Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1763 1840
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar pawelkolodziej
+55 / 59

Zgadza się ... nas była trójka mama i tata pracowali ... i jeszcze robili przy nas i przy domu .... tamte miały więcej czasu ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gobain
+41 / 41

To się k...a w głowie nie mieści .Matka co prawda miała mnie jednego ale na karku 38 lat pracy w żłobku przy węglowej kuchni na poddaszu (tak wiem wszystkich miejsce kuchni zdziwi ) emerytury ma 1500 na rękę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+11 / 13

@egifford Bardzo mnie ciekawi fakt, że znów ktoś z zazdrością wyjeżdża. Wyobraź sobie, że chodzisz do pracy, poświęcasz czas i wysiłek. Dla porównania Twój sąsiad siedzi cały czas w domu. I oboje dostajecie takie samo wynagrodzenie. Przyjmujesz to za cudowną równość społeczną? A prawda jest taka, że to działanie, to propagowanie poczucia niesprawiedliwości i kłótni. To po pierwsze. Po drugie, gdyby ktoś ruszył głową, to najwięcej pieniędzy dałby właśnie na pierwsze i każde nowo narodzone dziecko. Wtedy zdecydowałyby się na nie przykładowo młode małżeństwa. I kwiatek na koniec. Przyjmij do wiadomości, że obecna władza rządzi wystarczająco długo, by móc pociągnąć poprzednią władzę do odpowiedzialności. Nie robi tego, bo zbija kapitał polityczny dzięki takiej narracji jak Twoja. I proszę przyjrzyj się obecnym aferom KNF, NBP, kolesiostwu w spółkach i ich rujnowaniu, nagrodom, które się po prostu należą, prezesom dostającym 30 mln zł odprawy po miesiącu pełnienia funkcji, upodleniu się przed USA i Żydami, nawoływaniu do wojny z Iranem. To wszystko i wiele więcej tylko od 2015 roku. Zastanów się, a potem dodawaj komentarze. Nie popieram żadnego obozu, a Twoje przedstawianie sytuacji, jest godne nadania Orderu Propagandy TVPiS najwyższej klasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2019 o 2:32

F FenrirIbnLaAhad
+4 / 6

@egifford rozumiem że jestes w stanie zagwarantować że te dzieci zostana w kraju i będą na niego robić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LaughOutLoud1
0 / 2

To jak tych dzieci wcale nie będzie to będzie lepej. Dzieci nie tylko są bezpiecznikiem na starość ale też motorem rozwoju. Ten rząd po prostu potrafi liczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nname
+26 / 30

to jest nie sprawiedliwe, jak już chcieli coś dać za trud wychowania, to mogli przyznać powiedzmy 5 lat składkowych na dziecko, przy 4 dzieci i tak miałaby kobieta 20lat składkowych zaliczone i należała by się jej minimalna emerytura, ale inne kobiety nie byłyby poszkodowane np. te które wychowały 3 dzieci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2019 o 13:27

P pochichrana
+19 / 27

@Nname jedynym uczciwym rozwiazaniem jest to aby jej emeryture placily jej dzieci.. nic nie wiedzej. Albo gdyby jej maz w tym czasie odprowadzal jej skladki. Wtedy nalezalabym sie jej emerytura. Lub polowa emerytury meza.. Tyle.. i nic ponadto

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nname
+6 / 16

@pochichrana hmmm nie od dziś wiadomo, że emerytury płacone są ze składek obecnie pracujących czyli defakto jej emerytura byłaby płacona ze składek jej dzieci, o ile nie są patologią.... nie jestem za rozdawnictwem, ale jeśli już coś robić to proporcjonalnie dla wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
+32 / 34

@Nname System jest wadliwy, ale nikt nie chce zrobić porządku, tylko się perfumuje trupa. Ludzie zaczęli już uważać, że trzeba mieć dzieci po to, by utrzymywały przyszłych emerytów. Dochodzi do tego, że wielu najchętniej opodatkowałoby dodatkowo singli, bo nie chcą mieć dzieci i przez to czyjeś dzieci będą ich musiały utrzymywać. Ci debile nie biorą pod uwagi, że Ci single też odprowadzają składki i im się ta emerytura należy tak czy inaczej, niezależnie czy będą mieć dzieci czy nie.
Za to tego, że system nie tylko nie wydala z pieniędzy, które otrzymuje i które zawłaszczy (emerytury i renty, do których nikt z rodziny zmarłego przedwcześnie nie uzyska prawa), to jeszcze pochłania ponad 80 miliardów (tak, miliardów, nie milionów) dopłaty z budżetu państwa. Z mundurówką i KRUSem, przekracza każdego roku 100 miliardów. To są pieniądze które powinny być zainwestowane w służbę zdrowia, wojsko, policję i przede wszystkim pokrywać koszty obniżki podatków, a nie na odwrót, że instytucje państwowe pożerają miliardy, a obywatelom się podnosi podatki, by je utrzymywać.
To przez te pieniądze, pochłaniane przez ZUS, Tusk zabrał ludziom kasę z OFE, ratując ZUS i łatając dziurę w budżecie, a PiS teraz wymyśla jakieś pakiety pracownicze, by ludzie więcej płacili na tę piramidę finansową. Ale jest dobrze. Zapisać i powtarzać codziennie jak mantrę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jelitanastole
+8 / 22

Zgadzam się, że to niesprawiedliwe, ale jeszcze większy problem niż garstka matek, które dostaną pieniądze to 40 letni emeryci z emeryturką 3 tysie. Wielka gówno burza o kilka tysięcy kobiet, a nikt nie widzi mundurowych, górników i innych, którzy stanowią grupę 10 razy większą i dopiero pochłaniają cudze składki. Do każdej złotówki wpłaconej na zus do górnika my dokładamy 1,30zl... I to jest dopiero niesprawiedliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 78sivy
0 / 10

Wojtek1291
.. Podatek dla singli... Wszyscy chcą zachodu w 28 lat, trochę za mało. W Niemczech podatek dla singli tzw. Bykowe jest tak wysokie że jak by je u nas wprowadzili to byś się zesrał! Do tego im większe mieszkanie czy dom posiada, Sindiel, tym większy podatek płaci.(nie wiesz nie pieprz). A jeśli chodzi o emerytury, przykład z Australii, każdy dostaje tyle samo emerytury, czy prezes czy sprzątacz,i tak jest sprawiedliwie. Prezes sobie mógł odłożyć a sprzątać żył na kredyt z dnia na dzien

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+2 / 2

@rafalinformatyk W czasie gdy było wszystko państwowe wszyscy mieli pracę, bo błędnie uważano ją za wartość nadrzędną, a wynagrodzenia to efekt dodrukowywania pieniędzy na zawołanie, za które później i tak nie można było nic kupić. A wynikało to z zapisu w ustawie o działalności gospodarczej, wedle którego, przedsiębiorstwa państwowe należało utrzymywać niezależnie od wyniku finansowego. Zniesiono go dopiero wraz z nadejściem tzw. 100 dni Balcerowicza. Ludzie żyli do tego czasu w nędzy, a i tak wspominają ten okres z sentymentem, nie ze względu na jego świetność, ale dlatego, że wszyscy mieli tak samo źle.Tak więc w mojej ocenie prywatyzacja w porównaniu z państwowością bije ją na głowę. Jedna różnica - o wszystko trzeba zatroszczyć się samemu (w większości przypadków).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2019 o 0:53

avatar rafalinformatyk
0 / 2

@p110 Doprawdy? Więc dlaczego ludzie dążą po trupach byle by tylko pracować w sektorze państwowym a nie prywatnym? Sektor państwowy daje stabilizację i dobre wynagrodzenie, i dlatego każdy pluje na nauczycieli górników i innych którzy pracują w sektorze państwowym, bo nawet ci od wywozu śmieci zarabiają odrobinę więcej niż magistrer w prywatnej firmie który musi sie każdego dnia bać by jakiś młody go nie wygryzł...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
0 / 2

@rafalinformatyk dlatego,że w przypadku firm prywatnych działa rynek i konkurencja. A w przypadku państwowych - PAŃSTWO. "Sektor państwowy daje stabilizację i dobre wynagrodzenie" - tak. Ale edukacja, górnictwo, służba zdrowia, SKARBÓWKA i inne państwowe sektory w większości mimo wszystko przynoszą straty lub niewielkie korzyści. Ludzi nie interesuje jaką kondycję ma dana państwowa jednostka, interesuje ich to, że "Sektor państwowy daje stabilizację i dobre wynagrodzenie". Nikt nie ma zamiaru głodować z powodu niezadowolenia z wyników spółki. W tych przypadkach związki zawodowe mają ogromne pole do popisu, drogą wymuszeń otrzymują co chcą, a rządowa mentalność jest taka, że choćby w kółko finansować państwowe spółki, które generują wyłącznie straty, nie pozbędą się ich (likwidacja lub prywatyzacja) tylko dlatego, że są PAŃSTWOWE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2019 o 20:27

avatar agronomista
+11 / 21

Zaś przyrost naturalny w Polsce jak był tragiczny tak tragiczny będzie. Żadne socjalne zachęty tego nie odwrócą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Okosa6
+23 / 25

Cholera jak się to udało mojej mamie? 4 dzieci i sama sobie wypracowuje emeryture? Mamo zaraz Cię wezmą pod lupę że pewnie kradłaś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B baranina13
+3 / 3

@Okosa6
Niech się nie cieszy, mogą jej zabrać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xnxn
+8 / 10

"mądry lud wszystko kupi"
PiSda i tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rainboweyes80
+16 / 22

żeby jeszcze wychowały. a nie wyhodowały, jak to częstokro bywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
+1 / 1

@Jaro89 Świetny pomysł, tylko niech oddadzą już wpłaconą kasę...
hah.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+10 / 16

Kolejny populizm. Może zamiast rozdawać kasę to ją zainwestować? Kraj by się rozwinął i potem czerpać z tego korzyści? Wiecie, że rok programu 500+ to mniej więcej koszt jednej elektrowni atomowej?
Podobno wystarczy nie kraść, a coś mi się zdaje, że z jednego rodzaju kradzieży weszliśmy w inny, którego celem jest wypełnienie populistycznych obietnic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+11 / 17

@KudlatyRyj Zależy ile z tych dzieci same nie zostało nie pracującymi matkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hajimaru
+10 / 12

@KudlatyRyj 500+ 300+ emerytura za 4 dzieci i więcej +, róbmy dzieci a potem żądajmy pieniędzy od państwa... rozdawnictwo widać ma się dobrze... a potem dziwne,że wszystko idzie w górę...
każdy niech ma tyle dzieci na ile go stać, zamiast robić gromadkę, a potem sięgać do kieszeni innych...
@Jelitanastole niestety ten system jest chory i powinien zostać dawno zniesiony, zamiast sztucznie podtrzymywać trupa...
swoją drogą, mam nadzieję, że budżet tego nie wytrzyma i skończy się rozdawnictwo. Co do korzyści, to poważnie wierzycie, że będą "przyszłe pokolenia" pracować w Polsce? W dużej części uciekną za granicę, albo zostaną nauczone "państwo da"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rainboweyes80
+8 / 14

@KudlatyRyj no, ile wpłynęlo do budżetu ? podaj może ile wypłynęło. Widziałam kiedyś taki program o mopsiarzach, że 99% dzieci mopsiarzy zostaje tak samo mopsiarzami, bo nie widzą sensu pracować, skoro od malego obserwują, że po kasę, to się idzie do mopsu. Mops rodzi mops. Ja nie mówię o rodzicach, którzy wchowają 4 porządnych ludzi, wykształconych i pracowitych, ale to jest garstka. 9/10 rodzin wyprodukuje jedynie nieczytatą gromadę roszczeniowych żulików spod sklepu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszkwilant
+9 / 11

@KudlatyRyj
A to tylko ta pani wpłaciła do budżetu i wychowała 4 dzieci. Ja na przykład mam troje, oboje z żoną pracujemy i nie domagam się żadnych przywilejów, bo dzieci to NORMALNA funkcja rodziny, a nie żaden powód do gratyfikacji. Poza tym z całą pewnością do budżetu więcej wniosła pracująca matka jednego dziecka niż bezrobotna czwórki. Bo ta druga od początku żyje jako pasożyt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptyk87
+5 / 7

@Jelitanastole Szkoda tylko, ze juz nie raczysz wspomniec ze na edukacje, ochrone zdrowia czy glupie znizki na komunikacje miejska dla tych dzieci nie zarobi bezrobotna matka tylko wlasnie ten pracujacy singiel. To z jego podatkow pokryte zostana koszty wyksztalcenia tych dzieci i zapewnienia im opieki zdrowotnej. Tak wiec jest jedynym slusznym rozwiazaniem by ten pracujacy singiel otrzymywal pozniej emeryture ze skladek odprowadzanych z pracy tych dzieci.

Problem w tym, ze ludzie posiadajacy dzieci przeceniaja wartosc tych dzieci dla spoleczenstwa. Lepsze dobrze wychowane i wyedukowane 1 czy 2 dzieci niz 4 wychowana przez ulice i nie nauczona wartosci pracy.

Ale co tu dywagowac. Ta ustawa jest po to by zona premiera dostala emeryture bo pod nia ulozone sa kryteria. Wlasnie dlatego trzeba urodzic 4 dzieci a nie 3 lub 5. Zwykly nepotyzm!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+1 / 1

@sceptyk87 @Hajimaru @rainboweyes80 @Paszkwilant
Nie ma sensu tłumaczyć wszystkich prawideł socjalistom, podzielam Wasze opinie, pozdrawiam:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T theBatman9000
+9 / 11

tak działają partie polityczne, robią sondaż i wyszło im że ten program da im głosy i władzę a władza to niewyobrażalne pieniądze, 65k dla asystentek, druga pensja z nagród, spółki obsadzane rodzinami, ostatnio naprawa limuzyny Szydło 135 tysięcy zł. kto z was może pozwolić sobie wydać tyle na naprawę, czy w ogóle ma takie oszczędności? W Polsce ilość przewalanej kasy na głupoty przez polityków jest porażająca. Ale cóż, jak połowa nie głosuje a druga połowa głosuje na mniejsze zło to dostaliście to na co zasłużyliście, taka jest rzeczywistość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kasztan528
+11 / 11

@theBatman9000 Wszystkie partie w sejmie teraz nie powinny przekraczać progu 5% za to co się tam odpie*dala.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
-1 / 3

@amroth7, w którym miejscu miałeś napisane przez ostatnie 8 lat? Prywatyzacja zaczęła się w 90ty latach, i trwała w najlepsze przez kolejne 20 kilka lat, aż wreszcie już nie było czego sprzedać to dziurę kasą z OFE się załatało. I powtarzam, puki spółki są na plusie nie interesuje mnie kto w nich rządzi, szkoda że was nie ruszało jak naprawdę duże spółki generowały olbrzymie długi. A o jakim złodziejstwie piszesz? Może przykłady?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptyk87
+2 / 4

@Gregiv "madki sa nagradzane" bo zona premiera urodzila 4 dzieci i nie mialaby emerytury. Premier zalatwil swojej zonie zabezpieczenie na starasc. Zwykly nepotyzm i populizm.

"bardziej potrzeba kobiet ktore chca wychowywac gromadke dzieci niz robiacych kariery i pracujacych przez cale zycie" - nie mam zielonego pojecia skad wziales takie durne stwierdzenie. Jesli Twoim zdaniem kobiety sa tylko od rodzenia dzieci to wyjedz do krajow arabskich. Tam jest tak jak sobie wymazyles. Kobieta ma gromadke kilkorga dzieci i nie pracuje. Chcesz w Polsce zrobic druga arabie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+4 / 12

A pozniek biadolenie, ze jak to mozliwe ze wszystko takie drogie... Cos wam powiem, takie uroki w koministycznym reżimie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vlkuplzn
-2 / 2

@Cogito_Poli

Moje. :)
Mamy trójkę dzieci i dochody przekraczające wszelkie dopuszczalne świadczenia z MOPS, czy średnią krajową.
Mój tato ma obecnie 81 lat. Z tego przepracował 67. Ba, ostatnio znów idzie do pracy.
Nie porównuj swojej mamy i siebie, bo faceci mogą dłużej.
PS
Żonę mam 10 lat młodszą. Jak Bóg da będzie czwarte, kochane :)

PPS
Nigdy, by mi na myśl nie przyszło, by urągać innym, a samemu nie wziąć się do bardziej wartościowej i płatnej pracy.

PPPS
Nie masz wystarczających kwalifikacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+14 / 18

Proszę mi wyjaśnić co się tutaj dzieje. W kółko biadolenie, że państwo nie pomaga. Ale teraz: urodziłaś dzieci - 500zł na każde (lub drugie i każde następne) co miesiąc, wyprawka 300 zł na każde w podstawówce, książki za darmo, przedszkole za darmo i wiele innych. Więc czyje to są dzieci? Nie rozumiem jak można w sposób tak znaczny zdejmować odpowiedzialność z rodziców. I jeszcze emerytury dla matek?! Kto za to zapłaci?! Osoby, które to popierają, to albo nie zdają sobie sprawy z długofalowych konsekwencji, albo mają je gdzieś i interesują się tylko dniem dzisiejszym. Przecież to pociągnie dodatkowo za sobą koszty obsługi. Co się stało z tymi ludźmi, że z niczym sobie teraz sami nie poradzą? Poza tym nie zawsze jest tak, że jak ktoś nie jest na etacie, to emerytury nie będzie - wielu jest w KRUSie. I proszę nie wypisywać, że żal mi dupę ściska - znam rodzinę, która nie mogła sobie poradzić ze spłatami rat kredytu, więc zdecydowali się na drugie dziecko. Tak, Drodzy Państwo, są takie przypadki. I proszę również o powstrzymanie się od komentarzy, że chodzi o dzietność - nie, nie chodzi. Znam też ludzi, którzy popierali tą politykę socjal(istycz)ną, a teraz płaczą, bo drogo. No NIEMOŻLIWE! CENY WZROSŁY! A skoro tak się stało, to spada siła nabywcza. Więc za chwilę będą głosy o zwiększenie świadczenia i mamy błędne koło. Prawda jest taka, że na takie programy nie ma i nigdy nie było pieniędzy. Proszę o kulturalne wyjaśnienie i podzielenie się opiniami. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
0 / 8

@mysliwy1234 Czy w ogóle w tym kraju ktoś z poczucia patriotyzmu i dla zachowania etnicznej polskości zdecyduje się na rodzinę wielodzietną wraz z rezygnacją z oferowanych świadczeń? Zbyt wiele lat spędziłam w społeczności jawnie popierającej równość komunistyczną, by w to uwierzyć.Rozumiem Twoją propozycję, ale z drugiej strony - posiadać dzieci na złość socjalistycznej praktyce? To brzmi jak hodowanie dla idei. Co sądzisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+3 / 3

@mysliwy1234 Dla budowy państwa - zgadzam się. Jednak, być może omyłkowo, wyciągnęłam wniosek, że przeciwnicy 500+ mają posiadać gromadkę dzieci i dla bojkotu wypłacania świadczeń nie pobierać ich. Wyjaśnisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+7 / 7

@synwieslawa Wiesz, odchodząc od tematu dzieci. Mimowolnie przypomniała mi się sytuacja Grecji. Przecież to jest wręcz galop ku temu, by podzielić jej los. Jak długo jeszcze można tak oszukiwać. Poważnie nie wiem, kto jest w stanie w to uwierzyć. Co sądzisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+3 / 3

Ślepi na wszystko ludzie, dokładnie. Jechałam jakiś czas temu autobusem i dosiadł się facet ok 60tki. Mówi, że ma córkę, która pracowała za ileś tam złotych (najniższa stawka) i że jej radził, żeby zaszła w ciążę, bo tak to ma 1500 zł, a jak dostanie zasiłki i 500+, bo teraz dają, to będzie miała łącznie niewiele mniej i będzie w domu siedzieć. Ja odpowiadam, że może nie wystarczyć na dziecko, na co on, że małe dziecko aż tak dużo nie potrzebuje (sic!). Ja dalej, a co jak przestaną 500+ dawać? Facet: to wtedy się będzie martwiła (sic!2). Przecież nawet Morawiecki mówił, że 500+ jest z kredytów (a tutaj kolejny wydatek kompletnie nieuzasadniony i niemożliwy do sfinansowania z zasobów państwa), a wpływy z VAT już nie będą takie wysokie. Dopóki nie dojdzie do sytuacji, że banki zdecydują się nie wypłacać ludziom zdeponowanych przez nich pieniędzy (jak w Grecji), do czego mają pełne prawo w przypadku, gdy bankowi zagraża upadłość (wiwat PIS!), to ludzie nie pojmą istoty sprawy. Tutaj powinno się wydarzyć coś na miarę 100 dni Balcerowicza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
+10 / 14

Zaraz zaraz, tam nie ma ani słowa o wychowaniu :P Tam jest urodzić i trzymać. Chodzi o ilość, a nie jakość. Matka, która wychowa pracowitych i wartościowych obywateli, dostanie to samo, co "matka", która stworzy 4 patusów. A raczej nie dostanie tego samego, bo pójdzie do pracy, chcąc zapewnić pociechom lepszy byt i w ten sposób zarobi na swoją emeryturę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dariuszkrzyzowiec
+8 / 12

Gonic tych zlodziei z PO i PiSu. Nadchodzą wybory. Do urn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jankowalski6969
-4 / 4

@dariuszkrzyzowiec więc na kogo głosować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mcjahjah
+2 / 6

@jankowalski6969 jak mam być szczery to Popek Kukiz i Korwin... Nie dlatego że ich popieram, po prostu wszystkie wielkie obecne partie zawsze ch*jowo rządziły, zawsze obietnice szły do kosza, podatki wzrastały, przepisy robiły się bardziej skomplikowane i durniejsze utrudniając życie każdemu homosapiens (te urzędowe bzdury tylko kosmici mogą zrozumieć...) zawsze kradli, zawsze obstawiali stanowiska rodzinami. PO PiS pls sld prawica lewica wszyscy MIELI SZANSĘ RZĄDZIĆ i zawsze wychodził z tego jeden wielki CH*J.. dlatego myślę że oddanie władzy NAWET takim oszołomom to dobry pomysł.
duda wydawał się świetny i co? dobrze to mu wychodzi tylko obecność na memach -_-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jankowalski6969
+1 / 1

@mcjahjah - jesteś pewny że Popek mógłby zarządzać jakimkolwiek krajem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 78sivy
-3 / 5

P110. Koszty paliwa zwracana akcyza ok. 90gr/litr
Urodzaj nieurodzaj masz odszkodowanie jak jesteś ubezpieczony, jak gmina zgłosi, jak są na to pieniądze. Bo indywidualnie jeden czy kilku rolników np. Zalanych nic nie zadziała. Ubezpieczenie ok 1000zl na ha. W większości się nie opłaca bo byś na ubezpieczenie nie urobil, poczytaj w warunkach ubezpieczycieli. A dotacje to pokrywają jedynie 80%kosztow nawozów. Praca nienormowany czas pracy średnio po 12h.
Masz w rodzinie? To się zamień na rok a nie przygląda j z boku i wtedy pisz.
PS. Oprócz roli prowadzę jeszcze działalność i ludzi zatrudniam więc daruj sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+2 / 4

@78sivy I co? Dokładnie tak jak napisałam. "Rób to co ja, a zobaczysz jak ciężko". Górnicy mają dokładnie ten sam syndrom. Ich zdaniem również praca, którą wykonują nie ma absolutnie żadnych zalet. Kopalnie chciano sprywatyzować, to kto pierwszy protestował? Ano górnicy właśnie. Bo się skończy ciepła posadka, wszelkie dodatki i emerytura po 40 r. ż. Wszystkim, którzy nienawidzą swojej pracy, radzi się jej zmianę. Ale nie rolnikom i górnikom. Jakby to było jakieś nadrzędne dobro narodowe objawione przez Chrystusa. Twój komentarz brzmi, jakby Cię ktoś zmusił do rolnictwa. Urodzaj czy nie - dopłaty jeśli w gminie są pieniądze? Przecież w przypadku suszy lub powodzi telewizja zaczyna jedną wielką jazdę na ministerstwo, że rolnicy bez odszkodowań/dopłat z głodu umrą. Pod takim naciskiem ministerstwo MUSI znaleźć pieniądze. Oczywiście dla rolników każda kwota zbyt mała, ale nie mów, że nie ma wcale. Odszkodowanie jak jest ubezpieczenie? KTO BY POMYŚLAŁ! UBEZPIECZENIE KOSZTUJE?! JAK TAK MOŻNA! Dostajecie częściowe zwroty? A czy państwo ma obowiązek pokrywania kosztów prowadzenia TWOJEGO gospodarstwa?! Dlaczego wszyscy stylizują się na takie nieporadne jednostki jak MADKI 24/7? Kto Ci broni zarabiać na dzierżawie? Wielu sobie ją chwali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2019 o 2:13

M mcjahjah
0 / 0

@jankowalski6969 kurde, mówimy o "krUlu" albani przecież. a tak na poważnie, myślę że nie byłoby o wiele gorzej niż jest teraz bo albo dalej byłoby ch*jowo, albo popek zabłysnąłby rozumem i wymyślił jakaś mądrą ustawę. świat jest tak stworzony że nawet największy idiota czasem coś mądrego powie/zrobi. w najgorszym przypadku co? podatki wzrosną? tak jak za po pis itd itd. nowe socjale? tak jak za po pis itd. muslimów raczej nie wpuści a nawet jeśli to jak nie on to po itd... narkotyki zlegalizuje o_O? załata dziurę w budżecie, a jak ktoś chciał brać to brał czy to legalne czy nie. dlatego myślę że najlepsze co można zrobić, to dać władzę każdemu kto nie należy ani nie ma żadnych powiązań z kastą/lożą/mafią obecnie rządzących i całej reszty poprzedników. może ten świeży powiew wreszcie coś w tym kraju zmieni na dobre. w innym wypadku skończymy albo terroryzowani albo w państwie socjalnym gdzie leżing plażing opie*daling i rozkładanie nóg jest bardziej opłacalne od pracy na własne utrzymanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eoj
+12 / 14

dla mnie to pis już jest do odstrzału jsk te dziki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+7 / 7

@eoj i co to da? Jak patologi socjalnej w Polsce pod dostatkiem. Zawsze zagłosują na tych do "dają".
A że "po nas to nawet potop" kogo to obchodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mcjahjah
+3 / 3

@eoj nie pis to po... ciemna masa w kółko głosuje na tych samych drani i oszustów. Giza to świetnie podsumował. "jesteśmy trochę jak takie bite żony. -Ja go znam, on taki nie jest, zagłosuję jeszcze raz."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chmieluNS
+3 / 5

Może jeszcze grupe inwalidzką co !!??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SmallPig
+5 / 11

Ja mam 3 dzieci i pracujemy razem z mężem nie mamy 500 plus na pierwsze dziecko bo nam się nie należy nigdy nie mamy rodzinnego bo nam się nie należy ciężko pracuje na swoją emeryturę ja oraz mąż dzieci są malutkie nic nam się nie należy bo ciężko pracujemy i przekracza to dochody .... Mam 3 dzieci małych w tym niemowlę i nie widzę problemu by pracować...
widzę zaś matki które nigdy nie pracowały dostaja kasę na wszystko bo mąż pracuje ich na czarno znam też samotne matki pracujące z 1 dzieckiem którym nic się nie należy.. ale wiecie co? mamy z mężem prace samochód własne mieszkanie bez kredytu 3 dzieci stać nas na wakacje na wyjazd na ferie na dobry samochód bo sami na to pracujemy i na nasze dzieci. Marudza ci co nie pracują i na nic ich nie stać bo socjali może opłaca czynsz i jedzenie ale te dzieci nie mają wygody wycieczek wyjazdów rodzice ich mieszkają na stacjach a jak ojciec spadnie z rusztowania nawet nie mają ubezpieczenia jak Ci ludzie tak wolą to ich sprawa mi socjale się nie należą bo przekraczamy dochody ale cieszę się że tak jest i nie muszę marudzić:) I tak najlepiej słyszeć że ja to mam szczęście no jasne bo mi z nieba spada pensja i mężowi hahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptyk87
+1 / 1

@Jelitanastole nowe podatki nakladane przez PIS musi placic to czemu mialaby nie brac pieniedzy, ktore jej zgodnie z durnymi ustawami PISu przysluguja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamk18
+7 / 7

a może człowiek by mógł się tak sam ubezpieczyć a nie ten cholerny podatek zwany zus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DarkPsychopath
+4 / 6

Moja matka podczas studiów urodziła mnie i trzy moje siostry. Skończyła medycynę i biochemię oraz zrobiła specjalizację z chirurgii. Da się wszystko pogodzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jelitanastole
0 / 4

To pewnie jedyny przypadek w Polsce, gdzie studentka medycyny nie wiedziała jak się zabezpieczyć... A tak poważnie to Twoja mama jest jedną na milion, bo akurat znam dobrze oba kierunki i trzeba na nich zasuwac, a nie bawić 4 dzieciaków. No chyba, że mijasz się z prawdą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+3 / 5

mate matek matek
a ja sie tak zapytam, co z ojcami?
znam kilka rodzin takich gdzie to matka pracuje na caly etat, a dziecmi zajmuje sie ojciec ktory albo ma wolny zawod albo pracuje z domu w okresie kiedy dzieci siedza w szkole
czy on tez moze liczyc na taka emeryture?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kajka123
+3 / 5

Całe życie my głupie parobki.. którym się chce pracować robią

Na nieroby które więcej wyciągają z 500+do którego się nawet nie składają.. a potem na matki dzieciorobki.. są matki które mają 4 dzieci i miały czas w międzyczasie popracować.. albo matki samotnie wychowujące jedno czy dwójkę dzieci
.wypruwajace sobie flaki..im nikt nie podwyższy jak nie wypracuja..A jak dla mamusie dzieciorobki zabraknie to im obniżą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-3 / 11

Zrozum, jeden z drugim, że dziadowska praca na kasie, przy taczce, albo przy wciskaniu ulotek to nie jest żadna zasługa, ani dar dla społeczeństwa. Z tytułu samego faktu, że ktoś raczy gdziekolwiek pracować nie należą się pokłony ani medale. To zwykle konieczność, żeby ów ktoś miał z czego żyć.

Natomiast ci, którzy faktycznie mają ambicje i coś realnego społeczeństwu, nauce, technice dają na pewno nie zrezygnują z tego dla tysiaka, ani, alternatywnie, nie będą skazani na życie za tysiaka i pół.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+7 / 11

@daclaw A czy za zwyczajne urodzenie dziecka - do czego absolutnie nie trzeba być specjalnie uzdolnionym, jedynie sprawny układ rozrodczy jest konieczny, zasługuje na emeryturę z tego powodu? Chryste, jak wszystkie poprzednie pokolenia przetrwały bez niej?!?!?! Poza tym, jeśli ktoś wykonuje jakąś pracę, to w ogromnej większości przypadków ta praca jest potrzebna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
+7 / 7

@daclaw "dziadowska" - powiesz to swoim rodzicom, wujostwu, dziadkom?
Taką pracę też ktoś musi wykonywać, więc wsadź sobie swoją pogardę w kieszeń...
Ci ludzie są na pewno więcej warci niż jakieś woły rozpłodowe, które w życiu nie skalały się żadną pracą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wyrzutekzdemotow
0 / 0

Ale daclaw nie powiedział, że ci ludzie są nic nie warci, tylko, że to żadna przyjemność ani satysfakcja z takiej pracy - wykonują ją dla pensji, bo muszą jeść. I obecnie coraz mniej takiej pracy będzie, bo ludzi zastąpią maszyny. I dobrze. Tylko tych ludzi trzeba nakarmić, bo się będą burzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+1 / 1

@Wyrzutekzdemotow A kto kiedykolwiek powiedział, że praca jest potrzebna do czegokolwiek innego niż pieniądze? Chyba tylko socjaliści w poprzednim stuleciu. A, i o pracy dla idei mówiła niedawno świetnie opłacana przez TVN podróżniczka Martyna Wojciechowska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2019 o 20:42

S sceptyk87
+1 / 1

@tomaszje Jak glupie by ustawy PISu nie byly to zawsze znajda sie barany co uwierza TVPis i nie potrawia samemu myslec krytycznie. A czasem i oplacany troll sie trafi :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar master010
+6 / 8

Czy to nie jest dyskryminacja kobiet bezpłodnych?
Jaka jest szansa na adoptowanie przez niepracującą samotną kobietę 4 dzieci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+4 / 6

Rozwiąże wam ten dylemat. Zlikwidować ZUS niech każdy sam zadba o swoją emeryturę. Będzie najuczciwiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniel84po
-1 / 3

jest ok. 4 dzieci . jest ok ?mam 2 dzieci i 500plus mam jedno dziecko i nie mam 500. jest ok. bi wychować jedno to luz weź dwa trzy cztery jest różnica

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
-2 / 10

To jest to co nienawidzę w Polakach... tak jak w tym kawale.. o piekle i garze ze smoła którego nikt nie pilnował... Dlaczego .. bo tam byli Polacy jeden wciagał drugiego do gara.. jak tylko się wychylił..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptyk87
+1 / 3

@Kocioo Mylisz pojecia. Srodki publiczne uzyskiwane z podatkow sa dobre wspolnym i trzeba nimi gospodarowac racjonalnie i uczciwie. Te 80 milionow przeznaczone na emerytury matek poszlyby na inne rzeczy. Nie mozna wiec tu mowic o zazdrosci tylko o poczuciu niesprawiedliwosci spolecznej. Ostatecznie ta ustawa jest przeciez po to by zona premiera dostala emeryture. Kryteria sa dobrane dokladnie pod nia. Dlatego trzeba urodzic 4 dzieci a nie 3 lub 5.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zasysacz
-1 / 3

sprawiedliwości szukacie ? Dzieci jesteście ? Nigdy nie było i nigdy nie będzie ani równości ani sprawiedliwości światem rządzą ludzie najsprytniejsi i najbogatsi reszta idzie z falą którą oni kierują w kierunku własnych korzyści i pogłębiania władzy i pomnażania majątku.

i jeszcze jedno to że ktoś całe życie ciężko pracował nie znaczy że na starość będzie miał życie mlekiem i miodem płynące tym bardziej jeśli to była praca czysto fizyczna w tych czasach i chyba nigdy nie była opłacana dobrze... to skąd to zdziwienie ? i szukanie sprawiedliwosci ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sailor_110
+1 / 5

To już też kiedyś bylo. " Kinder reiche Mutter" Był już taki kraj co dawał emerytury za dzieci. Rządził nim taki mały facet z wąsikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chate
0 / 6

Ale pięknie czy się stoi czy się leży wszystkim równo się należy... Powtórka z rozrywki z PRL-u :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D delta313
-1 / 3

niesamowite.... większość komentujących to mężczyźni. Czy którykolwiek z Was był przynajmniej raz w ciąży? urodził? zajmował się dzieckiem niepełnosprawnym? ... no jakoś nie wydaje mi się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HenryKipper
-1 / 3

wiec uwazacie, ze wasze I innych matki nie pracuja wychowujac Was? oczywiscie, bo pszeee wychowanie dzieci to relaks, caly dzien kawka, telewizorek, psiapsiuly...mnie to bawi najbardziej jedno. Przeciez nikt wam nie kaze tyrac. zrobcie se po 4 czy najlepiej 10tce dzieci I NIC nie robcie w domu, zeby potem dostac te emeryture. prztpominam, ze trzeba osiagnac wiek emerytalny.
DEBILOWO w natarciu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wyrzutekzdemotow
-2 / 4

Ludzie! Zamiast walczyć o godziwe emerytury dla tych z trójką dzieci i dla tych pracujących, to wy byście chcieli, żeby wszystkie miały jednakowo źle. Większość wypowiedzi to "Tej jest/było źle to i tamtym nic nie damy, bo powinna mieć jeszcze gorzej. Ogarnijcie się! Kocioł w polskim piekle :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DarkProphet
0 / 0

Ale się wszyscy nakręcacie xD dla matek które poświeciły się rodzinie po 60tym roku życia, ojców po 65 roku życia jeśli matka nie żyje lub porzuciła dzieci, minimum 4ka i przepracowanie 10ciu lat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anwil31
-1 / 1

Niech zmienia ustawe by umowy zlecenia i dg liczyly sue do stazu pracy. Mam 31 lat i ani 1 miesiaca stazu poniewaz w mojej dziedxinie ciezko o umowe o pprace.b Mimo iz pracuje, nawet na macierzynskim pracowalam i place skladki wszystkie, to nadal nie mam stazu do wymaganej enerytury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F feniks777
-1 / 1

duzo takich matek nie bedzie, chyba ze maz duzo zarabia i sam daje rade urzymac rodzine ta ponad 4 osobowa. Serio to taka marchewka dla idiotow :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Oriolus
0 / 0

Jeśli za bycie posłem Jarosław Kaczyński pobiera emeryturę 6400 to za wychowanie czwórki dzieci emerytura powinna być dwa razy większa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kolczer
0 / 0

Hmm... jak tak czytam to coś mi się przypomina.
,,Z Polakami Wszystko,dla Polaków Nic,,
Zle jak zabierają jeszcze gorzej jak dają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anwil31
-1 / 1

Czyli dotyczy to tez osob prowadzacych dg lub pracujacych na zlecenie. Wg systemu mam zerowy staz pracy, mimo iz pracuje. Niestety nie stac mnie by miec az 4 dzieci, wiec mimo odprowadzania wszystkich skladek (w tym emerytalnych) zostane bez emerytury, poniewaz nie bede miala wymaganego stazu pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem