Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2306 2500
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A Ashardon
+3 / 95

Liczył na to, że WSZYSCY do końca świata i jeden dzień dłużej będą wierzyć w jego altruizm. Na szczęście, są w tym kraju jeszcze myślący ludzie, którzy nie poddają się owczemu pędowi.
Zadają niewygodne pytania, śmią wątpić w nieskalaną osobę Jurka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2019 o 8:58

D darkwitcher
+2 / 62

@Ashardon Człowiekowi udało się zorganizować wielki ruch pomocy dla Polaków, a moralne gnidy, oszuści, osobowości psychopatyczne na siłę starają się zbudować na jego krytyce swój kapitał. Jeżeli masz dowody to Polskie prawo zobowiązuje cię do zgłoszenia ich do prokuratury. Jeśli nie to czego powielasz stek bzdur? Jeśli Jerzy Owsiak nie ma zasądzonej kary więzienia, z uzasadnieniem wyroku że dopuścił się takich i takich czynów, to znaczy że te "niewygodne pytania" są na poziomie wróżki, albo gry w trzy karty. Ustawione tak, żeby jedynie wywoływać skrajne emocjonalne reakcje w ludziach i nastawiać ich przeciw sobie. Jak "zamach" smoleński. Ten sam schemat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2019 o 10:48

A Ashardon
+5 / 57

@darkwitcher Osobowością psychopatyczną jest Jurek, który właził na stół szukając domniemanego słoika z pieniądzmi. Nagrały to kamery. Nawet osoba, która przechlała całe studia psychologiczne powie ci, że to zachowanie nie do końca zgodne z tradycyjnym pojęciem zdrowia psychicznego.
Nigdy do końca nie rozliczył się ze swoich transferów funduszy do spółek-córek WOŚP.
Wierz dalej w bajkę, o dobrym Jurku. Zabronić Ci tego nie mogę.
Gdyby była to akcja czysto dobrowolna, to miałbym gdzieś, kto i ile wrzuca. Niestety, w akcję zorganizowane są również samorządy, to sprawia, że część moich pieniędzy z podatków idzie na tą coroczną hucpę.
Wiele lat temu wyleczyłem się z miłości do WOŚP. Zacząłem MYŚLEĆ. Tobie też tego życzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2019 o 11:29

D darkwitcher
-1 / 39

@Ashardon : Każdy twój post to jak oglądanie Rachonia ze swoim wybitnie wrednym uśmieszkiem, wyrażającym "a teraz ci d*****ę". Nie wiesz nawet czym jest osobowość psychopatyczna - Jurek bywa raptusem, ale psychopatą w żadnym wypadku. Polecam się dokształcić. Krytykom Owsiaka nie zależy na prawdzie, tylko na jego zdyskredytowaniu. Tylko przez to, że mu się udało coś osiągnąć. Nie ważne czy to patologia z osiedla załatwiająca swoje interesy nożem, czy ksiądz, dla którego Caritasu to konkurencja, człowiek z IPN zarabiający niewiele, czy poseł/posłanka z jakiejś partii, czy wreszcie opłacany troll. To jest zawiść - Owsiakowi wyszło, a jemu nie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2019 o 14:47

A Ashardon
+5 / 39

@darkwitcher A może zamiast uważać, że to zwykła zawiść, przyjmiesz proste założenie, że ludzie tacy jak ja nie dają się porwać owczemu pędowi i nie wyznają poglądu, że bez Owsiaka polska służba zdrowia pogrąży się w otchłani? Bo śmiem twierdzić, że taka właśnie panika ogarnęła nasze nieszczęsne społeczeństwo. Jurek wyrobił w ludziach pogląd, że jest niezastąpiony. Tymczasem, to g***o prawda. Muszę Cię zasmucić pisząc, że z Jurkiem, czy też bez niego, nasza kochana służba zdrowia będzie tak samo ch**owa. Nie zmieni się zupełnie NIC. To, na co z łaską i w blasku fleszy dawał Owsiak da teraz NFZ, bo to dla tego resortu marne grosze.
Powtórzę się raz jeszcze - WOŚP to hucpa za nasze pieniądze, która dzięki agresywnej propagandzie przyćmiła większości logiczne myślenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
-2 / 26

@Ashardon Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem. Brak umiejętności logicznego myślenia. Nigdzie nie zostało napisane że Owsiak jest niezastąpiony. Owsiakowi pomaganie wyszło. Jego życiowy projekt, który rozpoczął i kontynuował tyle lat - udał się. Tobie może w życiu nic się nie udaje. Jurkowi udało się uruchomić pokłady dobra w ludziach dzięki czemu już w latach 90 tych gdy niczego nie było w szpitalach, nagle te szpitale zostały wymierne wsparcie. Wtedy wielkie, teraz mniejsze, w porównaniu do budżetu To były czasy gdy na hasło tomograf albo respirator mówiło się, że Niemcy mają. Owsiakowi wyszło. I za to go tak nienawidzicie. Nie oceniam - nie każdemu w życiu musi się udać, ale zbijanie swojego kapitału na krytykowaniu ludzi którym wyszło to szczyt dna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
0 / 28

@darkwitcher Ależ ja potrafię czytać ze zrozumieniem. Z logiką też u mnie całkiem w porządku. Może właśnie z powodu tejże logiki nie trawię całej tej akcji. Bo nikt zdrowo myślący nie powinien dać się wkręcić w ten cyrk. Dałeś się, jak większość społeczeństwa, nabrać na to, że Jurek w latach 90tych wyposażał szpitale w ultranowoczesny sprzęt. Tutaj nie chcę nawet polemizować. Popytaj środowisko lekarskie, jak to wszystko wyglądało w praktyce. Oświecą Cię. Tak, Jurkowi wyszło - ustawił siebie i wiele osób na współczuciu ludzi w stosunku do chorych dzieciaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blackcurrant32
-5 / 25

Część twoich pieniędzy idzie na WOŚP - o nie jak tak można!!
Miliardy na kościół? Przecież 90% Polaków to katolicy.
Wasza hipokryzja nie zna granic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jakis_Nick
+4 / 16

@Ashardon


@blackcurrant32 Skąd tutaj wziął się ten kosciół? Żaden związek przyczynowo-skutkowy nie prowadzi do tego miejsca. Ale to jest typowe działanie ludzi nie potrafiących prowadzić merytorycznej dyskusji. Gdy czytam takie komentarza jak Twój to się zastanawiam nad trzema rzeczami. 1 - czy potrafisz rozsądnie myslec 2 - czy juz skonczyłes szkołe 3 - czy masz prawa wyborcze. Z tym ostatnim mam nadzieje, że nie. Dwaj Panowie tutaj spokojnie i merytorycznie wymieniają zdania mimo różnicy poglądów czego tak brakuje w naszym społeczenstwie. Dzieki ze sa jeszcze tacy ludzie! Jednak z drugiej strony widac ze zawsze znajdzie sie osoba mniej inteligentna jak @blackcurrant32 i musi swoją pustke w głowie nadrobić rzucaniem jadu w komentarzach nie mających sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2019 o 19:11

D darkwitcher
-1 / 13

@Ashardon: Na końcu ujawniłeś co cię naprawdę boli:
"Jurkowi wyszło - ustawił siebie i wiele osób na współczuciu ludzi w stosunku do chorych dzieciaków"
Czyli boli cię, że mu się udało. Boli cię, że mu się udało - z pomocą Polaków - uratować tysiące istnień ludzkich. Boli cię, że nic z tej kasy nie masz. Proszę bardzo - załóż fundację - jeśli będzie pomagać przynajmniej tyle co Orkiestra, to i ja na nią wpłacę. Nie życzę ci abyś sam musiał kiedykolwiek trafić na intensywną terapię, bo tam sprzęt WOŚP jest i też może ci uratować życie. I to jest fakt. Gdyby pieniądze, których najwyraźniej ci bardzo brakuje, nie przysłoniły ci logicznego myślenia, to od conajmniej kilku dni byś nie wypisywał tylu postów pod każdym demotem z WOŚP/Owsiakiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2019 o 19:18

avatar olmajti
-1 / 11

@darkwitcher "Owsiakowi wyszło. I za to go tak nienawidzicie. Nie oceniam - nie każdemu w życiu musi się udać, ale zbijanie swojego kapitału na krytykowaniu ludzi którym wyszło to szczyt dna" masz rację. Owsiakowi wyszło prowadzenie fundacji która stała się narzędziem politycznym. nie powiesz mi chyba że nie zbił on kapitału na pomaganiu a ludzie publiczni którzy zaczęli się pokazywać na finałach robili z altruistycznych pobudek? nie zauważyłeś że ludzie którzy naprawdę chcą pomóc wpłacając spore sumy na dany cel robią to anonimowo bo lepiej się z tym czują? do tego dochodzi jeszcze pytanie dlaczego Owsiak nie zachował neutralności politycznej? czyżby zauważył że na konflikcie się lepiej zarabia niż na jego braku? konflikt z TVP fundacji rekordowy wpływ względem roku poprzedniego. na prawdę trzeba mieć potężne klapki na oczach żeby tego nie widzieć :)

@blackcurrant32 dlaczego zakładasz że osoby krytykujące działalność WOŚP to katolicy? wytłumacz mi drogą jakiej dedukcji doszedłeś do takich wniosków? jestem tego naprawdę ciekaw bo uważam że więcej racjonalnie myślących ateistów krytykuje WOŚP niż racjonalnie myślących katolików którzy w dogmatach swojej wiary mają pomoc bliźnim :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klarz
+1 / 11

Byłem leczony sprzętem z WOŚP. Mój brat również był leczony sprzetem WOŚP. Skoro w szpitalu musiał być sprzęt z serduszkiem to znaczy że wcześniej go tam nie było. Nie wiem ile przytulił z tego miliarda złotych Jurek. Nawet jeżeli jest to 10% w co nie wierzę to dalej wrzucałbym do puszki. Nie wierzę ślepo w Jurka, ale jest to osoba która prawdziwie robi dobro. Oczywiście - gdyby był samarytaninem i mieszkał w bloku zbierając po 100 baniek co roku - to było by coś. Ale nikt taki nie jest. Nikt też nie zbiera 100 baniek rocznie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
0 / 12

@olmajti: Z całym szacunkiem. Nie pamiętam od kiedy WOŚP miałaby być narzędziem politycznym. Jeśli jakaś wypowiedź stricte polityczna padła podczas przystanku Woodstock, to nie wiem, bo tam nie bywam. Za to podczas finałów WOŚP nic takiego nie przypominam sobie. Pamiętam za to jak ksiądz z ambony - było to zaraz po 2000 roku - przekonywał żeby na tę fundację nie wpłacać. To nie jest żaden dowód, że katolicy krytykują WOŚP, ale na pewno robi to wielu księży. Konflikt interesów - każdemu zależy na kasie w swojej fundacji. Tu podam kolejny fakt - pod kościołami zawsze były zbiórki. Konflikt TVP - nie znam szczegółów - pewnie albo jednej albo drugiej stronie nie odpowiadała narracja polityczna, tak jak to było z "Jaka to melodia" I o ile te konkurencyjne grupy jakoś rozumiem (Caritas/WOŚP), to nie mogę zrozumieć jaki interes w krytyce Orkiestry ma zwykły Kowalski. Zauważcie, że ani razu nie padł tu z mojej strony argument, że Caritas jest beee, a finanse kościoła to już tajemnica wagi światowej. Jakoś nikt z waszej strony tak chętnie rozliczać Caritas nie chce. Nikt z was nie krytykuje Kościoła za brak neutralności politycznej. Ja wychodzę z założenia, że jeśli jakaś fundacja rzeczywiście pomaga, to ile by nie kosztowała, nie mam prawa jej krytykować, bo tylko gnida społeczna krytykuje, gdy czyni się dobro. I to jest zdrowe podejście do życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-5 / 7

@Ashardon
To ja zadam Tobie niewygodne pytanie. Kto zebrał (przekazał) w tym kraju więcej na cele charytatywne niż Owsiak? Lub chociaż zbliżył się jego wyniku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
0 / 6

@darkwitcher widzę że admin czuwa. usunął mój komentarz bo stawia boga Owsiaka w niekorzystnym świetle :)
@bobycob na cele charytatywne powiadasz? hmmmm... może fundacja dzieciom 'Zdążyć z Pomocą' która z 1% podatku uzyskała, darowizn i zbiórek uzyskała 185 mln złotych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 4

@olmajti
Patrząc od strony technicznej zbierała skarbówka. Co oczywiście nie umniejsza osiągnięcia. Jednak potrzebny wysiłek organizacyjny jest dużo mniejszy.
Łatwiej też nakłonić do "datku" skoro w kieszeni nic nie ubywa. Chciałbym aby pieniądze z budżetu państwa przeznaczone na utrzymanie TVP były przeznaczone na takie cele. Może nie byłyby potrzebne tak WOŚP jak i fundacja Zdążyć z Pomocą.
WOŚP przez blisko 30 lat nie zebrał tyle, ile TVP przepala w ciągu roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2019 o 0:06

W warszawiaczanka
0 / 2

@olmajti Chyba czytałam w pracy ten usunięty komentarz. Nic nie było w nim niewłaściwego, przynajmniej na moje subiektywne oko sympatyzujące z WOŚP. Czy mi się wydaje, czy sugerujesz, że WOŚP to twór polityczny służący do promowania pewnej grupy polityków, a jej działalność to metoda finansowego odciążania NFZ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
-1 / 1

@darkwitcher No to teraz możemy przyjąć założenie, że to Ty masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Nie boli mnie to, że nic nie mam z tych pieniędzy, bo nigdy by mi do głowy nie przyszło zarabiać na ludzkim nieszczęściu. Z pieniędzmi u mnie ok, radzę sobie.
Boli mnie to, że ludzie dali się omamić wizji Orkiestry, która zbawia polską służbę zdrowia i zapomnieli o prostym rachunku ekonomicznym.

@bobycob Nie wiem dlaczego uważasz to pytanie za niewygodne. Nie wiem, czy ktoś go wyprzedził. Co to zmienia w tej dyskusji?

@zagrzech Jeżeli nie obchodzi Cię to, że ktoś robi Cię otwarcie w konia, to nie mam pytań :) Wysuwanie argumentu Rydzyka przy dyskusji o WOŚP, to oznaka indolencji intelektualnej. O tym drugim Panu mam takie samo zdanie, jak o Owsiaku. A może nawet gorsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
0 / 0

@Ashardon Wciąż te same ogólniki. Co cię boli zostało wielokrotnie napisane. Nie umiesz nawet przekonująco zaprzeczyć. Poległeś. Zdradził cię twój język. Normalni ludzie tak nie mówią. Chcesz przykład "Teraz ludzie wolą karierę" (tu wstaw parę swoich frazesów - sam wiesz których - są tak oczywiste, że aż boli) "nie mają czasu na wiele dzieci. Co najwyżej jedno, dwoje. Kiedyś to rodziny liczyły po kilkanaście osób i nikt nie narzekał, że jest biednie". Po twoim języku od razu widać, gdzie przeszedłeś wieloletnie pranie mózgu i to co nazywasz logicznym rozumowaniem u ciebie jest bezmyślnym podążaniem za instrukcjami. Koniec dyskusji. Wiem, że i tak zaraz dostanę kolejne umoralniające, przygotowane według schematu... kazanie.

@olmajti: Twój komentarz był w 90% nie na temat, jeśli chodzi o odniesienie do mojego poprzedniego posta. Czasem warto przeczytać coś kilka razy zanim się odpowie. Z tą krytyką kościoła to już zwłaszcza cię poniosło. Ewentualnie twój komentarz mógł w niektórych miejscach naruszać prawo. Popłynąłeś z nadinterpretacją i zaprzeczyłeś wszystkiemu co napisał Ashardon. Cały czas powtarza, że te ogromne pieniądze z Orkiestry to tylko 1% budżetu, a ty mu dobitnie zaprzeczyłeś, że partie celowo reperują budżet za pomocą WOŚP. Fajnie poczytać jak krytycy Jurka są ze sobą wewnętrznie sprzeczni. Nawet jeśli WOŚP jest wykorzystywane w jakiś sposób do podreperowania budżetu - w czyste intencje partii politycznych nie uwierzę nigdy - to jest to dalej inicjatywa słuszna i ratuje życie. Kropka. A te zdjęcie - możesz mi przypomnieć z którego to finału WOŚP jest? Z tego co się orientuję polskie prawo nie zakazuje właścicielom fundacji w swoim prywatnym czasie brać udział w koncertach/zgromadzeniach/protestach/stowarzyszeniach. Tyle z mojej strony. Normalni ludzie nie mają czasu, żeby komentować każdy demotywator, jak niektórzy tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
0 / 0

@bobycob jak zwykle. zawsze jest jakieś ale :D

nie chciałbym nic mówić ale to co WOŚP zebrał w 27 lat NFZ przepuszcza w 6 dni. wiec na sprzęt powinno starczyć z palcem w dupie. dlaczego tak się jednak nie dzieje? a może wielmożnie nam panujący w tym zakresie liczą na WOŚP? a społeczeństwo 2 razy daje na to samo :)

@warszawiaczanka niestety było. zdjęcie na którym pozuje z 'czarnym marszem' co z automatu szufladkuje go jako zwolennika jednej z opcji politycznych. i nie. nie sugeruję że WOŚP to twór polityczny. sugeruje że WOŚP stał się narzędziem politycznym, które jak sama zauważyłaś zostało wykorzystywane do odciążenia finansowego NFZ i stało się kolejnym tematem dzielącym społeczeństwo :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
0 / 0

@darkwitcher widzisz, problem polega na tym że mój komentarz nie mógł naruszyć prawa. a wiesz dlaczego? bo to do czego pijesz to nie pomówienia. KK ukrywa pedofilów i robi wiele żeby precedens ten nie wyszedł na światło dzienne. więc moje słowa nie złamały żadnych zapisów prawa bo są prawdą. po za tym. w którym miejscu napisałem że zgadzam się z Ashardon'em? jakbyś nie zauważył to nie odnosiłem się do jego wypowiedzi tylko do Twoich i poruszam temat w zupełnie innym kontekście, którego Ty też nie chcesz zauważyć :)
i nie mam potrzeby klepać po plecach innych ludzi tylko dla tego że mam pozornie podobne do nich poglądy na pewne sprawy. uważam np że @Ashardon się myli. to co zbiera WOŚP nie stanowi 1% budżetu. stanowi 0.2% budżetu NFZ i 0.03% budżetu państwa. a to olbrzymia różnica. i nie zaprzeczyłem mu. uważam że WOŚP jest używany do łatania budżetu i do tego żeby ludzie nie wyszli na ulicę bo mają poczucie iż działają zamiast państwa :)

dodatkowo. nie mam nic do tego że WOŚP zbiera. mam za to dużo do tego czym się stał i jaką rolę odgrywa jego wpływanie na społeczeństwo :)

a co do prywatnych poglądów Owsiaka to niestety ale jest on osobą publiczną która skupia on w okół siebie rzesze ludzi i zachęca jeszcze większą rzesze do pomagania a jeśli upublicznia sympatie polityczne z daną grupą nie związaną z działalnością fundacji jego postawa jest przyczyną podziału społeczeństwa a nawoływanie do zjednoczenia się w szczytnym celu jest hipokryzją :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
0 / 0

@Ashardon "Na szczęście, są w tym kraju jeszcze myślący ludzie, którzy nie poddają się owczemu pędowi. " hahaha, tylko że od paru lat jest taka moda na hejtowanie WOŚPu, że to raczej ludzie powtarzający plotki, bez sprawdzenia, (sprawozdania i raporty nie są tajne) idą za owczym pędem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-1 / 1

@olmajti
Idąc krok dalej kolejne tyle idzie na MOPSy i kościoły (nie tylko katolickie). Może też nie pracują bo wiedzą, że i tak dostaną.
Jeśli oglądałeś film "Bogowie" opowiadający historię Zbigniewa Religi można tam zauważyć wątek tworzenia nowej kliniki. Sukcesy które osiągnął nie byłyby możliwe gdyby pieniądze na sprzęt niezbędny do jej uruchomienia się nie znalazły. A jak wiadomo nie pochodziły z budżetu, ale z innego źródła.
To nie jest tak, że NFZ nie zapewnia pieniędzy. Zapewnia, ale to jest kroplówka która umożliwia bieżące funkcjonowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2019 o 10:22

avatar olmajti
0 / 0

@bobycob idzie. nigdy nie napisałem że się z tym zgadzam. nie zgadzam się z wieloma rzeczami. nie pisałem również że WOŚP nie pomagał. pomagał jak powstał i za tamte czasy nie mam im nic do zarzucenia. zatem Twoja analogia do Religi jest nieuzasadniona. moje wypowiedzi mają na celu zwrócenie uwagi czym stał się WOŚP. Owsiak nie namawiał ludzi do tego aby kładli nacisk na rząd żeby sytuacja dotycząca sprzętu medycznego się zmieniła. za to wybierając jedną ze stron skutecznie podzielił społeczeństwo. konflikt z Kurskim to potwierdza :)

niestety ale w sprawie kroplówki nie zgodzę się. budżet państwa polskiego to 340 mld zł. uważasz że ma fizycznej możliwości wyskrobać z niego tylko 120 mln rocznie na sprzęt? oczywiście że nie, bo państwo jest niegospodarne. dlatego wybudowanie km autostrady w polsce kosztuje średnio 35 mln zł. prawie 2x tyle niż w USA. a biorąc uwagę że GDDKiA podpisały w tym roku umowy na ponad 2 mld zł połowę tego możnaby przeznaczyć na sprzęt. pytanie teraz dlatego tak się dzieje? bo ludzie to mają w dupie. gdyby Owsiak przeznaczył pieniądze zebrane ze zbiórek na uświadamianie społeczeństwa jak rządzący ruchają ich w dupę sytuacja finansowa kraju mogłaby się poprawić do tego stopnia że WOŚP nie musiałby nic więcej robić. dlatego uważam i będę uważał że fundacja świadomie, bądź nie ale stała się narzędziem politycznym :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@olmajti
No to zdecyduj się zaprzeczasz czy potwierdzasz korplówce skoro jednak budżet nie jest w stanie tych 120mln wyskrobać.
Wyobraź sobie, że zostałyby te pieniądze wygospodarowane - w formie osobnej instytucji jak sądzę.
W kolejny kroku powołana byłaby osoba która ma tymi pieniędzmi zarządzać. Do tego dojdzie niezbędne 10 osób administracji itd. Pieniądze się rozpłyną.
Odnośnie kosztów budowy autostrad - porównaj sobie najpierw np ceny gruntów, koszt nawierzchni (różne warunki klimatyczne), dodaj kosztowne badania archeologiczne.
Przypominam, że USA to kraj który ma nieco pona 200lat historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2019 o 9:53

avatar olmajti
0 / 0

@bobycob nie jest w stanie czy nie musi? bo to zajebiście duża różnica. po co budżet ma wydawać 120mln rocznie na coś na co ludzie i tak się zrzucą bo mają w dupie to jak NFZ gospodaruje pieniędzmi które są zmuszeni płacić?

"Wyobraź sobie, że zostałyby te pieniądze wygospodarowane - w formie osobnej instytucji jak sądzę." czy Ty uważasz że wszystko co znajduje się w szpitalach jest kupowane przez WOŚP? zakup sprzętu i tak ma miejsce ale nie musi uwzględniać pewnych rzeczy bo kupi WOŚP. gdyby nie to że przetargi na zakupy czegokolwiek w polsce są ustawiane tak żeby ktoś na nich mógł zarobić olbrzymie pieniądze sytuacja kraju na każdej płaszczyźnie wyglądałaby inaczej. niestety wszystko w czym ręce maca rząd musi się sp*erdolić.

a co do autostrad. maksymalny koszt wybudowania autostrady w USA to 5mln USD (19 mld PLN). co oznacza że takie koszty niesie za sobą budowa w trenie górzystym. średnia cena waha się od 2.9mln(11.mln pln) ( do 3.5mln (13.5 mln PLN). nie wiem czy wiesz ale warunki klimatyczne w USA są bardziej skrajne niż w polsce więc nie wiem do czego tu pijesz. nie powiesz mi też że cena gruntu, i badania archeologiczne w polsce pochłaniają ponad 60% całkowitych kosztów w szczególności że w USA nie ma specustaw które mogą w dowolnej chwili zabrać ziemie pod drogę. jest to zatem kolejny wał który przechodzi kolejnemu rządowi a ludzie po raz kolejny będą mieli to w dupie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
-4 / 26

Widząc wcześniejsze komentarze wiedziałem, że narodowi socjaliści i miłośnicy "dobrej zmiany" zaplują się z radości, że w końcu Owsiak zrezygnował. Pewnie usatysfakcjonowała by ich teraz tylko odsiadka lub egzekucja. Bo widząc wpisy to wielu i rezygnacja nie zadowoli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rufus59
+12 / 16

Owsiak popełnił jeden kardynalny błąd. Wmieszał się w politykę. No i jednocześnie zionął "miłością" do Pawlowicz zakładając RWKPWK. Niestety ja na jego miejscu zlałbym babę i nie komentował jej durnych wypowiedzi. Ale nie. Owsiak musiał być mądrzejszy. Szkoda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
+1 / 5

@rufus59 Jeśli wygłaszasz publicznie zdanie i jedna osoba mówi ci że jesteś chamem, to to ignorujesz. Jeśli kilka-kilkanaście osób mówi ci, że jesteś chamem to zaczynasz się zastanawiać co może być tego powodem. Jeśli kilkaset-tysiące osób mówi ci, że jesteś chamem, a ty wciąż to ignorujesz, to widocznie chamem jesteś, nawet jeśli posiadasz tytuł profesorski. Czy krytyka czyjegoś skrajnie nieodpowiedniego zachowania dlatego, że ten ktoś jest w partii musi być od razu krytyką polityczną?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+2 / 2

To ja bym do przemyślanie dorzucił inny przypadek:
Krytykujesz wszystkich dookoła, równo smarujesz błotem pilnując tylko by nie spływało za szybko. Na jakikolwiek głos krytyki w swoją stronę strzelasz focha i wyzywasz od zdrajców narodu i niegodnych nazywania się Polakiem.
Kto to może być... zgłaszajcie miasta ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+19 / 31

Przecież to jego odejście to pic na wodę i fotomontaż. Jeszcze trochę błagań, wypowiedzi paru znanych osób i wróci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZimaIdzie
+5 / 15

I wy wierzycie, że koleś się załamał? To pic na wodę i propaganda! Albo łaskawie wróci, albo postawi na czele swojego pionka. To stary wyjadacz, on zna się na rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meritka
+11 / 15

Ludzie przestańcie biadolic. Myślałam, że w orkiestrze chodzi o pomoc ludziom, a nie o Jurka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
0 / 4

@meritka Trafne spostrzeżenie - dostajesz zasłużony plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pikachu1000
+4 / 8

Nie martw się oczywiście ze nie zostawi, poczeka tylko az wszyscy go będą ładnie blagac i powróci i bedzie pod specjalną "ochroną" i biada temu kto krzywo spojrzy na owsiaka. Wspomnisz moje słowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wyblinka
+4 / 4

To, ze odchodzi z funkcji prezesa wcale nie oznacza, że nie będzie wystepował, skad ten pomysł?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matthew_labe
-4 / 6

Świat się skończył, gdy zamordowali człowieka udzielającego się w szczytnym celu. Na drugi dzień złożył rezygnację. Słowa dotrzymał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PonuryTrumian
-1 / 3

Nawet jeżeli nie będzie prezesem to będzie dobrym przykładem jak i do czego dąrzyć to nie będzie zwykły figórant rozpędził machinę której żadna polityka nie zatrzyma chyba że będą chcieli powtórki z historii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alib
+2 / 4

Jurek już się nachapał, Jurek może odejść, ciekawe kto dostanie koryto ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar piwexxx
+2 / 2

ehh tylko Jurek i Jurek ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Glonekmaly
0 / 0

People help the people

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+2 / 2

A czy bez owsiaka przestaniecie pomagać? Bo tak można sądzić jak płaczecie nad nim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vlkuplzn
+2 / 2

Owiaku! Żałosny jesteś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vlkuplzn
0 / 0

Ale się rozmyślił...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morog
+1 / 1

Sprytnie to sobie wymyślił, ziemia pali się pod nogami, na karku czuć już oddech prokuratora

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2019 o 12:28