęboko w poważaniu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2018 o 0:43
@paszeko No ale że kodeks pracy w tym kraju jest nieczęsto przestrzegany to ty wiedz, to raz. Dwa - są zawody, w których takie zmiany są normalne i jest to dozwolone. Zakaz handlu w niedziele nie służy nikomu i każdy o tym wie, zwykłe utrudnienie, bo na przykład pracownicy sieciówek siedzą w sobote do późnej godziny by chociaż parę godzin pracy, którą wykonali by w niedziele(sprzątanie, przygotowanie miejsca na towar w poniedziałek etc.) przerobić, a taki tata bialegoaniola musi specjalnie zapierniczać po zakupy w sobote wieczorem, no ale niedziele wolna hurr w niedziele siem nie pracuje durr XD Gówno prawda, bo w zakładach pracy się pracuje. Policjanci, strażacy, lekarze pracują... No ale to przeciwnicy niehandlowych niedziel są idiotami, co? Powiedz jedno, cieszysz ryj z niehandlowych niedziel? Fajnie jest, co? :) Lubisz niehandlowe niedziele. Jest miło i fajnie, władza dba o nas, co nie? ;) =] ;P Broń wolnych niedziel! Ale broń ich, są fantastyczne, tylko ci idioci tego nie rozumieją!!!
@exexterminator Ryj to oczywiście ma twoja stara. Tak, cieszę się z niehandlowych niedziel, bo jest spokojnie na mieście i będący w zakupowym amoku przygłupy nie pędzą na zbity pysk samochodami. No i mam w dupie czy ktoś zdąży zrobić zakupy czy nie. Nie żyjemy na pustyni. Jeśli jej tatuś, którego tak kocha nie jest w stanie zrobić zakupów, to dlaczegóż ta kochająca córeczka nie pomoże tatusiowi i nie zrobi mu zakupów? No tak, ona pracuje 24/7/365. Przestańcie pieprzyć bzdury. Jeśli jakiś pracodawca nie przestrzega Kodeksu Pracy, który przypominam jest USTAWĄ, to od postawienia go do piony jest Sąd Pracy. Oczywiście w sieci każdy jest bohaterem, ale postawić się pracodawcy i oskarżyć go to już panienka się boi.
@pochichrana Dokładnie!!!!
@Paszeko chyba pomyliles osoby... bo o tacie to nie ode mnie było.. a ty ksiegowym jestes czy co ze tak sie czepiasz slow ?? U nas w pracy mowilo sie wlasnie tak i wiekszosc osob nie ma problemu ze zrozumieniem o co chodzi, a ty jak nie rozumiesz to wystarczyło zapytać...
Ale wytłumacze pustej głowie raz jeszcze... 24/7/365 oznacza ze Serwis jest swiadczony na okrągło więc zmianę dostaniesz taka jaka ci wypadnie. Moze wypasc rano... w nocy.. w tygodniu lub weekend lub w swieta bozego narodzenia czy sylwestra... U nas były to 2 zmiany akurat.. dzienna i nocna.. tyle...
Poza tym jestes hipokryta, bo niedziele wolne od handlu sa cacy.. ale zeby tak dodatkowo były wolne od kin restauracji, basenów, hoteli, srodków komunikacji masowej to juz szanowny Pan przeciwny prawda ? A dlaczego nie pojsc o krok dalej i pozwolic na nie pracowanie elektrowni, wodociagow czy gazowni. Wode mozesz sobie do butelek wlac a bez pradu da sie przeciez przezyc 1 dzien.. to nic takiego...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2018 o 0:28
@pochichrana Jesteś bardzo ograniczona skoro porównujesz pracę elektrowni z pracą sklepu. Uważasz, że można sobie wyłączyć i zamknąć elektrownię. Poszukaj sobie w sieci określenia BLACKOUT i jakie są skutki wyłączenia elektrowni na dużym obszarze, a takie coś proponujesz. Wyłączenie elektrowni w Polsce to byłaby KATASTROFA porównywalna z wybuchem wojny. Jeśli zamknięcie sklepów miałoby się do tego porównywać, to tak jakby porównywać gdy spalił ci się kotlecik na patelni do pożaru np Chicago w 1871 r. Gratuluję wielkiego rozumu.
@azareel słownik ortograficzny możesz kupić w sklepie internetowym każdego dnia, nawet w niedzielę.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2018 o 19:18
pochichrana Jesteś bardzo ograniczona skoro porównujesz pracę elektrowni z pracą sklepu. Uważasz, że można sobie wyłączyć i zamknąć elektrownię. Poszukaj sobie w sieci określenia BLACKOUT i jakie są skutki wyłączenia elektrowni na dużym obszarze, a takie coś proponujesz. Wyłączenie elektrowni w Polsce to byłaby KATASTROFA porównywalna z wybuchem wojny. Jeśli zamknięcie sklepów miałoby się do tego porównywać, to tak jakby porównywać gdy spalił ci się kotlecik na patelni do pożaru np Chicago w 1871 r.
Następna sprawa. W szpitalach, na policji czy w wodociągach ludzie pracują na dyżurze to znaczy że nie ma pełnej obsady. Praca w sklepach w niedziele nie powoduje zmniejszenia odsady, a czasem wręcz przeciwnie. Gratuluję wielkiego rozumu.
@azareel słownik ortograficzny możesz kupić w sklepie internetowym każdego dnia, nawet w niedzielę.
@bialyaniol95 Poszukaj sobie w KODEKSIE PRACY, który jest po Konstytucji najważniejszą Ustawą, jakie są dopuszczalne normy czasu pracy, jak wygląda okres rozliczeniowy czasu pracy. Jeśli twoja matka pracuje w innym systemie niż jest dopuszczony prawnie, to pracodawca popełnia przestępstwo. Poza tym, czy ty naprawdę myślisz, że ludzie pracujący 8 godzin na dobę nie tracą czasu na dojazdy? Tylko TWOJA MAMA traci czas, bo pracuje 24 godziny? No proszę cię...
Jesli twój ojciec nie może zrobić potrzebnych zakupów, to może TY jako taka troskliwa córeczka mu te zakupy zrobisz? Chyba że też pracujesz non stop 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu 365 dni w roku (a co 4 lata 366 dni w roku)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2018 o 19:32
Kiedyś była sprawa z drukarzem, który nie chciał obsłużyć LGTB. Traktując to jako precedens, ten sprzedawca powinien zostać ukarany.
@eph12 Niestety w prywatnej firmie nie możesz nie obsługiwać kogo chcesz bez sensownego usprawiedliwienia.
@eph12
Homoseksualizm to cecha wrodzona, poglądy polityczne nie, więc to zupełnie inny ciężar gatunkowy.
@zaymoon Typowe tłumaczenie, bo nie po mojemu.
POPIERAM !
Małpują obce nacje,czerpią wzorce z angoli,szwabów i innych,ale jak wprowadza się prawo takie jak u nich to nagle każdemu odwala i nie podoba się zamknięty sklep...."bo zrobiły to pisiory"! Karawana idzie dalej i dobrze.
Klauzulę sumienia jak najbardziej popieram - jeśli mordowanie nienarodzonych dzieci jest dozwolone, to chociaż nie zmuszajmy do tego lekarzy, którzy chcą leczyć, a nie zabijać. Jeśli chodzi o zakaz handlu w niedziele - jestem przeciwko, bo to naruszenie wolności, ale uważam, że sami powinniśmy zadbać o to, żeby wszystkie potrzebne artykuły kupić w pozostałe dni tygodnia i dać odpocząć pracownikom w niedzielę. A co do sprzedawcy ze zdjęcia - ma prawo nie obsługiwać PiSowców, jeśli to jego własny sklep albo umowa z szefem nie zabrania mu tego, ale popieranie KOD-u i sprzeciw wobec klauzuli sumienia są po prostu idiotyczne.
@ookulary "eśli mordowanie nienarodzonych dzieci jest dozwolone, to chociaż nie zmuszajmy do tego lekarzy, którzy chcą leczyć, a nie zabijać" coś mi umknęło? myślałem że aborcja na życzenie w polsce jest nie legalna.
@ookulary Nie chcesz mieć w pracy takich 'problemów moralnych'? Nie zostawaj ginekologiem. Co następne, muzułmanin zatrudni się w mięsnym i odmówi Ci podania szynki bo to złe i brudne mięso, a Ty mu przyklaśniesz? Nikt mu nie kazał zatrudniać się akurat w mięsnym, widziały gały co brały.
Sklep to nie miejsce na politykę, dlatego omijałbym szerokim łukiem bo to żałosne.
Wyobrazcie sobie jaką gównoburzę rozpętało by PO lub KOD gdyby natkneli się na podobną karkę skierowaną w ich stronę .
@ktosiu7676 wyobrażamy sobie .... te wyborcze, newsweeki i tefałeny .... byłby kwik, że demokracja, konstytucja i inne pierdu pierdu
Mam iście przebiegły plan. Zrobiłbym zakupy w takim sklepie, a odbierając produkty powiedziałbym że jestem sympatykiem pis. Czy uroczy pan, zatrzymałby mnie przy wyjściu? BTW nie jestem niczyim sympatykiem, jedni to złodzieje, drudzy socjaliści, czyli w sumie też złodzieje. A taka karteczka jest tylko dla reklamy, niczego więcej.
A jak ateista chce pochować dziecko na Katolickim cmentarzu to co? Zabronić mu? Nie spotkałem się z takim zachowaniem. U nas nawet ateiści chowają bliskich na katolickich cmentarzach.
@preczzglupota Czasem po prostu przy płocie.
@preczzglupota problem jest taki ze ateista nie ma bardzo ma wybor. Zarowno ja jak i moj tata chcemy byc paleni ale nie chowani. Jak dla mnie moga nasze prochy to i w kiblu spuscic, zadna roznica.
W razie smierci rodzicow, jedyne co mi zostanie to wywiezc ich do Czech, tam nawet prochów nie musisz odbierac. Trumna wjezdza do pieca i do widzenia, koniec ceremoni. Szybko i bez problemowo.
W przeciwieństwie do jełopów w takich koszulkach, jełopy popierające PiS się nie wyróżniają. Więc nie ma możliwości weryfikacji, a co najwyżej jakiś pisior mu ukradnie parówki, by go ukarać za poglądy :P
Zresztą z tego co udostępnił ktoś w komentarzu, to widzę, że sieć go ostudziła :D
Jeśli ludzie są karani za to, że nie chcą udostępnić pokoju hotelowego homoseksualnej parze albo drukarnia zostaje postawiona przed sądem, ponieważ nie chce drukować zboczonych treści organizacjom LGBT, to pojawia się pytanie- dlaczego ten facet nie miałby zostać postawiony przed sądem i zmuszony do tego, aby obsłużyć wyborców PIS-u?
@Arbor a ktoś mówi, że nie ma być postawiony?
Odpowiedziałem tylko na pytanie "Co wy na to?" Jak wygląda sprawa, tego nie wiem. Nie zajmuję się głupotami, szczególnie głupotami obcych.
A ja na to, że ludzie z takimi koszulkami, banerami itp powinni dostawać na start naklejkę z napisem "PRO" do naklejenia na pierwszy człon, dziwne że nikt jeszcze nie wpadł aby pokazać tym komunistom gdzie ich miejsce!
a co się mamy przejmować debilami?
Komuniści z pis przecież w niedzielę nie chodzą do sklepów, wiec akcja mu się nie uda.
Brawooooooo!!!!!
co ja na to? - byłem ostatnio w Austrii - wielkie centra handlowe w niedziele pozamykane na 10 spustów. przykładowo IKEA czynna pon-pt, w sobotę tylko 9-18. a u nas... - zrobili niedziele niehandlowe, to wielkie oburzenie i skandal. a sieci handlowe pracowników ciągają w sobotę do 23 i w poniedziałek od 2 w nocy... patologia - dopóki nie zmieni się "stan umysłu" niektórych ludzi, nie ruszymy do przodu
@znany27 najlepsze jest to, ze ci którzy protestują przeciw wolnej niedzieli kiedyś walczyli o wolne soboty ... taki paradoks tych hipokrytów
@znany27 nie nalezy brac zlych nawykow od innych.. tym bardziej ze Ci sami co chca zamkniecia centrow handlowych, jednoczesnie bardzo chetnie korzystaja w wolny weekend z kin, basenow restauracji lub jada sobie do jakiegos pensjonatu, gdzie obsluguje ich ktos, kto w weekend pracowac musi. Nawet ogladajac telewizje, czy robiac sobie herbate, to tam po drugiej stronie ktos pracuje aby byl prad czy tv.
Taa, w całej Europie niedziele są z zakazem handlu - tyle że w Niemczech debatuje się nad wycofaniem się z tego pomysłu, na Węgrzech podobnie, nie wiem, jak w Austrii. Tylko durny Polak jak zwykle 10 lat za Europą i dopiero teraz wprowadza u siebie to, na czym inni już się przejechali. Zakaz handlu w niedzielę to skretyniały pomysł politycznego kleru, który doprowadził do sytuacji, w której JA nie mogę czegoś kupić w sklepie, bo JEMU (wierzącemu) zabrania tego religia.
@pochichrana Jaka religia zabrania kupowania czegoś w niedzielę, bo nie wiem. Oświeć mnie. Aaa, to ty pracowałaś non stop z wolnym co 4 lata 29 lutym.
@Paszeko A slyszałeś kiedys o czyms takim jak szabat? Nie rozchodzi sie konkretnie o zakaz kupowania. Rozchodzi się o to, ze bog dnia siodmego ODPOCZYWAL, a ludzie zap*erdalają w pracy zamiast odpoczywac. Zacznij Ty uzywac mozgu w koncu...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2018 o 3:24
@AIkanaro Przecież szabat jest w sobotę a nie w niedzielę. Masz jakieś luki w wykształceniu to się nie wypowiadaj.
@Paszeko Nie mam luk w wykształceniu, a szabat obowiązuje od zachodu slonca w piatek do wschodu w niedziele... Poza tym odpowiadałem tylko na Twój zarzut braku związku religi z zakazem handlu. Druga sprawa, to, że kosciół katolicki przesunął sobie dzień święty z soboty na niedziele to nie moja wina, natomiast sens pozostaje ten sam tzn. SIÓDMEGO DNIA BÓG ODPOCZYWAŁ. Skoro nie zrozumiałeś wcześniej to wyłożyłem Ci to najprościej jak się da.
Dziadek jest śmieszny,PIS poszedł na reke takim dziadom, zamykając duze zagranicze sklepy konkurencji i jeszcze bydle płacze. Niech dziadyga napisze ile wzrosły mu obroty dzięki temu.
To na to, że ten pan jest hipokrytą. Niedzielę wolną od pracy gwarantuje ten dokument którego nazwę ma ten Janusz byznesu na koszulce !!
Ja na to... że trzeba mieć zryty beret aby dać się napuścić na ludzi o innych poglądach...
mieszanie polityki do biznesu jest kretynizmem
Powyższy przykład pokazuje że w naszym kraju nic nie zmieni się na lepsze. Ludzie są tak ogłupieni że wystarczy im powiedzieć lub pokazać cokolwiek w telewizji i poszli by w ogień sądząc że robią słusznie. I nie odnoszę się do konkretnej grupy ale do ogółu który co 4 lata idzie głosować za "mniejszym złem" albo "lepszą zmianą". Ludzie są dy****i równo przez wszystkich jacy rządzili w tzw "Wolnej Polsce" i większość z nich po wyłączeniu dostępu do mediów nie wiedziała by co ma myśleć na określony temat.
to teraz członkowie i sympatycy Pis powinni szerokim łukiem omijac sklep tego pana, a jak zyski spadna o połowe to i sumienie sie nagnie
Ten sklep, to kawałeczek niepodległej Polski w pisowskim PRL-bis. Patrioci, katolicy z sekty smoleńskiej pewnie wybiją mu szyby i przebiją opony, a zreformowany prokurator orzeknie niską szkodliwość, albo brak znamion.
@stypson dziecko, poproś mamusię żeby zabrała cię do lekarza - nerwicę natręctw i paranoję da się leczyć...
Ma prawo, tak samo jak drukarz który odmówił LGBT a sk*wysyński sąd łamiac zasady cywilizacji rzymskiej ukarał go.
Nie ma prawa.
A to my żyjemy w starożytnym Rzymie? Ależ konsulu, co konsul?
I tak trzymać.
Nie sporej. Az tak nie dodawać PIS OWI zwolenników. To raptem 5.5 mln w całej Polsce. Czyli jakieś 20% wyborców. Przy założeniu, że di sklepu chodzą tez nieletni to spadek na poziomie 5-8% nie jest aż tak szkodliwy. A może zachęci kogoś pi sąsiedzku by właśnie tam robić zakupy. Na złość miłośnikom "dobrej zmiany".
@dncx Do wyborców PiS trzeba jeszcze doliczyć osoby, które nie lubią żadnych fanatyków politycznych (niezależnie od partii).
debil
Ciekawe jak on ich rozpoznaje?
@mrok15 Janusze i Grażyny są dość charakterystyczne.Widziałeś ten film w którym można było się poczęstować jabłkiem a ci lecieli i brali po parę kilo? Stawiam wszystkie pieniądze że głosują na pis
@pawel31ns A ja postawił bym kase na to, że wśród tego motłochu znaleźli by się w takiej samej mierze zwolennicy pisu, po, kodu i innego scierwa politycznego. Bo to, że pakowali sobie pełne torby nie wynika z poglądów politycznych, a z zupełnie czegoś innego.
Popieram w 100% wszyscy popierający zakaz handlu w niedzielę, powinni mieć totalny zakaz korzystania z dosłownie wszystkiego. Gdyż idąc ich komunistycznym rozumowaniem - wszystkim po równo :)
doskonały troling pisowców.No bo kto boi się słowa KONSTYTUCJA? ten kto ma coś na sumieniu
Że zapewne jest takim samym idiotom jak wyborcy pisu...
Tylko klauzula sumienia dotyczy lekarzy a nie sprzedawców
A nie powinna dotyczyć nikogo...
jestem sympatykiem PIS lecz nie zatwardziałym i za wszelka cene ! (jedyna droga to dobro polski a nie mend PO-PISOWSKICH) i choc dałem plusa uważam że nie tędy droga ,cała sytuacja powinna byc ponownie przemyślana bo w innym wypadku sympatycy PO na emeryture beda szli dopiero po 67 latach pracy !!!
Bardzo dobre. Pederaści nie muszą obsługiwac katoli a katole pederastów. To jest właśnie wolny handel że można obsługiwać kogo się chce. Mam firmę i mogę splajtować a mogę robić interesy ze wszystkimi albo z wybranymi bo to moja firma.
Gwoli ścisłości - powinno być "Solidarności" a nie PiS
"Sklepy Żabka są prowadzone przez ponad 3,5 tys. franczyzobiorców, którzy niezależnie zarządzają swoimi placówkami. Charakter naszej współpracy nie odnosi się do ich poglądów politycznych. Bez wątpienia sklep nie jest miejscem do organizowania happeningów politycznych, na co zwrócimy uwagę franczyzobiorcy. Komunikat został zamieszczony w sklepie bez naszej wiedzy i zgody. Niedopuszczalne jest sugerowanie dyskryminacji jakiejkolwiek grupy klientów. To stoi w sprzeczności z ogólnymi zasadami naszej umowy z franczyzobiorcą. Dlatego obecnie analizujemy jakie kroki powinniśmy podjąć w związku z tym zdarzeniem."
Je.ać KOD
Wytknal hipokryzje PiSiorów. Brawo dla tego pana.
A GDYBY PRAWICOWIEC NAPISAŁ-GEJÓW NI OBSŁUGUJEMY-TO CO WTEDY LEWAKU OD TEGO MEMA?
Jeśli idiota może prowadzić sklep , to i każdy może !
Myślę że długo go nie poprowadzi - Zapewne ma mniej klientów !
Bo kto by kupował u idioty ???
PiS mu wyłączył konkurencję w niedzielę, a ten jeszcze narzeka.
Szkoda, że mnie tam nie było...
Nabrałbym pełen wózek zakupów, podszedł do jego kasy i powiedział:
"Przykro mi, że mnie nie obsłuży. Życzę zatem powodzenia przy odkładaniu tych produktów na miejsce. Życzę miłej pracy, dziękuję, do widzenia!"
To ajent żabki więc wolne niedziele są dla niego lepsze od dni w tygodniu bo ma duże obroty. Natomiast kodziarz jest tępy i tego nie rozumie. Po drugie ma ból du. py bo sam musi stać w niedzielę. Po trzecie niech się Żabka dowie że ajencik nie sprzedaje...
@meza76
A ty mylisz, że demoty z skąd to mają - z gazety która wyszła wczoraj.
Gość już dawno po pogadance z "szefostwem".
Stary kawaler z Zoliborza wprowadza wg. swojego widzimisie, ustawy, ktore zmieniaja nam wszystkim życie, pislamisci kleszcza jak dzieci, jeden czlowiek protestuje-pislamistom odwala. Raczej zadajcie sobie pytanie, dlaczego umozliwiono Zabce prace w niedziele niehandlowe. Mowiac inaczej, dlaczego ich dopuszczono do zdzierania z nas kasy.
Mam nadzieję, że kiedyś ktoś usunie ten irytujący zakaz handlu.
Nie kupował bym i nie dlatego że jestem za PISem. W imię zasad.
Jego sprawa, ale to jest niezgodne z prawem. Ze względu na klauzurę sumienia złożyłbym skargę, żeby wyeliminować kolejnego sympatyka którejkolwiek z mainstreamowych partii
Im wiecej zakazow i nakazow, tym wiecej patologii. Dziwi sie jeszcze ktos, ze panstwo jest przeregulowane ?
Taki człowiek to jest pozostałość PO, który tak jak POlitycy mają szlam tam gdzie normalny człowiek ma głowę. A ta koszulka to już lepiej nie pytać, ja odczytałem z niej taką formułkę - "KOŃ TY, TUK JA" i tak to wygląda :-)
Powinien sobie napisać na koszulce DESTYLACJA. Świry karmią się komuszą propagandą na tefałe ach i potem chodzi taki zombie i nadaje
Tak trzymaj, Kochany!
A ja pracuję w niedzielę w hucie szkła i jakoś to nikomu nie przeszkadza jak idę do pracy w niedzielę to czemu do k..wy nędzy tylko sklepikarze mają mieć wolne.
@Alkanaro 7 dzień wypada w niedzielę tylko wtedy jeśli zaczynasz w poniedziałek. Jeśli zaczynasz pracować we wtorek to siodmego dnia odpoczywasz w...
Brakuje ogonka w Ę.
Odkąd nasi siatkarze zaczęli grać podczas MŚ w Bułgarii na trybunie siedzieli sobie "obrońcy "konstytucji.?.czy polityka musi być wszędzie nawet poza granicami naszego kraju?!!! Gdyby to odbywało się w Polsce nie wiem czy by ich wpuscili na halę! !
a ja to perdolę
W mordę KOnDoma..
zaraz mu każą zwijać biznes i zamkną GO w AZKABANIE !!!!
popieram nie obsługiwanie członków PIS w niedzielę niehandlową