~lynx4 25 listopada 2018 o 23:02 +6 / 6 W Pekinie pytają też, po jakiego diabła jechał do Władywostoku, skoro Kolej Transsyberyjska ma bezpośrednie połączenie Moskwa-Pekin przez Mongolię... Odpowiedz Komentuj obrazkiem
stokro5 26 listopada 2018 o 15:54 +3 / 3 Poznałem to 30 lat temu. Ale w wersji Oleśnica i Tokio. Ciekawe, tyle lat minęło a nadal aktualne. My wolimy murale niż postęp na kolei Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1986Andy 26 listopada 2018 o 16:44 -4 / 6 @stokro5: Po 1989 zaczęło się regularne okradanie Polski z praktycznie całego przemysłu, zatem o żadnym postępie nie było mowy. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Pekinie pytają też, po jakiego diabła jechał do Władywostoku, skoro Kolej Transsyberyjska ma bezpośrednie połączenie Moskwa-Pekin przez Mongolię...
Poznałem to 30 lat temu. Ale w wersji Oleśnica i Tokio. Ciekawe, tyle lat minęło a nadal aktualne. My wolimy murale niż postęp na kolei
@stokro5: Po 1989 zaczęło się regularne okradanie Polski z praktycznie całego przemysłu, zatem o żadnym postępie nie było mowy.