Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
194 217
-

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N konto usunięte
-1 / 17

Zaraz cię zaminusują. No bo jak to to tak, żeby "Poloka" krytykować :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Że_tak_powiem
-3 / 5

@nand82 A za kogo teraz robisz? A tak, demot nie o Ukrainie, to nie bronisz tradycyjnie ukraińskich interesów, tylko udajesz.
Dream on.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gobain
-5 / 9

Serio dajesz wiarę temu że to francuzi wyszli na ulice a nie służby obcych mocarstw? Myślisz ze majdan tez byl spontanem obywateli Ukrainy ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
-1 / 1

@nand82 @~hektorrrr Bo to bzdura. Dlaczego? - info niżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 19:04

E emerk
0 / 2

@nand82 Polacy to dość zdywersyfikowany naród. Ale co do demtów, to faktycznie siedzą tu wręcz fanatyczni psychole. Chodź są tez normalni. Pewnie dużo więcej. Którzy się w ogóle nie udzielają, nawet nie plusuja czy minusują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+3 / 7

Bo u nich robi się gorzej a u nas lepiej... chociaz nasze lepiej jest dużo gorsze od ich gorzej..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PolitycznieNiepoprawny_87
-3 / 5

@Kocioo : lepiej ? To dlaczego to już ponad 20 lat aktualne ?:
https://www.youtube.com/watch?v=kfH1hxvAN30
Ale takim jak ty nie wyjaśni,dobra powtarzaj sobie "Jest Super,jest super" nie zauważając,że to ironia. Jak to ktoś pod tym filmikiem skomentował:
"Polska jest jak pociag PKP niby jezdzi i sa remontowane ale dalej szalu nie ma"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 18:46

avatar ~kjkklkll
+2 / 2

@Kocioo https://pbs.twimg.com/media/DtvP6KAW4AEILP_.jpg

Dzień Wolności Podatkowej przypadł w 2018 r najszybciej w historii badań = podatki w Polsce są dziś NAJNIŻSZE
Przypominajcie to zawsze wtedy, gdy prof. Balcerowicz czy red. warzecha będą rozsiewać fake news pt "PiS podnosi podatki'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdfwe3
+6 / 8

Dowcipas, zapomniałeś dodać, iz realnie staliśmy się montownią z tania siłą roboczą dla zachodu, ze słaba armią i sprzedajnymi politykami, ale śmiało... zachwycaj się tym, iż Polak ma coraz mniej o powiedzenia w Polsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PolitycznieNiepoprawny_87
+2 / 4

Czyżby ? Ukraińców kilka milionów w kraju, z Filipin i Bangladeszu też chcą sprowadzać i sprowadzają,nie,wcale nie jak zachód,nie ma żadnych problemów a te kilka milionów ludzi co uciekło z mlekiem i miodem płynącego kraju nad Wisła to czysty przypadek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hektorrrr
-1 / 5

bfgmatik hahahaha....z którego cyrku zwiałeś...?...gospodarkę POsrańcy prawie zniszczyli, a PISiry dobijają niedobitki ... jesteśmy "krajem który gospodarczo śmiało konkuruje z zachodem"...hahahahahahaha....no głupek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ge
+1 / 3

@bfgmatik Za dużo TVP. Ale w sumie masz rację, jakbyś pisał o Chinach, łączy nas z nimi jeden wspólny mianownik, zgadnij jaki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hektorrrr
+1 / 3

Francuzi podczas II WŚ faktycznie byli tchórzami, ale od tamtej pory im jaja urosły, i maja je większe od Nas, Polaków...niestety :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PolitycznieNiepoprawny_87
+1 / 5

To nie im urosły,ja wrzucam tego demota by uświadomić ludziom jak nam Polakom się one skurczyły.To jest wstyd,ogólnonarodowy powód do wstydu,że dajemy jako naród się tak traktować.Plują nam w twarz i warunkami które podchodzą pod ludobójstwo ekonomiczne i obelgami takimi jak "Polskie Obozy" czy wycofanie penalizacji tego określenia ustawą o IPN dzięki presji żydów. A my ? Polskie "społeczeństwo" ? Milczymy.Udajemy że deszcz pada gdy plują.Albo uciekamy z tego kraju który przestaje być naszym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 18:57

avatar ~logika1
-2 / 2

Nie urosły, tylko przyjechali z jajami ludzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hektorrrr
-2 / 2

@PolitycznieNiepoprawny_87oczywiście, podpisuję się pod każdą literą Twojego komentarza, nie martw się, już niedługo nastąpią zmiany, o jakich się nam nawet nie śniło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
-2 / 4

@ PolitycznieNiepoprawny_87 Nie wiesz o czym piszesz, pomyliło Ci się dzieciaku. Francja i biała flaga dotyczy ich bohaterstwa W WOJNACH. A to co widzimy we Francji, są to ruchy WEWNĄTRZPAŃSTWOWE, gdzie każdy uczestnik wie, ŻE NIKT DO NIEGO NIE STRZELI, NIE ZBOMBARDUJE, NIE OBRZUCI GRANATEM I ŻYCIA NIE POZBAWI. Takie "bohaterstwo" i taka "odwaga" to chyba jedyne, co zostało z Francji. W życiu nie uwierzę, ze W WYPADKU WOJNY Oni by zrobili coś takiego. także demot bez sensu, zwłaszcza, że jak ich uchodźcy naprawdę zabijali i gwałcili, to oni zrobili demonstrację z kwiatów i kredek.:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rt6
0 / 2

@Bieszcz "Dzieciaku"... ? A ty kim jesteś? Jak na razie podzieliłeś się z nami swoimi domysłami, niczym nie podpartymi, a we Francji juz są ofiary śmiertelne, wiedz dowiedz się czegoś, póżniej zabieraj głos.
Smarkaczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PolitycznieNiepoprawny_87
0 / 2

@Bieszcz : Jeśli nawet twój wiek jest prawdziwy,to nazywanie mnie dzieciakiem jest przesadzone,bo raczej twoim dzieciakiem być za bardzo nie mógłbym - choć fizycznie może byłbyś już w tym wieku w stanie zostać ojcem,to jeśli byś autentycznie nim został raczej nie było by to argumentem,byś akurat ty wymądrzał się wobec mnie :P Ponieważ te 14-15 lat różnicy (o ile napisałeś prawdę) to nie jest aż taka różnica. "W życiu nie uwierzę, ze W WYPADKU WOJNY Oni by zrobili coś takiego" - szczerze to w przypadku wojny tacy Francuzi mogą okazać się niestety bardziej bojowi niż Polacy wbrew bogoojczyźnianej propagandzie.No i są jednak lepiej uzbrojeni niż my.
Tak jako kraj (posiadający broń nuklearną której nie mamy),jak i jako ludzie (bo broni w cywilnych rękach i to nie tylko rękach terrorystów jednak mają statystycznie więcej niż my)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 19:42

B konto usunięte
0 / 2

@~rt6 Przestań porównywać "ofiary śmiertelne" zadym we Francji, do wojny, ośmieszasz się tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
0 / 0

@ PolitycznieNiepoprawny_87 zgadzam się, że są lepiej uzbrojeni. Tyle, że w 39 też byli i wytrzymali się (mimo pomocy Anglii) tydzień dłużej niż my (a nie napadnięto ich z dwóch kierunków i w takiej sile jak nas). Ich tchórzostwo i kolaboracjonizm zaś nie jest "bogoojczyźnianą propagandą" a świetnie udokumentowaną przez ich własne, niemieckie, angielskie, amerykańskie i nasze archiwa, wspomnienia i dowody. Najlepszym przykładem jest wysławiane "bohaterstwo" 16 obrońców linii Maginota, którzy zginęli w czasie ataku niemieckiego....bo tak mocno uciekli w głąb umocnień, że się podusili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PolitycznieNiepoprawny_87
0 / 0

@Bieszcz : Historię to ja znam,uczyli mnie jej w szkole, więc ty tego nie musisz.Tylko ty nie rozumiesz jednej rzeczy. Podstawowej.Całe obecne Polskie społeczeństwo przy nawet takich drobnych rzeczach gdy wcale nie jest jeszcze przystawiony karabin do głowy siedzi jak trusia.Nawet Januszowi Biznesu co mało płaci i dyma ludzi jak popadnie ludzie w twoim wieku boją się postawić czy tym bardziej odejść z takiej "zajebistej" pracy. To nie to co ci co walczyli w czasie II WŚ, to nawet nie ludzie od tej całej "Solidarności" która "wygrała" tylko na niby,bo komuchy uwłaszczyli się na państwowym. Przyjdą Ruscy,Niemcy,Arabusy czy nawet Ukraińcy postanowią zająć tereny po San czy po Kraków czy jeszcze gdzieś - a jedyne na co będzie stać to "społeczeństwo" to narzekanie między sobą.Tyle.Nachodźcy Arabscy nie weszli otwarcie tylko dlatego,że to było korzystne dla frakcji politycznej która wygrała propagandowo. Gdyby nie to,to nawet nie było by mazania kredą po chodnikach,bo prawie każdy by robił pod siebie ze strachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+1 / 1

@ PolitycznieNiepoprawny_87Wybacz, ale Chrzanisz. Dlaczego ludzie mają iść protestować na ulicę z powodu zagrań jakiegoś "Janusza biznesu"? We Francji ludzie nie walczą z biznesem, a rządem, a ten rząd dał ludziom (z ich kasy, ale dał) 10x wiecej niż poprzedni, czemu mają z nim walczyć, by stare wróciło? Solidarność też walczyła z władzą, tu - nie ma po co. A reszta to już Twoja teoretyczna projekcja abstrakcyjnych pomysłów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PolitycznieNiepoprawny_87
-1 / 1

@Bieszcz : Nie chrzanię,tłumaczę jak dziecku,że skoro ludzie nie mają jaj nawet jeden dzień odmówić (to było w pracy z której w tym roku odeszłem po miesiącu) "nieobowiązkowych" nadgodzin na nocce które zdarzały się nagminnie to "z czym do ludzi" ? We Francji owszem - walczą z rządem,a rząd to lekko wyżej niż Janusz-"pracodawca",rząd może już (niestety) przystawić pistolet do głowy czy nasłać Policję która może pałować bezkarnie.A co tu dopiero mówić o wrogiej armii która jest dużo niebezpieczniejsza niż "własne państwo" ! Więc tak: Francuzi stawiający się swemu rządowi > Polacy bojący się postawić nawet Januszowi-"pracodawcy". Ludzie którzy boją się postawić komuś kto może im zagrozić co najwyżej zwolnieniem (obecni Polacy) i stawienie ewentualnego oporu wrogiej armii ryzykując już życie ? Śnisz ?!

"Solidarność też walczyła z władzą, tu - NIE MA PO CO" - Skomentuję to dwoma znakami: XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 21:51

K konto usunięte
-1 / 1

@Bieszcz Jeżeli już (co też do końca nie jest prawdą) to nie W WOJNACH, ale w czasie II wojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
0 / 0

@ PolitycznieNiepoprawny_87 Wybacz, ale jeśli dla Ciebie "przedsiębiorca Janusz" jest lekko niżej niż rzad, to nie mamy o czym rozmawiać, bo prawie nie rozróżniasz państwowej instytucji od ew. prywaciarza i tego, że rząd i jego reformy mogą nie spodobać się milionom, a ew. przedsiębiorca ew. kilku setkom, więc protest tu nie ma racji bytu. Poza tym - Francuzi nie stawiają się swojemu pracodawcy, więc co to za porównanie? Pleciesz i mieszasz prywatne z państwowym, wojnę z zadymą, wysnuwasz wnioski na podstawie swoich imaginacji, nie ma sensu dalej prowadzić tej dysputy, bo wsadzasz wszystko do jednego kotła, bez względu na moc wydarzeń. Do widzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 22:16

P PolitycznieNiepoprawny_87
-1 / 1

@Bieszcz : Przeczytaj to co napisałem kilka razy aż zrozumiesz.Póki nie rozumiesz albo udajesz że nie rozumiesz nie ma tu o czym dyskutować. Pod względem zagrożenia dla życia i zdrowia jest niżej. Po prostu Wroga armia>rząd>"pracodawca">...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
0 / 0

@ PolitycznieNiepoprawny_87 Nie pozrozumiemy się, bo wg. Ciebie stopniujesz od pracodawcy, przez rząd do wojny, a wg. mnie te trzy rzeczy są nieporównywalne, więc Twoje "równanie" "rmia>rząd>"pracodawca">" dla mnie jest tożsame z tygrys>kilogram>zielony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 grudnia 2018 o 17:02

avatar ~ader2
0 / 0

Różnica jest taka że jak jet u nas protest to zaraz jest zagarniany przez polityków partz protest rodziców niepełnosprawnych w sejmie gdzie przypięli się do nich Schetyna , Petru,Wielgus a czy do żółtych koszulek żaden polityk się nie przypina

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~adamekwx22
-1 / 1

Przecież u nas też takie protesty były i co PRL obalono, miało jest lepiej i co jest jak jest i Polacy są nauczeni że zmiana władzy czy systemu i tak gówno daje a Francuzi muszą się o tym przekonać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~i_tak_to_jest
+1 / 1

Tu chodzi o to, że Polacy mają mentalność nadal średniowieczną i dla nich ważniejsze są ideologie, itp a nie zysk . Oni wolą walczyć z Rosją, niż z nią handlować , Oni wyjdą na ulice jakby np. w szkołach zabrali religie , ale jak ich kradną i ruchają w... to mają wyjebkę :D bo tak :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+2 / 4

A Wy wciąż nie rozumiecie, dlaczego Francuzi zachowali się jak zachowali podczas wojen... Tchórze. Nie tchórze, tylko armia księgowych. Dokładnie policzyli straty w mieniu i ludziach i wyszło, że im się nie opłaca. I tak udało im się zminimalizować zniszczenia, zminimalizować liczbę ofiar. A my? Mieliśmy swoje bohaterstwo. Śmierć i pożoga. Ani co zbierać, ani kogo zbierać. Do dzisiaj się nie dozbieraliśmy. Sorry, żelazna logika nie ma moralności, nie jest ani dobra, ani zła.
Teraz? My zostaliśmy od pokoleń przyzwyczajani do dostawania po dupie, więc i nie chcemy wiele. Większość z nas wciąż pamięta, jak to było, gdy nic nie było. Tego nas nauczono. Oni mieli wiele, skoro im się odbiera, to walczą. Nie chcą strat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2018 o 19:20

R rafirts1910
0 / 0

Wszystko fajnie z tym ze gdyby w Polsce np w Warszawie wybuchły takie zamieszki zaraz z interwencją wkroczyli by Niemcy oczywiście żeby bronić demokracie i obalić rezimowy rząd wybrany w legalnych wyborach. całość odbyła by się przy aprobacie Anglii Francji itd itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P patrycjusz123
0 / 2

brawa dka autora ! jak sie komus nie podaba to trzeba wyjsc i to pokazac ( chodzi mi o francuzow,). a w pl ? kazdy tylko narzeka i narzeka....i gowno robi. a nie ! przepraszam.! za kilka dni beda sie klucic przy stole na swieta za ktorych to bylo lepuej i kto ile ukradl !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bfgmatik
0 / 0

PolitycznieNiepoprawny_87, ~sdfwe3, ~hektorrrr, ~ge: Ludzie, to kto jeździ tymi samochodami po 150 tysięcy, kto wykupuje na pniu mieszkania za milion złotych? Mieszkam w Poznaniu, jestem zwykłym pieprzonym inżynierem (no dobra, może trochę lepszym od innych) a mam pół miliona oszczędności, samochód z salonu i mieszkanie bez kredytu. I patrząc na innych poznaniaków, jestem przeciętniakiem. To kto tu mieszka, Niemcy? Ukraincy? Ruscy? Nie, Polacy. Nie wierzę, że w pozostałych częściach kraju jest jakoś dramatycznie gorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PolitycznieNiepoprawny_87
0 / 0

Jeśli nawet prawdę piszesz to wcale tak dużo takich jak ty nie ma. Poznań to większe miasto, to że twoi znajomi niby mają podobnie ("patrząc na innych poznaniaków") to to w jakim środowisku się obracasz. Pół miliona oszczędności to sporo kasy jeśli w gotówce.10-20% narodu niby ma w miarę dobrze,ale reszta... https://forsal.pl/artykuly/1105759,srednia-pensja-mediana-i-dominanta-wynagrodzen-w-polsce-ile-naprawde-zarabiamy.html - a to są oficjalne dane,szeregu drobnych firm nie uwzględniają - https://finanse.wp.pl/srednia-krajowa-prawda-czy-falsz-6114297160145025a , https://gospodarka.dziennik.pl/praca/artykuly/569989,prawdziwe-wynagrodzenie-polakow.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mójnicknieistotny
0 / 2

Kto wam broni wychodzić na ulice kodziarze? Wyjdźcie, zabierzcie ze sobą jak zwykle swoich dziadków co im emerytury obniżyli i pomachajcie transparentami. Na więcej was nie stać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PolitycznieNiepoprawny_87
0 / 0

1.Nie jestem kodziarzem
2.Rząd twojego ukochanego PiSu jest realnie tak samo zły jak PO, zresztą to jedna banda z dawnej koalicji AWS-UW.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszkwilant
-1 / 1

Akurat dziś słuchałem reportażu w Trójce i dziennikarz twierdzi, że olbrzymia większość tych protestujących to zwykli chuligani szukający okazji do wandalizmu i walki z Policją. Tych prawdziwych protestujących dla idei jest 5-10%. Nie ma co się więc podniecać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P patrycjusz123
0 / 0

paszkwilant. sluchaj dalej radia,ogladaj telewizje! owszem sa chuligani ale to oni raczej stanowia te 5-10 % ! wiem( nie chwale sie) bo mieszkam w paryzu od 14 lat i olbserwuje to na zywo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rikross
+1 / 1

A Polacy dalej bronią swoich panów i dumni z bycia chłopem pańszczyźnianym, który oraja za miskę ryżu. Można im jeszcze wmówić, że to i tak za dużo, takiej naiwności, to chyba nawet tadeusz z Torunia nie przewidział.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~guciu123
+1 / 1

historii to wypada sie uczyć ,tak kończy sie marksizm .A skoro tutaj jest tylu fachowców z dziedziny ekonomii i polityki to prsze powiedziec kim był Spinelli,jak brzmi tresc Manifestu z Ventotene,ile z tego manifestu jest podstawa nowej UE , jaki był cel spotkania w sierpniu 2016 takich politykow Włoch,Niemiec i Francji na wyspie Ventotene

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~chlor123
0 / 0

Bo daliśmy siępodzielić na zwolenników róznych opcji politycznych, ekologicznych, socjologicznych i in. Dividae et impera. Dziel i rządź. Do tego obniżenie poziomu szkolnictwa do poziomu unii europejskiej i oto mamy stado baranów czyli NAS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem