Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
Warszawa bez fajerwerków
by hippe
+
1926 2048
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D demaskator_demotywatorow
+24 / 102

Po co pokaz fajerwerków w WARSZAWIE, skoro będzie w BERLINIE?

Parzcież ludzie i tak będą strzelać, bo to lubią. Tego też zakażą? Przez cały rok powinno się za strzelanie ścigać z całą bezwzględnością, ale tego jednego dnia nie powinno się tego ludziom odbierać.

Mój pies chował się pod stół w Sylwestra, ale podczas porządnej burzy robił to samo. Burz też zakażemy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 12:22

avatar ~oha
-3 / 33

@demaskator_demotywatorow Jak się przewrócisz boli cię dupa, ale jak ktoś podejdzie i cię kopnie... też boli cię dupa. Czujesz różnicę?

D demaskator_demotywatorow
+2 / 30

@oha Dlatego czasem chodzę na judo żeby się nauczyć jak sempiternę chronić. Do...chrzanu to Twoje porównanie.

avatar ~ge
+2 / 16

@demaskator_demotywatorow Nie wiem czyją propagandę łykasz, ale to wciskanie Niemiec gdzie się da jak i lewactwa, robi się nudne.

G gondzio
+7 / 13

@demaskator_demotywatorow
Gdzie jest jakakolwiek wzmianka o ZAKAZIE fajerwerków ??
Nie wiem gdzie uczyli Ciebie czytać ze zrozumieniem, ale chyba teraz palą się ze wstydu albo przewracają w grobie.

W Wielki_i_Tlusty_Kandahar
-5 / 9

głupota, inni będą i tak rzucać fajerwerki, to, że ratusz se nie wrzuci, to ich sprawa, w sumie, mniej kasy z podatków

tak czy inaczej nikogo nie obchodzi co "czują", "myślą" (jeżeli mogą?) zwierzęta

niektórzy mogą się zemścić za te g... na chodniku, w centrum Warszawy, Katowic, Gdańska, Krakowa, Wrocławia, Olsztyna, Opola, Szczecina, i innych miast Polski...

RAZ W ROKU,

S sceptyk00
0 / 10

spoko! odpalą ratuszowe fajerwerki jak będą odsłaniać nową tęczę LGBT

avatar ~Ja_tylko_mówię
0 / 0

@demaskator_demotywatorow o jak miło, kolejny polityczny troll dostał bana.

avatar ~amaan
-5 / 43

Głupie pytanie. Na tym portalu wszystko, co zrobi jakiś polityk PO jest z definicji złe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L loloko
+6 / 18

Tak samo z politykami z Pis-u i z księżami.

avatar Bimbol
-2 / 2

To przenieś się na wiocha.pl , tam jest odwrotnie. :P

avatar kondon
+5 / 7

Na ogół to co zrobi polityk jest złe.

avatar Bieszcz
+7 / 59

@ hippe Uważam, że to decyzja KRETYŃSKA, gdyż zwierzęta boją się nie fajerwerków odpalanych przez miasto, a pobliskich petard i huku, jaki robią sąsiedzi, puszczając swoje ognie. Zwłaszcza, że można (jak to już drzewiej bywało), ustawić fajerwerki na stateczkach i barkach na Wiśle, co raczej ryb nie wystraszy, bo uszu nie mają, a zwierząt nie wystraszy, bo daleko od nich. Dlatego uważam, ze pomysł jest totalnie kretyński, a więc prawdopodobnie Trzaskowski go sam wymyślił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hippe
+11 / 53

@Bieszcz
Trzaskowskiego prosili o to ekolodzy.
Internauci różnie komentują jego decyzję:
GŁOS NA NIE: "Jakie to ma znaczenie, skoro kilka tysięcy piromanów i tak przez całą noc będzie rzucać petardami? Dopóki tych ludzi nie zacznie się leczyć to takie gesty nie mają żadnego znaczenia".
GŁOS NA TAK: "Przeciwnie. Takie gesty tworzą nowe standardy i wpływają na kształtowanie postaw. Do zera puszczanie petard nie zejdzie, ale za kilkanaście lat będą to robić głównie patole".'
Zgadzam się z tym drugim głosem i popieram decyzję o rezygnacji z fajerwerków, bez względu na polityczną przynależność jej autora.
Ciekawe, że Hanna Gronkiewicz-Waltz, również z PO, nie wpadła na taki pomysł podczas swojej prezydentury. Chyba istotna tu jest różnica wieku. Trzaskowski jest o pokolenie młodszy i myśli innymi kategoriami, bardziej współczesnymi.

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 13:01

avatar hippe
+7 / 43

@Irvis30
Nie sądzę, aby odpalanie fajerwerków w Sylwestra było jakąś naturalną ludzką potrzebą, która musi być realizowana. Jest to jakiś obyczaj, a obyczaje się zmieniają. Zmiana podejścia do fajerwerków może wynikać np. z rosnącego uwrażliwienia na los zwierząt. Są osoby, których zdaniem jest to wrażliwość zbyt daleko idąca (widać to w niektórych komentarzach w tym wątku); a inni (wśród nich ja) nie widzą w tym przesady.
Zauważ, że nie wprowadzono zakazu fajerwerków. Kto chce, nadal może się tym bawić. A więc decyzję Trzaskowskiego traktowałbym raczej próbę pokazywania innego podejścia do zabawy sylwestrowej. Czy się przyjmie? Zobaczymy.
Myślę, że samo poruszanie tych problemów, choćby w takich dyskusjach jak nasza, może sprawić, że coraz więcej ludzi zacznie się nad tym zastanawiać i dochodzić do wniosku, że fajerwerki w Sylwestra nie są im bardzo potrzebne do szczęścia.

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 15:07

avatar ~KX
+5 / 21

@Hippe Robienie pokazów codziennie czy raz w miesiącu tez uznał bym za szkodliwe.. ale raz na rok nikomu beret z głowy nie spadnie... Nowy rok jest to jedno z bardziej hucznych i radosnych świąt. A pokazy sztucznych ogni są już od dawna tradycją... Ludzie ogólnie mają w D standardy zwłaszcza w Polsce.. jesteśmy uczuleni na Nakazywanie i Zakazywanie i w większości wypadków robimy odwrotnie. Ekolodzy w większości to miejscy tępe pseudo wykształciuchy chcący dobrze ale nie mający pojęcia co robią i jakie skutki są ich postępowań. Co do piesków bojących się huku, jeden dzień przeżyją nic im się nie stanie, problem w tym ze właściciele chcą sami się bawić i zostawić je w domu czy w ogrodzie i nie mogą przez pokazy sztucznych ogni. Inne przykłady ich debilizmu są powalające.. Przykładowo .. dość niedawno postanowili dokarmić dzikie konie uważając że w zimie sobie nie poradzą (obecne zimy to śmiech) Niestety dokarmiły wilgotnym sianem. W efekcie z powodu kolki zdechły w męczarniach 3 konie,10 uratowali powiadomieni weterynarze. A o banerach z kartonu i drewna z napisem nie wycinać drzew. Albo protest przeciwko zabijaniu krów i oburzenia wegan na skórzane buty jakie wytrzymują nawet i 10 lat a łażą i zmienianie co roku albo i częściej g plastikowe jakie jakie się nie rozłoży.

avatar hippe
+4 / 20

@~KX
Napisałeś: "jesteśmy uczuleni na Nakazywanie i Zakazywanie"
Nie ma zakazu fajerwerków. Nie będzie tylko pokazu organizowanego przez miasto.
"A pokazy sztucznych ogni są już od dawna tradycją..."
Gdybyśmy bez zastrzeżeń szanowali tradycję, to do dziś żylibyśmy w jaskiniach, a może nawet na drzewach. Myślę więc, że nie jest wystarczającym argumentem fakt, iż coś jest tradycją.
Poza tym huk fajerwerków przeszkadza nie tylko zwierzętom. Np. w centrum Gdyni znajdują się dwa szpitale, a hałas fajerwerków jest traumatyczny dla pacjentów. Szkodzi zwłaszcza osobom chorym kardiologicznie. Również wielu starszych ludzi jest przeciwnych pokazowi fajerwerków - chcieliby, żeby było ładnie, ale bez hałasu (w Gdyni badano opinie mieszkańców przed rezygnacją z miejskiego pokazu).
Dodam jeszcze, że Warszawa nie jest pierwszym miastem, które rezygnuje z pokazu fajerwerków. W poprzednich latach zrezygnowały z nich takie miasta jak Kraków, Wrocław, Poznań, Sosnowiec, Białystok, Słupsk, gdzie fajerwerki zostały zastąpione kolorowymi laserami. W tym roku dołączą do nich Warszawa, Toruń, Gdańsk, Gdynia, a w Szczecinie miasto po raz ostatni będzie organizowało pokaz fajerwerków.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 18:55

I Irvis30
-3 / 15

@hippe " A więc decyzję Trzaskowskiego traktowałbym raczej próbę pokazywania innego podejścia do zabawy sylwestrowej" - Głupota. Skoro ludzie jak sam zauważyłeś i tak będą strzelać to jaki sens ma rezygnacja z tego tematu pod argumentem "ochrony zwierząt" forsowanym przez eko idiotów? Żaden. Brak organizacji tego pokazu nic w tym temacie KOMPLETNIE nie zmienia. A nie zmienia sorry...wiesz co zmienia? Laserowy pokaz światełek 2,5 raza droższy. Kto płaci? Podatnik.

Reasumując. Nic w kwestii ochrony zwierząt nie osiagamy a płacimy 2,5 raza drożej tylko i wyłącznie dlatego, że jakieś eko terrorystyczne lobby mocno płakało. Epicko.

avatar Bieszcz
-3 / 7

@hippe Miałem psa, nie bał się fajerwerków a PETARD. To petardy robią huk i straszą zwierzęta, a nie rakiety. U mojej sąsiadki też kuli się nie przy wystrzałach olorowych rac, a przy petardach z podwórka. Obstaję przy swoim.

avatar 7th_Heaven
-4 / 10

@Bieszcz ja uważam że to genialna decyzja, bo fajerwerki to puszczanie hajsu z dymem, przypomnijmy: publicznego hajsu, i po co? Po to, żeby się Janus z Grażyną popatrzyli jak błyska.
Jeśli ludzie już muszą się podniecać takim czymś, to laser jest na to dobrym sposobem. Ani huku, ani dymu, ani urwanych palców.

Argument z Twoim i sąsiadki psem jest z doopy. To tylko dwa.psy a ty robisz z nich przykład. Ja z kolei znam psy myśliwskie, które nie boją się wystrzału z broni palnej, a fajerwerki wywołują u nich niemal padake. Jest różnica, kiedy idzie jeden czy parę wystrzałów, z jednej strony, a kiedy idzie ileś serii jednocześnie z wszystkich stron świata.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 22:19

avatar ~S4muelWolf
+3 / 7

@barteqssss Na psach. A ryby zasadniczo nie maja najlepszego słuchu.

avatar ~4444566
-5 / 7

@S4muelWolf to wcale nie przeszkadza lewackim oszołomom płakać nad rybką jak ktoś petardę do wody wrzuci.

avatar ~S4muelWolf
+2 / 2

@4444566 Głusi ludzie też nie maja słuchu., ale zapewniam cię, że jak rzucisz w nich petarda to ich zranisz.

avatar ~ge
0 / 2

Czyli TVNu zbyt często nie oglądasz, a wyborczą czytujesz co kilka lat, skoro tak twierdzisz.

R raven000
+2 / 38

pokaz fajerwerków ~200000PLN
pokaz laserowy ~50000PLN

Pokaz fajerwerków -> ludzie, ale fajne, ale ładne; ekooszołomy, bo to zabija komary, bo to straszy muchy
Pokaz laserowy -> ludzie, e nic specjalnego, takie sobie; ekooszołomy ale cudowne, ale bezpieczne, ale zwierzątka

Tak miej więcej sprawa się kształtuje. Ekooszołomy i inne świry zawładną zaraz światem, świat dupnie i stanie w ogniu i dopiero potem powróci normalność. Innej przyszłości nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Różycki
+2 / 8

@raven000 Jeśli pokaz fajerwerków kosztuje 200 000, a pokaz laserowy 50 000, tak jak napisałeś drogi kolego, to samą Brzytwą Ockhama dojdziemy do wniosku, że jest lepszy pod względem ekonomicznym. Am I right, or am I right?

R raven000
+4 / 14

@~Różycki
Widzę iż mamy zwolennika powiedzenia iż Polonez też jest tańszy niż Mercedes. I to samochód i to samochód więc po co przepłacać.
Fajerwerki na nowy rok:
https://www.youtube.com/watch?v=eIEB9vdpgpQ
https://www.youtube.com/watch?v=21EJMIdK1_g

I biedny krewny zwany pokazem laserowym organizowanym przez jeden z bogatszych krajów
https://www.youtube.com/watch?v=F1RgfIoT_HI

Więc która wersja lepsza?

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 17:54

avatar ~rgregregt
+6 / 6

@raven000 to na samym dole najgorsze - aż właściciel ze wstydu zablokował

G gondzio
+1 / 5

@raven000
Te pokazy laserowy są takie kijowe, że w okresie letnim w Warszawie, na pokazy przy Fontannach przychodzi tylko "garstka" :) Weź się koleś nie ośmieszaj. Tak mało ludzi, że Wisłostradą wtedy ciężko przejechać, o zaparkowaniu w okolicy nie wspominając :)

Skoro lasery sprawdziły się w jednym miejscu, sprawdzą się i w drugim. Kto będzie chciał sobie postrzelać, to sobie postrzela, a kto będzie chciał się pobawić eko i pooglądać lasery to też się ucieszy.

R raven000
0 / 4

@gondzio tak te cudowne pokazy wymagają pompowania tysięcy litrów wody aby uzyskać "ekran". Usiądziesz nie pod tym kątem co trzeba to guzik widać. I te cudowne pokazy w tym roku były wspomagane pirotechniką jak byś nie wiedział.
I wiesz dlaczego tyle ludzi w tym miejscu w trakcie pokazu? Bo 1km dalej już go nie widać, laser jest za słaby.

Dałem link do takiego pokazu, zajrzałeś do niego? Porównałeś z pokazem pirotechnicznym w pozostałych linkach? Wszystkie pokazy rocznik 2018.

G gondzio
-1 / 5

@raven000
Tysiąc litrów wody to tylko 1 metr sześcienny :) W Fontannach woda jest w obiegu, nie dolewają jej ciągle. Przeciętny budynek biurowy zużywa dziennie 10 m3, podkreślam, zużywa, a nie przetwarza w obiegu jak fontanna.

Mówisz, że nie widać bo daleko, bo kąt nie ten itp.

Jak pogoda będzie do bani, pochmurno, albo zrobi się mglisto (było tak raz na WOŚP), to fajerwerków też nie będzie widać za bardzo. Lasery za to wtedy tak, i to z daleka :)

Jakby nie było, to nie jest ZAKAZ, a wybór organizatora JEDNEJ imprezy, że rezygnuje z fajerwerków i wybiera lasery. Cała reszta i tak odpali fajerwerki. Większość tu piszących zarzeka się, że specjalnie na złość (nie wiem komu) nawet 2x tyle. Czyli jest nawet szansa, że będzie tych upragnionych fajerwerków więcej, a miasto na nie nie wyda nawet złotówki :) Za to będą dodatkowo lasery, czyli same plusy :)

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 23:46

avatar ZONTAR
0 / 2

@raven000 Co nam po laserach jak nie ma gdzie ich użyć? Najwyższy budynek w Wawie, PKiN, 237m. Burj khalifa, 828m. Fajerwerki wystrzeliwane są na wysokość koło 300m, do tego dochodzi wysokośc jakiej sięgają rozbłyski. Laser jest w stanie świecić tylko w linii prostej, trzeba sporo mocnych laserów do osiągnięcia jakiegokolwiek efektu, który nie będzie przypominał taniej potańcówki w remizie. To oznacza między innymi to, że muszą być instalowane na odpowiedniej wysokości, a i tak powyżej będą głównie liniami wyświetlanymi w pionie i pod skosem. Może na jakimś rynku i w okolicy pokazu będzie to wyglądać fajnie, ale w przeciwieństwie do fajerwerków nie będzie to wyglądać w żaden sposób ciekawie oglądając nawet z niewielkiego dystansu. Inaczej mówiąc, taki pokaz w naszym wykonaniu będzie raczej lokalnym pokazem dla osób zgromadzonych na nim, a nie czymś, co można oglądać z ulicy, balkonu czy wychodząc o północy w plener.
Ja praktycznie nigdy nie chodzę na pokazy, zawsze sylwestra spędzam na jakiejś sporej domówce i przed północą wszyscy z szampanem wychodzą w miejsce, z którego można podziwiać fajerwerki zarówno wystrzelone na rynku jak i w innych miejscach miasta. Z laserami co najwyżej będzie widać jakieś światełka, które w sumie regularnie widuję w trakcie imprez na stadionie.

Zapewne będzie to coś bardziej w takiej skali (porównaj sobie do wielkości ludzi).
https://www.youtube.com/watch?v=Kf55hCOZOTw

F FenrirIbnLaAhad
0 / 0

@gondzio
"Te pokazy laserowy są takie kijowe, że w okresie letnim w Warszawie, na pokazy przy Fontannach przychodzi tylko garstka" to teraz pomyśl, ile by przyszło, gdyby to był pokaz fajerwerków :)

avatar ~TypowySEbix
0 / 28

Sebix hce szczelać. Sebix nie lubic psuf. Sebix wsadzić koledze fajerwerk w dópem i kolega być na pogotowiu. sebix tesz jehać jak znaleźć zgubiony palec, bo mu odpał, jak fajerwerk zrobić bum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kolorkowa_tolerancja
+3 / 21

Bezglutenowy pijący kawusie z sojowym mleczkiem hipsterek w okularkach i brodą a'la drwal nie lubi barbarzyńskich hałasów... Bardziej ceni on dobrą książkę. On liże się ze swoim wątłym chorowitym pieskiem z języczkiem jak piesek kończy myć swoją pupu. Nie przychodzi mu do główki pomysł odpalenia petardy z ziemi wydaje mu się że dzieje to się wyłącznie z ręki lub ząbków. On się troszczy i rozumie każdą rybkę kleszcza komara szczura i myszkę - zwierzęta to jego przyjaciele. Jest on wyrafinowany i nie jara go jak tych barbarzyńców żaden bum - lasery i światełka jak w Star Wars są cacy oraz postępowe bo wbrew tradycji. Wszystko co jest tradycją i polskie jest jego wrogiem - patrzy na bardziej cywilizowane kraje zachodnie. Bądźmy wszyscy postępowi - bądźmy z Warszawy, razem, pod gejowską tęczą otoczeni funkcjonariuszami i oglądajmy lasery popijając kompot i vejpując elektronicznego papieroskaaaa^^

avatar ~lkak
-1 / 5

Tak,na pewno główną motywacją do strzelania na sylwestra jest niechęć do psów.puknij się w łeb.

avatar ~Vraerter
+2 / 10

Zawsze fajnie, kiedy ktoś próbuje za pomocą fajerwerków okazać, jaki to jest męski, silny i w ogóle. Śmieszne.

avatar ~tyuiouy
0 / 6

@Vraerter to chyba Ty masz jakieś kompleksy, bo w odpalaniu fajerwerków kompletnie nie o to chodzi...


A teraz jeśli mi wybaczysz, idę se strzelić petardę by wszyscy na dzielni wiedzieli ile potrafię wycisnąć na sztandze i oddali hołd mojej twardej, żylastej i pulsującej męskości!

avatar ~fgt256gh2
0 / 2

"~kolorokowa_tolerancja" - Zacny komentarz, dobrze ujęte "+".

P pokos
+6 / 24

@Glaurung_Uluroki . Jakie prawa ludzi? Jest coś takiego jak prawo do hałasu i smrodu?

P pokos
-4 / 10

@Glaurung_Uluroki . No to już jest zabronione, czyli nie jest dozwolone.

avatar Glaurung_Uluroki
-5 / 17

@pokos Czyli jeśli burmistrz jakiegoś miasteczka zabroni ludziom śmiać się głośno, to też będzie to zgodne z prawem? I takiej Konstytucji bronisz?

P pokos
+3 / 11

@Glaurung_Uluroki . Porównujesz rzeczy nieporównywalne.

Y yankers
+10 / 14

@Glaurung_Uluroki Mam pytanie, jeżeli prezydent lub burmistrz jakiegoś miasta zakazuje wjazdu do tego miasta cyrkom z żywymi zwierzętami, to jest to decyzja dobra czy zła?

avatar hippe
+6 / 12

@Glaurung_Uluroki
Nie ma takiego prawa, które nakazywałoby władzom miejskim organizowanie pokazu fajerwerków w Sylwestra.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 15:06

avatar Glaurung_Uluroki
-3 / 13

@yankers Zła - cyrk nie zarabia i zwierzaki idą pod nóż. Ale jak już pisałem - to nie mój problem.

@pokos Może trochę tak.

@hippe Pewnie, że nie ma. Ale to już taka mała tradycja była.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 15:23

Y yankers
+5 / 9

@Glaurung_Uluroki
Ok rozumiem.

Co do tego co napisałeś do @hippe - tradycją było też posiadanie niewolnika, czy to oznacza że mamy do tego powrócić?
No i jaka to tradycja, trochę za młode to na tradycję.

avatar Glaurung_Uluroki
-3 / 9

@yankers Posiadanie niewolnika nie było tradycją, ale potwierdzeniem statusu. Coś jak dzisiaj passat na osiedlu.

J J_R
+8 / 8

@Glaurung_Uluroki Nie ma nic o zakazie używania fajerwerków. Jest tylko zmiana oprawy imprezy z pokazu fajerwerków, na pokaz laserowy. A używanie fajerwerków, poza kilkoma dniami w roku, wymaga zezwolenia od lat (inna sprawa, że większość na to leje).
Chyba się trochę zagalopowałeś w swoim wyciąganiu wniosków.

avatar Glaurung_Uluroki
-1 / 3

@J_R Wniosek jest zasadny - napisałem o "uzasadnieniu", które jest głupie i złe. Cała reszta, to tylko odpowiedź na ataki ekooszołomów.

avatar Yorik
+3 / 13

@eph12 Wystarczy, że Ty jesteś genialny.

avatar olmajti
-1 / 13

@Yorik ekolodzy to nie idioci. to ludzie którzy kręcą biznes na empatii względem zwierząt. najlepszym przykładem jest PETA która uśmierciła ponad 75% zwierząt które do nich trafiły :)

avatar eph12
-5 / 11

@Yorik "Wystarczy, że Ty jesteś genialny." Nie zmienia to faktu, że ekolodzy to idioci. W większości przypadków to nawiedzeni ludzie, którzy posiadają minimalną wiedzę w temacie, w którym się wypowiadają.

PS: Widzę, że chyba uraziłem, bo trafiłem na ekologa :(

avatar Yorik
-3 / 11

@eph12 Nie chodzi o ekologię, ale jeżeli masz więcej niż 12 lat i cieszy Cię strzelanie z petard, to po prostu cierpisz na niedorozwój umysłowy. Fajerwerki są ładne - jeśli jest to profesjonalny pokaz przez kilka minut. A jaki sens ma napier#alanie w niebo chińskim badziewiem, bez ładu i składu, tydzień przed Sylwestrem i tydzień po? Bo Sebę stać na wystrzelanie stu złotych?

avatar eph12
-2 / 10

@Yorik Jest na tym świecie wiele zajęć, które mają mniejszy sens. Wolność polega na tym, że jak ktoś chce coś robić to jego sprawa. Nie ma tu miejsca do zmuszania kogoś do czegoś. Dodatkowo, sprawa dotyczy oficjalnego "profesjonalnego pokazu", który został zakazany.

PS: Mój komentarz dotyczył idiotyczności ekologów, co dalej podtrzymuję. To najczęściej ludzie o mizernej wiedzy, a o nawiedzeniu większym niż moherowe berety.

avatar Yorik
+1 / 9

@eph12 "Wolność polega na tym, że jak ktoś chce coś robić to jego sprawa."

W takim razie ja w tym roku utworzę jednoosobową straż obywatelską i przed Sylwestrem będę spacerował z wiatrówką i strzelał do strzelających z petard. Jak się bawić, to się bawić.

avatar eph12
-3 / 9

@Yorik "będę spacerował z wiatrówką i strzelał do strzelających z petard" - Logika na poziomie... Pokaz sztucznych ogni nikomu krzywdy nie robi, strzelanie z wiatrówki tak. Tym bardziej celowe.

G gondzio
-2 / 8

@eph12
"@Yorik "będę spacerował z wiatrówką i strzelał do strzelających z petard" - Logika na poziomie... Pokaz sztucznych ogni nikomu krzywdy nie robi, strzelanie z wiatrówki tak. Tym bardziej celowe."
- Nie wywołują pożarów kiedy wpadną na balkon, dach itp. ?
- Nie straszą zwierząt ?
- Nie powodują hałasów itp ?
Fajerwerki mają jedynie walor wizualny, a poza tym same minusy

avatar eph12
+1 / 3

@gondzio Kolejny... A czy to jest celowe działanie? Nie. "Fajerwerki mają jedynie walor wizualny" - i to jest wystarczający powód do tego, żeby niektórzy co chcą ich używali. Palenie, picie też "mają same minusy" i co z tego? Jak ktoś chce to jego sprawa. Nie ma nic gorszego niż społecznicy, którym wszystko przeszkadza.

G gondzio
0 / 0

@eph12
Po 1. Nikt nikomu niczego nie zabrania, ale jak ktoś jest debilem i rezygnację zrównuje z zakazem to w sumie jego problem i nie ma się co dziwić, że w tym kraju mamy jak mamy.
Po 2. Picie czy palenie w miejscach do tego nie przeznaczonych też jest zabronione i nawet karane, więc porównanie od czapy. Fajerwerki i petardy też są, ale jakoś nie słyszałem aby kogoś kiedyś ukarali.
Po 3. Z jednej strony piszesz, że każdy ma prawo do zabawy jaką uważa za słuszną, ale narzekasz, że ktoś chce dbać o zwierzaki i namówił kogoś na rezygnację z głośnych i niebezpiecznych fajerwerków. Przyznaj się, że chcesz żeby było tylko po twojemu i koniec.

avatar eph12
0 / 0

@gondzio "Przyznaj się, że chcesz żeby było tylko po twojemu i koniec." - ja osobiście mam gdzieś fajerwerki. Jakbyś przeczytał uważnie o co chodzi, to sprawa dotyczy argumentu "ktoś chce dbać o zwierzaki". Jest to po prostu kretyński argument stworzony przez nawiedzonych ekologów.

PS: a może to Ty chcesz, żeby było po Twojemu i koniec? Ciekawe no nie?

avatar ~Hacuł
+4 / 14

Kiedy zrezygnuje z religii w szkołach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gtwewe
-1 / 15

Postępowa Warszafka: Super Rafciu, najlepszy prezydent ever! 13 dni później Owsiak zorganizuje pokaz fajerwerków. Super Jurek, anioł nie człowiek :V

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~schreeee
-3 / 13

CHORE!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~amaan
+4 / 14

ZDROWE! Mniej hałasu, mniej dymu, mniej śmieci na ulicach.

avatar Niccolo
-1 / 7

@~amaan wywal swój samochód, to też będzie mniej dymu.

S speediee
+11 / 35

Pomijając ekologię, straszenie zwierząt itd.. to moim zdaniem to może być fajny a na pewno ciekawy pomysł na zmianę - dlaczego nie? Ja osobiście chętnie bym zobaczył taki wielki pokaz laserów w Sylwestrową noc. I teraz dodając do tego ew. oszczędności w kasie miasta, ograniczenie hałasu, dymu, śmieci itd to ja jestem za.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+1 / 9

@speediee taki pokaz nie umywa się do pokazu fajerwerków

Wyżej wstawiłem link do takiego pokazu wykonanego przez jeden z najbogatszych krajów świata. Sądzisz iż jego mizerność przebije światowa Warszawa?

S speediee
+3 / 3

Ale ja nie twierdzę, że laserowy pokaz jest lepszy / ładniejszy. Zresztą to jest kwestia gustu a jak wiadomo, każdy ma swój. Mnie osobiście pokazy fajerwerków nudzą i nie cieszą jakoś specjalnie. Nie mam nic przeciwko ale mogę bez nich żyć. Natomiast pokazu laserowego jeszcze na żywo nie widziałem - nie było okazji. Świat się zmienia, lokomotywy parowe też odeszły do lamusa. Tak to już jest.

R raven000
0 / 4

@speediee to zawczasu zajmi strategiczne miejsce, bo 2-3km (jak lasery będą wyjątkowo mocne; jak przeciętne to nawet do 1km może być problem dobić) od pokazu to już guzik będzie widać, kąt pod jakim będziesz patrzył także nie jest bez znaczenia. Życzę powodzenia w oglądaniu.

G gondzio
+1 / 3

@raven000
2 km od pl.Bankowego to jest Dworzec Gdański :) Do Anielewicza/Świętojerska jest 700m.
To ile tych ludzi przewidujesz na tym sylwestrze, że spóźnialscy aż tak daleko będą stali ?

Ty chyba nigdy w Warszawie nie byłeś, albo piszesz wszystko byle tylko być przeciw decyzji Trzaskowskiego :)

R raven000
+1 / 1

@gondzio to wiedzę o tym ile osób oglądało fajerwerki to masz wielką, nie powiem. Sądzisz iż wszyscy je podziwiający to byli na tej zabawie? Nie, taki pokaz był widoczny na ok 25km (z takiej odległości go widziałem w zeszłym roku na imprezie).

Dobrze napalajcie się na światełka jak na wiejskiej dyskotece, tylko po nie psioczcie.

Ja sobie kupię fajerwerki za kilka, kilkanaście stówek i zrobię pokaz sobie sam.

G gondzio
0 / 0

@aven000
25 km od Bankowego to już nie Warszawa nawet, a bardzo daleki podmiejskie wioski (Wołomin 20km, Łomianki 12km, Legionowo 18,5 km, Piaseczno 18km, Pruszków 15km, Otwock 24km, Milanówek trochę ponad te 25km). Jesteś pewny że wodziłeś właśnie TE fajerwerki ? To że widzisz sporo fajerwerków nad Warszawą, to nie znaczy że jest to pokaz organizowany przez miasto :)

W zeszłym roku ani z Ursynowa (10-11 km), ani z Bródna (7km) czy Białołęki (9-10 km) ich widać nie było. Tak samo jak nie widać WOŚP co roku z takich odległości.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2018 o 9:34

avatar 7th_Heaven
+2 / 2

Bylam na takim pokazie na Węgrzech z okazji jakiegoś tam święta państwowego. Był genialny. Fajerwerki doidiotyzm: huk, dym, śmieci, wystraszone zwierzęta, obudzone dzieci i starsze osoby, puszczone z dymem pieniądze, tylko i wyłącznie dla chwili frajdy zdziecinniałych ludzi, którzy się tym podniecają. Jak tacy miłośnicy "piękna", to nich idą do galerii sztuki lub muzeum, podziwiać piękno, albo do zoo pooglądać pawie, są równe kolorowe a znacznie piękniejsze.

avatar ~libre_znaczy_wolność
-3 / 17

Dlaczego lewaki mają manię blokowania i zabraniania wszystkiego?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar be4bee
+8 / 10

Np. handlu w niedzielę?

avatar Jhony_Bravo
+6 / 10

no dokładnie pis to lewica

avatar Niccolo
0 / 4

@be4bee Nie popisałeś się. Kolejny co PiS ma za prawicę.

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2018 o 2:07

avatar ~sen21
0 / 6

Bo ludziom nie przetłumaczysz? Jestem totalnie antylewicowy i jestem przeciwny takim zakazom ale fakt jest faktem. Ludziom nie przetłumaczysz. Choćbyś zdzierał gardło, podawał wszelkie możliwe fakty i statystyki ludziom i tak nie przetłumaczysz. Polska jest liderem jeśli chodzi o wypadki przy pracy. Dlaczego? Bo nie przetłumaczysz - Janusz i Mietek wiedzą najlepiej bo oni już 15 lat to robią a potem jedziesz po nich na sygnale bo palce urwało. Nie nauczysz że osłony są po to by ich używać. To samo szczepienia. To samo pasy w samochodzie - tyle lat obowiązku a i tak ciągle jeżdżą kretyni bez bo Zientarski jechał 200 i przeżył bo nie miał pasów. To samo ABS - on to ABS nie potrzebuje miszcz kierowoicy 25 lat prawo jazdy on pulsacyjnie hamuje. Zimowe opony? Ło panie kto by to zmieniał. I tak można wymieniać, wymieniać, wymieniać i wymieniać. Generalnie nie ma żadnej absolutnie żadnej aktywności, która jest nieintuicyjna a ludzie ją wykonają bez prawnego przymusu albo dlugiego okresu przekonywania i leczenie ran od nie stosowania. Osobiście znam gościa, któremu tokarka trzy razy palca urwała i trudno powiedzieć czy się czegoś nauczył bo od kiedy stracił kciuka jest na rencie.

avatar Niccolo
+1 / 1

@~sen21 O czym ty w ogóle gadasz?

avatar Ortomen
-4 / 14

Trzaskowski prezydentem wszystkich ssaków mniejszych!
Za 5 lat nowa ordynacja, do oddania ważnego głosu wystarczy odcisk psiej lub kociej łapy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kk
+1 / 7

Mój pies się nie boi, więc można puszczać :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JasnyPelny
+3 / 5

Ja myślę, że powinni prowadzić politykom całoroczny zakaz pierd..... głupot. W trosce o dobro obywateli aby uszy nie bolały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ZiomekJanusz
+4 / 6

Za rok będzie bez muzyki bo za głośno xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawcio68
0 / 12

Tego jednego dnia władza mogłaby zluzować wora :) niech wprowadzi jeszcze zakaz burzy, bo jej psy też się boją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eyeryhr4
-1 / 11

bezstresowo wchowani brajanek i jessica to i azorek też tak musi mieć bo inaczej umrze ze stresu!

miasto miastem ale nawet z lasem takiego pi3rdolca z tym dostali - "zwirzontka straszysz!" "tam som ryby!" tylko że jak coś tam walnie to ptaszki dalej ćwierkają, motylki i żabki też się nie płoszą, a jelenie itp to na sam widok człowieka spi3pszają więc nie wiadomo czy huk przestraszy (raczej jak z daleka to tylko chwilowo uwagę zwierzęcia zwróci).
Zaraz będzie całkowity zakaz wstępu do lasu by zwierzątek nie stresować:)
Aha i i będziemy strzelać w niebo chemikaliami by chmury odpędzić co by piorun nie zestresował:)
Mam nadzieję że te wasze wszystkie pieski zdechną ze strachu byście przestali wpieprzać się w cudze aktywności. WON!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eyeryhr4
+1 / 3

@amo_italia To cudnie że nikt niczego nie ogranicza - tak ma być, szanujmy się nawzajem. Wywóź na czas strzelania swojego ukochanego pieska i chrońcie się w jakiejś ziemiance na odludziu.

Ps. Psy nie umierają, ich dusza zmienia położenie i teleportuje się na wieczny spoczynek do cudownej krainy wiecznych zabaw szczęścia i cukierków gdzie pan bóg osobiście bawi się z nimi i karmi samymi przysmakami

avatar ~babcinka
-2 / 10

Powinni ten zakaz wprowadzić w całej Polsce.
już nie jedno zwierze ucierpiało na tych fajerwerkach, pomyślcie o starszych i schorowanych ludziach- oni też się boją

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
0 / 0

To nie jest zakaz. W wawie można tego dnia nawalać, tylko samo miasto nie robi pokazu.

avatar ~sebol1992
-2 / 8

I znów niedługo wyjdzie temat strzelania fajerwerkami w sylwestra. Ludzie od zawsze hucznie obchodzili Nowy Rok a czy ktoś chce wywalać pół pensji i sobie postrzelać - jego sprawa. Co się tyczy psów, czemu Ja mam nie strzelać w Sylwestra ? Bo pies Pani Jadzi czy Pana Zenka się boi? A co właściciel zrobił przez cały rok? Kompletnie nic, psa można na takie rzeczy przygotowywać, oswajać go z tym a nie szczekać jak te psy do całego świata.
Masz psa? To się nim zajmij, na Tobie ciąży ta odpowiedzialność a nie czekasz aż ktoś za Ciebie to zrobi bo nie zrobi, ludzie będą strzelać i ja będe strzelać i w dupie mam, że pies sąsiada się boi. Ja nie biorę odpowiedzialności za psa sąsiada ani za bezpańskiego psa nikt mi strzelać nie będzie zabraniał. Weźcie w końcu odpowiedzialność za swoje psy a nie zrzucacie na innych.
Jeszcze parę lat i Sylwester będziemy obchodzić w ciszy a tradycja upadnie. Odliczam dni kiedy wprowadzą ustawę zakazującą strzelanie w sylwestra i sprzedaż fajerwerek. Z rządami PiSu wszystko jest możliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yorik
-3 / 5

@eph12 A powyżej masz opinię prawdziwego sebixa...

avatar auto1
0 / 2

@yorik i komentarz do tej opinii japiszona, który z braku większych problemów i zaspokojenia podstawy piramidy maslowa szuka problemów bo musi szukać problemów :D. Darcie japy dla darcia japy. Zmiana dla zmiany, nieważne co, ważna jest reforma, walka protest, chcę mieć cel jak hipisowcy i lewaccy przodkowie xD

avatar Yorik
0 / 0

@auto1 "chcę mieć cel jak hipisowcy i lewaccy przodkowie xD"

I jaki masz ten cel? Bo na pewno nie pisanie po polsku.

avatar ~sebol1992
-1 / 1

Yorik rzeczywiście twój najeżony kontrargumentami nakautujący komentarz od razu przekonał mnie, że jestem typowym Sebixem. Tja, jak już mówiłem to właściciela robota żeby zadbać o psa a jeśli nic w tym czasie nie zrobił jego problem. Po to zajewaniam cały rok, żeby sobie Nowy Rok przywitać hucznie i kolorowo. A właściciele czworonogów niech nie myślą, że ich psie pociechy są pępkiem świata, myślą, że zaadoptują psa i wywalone mają a potem tydzień przed Sylwestrem sobie przypominają , że mój pies boi się petard. Wszystko można pogodzić, tylko trzeba chcieć...

avatar ~JaJebiem
0 / 0

Pamiętam jak miałem z 15 czy 18 lat i oglądając na święta wiadomości wysłuchiwałem komunikaty typu: "Do sylwestra jeszcze tydzień, a już są pierwsze ofiary petard". I mówili jakie to złe i niebezpieczne, że powinni zakazać i takie tam. Tak dla przypomnienia, dawniej na fajerwerkach był napis:"Używać tylko na wolnej przestrzeni pod nadzorem osób dorosłych". Dziś jest napisane dla osób powyżej 18 roku życia. Dodatkowo weszła ustawa UE, która zakazała np. sprzedaży moździerzy i ograniczyła rynek fajerwerków, w którym Polska dominowała. Wszystko niby w celach bezpieczeństwa, bo jakiś de*il po pijaku zrobił sobie krzywdę. A tak się składa, że 99% fajerwerek strzelanych w sylwestra to wyrzutnie, rakiety i rzymskie ognie, bo to się fajnie ogląda. Co do psów, to uważam, że jeden dzień w roku przeżyją.

L Livanir
+2 / 8

Ważne, żeby świętować w ciekawy i nietypowy sposob. Pokaz laserów jest całkiem fajny, więc czemu nie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuarizumochi
+1 / 7

i słusznie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J J_R
+3 / 3

Wyborcy ocenią w następnych wyborach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar auto1
-2 / 2

@J_R Jak wyborczy nie ocenili po gangsterskim przejęciu wielu kamienic i znizczenia życia ich właścicielom to myslisz ze ci sami wyborcy ocenią ze względu na petardy? :D

J J_R
0 / 0

@auto1 A co dotyka osobiście większą część społeczeństwa? Brak pokazu fajerwerków na nowy rok, czy przejęcia iluś tam kamienic? (tak, wiem z czym się te przejęcia potrafiły wiązać, tylko że to się zaczęło jeszcze przed Lechem Kaczyńskim)

G gondzio
+1 / 1

@J_R
Akurat wyborcy którzy głosowali na Trzaskowskiego umieją czytać ze zrozumieniem i myślą logicznie.
I wiedzą, ze rezygnacja z fajerwerków na imprezie organizowanej przez miasto to nie zakaz w całym mieście.

P pafcio80
+1 / 1

ignorancja !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KX
0 / 2

Pieniądze przeznaczone w budżecie na pokazy sami przepijemy....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Perarda
-1 / 7

Znowu jakiś polityk mi mówi jak mam żyć... Nigdy nie strzełem w sylwestra ale w tym roku specjalnie kupie dużo petard i będę chałasował całą noc!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yorik
-1 / 5

Pamiętaj, że petarda mocno zaciśnięta w dłoni strzela dwa razy głośniej. Dwa razy!!!

G gondzio
0 / 0

A kto i gdzie ci powiedział jak masz żyć ? Zacytuj proszę.

avatar ~AMW22
-3 / 11

Co wam przeszkadzają fajerwerki i petardy? Idźcie się leczyć. Jakaś obsesja i tyle. Chińczycy to wynaleźli parę tysięcy lat temu i jakoś zwierzyna od tego nie wyginęła. Puknijcie się w głowę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kinkiety
-1 / 3

Sory ale nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fsdfs
0 / 2

Łoj a na co będziesz strzelać z tych fajerwerków. Drogie to. Weź se deskę i młotek. Postukaj sobie. Będzie taniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaab
-1 / 7

bardzo dobra decyzja!! bo fajerwerki to wymysł ludzi chcących zarobić krzywdą innych .cierpieniem zwierząt i bólem ludzi ranionych!!! to nie tradycja ale głupota ludzka jak zwykle ludzka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kzaurus
0 / 0

,,bólem ludzi ranionych'' Nikt tym ludziom, nie każe odpałać fajerwerek jeśli nie umieją.Jak jakiś debil się zrani, to robi to na własną odpowiedzialność. Nożem kuchennym też sobie możesz zrobić krzywdę. Chcesz, żeby rząd zakazał posiadania noży? Ale ameba. Co do zwierząt, to krzywdą jest trzymanie ich w blokach.i traktowanie ich jak zabawki.

S Syphar
0 / 0

Akurat o tym myślał te 3 tysiące lat temu ten chińczyk co to wymyślił... Żeby świętować urodziny cesarza...

avatar ~pabara
-2 / 6

Oczywiście ,że dobra , fajerwerki to była atrakcja w latach 90-tych .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kzaurus
0 / 2

Ale postępowy Warszawiaczek. Czy też tak postępowo ssiesz brązowego f*uta ?

A konto usunięte
+1 / 5

Co to niby zmienia? Ludzie i tak będą odpalać fajerwerki. Mi to nie przeszkadza, bo na ten czas zawożę psa na wieś do rodziny. Problemem są tylko ludzie, którzy strzelają petardami na dwa tygodnie przed i po sylwestrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 17:19

K Kostuch
+1 / 3

i co to da skoro tysiace innych osob beda puszczac fajerwerki? xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fgdgdddd
+2 / 2

@Kostuch oszczedzone pieniazki pojda na kamienice, zarcik

P PanTalonik2
-3 / 7

Chcieliście Rafałka to macie, wawszawiaczki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E engi232
0 / 2

Ale frajer

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rikiff
-1 / 1

powodzenia w zakazaniu ludziom odpalania petard :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kacu1980
+1 / 7

Wole dobro zwierzat i lasery. Pierwszy raz temu lewakowi racje przyznake.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kzaurus
-4 / 4

@kacu1980 Dobro zwierząt? Zakażmy też odkurzaczy i wiatraków w mieszkaniach, bo koty i psy się ich boją. Niech te szczuro-podobne Yorki zdychają, nie ma sensu trzymać ich w blokach. Wychodzi tępota Warszawiaków.

G gondzio
+1 / 1

@Kzaurus
Ale gdzie jest mowa o tym, że ktoś czegoś zakazał ?
Gdzie uczyli ciebie czytać ze zrozumieniem ?

avatar kacu1980
0 / 0

@Kzaurus porównujesz skalę szoku dla zwierzęcia po hukach petard do dźwięku odkurzacza? No bądźmy poważni.

avatar ~DESDF
0 / 2

To ten pan co usunął stronę ze swoimi obietnicami wyborczymi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar auto1
-2 / 8

ehh xD ludzie to mają problemy. Czy pieski się boją w 1 noc kiedy tradycyjnie sie napitala :D fajerwerkami. Gesty takie ważne oh oh xD
Ja sobie będe napitalał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yorik
0 / 2

@auto1 Pamiętaj, że petarda mocno zaciśnięta w dłoni strzela dwa razy głośniej. Dwa razy!!!

avatar ~ewqwecx3
0 / 4

wszystkiego nam zabraniają, zakupy w niedzielę, petardy, wódka w nocy, głośna muzyka, linki w internecie tylko reklamy podsłuchy zakazy i nakazy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fgijk
+2 / 2

Jakkolwiek sam tej decyzji nie popieram,to jednak dotyczy ona tylko pokazu miejskiego.Mieszkańcy mogą sobie strzelać,albo nie,jak chcą.

K Kzaurus
-2 / 2

#~fgijk masz rację ale i tak pewnego dnia zabronią używania petard każdemu. To co się dzieje teraz to tylko 1 krok.

avatar ~mmmk
+4 / 4

Decyzja ani dobra ani zła. Tylko neutralna. To znaczy ratusz sam o sobie zdecydował. I to jest w porządku, takie ich prawo. Gorzej by było gdyby decyzja dotyczyła nas, obywateli. Gdyby na przykład nam zakazano fajerwerków. Sam nigdy nie strzelam, bo nie lubię. Ale nie lubić a zakazywać innym to dwie różne rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~31223121
-1 / 3

A co z ptakami oslepionymi promieniami lasera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kzaurus
-2 / 2

@Grzechsin I będzie coraz gorzej. Pranie mózgów na masową skalę trwa nieprzerwanie od dziesiątek lat.
Już teraz mamy takie głupoty jak 50 płci. Jakby mój dziadek wiedział jaki świat będzie po*ierdolony w przyszłośći, to by nie walczył z Niemcami w 2 Wś. Osobiście czekam aż dojdzie do momentu, w którym muzułmanie zaczną masowo mordować europejczyków. Koniec tej degeneracji musi nadejść.

avatar ~on
-3 / 5

świetna decyzja. popieram. Tylko te oszołomy bedą prykać po skwerach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
0 / 8

Dla mnie zła. To tylko jeden dzień w roku i naprawdę jest to do przeżycia, nie trzeba odstawiać ekohisterii z tego powodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~amaan
-2 / 2

@DexterHollandRulez Widzę tu raczej w komentarzach antyekohisterię

avatar DexterHollandRulez
0 / 0

@amaan Bo jedyny argument przeciwko fajerwerkom inny niż 'a bo ja nie lubię' to że psy się boją. A wyobraź sobie że ja mam psy i zawsze miałem i naprawdę nie jest problemem przez jeden wieczór posiedzieć z nimi i je uspokajać albo kupić środki uspokajające od weterynarza i im podać. To jest tylko jeden wieczór w roku.

M mambolinski
0 / 6

przyjadą abdullahy i zrobią fajerwerki- nikogo nie będą pytać!;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kzaurus
-2 / 2

@mambolinski Zawsze byłem dumny, że Polska nie musiała się obawiać o ataki terrorystyczne ze strony muzułmanów ale teraz chciałbym, żeby ta j*bana Warszawa poszła z dymem. Co za g*wniane miasto. Niedługo zabronią ludziom chodzić w pozycji wyprostowanej, bo urazi to uczucia zwierząt, które muszą chodzić na 4 łapach.

G gondzio
0 / 0

@Kzaurus
Ty uraziłeś chyba uczucia nauczyciela/nauczycielki od ojczystego języka.
Zacytuj, kto komu i gdzie czegoś zakazał w związku z fajerwerkami w sylwestra ?

Ja zawsze byłem dumny, że Polska miała rozumnych obywateli, ale jak czytam większość wypowiedzi tutaj, to chciałbym abyście zmienili obywatelstwo, bo czytać ze zrozumieniem to wy nie potraficie.

avatar Meroller
+2 / 8

Ogólnie wiadomo, że zwierzęta sie tego boją, ale błagam, nie popadajmy w paranoję. Stary dobry sposób, zamknąć psa w pokoju dobrze oświetlonym, zasłonić okna i TV dość głośno ustawić.
Chociaż sam pokaz laserów może być równie ciekawy, jednak uważam, że fajerwerki to coś bez czego sylwester nie jest sylwestrem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ppp2008
0 / 2

A światełko do nieba będzie????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mcjahjah
+2 / 4

ludzie powinni przestać ustępować we wszystkim zwierzętom... za chwile nie będzie można jeść mięsa bo biedne zwierzątka -_- mój kot panicznie boi się odkurzacza, patrząc na łebskich polityków, powinienem teraz wywalić odkurzacz i myć podłogę na kolanach, bo sylwester jest raz w roku, a kot się boi odkurzacza co tydzień...
jak już tak bardzo zależy nam na tym żeby zwierzaki się nie bały, to może po prostu zakazać petard hukowych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sebol1992
-2 / 4

Yorik rzeczywiście twój najeżony kontrargumentami nakautujący komentarz od razu przekonał mnie, że jestem typowym Sebixem. Tja, jak już mówiłem to właściciela robota żeby zadbać o psa a jeśli nic w tym czasie nie zrobił jego problem. Po to zajewaniam cały rok, żeby sobie Nowy Rok przywitać hucznie i kolorowo. A właściciele czworonogów niech nie myślą, że ich psie pociechy są pępkiem świata, myślą, że zaadoptują psa i wywalone a potem tydzień przed Sylwestrem sobie przypominają , że mój pies boi się petard. Wszystko można pogodzić, tylko trzeba chcieć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gondzio
0 / 0

@sebo1992
Biorąc pod uwagę, że przez cały czas swoje nauki, nie nauczyłeś się czytać ze zrozumieniem, jest przykładem, że nie wszystko można pogodzić, kiedy się chce.
Zacytuj nam wszystkim, gdzie, kiedy i kto zabronił ci przywitać Nowy Rok hucznie i kolorowo ?

avatar ~sebol1992
0 / 0

@gondzio jak to kto zabrania? Właściciele czworonogów i niektóre instytucje popierające zakaz strzelania w Sylwestra. Czemu ja mam nie strzelać? Bo właściciel przespał cały rok i nie przygotował psa na takie sytuacje? To po co mu pies? Żeby cały świat na niego uważał?
Masz racje może nie wszystko da się pogodzić, ale strzelanie w sylwestra ze spokojem właścicieli psów da się pogodzić. Tylko trzeba chcieć. Można iść do weterynarza, można psa nauczyć ale po co? Lepiej lament wylewać na demotach czy fejsie, bo tak najłatwiej.

G gondzio
-1 / 1

@~sebol1992
Z tego co wiem, nikt nikomu niczego nie zakazał. Fajerwerki w Sylwestra można sobie odpalać.
Właściciele czworonogów namawiają innych na zmianę przyzwyczajeń. Z Ratuszem się udało, tyle i tylko tyle. Rezygnacja z czegoś na swojej imprezie to nie zakaz.

Przykład narzuconego zakazu to niedziele bez handlu.

avatar ~sebol1992
0 / 0

Hmmm czy nikt nikomu nic nie zakazał bym polemizował, bo większe miasta już zaczynają rezygnować z pokazu fajerwerek więc to prosta droga do zakazu. Miasto najpierw samo zrezygnuje a potem zakaże tego mieszkańcom. Cóż w sumie obecny rząd rządzi zakazami i nakazami więc jeszcze ze może ze dwa lata i będzie oficjalny zakaz.

avatar ~mbrf
+2 / 4

Chodzi o dobro NIEKTÓRYCH zwierząt (pieprzniętych małych piesków, które w czasie gdy nie trzęsą się ze strachu chcą zabić wszystko co żyje). Prawie każde zwierzę można przyzwyczaić do głośnych hałasów, o ile ktoś zada sobie trud.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vsop86
0 / 2

Warszawiacy Warszawiakom zgotowali ten los, dziś fejerwerki, jutro wy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elandiel1
+4 / 6

Skoro Warszawiacy wybrali tego premiera to znaczy, że w większości nie chcą fajerwerków. Nikomu to nie szkodzi, to tylko fajerwerki... kto chce oglądać pokaz fajerwerków to niech jedzie w inne miejsce gdzie taki pokaz się odbędzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fgajk
0 / 8

Za to ja będę strzelał dwa razy więcej.Z dedykacją dla Rafałka.Ekooszołomy już nie wiedzą co wymyślić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kzaurus
-2 / 2

Nie mieszkam w Warszawie ale z chęcią przyjadę i odpale najgłośniejsze i najjaśniejsze fajerwerki jakie można dostać legalnie. Mam gdzieś sierściuchy. Na wsiach przynajmniej bronią podwórka, a w Warszawie po co komuś te szczury typu York?

R Rej
+2 / 2

Szkoda, że miasto nie odlodziło ulic w tym tygodniu. Wystarczyło sypnąć piachem i solą. A tak, to tłumy w przychodniach. Nawet pod szpitalem nie sypnęli!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Carmelovea
-2 / 4

Bardzo dobra decyzja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Donald Tusk
+4 / 4

A miesiąc później na finale WOŚĆ będzie ich rekordowa ilośc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A afrobiker
+1 / 1

producenci laserowych rzutników lubią to

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~amaan
0 / 0

@afrobiker Nie lubią tego producenci fajerwerków. Ta branża chyba z PiSem jest powiązana, bo taki krzyk się tutaj podniósł.

J jens1
+2 / 2

hahahaha śmieszny gość :)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Silownia
-2 / 6

Je**ć zwierzęta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V viking111
-1 / 3

Light Move Festival w Łodzi pokazuje, że dobrze zaprojektowane oświetlenie jest dużo fajniejsze niż zwyczajne fajerwerki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Niktobcy
+1 / 5

Ja piernicze raz w roku impreza i wszystkim odpie#$&la... To teraz dzieki ekooszołomom mamy 365 dni bez petard zamisat 364.... Ja pierniczne a dzieciaki i tak beda strzelac przez przynajmniej 2 tygodnie przed sylwestrem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~amaan
0 / 0

@Niktobcy Trzeba było lepiej wychować swoje dzieci.

avatar Niktobcy
-1 / 1

@~amaan wydoroślij...

avatar wolny69
0 / 6

Co za kretynizm, ta banda debili co trzyma zwierzaki w tych betonowych więzieniach(mieszkaniach) by sobie sprawić przyjemność, robi im porównywalnie tą samą krzywdę co petardy. I nie faflujcie się, że wyprowadzacie je na spacerek itp. bo zwierze musi mieć kontakt z przyrodą non stop, a idąc do pracy zostawiacie je same w tym gównie a później wielkie zaśmiecanie internetu fotkami jak mi to piesek pogryzł fotel czy ajersraksy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
+2 / 8

https://www.blasty.pl/upload/images/large/2017/02/psy-kiedys-i-dzis_2017-02-03_16-44-23.jpg
Wiecie co? W d...kracji mam wasze *iździowate yorki i inne szczury. Przez cały rok jesteście dla siebie nawzajem choojami i nagle w sylwestra prosicie o jakieś przysługi? Przez cały rok wdycham wasz yebany smród z papierochów i jakoś się moim zdrowiem nie przejmujecie. Dlatego się popłaczcie. Nie odpalam petard nie dlatego, że martwię się o psiaki (które zresztą uwielbiam), tylko dlatego że moim zdaniem są mądrzejsze sposoby na wydatkowanie pieniędzy, a dla mnie podpalenie petardy to jakby podpalić banknot. Bez sensu. Jakby mi się chciało marznąć na polu to bym pewnie się bawił. Za chwile zakażecie wszystkiego bo się muszki owocowe boją. Jak chcecie żeby szanować was i wasze kundle to najpierw sprzątajcie ich góvvna 365 dni w roku. Bo się zachowujecie jak madki, tylko że wy nie macie dzieci bo się na ogół na szczęście nie rozmnażacie. Bsiarze. Tak na was będę mówił. Bsiarze. Macie swoje małe pieski, bo na ogół nie potraficie sobie znaleźć ludzkich przyjaciół, a czworonogi nie mogą wam powiedzieć że jesteście zje...mi. Wiecie, że karetki są teraz cichsze, bo madkom syreny budziły brajanki? Tak samo się zachowujecie.
PS. Powyższego wpisu nie kieruję do porządnych właścicieli psów, którzy sprzątają po swoim piesku kupy oraz nie palą publicznie. A pieski kocham i są moimi ulubionymi zwierzakami. Najbardziej kocham Husky. Noo ale... Bez przesady żeby raz na ruski rok nie można było się pobawić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 21:09

G gondzio
-2 / 2

@Jeremi978
Ale kto, komu i kiedy zakazał czegoś w Sylwestra ?

Bo rzucasz się nie wiadomo o co ? I tylko dlatego, że MIASTO sobie zdecydowało, że na SWOJEJ imprezie, wyda SWOJĄ (chociaż od nas) kasę, zamiast na fajerwerki to na lasery ?

avatar Jeremi978
0 / 0

@gondzio Jak nie wiesz o co się "rzucam" to przeczytaj moją wypowiedź tyle razy, aż zrozumiesz. Jak nie rozumiesz, to trudno. Jak wyjdziesz czasem z jaskini to zobaczysz ile jest tego pi...lenia na temat tego jak to te fajerwerki powinno się zakazać, bo pieski straszą i w ogóle fajrerwerki to największe zło. Uszy więdną.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 23:33

G gondzio
-1 / 1

@Jeremi978
Ok, ale jak do tej pory nikt fajerwerków nie zakazał, więc dalej, pomimo tego że kilka razy przeczytałem twoje wypowiedzi, nie rozumiem dlaczego się rzucasz.

Od dawna są grzywny za odpalanie petard, fajerwerków itp. (chociaż nikt tego nie przestrzega) ale jakoś się nikt nie rzucał o to, dopiero jak ktoś z nich (fajerwerków) ZREZYGNOWAŁ na swojej imprezie to się robi wielkie halo. Szkoda mi takich ludzi i współczuję im tej zawiści jaka w nich siedzi.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 23:52

avatar Jeremi978
0 / 0

@gondzio Bo mnie drażni to coroczne pitolenie. W mediach, na ulicy. W kółko się ten temat przewija aż się nim rzygać chce. I tak jak mówię. Jak psy srają gdzie chcą, to bsiarze nie widzą problemu. Bozia rączek nie dała, nie posprząta. Ale jak raz w roku ktoś chce się pobawić materiałami pirotechnicznymi to nagle wszystkim odp...la. Nie szanują ludzi? To niech się nie dziwią, że ludzie nie szanują ich.

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2018 o 23:49

G gondzio
-1 / 1

@Jeremi978
I jak sam przyznajesz, pitolenie jest co roku, ale jakoś nic się nie zmienia, fajerwerki jak były tak są cały czas. A pitolenie o kupach skończyło się tym, że masz kary jak nie posprzątasz.

Natomiast jak nawet nie w Sylwestra odpalisz racę czy fajerwerki to nic ci nie zrobią i mandatu czy grzywny nie dostaniesz, nawet Policja czy Straż Miejska nie przyjedzie. Ale jak pies nasra i nie posprzątasz i ktoś podkabluje to się tłumaczyć musisz, tak samo jak przyczepią się, jak nie masz ze sobą torebek. Ostatnio pani ze SM się do mnie o to przyczepiła, i ni chu chu nie mogła zrozumieć, że już zużyłem torebkę i posprzątałem po sobie, jak chce to może przeszukać pobliski śmietnik na te kupy. I tak chodziła za mną 15 min odprowadzając mnie do klatki :)

K Kzaurus
-3 / 5

A na ch*j komuś pies w Warszawie? To duże miasto. Jak się sierściuch nie umie dostosować do zwyczajów ludzi, to niech właściciele wyprowadzą się na wieś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sadffg
-1 / 1

@Kzaurus dokładnie. Tu nie leży problem w petardach, ale w zwierzętach, które powinny być w lesie lub na wsi. Powinni zakazać trzymania zwierząt w budynkach wielorodzinnych, a nie fajerwerków.

G gondzio
+1 / 1

Problem jest w tym, że ludzie którzy nie umieją czytać ze zrozumieniem powinni siedzieć w szkole aż się tego nie nauczą, zamiast wypisywać głupoty o jakimś ZAKAZIE fajerwerków, kiedy tylko ktoś ZREZYGNOWAŁ z nich na SWOJEJ imprezie.

avatar ~Dr_Biedronka
-1 / 1

Powiedzcie mi jak to jest, że Trzaskowski ma takie onomatopeicznie adekwatne nazwisko, a zakazał fajerwerków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~amaan
+1 / 1

Nie zakazał fajerwerków, czytanie ze zrozumieniem się kłania.

avatar ~kamileo123456
0 / 0

Ktos ma jeszcze wątplwości, jaki typ "władzy" stanowi Frau Gronkiewicz i jej "ekipa"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xgaijinx
-2 / 2

Właśnie siedzę w warszawce (celowo z małej litery) na szkoleniu i tak sobie śmiechłem przy tym democie...toście sobie wybrali prezydenta na miarę waszych warszawskich pogladów. Mogliście coś zmienic to wybraliście HGW 2. Właśnie dzisiaj odwiedziłem Muzeum powstania warszawskiego. Żal mi was, nie o taka warszawę walczyli wasi dziadkowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~amaan
0 / 0

@xgaijinx Właśnie o taką walczylii... Bez pisowskiej komuny. Głosowałem na Trzaskowskiego i cieszę się, że nie będzie tej imprezy dla prymitywów, dresów i pisowców. Pisząc nazwę miasta małą literą pokazujesz swój "poziom"... Martw się kolego o swoje miasto, bo my sobie poradzimy.

avatar griff
0 / 0

~amaan ty warszawiaku w grójeckim sadzie zerwany. Nie napinaj się tak bo sam eksplodujesz przed Sylwestrem i Rafała do smutku doprowadzisz. Szkoda kiszek. Nawet grójeckich.

avatar ~Leon_66
0 / 0

nie płaczę nad warszawiakami. Widziały gały co brały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dgdfg
0 / 0

I co wam to zmieni mądrzy ludzie? I tak w Warszawie będzie do groma fajerwerków. Dla psów decyzja Trzaskowskiego jest bez najmniejszego znaczenia? Czemu plusujecie skoro to nic nie zmieni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~453gfgd
-1 / 1

Nie dajmy się zwariować.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieKapuste
0 / 2

Ohohoh. Jacy dobrzy. Jacy troskliwi! Tak im nagle leży na sercu los zwierzątek? A kary za znęcanie się nad nimi, to grzywny 500zł. No ale muszą być priorytety ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Yoanne
-1 / 1

Może ci oburzeni właściciele psów i innych zwierząt mają problem z tym, by przez jedną noc trzymać pupila w domu, bo serio, nie widzę problemu z fajerwerkami. Podobno najbardziej przerażone są psy u właścicieli, którzy sami reagują niespokojnie na każdy przejaw zdenerwowania u zwierzęcia - to jak z dziećmi, pokazujesz dziecku, że nie trzeba się bać, to w końcu samo się skapnie, że nie jest niebezpiecznie. A może po prostu tylu oburzonych ma przygłupie zwierzaki, bo miałam ich kilkanaście, i żadne się nie bało fajerwerków, po prostu spały, ewentualnie, jak im przeszkadzało, wchodziły pod tapczan lub do domku w klatce, i były spokojne, bo miały swój kąt. Kot to nawet raz obserwował fajerwerki przez okno.
Co do dzikich zwierząt - jakoś nie latają przerażone po miastach. Poza tym, za dnia przez cały rok jest hałas, zabrońcie żyć, jeśli wam przeszkadza, że może to straszyć zwierzęta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sen21
+1 / 3

Już tam yebać te zwierzęta. Jak czytam te teksty neanderdalczyków o "tradycji" to mnie skręca. Jeszcze 10 lat temu sylwestrowa tradycja to była wóda do odcinki i kac w nowy rok. Dzisiaj? Coraz więcej ludzie woli wypić dwa-trzy drinki i lampkę szampana o północy i się fajnie bawić i imprezę pamiętać. To samo z fajerwerkami. Tradycji plebjeskich januszy. Walnąć flaszke ze szwagrem, zjeść bigosu, pierdyknąć biedapetardą po czym walnąć drugą flachę, obrzygać się, wstać z kacem i całe popołudnie marudzić, że jutro znów trzeba iść harować na tego złodzieja prywaciarza. Ludzie XXI wiek. Proch to wynalazłem z IX kuźwa wieku, lasery to wynalazek XX wieku. Może wypadałoby w końcu ruszyć cywilizacyjnie do przodu, a nie cieszyć mordy bo huknęło i błysnęło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RK88
0 / 0

To będzie mam nadzieję krótka kadencja pana Rafała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LocosPPG
+2 / 2

Święta bez karpia wcześniej pływającego w wannie, Sylwester bez fajerwerków-ludzie opamiętajcie się!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~amaan
0 / 0

@LocosPPG A kto ci zabrania zabić karpia i puszczać fajerwerki?