Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
Każdy powinien zobaczyć ten film. 
A Telewizja Publiczna powinna 
to umożliwić
by silversurfer2003
+
2424 2597
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
R rassat
+8 / 30

Marzenia ściętej głowy :C

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptyk00
+1 / 15

pozdrawiamy romka polańskiego, prawomocnie skazanego za gwałty na nieletniej. sąd w krakowie odmówił jego ekstradycji w celu odbycia kary, bo jest Żydem. kiedy film o koszernym gwałcicielu nieletnich?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciocia_Helenka
+2 / 12

@sceptyk00 - wpisz sobie w YT "Roman Polański" - jest od cholery filmów, także o jego oskarżeniu. Jego nikt nie krył - a już na pewno nie jego przełożeni. W jego sprawie wypowiedziały się sądy. W sprawie zboczków z KK sądy nawet nie są informowane. Widzisz różnicę, czy nadal będziesz robić z siebie debila ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 4:09

avatar olmajti
+1 / 9

@Ciocia_Helenka no popatrz. A o Disney, nickelodeon i CNN nie ma zbyt wiele filmików. Nawet na YT. Ciekawe, nie? Skoro powyższe miały w sądzie serie oskarżeń o molestowanie nieletnich powinien powstać solidny materiał o tym. Nie powstał? Jaka szkoda.

Milo Yiannopoulos na antenie Joe Rogan Experience mówił że w Hollywood brał udział w imprezach na które organizatorzy zapraszali chłopców grubo poniżej legalnego wieku. Ktoś o tym zrobił obszerny materiał? Gdzie dokumenty o Kevinie Spacey? Nie ma? Oh nie... :(

Przez prawie 20 lat w Birmingham działał tzw Grooming Gang. Ludzie odpowiedzialni za prostytucję nieletnich. Ile widziałaś dokumentów na ten temat rzetelnie opisujących problem? Nie ma? Istnieją tylko krótkie wzmianki? No niesamowite :)

Mów mi jeszcze jak bardzo temat pedofilii jest nagłaśniany przez media ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+2 / 2

@Ciocia_Helenka I nikt nie podnosił larum, że mówienie o Polańskim to "atak na kinematografów światowych". xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciocia_Helenka
-1 / 5

@rbritta1 - jakieś to szczęście, że macie tego Polańskiego - czym inaczej byście podpierali tą swoją żałośliwą obronę zboczków w sutannach ? Tak się składa, że niezależnie od tego co wam się w sprawie Polańskiego podoba a co nie, to jego sprawą zajmują się sądy. Normalne sądy - a nie kolesiowe sądy kościelne, które nie raczą nawet kogokolwiek informować o tym co i jak robią o ile w ogóle coś robią. Więc przestańcie się już kompromitować, bo to żałosne jest. Kiedy KK przestanie ukrywać przestępców i sądy świeckie będą ich skazywać, wtedy pogadamy o tym, jakie te wyroki są. Bo na razie, na prawie 400 faktycznie skazanych księży (skazanych - nie niewinnych) siedzi w pierdlu 3 (trzech). Reszta cieszy się wolnością.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@Ciocia_Helenka Chyba nie zrozumiałaś mojej wypowiedzi. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ksiadz_teofil
+8 / 56

zboczuchy w sukienkach i ch poplecznicy cię minusują
jakby chcieli zakrzyczeć prawdę ,która ponoć wyzwala

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rassat
-5 / 45

@ksiadz_teofil kolejny który wierzy w stereotypy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
-2 / 12

@ksiadz_teofil Na YT oglądałam wczoraj film, gdzie mówili, że np. w XVI w. dostojnik kościelny nie musiał być nawet wierzący.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ksiadz_teofil
+10 / 26

@Britta1 myślisz że dzisiaj dostojnicy kk wierzą w Boga ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+5 / 11

@ksiadz_teofil Część na pewno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+2 / 2

@Britta1 tak samo można powiedzieć że część księży na pewno nie wierzy w boga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LaughOutLoud1
-5 / 9

@Oraks O to chodzi. Trzeba wysłać petycję do Sekielskiego o podobnej filmy o pozostałych grupach społecznych i zawodowych! Zobaczymy czy coś ruszy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+4 / 4

@LaughOutLoud1 Kosciół nie jest grupa społeczną, ale instytucją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xmen1
+18 / 78

Przecież Sekielski jest pracownikiem TVN, więc tam niech emitują. I uzasadnij, dlaczego film o 3 księdzach pedofilach "każdy powinien obejrzeć"? W magazynach kryminalnych na różnych kanałach pełno jest reportaży o przestępcach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+7 / 25

@olo555 Sugerujesz, że świadectwo ludzi przedstawionych w tym filmie jest kłamstwem (bajką)? Poważny zarzut
nie posługuj się historycznym godłem mojego państwa. Jako Polka nie życzę sobie tego, po tym co mówisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 11:03

avatar olo555
-4 / 26

@britta1
Jakie swiadectwo?
Ktos kto cos twierdzi, oswiadcza i na cos sie powoluje to powinien to udowodnic, a nie ten ktory zaprzecza... chcesz zwalic ciezar dowodu na kazdego kto zaprzecza? De facto mozemy wszystkich wyzywac od pedofilii, albo wszystkich danej grupy, etnicznej, rasowej, spolecznej, kulturowej, zawodowej, i co? To oni maja sie oczyscic czy ktos ma udowodnic ich wine. Jezeli zyjemy w panstwie prawa (no bo takie rzeczy sa uregulowane z tego co mi wiadome w kodeksie karnym i kodeksie postepowania karnego), to wystarczy zgloszenie na prokurature, zatrzymanie, srodek zapobiegawczy (np. areszt, dozor policji, poreczenie majatkowe albo zakaz opuszczania kraju), postanowienie o wszczeciu sledztwa, przedstawieniu zarzutow, postanowienie o zamknieciu sledztwa, akt oskarzenia i proces karny, ktory jak kazdy proces trwa dwie instancje, postepowanie wykonawcze. Mam nadzieje ze kazdy wie jak to wyglada.

Poki co mamy do czynienia z biciem piany. Mowi sie o pedofilii wiecej niz sie z nią robi. To tak jak zydzi mowia o roszczeniach, o tym ze zostawili tutaj majatki. A ktory z nich zlozyl wniosek o nabycie spadku? Zostalo wydane postanowienie o stwierdzeniu nabycia spadku? Zarejestrowano akt poswiadczenia dziedziczenia przez notariusza? NIE. Chce przypomniec ze dom, w ktorym mieszkal K. Wojtyla, zostal nabyty w drodze normalnego dziedziczenia... przyjechal facet i zostalo wydane orzeczenie... postanowienie o nabyciu spadku. Wykazal ze byl spadkobierca, sprzedal kurii i jest tam teraz muzeum. Zydzi biją piane. Te majatki nie mialy spadkobiercow, wiec przeszly z mocy prawa na Skarb Panstwa. I te roszczenia sa bezzasadne. Panstwa izrael nawet wtedy nie bylo. Tyle ze oni krzyczec moga, ale naciskow amerykanskich nie wytrzymamy. Tymbardziej ze nasz rzad juz wynegocjowal z nimi jak sie rozliczy z tych 300mld$, a potem wytlumaczy tylko wyborcom, jak nie my to i tak PO by was zdradzilo... moherki uwierzą...

Dodac nalezy ze w sredniowieczu bylo cos takiego jak oczyszczenie. Ktos musial sie oczyszczac z zarzutow. Dzis mamy udowodnienie, ktos musi udowodnic zarzuty. Cymbaly tego nie rozumieja, totez wystarczy powiedziec cos o ksiedzu, i juz w wyobrazeniu mamy faceta biegajacego za dziecmi z zespolem priama.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+8 / 22

@olo555 Przecież kobieta rozmawia z księdzem, który jej to robił, a on w geście przeprosin chce ja pocałowac w rękę. Przecież mają zakaz sądowy dotyczący, któregoś z księży, tak, że prokuratura postanowiła zbadać tę sprawę (z tego co czytałam) ponownie, że złamano zakaz sądowy.

Nie żadne cymbały tylko ofiary ludzi, którzy wykorzystali niemal religijne zaufanie do nich dla celów przeciwnych wierze, którą sami wyznają.

Tak to właśnie jest: nie oglądacie filmu, ale wszystko o nim wiecie i odrzucacie, bo nie pokazuje waszego sposobu myślenia.

Pycha, buta jaka bije z tzw. "obrońców Kościoła" jest przerażająca. Ostatnimi dniami zrozumiałam Marcina Lutra.

zamiast oglądać zielone kapturki, obejrzyj najpierw film, który recenzuesz, a ofiary w nim przedstawione wyzywasz od "cymbałów".

I zmień awatar, jako Polce nie podoba mi się, by osoba pisząca takie rzeczy używała historycznego godła mojego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 13:48

B Britta1
+3 / 13

@olo555 Czy ty słuchasz co się do ciebie mówi? Reporterzy w filmie mieli przy sobie zakaz sądowy, na podstawie którego oczekiwali wyjaśnień dotyczących jednego z księży.
A co tu dementować, skoro ksiądz sam się przyznaje i chce przepraszać? Albo, gdy łamany jest zakaz sądowy, który dotyczył księdza, który juz siedział? Zakaz sądowy chcesz dementować?
A jak sąd od początku chce się dowiedzieć o co chodzi, to tez "tylko cymbały mu wierzą"?

To jak nazwać ludzi, którzy oceniają film, którego bali się obejrzeć, a upokarzają innych z tego powodu i jeszcze "ubierają się piórka wiary i polskości"? Dla mnie to ewangeliczne wilki w owczej skórze używający "wiary i polskości" jako kamuflażu.

Sądownictwo polskie jest według ciebie mało wiarygodne? Jeden z księży jest po odsiadce, drugi sam się przyznaje i wszystko jest "mało wiarygodne", bo nie potwierdza wygodnej wersji rzeczywistości?

Napisałam "historyczne godło Polski". Widzę, że także odpowiadasz na posty, których nie przeczytałeś.

Choćby był to symbol województwa, to kojarzy się z godłem Polski i nie zgadzam się byś się nim posługiwał próbując uwiarygodnić w ten sposób swoje poglądy.

Cierpienie ludzi, dzieci, ludzkie łzy was nie ruszają, nic.

Z czym wy staniecie przed tym "Bogiem"? "Po owocach ich poznacie".



Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 15:47

avatar olo555
-3 / 17

@britta1 nie slucham. Tylko czytam.

Jak mozna oczekiwac wyjasnien, sad nawet nie moze wymusić a co dopiero jakis "reporter"

No ksiadz sie przyznal, no i co. Na podstawie jednego filmu ludzie wysuwaja hipotezy daleko idace. Jutro nakrecimy identyczny film, z rezyseria szpilberka, o tym jak zydzi mordowali zydow i polakow, a polacy ich ratowali, to bedzie taka jazda, ze odwala sie z tymi roszczeniami...
Nie twierdze ze pedofilii w KK nie ma, nie twierdze ze to nie problem, tylko dla mnie to kolejny temat do rozchustywania emocjonalnego opinii publicznej, a pozyteczni idioci to lykaja. A poniewaz obwiniac lubimy kazdego, to i mamy odpowiedzialność zbiorowa ... jeden ksiadz... drugi, fuj wstretny Kosciol niech miliard katolikow solidarnie odpowie za zbrodnie tego pedofila z koziej wulki pod jaroslawiem niedaleko krotoszyna

Nie mam czasu ogladac glupoty, chcesz to mozesz mi to strescic.

Kosciol od dawna ma problem, od kad zignorowano zalecenia Benedykta XVI ktory polecil zakazac przyjmowania do seminarium i wyswiecania osob z dziwnymi sklonnosciami lgbtqxyz... poniekad za komuny byla inicjatywa by do stanu duchownego wciskac nie tylko agenture ale i homoniewiadomo.

No i z jednej strony mamy wieloletni problem, bo nikt z tym nic nie robi. Z drugiej swietny pretekst na kampanie wyborczą bo przecietny wyborca jest idiotą, i bedzie sie podniecal księżmi albo lgbtqxyz,... coz, likwidacja podatku dochodowego nie robi furory totez jakis gwiazdowski, kto? Kto to gwiazdowski no no wlasnie...

Nie rozmawiamy nt konkretnych przypadkow, walisz typowymi sloganami, dlatego nie wiem co tu robią wstawki emocjonalne o jakichs ofiarach, zaraz zaraz jakich ofiarach, gdzie? Masz info? Sam moge pojsc pierwszy na prokurature, a Ty ze mna ? Tak? No ale konkrety, bo ze jakas pedofilia w Kosciele to werbunek wszystkiej Policji, ABW, i prokuratury nie wystarczylby na sprawdzenie wszystkich.

"Was", dziekuje, w staropol. Tak zwracano sie do starszych, wyraz szacunku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+15 / 17

@Xmen1 Sekielski BYŁ pracownikiem TVN. To było dobre 10 lat temu. Przez lata był współpracującym z TVP, a teraz jest niezależny. Po drugie film jest udostępniony ZA DARMO w internecie. KAŻDY go może zobaczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+4 / 6

@olo555 A co jest złego w oczekiwaniu wyjasnień? Sprawa dotyczyła zakazu sądowego przecież. To ani reporter, ani sąd nie ma prawa oczekiwać wyjasnień "bo to ksiądz"?

To z tego, że pisząc "niezdementowane', sugerujesz, że mówiono nieprawdę w kwestii oskarżenia go o cos. A teraz się okazuje, że to ty mowiłes nieprawdę.

"Tylko dla mnie to kolejny temat do rozchustywania emocjonalnego opinii publicznej." A to już nie wina mediów, czy ludzi, którzy o tym mówią, tylko tych, co robią takie rzeczy, że jak wychodzi na jaw, to opinia publiczna "się husta". Jesli ryzykuje się skandal, to on może przyjsć. Trudno miec potem pretensję do całego swiata, że smie o tym mówić.

Kolejne wyzwisko. nie jestem żadną "idiotką, debilką" jak mnie katolicy nazywacie. Odnoscie się z szacunkiem do swego bliźniego, a zwłaszcza kobiety, bo inaczej czeka was kara od Boga, zgodnie ze slowami: "Cokolwiek uczyniliscie temu bratu mojemu najmniejszemu (w tym kobiecie, dziecku), mniescie uczynili.".

Kiedys może były krucjaty, palenie czarownic, ale w XXI w. metody siłowe dają odwrotny skutek.

TU NIE CHODZI O KSIĘŻY, KTÓRZY ZAWINILI, ALE O REAKCJĘ KOSCIOŁA. TO DAJE PEŁEN OBRAZ TEJ INSTYTUCJI. MYSLĘ ZE TO JEST WAŻNIEJSZE DLA TWÓRCÓW. Taki rodzaj testu bym powiedziała...

Jesli dramat dzieci, którym zniszczono psychikę, które muszą się leczyć całe życie nie tylko z odebrania im niewinnosci, zgorszenia ich, ale także z wpływu butnego lekceważenia ich przez tzw. chrzescijan, jest dla ciebie głupotą, to nie widzę powodu, by opowiadać film, który z resztą recenzujesz, nie znając go (fenomen krytyki filmowej), bo twój poziom zła w sercu jest zbyt wysoki.

To nie LGBT jest winne temu co tam opisują, bo opisywane są kontakty z dziewczynkami.

To zrobili księża.

Księża.

Tak.

Ja nawet nie idę do wyborów, bo nigdy nie chodzę, więc wasze chowanie się za hasła "kampania wyborcza", "temat zastepczy", wobec powagi przedstawionych tam tragedii, nic nie znaczą.

Zastanawiam się, czy rozumiesz słowo "slogan"?Podejrzewam, że nie, a z języka polskiego oceny miales słabe. Przypomnij mi, gdzie użyłam jakiego hasła?

Jesli nie oglądałes filmu, a bierzesz się za jego recenzję, jak możemy rozmawiać o konkretnych przypadkach tam wymienionych? Mam uczynić jakis cud? A jakiej kategorii wówczas?

Ponieważ film jest o ofiarach. Jeszcze tego nie zrozumiales? Może pomysl jeszcze chwilę albo obejrzyj film, skoro go recenzyjesz,
to może pojmiesz, "co tu robią wstawki o ofiarach"?

I dlaczego są emocjonalne, skoro cała dyskusja taka jest? Ale dla ciebie i ludzi podobnie (nie)myslących, nie musi to być tak oczywiste.

Walka o władzę...

Przecież o info rozmawiamy. Sam wyżej napisałes, że "ksiądz się przyznał, no i co?". Masz amnezję, czy w swoim, przypominającym Lucyfera, zacietrzewieniu już nie wiesz, co masz mówić mówisz cokolwiek?

Przecież prokuratura już się tym zajęła, pisałam o tym. Przecież ksiądz siedział w więzieniu dwa lata, więc chcesz zaginac czasoprzestrzeń? To może jakis tunel czasoprzestrzenny znajdź?

Aby byc konkretnym powinienes obejrzeć film przed recenzowaniem go. Widzę, ze to jak z lekturami szkolnymi: zamiast przeczytać książkę, czyta się bryk z jakimis głupotami i powtarza jego tresć. Zacytuję swój własny mail, na które mi odpowiadałes wyżej, ale jak widać, umknęła twojej uwadze tresć naszej dyskusji: "Britta1 15 maja 2019 o 13:39
@olo555 Przecież kobieta rozmawia z księdzem, który jej to robił, a on w geście przeprosin chce ja pocałowac w rękę. Przecież mają zakaz sądowy dotyczący, któregoś z księży, tak, że prokuratura postanowiła zbadać tę sprawę (z tego co czytałam) ponownie, że złamano zakaz sądowy."

"Reporterzy w filmie mieli przy sobie zakaz sądowy, na podstawie którego oczekiwali wyjaśnień dotyczących jednego z księży.
A co tu dementować, skoro ksiądz sam się przyznaje i chce przepraszać? Albo, gdy łamany jest zakaz sądowy, który dotyczył księdza, który juz siedział?"

Mogę jeszcze raz zacytować swoje posty, może łatwiej ci będzie przyswoic tresć pisaną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 22:05

avatar olo555
-4 / 4

@britta1 A co jest złego w oczekiwaniu wyjasnień? Sprawa dotyczyła zakazu sądowego przecież. To ani reporter, ani sąd nie ma prawa oczekiwać wyjasnień "bo to ksiądz"?
-bo wyjaśnienia to prawo oskarżonego (podejrzanego), nieistotne jest że to ksiądz

"Tylko dla mnie to kolejny temat do rozchustywania emocjonalnego opinii publicznej." A to już nie wina mediów, czy ludzi, którzy o tym mówią, tylko tych, co robią takie rzeczy, że jak wychodzi na jaw, to opinia publiczna "się husta". Jesli ryzykuje się skandal, to on może przyjsć. Trudno miec potem pretensję do całego swiata, że smie o tym mówić.
-po części tak jest. Po drugiej części facet dochodzi do tych księży, którzy byli współpracownikami SB. Innych nie znalazł? przypadke? nie sadze? Podobnie też "faszyści" w krzakach pod wodzislawiem nagrani przez TVN, zostali puszczeni 9 miesięcy po fakcie, akurat gdy była procedowana w Kongresie US ustawa 447 Just. Nic nie dzieje się przypadkiem.

Kolejne wyzwisko. nie jestem żadną "idiotką, debilką" jak mnie katolicy nazywacie. Odnoscie się z szacunkiem do swego bliźniego, a zwłaszcza kobiety, bo inaczej czeka was kara od Boga, zgodnie ze slowami: "Cokolwiek uczyniliscie temu bratu mojemu najmniejszemu (w tym kobiecie, dziecku), mniescie uczynili.".
-"przeciętny wyborca jest idiotą". czytaj ze zrozumieniem, bo to ty sie narazasz na pomówienie =,=

Kiedys może były krucjaty, palenie czarownic, ale w XXI w. metody siłowe dają odwrotny skutek.
-niczego nie nauczyłas się z historii... krucjaty to polityka, bo ludowi trzeba wyjasnic cele polityczne, podboje, a jak? obojetnie
-jakie metody silowe?

TU NIE CHODZI O KSIĘŻY, KTÓRZY ZAWINILI, ALE O REAKCJĘ KOSCIOŁA. TO DAJE PEŁEN OBRAZ TEJ INSTYTUCJI. MYSLĘ ZE TO JEST WAŻNIEJSZE DLA TWÓRCÓW. Taki rodzaj testu bym powiedziała...
-A jaką reakcje bys chciala? Odpowiedz na film? Tak jak Kwasniewski przeprosil za film Jedwabne i Polska teraz płaci 300mld$? Jak można się ustosunkowywać do czyjejś wizji?


"Dziennikarz śledczy rozmawia z dziewięcioma księżmi katolickimi, którzy dopuścili się zbrodni pedofilii i molestowania nieletnich, a także ich ofiarami." Dokumentalny.
Widze (dalej), że rozklejasz treść filmu od celu filmu. Treść filmu to opowieść (realna czy nie) o fragmencie z życia pewnych osób. Są jacyś przestępcy, są ofiary, tym się zajmują w kraju - służby. Tyle. Czy jeżeli na Podlasiu działa nożownik, który gwałci, morduje, itd, albo w jakiejś prokuraturze przez rok jest zwłoka w podjęciu śledztwa bo mamy znajomość z miejscową panią prezes sądu, to obchodzi Cie to? Obchodzi Cie KAZDE PRZESTĘPSTWO NA TERYTORIUM RP? W tym statku powietrznym, lądowym i morskim? Nie sądze. Jeżeli jutro zrobią temat o korupcji wśród parlamentarzystów, będziesz protestować, czy masz to gdzieś? Albo o torturowaniu przez CIA wiezniow na terytorium Polski? Ten temat jest teraz na topie... NIE OBCHODZI CIE tak na prawde ten temat, tylko bijesz piane. Dorośnij.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LaughOutLoud1
-3 / 3

@Britta1 Chodzi o to że nie powinno się stosować odpowiedzialności zbiorowej wobec księży. To jest chore. Był przypadek dyrygenta chóru chłopięcego który wykorzystał kilku chłopców i też dopiero po latach wyszło to na jaw. To znaczy że każdy dyrygent to pedofil?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciocia_Helenka
+2 / 2

@Xmen1 dlatego, biedny idioto, że to nie jest film o "3 pedofilach" , tylko o tym, że panująca w tym kraju organizacja religijna, która twierdzi że obejmuje 99% obywateli systemowo i z uporem ukrywa przestępców. Czyli de facto jest współwinna. Pokrzywdzonych są setki a pewnie i tysiące. Pewnie chciałbyś, żeby w 2 godzinnym filmie pokazać wszystkich ? Udajesz głupiego, czy to autentyczny kretynizm ? Zresztą, wkrótce będziesz mieć okazję zobaczyć kolejne przykłady de facto mafijnego układu w KK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 4:13

B Billy_Shears
+2 / 2

Coś Ci umknęło w tym filmie, a mianowicie końcówka, w której mowa i kilkuset wykrytych przypadków molestowania małoletnich przez księży. I żeby nie było nieporozumień, to te liczby podaje na konferencji prasowej prymas Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@olo555 "Bo wyjaśnienia to prawo oskarżonego (podejrzanego)." czyli klasyczny przypadek?: zatrzymany odmowił składania wyjaśnień?

Ale to ksiądz, a SB już nie istnieje.

"Nic nie dzieje się przypadkiem." To prawda. Panika, która wybucha w Kosciele, gdy tylko porusza się ten temat, też nie jest przypadkowa.

A o papieżu Urbanie II to słyszałeś? To nie był król (polityk), ale przywodca Kościoła Katolickiego. Kolejne przykłady: kardynał Richelieu, rodzina Borgiów itd., to są królowie? Książęta? Politycy, czy przywódcy koscielni?

Zapewne, oprócz kwestii cennika w Kościele, który to papież nazwał per "skandalem", a który to problem, w Polsce raczej nie został rozwiązany, nie zauważyłeś, jak i ci, którzy całą sprawę nazywają "głupotami", że papież Franciszek przeprosił za pedofilię w Kościele.

Papież Franciszek powiedział w tej sprawie: "Sprawcy "zdradzili i spoliczkowali" Boga.".
Więc ja nie wiem o co walczysz ty, o co walczą NIEKTÓRZY biskupi, księża, skoro Kościół Rzymskokatolicki postawił sprawę jasno.
Czy kościół w Polsce jest jakąś osobną instytucją niezależną?

"Widze (dalej), że rozklejasz treść filmu od celu filmu." ZABAWNE JEST TO, ŻE MÓWI MI TO OSOBĄ, KTÓRA NIE RACZYŁA NAWET OWEGO FILMU OBEJRZEĆ.

Widzę, że znowu twój rozum nie przetworzył treści, więc jeszcze raz: TU NIE CHODZI O KSIĘŻY, KTÓRZY ZAWINILI, ALE O REAKCJĘ KOSCIOŁA. TO DAJE PEŁEN OBRAZ TEJ INSTYTUCJI. MYSLĘ ZE TO JEST WAŻNIEJSZE DLA TWÓRCÓW.

Dorośnijcie. To nie średniowiecze, żeby było trzech papieży. A papież nazwał księży, którzy dopuścili się pedofilii: "Narzędziami szatana". Narzędzia szatana niszczą Kościół od środka. A podobno "bramy piekielne go nie przemogą".

Można taką postawę jak wasza, skomentować w taki sposób: "Strzeżcie się fałszywych proroków, którzy przychodzą do was w owczej skórze, a wewnątrz są drapieżnymi wilkami. Poznacie ich po ich owocach. Czy zbiera się winogrona z ciernia, albo z ostu figi? Tak każde dobre drzewo wydaje dobre owoce, a złe drzewo wydaje złe owoce. Nie może dobre drzewo wydać złych owoców ani złe drzewo wydać dobrych owoców."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
-1 / 1

@britta1

@olo555 Ale to ksiądz, a SB już nie istnieje.
-Jak nie istnieje? Służby Bezpieczeństwa (agentura) istnieją w każdym państwie. Co więcej, to agentura i wojsko zapewnia ciągłość państwa, a nie demokracja. CO TY MYŚLISZ? Że ktoś by pozwolił, żeby państwem rządziła ulica? LOL. Agentura po 1989 tylko się przewerbowała - jak kiedyś służyła ZSRR, tak teraz - Rosji, USA / Izraelowi albo Niemcom. To jest nasz problem, że nie służy Polsce. Bo w kraju poważnym - agentura służy własnemu krajowi.

Papież Franciszek powiedział w tej sprawie: "Sprawcy "zdradzili i spoliczkowali" Boga.".
Więc ja nie wiem o co walczysz ty, o co walczą NIEKTÓRZY biskupi, księża, skoro Kościół Rzymskokatolicki postawił sprawę jasno.
Czy kościół w Polsce jest jakąś osobną instytucją niezależną?
-Poniekąd tak. Kościół "krajowy" ma dużą niezależność. Struktura kościelna jest zdecentralizowana, nie tak jak państwa, natomiast istota sprowadza się do religijnego zwierzchnictwa - biskup nad księdzem, (chociaz zdaje się że abp nie ma zwierzchnictwa nad bp). Papież jedynie "powołuje" bp, abp, itd. Natomiast to, co mówi papież - nie wszystko jest "święte", bo gdyby powiedział że "ziemia jest płaska" hm... no zasadniczo "nieomylność" ma ws. wiary, czyli jeżeli Maryja jest dziewicą, to jest. Ze strony "zewnętrznej" oświadczenia wiedzy i woli papieża będą traktowane przez opinie publiczną jako oświadczenia Kościoła, tak jak oświadczenia wiedzy i woli prezydenta RP będą traktowane jak oświadczenia Polaków i Polski, choćby Prezydent RP był podchmielony. To normalne - nikt nie będzie dociekał, czy jest to korzystne dla Polski, czy jest to prawda, jeżeli pewien prezydent jest lekko ... i coś wygaduje, NIKOGO to nie obchodzi. Papieże akurat są bardziej rozsądni niż polscy prezydenci (i ich wyborcy), zamiast przepraszać, jednak powinien coś robić. Bo akurat Benedykt XVI wydał w tej sprawie zarządzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
-1 / 1

@britta1 Ale to ksiądz, a SB już nie istnieje.
-Jak nie istnieje? Służby Bezpieczeństwa (agentura) istnieją w każdym państwie. Co więcej, to agentura i wojsko zapewnia ciągłość państwa, a nie demokracja. CO TY MYŚLISZ? Że ktoś by pozwolił, żeby państwem rządziła ulica? LOL. Agentura po 1989 tylko się przewerbowała - jak kiedyś służyła ZSRR, tak teraz - Rosji, USA / Izraelowi albo Niemcom. To jest nasz problem, że nie służy Polsce. Bo w kraju poważnym - agentura służy własnemu krajowi.

Papież Franciszek powiedział w tej sprawie: "Sprawcy "zdradzili i spoliczkowali" Boga.". Więc ja nie wiem o co walczysz ty, o co walczą NIEKTÓRZY biskupi, księża, skoro Kościół Rzymskokatolicki postawił sprawę jasno. Czy kościół w Polsce jest jakąś osobną instytucją niezależną?
-Poniekąd tak. Kościół "krajowy" ma dużą niezależność. Struktura kościelna jest zdecentralizowana, nie tak jak państwa, natomiast istota sprowadza się do religijnego zwierzchnictwa - biskup nad księdzem, (chociaz zdaje się że abp nie ma zwierzchnictwa nad bp). Papież jedynie "powołuje" bp, abp, itd. Natomiast to, co mówi papież - nie wszystko jest "święte", bo gdyby powiedział że "ziemia jest płaska" hm... no zasadniczo "nieomylność" ma ws. wiary, czyli jeżeli Maryja jest dziewicą, to jest. Ze strony "zewnętrznej" oświadczenia wiedzy i woli papieża będą traktowane przez opinie publiczną jako oświadczenia Kościoła, tak jak oświadczenia wiedzy i woli prezydenta RP będą traktowane jak oświadczenia Polaków i Polski, choćby Prezydent RP był podchmielony. To normalne - nikt nie będzie dociekał, czy jest to korzystne dla Polski, czy jest to prawda, jeżeli pewien prezydent jest lekko ... i coś wygaduje, NIKOGO to nie obchodzi. Papieże akurat są bardziej rozsądni niż polscy prezydenci (i ich wyborcy), zamiast przepraszać, jednak powinien coś robić. Bo akurat Benedykt XVI wydał w tej sprawie zarządzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 10:18

E edzsledz
0 / 2

@dncx, niezależny od kogo? Jakoś tak ostatnio się złożyło że kilka tygodni temu POKO zaczęła narrację "kościół i pis to jedno i to samo", potem stopniowo zaczęło się walczyć z pedofilami w kościele aż w końcu 2 tygodnie przed wyborami pojawia się Sekielski ze swoim filmem w którym przemilcza że trójka księży to ma papiery w SB i są TW. Nikt mi też nie wciśnie kitu ze Sekielski zrobił to za friko i nikt mu za to nic nie dał. Nie w tych czasach, nie na tym świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+1 / 1

@olo555 Znalazłam twoje odpowiedzi w komentarzach, ale widze żę piszesz takie pozbawione związku ze sprawą rzeczy, że w zasadzie nie ma na co odpowiadać.
W sensie co? Ci księża byli współpracownikami agencji bezpieczeństwa państwowego? Jesteś niewyspany, piłeś coś czy piszesz przez sen?

"Kościół "krajowy"" jest taki. W CHINACH! Nawet nazywa się "patriotyczny", ale ja nie chcę takiego w Polsce. Kościół jest "zbudowany na" pierwszym biskupie RZYMU. A nie jakimś lokalnym.

"Papież jedynie "powołuje"". A co? Dogmat o nieomylności papieża, zwierzchność Stolicy Apostolskiej, Tronu Piotrowego już nie pasuje?

"Natomiast to, co mówi papież - nie wszystko jest "święte"" zwłaszcza jeśli jest wam nie na rękę?
Sekciarstwem mi to pachnie co mówisz. Wiesz?

W sumie dobrze, że moderatorzy nie wyświetlają twoich odpowiedzi do mnie, bo i tak nie ma o czym rozmawiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
-2 / 2

@britta1

W sensie co? Ci księża byli współpracownikami agencji bezpieczeństwa państwowego? Jesteś niewyspany, piłeś coś czy piszesz przez sen?
-Widze, że rozmowa schodzi na ad personam.

"Kościół "krajowy"" jest taki. W CHINACH! Nawet nazywa się "patriotyczny", ale ja nie chcę takiego w Polsce. Kościół jest "zbudowany na" pierwszym biskupie RZYMU. A nie jakimś lokalnym.
-no akurat te pierwsze skupiska kościelne też miały autonomie, stąd listy św. Pawła "do chrześcijan w...."

"Papież jedynie "powołuje"". A co? Dogmat o nieomylności papieża, zwierzchność Stolicy Apostolskiej, Tronu Piotrowego już nie pasuje?
"Natomiast to, co mówi papież - nie wszystko jest "święte"" zwłaszcza jeśli jest wam nie na rękę?
Sekciarstwem mi to pachnie co mówisz. Wiesz?
-To TY się powołujesz na nieomylność papieża wtedy kiedy TOBIE to wygodnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@olo555 A jednoczesnie chcecie sié nazywac Koscioøem Rzymskokatolickim, nie należąc do niego? Bo jesli znmieniacie się w Grekokatolików, to raz, że tam nie obowiązuje celibat, a żony się wkurzą, jesli dojdzie do pedofilii, a dwa, że oni tez mają zwierzchnika, który będzie chciał kontrolować. Chyba, że planujecie utworzenie kolejnej instytucji, która się nazwie "kosciołem", takich jest pełno. Tylko tym bardziej pachnie to sektą. I orły w symbolice nie pomogą. Ja też mam orła w awatarze, ale pewnie nawet go nie rozpoznałes, a jestem "po przeciwnej stronie barykady", więc nie możecie się nazwać "polskim kosciołem" wtedy, bo Polacy uznają go za obcy twór.

Ja nie muszę uznawać nieomylnosci papieża, bo przecież "atakuję Kosciół", a mimo to zgadzam się z waszym przywódcą, któremu jak widać po twoich tekstach, wypowiadacie posłuszeństwo, a nie wiem czy wiesz, to slub posłuszeństwa jest warunkiem bycia kapłanem. Nawet biskupem, czy arcybiskupem. Więc technicznie rzecz ujmując, jesli jakis biskup, czy arcybiskup wypowiedziałby posłuszeństwo papieżowi (np. tworząc, jak to mówisz Kosciół Lokalny), to automatycznie przestałby być biskupem czy nawet kardynałem, bo jego władza płynie od papieża. tak, więc sam widzisz, że twoje pomysły oddzielenie polskiego Koscioła od Rzymskiego są sprzeczne same w sobie, a wiec nie mogą pochodzić od Boga. Tylko od tego drugiego ("alterboga" jakby się nazwał). :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 18:21

K koszmarek66
0 / 0

@Xmen1 Film, który na YT na prawie 18 mln odtworzeń telewizja zwana publiczną powinna odtworzyć, aby mogły go oglądnąć również te osoby, które nie mają komputera. Ja od 30 lat płacę regularnie abonament i też nalegam, aby TVP to wyemitowało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
+3 / 31

@mafouta Zapomniałes zaproponować żeby powstał film o pedofilii wśród LGBT ? Jeśli taki powstanie, to będę uważał tego pana za niezależnego twórcę. A póki co, ci panowie robią prostackie zamieszanie propagując ten filmik - że co ? odkryli Amerykę że w KK zdarzają się tacy księża - o tym wszyscy wiedzą, czy autorzy mają do powiedzenia coś więcej ? nie, a czy złożyliście już na nich doniesienia do prokuratury ? Generalnie mnie ten filmik nie rusza, nie wnosi nic nowego do dyskusji i nie zamierzam byle czego oglądać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 maja 2019 o 13:28

M mafouta
-1 / 15

@Oraks wydało mi się oczywiste, że zboczenie sprzyja zboczeniom. Tego w szkole nawet uczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trusty
-1 / 15

@mafouta @Oraks - być może obejrzeliście ten film. Jeśli tak, to albo jesteście zbyt tępi, albo zbyt zaślepieni. W tym filmie nie chodzi jedynie o pedofilię wśród księży. Chodzi również o to, że kościół zamiast ich piętnować, usuwać z własnych szeregów, chroni ich, przenosząc na inne parafie itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
+4 / 10

@trusty tak, to prawda. I cholera mnie bierze, że nie ponieśli kary w odpowiednim momencie. Pedofilom, którym bez wątpienia udowodniono czyn mógłbym bez problemu okroić to czy owo. Na pewno powinni być bezwzględnie izolowani od społeczeństwa. Tylko nie mam złudzeń, że spiritus movens tego filmu i tego halo wokół niego wcale nie jest troska o krzywdzone dzieci. Myślę, że ulegając bez rozwagi jego oddziaływaniu wylejemy dziecko z kąpielą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+1 / 7

@mafouta Jak możesz ocenić czyjeś dzieło artystyczne nie widząc go nawet? Książkę oceniasz po okładce, obraz po papierze, w który jest zawinięty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
-2 / 8

@trusty "Chodzi również o to, że kościół zamiast ich piętnować, usuwać z własnych szeregów, chroni ich, przenosząc na inne parafie itp."
To też jest wiadome od lat, ale nikt nic z tym nie zrobił, łącznie z prokuraturą i sędziami. Gdzie są zgłoszenia i procesy tych ludzi ? Moim zdaniem cały system zawiódł, łącznie ze społeczeństwem.
Moja znajoma oglądała i mówiła że są tam jakieś ukryte kamery, wpadanie na plebanię z fleszami, a także stary, chory człowiek, który przez pół życia żałował swoich czynów.
Generalnie film nie wnosi nic nowego do dyskusji, a bardzo celnie wpisuje się na obecną nagonkę na Kościół Katolicki, a to dla mnie zupełnie dyskredytuje ten filmik jako obiektywny i stworzony po to aby bronić interesu ofiar.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
+1 / 9

@mafouta czyli twoim zdaniem najlepiej milczeć o pedofilii w kościele... tak jak to było przez dziesiątki lat... typowe :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+2 / 4

@pandoro Dziesiątki? Poczytaj o rodzinie Borgiów, co oni robili. Choć czy tam akurat pedofilia była to nie wiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+3 / 5

@Oraks Ciekawe skąd wyciągnąłeś wniosek, że "pół życia żałuje"? Na podstawie tego zdania: "Czasem wziąłem za kolano i czy pocałowałem? Coś takiego?", a może: "Może ja bym to pani wynagrodził jakoś, na miarę moich możliwości?"

Ciekawe podejście do tematyki skruchy u tych ludzi wierzących...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 15:42

M mafouta
-3 / 7

@Britta1 a skąd takie założenie, że nie widziałem? Widziałem i żałuję zmarnowanego czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
-1 / 3

@trusty a słyszałeś może kiedyś o przypadkach tuszowania pedofilii w społeczności żydowskiej? Nie? A wiesz co to jest Mesira? Członkowie społeczności żydowskiej boją się z problemem molestowania wychodzić do władz bo mogą za to zostać zlinczowani. A winni? Cóż. Jeśli władze nie zajmą się tym to nie ma problemu :)

Tak przy okazji. Jeśli ktoś kto ma korzenie żydowskie i zostanie przyłapany na pedofilii może uratować się polityką powrotów.

Czy takie sytuacje są piętnowane? A jak myślisz. Przecież to antysemityzm ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
-1 / 1

@mafouta Rozumiem. Wiedza o cierpieniu bliźniego, to dla ciebie "marnowanie czasu". Gratuluję szacunku do człowieka, rodaka i bliźniego. Autorytety XXI w.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
0 / 0

@Britta1 cóż za wrażliwość! Niech zgadnę - opiekujesz się niepełnosprawnymi dziećmi, albo starszymi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@mafouta Wrażliwosc to dobra rzecz w spoøeczeñstwie. Nie sądzisz? A co, zamierzasz mi wręczyć nagrodę? Dobrze by było, bo od ludzi wierzących nie mogłam się doprosić nawet modlitwy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
+1 / 19

A z żalem trzeba powiedzieć, że Jurek za chwilę dołączy do tego samego "panteonu" w którym wierzga Wałęsa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszkwilant
0 / 10

Myślę że nie ma już po co. Trzy dni po premierze film ma na YT ponad 12 milionów wyświetleń. Kto chce, zobaczył albo jeszcze zobaczy. Kto nie chce, ten i TVP1 przełączy na dwójkę. W telewizji to powinna być premiera, a nie wymuszony pokaz pod naciskiem opinii publicznej. Mieli okazję się wykazać, teraz to już po ptakach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tuminure
+1 / 1

@Paszkwilant Na jakiej podstawie twierdzisz, że mieli okazję się wykazać? Proponował im ktoś puszczenie tego filmu u siebie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+8 / 20

Lepiej nie. Ujmę to tak.

Chcesz obniżyć wiarygodność jakiegoś materiału? Wyemituj go w TVP.

Film jest łatwo osiągalny, TVP go bojkotuje, więc wszyscy myślący wiedzą, że może być coś wart.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Darozaba
+3 / 15

Jerzy.. zajmij Ty sie chlopie wycinaniem serduszek i pomaganiu innym bo to Ci wychodzi a nie wpierd...j sie do polityki i kosciola!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciocia_Helenka
-1 / 1

@Darozaba doradź też księżom, żeby się zajęli śpiewaniem piosenek w kościele a nie wpierd...li do polityki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lowipe
+8 / 22

Nie wolno stawiac w negatywnym świetle donosicieli SB o których film nakręcił Seklielski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greggor
-1 / 15

Mhm, i jeszcze powinny lotne patrole po mieszkaniach biegać i pilnować, czy nikt oczu nie zamyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawcio68
+5 / 19

Ja bym tam wolał żeby w telewizji opowiedzieli o ustawie 477 i o tym dlaczego żołnierze izraelscy z bronią pojawili się ostatnio w warszawie :) czyżby film o księżach był tematem zastępczym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
-2 / 12

@pawcio68 tak, odkryłeś ten spisek, pedofile od lat gwałcą dzieci aby zataić wizytę izraelskich żołnierzy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
-1 / 13

@pawcio68 @pandoro

Gwalca nie gwalca, film akurat w kampanii wyborczej, akurat w momencie realizacji ustawy 447, bo narod i tak bedzie bił piane zamiast piwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
-1 / 7

A to ci gwałciciele startują w wyborach? :D Zawsze znajdzie się jakieś ale... i pretekst na zły czas, a to imigranci, a to afera, a to strajki, a to święta... tacy są już łowcy teorii spiskowych i pisowskie lemingi... A pokrzywdzone dzieci są nieważne, zamieść temat pod dywan i tylko nikomu nie mówić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+4 / 8

@pandoro Na tym "dywanie" to już niezła górka się zebrała. Sądzę, że więcej się już "pod tym dywanem" nie zmieści. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 15:22

avatar olo555
-3 / 9

@pandoro

jakich teorii spiskowych?

Została ujawniona notatka MSZ (Chodorowicz - Yazdgerdi), z której wynika jasno, że PiS negocjuje wykonanie tej ustawy i wydanie majątku (bo forsy nie ma) żydom wartego 300 mld,
... "zdaje sobie sprawę, iż sprawa restytucji musi być rozpatrywana w horyzoncie czasowym 2019 r. jako roku wyborczego w Polsce z podstawowym terminem w postaci wyborów do parlamentu na jesieni 2019 r."
... "podkreślił, że strona amerykańska jest zainteresowana, aby w okresie do wyborów parlamentarnych w Polsce, a jednocześnie do momentu przekazania do Kongresu raportu w ramach ustawy JUST, strona polska w konkretny sposób posunęła kwestię restytucji do przodu;"
..."postęp w kwestii restytucji zdefiniował jako przystąpienie przez stronę polską do procesu prowadzącego do definitywnego rozwiązania kwestii restytucji, który to proces z kolei rozumiał, jako podjęcie rozmów z przedstawicielami społeczności żydowskich, przede wszystkim negocjacji o charakterze finansowym majacych na celu ustalenie konkretnych kwot mozliwych rekompensat, które, jego zdaniem, mogą mieć częściowy charakter;"
...."podkreslił, że strona amerykańska nie oczekuje i nie spodziewa się działań legislacyjnych w określonym wyżej horyzoncie czasowym, natomiast uważa za możliwe konkretne rozmowy i działania nie majace wymiaru publicznego i formalnego;"

Z notatki wynika także, że rozmowa, jaka odbyła się 25 października ub. roku nie była bynajmniej pierwszym takim spotkaniem.

2. Polski ambasador zaatakowany za bycie Polakiem, Izba Gmin mówi o tym, że Polacy pasożytują na mieniu żydów.
3. Cenzura w TVP, TVN, a nawet na Youtube (cenzurowane były protesty Polonii). Co jest (...) że YT zaczyna cenzurować protesty na żywo w NY, LA, Chicago itd. ? Bo rozumiem, że w telewizji nigdy nic sensownego nie ma (widać to idealnie w piątek wieczorem).
4. Cenzura jest już nawet w Sejmie - Marszałek dziś zdjął projekt ustawy Kukiz15 z obrad Sejmu, nie dopuszczając nawet do wniosków formalnych.


Pokrzywdzone dzieci są ważne, ale my - zwykli obywatele - mamy społeczny obowiązek zgłaszać tych suk... na Policje, zamiast więc bić pianę lepiej coś robić bo jak mawiał Ferdek "gadać każdy chce, robić nie ma komu". Natomiast, teraz waży się dalsze istnienie KRAJU i NARODU. Partia rządowa negocjuje sprzedanie nas w niewolę żydom, i nic. Spox, czy nie wiem jesteście jakimiś moherami, zagorzałymi zwolennikami naczelnika że Wam to wisi? @britta1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@olo555 Nie wiem co mają Żydzi do afery pedofilskiej w polskim Kosciele?
Nie widzę przeszkód, by dziennikarze mieli prawo robić filmy dokumentalne, niezależnie od wyroków sądowych. Tym bardziej, że jedna ze spraw była zgłoszona i ksiądz był po wyroku. I tym bardziej, że pedofilia jest ścigana z urzędu, a nie na wniosek i filmy dokumentalne mogą pomóc w jej rozpoznaniu.

Nie widzę twoich postów z dziś. Nie wiem, czy to nie jakiś algorytm ograniczający spam. Jak je zobaczę to ustosunkuje się do nich.

Powiem jeszcze, że papież wysłał do Polski arcybiskupa Charlesa Scicluna celem zbadania sprawy pedofilii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 10:24

A Ashardon
+1 / 21

O przekrętach Jurka też wypadałoby zrobić reportaż.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ksiadz_teofil
+1 / 13

@Ashardon na co jeszcze czekasz ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+1 / 1

@ksiadz_teofil Na tenże reportaż. Chcesz pełnić dumną rolę producenta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciocia_Helenka
+2 / 2

@Ashardon no leć zrób zbiórkę jak Sekielski. Zobaczymy, ilu Polaków poprze twoją paranoję. Jak zbierzesz miliony - to zrób ten film. A jak się okaże, że nie - to znaczy, że jesteś idiotą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krickin
+4 / 12

Jest dostępny swobodnie na internecie, każdy kto chce go obejrzeć może to zrobić bez problemu. Po co mieszać w to telewizję publiczną?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
-1 / 15

Po to żeby stare pierdziele, fanatycy stonki i karła drabinkowego też widziały. Właśnie dlatego tvpis nigdu nie wyemituje tego dokumentu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
-1 / 7

Np. po Dzienniku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartekss1
-4 / 10

Nigdy tego nie zrobią bo nie mają jaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-1 / 19

Znów Owsik...nie popieram!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
-2 / 12

Kto jest za tym żeby takie perełki puszczać po wyborach ?
Dlaczego film wyszedł teraz ? był gotowy już 3 miesiace temu. dlaczego nie póscili go za miesiąc albo od razu ja był gotowy ?
Nie to żebym był przeciwko temu filmowi, bardzo dobrze że powstał i się pojawił. Ksiądz, Polityk, ludzie tzw Elity, celebrytów powinni być rozliczani za swe czyny tak samo jak zwykły "Kowalski"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oiaimilawonabz
+2 / 12

Film obejrzało już pół Polski czyli każdy kto chciał. Sprawia wam to przyjemność oglądajcie po 5 razy a innych nie zmuszajcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
-3 / 9

Żadne zmuszanie, Ci co wierzą w księdza i tak nie obejrzą. Lecz są jeszcze tacy co na internetach się nie znają, a do ich Rubinów dociera jedynie 1 i 2 +regionalna, ale mimo to chcieli by obejrzeć ten dokument. To mógłby być następny strzał w kolano dla ubranych w sukienki beneficjentów pana posła szeregowego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
+1 / 1

@oiaimilawonabz A jak ci lecą reklamy, to ktos cię zmusza do oglądania? Nie chcesz to przełączasz. Tu zas wygląda jakby tego filmu niektórzy się bali. Pytanie czemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 23:41

O oiaimilawonabz
-1 / 3

@Britta1 Nie chodzę do kościoła. Nikt mnie nie zmusza. Nie chcesz nie chodzisz. Nic mnie tam złego nie spotkało. Mimo to pan Sekielski nie będzie mi wyrabiał opinii o kościele. Masa ludzi daje się lepić przez byle filmiki z podkładem z taniego horroru. Przeraża mnie ten świat. Można bezcześcić wizerunek matki boskiej a kukły żyda nie. Musowo lubić homoseksualistów bo jak nie to jesteś homofobem zaściankowym z którego śmieje się cała Europa. Taki przekaz tylko z zachodnich liberalnych mediów. Nie podoba mi się ten świat. Gebelsy w mediach nie będą mi kształtować myślenia. Dziękuję.
https://www.youtube.com/watch?v=8nW-IPrzM1g

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
-1 / 1

@oiaimilawonabz Ciebie akurat nie spotkało. Ja widziałam w dzieciństwie zakonnicę, która uderzyła dziecko po twarzy tak, że spływała mu krew. Nie mówiłam nikomu, bo dzieci są na tyle głupimi jeszcze istotami, że myślą, że "tak musi być", że "BUKTAKCHCE!".

Dla was historia martyrologii pewnej grupy ludzi, jest może "głupotą", ale nie dla papieża, dla tych ludzi, którym w ten sposób zachwiano wiarą w Boga i utrudniono zycie osobiste, dla mnie, to nie sa głupoty.

Mnie przeraża, że były krucjaty, palenie "czarownic" (czy ktoś do tej pory udowodnił istnienie czarów?), upokarzanie kobiet, inkwizycja i grupy "nietykalnych" (obojętne jakiej instytucji, czy grupy społecznej) w społeczeństwie ludzkim, które ze względu na swoją liczebność jest na siebie skazana. Ale dławie to w sobie.

Nazywasz Sekielskiego Gebelsem, bo opisał cierpienie dzieci?

Przeproś.

Mówicie, że chronicie Polskę przed inną religią, a czym wasza postawa różni się od niej? Teraz i w przeszłości?
"Strzeżcie się fałszywych proroków, którzy przychodzą do was w owczej skórze, a wewnątrz są drapieżnymi wilkami. Poznacie ich po ich owocach. Czy zbiera się winogrona z ciernia, albo z ostu figi? Tak każde dobre drzewo wydaje dobre owoce, a złe drzewo wydaje złe owoce. Nie może dobre drzewo wydać złych owoców ani złe drzewo wydać dobrych owoców."
W sumie dzięki, dzięki wam właśnie zapoznaję się z Biblią. Niestety pod nie tym kątem co sobie wyobrażałam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 9:04

O oiaimilawonabz
0 / 0

@Britta1 Nie nazwałem tego pana którym gardzę mocno Gebelsem. Czytaj zdanie ze zrozumieniem. Można wywnioskować że go za takiego mam. Nie zamierzam przepraszać. Z naszym narodem robią co chcą i też strasznie mnie oburza co wypisują onety i inne tvn-y. Dwie strony tu się nie zrozumieją. Mało wiesz o świecie a tu dużo by tłumaczyć. Tak głupota ludzi byłą większa w średniowieczu. Łatwo jest manipulować masami. Dzisiaj robi to ktoś inny. A myślisz że teraz nie ma grup nietykalnych? Buhehehe. Za dużo by tłumaczyć. Szkoda czasu. A Sekielskim gardzę. To nie jest pierwsze jego dzieło o księdzu pedofilu. Tylko dlaczego on podkładał pod te dokumenty soundtrack z psychozy jakiejś. Na świecie dzieje się wiele zła. Obejrzyj proszę ten teledysk. https://www.youtube.com/watch?v=8nW-IPrzM1g

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@oiaimilawonabz Mnie przeraż, co robią z naszym narodem dziwne rozgłosnie, obecnie TVP, itd. Jak się mogą rozumieć dwie strony skoro jedna z nich chce ujawnienia prawdy (w tym sam papież), a druga samo wspomnienie o temacie nazywa "atakiem"? Jesli faktycznie "pedofilia jest w rożnych srodowiskach", to czemu pewna grupa społeczna tak się panicznie boi dyskusji na ten temat? Aż tak wielka jest skala zjawiska?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 18:36

O oiaimilawonabz
0 / 0

@Britta1 Odpowiem Ci na to pytanie.
Ta grupa społeczna jest szczególnie piętnowana o innych się nie mówi. Są środowiska które nienawidzą tej grupy. Pedofile to głównie tatuś, wujek, dziadek, mamusia. Jak Obca osoba robi coś dziecku to dziecko się poskarży i delikwent jest namierzany. Jeśli krzywdzi rodzic lub przyjaciel rodziny to dziecko ma gorzej. Poskarżysz się to pójdziesz do domu dziecka. Źli ludzie znajdą się w każdej grupie. Kościół jest pod obstrzałem. Mało we mnie wiary ale instynktownie wybieram stronę słabszych a kościół w mojej ocenie jest paradoksalnie słabszych od środowisk niechętnych jemu. Tak wiem nie pojmujesz. Powołujesz się na papieża. Papież to też człowiek. Podczas 2 wojny światowej papież śpiewał kolędy po niemiecku i wysyłał pocztówki Hitlerowi. Wtedy Polacy stali po stronie słabszej, żydowskiej. Dziś za to na nas plują bo obecne pokolenie czerpie wiedzę od medialnych Gebelsów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@oiaimilawonabz A to "piętnowanie" ktos stwierdził, czy tylko "ta grupa" to zauważyła?
Obecne prawo karze (z tego, co wiem) nawet np. kobiety, które mogły wiedzieć o przemocy wobec dziecka, ale nie powiadomiły organów scigania, więc to co mówisz brzmi mało wiarygodnie. Poza tym tatus ma, w przeciwieństwie do księdza żonę, większosć tatusiów woli jednak mamusie, a osoba żyjąca w celibacie ma kolejny czynnik ryzyka: zastąpienie kobiety osobą, wobec której podejrzenia będą najmniejsze. Pada na ministrantów.
Kosciół nie jest pod żadnym "obstrzałem". Po prostu jego częsć (bo chierarchowie przeprosili) panicznie reaguje na poruszenie tej tematyki.
Jak można nazwać obstrzałem film dokumentalny?
To nie jest nawet fabularny "Kler", gdzie fabuła to scenariusz. Tu scenariusz napisało życie. jesli jakąs instytucję "ranią" fakty, to problem tej instytucji, a nie faktów
"Stronę słabszych"? Mówisz o instytucji, wobec której królowie zasuwali w worku pokutnym do Canossy, która jednym przemówieniem spowodowała krucjaty, która ma majątek chyba jak 1/4 tego co ma Gates, która przeprowadziła inkwizycję? A "silna strona" to dzieci ofiary pedofilii?
Jakas dziwna, pokrętna na moje oko, logika.

Porównujesz chęć walki papieża z pedofilią do wysyłania pocztówek antychrystowi? Hitlerowi?
Kurde, co zdanie, to wprawiacie mnie w szok... Przechodzicie już samych siebie.

Rozumiem, że według was "Polacy" powinni stanąć przeciwko bezbronnym dzieciom, własnym dzieciom, w obronie członka chyba najpotężniejszej instytucji na swiecie, aby nikt nie rozmawiał na temat krzywdy tych dzieci? By utrzymac tabu, "bo tak"?
Co zdanie jestem w nowym szoku. Jezu, w jakim narodzie ja żyję... (to nie jest na daremno, serio jestem przerażona).
Jestem przerażona waszą podwójną moralnoscią, brakiem skruchy, brakiem szacunku, brakiem miłosci bliźniego, zamiłowaniem do własnej osoby, lekceważeniem przykazań bozych i ogólnie Boga, w którego sama wierzę. Z jednej strony domagacie się zakazu ratowania poprzez aborcję życia matce, jesli ciąża zagrażałaby życiu płodu "bo to człowiek", ale dziecko gwałcone i gorszone to już "inna sprawa".
Ludzie będą masowo opuszczać Kosciół, zostanie tylko grupa dziwaków i nie będzie komu Koscioła utrzymywać. Pieniedzy z budżetu w końcu zabraknie, bo jakas partia w końcu je odetnie, bo tak zawsze jest i co wtedy? Choć to nie mój problem, bo jestem agnostyczką, a zwłaszcza nie identyfikuję się z żadnym, konkretnym wyznaniem. Choć najbliżej mi chyba do kalwinizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 20:10

O oiaimilawonabz
0 / 0

Widzisz co się dzieje we wszystkich mediach i całym internecie i nie widzisz że to właśnie jest piętnowanie? W każdej grupie w każdym społeczeństwie znajdą się kanalie. Można przedstawiać grupę mierząc całość a można tylko te najgorsze szczegóły. Jest ktoś bez grzechu? To po co jest spowiedź? Nie ma 100% dobra i 100% zła. Jest 256 odcieni szarości. Taki Jackson molestował chłopców a jego piękna muzyka zarabia teraz 100 000 000 dolarów na rok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@oiaimilawonabz Tylko, że w każdym srodowisku, społeczeństwie można o tym mówić, a tylko tutaj każde wspomnienie o tej sprawie wywołuje niemal wojnę. i to jest własnie ten problem. Chcecie zakneblować ludziom usta?

Problem jest, tylko nie mów o tym nikomu, bo to "atak na Kosciół"? ;)

Spowiedź jest ważna tylko wtedy, gdy jest żal za grzechy i mocne postanowienie poprawy. Tu jest krzyk, buta i udawanie, że grzech popełniła ta druga strona. Tu nie ma rachunku sumienia! O jakiej więc "spowiedzi" mówisz?

Chcesz uzasadniać słusznosć molestowania dzieci, bo "nie ma sto procent zła"? Owszem jest: bądźcie "tak, tak, nie, nie, a co nad to jest, od złego pochodzi". Więc jest w Biblii i w kodeksie karnym.

To, że Jackoson (być może) molestował dzieci, nie oznacza, że mogą to teraz robisz wszyscy, a zwłaszcza członkowie instytucji, która istnieje podobno by bronić moralnosci. Która mieni się "pasterzami".
Wątpisz w to?
Czuję sie jakbym nie z członkiem Koscioła Katolickiego, ale Krzyżakiem gadała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 20:27

O oiaimilawonabz
0 / 0

Jak możesz mówić że jest milczenie skoro ten cudny film obejrzało już z 15 000 000 polaków. jest to temat numer 1 w internecie i zakładach pracy. Pasterzami no to już po takich akcjach przedstawiania marginesu już nie będą pasterzami. panowie o gęstych brewkach będą pasterzami społeczeństwa. Daj mi już spokój głowa mnie boli po pracy. Nie chcesz kościoła nie chudź. Nie posyłaj dzieci. Daj się lepić przez filmy z żydowood z których każdy jest propagandowy że religia to źródło zła. Kiedyś po prostu religia kształtowała prawo. Teraz prawo kształtują inni. Basta/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@oiaimilawonabz "Abp Wojciech Polak: to nie jest atak na Kościół.". Zdanie Prymasa Polski też was nie interesuje? Wiecie lepiej? Mam wrażenie, że wy walczycie o władzę z samym Kosciołem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TrinityKiller
+1 / 9

A dlaczego TVN tego nie puści ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tk1010
+2 / 6

i nie o 23:55

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafiv3
-2 / 10

Oglądane jak owsik pokaże faktury które ukrywa mimo wyroku sądu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szangti
-1 / 7

To jest jakis przymus co mam albo czego nie mam oglądać? bo tak owsiak powiedzial???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciocia_Helenka
0 / 0

@Szangti a jest przymus płacenia abonamentu czy go nie ma ? Zdaje się, że TVP ma zajmować się "misją" czyli najważniejszymi sprawami w Polsce. Popatrz na nagłówki gazet i powiedz, że "nie ma tematu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanTalonik2
+1 / 11

Juras to chciałby się wylansowac na wszystkim:
i na zabójstwie Adamowicza, i na pedofilach,
żadnych barier, zero przyzwoitości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
0 / 6

No kur... trudno aby się nie wypowiadał o zabójstwie na swojej imprezie... ja pierd... skąd wy się bierzecie? Byle dowalić, ale rozumu brak...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rybery
-3 / 7

Zrobic porzadek z pedofilami to obowiazek, ale blagam robta co chceta nie wypowiadaj sie bo robi sie niedobrze. Zajmij jeszcze glos w sprawie kursu zlota i koloru wlosow Putina. Zarobiles na WOSP mnóstwo kasy wiec wydawaj z rodzinka i milcz w waznych sprawach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciocia_Helenka
-1 / 1

@rybery a teraz przedstaw te dowody na to, jakie to miliony Owsiak zarobił. No , chyba, że to są twoje paranoidalne oszczerstwa wyssane z TVPis i nie masz takich dowodów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciorek17
0 / 6

A czy powiesz to samo drogi Jurku o marszu przeciw UStawie 447 ? Też może powinni to pokazać w TVP .....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HieronimaLucinda
+2 / 4

Ej, nie jest tak zle z ksiezmi. W mojej parafii na przestrzeni 30 lat byl tylko jeden pedofil, stracil przez wyrok stanowisko. Lubilam go najbardziej. Reszta to glownie alkoholicy, dwoch z żonami i dziecmi i dwóch ambitnych chorych na władzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MisFaza
+1 / 3

powinni puscic. prawdziwa cnota krytyk sie nie boi:) Sekielski NIGDY by nice opublikowal czegos co nice jest 1000 razy sprawdzone. nie jest samobojca zatem o co chodzi? jakos nie zauwazylem lawiny pozwow po premierze. kosciol jest winien. WSZYSCY o tym wiemy. wladze TVP takze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fahrmass
0 / 2

Usunęli film z YouTube'a, czy co się stało, że nie można go obejrzeć i trzeba go nadawać w TVP?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciorek17
+1 / 3

niech przy okazji nie zapomną puścić filmu Sylwestra Latkowskiego "Pedofile" - tak, taki film powstał w 2005 roku i nigdy go TVP nie upubliczniła - dlaczego ?....
ano poczytajcie i poszukajcie....
https://tysol.pl/a32419-S-Latkowski-apeluje-do-J-Kurskiego-o-emisje-w-TVP-filmu-Pedofile-ktory-nie-ujrzal-swiatla-dziennego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciocia_Helenka
+2 / 4

Jakim trzeba być tumanem, żeby pokrzykiwać żenujące teksty w rodzaju "kiedy film o pedofilii wśród murarzy ??" - odpowiem wam kiedy. Otóż wtedy, kiedy związki zawodowe murarzy, albo dowolna inna organizacja pracownicza zacznie robić to co KK - tuszować przestępstwa, chronić zboczeńców i ukrywać ich. Jak na razie poza Kościołem Katolickim żadna (no może jeszcze Jehowi) organizacja tak nie postępuje. Wszyscy pedofile z każdego innego środowiska są zamykani w pierdlu. Dlatego Siekielski NIE BĘDZIE robić o tym filmu. Bo nie ma o czym. Dotarło ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nettou
-2 / 4

a ja sobie nie życzę, dosyć jest chłamu w tej tv żeby jeszcze tego gniota dodawać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
-1 / 1

@nettou To nie gniot, tylko opowieść o krzyżu pewnej grupy społecznej (dzieci). Choć w sumie nie wiadomo czy krzyż jest dla was ważny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
0 / 0

@britta1 @nettou

jaki krzyż?

to opowieść i kilku agentach SB, którzy wyznają swoje przygody z życia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@olo555 Agenci dawnej SB nie odprawiali mszy w kosciołach, bo nie mieli takich uprawnień. Ani rekolekcji, ani nie udzielali sakramentów itp. nie mieszkali na plebanii i nie mają ministrantów, bo struktura organizacyjna SB nie przewidywała takiego stanowiska. Zresztą SB już nie ma, a osoby tam pokazane księżmi są współczesnie i byli nimi za PRL. Przynajmniej niektórzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 18:41

avatar olo555
-1 / 1

@britta1

" Agenci dawnej SB nie odprawiali mszy w kosciołach, bo nie mieli takich uprawnień. Ani rekolekcji, ani nie udzielali sakramentów itp. nie mieszkali na plebanii i nie mają ministrantów, bo struktura organizacyjna SB nie przewidywała takiego stanowiska.."
-od kiedy zachodzi związek wykluczania uprawnien władzy świeckiej i kościelnej?



"Zresztą SB już nie ma, a osoby tam pokazane księżmi są współczesnie i byli nimi za PRL. Przynajmniej niektórzy."
-to są czy są niektórzy?
-agentura jest, tylko teraz służy komu innemu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@olo555 Ci ludzie są księżmi. masz wątpliwosci? Znowu nie widzę postów. Moderatorzy mają dosyć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
0 / 0

@britta1

ci ludzie są agentami =)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jimy123
-2 / 4

Owsik sp***j

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Britta1
0 / 0

@olo555 Ja już nie widze twoich odpowiedzi nawet w komentarzach. Sorry, ale to koniec rozmowy. Tak zadecydowali moderatorzy i dobrze, bo bys gadał przez najbliższe sto lat i wykorzystywał moją cierpliwosć do czytania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stxck
0 / 0

ludzie ale o czym ta dyskusja. pedofilia w kazdej grupie spolecznej piwinna byc pietnowana. tymbardziej u osob zaufania publicznego i to bez wzgledu jaki uniform nosi czy to sutanna kitel czy mundur. pietnowac pokazywac z twarzy imienia i nazwiska surowo karac czy to pana mietka z bazaru czy zboka ze swiatyni. co do filmu w tvp to bezsens jest i tak dostepny dla ogolu a nie kazdy moze chciec ogladac takie swinstwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blablabla5
0 / 0

Spoko, a Ty Owsiak opublikuj na TVN 100% rozliczenie z pieniędzy, które zbiera Twoja fundacja i pochwal się też jaki "skromny" domek postawiłeś za te pieniądze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem