@krisand85 niestety istnieje też scenariusz, że napastnik został zmuszony lub ktoś mu kazał... ale ile w tym prawdy to nie mam pojęcia... Ponoć Adam Mazguła na Twitterze przed czasem, bo o 11.37 w niedzielę dodał wpis o ataku... i obwinił J. Kaczyńskiego za to.
Nie podaję linka, lepiej znajdź sam: facebook - HejtShop - i jest skopiowany screen z wypowiedzi Adama Mazguły.
P.S. Nawet jak to planowali to jaki ma to sens wstawiać tą informację przed czasem, aby ktoś to podłapał i zrobił konspirację? To zbyt proste... podobne dowody widziałem na inne spiski... np. WTC... czyżby ktoś starał się nas po prostu ciągle kłócić i siać dezinformację? Czy dobrze zdrobiłem, że o tym piszę?
Demota zrobiła choinka30, ale nie pozwala na komentarze i na profilu ma złą opinię ;P ale na fb jednak info się zgadza..
Aby znaleźć jej demota to w pisz w wyszukiwarkę demotów: "Ciekawe..."
Celowo nie podaję linków, bo ostatnio była tu plaga spamerów. Pozdro i nie dajcie się wzajemnie skłócać
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 stycznia 2019 o 20:47
@Antymonachomachia, widzę że znowu ktoś snuje teorie jak po katastrofie w Smoleńsku, byle coś ugrać politycznie na najgorszym nieszczęściu.
Oznaczenia czasu się popyerdoliły bo soft brał sczyt ze źle ustawionego zegara na kompie albo system brał po czasie Greenwich, albo w ogóle ktoś źle zobaczył jeszcze gorzej zrozumiał albo fake news.
K**** czego w tym kraju trzeba żeby skończyły się pomówienia? Chyba kara śmierci za oskarżenie bez dowodów by w tym kraju nie wystarczyła. Nic dziwnego że ponad 100 tys. ludzi rocznie emigruje. Zostaną sami durnie i schizofrenicy.
@Antymonachomachia no właśnie. jest pytanie tylko kto mu kazał. wspomniany przez Ciebie przykład WTC idealnie pokazuje że pewni ludzie są w stanie zaaranżować atak na swoich tylko po to aby utrzymać władzę i wprowadzić permanentną inwigilację :)
@Prally
"widzę że znowu ktoś snuje teorie jak po katastrofie w Smoleńsku, byle coś ugrać politycznie na najgorszym nieszczęściu" widzisz, problem polega na tym że na katastrofie smoleńskiej zyskali politycznie wszyscy. przez nią społeczeństwo zostało jeszcze bardziej podzielone. a oficjalnej przyczyny jak nie było tak nie ma.
"K**** czego w tym kraju trzeba żeby skończyły się pomówienia?" pomówienia mają to do siebie że ciągną za sobą 'konsekwencje' cywilnoprawne. wskaż mi polityka którzy poprzez pomówienie nie mógł sie podnieść, stracił posadę a pomówienia nigdy nie zostały mu udowodnione :)
@olmajti,
Pomówienia nie ograniczają się do polityków. Parę dni temu jedna taka kobieta zrobiła plastelinową animację w której twierdziła że Owsiak służy Gronkiewicz-Waltz do zbierania pieniędzy - najbardziej ordynarne pomówienie jakie można wymyślić bo to się nawet kupy nie trzyma.
Oficjalna przyczyna katastrofy w Smoleńsku była, tylko przyszły ptasie móżdżki które rozrzuciły pionki i nasrały na szachownicę.
Z katastrofą w Smoleńsku jest jak z teoriami o sfałszowaniu lądowania Apollo na Księżycu. Lądowanie było a jego sfałszowanie i utrzymanie tego w tajemnicy byłoby trudniejsze niż przeprowadzenie prawdziwego lotu, ale jak ignorant który ma wieloletnie braki w wiedzy ogólnej, absolutnie nie do nadrobienia w krótszym czasie i przy tym uważa się za osobę o wyjątkową, to nie ma takiego argumentu który by go przekonał że lądowanie było, choćby 100 osób o wiedzy w dziedzinach szczegółowych dużo wyższej niż przeciętna tłumaczyły mu, że jego argumenty na rzecz fałszerstwa to zwyczajna niewiedza i niezrozumienie tego o czym się mówi.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
15 stycznia 2019 o 0:18
@Prally ja twierdzę że WOŚP to narzędzie polityczne które jest wykorzystywane przez każdą z partii aby mydlić oczy ludziom i żerował na empatii. czy to jest pomówienie? czy wyrażenie własnej opinii? wydaje mi się że mylisz właśnie wyrażanie opinii z oskarżeniami :)
z oficjalnymi wynikami śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej jest tak jak z raportem WSI. 'nie upublicznimy go bo w sumie w nim nic nie ma' to również narzędzie polityczne nastawione na zbudowanie kapitału wyborczego :)
@olmajti , ja przeczytałem raport Komisji Millera zanim PIS go zdjął ze stron. Przykro mi mówić że jest zgodny z moją wiedzą ogólną i o tym czego udało mi się dowiedzieć, bo uważam że pomysł by amator osądzał prawdziwość albo nieprawdziwość wniosków z dochodzenia dot. czegoś tak skomplikowanego jak katastrofa lotnicza, jest równie głupie jak głosowanie o to jaki ma być wynik działania matematycznego.
WOŚP jest narzędziem politycznym? Chłopie, WOŚP grało kiedy nie istniały nawet obecne partie polityczne (poza SLD które stało się planktonem).
Za chwilę się dowiem że Bismarck wymyślił emerytury żeby 200 lat później Ukraińcy przejęli kontrolę nad Polską.
@Prally właśnie. to znaczy że pewne rzeczy są wykorzystywane do dzielenia społeczeństwa. jeśli śledztwo zostałoby oficjalnie zamknięte nie byłoby pretekstu żeby dzielić Polaków :)
nie napisałem że WOŚP był od początku narzędziem politycznym. napisałem że jest. więc nie wkładaj mi w usta coś czego nie powiedziałem :) idea WOŚP miała sens podczas transformacji ale obecnie fundacja (świadomie, bądź nie) jest narzędziem w rękach polityków używanym do napchania własnych kieszeni i poróżnienia społeczeństwa :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 stycznia 2019 o 1:13
WOŚP miał sens w trakcie transformacji ustrojowej, a teraz nie ma? Czyli pewnie nie ma sensu też Szlachetna Paczka, Caritas ani inne organizacje dobroczynne.
Patrz pan, USA muszą być potwornie biedne skoro organizacji dobroczynnych jest tam masa.
Powiem Ci jak ja to widzę: liberalny światopogląd Owsiaka jest sprzeczny z poglądami Kościoła, a WOŚP jest jedyną dużą organizacją która złamała swego rodzaju monopol Kościoła i Caritasu na dobroczynność. Krótko mówiąc, pojawiła się konkurencja zagrażająca wpływom, a stosów już palić nie można, to walczą pomówieniami.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
15 stycznia 2019 o 2:51
@Prally czy to co działo się przez 96 miesięcy zawsze w okolicach 10-go nie jest wystarczającym dowodem? Miesięcznice, kontrmanifestacje, medialna burza w okolicy tego. To nie są pomówienia. To fakty. Katastrofa która miała zjednoczyć Polskę jeszcze bardziej podzieliła Polaków :)
Tak. Wtedy miał sens. Szansą na normalność. Obecnie jest wspierany przez wszystkie rządy bo NFZ nie musi przeznaczyć ani złotówki na sprzęt kupiony za pieniądze ze zbiórki. Dodatkowo hamuje ludzi przed naciskami na rząd w związku ze zwiększeniem wydatków na tego typu sprzęt. Wszakże to co zbiera WOŚP stanowi aż 0.2% budżetu NFZ. Takie środki to kropelka a jednak 120M można przeznaczyć na nagrody bo Owsiak kupi.
I zgadzam się z tym że WOŚP niejako podważył monopol Caritas na pomaganie. Problem polega na tym że w kraju rządzonym przez socjalistów monopol na pomaganie ma państwo więc sam fakt istnienia WOŚP przez ponad ćwierć wieku daje do myślenia. Ktoś powie że rząd nie miałby podstaw prawnych do zniszczenia WOŚP. Ja powiem. Jeśli rząd chciałby zniszczyć WOŚP to zrobiłby to bez mrugnięcia okiem i nikt i nic nie stanąłby mu na drodze :)
Na tej zasadzie żeby zapobiec patologii o której mówisz należałoby wprowadzić program Kononowicza: "Zlikwidować wszystko, żeby nie było niczego".
To problem Polaków że są kompletnie bezmyślni jeżeli pozwalają na to co opisujesz. Obawiam się że gdyby zabrakło WOŚP to sprzętu byłoby po prostu mniej a i tak nagrody by leciały.
W każdym normalnym kraju działają organizacje dobroczynne i nie powinno być to pretekstem zmniejszania nakładów z środków publicznych czy ich marnotrawienia. Jeżeli już miałoby to zmniejszać nakłady, to przy jednoczesnej proporcjonalnej obniżce podatków.
@Prally "To problem Polaków że są kompletnie bezmyślni jeżeli pozwalają na to co opisujesz" tak, własnie o to mi chodzi. ja nie mam nic do WOŚP. fundacja jest mi obojętna pomimo tego że ją długi czas wspierałem ale nie o mnie tu chodzi. chodzi o to że społeczeństwo polskie nie jest świadome pewnych rzeczy. nie widzi jak jest wciągane w wir manipulacji które to społeczeństwo dzielą. dlatego uważam że WOŚP stał się narzędziem polityczny. działalność fundacji, choć szczytna odwraca uwagę od realnych problemów na które społeczeństwo nie powinno się godzić :)
@olmajti ,
Po prostu jesteśmy społeczeństwem niedouczonym. Żeby być odpornym na manipulacje, trzeba mieć jakąś wiedzę ogólną, trochę znać się na logice, błędach poznawczych, teorii argumentacji i erystyce. Tego nie ma w żadnym programie szkolnym ani nawet na większości kierunków uniwersyteckich.
Gdyby nie było WOŚP to odwracano by uwagę w inny sposób. W najgorszym razie zawsze możesz wyhodować halę szczurów, puścić je na miasto i zorganizować wielką akcję "Cały naród walczy z plagą szczurów!"
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 stycznia 2019 o 10:20
@Prally Teorię snuję, ale nie, żeby coś ugrać politycznie - to sobie sam dopowiedziałeś.
No, te wytłumaczenia to widzę jakby na odparcie za wszelką cenę moich domysłów, ale ok.. Ja tylko się zastanawiam i nie odrzucam żadnego scenariusza, bo tak to sami sobie robimy klapki na oczach, choć mózg woli tak - mieć spokój, stworzyć sobie jakiś scenariusz i jego się trzymać. Niewygodnie jest być niepewnym prawdy, więc przyjmuje się najpopularniejszą. Oczywiście może tak być, lecz tego na 100% nie wiemy, bo nie jesteśmy wszechwiedzący.
Co do ostatniego akapitu to może trzeba po prostu wyluzować? Pomówienia bez argumentów są bezwartościowe, lecz niestety natura ludzka bierze często wiele do serca i tworzy negatywne emocje, które wiedzę u Ciebie... Ja atakuję, ale możliwą, głębszą przyczynę, a nie konkretną osobę, więc gdzie te pomówienia?
@olmajti Wiem, że tak może być, ale chciałbym, aby to nie było prawdą o tym WTC... to przecież dramat z kim my mamy do czynienia, jeśli rzeczywiście wpływają na te ważne wydarzenia... Ten cały Stefan był doskonale przygotowany, wbiegł w idealnym momencie, a po wykonaniu zadania i krótkiej przemowie bez walki poddał się. Teraz mówi, że jest niewinny i rzekomo nie wie co zrobił.. ten sam człowiek, który tak dobrze się do tego przygotował... no qźwa..
Może teraz każdy, kto ma coś do powiedzenia w Polsce zaapeluje o spokój i chwilę zadumy. O to, żebyśmy przestali się obrzucać błotem. Niech ta niepotrzebna śmierć zjednoczy nas w sprzeciwie dla przemocy, ujadaniu i hejtowi. Niech spoczywa w pokoju.
Teraz to się zacznie ujadanie antyWOŚP. Każdy z nas mógł tak zginąć, zostać zaatakowanym przez psychopate. Co nie zmienia faktu, że zginął przedstawiciel władzy (miejskiej - ale władzy). Każdy z nas powinien się zatrzymać na chwilę i pomyśleć dlaczego tak się dzieje, zbliżają się wybory, pamiętajmy o takich rzeczach. Pamiętajmy o rzeczach i czynach dobrych i złych przy wyborze.
P. S. Zalogowałem się tutaj po wielu wielu latach aby napisać tylko ten komentarz...
@ChaserJohnDoe Mam nadzieję, że moderatorzy do tego nie dopuszczą. Trzeba zrozumieć co się stało.
@Antey Ludzie pamiętają o takich zbrodniach. To, że nie trąbi się teraz o morderstwie sprzed 8 ponad laty, nie znaczy że o tym się nie pamięta. Do Twoich słów dodałbym jeszcze brak wartości moralnych, brak wzorców.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 stycznia 2019 o 15:06
Ludzie pamiętają o takich zbrodniach. To, że nie trąbi się teraz o morderstwie sprzed 8 ponad laty, nie znaczy że o tym się nie pamięta. Do Twoich słów dodałbym jeszcze brak wartości moralnych, brak wzorców.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 stycznia 2019 o 15:05
@Paszeko To to nawet nie wiadomo czy polityczna ofiara, ale nawet jak tak... to czy to pierwsza??? Nie. I nic się nie zmieniło. Barbara Blida (2007) nie żyje,bo nie wytrzymała napięcia politycznego, Marek Rosiak (2010) został zabity z motywów politycznych przez fanatyka, po katastrofie smoleńskiej też chwilę (chwilę to słowo kluczowe) się wszyscy zastanowili jak bardzo zaszczuli prezydenta RP. Gdyby nie było brutalnej wojny politycznej prawdopodobnie tych tragedii by nie było. Dochodzi kolejna. Nic się nie zmieni. Przykro mi. Mam nadzieję, że żona zdążyła ś.p. prezydenta pożegnać.
@Paszeko Mam taką nadzieję,aczkolwiek obawiam się,że niektórzy jeszcze spróbują tą tragedię wykorzystać do swoich celów.Kilka lat temu było już jedno zabójstwo na tle politycznym i politycy jakoś się nie opamiętali...
@Antey Sam jestem zwolennikiem niereglamentowanego dostępu do broni, ale posiadanie broni nie chroni przed atakiem nożownika (innej broni białej) wymierzonym w jedną konkretną osobę. Innymi słowy możesz mieć kałacha i nic nie zrobisz jeżeli podejdę do Ciebie z szablą. Wszyscy tam mogli mieć broń i nikt by temu nie zapobiegł. Poza tym na imprezach masowych i tak byłby zakaz wnoszenia broni tak jak w USA, jest to spowodowane też tym (nie tylko wiadomo czym), że w takich miejscach nawet obeznanie z bronią to za mało by zacząć strzelać do napastnika a mało kto przechodzi taki trening. Trzeba i tak niestety najczęściej fizycznie reagować, bo nie ma czystego strzału a jak byś liczył na szczęście i swoje kowbojskie możliwości to byś tam pozabijał więcej ludzi niż ten nożownik (dlatego, że musiałbyś uważać na wszystko i wszystkich nawet za przeszkodami - w tym na tych co stoją za napastnikiem).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 stycznia 2019 o 15:27
@Paszeko Zaduma to była w 2010 i wiadomo jak się skończyła, po co strzelać takimi patosowymi tekścikami? Druga rzecz jak Tobie ktoś umiera z bliskich to czy jakiś z polityków współczuje Ci straty, wspomaga Cię finansowo, psychicznie itd? Ich bliscy sobie poradzą, martwmy się o siebie, a nie o ludzi z establishmentu niezależnie od stron barykady.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 stycznia 2019 o 15:22
Szanowni Państwo.
Psychika Narodu Polskiego jest prosta, targają nimi silne emocje, w których na czoło wysuwa się zawiść, zazdrość, nienawiść itd. Ciekawe jak to ma się do miłości bliźniego, no chyba ze uznamy, ze kazdy miłuje siebie równie "nisko".
Wśród dzieci i młodzieży emocje te są silniejsze, raz - ze względu na wiek, dwa - mogą byc zwiazane z problemami rodzicow, no i trzy - podjudzane są przez środowisko zewnętrzne (rówieśników czy media), a dzieci i młodzież nie jest uodporniona na bodźce ze środowiska w szczególności na naciski społeczne, co widac po różnych subkulturach...
Można by się zastanawiać nad różnymi teoriami spiskowymi towarzyszącymi owemu zdarzeniu. Tak w ramach wolnego myślenia, póki w internecie jeszcze jest "społecznie" akceptowalne... Pierwsza teoria, na pewno wrodzy Owsiaka chcieli się go pozbyć i zniszczyć ową impreze, na pewno to jacyś fanatycy PiSu. No z takimi podejrzeniami i teoriami należy iść prędko do pana prokuratora, który zweryfikuje owe olśnienia internetowe, no w końcu mozemy ujrzeć tu współdziałanie kilku osob, które trzeba wskazać i skazać, a nawet jezeli nie... to trafiamy do drugiej teorii, według której była to samodzielnie działająca osoba, a tu już nie ma takiej zabawy, no jego motywów, pobudek i celów nie można przekładać na myślenie jakiejś grupy społecznej... trzecią teorią byliby wrogowie polityczni, ale postąpić należy jak w przypadku pierwszej. Pewnie najbardziej uwielbianą będzie czwarta - wykorzystanie tego właśnie w kampanii... no mamy śmierć z nienawiści, ustapienie Owsiaka, jak tego nie zwalić na PiS, to tylko ich pogrąża... szczególnie że mamy całą walkę między dobrem Owsiaka a pozostałymi... ale jak wiadomo, to są teorie spiskowe, i nie warto ich brać na serio, no chyba ze jestesmy antysemitami, homofobami, i innymi dziwakami...
Proszę tego nie zrozumieć źle, ale do faktów należy podchodzić chłodno, nawet do śmierci... w polityce, historii, prawie i religii, śmierć jest rzeczą normalną. Szkoda człowieka, ale z faktami sie nie dyskutuje. Dlatego kazda jadka na ten temat nie ma sensu. Prawda jest szara i ponura.... co w waszym zyciu to zmieni?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 stycznia 2019 o 16:44
@Paszeko lepiej, jakby oni już nic nie mówili, tylko spakowali manatki i poszli sobie wszyscy w ciul.
Pora na coś nowego wreszcie, niech wejdą nowi ludzie do polityki a nie od 30 lat te same mordy i ich synowie ewentualnie, otoczeni bliższa lub dalszą rodziną lub znajomkami. Jak tu się ma cokolwiek zmienić na lepsze?
@KamaNutria świetne, wymijające wyjaśnienie czegoś co w polsce nie ma. w polsce nie ma prawdy. w polsce jest narracja głównego nurtu. ludzie są tak zmanipulowani że nie zauważą prawdy chociażby im przy*ebała w ryj bo w większości przypadków prawda stawia w niekorzystnym świetle obydwie strony a do tego nikt nie chce dopuścić. dlatego wisi nad polską widmo cenzury bo (mam nadzieje że się mylę) za chwilę sejm jednogłośnie przegłosuje specjalny pakiet ustaw zabierających swobody społeczne i jeszcze bardziej dop*erdalające śrubę społeczeństwu. w imię solidarności i bezpieczeństwa :)
może nie od razu kosa ale obecne pokolenie tak jest wychowane - coś nie pasuje to siłowe rozwiązanie. Wynika to z wychowania bezstresowego, lgbt i innych lewackich koncepcji zamiast wychowania twardej ręki.
@barteqssss ten mężczyzna miał 27 lat i nikomu nie wmówisz, że był bezstresowo wychowywany. Tu nie chodzi o samo wychowanie, ale wytworzoną przez siebie moralność. Jeśli w sieci jest tyle agresji to człowiek zaczyna w ten sposób radzić sobie ze stresem.
Dziwne jest to, że politycy po chcą zakazywania ich zdaniem niebezpiecznych marszy jak np Marsz Niepodległości a decydują się na udział w takich ich zdaniem bezpiecznych wydarzeniach.
Tam nie było żadnej ochrony i facet z nożem biegał 2-3 minuty na scenie są filmiki.
dziwne to jest to jak wiele w Polsce jest chorych psychicznie ludzi wykorzystujących czyjąś śmierć i atak psychola, do prawienia swoich głupich racji i urojonych tez...
@pandoro nie chcę nic mówić ale na śmierci 96 najwyżej postawionych w państwie osób nie jeden człowiek zbił potężny kapitał polityczny, sprawa mocno podzieliła skłóconych już polaków a sama w sobie nie jest w dalszym ciągu wyjaśniona. praktycznie wszystko co się dzieje w polsce ma drugie dno. lecz najczęściej potrzeba czasu żeby do tego dna się dogrzebać :)
@pandoro no tak. bo rozłam społeczeństwa podsycany chociażby miesięcznicami i kontrmanifestacjami nie napędził kapitału politycznego każdej z partii w ówczesnym rządzie :)
Cała prawico: coprawda był naszym (większości) przeciwnikiem w polityce ale to też człowiek i nie wypada cieszyć się z czyjejś śmierci (może oprócz zbrodniarzy typu Hitler albo Mao) więc apeluje o nieostrzeliwanie się g... w komentarzach. Jeśli ktoś tak robi to proszę również o nie mieszanie tego typu g.. z normalnymi ludźmi o nieradykalnych poglądach.
Nic nie będzie. Zamiota to pod dywan. Gość pójdzie siedzieć, grozi mu teraz dożywocie, bo to było umyślne spowodowanie śmierci. Zwalą wszystko na niego, a politycy, którzy przez lata ujadali, że wszystkiemu winne PO, teraz będą siedzieć po cichutku jak makiem zasiał. A za rok znów zaczną ujadać. Abramowicza zginał w mordzie politycznym bo działania "dobrej zmiany" ,ich zachowanie, było jawnym namawianiem do ukarania poprzedników. I stało się.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 stycznia 2019 o 15:45
Ja tak z innej beczki bo widzę nikt tematu nie porusza. Gościu krzyczał na scenie, że siedział za niewinność w więzieniu i dlatego zabił. Dalej jest taki zły? Ja na jego miejscu po wyjściu z paki zrobiłbym to samo, oczywiście gdyby skazali mnie za niewinność.
@Happymaniack to mógł dziabnąć sędziego. A nie typa co nie ma z tym nic wspólnego!
Pozatym ledwo wyszedł z więzienia na wolność, ok za niewinność, ale zamiast korzystać z wolności to się znowu wpakował za kratki? Dzban jak nic!
@Happymaniack
dokladnie
"lewica" tyle pier...li o tym ze "bandyci" to takie biedne ofiary wyzysku spolecznego i nalezy im pomagac/resocjalizowac, wiec zastanowmy sie czym kierowalo tym bardzo mlodym czlowiekiem...
w filmikach z tego wydarzenia widac wyraznie ze mial on zamiar zabic tylko 1 osoba a nie atakowac wszystkich wokol - takze glupoty co niektorzy tu wypisuja typu "co by bylo jakby mial bron" sa calkowicie bezpodstawne
pewnie sprawa zostania zamieciona pod dywan i nie dowiemy sie prawdy o motywach tego ataku ... albo fake_news_wyborcza ze to byl "prawdziwy" bandyta napadajacy na banki... albo ze to "chory" psychicznie...
w systemie prawnym nalezy sie domniemanie niewinnosci napastnikowi. ze slow Stefana (27 latek) zostal on nieslusznie oskarzony i wpakowany do wiezienia. o torturach nie wspominajac
jak jest prawda co on powiedzial to tylko obrazuja pelnie patologii w Polsce
jak sprawiedliwosci nie ma w sadach to trzeba szukac jej na wlasna reke
@Happymaniack Za niewinność to on nie siedział. Raczej za parę napadów na banki z bronią w ręku, kradzież 15 000 zł (bo jak stwierdził nie miał na godne życie) oraz za parę rozbojów. Ale w takiej głowie roją się myśli, że za niewinność, bo przecież banki okradał, nie ludzi. A że było po drodze trochę rozbojów, to co mu tam. No i podczas rozprawy wspólnik go sypnął. I według niego wszyscy są winni, prócz niego. Bo mu na życie nie starczało. A praca hańbi...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 stycznia 2019 o 16:22
@Happymaniack gościu jak już wspomniona siedział za choćby napady z bronią w ręku. Jeden na siedzibę Credit Agricole (czy jak to się piszę) i trzy na siedziby SKOKów.
Wina nie pozostawiała wątpliwości, sypnął go wspólnik, rozpoznali pracownicy banków, pasuje do osoby widocznej na monitoringu, sam się chwalił nagłym przyrostem gotówki z znikąd na FB (wstawił fotki z wycieczki na kanary) no i sam się przyznał.
Jeżeli jego wina budzi wątpliwości to nie wiem czyja jest bezsprzeczna.
@Happymaniack
A nie przyszło Ci do głowy, że we więzieniu są sami niewinni?
Nasłuchał się o sędziach zdrajcach, złodziejach, komuchach - to mu się w głowie pomieszało, jakże to złodziej mnie skazał?
To są efekty głupiej nagonki na wszystko co się z PiS nie zgadza.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 stycznia 2019 o 20:47
Atak nożem na burmistrza brzmi jakby Polska była jakąś Ukrainą lub głęboką Rosją, w porywach mafijną Italią lub co gorsza, zbliża nas wizerunkowo do metod islamskich.
@HieronimaLucinda Żaden kraj nie jest wolny od takich przypadków. W "spokojnej" Norwegii pojawił się Breivik, w "spokojnej i cywilizowanej" Szwecji zamordowano kiedyś premiera Olofa Palmego. I tam policja nie dała rady znaleźć sprawcy, a jak po latach się przyznał to nikt mu nie uwierzył.
@HieronimaLucinda No a zabicie prezydenta Narutowicza, który rzucił karierę inżyniera żeby pomagać w naprawie Polski i w efekcie zarabiał mniej niż jego pomoc domowa w Szwajcarii?
Zabójstwo polityczne. Nikt nie uwierzy, że więzień, który wyszedł kilka miesięcy wcześniej, był w stanie sobie zorganizować przepustkę, niewidzialny przejść przez ochronę a następnie ta ochrona zamknęła oczy, gdy ten się pałętał po scenie. Wnioski są dwa. Komu zależało na zabójstwie? Dlaczego więźniowie nie pracują?
No właśnie jaka ochrona ? W Polsce zatrudnia sie te wszystkie ochroniarskie firmy do galerii handlowych , marketow i wlasnie na takie imprezy a na stronach tych "firm ochroniarskich" Poszukujemy osób starszych z grupą inwalidzką i tak się właśnie kończy taka "ochrona". Co więcej zaraz po tym ataku jak już koleś sie poddał to obezwładnił go jakiś operator oświetlenia i dopiero policja przyszła...
Przepustka dziennikarska to nie przepustka do Pentagonu.
Mógł zwinąć ją z namiotu gdzie je wydawali, albo zabrał w prost z szyi dziennikarza który miał problem alkoholowy i przed finałem już leżał przytulony do butelki.
Obstawa większości takich imprez ma wielkie luki. Jeżeli ktoś nie wchodzi nielegalnie, to raczej nie dlatego że nie znajdzie sposobu na wejście, tylko dlatego że boi się konsekwencji prawnych albo prostu nie łamie zasad.
Schizofrenik który siedział za napady z bronią w ręku i przed kamerami dźgał nożem w serce, raczej żadnych konsekwencji się nie bał.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 stycznia 2019 o 0:23
Czy tylko ja uważam, że jest to wina niektórych polityków i dziennikarzy z jednej jak i drugiego obozu politycznego za obrzucanie się błotem i hejtem. W końcu komuś się zryła psycha.
Za takie przestępstwo powinna być kara śmierci.
@kartonowy pamiętaj że nie ma czystych polityków, a już na pewno nie w Polsce. Na 100% miał coś za uszami co można by określić jako "za takie przestępstwo powinna być kara śmierci".
Tak czy inaczej, facet na śmierć nie zasługiwał. Zostawił po sobie wdowę i dwójkę małych dzieci :/
@mcjahjah
nie wiem czy hejtujesz czy nie bo już się pogubiłem w internecie ale chodziło mi, że na kare śmierci zasługuje napastnik. Nikomu nie życze takiej śmierci jak ŚP Pawłowi Adamowiczowi.
@kartonowy nie hejtuję, piszę tylko że o karze śmierci powinno się mówić ostrożniej.
a faceta na prawdę szkoda, właściwie nie tyle jego co jego rodziny...
A Owsiak i jego WOŚP odpowiedzą za nie zgłoszenie imprezy w Gdańsku jako masowej (i wielu innych w kraju - taki jest obowiązek powyżej 999 osób), czy oczywiście nie ma tematu?
A ja myślę że to o dużą kasę chodziło. Nie wiem tylko czy było to przeciw WOŚP czy też prezydent nie wchodził w mętne układy. Myślę jednak ze to raczej o WOŚP poszło.
Szkoda człowieka. Kondolencje dla rodziny
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 stycznia 2019 o 16:34
@slagen Ty już wiesz, jaki będzie wyrok sądu. A teorie spiskowe pewnie znajdujesz nawet w dioniczce z kwiatkiem. Pojęcia nie ma jak było, ale on już wie.
@slagen Wg. ciebie chodziło o dużą kasę, więc dlatego zamiast zaaranżować wypadek, nasłano na niego bankowego bandytę z nożem który morduje przed kamerami?
Poczytaj lepiej o schizofrenii. Gościu napadał na banki z bronią w ręku, teraz zadźgał nożem człowieka (większość ludzi nie jest w ogóle psychicznie zdolna do czegoś takiego, możliwość zabicia wręcz u zdrowego człowieka pojawia się dopiero w sytuacji skrajnego strachu, lub potwornej wściekłości- z tym że w tym drugim przypadku za zwyczaj się wyłącza najpóźniej po paru kuksańcach)
Facet ewidetnie był schizofrenikiem- to typowe dla nich że robią coś wrednego i twierdzą że nic nie zrobili tylko ktoś zrobił coś takiego przeciwko nim- i jeszcze w to wierzą! Miałem do czynienia ze schizofrenikiem przez killka miesięcy, więc wiem jak to wygląda. Pawłowicz też pasuje do tego schematu- spojrzyj jak się wyraża o innych i o co potem ich oskarża. Zresztą wystarczy poczytać jej tweetera żeby dość do przekonania że coś jest z nią nie tak: wyzwiska, bluzgi i bezpodstawne oskarżenia, a zaraz potem wzywanie do modlitwy. I tak w kółko.
platforma już nie chce rozmawiać... ci którzy mówili o dorżnięciu watahy, ci którzy mówili o siłowej walce z rządem.... ci mają dziś najwięcej do powiedzenia... wykorzystując czyn szaleńca do dalszej walki politycznej
@DarkPsychopath ale w Gdańsku nie rządzi platforma tylko komitet miejski. Fakt, wielu jego członków było w platformie, ale już w niej nie są od jakiegoś czasu.
To co sie stalo, nie mieści się w głowie. Nikt nie zasłużył na taką śmierć i to w trakcie WOŚP! Domyślam się jednak, że taki wytrawny biznesmen mial niejednego wroga... Mam nadzieje, że wszyscy sie dowiemy kto stał za tym zabójstwem! Prosze sobie przypomnieć co ten Pan wyrabial przez ostatnie kilka lat...Jakie wyroki mu groziły, z jakimi aferami był powiązany, jeden z pierwszych prezydentow Polski oficjalnie zgodził sie z Niemcami i chcial sprowadzac do Polski nielegalnych imigrantow z Afryki i Bliskiego wschodu na przekór swoim obywatelom i krajowi...Zobaczymy co ustali prokuratura.
Niestety zbieramy teraz żniwa tego, co dzieje się od kilkunastu, lub nawet kilkudziesięciu lat. Dziś Adamowicz kilkanaście lat temu Rosiak. Obecna władza (obie partie mam na myśli) szczują jedni na drugich. Dzielą polaków, a ci skaczą sobie do gardeł. Dawno nie widziałem takiej nienawiści w jednym narodzie. Teraz zaczyna to powoli wybuchać i mam obawę, że będzie teraz tego coraz więcej. Jakiś czas temu 2 partie wzięły sobie do serca maksymę "dziel i rządź" i od tamtej pory sztucznie kreując się na 2 całkowicie odrębne fronty są tak na prawdę takie same, a my zaczynamy się kłócić i zabijać. Smutne to, ale prawdziwe.
Czytając komentarze doszedłem do wniosku, że w strukturze naszego katolickiego społeczeństwa nic się nie zmieniło w porównaniu do czasów słusznie minionych.
Społeczeństwo można było podzielić na wierzące niepraktykujące - w domyślne członkowie PZPR - oraz praktykujących niewierzących - czyli większość uczęszczających regularnie do kościoła.
Czy można być katolikiem w połowie? Raczej nie.
Czy więc może mieć prawo nazywać siebie katolikiem ktoś kto pisze coś takiego?
"Oko za oko,ząb za ząb.
Sprawiedliwości stało się zadość."
Co to ma wspólnego z nauką Jezusa i jaką _LITOŚCI_ sprawiedliwość niby tu chodzi.
@bobycob jak to mawiał pewien znany mi ksiądz i świetny rekolekcjonista: "W Polsce mamy zatrważająco wielu praktykujących ateistów.". Oczywiście nie stanowią większości ale procent już na tyle duży by masę smrodu narobić.
Właśnie w takich przypadkach powinna obowiązywać kara śmierci. Zero wątpliwości, przyznanie się do winy, setki świadków. A ten morderca dostanie co najwyżej dożywocie.
Każda śmierć jest zła, lecz w różny sposób bliscy podnoszą się z takiej tragedii. Paweł Adamowicz raczej do biednych się nie zaliczał stąd jego bliscy raczej spadną na cztery łapy. Zostaje jeszcze kwestia motywów sprawcy czy działał samodzielnie czy też dostał zlecenie od kogoś za pieniądze.
Jedna kwestia jest pewna że do dokonania tego czynu był bardzo dobrze przygotowany kto wie może i miał lewą albo i prawdziwą przepustkę stąd nikt nie reagował na jego obecność na scenie.
Jesli sie nie opamietamy to moze spotkac kazdegoz nas. Bo mamy inne zdanie, bo lubimy Caritas czy WOSP, bo ksiadz, bo polityk. Przeciez tak moze zareagowac sasiad, nieznajomy ktory uslyszy co mowimy. Dlaczego tak ciezko jest normalnie porozmawiac, wymienic sie opiniami bez opluwania siebie? Dlaczego wolimy zazdroscic, ze komus sie udalo cos w zyciu osiagnac niz samemu wziasc sie do roboty? Szanujmy sie bo nikt nas nie bedzie szanowal.
Przecież Adaowicz był powiązany z Amber Gold, SKOKami itd. Nie przez przypadek miał 17 mieszkań, ale sprawy przeciwko niemu zawsze umorzono ze względu na "niską szkodliwość czynu". Ludzie stracili majątki życia. Być może dlatego napastnik najpierw napadał na banki (głównie SKOKI właśnie), a potem chciał się zemścić.
@BecouseLife najpierw trochę poczytaj kto w danym miejscu jest organizatorem, wyciągnij wnioski a dopiero później ewentualnie czepiaj się Fundacji, jeżeli nadal pozostaną jakieś argumenty. Dla ułatwienia: https://www.wosp.org.pl/final/dla-organizatorow
słuchajcie, ale tak na poważnie. spójrzcie na to tak. PiS nigdy nie lubił WOŚP. może ktoś mądry wpadł na pomysł aby zrobić taki incydent jak ten w Gdańsku. Upiekli dwie pieczenie na jednym ogniu. pozbyli się Owsiaka i jednocześnie ludzie znienawidzili PO. czy nie uważacie że to trzyma się kupy?
@Zimny1311
Parafrazując klasyka - ..Zimny nie idź tą drogą.
Pamiętam, że po zabójstwie w biurze poselskim działacza PiS przez osobę chorą psychicznie - podobne "teorie" snuli. Takie ziarno prędzej czy później trafia na podatny grunt.
Dlaczego jak morderca, który zabił w Łodzi posła PiS w jego biurze i który krzyczał, że nienawidzi PiS-u i że chciał zabić Kaczyńskiego, to media tylko krótko o tym poinformowały i takiej gównoburzy jak teraz nie było?
Prezudenta Gabriela Narutowicza skatolicyzował Niewiadomski. Mordercę, mimo protestów katolików, skazano na karę śmierci. Wyrok wykonano.
A teraz z mordercy robi się chorego psychicznie...
RiP
Marsz nic nie da .chcemy przywrócenia KARY ŚMIERCI za PRZESTĘPSTWA UMYŚLNE CZY jest zdrowy czy ma nasrane we łbie
@krisand85 niestety istnieje też scenariusz, że napastnik został zmuszony lub ktoś mu kazał... ale ile w tym prawdy to nie mam pojęcia... Ponoć Adam Mazguła na Twitterze przed czasem, bo o 11.37 w niedzielę dodał wpis o ataku... i obwinił J. Kaczyńskiego za to.
Nie podaję linka, lepiej znajdź sam: facebook - HejtShop - i jest skopiowany screen z wypowiedzi Adama Mazguły.
P.S. Nawet jak to planowali to jaki ma to sens wstawiać tą informację przed czasem, aby ktoś to podłapał i zrobił konspirację? To zbyt proste... podobne dowody widziałem na inne spiski... np. WTC... czyżby ktoś starał się nas po prostu ciągle kłócić i siać dezinformację? Czy dobrze zdrobiłem, że o tym piszę?
Demota zrobiła choinka30, ale nie pozwala na komentarze i na profilu ma złą opinię ;P ale na fb jednak info się zgadza..
Aby znaleźć jej demota to w pisz w wyszukiwarkę demotów: "Ciekawe..."
Celowo nie podaję linków, bo ostatnio była tu plaga spamerów. Pozdro i nie dajcie się wzajemnie skłócać
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2019 o 20:47
@Antymonachomachia, widzę że znowu ktoś snuje teorie jak po katastrofie w Smoleńsku, byle coś ugrać politycznie na najgorszym nieszczęściu.
Oznaczenia czasu się popyerdoliły bo soft brał sczyt ze źle ustawionego zegara na kompie albo system brał po czasie Greenwich, albo w ogóle ktoś źle zobaczył jeszcze gorzej zrozumiał albo fake news.
K**** czego w tym kraju trzeba żeby skończyły się pomówienia? Chyba kara śmierci za oskarżenie bez dowodów by w tym kraju nie wystarczyła. Nic dziwnego że ponad 100 tys. ludzi rocznie emigruje. Zostaną sami durnie i schizofrenicy.
@Antymonachomachia no właśnie. jest pytanie tylko kto mu kazał. wspomniany przez Ciebie przykład WTC idealnie pokazuje że pewni ludzie są w stanie zaaranżować atak na swoich tylko po to aby utrzymać władzę i wprowadzić permanentną inwigilację :)
@Prally
"widzę że znowu ktoś snuje teorie jak po katastrofie w Smoleńsku, byle coś ugrać politycznie na najgorszym nieszczęściu" widzisz, problem polega na tym że na katastrofie smoleńskiej zyskali politycznie wszyscy. przez nią społeczeństwo zostało jeszcze bardziej podzielone. a oficjalnej przyczyny jak nie było tak nie ma.
"K**** czego w tym kraju trzeba żeby skończyły się pomówienia?" pomówienia mają to do siebie że ciągną za sobą 'konsekwencje' cywilnoprawne. wskaż mi polityka którzy poprzez pomówienie nie mógł sie podnieść, stracił posadę a pomówienia nigdy nie zostały mu udowodnione :)
@olmajti,
Pomówienia nie ograniczają się do polityków. Parę dni temu jedna taka kobieta zrobiła plastelinową animację w której twierdziła że Owsiak służy Gronkiewicz-Waltz do zbierania pieniędzy - najbardziej ordynarne pomówienie jakie można wymyślić bo to się nawet kupy nie trzyma.
Oficjalna przyczyna katastrofy w Smoleńsku była, tylko przyszły ptasie móżdżki które rozrzuciły pionki i nasrały na szachownicę.
Z katastrofą w Smoleńsku jest jak z teoriami o sfałszowaniu lądowania Apollo na Księżycu. Lądowanie było a jego sfałszowanie i utrzymanie tego w tajemnicy byłoby trudniejsze niż przeprowadzenie prawdziwego lotu, ale jak ignorant który ma wieloletnie braki w wiedzy ogólnej, absolutnie nie do nadrobienia w krótszym czasie i przy tym uważa się za osobę o wyjątkową, to nie ma takiego argumentu który by go przekonał że lądowanie było, choćby 100 osób o wiedzy w dziedzinach szczegółowych dużo wyższej niż przeciętna tłumaczyły mu, że jego argumenty na rzecz fałszerstwa to zwyczajna niewiedza i niezrozumienie tego o czym się mówi.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2019 o 0:18
@Prally ja twierdzę że WOŚP to narzędzie polityczne które jest wykorzystywane przez każdą z partii aby mydlić oczy ludziom i żerował na empatii. czy to jest pomówienie? czy wyrażenie własnej opinii? wydaje mi się że mylisz właśnie wyrażanie opinii z oskarżeniami :)
z oficjalnymi wynikami śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej jest tak jak z raportem WSI. 'nie upublicznimy go bo w sumie w nim nic nie ma' to również narzędzie polityczne nastawione na zbudowanie kapitału wyborczego :)
@olmajti , ja przeczytałem raport Komisji Millera zanim PIS go zdjął ze stron. Przykro mi mówić że jest zgodny z moją wiedzą ogólną i o tym czego udało mi się dowiedzieć, bo uważam że pomysł by amator osądzał prawdziwość albo nieprawdziwość wniosków z dochodzenia dot. czegoś tak skomplikowanego jak katastrofa lotnicza, jest równie głupie jak głosowanie o to jaki ma być wynik działania matematycznego.
WOŚP jest narzędziem politycznym? Chłopie, WOŚP grało kiedy nie istniały nawet obecne partie polityczne (poza SLD które stało się planktonem).
Za chwilę się dowiem że Bismarck wymyślił emerytury żeby 200 lat później Ukraińcy przejęli kontrolę nad Polską.
@Prally właśnie. to znaczy że pewne rzeczy są wykorzystywane do dzielenia społeczeństwa. jeśli śledztwo zostałoby oficjalnie zamknięte nie byłoby pretekstu żeby dzielić Polaków :)
nie napisałem że WOŚP był od początku narzędziem politycznym. napisałem że jest. więc nie wkładaj mi w usta coś czego nie powiedziałem :) idea WOŚP miała sens podczas transformacji ale obecnie fundacja (świadomie, bądź nie) jest narzędziem w rękach polityków używanym do napchania własnych kieszeni i poróżnienia społeczeństwa :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2019 o 1:13
@olmajti,
Jakieś dowody, czy znowu tylko pomówienia?
WOŚP miał sens w trakcie transformacji ustrojowej, a teraz nie ma? Czyli pewnie nie ma sensu też Szlachetna Paczka, Caritas ani inne organizacje dobroczynne.
Patrz pan, USA muszą być potwornie biedne skoro organizacji dobroczynnych jest tam masa.
Powiem Ci jak ja to widzę: liberalny światopogląd Owsiaka jest sprzeczny z poglądami Kościoła, a WOŚP jest jedyną dużą organizacją która złamała swego rodzaju monopol Kościoła i Caritasu na dobroczynność. Krótko mówiąc, pojawiła się konkurencja zagrażająca wpływom, a stosów już palić nie można, to walczą pomówieniami.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2019 o 2:51
@Prally czy to co działo się przez 96 miesięcy zawsze w okolicach 10-go nie jest wystarczającym dowodem? Miesięcznice, kontrmanifestacje, medialna burza w okolicy tego. To nie są pomówienia. To fakty. Katastrofa która miała zjednoczyć Polskę jeszcze bardziej podzieliła Polaków :)
Tak. Wtedy miał sens. Szansą na normalność. Obecnie jest wspierany przez wszystkie rządy bo NFZ nie musi przeznaczyć ani złotówki na sprzęt kupiony za pieniądze ze zbiórki. Dodatkowo hamuje ludzi przed naciskami na rząd w związku ze zwiększeniem wydatków na tego typu sprzęt. Wszakże to co zbiera WOŚP stanowi aż 0.2% budżetu NFZ. Takie środki to kropelka a jednak 120M można przeznaczyć na nagrody bo Owsiak kupi.
I zgadzam się z tym że WOŚP niejako podważył monopol Caritas na pomaganie. Problem polega na tym że w kraju rządzonym przez socjalistów monopol na pomaganie ma państwo więc sam fakt istnienia WOŚP przez ponad ćwierć wieku daje do myślenia. Ktoś powie że rząd nie miałby podstaw prawnych do zniszczenia WOŚP. Ja powiem. Jeśli rząd chciałby zniszczyć WOŚP to zrobiłby to bez mrugnięcia okiem i nikt i nic nie stanąłby mu na drodze :)
@olmajti,
Na tej zasadzie żeby zapobiec patologii o której mówisz należałoby wprowadzić program Kononowicza: "Zlikwidować wszystko, żeby nie było niczego".
To problem Polaków że są kompletnie bezmyślni jeżeli pozwalają na to co opisujesz. Obawiam się że gdyby zabrakło WOŚP to sprzętu byłoby po prostu mniej a i tak nagrody by leciały.
W każdym normalnym kraju działają organizacje dobroczynne i nie powinno być to pretekstem zmniejszania nakładów z środków publicznych czy ich marnotrawienia. Jeżeli już miałoby to zmniejszać nakłady, to przy jednoczesnej proporcjonalnej obniżce podatków.
@Prally "To problem Polaków że są kompletnie bezmyślni jeżeli pozwalają na to co opisujesz" tak, własnie o to mi chodzi. ja nie mam nic do WOŚP. fundacja jest mi obojętna pomimo tego że ją długi czas wspierałem ale nie o mnie tu chodzi. chodzi o to że społeczeństwo polskie nie jest świadome pewnych rzeczy. nie widzi jak jest wciągane w wir manipulacji które to społeczeństwo dzielą. dlatego uważam że WOŚP stał się narzędziem polityczny. działalność fundacji, choć szczytna odwraca uwagę od realnych problemów na które społeczeństwo nie powinno się godzić :)
@olmajti ,
Po prostu jesteśmy społeczeństwem niedouczonym. Żeby być odpornym na manipulacje, trzeba mieć jakąś wiedzę ogólną, trochę znać się na logice, błędach poznawczych, teorii argumentacji i erystyce. Tego nie ma w żadnym programie szkolnym ani nawet na większości kierunków uniwersyteckich.
Gdyby nie było WOŚP to odwracano by uwagę w inny sposób. W najgorszym razie zawsze możesz wyhodować halę szczurów, puścić je na miasto i zorganizować wielką akcję "Cały naród walczy z plagą szczurów!"
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2019 o 10:20
@Prally Teorię snuję, ale nie, żeby coś ugrać politycznie - to sobie sam dopowiedziałeś.
No, te wytłumaczenia to widzę jakby na odparcie za wszelką cenę moich domysłów, ale ok.. Ja tylko się zastanawiam i nie odrzucam żadnego scenariusza, bo tak to sami sobie robimy klapki na oczach, choć mózg woli tak - mieć spokój, stworzyć sobie jakiś scenariusz i jego się trzymać. Niewygodnie jest być niepewnym prawdy, więc przyjmuje się najpopularniejszą. Oczywiście może tak być, lecz tego na 100% nie wiemy, bo nie jesteśmy wszechwiedzący.
Co do ostatniego akapitu to może trzeba po prostu wyluzować? Pomówienia bez argumentów są bezwartościowe, lecz niestety natura ludzka bierze często wiele do serca i tworzy negatywne emocje, które wiedzę u Ciebie... Ja atakuję, ale możliwą, głębszą przyczynę, a nie konkretną osobę, więc gdzie te pomówienia?
@olmajti Wiem, że tak może być, ale chciałbym, aby to nie było prawdą o tym WTC... to przecież dramat z kim my mamy do czynienia, jeśli rzeczywiście wpływają na te ważne wydarzenia... Ten cały Stefan był doskonale przygotowany, wbiegł w idealnym momencie, a po wykonaniu zadania i krótkiej przemowie bez walki poddał się. Teraz mówi, że jest niewinny i rzekomo nie wie co zrobił.. ten sam człowiek, który tak dobrze się do tego przygotował... no qźwa..
Może teraz każdy, kto ma coś do powiedzenia w Polsce zaapeluje o spokój i chwilę zadumy. O to, żebyśmy przestali się obrzucać błotem. Niech ta niepotrzebna śmierć zjednoczy nas w sprzeciwie dla przemocy, ujadaniu i hejtowi. Niech spoczywa w pokoju.
@Paszeko Przemoc, ujadanie i hejt to się teraz dopiero zacznie.
Teraz to się zacznie ujadanie antyWOŚP. Każdy z nas mógł tak zginąć, zostać zaatakowanym przez psychopate. Co nie zmienia faktu, że zginął przedstawiciel władzy (miejskiej - ale władzy). Każdy z nas powinien się zatrzymać na chwilę i pomyśleć dlaczego tak się dzieje, zbliżają się wybory, pamiętajmy o takich rzeczach. Pamiętajmy o rzeczach i czynach dobrych i złych przy wyborze.
P. S. Zalogowałem się tutaj po wielu wielu latach aby napisać tylko ten komentarz...
@ChaserJohnDoe Mam nadzieję, że moderatorzy do tego nie dopuszczą. Trzeba zrozumieć co się stało.
@Antey Ludzie pamiętają o takich zbrodniach. To, że nie trąbi się teraz o morderstwie sprzed 8 ponad laty, nie znaczy że o tym się nie pamięta. Do Twoich słów dodałbym jeszcze brak wartości moralnych, brak wzorców.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2019 o 15:06
Ludzie pamiętają o takich zbrodniach. To, że nie trąbi się teraz o morderstwie sprzed 8 ponad laty, nie znaczy że o tym się nie pamięta. Do Twoich słów dodałbym jeszcze brak wartości moralnych, brak wzorców.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2019 o 15:05
@Paszeko To to nawet nie wiadomo czy polityczna ofiara, ale nawet jak tak... to czy to pierwsza??? Nie. I nic się nie zmieniło. Barbara Blida (2007) nie żyje,bo nie wytrzymała napięcia politycznego, Marek Rosiak (2010) został zabity z motywów politycznych przez fanatyka, po katastrofie smoleńskiej też chwilę (chwilę to słowo kluczowe) się wszyscy zastanowili jak bardzo zaszczuli prezydenta RP. Gdyby nie było brutalnej wojny politycznej prawdopodobnie tych tragedii by nie było. Dochodzi kolejna. Nic się nie zmieni. Przykro mi. Mam nadzieję, że żona zdążyła ś.p. prezydenta pożegnać.
Widzę co stało się z tym portalem w ciągu ostatnich paru lat. To mnie przerasta. Pozdrawiam.
@Paszeko Mam taką nadzieję,aczkolwiek obawiam się,że niektórzy jeszcze spróbują tą tragedię wykorzystać do swoich celów.Kilka lat temu było już jedno zabójstwo na tle politycznym i politycy jakoś się nie opamiętali...
@Antey Sam jestem zwolennikiem niereglamentowanego dostępu do broni, ale posiadanie broni nie chroni przed atakiem nożownika (innej broni białej) wymierzonym w jedną konkretną osobę. Innymi słowy możesz mieć kałacha i nic nie zrobisz jeżeli podejdę do Ciebie z szablą. Wszyscy tam mogli mieć broń i nikt by temu nie zapobiegł. Poza tym na imprezach masowych i tak byłby zakaz wnoszenia broni tak jak w USA, jest to spowodowane też tym (nie tylko wiadomo czym), że w takich miejscach nawet obeznanie z bronią to za mało by zacząć strzelać do napastnika a mało kto przechodzi taki trening. Trzeba i tak niestety najczęściej fizycznie reagować, bo nie ma czystego strzału a jak byś liczył na szczęście i swoje kowbojskie możliwości to byś tam pozabijał więcej ludzi niż ten nożownik (dlatego, że musiałbyś uważać na wszystko i wszystkich nawet za przeszkodami - w tym na tych co stoją za napastnikiem).
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2019 o 15:27
@Paszeko Zaduma to była w 2010 i wiadomo jak się skończyła, po co strzelać takimi patosowymi tekścikami? Druga rzecz jak Tobie ktoś umiera z bliskich to czy jakiś z polityków współczuje Ci straty, wspomaga Cię finansowo, psychicznie itd? Ich bliscy sobie poradzą, martwmy się o siebie, a nie o ludzi z establishmentu niezależnie od stron barykady.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2019 o 15:22
Na długo... Po 10. kwietnia 2010 też miało nie być wzajemnej nienawiści.
@Paszeko Widzę, że nasze posty o hajsie z wejść poleciały. Cenzura w ch*j.
@Paszeko @chaserjohndoe @snookie @paszeko @sevivo @pokos @aguero90 @kenzol @olmajti @pandoro @elpiwo
Szanowni Państwo.
Psychika Narodu Polskiego jest prosta, targają nimi silne emocje, w których na czoło wysuwa się zawiść, zazdrość, nienawiść itd. Ciekawe jak to ma się do miłości bliźniego, no chyba ze uznamy, ze kazdy miłuje siebie równie "nisko".
Wśród dzieci i młodzieży emocje te są silniejsze, raz - ze względu na wiek, dwa - mogą byc zwiazane z problemami rodzicow, no i trzy - podjudzane są przez środowisko zewnętrzne (rówieśników czy media), a dzieci i młodzież nie jest uodporniona na bodźce ze środowiska w szczególności na naciski społeczne, co widac po różnych subkulturach...
Można by się zastanawiać nad różnymi teoriami spiskowymi towarzyszącymi owemu zdarzeniu. Tak w ramach wolnego myślenia, póki w internecie jeszcze jest "społecznie" akceptowalne... Pierwsza teoria, na pewno wrodzy Owsiaka chcieli się go pozbyć i zniszczyć ową impreze, na pewno to jacyś fanatycy PiSu. No z takimi podejrzeniami i teoriami należy iść prędko do pana prokuratora, który zweryfikuje owe olśnienia internetowe, no w końcu mozemy ujrzeć tu współdziałanie kilku osob, które trzeba wskazać i skazać, a nawet jezeli nie... to trafiamy do drugiej teorii, według której była to samodzielnie działająca osoba, a tu już nie ma takiej zabawy, no jego motywów, pobudek i celów nie można przekładać na myślenie jakiejś grupy społecznej... trzecią teorią byliby wrogowie polityczni, ale postąpić należy jak w przypadku pierwszej. Pewnie najbardziej uwielbianą będzie czwarta - wykorzystanie tego właśnie w kampanii... no mamy śmierć z nienawiści, ustapienie Owsiaka, jak tego nie zwalić na PiS, to tylko ich pogrąża... szczególnie że mamy całą walkę między dobrem Owsiaka a pozostałymi... ale jak wiadomo, to są teorie spiskowe, i nie warto ich brać na serio, no chyba ze jestesmy antysemitami, homofobami, i innymi dziwakami...
Proszę tego nie zrozumieć źle, ale do faktów należy podchodzić chłodno, nawet do śmierci... w polityce, historii, prawie i religii, śmierć jest rzeczą normalną. Szkoda człowieka, ale z faktami sie nie dyskutuje. Dlatego kazda jadka na ten temat nie ma sensu. Prawda jest szara i ponura.... co w waszym zyciu to zmieni?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2019 o 16:44
@KamaNutria pytanie zatem co w tym przypadku jest prawdą i czy można ją jednoznacznie wskazać?
@Paszeko lepiej, jakby oni już nic nie mówili, tylko spakowali manatki i poszli sobie wszyscy w ciul.
Pora na coś nowego wreszcie, niech wejdą nowi ludzie do polityki a nie od 30 lat te same mordy i ich synowie ewentualnie, otoczeni bliższa lub dalszą rodziną lub znajomkami. Jak tu się ma cokolwiek zmienić na lepsze?
olmajti
Prawdy nalezy doszukiwac sie jak greccy filozofowie =)
@KamaNutria świetne, wymijające wyjaśnienie czegoś co w polsce nie ma. w polsce nie ma prawdy. w polsce jest narracja głównego nurtu. ludzie są tak zmanipulowani że nie zauważą prawdy chociażby im przy*ebała w ryj bo w większości przypadków prawda stawia w niekorzystnym świetle obydwie strony a do tego nikt nie chce dopuścić. dlatego wisi nad polską widmo cenzury bo (mam nadzieje że się mylę) za chwilę sejm jednogłośnie przegłosuje specjalny pakiet ustaw zabierających swobody społeczne i jeszcze bardziej dop*erdalające śrubę społeczeństwu. w imię solidarności i bezpieczeństwa :)
może nie od razu kosa ale obecne pokolenie tak jest wychowane - coś nie pasuje to siłowe rozwiązanie. Wynika to z wychowania bezstresowego, lgbt i innych lewackich koncepcji zamiast wychowania twardej ręki.
@barteqssss ten mężczyzna miał 27 lat i nikomu nie wmówisz, że był bezstresowo wychowywany. Tu nie chodzi o samo wychowanie, ale wytworzoną przez siebie moralność. Jeśli w sieci jest tyle agresji to człowiek zaczyna w ten sposób radzić sobie ze stresem.
@asdasd24 "bezstresowe wychowanie" to nie jest wynalazek XXI wieku. XXI wiek to tylko spopularyzował.
Dziwne jest to, że politycy po chcą zakazywania ich zdaniem niebezpiecznych marszy jak np Marsz Niepodległości a decydują się na udział w takich ich zdaniem bezpiecznych wydarzeniach.
Tam nie było żadnej ochrony i facet z nożem biegał 2-3 minuty na scenie są filmiki.
dziwne to jest to jak wiele w Polsce jest chorych psychicznie ludzi wykorzystujących czyjąś śmierć i atak psychola, do prawienia swoich głupich racji i urojonych tez...
@barteqssss Ba, tu na demotach ocenzurowali hasło pod którym odbyła się niemasowa impreza na któej zginął prezydent Gdańska...
@pandoro nie chcę nic mówić ale na śmierci 96 najwyżej postawionych w państwie osób nie jeden człowiek zbił potężny kapitał polityczny, sprawa mocno podzieliła skłóconych już polaków a sama w sobie nie jest w dalszym ciągu wyjaśniona. praktycznie wszystko co się dzieje w polsce ma drugie dno. lecz najczęściej potrzeba czasu żeby do tego dna się dogrzebać :)
@olmajti Nie tylko Macierewicz zbił na tym ogromny kapitał i wieczny przychód, ale i wielu jego kolegów... lol
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2019 o 15:58
@pandoro no tak. bo rozłam społeczeństwa podsycany chociażby miesięcznicami i kontrmanifestacjami nie napędził kapitału politycznego każdej z partii w ówczesnym rządzie :)
Miałam nadzieję, że wyjdzie z tego. Bardzo przykre :(
Dopóki będziemy wyznawać zasadę "oko za oko", dopóty na świecie będzie działo się zło.
Lecz się.
Madre slowa.
Dopoki ta zasada obowiazywala to ludzie wiedzieli gdzie jest granica miedzy dobrem a zlem.
Mnie tata uczył, że jedynym efektem "oko za oko, ząb za ząb" to masa szczerbatych, ślepych ludzi.
@Seachmall - a mnie tata uczył ze jak ktoś chce zrobić mi albo moim bliskim krzywdę to moim obowiązkiem jest stanąć w obronie.
@jankowalski6969 obrona jest rzeczą słuszną, ale to powiedzenie mówi o zemście. A ta już nie przynosi nigdy nic dobrego.
@aguero90 nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ale masa polityków prywatnie normalnie ze sobą rozmawia.
Zgody? Teraz się zaczęło atakowanie i ujadanie między jednymi i drugimi.
a gdyby tak napastnik zamiast noża miał karabin lub inny pistolet pod kurtką, wystrzelałby wszystkich jak kaczki, takie było zabezpieczenie
Cała prawico: coprawda był naszym (większości) przeciwnikiem w polityce ale to też człowiek i nie wypada cieszyć się z czyjejś śmierci (może oprócz zbrodniarzy typu Hitler albo Mao) więc apeluje o nieostrzeliwanie się g... w komentarzach. Jeśli ktoś tak robi to proszę również o nie mieszanie tego typu g.. z normalnymi ludźmi o nieradykalnych poglądach.
O groźby.
Nic nie będzie. Zamiota to pod dywan. Gość pójdzie siedzieć, grozi mu teraz dożywocie, bo to było umyślne spowodowanie śmierci. Zwalą wszystko na niego, a politycy, którzy przez lata ujadali, że wszystkiemu winne PO, teraz będą siedzieć po cichutku jak makiem zasiał. A za rok znów zaczną ujadać. Abramowicza zginał w mordzie politycznym bo działania "dobrej zmiany" ,ich zachowanie, było jawnym namawianiem do ukarania poprzedników. I stało się.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2019 o 15:45
Ja tak z innej beczki bo widzę nikt tematu nie porusza. Gościu krzyczał na scenie, że siedział za niewinność w więzieniu i dlatego zabił. Dalej jest taki zły? Ja na jego miejscu po wyjściu z paki zrobiłbym to samo, oczywiście gdyby skazali mnie za niewinność.
@Happymaniack to mógł dziabnąć sędziego. A nie typa co nie ma z tym nic wspólnego!
Pozatym ledwo wyszedł z więzienia na wolność, ok za niewinność, ale zamiast korzystać z wolności to się znowu wpakował za kratki? Dzban jak nic!
@Happymaniack poczytaj w internecie co to za niewiniątko było zamiast wprowadzać tu jakieś zdebilałe uzasadnienia obrzydliwej zbrodni.
@Happymaniack
dokladnie
"lewica" tyle pier...li o tym ze "bandyci" to takie biedne ofiary wyzysku spolecznego i nalezy im pomagac/resocjalizowac, wiec zastanowmy sie czym kierowalo tym bardzo mlodym czlowiekiem...
w filmikach z tego wydarzenia widac wyraznie ze mial on zamiar zabic tylko 1 osoba a nie atakowac wszystkich wokol - takze glupoty co niektorzy tu wypisuja typu "co by bylo jakby mial bron" sa calkowicie bezpodstawne
pewnie sprawa zostania zamieciona pod dywan i nie dowiemy sie prawdy o motywach tego ataku ... albo fake_news_wyborcza ze to byl "prawdziwy" bandyta napadajacy na banki... albo ze to "chory" psychicznie...
w systemie prawnym nalezy sie domniemanie niewinnosci napastnikowi. ze slow Stefana (27 latek) zostal on nieslusznie oskarzony i wpakowany do wiezienia. o torturach nie wspominajac
jak jest prawda co on powiedzial to tylko obrazuja pelnie patologii w Polsce
jak sprawiedliwosci nie ma w sadach to trzeba szukac jej na wlasna reke
@Happymaniack Za niewinność to on nie siedział. Raczej za parę napadów na banki z bronią w ręku, kradzież 15 000 zł (bo jak stwierdził nie miał na godne życie) oraz za parę rozbojów. Ale w takiej głowie roją się myśli, że za niewinność, bo przecież banki okradał, nie ludzi. A że było po drodze trochę rozbojów, to co mu tam. No i podczas rozprawy wspólnik go sypnął. I według niego wszyscy są winni, prócz niego. Bo mu na życie nie starczało. A praca hańbi...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2019 o 16:22
@Happymaniack Mściłbyś się na niewinnych dzieciach zabijając im ojca????
@Happymaniack gościu jak już wspomniona siedział za choćby napady z bronią w ręku. Jeden na siedzibę Credit Agricole (czy jak to się piszę) i trzy na siedziby SKOKów.
Wina nie pozostawiała wątpliwości, sypnął go wspólnik, rozpoznali pracownicy banków, pasuje do osoby widocznej na monitoringu, sam się chwalił nagłym przyrostem gotówki z znikąd na FB (wstawił fotki z wycieczki na kanary) no i sam się przyznał.
Jeżeli jego wina budzi wątpliwości to nie wiem czyja jest bezsprzeczna.
@Happymaniack
A nie przyszło Ci do głowy, że we więzieniu są sami niewinni?
Nasłuchał się o sędziach zdrajcach, złodziejach, komuchach - to mu się w głowie pomieszało, jakże to złodziej mnie skazał?
To są efekty głupiej nagonki na wszystko co się z PiS nie zgadza.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2019 o 20:47
Atak nożem na burmistrza brzmi jakby Polska była jakąś Ukrainą lub głęboką Rosją, w porywach mafijną Italią lub co gorsza, zbliża nas wizerunkowo do metod islamskich.
@HieronimaLucinda Żaden kraj nie jest wolny od takich przypadków. W "spokojnej" Norwegii pojawił się Breivik, w "spokojnej i cywilizowanej" Szwecji zamordowano kiedyś premiera Olofa Palmego. I tam policja nie dała rady znaleźć sprawcy, a jak po latach się przyznał to nikt mu nie uwierzył.
@HieronimaLucinda No a zabicie prezydenta Narutowicza, który rzucił karierę inżyniera żeby pomagać w naprawie Polski i w efekcie zarabiał mniej niż jego pomoc domowa w Szwajcarii?
Kto by pomyślał jaki dziś będzie ..... dzień!, mam teraz pytanie kto po znajduje te zapomniane domy i mieszkania?
I krew nie uratowała mu życia.
Zabójstwo polityczne. Nikt nie uwierzy, że więzień, który wyszedł kilka miesięcy wcześniej, był w stanie sobie zorganizować przepustkę, niewidzialny przejść przez ochronę a następnie ta ochrona zamknęła oczy, gdy ten się pałętał po scenie. Wnioski są dwa. Komu zależało na zabójstwie? Dlaczego więźniowie nie pracują?
No właśnie jaka ochrona ? W Polsce zatrudnia sie te wszystkie ochroniarskie firmy do galerii handlowych , marketow i wlasnie na takie imprezy a na stronach tych "firm ochroniarskich" Poszukujemy osób starszych z grupą inwalidzką i tak się właśnie kończy taka "ochrona". Co więcej zaraz po tym ataku jak już koleś sie poddał to obezwładnił go jakiś operator oświetlenia i dopiero policja przyszła...
To nawet nie byla zgłoszone jako "impreza masowa". Bo trzebaby spełnić sporo warunków. |Ciekawym, czy ruszą kontrole?
Przepustka dziennikarska to nie przepustka do Pentagonu.
Mógł zwinąć ją z namiotu gdzie je wydawali, albo zabrał w prost z szyi dziennikarza który miał problem alkoholowy i przed finałem już leżał przytulony do butelki.
Obstawa większości takich imprez ma wielkie luki. Jeżeli ktoś nie wchodzi nielegalnie, to raczej nie dlatego że nie znajdzie sposobu na wejście, tylko dlatego że boi się konsekwencji prawnych albo prostu nie łamie zasad.
Schizofrenik który siedział za napady z bronią w ręku i przed kamerami dźgał nożem w serce, raczej żadnych konsekwencji się nie bał.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2019 o 0:23
pisiaki zabija wszystko co najlepsze w narodzie...
Żeby tylko nie został kolejnym męczennikiem.
@jeykey1543 Czy zrobiono już rewizję w jego mieszkaniu?
Czy tylko ja uważam, że jest to wina niektórych polityków i dziennikarzy z jednej jak i drugiego obozu politycznego za obrzucanie się błotem i hejtem. W końcu komuś się zryła psycha.
Za takie przestępstwo powinna być kara śmierci.
@kartonowy pamiętaj że nie ma czystych polityków, a już na pewno nie w Polsce. Na 100% miał coś za uszami co można by określić jako "za takie przestępstwo powinna być kara śmierci".
Tak czy inaczej, facet na śmierć nie zasługiwał. Zostawił po sobie wdowę i dwójkę małych dzieci :/
@mcjahjah
nie wiem czy hejtujesz czy nie bo już się pogubiłem w internecie ale chodziło mi, że na kare śmierci zasługuje napastnik. Nikomu nie życze takiej śmierci jak ŚP Pawłowi Adamowiczowi.
@kartonowy nie hejtuję, piszę tylko że o karze śmierci powinno się mówić ostrożniej.
a faceta na prawdę szkoda, właściwie nie tyle jego co jego rodziny...
@kartonowy
Nie, nie tylko Ty - uważaj zaraz zostaniesz od lewaków zwyzywany.
A Owsiak i jego WOŚP odpowiedzą za nie zgłoszenie imprezy w Gdańsku jako masowej (i wielu innych w kraju - taki jest obowiązek powyżej 999 osób), czy oczywiście nie ma tematu?
I podciągną to pod niepoczytalność :(
A ja myślę że to o dużą kasę chodziło. Nie wiem tylko czy było to przeciw WOŚP czy też prezydent nie wchodził w mętne układy. Myślę jednak ze to raczej o WOŚP poszło.
Szkoda człowieka. Kondolencje dla rodziny
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2019 o 16:34
@slagen Ty już wiesz, jaki będzie wyrok sądu. A teorie spiskowe pewnie znajdujesz nawet w dioniczce z kwiatkiem. Pojęcia nie ma jak było, ale on już wie.
@slagen Wg. ciebie chodziło o dużą kasę, więc dlatego zamiast zaaranżować wypadek, nasłano na niego bankowego bandytę z nożem który morduje przed kamerami?
Poczytaj lepiej o schizofrenii. Gościu napadał na banki z bronią w ręku, teraz zadźgał nożem człowieka (większość ludzi nie jest w ogóle psychicznie zdolna do czegoś takiego, możliwość zabicia wręcz u zdrowego człowieka pojawia się dopiero w sytuacji skrajnego strachu, lub potwornej wściekłości- z tym że w tym drugim przypadku za zwyczaj się wyłącza najpóźniej po paru kuksańcach)
Facet ewidetnie był schizofrenikiem- to typowe dla nich że robią coś wrednego i twierdzą że nic nie zrobili tylko ktoś zrobił coś takiego przeciwko nim- i jeszcze w to wierzą! Miałem do czynienia ze schizofrenikiem przez killka miesięcy, więc wiem jak to wygląda. Pawłowicz też pasuje do tego schematu- spojrzyj jak się wyraża o innych i o co potem ich oskarża. Zresztą wystarczy poczytać jej tweetera żeby dość do przekonania że coś jest z nią nie tak: wyzwiska, bluzgi i bezpodstawne oskarżenia, a zaraz potem wzywanie do modlitwy. I tak w kółko.
platforma już nie chce rozmawiać... ci którzy mówili o dorżnięciu watahy, ci którzy mówili o siłowej walce z rządem.... ci mają dziś najwięcej do powiedzenia... wykorzystując czyn szaleńca do dalszej walki politycznej
@Bora2003
Od ciągłego bredzenia w kółko tego samego głowa i żołądek nie bolą?
"skreślmy smutne dni grubą kreską
świat pomalujesz mi na niebiesko"
Urząd miejski w Gdańsku zawsze będzie mi się kojarzył z Nim.
Nigdy nie wygracie wyborów w Gdańsku. To morderstwo było daremne.
Wygrany. Kolejne miasto będzie odzyskane z łap platformy
@DarkPsychopath ale w Gdańsku nie rządzi platforma tylko komitet miejski. Fakt, wielu jego członków było w platformie, ale już w niej nie są od jakiegoś czasu.
To co sie stalo, nie mieści się w głowie. Nikt nie zasłużył na taką śmierć i to w trakcie WOŚP! Domyślam się jednak, że taki wytrawny biznesmen mial niejednego wroga... Mam nadzieje, że wszyscy sie dowiemy kto stał za tym zabójstwem! Prosze sobie przypomnieć co ten Pan wyrabial przez ostatnie kilka lat...Jakie wyroki mu groziły, z jakimi aferami był powiązany, jeden z pierwszych prezydentow Polski oficjalnie zgodził sie z Niemcami i chcial sprowadzac do Polski nielegalnych imigrantow z Afryki i Bliskiego wschodu na przekór swoim obywatelom i krajowi...Zobaczymy co ustali prokuratura.
Smutne... czyżby polska wersja "kochaj bliźniego"?
Niestety zbieramy teraz żniwa tego, co dzieje się od kilkunastu, lub nawet kilkudziesięciu lat. Dziś Adamowicz kilkanaście lat temu Rosiak. Obecna władza (obie partie mam na myśli) szczują jedni na drugich. Dzielą polaków, a ci skaczą sobie do gardeł. Dawno nie widziałem takiej nienawiści w jednym narodzie. Teraz zaczyna to powoli wybuchać i mam obawę, że będzie teraz tego coraz więcej. Jakiś czas temu 2 partie wzięły sobie do serca maksymę "dziel i rządź" i od tamtej pory sztucznie kreując się na 2 całkowicie odrębne fronty są tak na prawdę takie same, a my zaczynamy się kłócić i zabijać. Smutne to, ale prawdziwe.
Podzielili żeby łatwiej sterować narodem .A w przyszłości zrobić Majdan
Czytając komentarze doszedłem do wniosku, że w strukturze naszego katolickiego społeczeństwa nic się nie zmieniło w porównaniu do czasów słusznie minionych.
Społeczeństwo można było podzielić na wierzące niepraktykujące - w domyślne członkowie PZPR - oraz praktykujących niewierzących - czyli większość uczęszczających regularnie do kościoła.
Czy można być katolikiem w połowie? Raczej nie.
Czy więc może mieć prawo nazywać siebie katolikiem ktoś kto pisze coś takiego?
"Oko za oko,ząb za ząb.
Sprawiedliwości stało się zadość."
Co to ma wspólnego z nauką Jezusa i jaką _LITOŚCI_ sprawiedliwość niby tu chodzi.
Po minusikach widzę, że genetycznych katolików zabolało.
@bobycob Praktykujacy niewierzacy - pieknie powiedziane. Mam wrazenie ze trafiles w sedno.
@bobycob jak to mawiał pewien znany mi ksiądz i świetny rekolekcjonista: "W Polsce mamy zatrważająco wielu praktykujących ateistów.". Oczywiście nie stanowią większości ale procent już na tyle duży by masę smrodu narobić.
Właśnie w takich przypadkach powinna obowiązywać kara śmierci. Zero wątpliwości, przyznanie się do winy, setki świadków. A ten morderca dostanie co najwyżej dożywocie.
@Pereplut Nie przyznał się do winy. Po drugie ma zdiagnozowaną schizofrenię paranoidalną. Może nie trafi do więzienia.
@Sevivo Przyznał się już na scenie w obecności świadków.
@Pereplut Ale nie jak zeznawał - masz to chyba na wszystkich portalach.
Każda śmierć jest zła, lecz w różny sposób bliscy podnoszą się z takiej tragedii. Paweł Adamowicz raczej do biednych się nie zaliczał stąd jego bliscy raczej spadną na cztery łapy. Zostaje jeszcze kwestia motywów sprawcy czy działał samodzielnie czy też dostał zlecenie od kogoś za pieniądze.
Jedna kwestia jest pewna że do dokonania tego czynu był bardzo dobrze przygotowany kto wie może i miał lewą albo i prawdziwą przepustkę stąd nikt nie reagował na jego obecność na scenie.
@ToXiCNaChI miał przepustkę prasową. To jest potwierdzone. Teraz próbują dojść skąd.
Jesli sie nie opamietamy to moze spotkac kazdegoz nas. Bo mamy inne zdanie, bo lubimy Caritas czy WOSP, bo ksiadz, bo polityk. Przeciez tak moze zareagowac sasiad, nieznajomy ktory uslyszy co mowimy. Dlaczego tak ciezko jest normalnie porozmawiac, wymienic sie opiniami bez opluwania siebie? Dlaczego wolimy zazdroscic, ze komus sie udalo cos w zyciu osiagnac niz samemu wziasc sie do roboty? Szanujmy sie bo nikt nas nie bedzie szanowal.
Tak się kończy sianie wiatru... Zbiera się burzę. Pierwszy krok do wojny domowej został własnie zrobiony.
Przecież Adaowicz był powiązany z Amber Gold, SKOKami itd. Nie przez przypadek miał 17 mieszkań, ale sprawy przeciwko niemu zawsze umorzono ze względu na "niską szkodliwość czynu". Ludzie stracili majątki życia. Być może dlatego napastnik najpierw napadał na banki (głównie SKOKI właśnie), a potem chciał się zemścić.
"Róbta co chceta"
@BecouseLife najpierw trochę poczytaj kto w danym miejscu jest organizatorem, wyciągnij wnioski a dopiero później ewentualnie czepiaj się Fundacji, jeżeli nadal pozostaną jakieś argumenty. Dla ułatwienia: https://www.wosp.org.pl/final/dla-organizatorow
słuchajcie, ale tak na poważnie. spójrzcie na to tak. PiS nigdy nie lubił WOŚP. może ktoś mądry wpadł na pomysł aby zrobić taki incydent jak ten w Gdańsku. Upiekli dwie pieczenie na jednym ogniu. pozbyli się Owsiaka i jednocześnie ludzie znienawidzili PO. czy nie uważacie że to trzyma się kupy?
@Zimny1311
Parafrazując klasyka - ..Zimny nie idź tą drogą.
Pamiętam, że po zabójstwie w biurze poselskim działacza PiS przez osobę chorą psychicznie - podobne "teorie" snuli. Takie ziarno prędzej czy później trafia na podatny grunt.
Dlaczego jak morderca, który zabił w Łodzi posła PiS w jego biurze i który krzyczał, że nienawidzi PiS-u i że chciał zabić Kaczyńskiego, to media tylko krótko o tym poinformowały i takiej gównoburzy jak teraz nie było?
No i chooj
Prezudenta Gabriela Narutowicza skatolicyzował Niewiadomski. Mordercę, mimo protestów katolików, skazano na karę śmierci. Wyrok wykonano.
A teraz z mordercy robi się chorego psychicznie...