Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1974 2092
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S SamuelWolf
+31 / 87

Wszystko fajnie, ale ja chciałbym się też dowiedzieć, GDZIE się podziewały te pieniądze, które dziś są w 500+, gdy RZĄDZIŁA PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cuteer
+16 / 44

o tym samym odrazu pomyślałem jak to przeczytałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+5 / 27

@Jimmy_Waldemar_Resiak ciekawe a więc postępowanie zgodnie z prawem to popieranie partii "rzondzoncej" ? zgodnie z prawem mi się należy jak koryto plus morawieckiemu, nie popieram ich biorę co mi się należy, krytykuję gdzie się da i nie głosuję na sektę- myśl, nie daj się kupić nie sprzedawaj się za Twoje 500 zł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 grudnia 2018 o 17:05

A aKasia69
+7 / 45

@SamuelWolf były w naszych kieszeniach. Nie zauważyłeś jak wszystko podrożało ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtekkk69
-2 / 18

@SamuelWolf No i mądry inaczej sam się ujawnił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zasysacz
+3 / 33

@SamuelWolf ale dobrze gada! Gdzie była ta kasa tylko nie pisać bzdur że w mojej kieszeni tylko wszystko teraz podrożało a kiedy coś systematycznie taniało ?? przed 500 + ??? Czekam jak Jezus aż ktoś żuci kamień że wcześniej nic nie drożało xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~drtdgnhwrg
+5 / 13

@SamuelWolf nie było ich wtedy nie ma ii teraz, są wirtualne. to wszystko na kredyt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jeyjsjf
+3 / 17

@SamuelWolf zadaj sobie pytanie skąd ten krzywousty kłamca (skazany za kłamstwo)wziął na te idiotyzmy? ze swojej kieszeni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lukson997
-2 / 14

W ich kieszeniach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
+4 / 24

Już kiedyś wspominałem, że admini na demotach są stronniczy politycznie :P

Taj więc... ja nie za pisem ale porównanie mam...
I jakoś nie przypominam sobie by PO rozdawało kasę polską dla polaków. Baaa... ale np kasa szła do banków, kasa szła za granicę i do prywatnych politycznych portfeli. No ale przecie skądś musieli tę kasę wziać...

Tak więc, idąc tokiem rozumowania autora demotu, zabrali WAM i wyje*ali w kosmos...
A tu przynajmniej komuś dali :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lukson997
+5 / 19

Demotywatory to wylęgarnia troli i lewaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maryjuszpitagoras
+3 / 17

@SamuelWolf Słuchaj, jeśli chcesz to dam CI za darmo 5tyś złotych, chcesz? Nie ma problemu - pożycz tylko na chwile swój dowód osobisty :) Tak to wszystko działa. Przedtem nie było, teraz nie ma również tylko obecnie jest to na kredyt

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zasysacz
+1 / 3

@alveryn tak zebys nabrał kredytow w zachodnich bankach i ładował kase w zagranice nie dzieki postoje nawet jeśli mówisz prawdę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+5 / 9

@SamuelWolf Zwyczajnie rząd mniej wydaje na cele wpsólne tj np. drogi + pożyczki + podwyżki podatków + inflacja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2018 o 12:35

P pawlon1
+1 / 13

@SamuelWolf
w Twojej kieszeni?! tansza woda, tanszy prad, tanszy wywoz smieci, brak oplat za reklamowki w marketach (to nie Unia a Polski przepis!), tansze paliwo i deflacja zamiast inflacji (wzrost sily nabywczej pieniadza). cos jeszcze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 8

@SamuelWolf
szly na inwestycje ktore daly czesc pieniedzy na 500+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kojotkh84
0 / 6

Poprostu ich nie bylo a teraz podnosza podatki biora kredyty zeby dalej placic. A niby czemu nikogo nie wpuscili na sale jak bylo glosowanie nad budrzetem?
Splaci sie kredyty zaciagniete przez komuniatow to i sie splaci zaciagniete przez PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kundta
-1 / 1

Napisz też ile Unia na "dała".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+3 / 5

@SamuelWolf Ty się raczej zastanów, co będzie, gdy zabraknie tych pieniędzy, którymi poprzednie rządy NIE szastały na prawo i lewo. Wenezuela? Koniunktura nie trwa wiecznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja_tylko_mówię
+1 / 1

@SamuelWolf ufff,na szczęście polityczny troll zarobił to co powinien, czyli dożywotniego bana!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ge
-1 / 1

@lukson997 Ty jesteś LEWAKIEM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mariowro
+1 / 1

@SamuelWolf @SamuelWolf Odpowiem CI w -w mojej kieszeni , mimo że dostałem 500 +, to zupełnie mi to zjadło po podrożało przedszkole (po 190 na dziecko x 2 daje już 380) , brak możliwości odpisu 100% auta do działalności gospodarczej (ciężko do oszacowania na szybko ale około 500 PLN miesięcznie), nie liczę prądu, odzieży dla dzieci, wyżywienia i wiele wiele innych bo tylko w tych dwóch jestem na minus. Ale mam takich w rodzinie, którzy z zasiłków, dopłat do mieszkania, obiadów w szkole dla dzieci , pracy na czarno tylko na 6 miesięcy -potem zasiłek (fakt są mistrzami wynajdowaniu wszelkiej pomocy), zaraz dopłata do prądu wychodzą miesięcznie (bez dorobienia na czarno), realnie na dochód około 3800 PLN (wliczyłem w to koszt kredytu gdyby nie mieli mieszkania komunalnego, które uczciwie zarabiajaćy muszą kupić ) Ot zagadka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~testo1
0 / 0

@SamuelWolf Wystarczy zaglądnąć do kieszeni złodziei z PO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blablabla5
-1 / 1

@YszamanY "Coś padło na świecie" Hahaha nie mogę uwierzyć że ktoś jest jeszcze tak głupi że łyka urojony kryzys :D
PO i inni złodzieje chcieli, żeby głupki tak myślały i zaciskały pasa, bo kryzys. Najłatwiej wytłumaczyć w ten sposób że nie ma pieniędzy. Bo "coś" padło. Sam nie wiesz co, ale podajesz dalej coś co usłyszałeś, chociaż nie wiesz o co chodzi :D
"też wydajesz kasę z budżetu rodzinnego na lewo i prawo gdy nie bardzo ci zostaje na życie czy żyjesz rozsądnie na co cię stać , a gdy już ci się poprawia i przynosisz więcej do domu to chyba stać cię na bzdety" Tak, kazali rozsądnie żyć bo nie ma kasy, szkoda że sami opływali w dostatki...
Gościu, życzę Ci szczęścia i rozumu. Mam nadzieję, że kiedyś zaczniesz samodzielnie myśleć, zamiast powtarzać brednie "pis jest zły, bo wszyscy tak mówią"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 0

@blablabla5 brawo ty, pis nie rządził a robił machlojki, to co dzieje się teraz ,a co się dzieje to widać po jednej nagranej 1 taśmie, ile jest tych machlojek a nie zostały nagrane , ale w Polsce i tak znajdą się naiwniacy broniący mafii pisowskiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blablabla5
0 / 0

@YszamanY Brawo ja! Nie twierdzę, że PiS jest krystaliczny, ale możesz mi powiedzieć jakie machlojki robił PiS? I jaka taśma? Chodzi o to co Morawiecki się cieszy z wypadku Kubicy? Fakt, zły Mateusz, nie ładnie, ale w porównaniu z 70 taśmami PO i programem 500(afer)+ to i tak PiS dobrze wypada.

Nie chcę się tu z Tobą kłócić, tylko kulturalnie wymienić faktami. Może wiesz coś czego ja nie wiem?
Tylko takie ogólniki jak "jakieś machlojki" albo "coś padło na świecie" brzmi jak typowa antypisowka propaganda. Jeżeli masz mi napisać "gdybym miał wymienić wszystkie błędy pisu to by mi dnia brakło" to nie odpisuj, bo już wystarczająco antypisowców zrezygnowało z rozmowy jak prosiłem o konkrety.
Trzymaj się!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 0

@blablabla5 machlojki PO , przy pisowskiej prokuraturze i pisowskim ministrze sprawiedliwości ? to ilu tych z PO siedzi ? nikt ? czyli gdzie te machlojki ? kłamstwo ? i wielbisz pis-owskie kłamstwo ? litości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blablabla5
0 / 0

@YszamanY Też mi się to nie podoba, ale widzisz co się stało jak próbowali odsunąć skorumpowanych sędziów. Od razu konfidenci polecieli do brukseli i skończyło się tym, że nad Polską wisiała groźba sankcji. Jakby aresztowali np. Gronkiewicz Waltz to Unia wjechała by tu czołgami, by bronić demokracji. PiS ma większość w Polsce, ale ma związane ręce, dopóki Unia się nie odczepi i nie będzie na nasz szczuła swoich platformianych kundli.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 0

@blablabla5 skorumpowanych sędziów ? łamiąc Konstytucję ? aaa mówisz o tych pisowskich sędziach i pisowskich karierowiczach ? jak Przyłębska ? brawo TY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blablabla5
0 / 0

@SamuelWolf Brawo ja :)
Niee, mówię przykładowo o panu Tuleyi., który według prawa nie mógł brać udziału w procesie karnym swojej matki, jednak nic go to nie obchodziło, wziął udział i wydał bardzo przychylny wyrok, albo o tym, jak wnuk Pana Wałęsy dostał 60 godzin prac społecznych za gwałt na dziewczynie i ciężkie jej pobicie, podczas gdy pewien dziennikarz za ubliżenie poseł JS-W dostał 80 godzin prac społecznych. A mógłbyś mi wymienić jakich uchybień dokonała Pani Przyłębska? Bo nie wiem, a bardzo chciałbym się dowiedzieć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
0 / 0

@blablabla5
jakie tasmy PIS? a moze te o lapowce z geting banku i intrydze w tle by prywatny bank przejac za zlotowke? zadna inna afera ostatnich lat sie do tego nie umywa, ale o tym jakos w TVP nie trabia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blablabla5
-1 / 1

@pawlon1 Oczywiście, z tym że mówili o tym w TVP i to kilkukrotnie. Mówili też, o tym, że prezes KNF podał się do dymisji, na co nie miał odwagi żaden nagrany poseł aktualnej opozycji przy swoich licznych aferach, a przeciw niemu toczone jest postępowanie karne, bo PiS w przeciwieństwie do PO nie zamiata swoich brudów pod dywan, tylko z nimi walczy. Największa afera? Chyba najbardziej rozdmuchana przez wyborczą i inne szmatławce, bo do korupcji nawet nie doszło, tylko do propozycji, którą nagrał prezes Banku i przekazał dalej. Co innego PO'wska Afera Amber Gold, przez którą konkretni Polacy stracili łącznie prawie pół miliarda złotych, do której przyznał się syn Tuska, Afera reprywatyzacyjna, przez którą SETKI rodzin Warszawskich zostały na bruku, ale wg opozycji wszystko jest spoko. Mógłbym dalej wymieniać, ale i tak pewnie uznasz że nieudana próba korupcji jest ważniejsza i gorsza niż jakiekolwiek przestępstwo, którego dokonała platforma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
0 / 0

@SamuelWolf ponoć kasę mają teraz z uszczelnienia VATu. Nie wiem, nie ja to liczyłem ale ma to sens :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
0 / 20

Żeby ktoś kumaty w te klocki policzył ile pis mógłby nie zabierać kasy w postaci głupich i zawyżonych podatków to w tedy wyszła by suma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+3 / 15

@krzysio6666 Samo 500+ pozwoliłoby na obniżenie podatku z 23% na 19%, względnie zmniejszyć akcyzę na paliwa z 35% do 10%, wtedy zamiast 5 zł. benzyna kosztowałaby jakieś 3.80 zł.
Resztę da się policzyć dopiero po roku działania programu, gdy będzie wiadomo ile kasy z budżety się upłynniło :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tuminure
+3 / 5

@yankers Ale 500+ działa od ponad roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nopemcnopey
-4 / 14

@yankers
Bzdury gadasz. Otóż obniżenie VAT czy akcyzy sprawiłoby tylko tyle, że sklepy podniosłyby marże. Może nie o całość obniżki, ale nie licz, że te pieniądze trafiłyby do ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+4 / 10

@nopemcnopey Chciałbyś żeby to była prawda, nie podniosłyby, z prostego powodu. Tak działa wolny rynek.
Jeżeli moja konkurencja nie obniża ceny a ja mogę bo podatek jest niższy, to czemu mam tego nie zrobić i nie zabrać ich klientów? Tak to się robi, wojna cenowa trwa 24/7, tylko niżej niż obecnie zejść się nie da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nopemcnopey
-4 / 6

@yankers
A po co zabierać ich klientów? Wzrośnie przychód, może pojawi się jakiś dochód, CIT trzeba będzie zapłacić... Tort jest podzielony, nie ma co się szarpać o jego kawałki z innymi dużymi graczami, a mali nie są w stanie ugryźć wiele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+2 / 4

@nopemcnopey Jeżeli mogę zabrać klientów konkurencji to robię to, najlepiej jakby się udało zarżnąć tą konkurencję.
Wielcy gracze rywalizowaliby między sobą, mali między sobą i próbowaliby ugryźć kawałek z tortu wielkich.

Transport poszedłby w dół, firmy transportowe mogłyby zaoferować tańsze przewozy mając ten sam zysk ale zdobyć więcej klientów.

Biznes polega na zdobywaniu klientów, bazę klientów trzeba rozbudowywać cały czas, jeżeli ktoś się ogranicza na klientów których już posiada to można go łatwo wykosić z rynku i doprowadzić do upadłości. Zysk z jednego klienta nigdy nie będzie tak duży jak z dwóch klientów, ja osobiście wolę dwóch klientów z małą marżą dla mnie niż jednego któremu narzucę wysoką marżę, bo go wreszcie stracę.

Wojna cenowa trwa 24/7, jak ktoś nie przestrzega jej reguł to znika z rynku na własne życzenie, bo ci co biorą udział w wojnie cenowej wykoszą go z rynku. Jeżeli myślisz natomiast że jest jakiś spisek między usługodawcami lub sprzedawcami to się mylisz.

Ja osobiście, gdyby obniżyli podatki zbijam automatycznie cenę w dół i zaczynam kosić tych którzy tego nie robią, dlaczego? Bo mogę, a prowadzenie biznesu polega na jego ciągłym rozwoju, im więcej klientów tym większe zyski, im większe zyski tym więcej ma się na rozwój firmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2018 o 19:20

M konto usunięte
+6 / 24

Nie wiem, czy PIS, bo i przed PISem nas podatkami ciemiężyli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+2 / 14

@monteskiusz1 i będa ciemiężyli ale jest różnica obniżyć podatki gdy jest koniunktura -gdzie te obniżki dla wszystkich ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+3 / 7

@monteskiusz1 Czy PiS czy PO nie ma różnicy, jedni i drudzy będą podnosić podatki, dowalać nowe podatki, utrzymywać NFZ i ZUS przy życiu, nie pozwolą ci żyć samodzielnie. Jedyne co się zmieni to albo będzie więcej religii w szkole a za drugich mniej, jedni będą chcieli finansować in vitro drudzy rydzyka i tak na przemian.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
0 / 6

@monteskiusz1 Owszem masz rację ale zwróć uwagę że miłościwie nam panujący już od prawie kadencji PIS w żaden sposób nie zadziałał aby zmniejszyć ciemiężenie podatkami a wręcz przeciwnie - szuka gdzie by tu jeszcze śrubę dokręcić i wyszarpać kolejne złotówki obywatelowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
0 / 4

@Dragoo Taaakk głosujmy od razu na komuchów bo za SLD było lepiej ;)


To SARKAZM :P jak ktoś głosował na SLD to utłukę jak psa ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+2 / 2

@wic1
ja glosowalem na komuchow z sld
i powiem z perspektywy czasu, ze mam wrazenie ze rzad sld byl najbardziej pro-rynkowym rzadem od 89r.
obnizali podatki, cieli socjal, i o ile dobrze pamietam zarzucano tez im zreformowanie kodeksu pracy w taki sposob ze zwiekszono prawa pracodawcow



Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
0 / 2

@monteskiusz1 Nie pamiętam kwestii praw pracowników. Za to doskonale pamiętam skąd się wzięła hiperinflacja i sadek wartości złotego który był bardzo grubym wałem.

A to sąd, że rozsprzedawali polskie i państwowe firmy, grunty i co się dało... w łapkę dostali swoje. Potem wartość zł spada bo nie ma poparcia w realnych fantach/sztukach.

Efekt? Spadek złotego, hiperinflacja i denominacja zarazem. Wtedy jak pojechałeś do Niemiec to za dniówkę w Niemczech miałeś kilkumiesięczną wypłatę w Polsce. Polski węgiel był tańszy niż siemia i kupowano go do zasypywania żwirowni w innych krajach (na czarną godzinę). Wtedy malucha mogłeś kupić za 50 zł a oszczędności całego życia polaków poszły się kochać...

Tak więc.... nie, SLD to cholernie zły pomysł....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2018 o 18:50

avatar ~sen21
0 / 2

@wic1 ze starości to ci się sprasowało jakieś 15 lat i kilka rządów. Pierwszy rząd SLD w Polsce to 1 marca 1995 a denominacja odbyła się 1 stycznia 1995 roku czyli siła rzeczy wszystko co wymieniłeś działo się wcześniej. Hiperinflacja to się zaczęła w latach 80. Hiperinflacja została zduszona przez plan Balcerowicza ( początek 1990 rok). I fakt zduszenie tej inflacji bardzo naród zabolało i... BARDZO K... DOBRZE. I zabolało o wiele za mało bo bardzo szybko naród wrócił na drogę zmierzania do kolejnej hiperinflacji. Komuchów nie lubię ale fakt jest tak że jedyny rząd, który faktycznie podatki obniżał to był rząd Leszka Milera. I to pokazuje patologie tego kraju. U nas wolny rynek robią KOMUNIŚCI. Przecież Plan wilczka to rok 1988 zatwierdzony przez Jaruzela. Potem było prawie 10 lat psucia tego i mamy rząd Milera Komucha, który robi co? Zmniejsza podatki. Wprowadza podatek liniowy dla przedsiębiorców, obniża akcyzę na wódkę itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Michał
+8 / 22

Gdyby to było takie proste to ludzie już dawno by się pokapowali. Ale sytuacja wygląda trochę inaczej. Otóż rząd zabiera jednym i z tego daje innym. W tej sytuacji obdarowani są zadowoleni bo zyskują. A obrabowani i tak ich nie lubią, więc straty nie ma. Ewentualnie zabiera się wszystkim np. po 300 zł, żeby dać wybranym po 500 zł. Onii tak są na plusie o 200 zł więc będą zadowoleni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~minia1
-3 / 31

Niby masz racje tylko za PO były takie same podatki a 500+ i 300+ nie było. Więc nie manipuluj tylko pisz cała prawdę. A te miliardy na programy socjalne wracaja do gospodarki. Bo zwykły człowiek za to 500 zł kupi więcej towarów i usług a taki np Kulczyk dopompuje sobie konto na Kajmanach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja_tylko_mówię
+7 / 19

Głupoty gadasz. Podatki wzrosły: inflacja, kwotowe wyliczane od najniższej krajowej i wzrost cen + wiele nowych podatków(np. bankowy czy od paliw). Druga sprawa, to do gospodarki wracają resztki, których byłoby więcej gdyby ich ludziom nie zagrabiono.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~azxaqweq
+4 / 6

I tacy potem idą na wybory. Gospodarka oparta na konsumpcji to krok od tragedii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rwfwef
-2 / 8

nie mowisz tylko pier do lisz! Podatki wzrosły za PEŁO, tyle ile wtedy ukradziono starczyłoby na 1000+ na sto lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja_tylko_mówię
0 / 4

@rwfwef matematyka nie wytrzymała twojej kalkulacji. Ale spoko,bo to puste frazesy, 0% argumentu.
Ale widać dla tłumoków wystarcza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sen21
0 / 2

Skoro 500+ wraca to czemu nie dac 5000+ to byśmy byli bogaci. Do tego najniższa krajowa 10 tys złotych i wszyscy jesteśmy bogaci prawda? No chyba jednak nie bo jakby to bylo takie łatwe już dawno byśmy wszyscy merolami jeździli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wenszu2ak
+3 / 3

Tak ścislej mówiąc,a szczególnie do osób , które o ekonomii wiedzą nic , a próbują rozryźć gospodarkę. To 500 + powoduje między innymi inflacje przez to , że drukowany jest pieniądz,który nie ma pokrycia . Co za tym idzie : inflacja -> wzrost cen -> 500 staje sie tylko nominalne, a nie realne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
0 / 0

@wenszu2ak Zaczynasz gadać o 500+ a tu nagle pół narodu deklaruje się ekonomistami :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+18 / 34

jest jeszcze lepiej. pis przestraszony wysokoscia podwyzek pradu, zdecydowal sie dotowac dostawcow z budzetu, czyli z naszej kasy. wiec placimy w podatkach kase na to by prad byl tanszy. paranoja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+18 / 26

@tomkosz Dotacja będzie kosztować więcej niż obywatele mieliby sami to zapłacić. Urzędnicy za darmo nie pracują a i parę wakatów dyrektorskich się znajdzie. Nie wiesz jak to działa? Trzeba gdzieś upchać pociotków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 grudnia 2018 o 16:43

T tomkosz
+1 / 5

@yankers dokładnie tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja_tylko_mówię
0 / 0

@tomkosz mam nadzieję, że to Unia ścignie z przepisów o niedozwolonej pomocy państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D konto usunięte
+1 / 13

przecież to jest jasne,że rząd żeby coś ,, dać,, musi najpierw to zebrać w podatkach.Moje pytanie jest takie.Skoro rząd PO-PSL nie wypłacał 500 plus czy 300 plus to dlaczego podnosił podatki ? Na przykład to słynne(przejsciowe) podniesienie stawki Vat.Odpowie ktos ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+2 / 12

@dido0808 Podnieśli gdy mieliśmy lekką zapaść gospodarczą, budżet by im się nie domknął. Jednak PiS przedłużył tą podwyżkę i będzie raczej dożywotnia. PiS jednak wiele innych podatków podniósł lub stworzył nowe. Tak działają socjaliści :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jankes1234
-4 / 4

yankers a jakie to podatki podniósł? Nowe stworzył tak jak zapowiadał przed wyborami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
0 / 2

@Fassbender, pewnie dlatego że oni rozumną jak się politykę robi i obniżenie podatku będziesz miał w propozycjach przed następnymi wyborami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zubenelgubenupi
-3 / 7

Fassbender Nie "też" a "tylko" PO kradło. PiS nie kradnie. Jak który spróbuje, to natychmiast wylatuje na pysk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Porcelanowy_Jeż
-4 / 12

Poprzednicy tylko zabierali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qn
-5 / 11

PiS jednak dał - bo tamci poprzednio całą tę kasę kradli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zmęczony_baranami
-4 / 8

Fassbender Jest jeszcze skala kradzieży - tusk ukradł 96 miliardów - poszło na euro 2012 (kazdemu zagranicznemu kibolowi do karnetu dopłacaliśmy 16 tys zł tacy jesteśmy bogaci....) 167 miliardów zabrał z II filara OFE. 240 miliardów ukradły mafie watowskie. 40 miliardów rocznie wywoziły legalnych zysków zagraniczne korporacje. Kolejne 40 miliardów kradły dzięki "optymalizacji". Policzysz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~S4muelWolf
+1 / 3

Czyli jeśli napadnę na kogoś z bronią i oddam "biednym", czyt. nierobotnym to będzie ok.? Fajnie, tak się składa, że jestem niepracującym studentem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jens1
-3 / 13

PIS nie dał!!! racja. PIS oddał to co zabiera mi w podatkach, a PO te pieniążki oddawało mafią vatowskim!!! gdzie wtedy byli wszyscy eksperci od ekonomi???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maryjuszpitagoras
+5 / 9

@jens1 no a dlaczego mi PIS nie odda co moje? Bo nie pobieram zasiłków i 500+ wiec gdzie moje pieniądze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~red_bell
-3 / 7

Rozmnażaj się to ci odda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sfiugh
+6 / 8

Jak głupim trzeba być, żeby na każdy argument przeciwko piss używać argumentu 'a bo PO...'? Przecież mamy wiecej niż dwie partie, a mądrzy ludzie na żadną z tych nie głosują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~S4muelWolf
+3 / 5

Wystarczy nie mieć innych argumentów. Tak jest w przedszkolu. "Jasiu,dlaczego uderzyłeś Kamila" "A bo Kamil pokazał mi jezyk" "Basiu, dlaczego żujesz gumę podczas zajęć?" "A bo Rafał też żuje" "Patryk, dlaczego wziąłeś kredkę bez pytania?" "A bo Paweł wziął 3." Normalnie kiedyś oskarżony o kradzież 4000 zł powinien zeznać "A bo w zeszłym tygodniu jakiś facet ukradł 5000."
Jak tak wygląda nasza władza, to proszę znaleźć dla nich miejsca w przedszkolach nauczaniu zintegrowany,m, a krajem niech rządzą dorośli ludzie. To nie "Król Maciuś I"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jimy123
-2 / 8

Platforma dała dużo więcej, ale swoim

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zmęczony_baranami
-4 / 8

Drogia wiolu - PiS ludziom zabiera a trochę oddaje. Tusk tylko kradł. PiS buduje mieszkania socjalne (trochę) - niespełniony piłkarzyk tusk lekką ręką wywali 96 miliardów w totalnie przegrane igrzyska euro 2012. Policz ile dziesiątków tysięcy mieszkań byłoby za to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja_tylko_mówię
-2 / 4

Wolisz, żeby Ci zabrali 500 i nic nie dali, czy żeby zabrali 1500 i oddali 700?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja_tylko_mówię
+3 / 5

@karolpijawa PiS też podniósł. Podwyżka była do 2016, a później podniósł VAT PiS licząc, że durna masa się nie zorientuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zawszedoprzodu92
-4 / 6

od lat daja gornikom, policjantom, klawiszom i jest git a jak daje ludziom to boli zadek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kebabakbar
+2 / 4

@Zawszedoprzodu92 Zostań górnikiem, policjantem lub klawiszem skoro to takie złote zawody. Nikt Ci nie broni. Przyjęcia są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zawszedoprzodu92
-2 / 4

u gornikow na 13-14-15 pensje, na barburki i deputaty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anarch123
-3 / 5

ZAPAMIETAJ TO SOBIE AUTORZE TAKICH DEBILNYCH DEMOTÓW RAZ NA ZAWSZE WIADOMO ,ZE PIS TEGO NIE DAJE TYLKO TO SA NASZE WYPRACOWANE PIENIADZE ,ALE ZATUSKA POMIMO ŻE TAK SAMO ZAPIERD--EŚ TO TYLKO Z PO COS MIELI I CI NIC NIE DAŁ WIĘC SKON WALIC TE ANMDRONY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mecekbomba
-1 / 5

ale o tym że PIS zwiększa wpływy z podatków nie podnosząc ich tylko likwidując dziurę w VAT to już nie wspominasz co? TVN mózg wyprał do reszty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
+1 / 5

Argument z załataną dziurą VAT już dawno został obalony. Kłamstwo zezowatego Pinokia, jakich wiele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kebabakbar
+1 / 3

To dlaczego mam więcej pieniędzy w portfelu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
-1 / 1

Bo jesteś złodziejem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~S4muelWolf
+1 / 1

Bo to średnia. Jeśli wezmę jednej osobie 1000 zł i dam drugiej 300 to one będą miały o 700 zł mniej, mimo,ze faktycznie, ta druga będzie miała 0 300 zł więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Oriolus
-2 / 2

Pojęcie inflacja coś Ci mówi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ro
-2 / 6

Zaraz, zaraz, ale chyba zapomniałeś, że wcześniej też płaciłeś podatki i to wcale nie niższe. Pomyśl o tym, że może cześć zapłaconych podatków właśnie do Ciebie wraca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
+2 / 4

Czekaj czekaj - coś to twoje bełkotanie nie ma sensu - to nie pis ukradło mi kwotę wolną od podatku? No to jak większe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~S4muelWolf
+1 / 3

Wolelibyśmy, żeby nic nie "Wracało". Niech po prostu mnie biorą, wtedy wróci nie tylko 500 zł, ale i kasa wydana na urzędników, którzy to 500 zł przyznają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anty_rzad
+1 / 5

lepiej na tuska ta kur... glosowac zlodzieja ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
0 / 4

On przynajmniej nie sprzedaje się za 2 złote za post jak ty trollu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdfsdfs
+1 / 1

darwitcher racja, tusk sie sprzedaje za miliony

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wkur
+6 / 8

Ależ oczywiście, że PiS dał każdemu kto to mówi. Problem jest taki, że każdy komu PiS dał nie należy do grupy ludzi, którym zabrał, bo oni nigdy koło uczciwej pracy nie przeszli. PiS, PO, SLD... Jeden ch*j, każdy zabiera, co 4 lata coraz więcej, strasząc, jak to poprzednik dopiero nakradł i mogłoby być gorzej gdyby nie ich wspaniałe i łaskawe rządy, bo chociaż na kromke chleba nam zostawiają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~czort111
0 / 6

wcześnie nie dawali nic a podatki też brali....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vda01
+1 / 1

Myk w tym że zabiera komu innemu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~S4muelWolf
0 / 0

Cały problem z tym demotem jest taki,z ę ci, którzy to i tak wiedza się z tobą zgodzą, ci, którzy wierzą w co innego zaczną ci tłumaczyć, że wcale nie, bo PiS jest super, a ty jesteś głupi. Więc nie zmienisz nic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdfff
0 / 0

samuel ale ty sam leciszw zaparte, wg ciebie mem ma racje a z pisu to debile...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RRider
+3 / 3

To nie w Polsce wymyślono dopłaty na dzieci. Od wielu lat są, np. we Francji i gospodarka nie upada. Macron podnosi podatki i nie zabiera dopłat, bo wiadomo kto je bierze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~CzakoGR
-2 / 2

A co jeśli dodrukowywują pieniądze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Fiona
+2 / 4

Chyba, że nie pracujesz i nie pracowałeś- to wtedy Ci dają z tego co innym zabiorą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
+1 / 9

ależ dał. Patologii i idiotom, których potomstwa niezbyt potrzebujemy. Zabrał natomiast ludziom lepiej zarabiającym, bo po co im pieniądze. PeeReL już się zbliża już czeka u mych drzwi.
Paliwo drogie, a będzie jeszcze droższe od stycznia czy tam lutego. żywność coraz droższa. Wszystko coraz droższe, bo bezrobotnej hołocie z tuzinem bachorów rozdają tysiące miesięcznie. Natomiast Ci którzy próbują coś w życiu osiągnąć mogą sobie pozwolić na coraz to mniej.
Polski rząd zamiast zachęcać do samorozwoju i ambicji zachęca ludzi do pracy na czarno i opi*rdalania się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdfssssssss
-2 / 6

@hokek chyba nie ogarniam, w jaki spsob zabral lepiej zarabijacym?
3 prog podatkowy wchodzi od okolo banki rocznie, im nie braknie na zarcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
+1 / 5

@sdfssssssss witamy w świecie inflacji, którą spowodował pis swoim rozdawnictwem. To że bezpośrednio nie zabrali komuś z pensji nie znaczy, że nie zabrali w ogóle. zapowiedziana obniżka "tymczasowo" podniesionego vatu? not rly. nowe podatki (m.in na benzynę i kolejne znowu na benzynę w drodze, a warto pamiętać, że cena benzyny pośrednio wpływa na cenę PRAWIE WSZYSTKIEGO). podatek bankowy - zapłaci go (pośrednio) każdy kto ma kredyt i każdy kto ma jakąś sensowną kwotę w banku i coś z nią robi. opłata recyklingowa - powód wycofania "darmowych toreb" w połowie sklepów, podniesiona akcyza na używane samochody itd itd. ale tak oczywiście patrzcie sobie, że na pit-cie będzie ta sama suma. 500+ i inne kotyto+ trzeba z czegoś utrzymać. urzędasów (rodzinkę) rozdających 500+ też trzeba opłacić (ich koszt jest porównywalny do kwoty rzucanej motłochowi).

edit warto też wspomnieć, że się powoli z 500+ wycofują a podatki jak były tak zostaną o to nie ma się co martwić. Więcej $ do ukradnięcia, no i można też sypnąć górnikom żeby opon nie palili, bo przecież tacy biedny zarabiają tylko 2x średnią krajową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2018 o 19:26

E Enkil1
0 / 4

A czy autor tego wypota, twierdzi że zanim nastał PiS to podatków obywatele nie płacili? Podatków nie płacili tylko bogacze bo mieli znajomych w rządzie. Teraz płacą wszyscy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grescio
-1 / 5

No dobra, PiS nie dał i tak dalej, ale przynajmniej jakieś te programy socjalne są, a wcześniej ich nie było. A kondycja państwa jest praktycznie taka sama jak była.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanTalonik2
+4 / 4

PiS nic nie DAŁ, tylko co najwyżej ODDAŁ Polakom część ich pieniędzy.
Proste do zrozumienia, ale niektórych przerasta ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+1 / 5

No przecież daje, o co chodzi? Mi zabiera i daje nierobom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamiles1313
+1 / 1

No właśnie myślą.... Pamiętam jak Tusk powiedział w swoim expose, że ten kto wspomni mu o podniesieniu podatków wyleci z rządu... i za chwilę podnieśli podatki na trzy lata które są już prawie 10 lat... I nic nie dawali w zamian... Polacy przekalkulowali i wolą PIS co da pińcset ,czysta czy sto i się wyrówna z podwyżkami! Polacy to jednak mądry naród :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdfsdfffff
-1 / 3

bo uwierze lasce z kotem w profilu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tjdrtjurdeu
0 / 4

Na PO tak nie psioczyliście, a zabierało i głęboko do kieszeni obywatela sięgało - całe ofe rozkradło, a nic nie zracało obywatelom - wszystko do ich kieszeni własnej, ewentualnie w przekrętach szło do niemiec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DSoL
0 / 4

To chyba Tobie rozum odjęło. Na PiS nie głosują ci co płacą podatki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zaskoczony_głupotą_innych
0 / 4

PO nie dało mi nic- a to ja sponsorowałem to państwo!!!.....o co ci biega gościu??? że PIS się dzieli daninami??? bo nie rozumiem twojego ubogiego rozumowania?!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cartma
+2 / 4

Mi też zabierają ale nic nie oddają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zubenelgubenupi
-1 / 3

Platfusy zabierały w podatkach tyle samo, albo nawet więcej i gdzie się to podziewało? Zrobisz fajnego mema na ten temat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majgol
-2 / 2

Miałem mu wyjaśnić, ale widzę, że poniżej już to zrobiono. Jakim trzeba być nieogarem, żeby nie rozumieć najprostszych spraw - TE PIENIĄDZE POJAWIŁY SIĘ DOPIERO ZA PIS, wcześniej zabierali OFE, latami budżetówce nie dawali podwyżek...., a teraz "zdziwieni", skąd tyle kasy (patrz Rostowski).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
0 / 0

Ja biorę pińcet i czysta plus a inni nie biorą. Więc jestem przed tymi innymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jens1
-1 / 1

Czyli wolisz żeby Twoje pieniądze z podatków zabierały mafie vatowskie? świetny wybór!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kojanko
-2 / 2

Dla równowagi lemingi uważają że Unia nam daje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
0 / 0

@kojanko
ehh kocham jak ktos kto nie ogarnia podstawowej gospodarki robi takie porwnania krowy z ryba :)
otoz obecnie unia nam "daje" bo dostajemy z funduszy strukturalnych, rozwojowych i spojnosci znacznie wiecej niz wplacamy skladek do unii. natomiast jak juz troche ich podgonimy gospodarczo to wtedy sie zapewne sytuacja odwroci ale to jeszcze potrwa ladnych pare lat. wiec moze nie "daje" ale zdecydowanie jestesmy beneficjentem z tym ze pieniadze z unii ida na rozwoj Polski a nie sa przejadane albo przepijane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Adraxer
+2 / 2

PiS "dał" dotacje na podwyżki prądu, żeby ją potem zabrać. Lepiej by było nie robić podwyżek, a tak wystarczy za jakiś czas zabrać dotacje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Maciek_kujawy
-2 / 2

Skąd te pieniądze? W dużej części z uszczelnienia VAT-u czyli przestępstw gospodarczych, lewych faktur, fikcyjnych zwrotów VAT-u itd. Teraz każda firma musi mieć 2 konta, na jedno przelewa VAT, jak faktycznie jest z niego zwolniona dostaje zwrot, a nie jak wcześniej, sama nie płaciła VAT-u a po chwili znikała.
Oczywiście są też i minusy PIS-u i to wcale nie mało, ale takie stwierdzenia że z podatku świadczą o zerowej wiedzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PROMOqwerty
+1 / 1

Nie muszę o tym pamiętać, wystarczy że scrolluję demoty, a to się w nich pojawia średnio raz na tydzień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dezes
0 / 2

PiS może i zabiera w podatkach ale potem oddaje w postaci 500+ czy 300+. A Platforma to tylko zabierała pieniądze i kradła dla siebie. Taka jest różnica. Zatem ja zdecydowanie wolę PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~43h3j3jk5jk
-1 / 1

A nie zaciągneli na 500+ jakiegoś większego kredytu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~prosteilogiczne
0 / 0

nie to porostu obieg pieniądza. Na tym polega gospodarka, ludzie szybko wymieniają pieniądze z firmami firmy z państwem państwo znowu z obywatelami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Silhje
+1 / 1

Nastawiam na popcorn

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~oknmjy
+1 / 1

może nie i nie dał, ale przynajmniej oddał czego o PO nie można powiedzieć. Przeciez to nie jest nic innego jak zwrot podatku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vlkuplzn
0 / 0

Ano dał. Ty zapłacisz za siebie i za mnie :)))))))))
Z góry dziękuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+3 / 5

Ogólnie to każda partia będzie kradła dla siebie. Chyba jest lepiej by ktoś zabrał 2 mld, wziął dla siebie 1 mld i 1 mld "dał" ludziom niż jakby zabrał 3 mld dla siebie. Przykład rządy Kaddafiego. Kradł na potęgę, ale czy teraz mają lepiej? Tak na prawdę w Polsce masa pieniędzy jest marnotrawiona, ale jeśli by się zastanowić co jest mniejszym złem, czy dać uchodźcy 1000 Euro czy na dzieci 500+ okazuje się, że nie ma idealnego rozwiązania. Ludzie, którzy byliby bezinteresowni zostaliby w polityce zakrzyczani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darth65
+3 / 7

To logiczne.
PO poniosło podatki do takiego stopnia, że ludzie się prawie zesrali, a jak PiS je jeszcze podwyższa to jest słusznie. Jedni warci drugich. Rozumiem, że nie dało się bronić poprzedniego rządu, ale nie rozumiem jak możecie bronić obecny. To taka sama chimera tylko z jeszcze większą ilością głów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bilutek1
0 / 0

Gniazdo pisiorów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
+1 / 1

@bilutek1 Nie gniazdo pisiorów tylko płatnych pisowskich trolli. Powtarzają bzdury o uszczelnieniu VAT - ZAKŁAMUJĄC fakt, że ustawa która do tego doprowadziła została uchwalona za poprzednich rządów. Powtarzają brednie, że żyje się lepiej - w 2015 gotówka trzymana w skarpecie zyskiwała na wartości, a teraz lepiej nie mówić. Dziwka przynajmniej ma honor, troll pisowski ma... 2 złote za post. Mam nadzieję, że wam trolle, chociaż o tę inflację pensję podwyższyli, bo jak nie to zostaliście frajerami wszech czasów :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Irek34
0 / 2

To wszystko prawda ale.... platforma tak samo zabierała a nic nie dawała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Az
-1 / 1

Zastanówcie się trochę - bo widzę ze większość ludzi czytać nie umie. Jak rządziło PO zabierali wam te kasę (wtedy skakaliście z radości), pis trochę mniej jej zabiera (teoretycznie dając te pieniądze wam) - a skaczecie jak psy, wiec może wróćmy do zabierania kasy - może oddajcie więcej swoich pieniędzy - tak do zrozumienia ... idz i daj 200 zł komukolwiek - wtedy może zrozumiecie co to jest jak wam kasę zabierają. Pytanie więc takie co wy chcecie ... żeby wam zabierali więcej - a żebyście tego nie wiedzieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nick16745175481
-1 / 1

Rozum to ty zgubiles, bo PiS przynajmniej nie wszystko kradnie, jak jego poprzednicy, tylko czesc oddaje podatnikom. A teraz, madry kolego, powiedz mi czy chcesz powrotu PO?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~66kropek
0 / 0

Masz rację, Za PO nie było podatków.Żadnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~johnparker
0 / 0

GDZIE się podziewały te pieniądze, które dziś są w 500+, gdy RZĄDZIŁA PO - w Niemczech

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~świadomy_Polak
0 / 0

PiS zabiera i niektórym trochę oddaje. PO tylko kradło i niszczyło. Wybieram cholerę zamiast dżumy. nigdy więcej tuska i jego bandy złodziei

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kkkkooollloooo
0 / 0

Tylko wcześniej też złodzieje z PO zabierali pieniądze i brali dla siebie, a teraz PIS przynajmniej rozdaje to biedakom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~n_korea
0 / 0

kochani dług publiczny rośnie z roku na rok.
koszt 500+ to 24,5mld zł w polsce mamy 37 mln mieszkańców
jak wynika z obliczeń każdego mieszkańca program 500+ kosztował 662zł
koszt obsługi długu w przeliczeniu na mieszkańca to przeszło 800zł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kmam
-2 / 2

Ależ daje, daje... Tylko najpierw kradnie mi w podatkach a później oddaje tym co mają "fabrykę w spodniach" (tak jak ten na Podkarpaciu co gwałcił córki, bił dzieci po głowie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hardkor968
0 / 0

A ty autorze pierolnij sie porządnie w łeb zanim kolejny raz zagłosujesz pewnie na po, które prawie że doprowadziło do rozbioru

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Logikapanowielogika
0 / 0

Ta wszystko pięknie ale ktoś tu chyba zapomniał że pieniądze nie rosną na drzewach i nie da się dogodzić wszystkim, a to że 500+ płaci się z podatków to normalna rzecz. Zresztą jakoś te pieniądze są a za czasów PO to jedyne co było to dziura w budżecie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blablabla5
0 / 0

Cóż, wolę żeby mój podatek szedł na 500+ 300+ oraz na dopłatę za prąd, niż na obiadki Kopaczowej za 1500zł, na zegarki Nowaka, na sokowirówkę Komorowskiego i Pani Angeli na utrzymywanie szatniarza, który zdefraudował miliardy z OFE i maczał paluchy w Abber Gold.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KL
0 / 0

otóż to .... PIS rodaje Polakom ich własne pieniądze to prawda ... ale prawda jest też to że za PO te same pieniądze Polaków nie wracały do obywateli w postaci 500+ tylko szły do kieszeni takich ludzi jak TUSk, Czarneski, Kulczyki i inni ubeccy złodzieje ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
0 / 0

Kiedys WYJdZIE na jaw ile to nas kosztowalo jaki dlug panstwo ma my mamy bo latwo oddaje sie nie swoja kase

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hardkor968
0 / 0

Pomyśl gdzie ty małpo autorze demota zgubiłeś swój rozum jeśli go w ogóle posiadasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem