Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2287 2456
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar patriotaLokalny
-4 / 40

Zarówno pierwszy jak i drugi przypadek to jest teatr dla gojów.
I obowiązuje tutaj zasada:
dziel i rządź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pipeniusz
+1 / 7

@patriotaLokalny co prawda to prawda. Ale co baranom będziesz tłumaczył . Każdy ma swojego Rydzyka i Owsika ! Be be be !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rrtyyyy
+2 / 2

@patriotaLokalny trochę zbyt dużo skrótów myślowych, kto wie, ten zrozumie, kto nie wie ten da minus i pójdzie dalej. Trafnie określiłeś, ale pierwsze zdanie wymaga dużego rozszerzenia, większego niż możliwości w komentarzu (artykuł z źródłami może komuś otworzyłby oczy, a wiadomo w komentarzu tego nie zbierzesz). Ponadto stawia Ciebie w pewnej konwencji, która zamyka umysły pewnym osobom. Drugie jest dużo łatwiejsze do wyjaśnienia, ale też wymaga rozwinięcia. Tak moja rada, jak chcesz kogoś przekonać w necie wymaga to łagodnego przejścia i wyjaśnienia, bo nie przypuszczam, żebyś chciał przekonywać przekonanych, bo to w dalszej perspektywie niewiele wnosi. Prawda jest taka, że kto jest w stanie ogarnąć duże liczby, albo przynajmniej podzielić duże kwoty przez liczbę obywateli, ten jest w stanie zrozumieć, że skoro można "uzdrowić" niemałą gałąź służby zdrowia za 100 milionów rocznie, ten zdaje sobie sprawę, że można uzdrowić całość za pewną wielokrotność. Weźmy na warsztat miliard rocznie i mamy (teoretycznie) sprzęty we wszystkich specjalnościach służby zdrowia. Daje to jedynie 50 pln na obywatela rocznie, czyli 12,5 miesięcznie do tego każdy ma w rodzinie kogoś z "grupy ryzyka". Dlaczego więc resort za to odpowiedzialny nie przeznaczy stosownych środków? Dlaczego "socjaliści" twierdzą, że gdyby nie publiczna służba zdrowia, to ludzie "umieraliby pod płotem"? Dlaczego jednocześnie ci sami socjaliści twierdzą, że gdyby nie (formalnie) prywatna zrzutka raz do roku, to dzieci umierałby w szpitalu? 3 pytania i każdy, kto spróbuje na nie rzetelnie odpowiedzieć zda sobie sprawę na jak bardzo grubymi nićmi jest to szyte. Ale przeciętny obywatel zobaczy sumę, której nie jest w stanie ogarnąć i już myśli "nie wiadomo co" jednocześnie zapominając, że liczba ludzi zainteresowanych też jest dużą liczbą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-4 / 6

"Prowadzona w dniu Finału zbiórka publiczna, mająca formę kwesty w całej Polsce, podlega regulacjom Ustawy o Zasadach Prowadzenia Zbiórek Publicznych. Formy wsparcia poprzez kanały elektroniczne (aukcje, SMS, wpłaty online i wiele innych) nie podlegają regulacjom tej Ustawy. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy konsekwentnie jednak stosuje wobec tych środków te same rygorystyczne zasady rozliczeń, jakie obowiązują przy zbiórkach publicznych. Tak więc każda złotówka przekazana Fundacji w ramach Finału, niezależnie od formy i sposobu jej przekazania, wydatkowana jest zgodnie z określonym celem i ujmowana w raportach o wydatkowaniu środków."
/dziennikzachodni.pl

"Ostateczną sumę zebranych w każdym Finale środków, potwierdzoną wyciągiem bankowym, podajemy do publicznej wiadomości tradycyjnie 8 marca. W tym samym terminie do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (wcześniej do Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji) składamy sprawozdanie dotyczące ilości środków zebranych w ogólnopolskiej zbiórce publicznej oraz poniesionych na jej zorganizowanie kosztów.
W kolejnym etapie weryfikowane są prośby przesłane przez szpitale z całej Polski pod kątem tematu Finału, wysyłane są ankiety do szpitali w zakresie szczegółowego zbadania potrzeb i zasadności próśb, odbywają się konsultacje z ekspertami medycznymi. Proces ten trwać może od kilku tygodni do kilku miesięcy – w zależności od ilości potrzebnych urządzeń.
Po dokonaniu analizy potrzeb i przygotowaniu wykazu sprzętu, który będziemy przekazywać do poszczególnych jednostek, odbywają się Konkursy Ofert, podczas których Fundacja wybiera spośród złożonych ofert najlepszy sprzęt i aparaturę medyczną, oraz dokonuje jej zakupu. "
/wosp.org.pl

"Koszty organizacji koncertów i imprez są w całości pokrywane przez sponsorów - prywatne firmy, instytucje oraz urzędy miast. (...)
Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to też okazja, by dla mieszkańców zorganizować ciekawą imprezę. - WOŚP nie płaci artystom. To naczelna zasada. Ale część sztabów ją omija. Gdy chcą przyciągnąć ludzi występem znanych zespołów, płaci urząd miasta albo jakaś firma sponsorska.
W Zgorzelcu rok temu zrezygnowano z zapraszania znanych zespołów i wykonawców na finałowy koncert. - Był to eksperyment, ale się udał. Zebraliśmy tyle samo pieniędzy do puszek - mówi Aneta Hajduczek. W ubiegłym roku na konto Wielkiej Orkiestry zebrano ponad 48 tys. zł. Koszt organizacji tegorocznego finału to... 900 zł. - Musimy zapłacić tylko za nagłośnienie. Resztę sprzętu bezpłatnie udostępnia i obsługuje Miejski Dom Kultury, na scenie występuje młodzież z sekcji artystycznych i nasze lokalne zespoły, dla których to okazja do promocji."
/gazetawroclawska.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczorex
0 / 0

@patriotaLokalny OY VEY!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zasysacz
+10 / 34

A ja nie znam osoby co by myślała pozytywnie o dyrektorze A o owsiaku różnie mówią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kzaurus
-2 / 8

@zasysacz A ja nie znam muchy, która by nie lubiła g*wna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~haha546
+4 / 6

Czyli autor demota to "nikt"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
+13 / 27

Nikt i wszyscy - sprawnie towarzyszu policzyliście. W nagrodę dostaniecie talon na kartki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrooki
+10 / 18

Myślę, że powinieneś poczytać sobie o kwantyfikatorze ogólnym i kwantyfikatorze szczegółowym. Bo wygląda na to, że nie pamiętasz podstaw logiki ze szkoły średniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+67 / 101

Nikt nie czepia się Rydzyka? W jakiej rzeczywistości żyje autor? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JezusCh
-2 / 14

@monteskiusz1
W swojej wyimaginowanej przez media. Tak samo nikt ni czepia się Rydzyka, jak wszyscy czepiają się Owsiaka. Chłop 10 zł by nie uzbierał gdyby wszyscy się go czepiali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tak20001
-2 / 8

@monteskiusz1 W KODziarskiej rzeczywistości. hehehe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emerk
0 / 0

@monteskiusz1 Nikt z PIS i KK, zapomnial dodac, ale to chyba jasne. Powinienes na to sam wpasc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Goralka_hania
+6 / 30

Sprzęt od WOŚP, w większości przypadków, leży bezużyteczny w szpitalnych magazynach. Umowy na wynajem są tak skonstruowana, że lepiej tego nie ruszać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zx
-1 / 11

100/100

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Antey
-1 / 1

Nawet gdyby nie, to NFZ zwyczajnie nie płaci ani na kadry, ani na świadczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ouizosi
-2 / 6

Źródło? Jak zwykle plucie jadem bez żadnego potwierdzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2019 o 11:41

V vsop86
+8 / 18

Pokazałeś właśnie dwie strony tej samej monety. Jeden i drugi nie płaci podatków, zbiera pieniądze, a potem zewnętrza firma na tym zarabia a gdy ktoś próbuje to obnażyć to on ma za sobą wiernych, naiwnych głupich ludzi którzy go będą własną piersią bronić, jeden i drugi robi dokładnie ten sam model biznesowy. jeden po prostu wybrał starą, znaną silną franczyzę a drugi poszedł w agresywny pr, gdyby nie dzieci były by szczeniaczki i małe kotki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+3 / 9

@vsop86 Bardzo mądra wypowiedź. Szczególnie podoba mi się zapis o starej, znanej i silnej franczyzie. Od razu zaznaczam, że niejednokrotnie będę tego używał ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-2 / 14

@vsop86 jakich podatków i od czego konkretnie nie odprowadza Owsiak?
Daj przykład owej "zewnętrznej firmy" która zarabia na sprzęcie WOŚP i na czyje zlecenie to robi, kto jej za to płaci i na podstawie jakiej umowy?
Podaj źródło wiedzy na temat zalegania sprzętu od WOŚP w magazynach. Może jakieś konkrety? Jakiekolwiek??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-3 / 5

@vsop86 tak apropo zalegania sprzętu: jeśli faktycznie tak jest, choć nie podałeś żadnego źródła tych rewelacji, to jest to wina raczej szpitala nie WOŚP, ponieważ to szpitale składają do WOŚP wnioski i ankiety, zgłaszając tym samym swoje zapotrzebowanie na dany sprzęt i dokumentując sposób jego planowanego wykorzystania. Ciężko oczekiwać, żeby WOŚP jeździł po szpitalach i na okrągło kontrolował, jak szpital pożytkuje sprzęt, który sam zamówił. Jeśli jakiś człowiek dostrzega taki problem i ma wiedzę na ten temat, powinien to zgłosić stosownym instytucjom w tym również samej WOŚP, a przede wszystkim wystosunkowac pretensje do samego szpitala zamiast szukać winnych nie tam gdzie trzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JurijOwsienko
-3 / 7

Jurij Owsienko tak naprawdę wykopuje za te pieniądze uran z czeczeni, ludzie, przejrzyjcie na oczy xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+9 / 11

Zaczął się sezon na spór o WOŚP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kajakowski
-1 / 13

jak nikt się Rydzyka nie czepia - przecież ku niemu jest chyba specjalna organizacja do czepiania, ale uczep się Owsiaka to masz kolejną organizację która ciebie zje .... autor tego posta to .... wybór należy do czytającego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lucomiasz
+3 / 15

zaczął się ból dupy owsikowej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A azareel
-5 / 17

@lucomiasz Pamiętaj nosić przy sobie oświadczenie jakbyś przypadkiem zdychał w placówce NFZ "KATEGORYCZNIE ODMAWIAM SKORZYSTANIA ZE SPRZĘTU OD OWSIAKA".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tadeuszowsiak
0 / 12

jeden i drugi robi ludzi w durnia, manipuluje :D :D:D:D tylko mało kto zdaje sobie sprawę z tego bo 99 % społeczeństwa to lemingi bez mózgu :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A azareel
-3 / 9

Pamiętaj nosić przy sobie oświadczenie jakbyś przypadkiem zdychał w placówce NFZ "KATEGORYCZNIE ODMAWIAM SKORZYSTANIA ZE SPRZĘTU OD OWSIAKA".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
+3 / 3

@azareel Spoko. Ja mogę podpisać. Odwiedziłem dużą część szpitali w moim województwie i w ani jednym nie natknąłem się na sprzęt Owsika. Dużo nie stracę ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~66kropek
+3 / 13

Dla mnie ci dwaj to dokładnie to samo: sępienie kasy na całego i miłe życie. Tylko target inny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A azareel
-1 / 13

Pamiętaj nosić przy sobie oświadczenie jakbyś przypadkiem zdychał w placówce NFZ "KATEGORYCZNIE ODMAWIAM SKORZYSTANIA ZE SPRZĘTU OD OWSIAKA".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dreji
-1 / 17

@azareel a ty pamiętaj żeby przy sobie nosić oświadczenie jakbyś przypadkiem zdychał w placówce NFZ "KATEGORYCZNIE ODMAWIAM SKORZYSTANIA ZE SPRZĘTU NIE OD OWSIAKA"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2019 o 15:06

avatar Skorpion91
+1 / 7

rydzyk blisko wspolpracuje z caritasem, ktory tez bardzo duzo pomaga, chociaz bardziej zajmuja sie glodnymi,bezdomnymi i porzuconymi dziecmi i afryka ale wydaje mi sie ze chorymi tez w mniejszym stopniu, wiec @azareel psie pisz ze nie skorzystasz z pomocy caritasu nigdy bo ci wosp pomoze. Taka prawda ze obaj sa siebie warci bo zyja z sepienia kasy z tym ze u rydzyka jest wszystko czyste i jawne a owsiak wysyla wasza kase z WOSP do fundacji swojego szwagra, i kradnie duzo wiecej niz caritas tylko pomaga w sposob glosny a caritas po cichu, niektorym z was jak slyszycie ze ktos pomaga to juz orgazmu dostajecie i juz ze swiety majestat i nic mu nie mozna powiedziec bo przeciez pomaga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A azareel
0 / 0

@Skorpion91 ty mnie durniu chciałeś tym psem obrazić? Bo dla mnie to jest komplement. Psy są rozumne, wierne, oddane, kochane i mądre, czyli w zasadzie zupełnie odwrotnie niż ty. A co do Owsiaka-to idz pajacu do tych matek od wcześniaków i zapytaj jak im Owsiak pomógł, bo nie jedna by już dziecka nie miała. No ale jak ty to możesz zrozumieć? Przecież na fejsbuniu o tym nie piszą, a poza tym nie masz zainstalowanej apki mózg nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vda01
+6 / 10

No Kaman To nie Owsiak wspiera szpitale tylko darczyńcy, a Owsiak ile by dobrego nie robił też nieźle żyje ze swojej Orkiestry. Ja mu akurat nie żałuję. Problemem jest to że część ludzi ma go za świętego a część za zło wcielone ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Obiektywness
-2 / 6

To nie jest tak, że nikt się nie czepia Rydzyka a wszyscy Owsiaka, po prostu to jest ta sama grupa idiotów. Niemal wszyscy zwolennicy Rydzyka są przeciwnikami Owsiaka. I ta właśnie grupa drze ryja najgłośniej. Stąd też ich najlepiej słychać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~f25y7y
+6 / 10

jeden i drugi dyma was na kasę wszystkich którzy dajecie czy to na tace czy to do puszki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dreji
-3 / 11

Tak samo popieram rydzyka jak i owsiaka :D (czyli nie wspieram i nie dokarmiam) natomiast wszystkim tak bardzo mimo wszystko broniącym,i żyjącym razem ze swoimi dziećmi dzięki aparaturze owsiaka ,którzy tak bardzo atakują grupowo ludzi nie popierających go,zachęcam do podpisania oświadczenia w którym wyrażą zgode na nie udzielanie sobie pomocy sprzętem nie wośpowym :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2019 o 15:04

B Bloodonice
+4 / 8

No faktycznie, zupełnie nikt się nie czepia. Taka cisza jest o Rydzyku, że ledwo gościa kojarzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2019 o 16:19

avatar ~real_taki_jest
+1 / 5

Samochody od bezdomnych tez zglosili ,,zyczliwi'' do prokuratury i niestety okazalo sie ze nie bylo zadnych darowanych samochodow od bezdomnych, gosciu strolowal swoich przeciwnikow. Co do dotacji to korzysta z thebilnych dotacji unijnych z wsparciem panstwa, poniewaz dotacje tak wygladaja, podziekujcie za to UE. PO wstrzymalo mu kilka to wygral z odestkami w sadzie.Wiele firm w Polsce zajmuje sie czerpaniem kasy z dotacji, nie mowiac o pseudo rolnikach czy wiatrakach, ktore bez dotacji sa zwyczajnie nieoplacalne ekonomicznie i chodzi o zwykle dojenie kasy z budzetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Skorpion91
+4 / 6

nie nikt wcale, na rydzyka myśliwska nagonka już się w 90latach zaczeła a Owsiaka dopiero niedawno przeswietlili ze zabieral 50% datkow, jakies moze 5 lat temu pierwsza osoba sie zorientowala jak owsiak ludzi w balona robi, wczesniej nic nie bylo slychac a on wcale nie gorszy od rydzyka pod wzgledem finansów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ragefox
-1 / 5

Jest jakby odwrotnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M markipl1601
0 / 0

KAŻDY się czepia i tego, i tego, nawet za bardzo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MisioX_Taern
0 / 2

może ale zauważmy że są dowody na przekręty Owsiaka. I?...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polakmały321
0 / 2

Jak to nikt się nie czepia. Właśnie to zrobiłeś i nie jesteś pierwszy ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaro89
+1 / 1

Nikt się nie czepia Rydzyka? Nie wiem czy w 2018 roku był choć tydzień bez jakiegoś artykułu na onecie lub memu o Rydzyku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2019 o 19:28

K Kzaurus
+1 / 3

Jąkający się ch*j, który utrzymuje się z dobrowolnych datków. Potem z tej kasy organizuje koncert dla degeneratów. Płaćcie mu więcej tępe dzidy. Lepiej przyciśnijcie państwo, żeby samo wspierało szpitale albo najlepiej wprowadźcie kapitalizm, żeby szpitale były prywatne i same miały najlepszy sprzęt z pieniędzy klientów, a nie promujecie tego złodzieja i to socjalistyczne g*wno. Pluje na tego złodzieja, który ma czelność zabierać % z dobrowolnych datków ludzi i robić sobie za to koncerty oraz trzepać hajs dla siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elpiwo
+1 / 3

Pokazywanie obok siebie człowieka, który stworzył radio, telewizję, świetną szkołę wyższa, z ubeckim synkiem deprawującym młodzież , żyjącym żerowania na chorych dzieciach jest manipulacją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R redtwo
0 / 2

Nie wiem o co to darcie mordy na WOŚP. Jak się urodził mój syn to pierwsze przesiewowe badanie słuchu a także kilka innych miał wykonane sprzętem z logiem serduszka. Żadne, powtarzam ŻADNE badanie nie było przeprowadzone na sprzęcie z logiem np. Caritasu. To całe darcie mordy o to kto lepszy a kto gorszy służy tylko odwróceniu uwagi od podstawowego problemu - GDZIE SPRZĘT na który płacimy my - podatnicy a w który szpitale powinny opływać ??? Państwo nas je..ie równo a my się nie zastanawiamy dlaczego i jak zrobić z tym porządek ? Osobiście nie zgadzam się na dofinansowanie kleru kosztem obywateli. A to czepianie się Owsiaka odczuwam jako atak osobiście na mnie - w końcu to ja i miliony innych obywateli dobrowolnie wrzucamy do puszki często "wdowi grosz" i to moja sprawa czy zaufam czy nie Owsiakowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fgijk
0 / 0

Nikt się nie czepia Rydzyka?Ja tam ciągle czytam,jak ktoś go krytykuje(i w sumie słusznie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarobakmac
-2 / 4

Mi chodzi tylko o jedno. Czy w takim kraju jakim jest Polska dziś trzeba organizować żebraninę na cały świat by kupić niezbędny sprzęt medyczny? U nas, można powiedzieć, na stałe wgryzło się w naszą kulturę, a WOŚP ma realnie rewelacyjny współczynnik wykorzystania zebranych pieniędzy na cele statutowe, czego nie można powiedzieć o szeregu innych organizacji, więc spoko, ale czy musimy zbierać do puszek na całym świecie jak na pomoc dla kraju Trzeciego Świata? Jaki to nam robi PR

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R redtwo
0 / 0

@jarobakmac Jest to przykład że rząd od wielu, wielu lat nie jest nam do niczego potrzebny. To tylko banda złodziei i darmozjadów pasąca kałduny na naszych pieniądzach. Obywatel jak widać sam zadba o siebie byle mu nie przeszkadzać ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mr_Shadic
+1 / 1

Niestety bycie faktycznie dobrym człowiekiem w tych czasach jest podejrzane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Polopi
-2 / 2

Widzę ze dalej sa frajerzy co dali się wkręcić Rydzykowi (nie jestem jego fanem) youtu.be/WZASKQt4dJw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfdfdfdfdfdfdfdf
-2 / 6

różnica jest taka że Rydzyk jest złodziejem chronionym przez PIS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dagaar
+2 / 4

Gdy "rządziła" PO też mu nic nie udowodniono. TAk samo jak za czasów nieboszczki SLD, PSL i innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ghdg
+2 / 4

Rydzykowi wytaczano procesy. Nikt go nie skazał bo brakował jakichkolwiek dowodów oprócz pomówień. Rydzyk jest nieustannie atakowany w mediach i piszecie, że nikt się go nie czepia? Naprawdę macie czelność pisać takie kłamstwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jjjeysf
0 / 2

Dla przeciwwagi: Owsik przegral do tej pory 8 procesów, a podczas przesluchan cierpial na ,,alzheimera'' ;-) Większosć z nas choc raz wrzucila ocs do puchy - Rydzykowi wysylaja ewentualnie nasze babki. Na rydzyka nie znalezli nic nawet autorzy ksiązki ,,Imperator''- owsik ma kilka nieruchomosci i fimr, a sprzet w szpitalach jest tylko wypozyczony im a nie darowany i serwisowany musi byc tylko porzez firmy owsikia, ktore ządaja znacznie wiecej kasy niz konkurencyjne firmy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TakieRealia
-2 / 2

Ludzie WOSP to zło w czystej postaci za 20 lat będziemy dawać pieniądze na szkoły drogi i inne rzeczy od tego są podatki zeby szpitale były dobrze wyposażone !! pokazujemy po prostu ze skoro WOŚP zbiera tyle kasy wciągu roku to o tym można podnieść podatki a i tak ludzi będzie stać bo przecież dobrowolnie dajemy !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rumburak
0 / 0

Jest akurat odwrotnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~K4shima
0 / 0

Tak, jasne, nikt nie czepia się Rydzyka :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jimy123
0 / 0

Nikt nie czepia się Rydzyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfa34
0 / 0

Kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamien.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KolorowaOwca
0 / 0

Ja nie wiem doprawdy w czym rzecz. Każdy wydaje swoją kasę jak chce. Jedni na Rydzyka, inni na Owsiaka a jeszcze inni na panienki. I nic nikomu do tego co kto z forsą robi. O co ta afera?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michoburger
-4 / 4

rok w rok w styczniu jest o WOŚP i Owsiaku, a wszyscy wiedzą ile ten człowiek robi więc naprawdę trzeba kolejny raz o tym mówić? serio?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reinert
0 / 4

Rydzyka nie wspierają urzędy miast, jednostki straży pożarnej i policji, placówki państwa polskiego itd. Owsiaka obdarowują moimi podatkami, chociaż jedyne co mógłbym mu dać to po ryju!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blablabla5
+1 / 3

@Reinert Ojciec Rydzyk dostał od rządu PiS'u jakieś 70mln złotych. Fajnie brzmi nie? Zwłaszcza w TVN wycięte z kontekstu. Rydzyk wziął miliony. Rzeczywiście kwota się zgadza, ale 45 mln z tej kwoty poszło na odwierty geotermalne prowadzonym przez T. Rydzyka, dzięki którym chroniona jest ekologia, o którą tak się troszczy Unia Europejska. Znaczna część tych pieniędzy trafiła też do fundacji O. Rydzyka, która sprawnie działa i jest w stanie rozliczyć się z każdej wydanej złotówki. Reszta rzeczywiście trafiła na finansowanie Radia Maryja, ale to najmniejsza część ogólnej kwoty. Ale co z finansowaniem mediów przez rząd platformy? Otóż platforma przekazała ponad 50mln złotych Tomaszowi Lisowi, z którymi jakoś nie wiadomo co się stało, ale o tym Cisza. Tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mojNI
0 / 0

Zanim napiszesz te głupoty to sprawdź dokładniej. Po pierwsze bardzo się czepiają o. Rydzyka (nawet ty tut też). Po drugie , gdybyś słyszał wypowiedź o bezdomnym i samochodzie , to wiedziałbyś , że był to sarkazm - o ile w ogóle rozumiesz znaczenie tego terminu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blablabla5
0 / 2

Nikt nie czepia się Ojca Rydzyka? Dobre :D Ale w kwestii sprostowania:

" nie czepia się człowieka, który nie ma maybachów, tylko padł ofiarą manipulacji mediów. Ale wszyscy czepiają się człowieka, który nic nie dał od siebie, tylko ludzie, którzy wpłacają pieniądze na WOŚP, który utrzymuje bardzo wysoki poziom życia z pieniędzy fundacji, z której również przeznacza sporą ilość pieniędzy na zabawy dla lewaków (woodstock i PolAndRock), a całą resztę przeznacza na zakup sprzętu za podejrzanie wysoką cenę, do prywatnych szpitali swoich kumpli.
Nie wierzycie to poczytajcie trochę, (nie fronda.pl ani nie onet.pl bez skrajności) zamiast rozdmuchiwać pierdy po internecie. Chyba że macie jedynie fekalia między uszami, to oglądajcie sobie dalej TVN i sami siebie oszukujcie. Wolę wspierać inne fundacje, przy których mam pewność, że 100% mojej składki trafia do potrzebującego, jak np. siepomaga.pl
A może ma ktoś jakiś dowód że nie mam racji? To może wkleić i się podzielić, zamiast szczekać ogólnikami pod tym komentarzem, z chęcią się z tym zapoznam.
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+1 / 1

Ja się czepiam. Czy Rydzyk odprowadza podatki od darowizny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HenryKipper
+1 / 1

"NIKT nie czepia sie...." a o kim jest ten mem? serio, nikt sie nie czepia?? a widzial ktos kiedys mema: "Nie dam Owsiakowi, dam Rydzykowi"? wiecznie memy I teksty Anty-Koscielne I Pro-Owsiakowe. Powaznie, NIKT sie nie czepia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaaaa423123
0 / 0

NFZ wydaje w ciągu 2 dni kasę, którą owsiak zebrał przez wszystkie lata...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
-1 / 1

nie wiem o co cała ta afera, ale ja już nie wpłacam na WOŚP a rydzykowi nigdy nie wpłaciłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szczecin23
0 / 0

Rydzyk to tłusty złodziej!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vert331
0 / 0

Bardziej trzeba by podsumować co dobrego dla innych zrobił Rydzyk przez dajmy ostatnie 20 lat a co zrobił Owsiak a dopiero później się wypowiadać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

popatrz na to z drugiej strony, jaki musisz byc zajebisty jak nawet bezdomni wola ci oddac samochod niz go sprzedac i wynajac mieszkanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fiksusik
0 / 0

Czy autor demota zna słowo "hipokryzja"? Bo właśnie się przyczepił. No chyba że uważa, iż jest nikim, wtedy faktycznie może twierdzić, że nikt. Ale to też mocno na wyrost. Osobiście za Rydzykiem nie przepadam, a Owsiaka lubię i szanuję, ale robienia k*rwy z logiki organicznie nie cierpię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Patryk_Kawecki
0 / 0

Jurek Owsiak też mógł zostać prostytutką za publiczne pieniądze i indoktrynować na rzecz jedynej słusznej partii, ale nie chciał. Sam sobie jest winien.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem