O8s3rv3r 7 maja 2019 o 7:26 +14 / 14 To dlatego tak trudno ich zrozumieć. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kudlata111 7 maja 2019 o 9:16 +16 / 16 I to jest właśnie masakra gdy się dzwoni na help-desk albo inne callcenter. W UK niektóre firmy reklamują sie że mają callcenter na terenie GB ale to kompletnie niczego nie zmienia. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon 12 maja 2019 o 13:54 +4 / 4 Dlatego jak jakieś rok temu miałem spotkanie i prezentacje z hindusem nic nie rozumiałem. Po wykładzie dowiedziałem się że mówił po angielsku. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
To dlatego tak trudno ich zrozumieć.
I to jest właśnie masakra gdy się dzwoni na help-desk albo inne callcenter.
W UK niektóre firmy reklamują sie że mają callcenter na terenie GB ale to kompletnie niczego nie zmienia.
Dlatego jak jakieś rok temu miałem spotkanie i prezentacje z hindusem nic nie rozumiałem. Po wykładzie dowiedziałem się że mówił po angielsku.
nie czaje :(