Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1584 1851
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B barteqssss
+12 / 94

Ciekawe za ile były budowane budynki za PO, i jakoś nikt nie krzyczał przy budowie stadionu narodowego że drogo a wydano 2 miliardy na stadion wart 250 milionów góra 500miionów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Janekrobi
+8 / 72

@barteqssss Człowieku nie wiesz o czym mówisz, to nie są budynki państwowe jak np. Stadion Narodowy. Te bliźniacze wieże K - Tower "K" od Kaczyński - to prywatny BIZNES Kaczyńskiego i jego szajki ze spółki Srebrna !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A as234
-5 / 45

@idznawybory - jestem pewien, że sędzia i tak by ich wypuścił. Patrz Piniora. Bo przecież liczy się tylko to, żeby dowalić PISowi i jakoś Kaczynskiemu. Stąd potem odszkodowanie za smog, bo akurat pis przy władzy. Kilka lat temu smog również był.
@janekkrobi - jest nawet mniej prywatny niż biznes Jurka Owsiaka. Bo akurat Kaczyński nie bierze kasy. Poczytaj sobie, sprawdź KRS to się dowiesz, a nie piejesz jak oszołom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A as234
+1 / 23

@idznawybory - podałem ci przykład Piniora. masz prokuraurę, masz zarzuty i co dalej? Sąd wypuszcza.
Czytaj chociaz ze zrozumieniem, a nie nakręcaj się bez sensu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Janekrobi
-3 / 23

@barteqssss "Na wieżowce kasę mamy, niepełnosprawnym nic nie damy" - Jarosław K.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzesik_w
+2 / 16

As234 sąd wypuścił Piniora bo nie znalazł dowodów winy. Radzę zapoznać się z aktami. Tam jasno widać jak mocno naciągane i polityczne były zarzuty stawiane przez ziobrowego prokuratora. Tyle w temacie Piniora. Doskonały przykład na to jak to prokuratorzy stawiają zarzuty dla PO. Żenujące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ouizosi
+5 / 5

@barteqssss Źródło tej iście merytorycznej tezy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barteqssss
+2 / 8

@Ouizosi a Ty aż taki niedorozwinięty czy ignorant ?
Nawet na stronę PGE nie potrafisz wejść ?
https://www.pgenarodowy.pl/aktualnosci/informacja-dotyczaca-kosztow-budowy-stadionu-narodowego-w-warszawie

A tu masz zestawienie kosztów stadionów kilkukrotnie większych od PGE budowanych w 2012
https://superbiz.se.pl/wiadomosci/najdrozsze-stadiony-europy-wsrod-nich-pge-narodowy-zdjecia-aa-Ecrp-DSfD-kdDo.html
http://www.sport.pl/mundial/56,154361,22736623,to-bedzie-jeden-z-najdrozszych-stadionow-w-europie-wart-swojej.html
Narodowy kosztował tyle co Camp Nou który miesci 100tyś ludzi a nie 50 tyś

Niemcy niby tak drogo tam a stadion na 70tyś osób
http://stadiony.net/stadiony/ger/olympiastadion_berlin
wybudowali o 1/3 taniej niż narodowy.

koszty budowy masz przy każdym stadionie i oficjalniej stronie... trochę się zbłaźniłeś nie wiedząc tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2019 o 14:34

O Ouizosi
-5 / 5

@barteqssss

Widzę, że potrafisz rzucać hasłami, wklejasz jakieś linki, ale nie wyciągasz z nich właściwych wniosków. Więc może Ci coś wyjaśnię.

Po pierwsze to wartość blisko 2 mld złotych jest z VAT-em. VAT w kwocie ok. 440 mln zł wrócił do kasy Państwa. Więc nie wydano 2 mld zł, tylko nieco ponad 1,5 mld zł.

Po drugie nie wiem skąd masz dane, że taki sam Stadion powinien kosztować conajmniej 4-razy (sic!) mniej? Skąd masz takie informacje? Żródło?

Po trzecie - z przedstawionych przez Ciebie artykułów wcale nie wynika, jakoby Stadion Narodowy, biorąc pod uwagę liczbę kibiców, był wyjątkowo drogi w relacji do większości obiektów o zbliżonej pojemności, budowanych w tym samym okresie lub później. Co więcej, jest np. dużo tańszy niż oddany do użytku 6 lat wcześniej stadion Arsenalu, kiedy to były zupełnie inne koszty niż w roku 2012.

Ponadto czy wziąłeś pod uwagę, że sam pierwszy etap budowy obejmujący m.in. prace rozbiórkowe Stadionu Dziesięciolecia, na którego miejscu stanął Stadion Narodowy, palowanie i wzmocnienie gruntu pochłonął przeszło 132 mln zł?

Polecam Ci przeczytać poniższy artykuł, w którym wymieniono 10 najdroższych aren sportowych świata (i to według danych w roku 2012). Daleko Stadionowi Narodowemu do np. Arena Fonte Nove Salvador da Bahia (Brazylia) - koszt 1 mld dol. (50 tys. miejsc).
http://wyborcza.pl/1,155287,11857020,Ile_to_kosztuje_i_dlaczego_tak_drogo__Stadion_Narodowy.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2019 o 15:59

K kotkameleon
0 / 2

@Ouizosi
Szacun za chęc merytorycznej dyskusji.
Jak widać temat szybko się urwał w zderzeniu z faktami i innym pozostało minusowanie.
Narodowy za drogi, Toruńska za droga, a wszystko ma wspólny mianownik - PełO.
Jak jest PO, to jest źle. I można wtedy nawet pisać o remoncie Camp Nou, który to już miał się zacząć od kilku lat, ale ciągle nie ruszyli z pracami. Ale skoro napisali, że Camp Nou jest tańszy od Narodowego, to pewnie tak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gumstg
0 / 2

@barteqssss Jestes naprawde tepy. Gdzie tu prywatna inwestycja do inwestycji panstwowej. Dwa wedlug prawa twoj Jarus nie ma prawa do prowadzenia takich rozmow bo z jego akt ze jest poslem na sejm i to jest nie zgodne z naszym prawem. Trzy jak juz mowimy czemu PISory rozdaja kase na lewo i prawo i kupuja kolejnych tepych nasza kasa. Wczeniej 500+ teraz jakies emerytury dla "madek" ktore wychowywaly dzieci. Moja mama ma przepracowane 40 lat w jednym zakladzie. Jakos potrafila wychwac 3 dzieciakow(mnie i moich dwoch braci)bez zadnej pomocy od panstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alib
0 / 0

Dziękujemy Owsiakowi za wsparcie dla rządu w postaci finansowania publicznych szpitali, dzięki Panu są pieniądze na takie budynki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrewu56
-2 / 42

Płatne trolle totalnej nadal naiwnie myślą, że mogą coś ugrać na tym kompromitującym "Wyborczą" (nie Kaczyńskiego, nie PiS) "sensacyjnym" artykule. Jak bankrutująca "Wyborcza" szuka sensacji to powinna RZETELNIE opisać kulisy swojego powstania. Wiedzę na ten temat przecież mają a materiał byłby naprawdę ciekawy i na pewno zyskałaby czytelników gdyby zrobiła z tego felieton.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Janekrobi
+4 / 28

@andrewu56 dokładnie DZISIAJ się zarejestrował:) Cwaniaczek opłacany przez PIS, złodziej krzyczy łapać złodzieja. Jest afera PISu i nagle zakładają się konta, które chcą "zdyskredytować " fakty, żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wertyko
-2 / 6

@Janekrobi @Klindal
Człowiek pracuje na swoje utrzymanie, a wy przeszkadzacie. Troll propagandowy też człowiek. A że nie potrafi nic innego, tylko obrzucać gównem, no to cóż...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Molay5012
0 / 2

Zauważyliście że przy wszystkich komentarzach jest więcej negatywów niż polubień? To świadczy tylko o jednym jesteśmy narodem skłóconym nie ma w nas jedności i o to im właśnie chodziło dzięki temu mogą robić z nami co chcą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar slu09
+6 / 44

Miała być bomba na pisiorow, wyszedł kapiszon, więc trzeba trolli zmobilizować by zakłamać rzeczywistość :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Janekrobi
-1 / 35

@slu09 nielegalne interesy kaczora na 1,3 MILIARDÓW zł to kapiszon, może dla ślepych wyznawców PISlamu to zwykły kapiszon

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrewu56
+1 / 29

@Janekrobi co nielegalne? Jest już jakiś wyrok? Może sam chociaż złóż doniesienie do prokuratury jak dopatrzyłeś się tam czegoś nielegalnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gumstg
-1 / 1

@andrewu56 Znasz troche prawo zaden polityk a tym bardziej posel nie ma prawa byc bizmesmenem i to jest pierwszy z zarzutow na Kaczora

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zubenelgubenupi
0 / 0

Janekrobi Jakie nielegalne, przygłupie? Co jest nielegalnego w budowaniu wieżowców? Wszystkie wieżowce w Polsce są nielegalne? Zamknąć właścicieli? Czy tylko pisiorów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Janekrobi
+1 / 19

@Diamondvp Zgadzam się, można tak nazwać Trolli z PIS'u

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar oy_gevalt
-1 / 1

@Janekrobi
Wincyj jenzyka milosci, klwa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pastor_
-4 / 14

T O JEST P O L S K A pisowska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+2 / 4

@Janekrobi a z kim ma przegrać PiS? z PO? z SLD, PLS, N, R? bez względu na to z kim PiS przegra, jeśli przegra to i tak nic się nie zmieni na lepsze bo na gorsze na pewno :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dariuszkrzyzowiec
-1 / 17

Owsiak to zlodziej i PiS to zlodzieje Nikt z nikogo zlodzieja nie musi robic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Janekrobi
-3 / 15

@dariuszkrzyzowiec Ty pewnie też złodziej skoro tak dobrze poznajesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+2 / 10

Widzę tFórca tego demota robi jakieś wypociny niezgodne z prawdą to nie zdziwiłbym się jakby i w tym democie minął się z nią o kilometr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KudlatyRyj
+3 / 15

Sraty taty. Jeśli Kaczor zrobił coś nielgalnego, to PO powinno juz wtoczyc proces. Jedni drugich warci. Każdy każdemu zarzuca machloje a nikt nikogo do pierdla nie wsadził. Szczekają na siebie a ciemny lud, głosuje raz na jednych raz na drugich. I zawsze pozostaną u władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieKapuste
+9 / 29

PiS czy PO? Gówno, to samo, tylko nazwa inna. Jedni i drudzy kradli, jedni i drudzy robią pod górę. A Owsiak? Niech pierwszy kamieniem rzuci ten, kto obracając taką kasą, nie wziąłby kompletnie nic dla siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barney37
-1 / 3

Trzeba wziąć pod uwagę, że gdyby PiS miał haka na Owsiaka to by go użył. A wykorzystuje konflikt, by dzielić ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszkwilant
+2 / 2

@LubieKapuste w Olsztynie Grzymowicz wydał 7 milionów na nową murawę upadającego klubu. Ba, wydał DWA MILIONY ZŁOTYCH na makietę nowego stadionu. Na budowę którego nie ma pieniędzy, gruntu ani tak naprawdę nie ma planów budowy, bo na starym dopiero co postawiono nowe oświetlenie i nową murawę. Nic mnie w tym kraju już nie zdziwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
-2 / 2

@LubieKapuste
i tutaj pojawia sie pytanie, jezeli owsiak zyje na takim poziomie jaki go zadowala ma powod zeby brac?
ludzie zarzucaja ze owsiak wyciaga kase z wosp za pomoca firm ktore wosp obsluguja.
jest to jakis sposob na to zeby wyciagnac kase legalnie
z drugiej strony, moze to byc rowniez sposob na to zeby obnizyc koszty operacyjne
wiec kto wie czy na tym zyskuje zarowno owsiak jak i wosp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Janekrobi
-2 / 2

@LubieKapuste LUDZIE "OWSIAK" TO SKRÓT MYŚLOWY, CHODZI O PEWNĄ PIĘKNĄ WSPÓLNOTĘ, KTÓRĄ STWORZYŁ, WSPÓLNOTĘ KTÓRA CHCE SIĘ DZIELIĆ DOBREM, POMAGAĆ INNYM, POWODOWAĆ UŚMIECH NA TWARZACH LUDZI, JEDNOCZYĆ NASZ "DZIWNY" KRAJ:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dichlordiphenyltrichlorethan
-1 / 11

Taaa. I ta "szajka" jak go, biedaka, nekala, ze Woodstock jest impreza zbyt slabo chroniona, to sie na niego uwzieli, no bo przeciez jest pokojowy patrol zlozony z ochotnikow. A jak na jego iprezie psychol zadzgal prezydenta miasta na samej scenie i jeszcze sobie pobrylowal, to znowu sie na niego uwzieto, bo to nie on odpowiada za bezpieczenstwo na swojej imprezie. Juz dajcie spokoj z tym Owsiakiem.
A Kaczor pierwsza nam tasme zalatwil, ktora mozna zacytowac i nie dostac na Demotach bana za bluzgu i jeszcze sie ubiega o faktury i poswiadczenia finansowe, bo "ma byc przepisowo".
PiS istnieje od wielu lat. Partia dostaje tyle samo z podatkow, co inne, tylko widocznie im ta kasa nie wycieka na boki.
A jak sie minister z szefem Narodowego Banku Polskiego umawial, zeby miliardy dodrukowac przed wyborami, zeby PiS wyborow nie wygral, to luuz, bo Owsiak ich lubil, a oni jego.

Wybacz, ale temat tak dety, ze mi sie nawet nie chce w ustawieniach klawiatury na Androidzie grzebac, bo tego godnie i tak nie idzie opisac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2019 o 7:58

G grzesik_w
+5 / 7

Co mnie obchodzi co robiła poprzednia władza? Ta miała być lepsza. A jest gorsza. Tyle w temacie "a bo łoni to bardziej kradli".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zubenelgubenupi
0 / 0

grzesik_w Jest lepsza i nie kradnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NumberOne78
-3 / 13

Nie popieram żadnej z walczących o nr1 partii , ale podział wśród moich znajomych jest nastepujacy. Jak ktoś za znajomych w życiu tylko, kombinował ,wyłudzał,oszukiwał i naciągał to zawsze z rozmowy wychodzi że popiera PO. Natomiast znajomi którzy normalnie pracują w rozmowie wyczuwam poparcie dla PiS. To mój prywatny test na moich znajomych około 25rodzin i singli. Dla mnie to zrozumiałe że jak za PO czuli się bezkarni z wyłudzaniem vatu, naciąganiem ubezpieczycieli na fikcyjne stłuczki drogiego auta itd to teraz lament bo PiS ich pilnuje i dlatego jest zły. A ludzie pracujący uczciwie cieszą się że zarabiają coraz więcej a państwo pomaga im finansowo w wychowaniu dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzesik_w
+4 / 8

A widzisz. Ja mam takie odczucie. Moi znajomi w znakomitej większości są przeciw PiS. To osoby zwykle o wyższym wykształceniu, które bardzo dużo poświęciły w życiu żeby się wykształcić, zdobyć dobrą pracę czy rozkręcić firmę. Jedyne czego oczekują, to żeby rząd ich nie okradał z tego, na co pracują. Za to osoby które w młodości wolały balangować, nie uczyć się przekonują mnie jaki to PiS jest cudowny, bo daje 500 zł za nic. Tylko te 500 zł za nic jest zabierane osobom, które ciężko pracowały na swój los przez zabranie kwoty wolnej od podatku, nowe obciążenia, daniny, zmianę przepisów itp. Taka jest moja obserwacja.
I przepraszam Cię bardzo, ale nigdy nikogo nie okradłem ani nie oszukałem. Za to nie uważam, żeby mi się należały czyjeś pieniądze za nic. Za głos w wyborach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+2 / 8

@NumberOne78 Ci ludzie nie biorą pod uwagę, że ta pomoc finansowa w wychowywaniu dzieci jest na kredyt, o czym już dawno mówił sam Morawiecki. Ten rząd opodatkował ludzi do tego stopnia, że głowa boli. Nie dociera do nich, że ceny przez to galopują, a podwyżka wynagrodzeń to w takim układzie swego rodzaju "złudzenie optyczne". Mają więcej pieniędzy, ale kupić za to mogą tyle samo co przedtem lub nawet mniej. A tu jeszcze kretyński pomysł emerytur dla matek za brak pracy zawodowej przez całe życie. Poza tym, A. Duda mówił, że jeżeli w pierwszym roku prezydentury nie podniesie kwoty wolnej od podatku do 8000 zł, poda się do dymisji. Gdzie kwota wolna? Gdzie jego dymisja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barney37
+3 / 7

Dołożyłbym kryterium - znajomość ekonomii i nagle okazuje się, że za PiS są tylko ci, którzy wierzą, że PiS im coś daję, a nie redystrybuuje. Najczęściej ludzie niezaradni życiowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p110
+4 / 6

@barney37 Dlatego zamiast religii w szkołach, od pierwszej klasy szkoły podstawowej powinna być obowiązkowa ekonomia, ewentualnie przedsiębiorczość. Spadłby odsetek idiotów prezentowany w programach np. p. Jaworowicz, gdy ludzie mówią, że nie wiedzieli, że pożyczkę trzeba spłacić, a teraz tragedia, bo komornik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zubenelgubenupi
0 / 0

grzesik_w Tak, 500+ jest zabierane a kasa wydawana przez poprzedni rząd nie była zabierana, tylko spadała z nieba. Deficyt budżetowy niższy, dochody ludzi wyższe, bezrobocie mniejsze, stopa życiowa przeciętnego człowieka wyższa, PKB rośnie, dług publiczny spada, ale to PiS jest zły i gnębi. Napisz może jeszcze coś o wspaniałej konstytucji, którą tak strasznie niszczy i cudownych, niezawisłych sędziach na telefon z kancelarii Tuska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zubenelgubenupi
0 / 0

@NumberOne78 Która cena tak galopuje, bo codziennie robię zakupy w różnych sklepach i żadnych galopów nie zauważyłem. Paliwo do auta też leję za tyle samo, albo mniej niż za poprzedniego rządu. Nawet prąd nie zdrożał, choć przez ostatnie pół roku straszyliście że zdrożeje o 200%. Może jakieś odszczekanie by należało zrobić w tej kwestii? Brak cywilnej odwagi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dreji
0 / 10

A po co mieliby robić złodzieja z kogoś kto nim już jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kawaleria06
+3 / 11

Co za fejk. Kiedy Kaczyński postawił jakiś wieżowiec? Chcieć to nie znaczy zrobić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ktosiu7676
+6 / 6

@kawaleria06 Ignoruj tego ... Pana :) wylazło pełowskie wychowanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2019 o 21:35

N NumberOne78
+1 / 5

widzisz grzesik_w ty próbujesz zdyskredytować moich znajomych pisząc że twoi są wyksztaleni. Ja nie wybieram rodziny i znajomych według C.V. i częściej lepiej się relaksuje w rozmowie z mechanikiem samochodowym jak z lekarzem. Zapytaj tych swoich wyuczonych czego się boją ,bo chęć aby było tak jak było to znaczy że ich biznes opierał się na nielegalnym wzbogacaniu dlatego tak PiS im przeszkadza. Jak ktoś boi się kontroli skarbowej to bankowo ma coś do ukrycia. Według mnie otaczasz się złodziejami z wyższym wykształceniem i patrzysz w nich jak w obraz i to bardzo smutne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzesik_w
0 / 6

@NumberOne78 Polecam czytać ze zrozumieniem - nigdzie nie pisałem nic, że się boję skarbówki tylko ko tym, że w ciągu ostatnich lat moje przedsiębiorstwo zostało niebotycznie dociążone dodatkowymi daninami, opłatami, wyłączeniami z kosztów podatkowych, obcinaniem kwoty wolnej, absurdalnymi obowiązkami i innymi sposobami wysysania pieniądzy, że czuję się okradany we własnym państwie. Karany za to, że pracuję na własny rachunek. Za to inni są z tych pieniędzy nagradzani za bierność - bo się przecież należy. Super.
Swoją drogą - nie masz pojęcia o prowadzeniu działalności i tym co kontrola podatkowa może zrobić firmie. Polecam poczytać o paniach ze skarbówki i kazusie żebrania o żarówkę u mechanika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2019 o 20:52

avatar koszmarek66
0 / 4

@NumberOne78 W poprzednich wyborach do parlamentu nie tyle wygrał PiS, co przegrało PO. Za dużo było nieuczciwości i lekceważenia ludzi. Zresztą każdy wcześniejszy rząd miał sporo niegodziwości i dlatego przegrywał. Problemem jest jednak to, że obecna władza twierdzi, że jest inna niż poprzednie i do cna uczciwa. Ale w ramach walki z nieuczciwością poprzednich ekip sukcesywnie zagarnia wszelkie urzędy. Jeśli okazuje się, że jest coś nie tak, natychmiast poseł, prezes, itp. wylatuje albo się mówi, że to nieprawda. Boję się, że już niedługo wszystkie ujawnione sprawy okażą się nieprawdą, potem masowo przestępcami okażą się poprzednicy, dziennikarze zaczną mówić jednym językiem, a potem już wszystko będzie super w tym folwarku zwierzęcym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tedi28
-2 / 6

zgadzam sie z pierwszym co do Pana Owsiaka to poczytajcie troche o jego przekretach zwiazanych z jego i zony firmami tj. mrówka cala i złoty melon. On za darmo tej kaski nie zbierał, takze na spokojnie,pomnikow bym mu nie stawial...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
0 / 6

Hahahahaha jakie ameby umysłowe łykają takie teksty :D Niedorozwój w tym kraju panuje buhaha
autor demota do zbanowanie za propagowanie bzdur :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Janekrobi
-1 / 3

@jamarkus hahahaha prawda boli:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pikachu1000
+1 / 5

Bawi mnie ta propaganda o tym ile to wosp zebral. Jak podajecie to odejmijcie kwote jaka panstwo na organizacje wydalo. Ile wokaliaci skasowali. Ile kosztowaala scena oświetlenie itd. no i nie zapomnijcie ze przekazywany 1procent z podatków leci na Woodstock. Tak a teraz szczekajcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Janekrobi
-3 / 3

@Pikachu1000 woodstock już od paru lat ma prywatnych sponsorów , play, lech, pko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pikachu1000
+2 / 2

A ile wydal w calej swojej historii ? A co z resztą pytania a raczej stwierdzenia ile zostaje po odliczeniu kosztów organizowania tych imprez

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ktosiu7676
+2 / 6

Dla Owsiaka nie ma , dla górników nie ma dla nauczycieli nie ma a na horoskopy dla psów pół miliona się znalazło - Czy to nie za peło pani od dinozaurów tak rządziła ? Ale wtedy dla Ciebie to był "normalny kraj" bo pewnie korytko było pełne .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pikachu1000
+2 / 2

@ktosiu7676 demoty robia sie jak wiocha propaganda dla plebsu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Janekrobi
-4 / 4

LUDZIE "OWSIAK" TO SKRÓT MYŚLOWY, CHODZI O PEWNĄ PIĘKNĄ WSPÓLNOTĘ, KTÓRĄ STWORZYŁ, WSPÓLNOTĘ KTÓRA CHCE SIĘ DZIELIĆ DOBREM, POMAGAĆ INNYM, POWODOWAĆ UŚMIECH NA TWARZACH LUDZI, JEDNOCZYĆ NASZ "DZIWNY" KRAJ:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pikachu1000
+1 / 3

@Janekrobi dla tego laczysz wosp z pisem na wstawce ? A moze wstaw wosp i z tym ile platfusy buchnely np. z ofe ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Guodny
+2 / 2

Nie lubię kaczyniaka ale nie pisz że buduje jak nie buduje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Molay5012
+2 / 2

Zauważyliście że przy wszystkich komentarzach jest więcej negatywów niż polubień? To świadczy tylko o jednym jesteśmy narodem skłóconym nie ma w nas jedności i o to im właśnie chodziło dzięki temu mogą robić z nami co chcą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alib
-1 / 1

Dziękujemy Owsiakowi za wsparcie dla rządu w postaci finansowania publicznych szpitali, dzięki Panu są pieniądze na takie budynki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem