500+ na kazdego obywatela :D Przy czym obywatel to osoba dorosła posiadajaca pelnie praw wyborczych. ...Taaaa.. .a co sie ograniczac... dajmy 500 000+... w ramach walki z biedą :)
@pochichrana wystarczy napisać ustawę, że do banknotów/ monet dodajemy po 2 niewidzialne zera. Zero kosztów, nawet drukować pieniędzy nie trzeba. Nawet po zapłaceniu podatków zostanie nam w kieszeni po kilkanaście tysięcy złotych.
@rafalinformatyk a z jakiej racji ? Dlaczego ktos ma placic wiecej tylko dlatego ze nie ma dzieci i jest samotny ? Co to za dyskryminacja ? Ijak to sie ma do rownosci traktowania obywateli zapisanej w konstytucji ?
Kazdy powinien placic za siebie i tyle za ile zuzywa. Jezeli masz 3 dzieci to podatek powinien byc placony za kazde z nich z osobna. Jezeli zarabiasz najnizsza krajowa i placisz 100 zl NFZ ( chyba okolo tylu wychodzi)... to majac do tego 3 dzieci nie powinienes miec takiego samego leczenia jak ktos kto ma 1 dziecko lub ktos kto moze nie ma ich wcale ale placi 1000 zl NFZ. Skladka na NFZ powinna byc jedna.. stała na kazda glowe. Dajmy na to 200 zl.. i pllacona za kazdego domownika. Jak kupujesz telefon komorkowy to tez palcisz abonament za kazdy aparat..
Nie muszą dawać 500 wybrańcom, tylko niech przestaną okradać w podatkach zostawiając 500 każdemu pracującemu obywatelowi. To będzie sprawiedliwe, taka ulga dla uczciwie pracujących i dokładających się do budżetu. Tylko wtedy pisowcy stracą 90% swojego patoelektoratu.
@lougramm "Patoelektorat" - ile pogardy dla ludzi w tym określeniu! Tak się składa, że bezrobotnych jest w Polsce ok. 5% a elektorat PiS-u to ok. 40%, więc próżne twoje nadzieje!!!
@lougramm Kiedyś było coś takiego jak ulga podatkowa na dziecko. Wg. mnie było to lepsze rozwiązanie, bo dotyczyło tylko tych co płacili podatki. Teraz ogólnie jest bardzo mało ulg podatkowych- zamiast tego są po prostu różne zapomogi.
@mafouta patrz komu odpisujesz, bo ja nic takiego nie napisałem.
Szczeniackie to jest myślenie że zrobienie dziecka i bycie na utrzymaniu innych to jakieś "osiągniecie".
Każdy może to zrobić Każdy.
Tylko że ludzie rozsądni tego nie robią. Nie dlatego że nie "potrafią"(lol), tylko dlatego że nie chcą.
Pasożytem łatwo być.
Nie na tym polega "społeczeństwo".
@tartacznik
Potem taki socjalistyczny leń, który uważa że inni powinni "tyrać", wychowa ten przyrost naturalny w podobnym przeświadczeniu i co dalej? Kto będzie tyrał?
@tartacznik
Jak godnie zarobisz. Będziesz miał niski VAT - a unijnie można go zrobić na 15 %. Do tego niskie stawki podatkowe i realną kwotę wolną od podatku. To się nagle dzieci urodzi...
Ja nie chce - dajcie. Tylko nie zabierajcie tyle ludziom... Od pensji po emerytury. Dostajesz emeryturę i płacisz podatek? A po kiego uja?
Małolatom się w d przewraca. Jako "singiel" możesz sobie zarobić, gdyż poza pracą nic innego do społeczeństwa nie wnosisz, w odróżnieniu od rodziców wychowujących dzieci.
@mafouta to ze ktos sobie zrobil dzieci nie znaczy ze cokolwiek do spoleczenstwa wnosi.. poza kolejna geba do wykarmienia. O ile to dziecko rzeczywiscie bedzie pracowac, to faktycznie mozna mowic o wniesieniu czegokolwiek.
Ale dajmy na to taka sytuacja.. jest kboieta nie pracujaca zyjaca ze wszysktim mozliwych zasilkow. To w zasadzie jej matka do spoleczenstwa nie wniosla nic... poza kolejnym darmozjadem. Pytanie teraz kim beda jej dzieci. To nawet ciekawe pole do badac socjologicznych... pochodzenie kryminalistow.. z jakich srodowisk sie wywodza... Bo jak mozna mowic o kims, ze wniosl cos do spoleczenstwa jesli jego dziecko zostanie kryminalsta ?
Poza tym, nikt nikogo nie zmusza do rodzenia dzieci. NIkt jej o to nie prosil, a napewno nie ludzie pracujacy. Jak cie stac, to zrob sobie dziecko.. a jak nie, to go nie miej... my pracujacy nie mamy ochoty sponsorwac czyjegos zycia. Jak nie umiesz zarobic na rodzine to nie powinienes jej miec.
@mafouta prawda w oczy kole ?? Jezeli urodze sobie dziecko.. to ono bedzie wnosilo tylko cos do spoleczenstwa jesli bedzie pracowac i odprowadzac podatki. Zyjac cale zycie na socjalu, zostajac narkomanem, zlodziejem, kryminasta czy pijakiem nic nie wnosi. Wrecz jest wrzodem na dupie spoleczenstwa, bo jeszcze spoleczenstwo bedzie musialo na niego placic. Jezeli nie mam warunkow by to dziecko wychowac, to lepiej chyba bym go nie miala prawda ?
No chyba ze ty widzisz jakis pozytek z kryminalistow i pijakow ? Poza akcyza....
@pochichrana, @DexterHollandRule, @FenrirIbnLaAhad abnda gówniarzy cię opadnie i się nie obronisz. Czego takiego w swoim życiu dokonaliście, albo jaiej wybranej nacji jesteście, że z taką pogardą traktujecie ludzi?
@mafouta w zasadzie to swoim komentarzem sama okazalas pogarde dla singli.
My chcemy tylko jednego : aby kazdy pracował na siebie sam. Niemoralnym jest okradac jednych aby dawac innym i panstwo nie powinno tego robic. Dlatego jestesmy przeciwni wszelkiemu socjalowi.
A jesli przeszkadza Ci nazywanie kogos pasozytem... to powiedz mi.. jak nazywa sie ktos, kto bierze od kogos pieniadze a sam z siebie nic nie daje ? No wlasnie to jest definicja pasozyta. I sorry ale ktos kto nie pracuje, nie doklada sie do budzetu jest pasozytem. Przypominam ze aby oddac 500+ w podatku dochodowym to trzeba zarabiac minimum 6 tys brutto.
Panstwo traktuje nas niesprawiedliwie. Naklada na nas wieksze podatki aby inni na tym zerowali. Ja place NFZ 1300zl miesiecznie. Tyle weldug kalkulatora wynagrodzen wynosi moja skladka. Ktos nie placi wcale bo jest bezrobotny, albo minimum bo ma najnizsza krajowa i jest leczony tak samo. Tzn ze ja oplacam jego leczenie. Ja tez oplacam leczenie jego dzieci. Bo nie ma niestety skladek na dzieci, tylko one "korzystaja" ze skladki rodzica.. a w tym przypadku z mojej.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 maja 2019 o 22:55
@mafouta No ja akurat trochę dokonałem, a przynajmniej takich rzeczy, które sam uważam za wartościowe. Zrobić dziecko to każdy głupi potrafi, a utrzymać je za państwowy hajs to już w ogóle. I zastanów się chwilę zanim coś napiszesz, bo trochę głupio komuś zarzucać że 'traktuje ludzi z pogardą' jak się samemu zaczyna wypowiedź od tego, że każdy kto się z Jaśnie Panią nie zgadza jest 'gówniarzem'
@DexterHollandRulez @pochichrana, @DexterHollandRule, Tak, gardzę takimi, którzy traktują całą zbiorowość z pogardą. Ale nie mam pogardy dla "singli" w ogóle, tylko dla roszczeniowych "singli". Jeśli ktoś uważa, że woli żyć sam, trudno. Jednak społeczeństwu ma do zaoferowania jedynie swoją pracę, a za tę pracę otrzyma wynagrodzenie, więc czego ma oczekiwać więcej od społeczeństwa - nie rozumiem.
Natomiast trudno mi znaleźć słowa pogardy dla kogoś, kto wszystkich rodziców, lub wszystkie dzieci nazywa wrzodami, darmozjadami itp. I ja odnoszę się do konkretnych osób na podstawie ich wypowiedzi, a nie do ogółu.
@FenrirIbnLaAhad Napisał: "No ja akurat trochę dokonałem, a przynajmniej takich rzeczy, które sam uważam za wartościowe." Akurat swoje uważanie możesz sobie na fleki przeznaczyć i ta wypowiedź jest dla mnie dowodem, że niczego nie osiągnąłeś, a twoje "madki", "zrobić dziecko" wynikają z tego, że nawet tego nie potrafisz. A w swoim rozumowaniu zabrnąłeś w ciemną ślepą uliczkę.
To co wypisujecie jest myślę efektem skutecznego wyprania mózgów przez "postępowe idee", które z postępem mają wspólną jedynie nazwę. Niektórzy nie zmądrzeją do końca życia (często krótkiego), ale może któreś z was dorośnie i zrozumie co to jest społeczeństwo. Nie mówię, żebyście brali za wzór mrówki czy pszczoły, jednak taki szczeniacki wandalizm jaki uprawiacie jest nie do zaakceptowania.
@mafouta patrz komu odpisujesz, bo ja nic takiego nie napisałem.
Szczeniackie to jest myślenie że zrobienie dziecka i bycie na utrzymaniu innych to jakieś "osiągniecie".
Każdy może to zrobić Każdy.
Tylko że ludzie rozsądni tego nie robią. Nie dlatego że nie "potrafią"(lol), tylko dlatego że nie chcą.
Pasożytem łatwo być. Jako "rodzic" też możesz sobie zarobić, nawet powinieneś, bo twoje dziecko nie ma gwarancji że coś wniesie do społeczeństwa.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 maja 2019 o 14:38
@mafouta zadam Ci proste pytanie. Co TY konkretnie wnosisz do spoleczenstwa.... jaka wartosc ?
uwazasz ze wnosze mniej bo pracuje ? Ok ja nie mam z tym problemu. Za drogi zaplac wiec swoim bombelkiem... za szkoly... za administracje. Za policje i straz pozarna. Prosze bardzo idz i zaplac im .. no nie wiem.. usmiechem bombelka czy co...
To my utrzymujemy kraj z naszych pieniedzy. A ludzie beda sie rodzic tak czy siak. Zreszta duza ilosc dzieci na chwile obecna nie jest dla nas korzysta. Zyjemy "za dlugo" nie nadazamy ze zwalnianiem mieszkan. Nowe juz nie maja sie gdzie budowac. Budowane sa coraz mniejsze mieszkania za coraz bardziej abstrakcyjne ceny. Jakby teraz jeszcze kazdy mial po 5 dzieci... to za 30 lat.. faktycznie bedziemy czytac
"Duze mieszkanie dla rodziny - 10 m2.... " 500 tys zl... OKAZJA!
Ja niczego nie oczekuje od panstwa.. naprawde.. niczego. Jedyne o co chodzi w calym tym syfie, to to abym ja nie placila ani grosza na cudze dzieci. Abym nie placila na 500+, na mieszkania socjalne, na mieszkania komunalne, na leczenie cudzych dzieci. Chce prywatyzacji sluzby zdrowia. NIech kazdy ma taki pakiet medyczny na jaki sobie zaplaci. A "darmowa" co najwyzej wizyta u internisty. Ewentualnie zostawiamy tak jak jest, ale skladke liczymy od glowy. Czyli nie ze ja place 1300zl a ktos wcale lub 100zl.. tylko kazdy tyle samo.. np 300 zl i na kazdego czlonka rodziny. Tak funkcjonujace ubezpieczenie bedzie sprawiedliwe.
Nie chce by mi panstwo cos dawalo, ja chce zeby mi nie zabieralo by dawac innym.
@mafouta Dobra, ja tę dyskusję kończę. Jak ktoś inny chce się z Tobą użerać, jego wola. Widać jak na dłoni kto tutaj jest roszczeniowy, kto niczego nie potrafi osiągnąć skoro jedyne czym się chełpi to urodzenie dziecka. Zdradzę mały sekret - zrobienie dziecka nie powoduje magicznie, że umysłowo dojrzewasz. Bo Ty nie dojrzałaś na pewno. I nie jesteś w stanie nawet skupić się na tyle, żeby w swoim morzu jadu zobaczyć, co kto pisał - po pierwsze to co przypisałaś Fenirowi to byłem ja, a po drugie twierdzisz że atakujesz tylko osoby które nazywają kogoś wrzodami czy darmozjadami, a ja ewidentnie tego nie zrobiłem ani razu. Ale po co czytać ze zrozumieniem, jak można sobie porzygiwać na ludzi bez ładu i składu xD
@pochichrana "ja place 1300zl" czego tyle płacisz? ZUSU? @DexterHollandRulez w końcu "czytanie ze zrozumieniem" zamiast z tezą.
A teraz konkretnie - nie biorę żadnego pińcet plus, nie jestem matką, nie jestem wyborcą pisdu ani platfusów, ZUSU (xxwa) za kwiecień poszło prawie 3600, ale nie zgadzam się na nazywanie w czambuł wszystkich "wrzodami" i uważam, że rodzice muszą mieć preferencyjne warunki opodatkowania lub wsparcie.
@zaymoon
Co ma do tego to który akurat jest wiek? Jak świat światem, tak było, jest i będzie, że lepiej rozwijają się kraje z niższymi podatkami i bardziej przejrzystym prawem.
@Gesser Ja odrzucam takie zachowawcze i tchórzliwe recepty - idę dalej! Trzeba zlikwidować Państwo z jego systemem sprawiedliwości. Każdy sobie rzepkę skrobie! Niech żyje wolność! Wolność i swoboda...
@zaymoon
Tak, w Wielkiej Brytanii i Francji która wzbogaciła się na koloniach, w Niemczech które po Wielkiej Brytanii były przez lata najbardziej zindustrializowanym krajem, w krajach skandynawskich, gdzie jest mało ludzi, dużo przestrzeni i sporo surowców... Polska nie jest żadnym z tych miejsc.
@zaymoon
Od czasów welfare state rozwój Europy jest bliski błędu statystycznego. Każde kilka lat dodatniego PKB jest okupione kolejnym kryzysem. Welfare state był możliwy dlatego, że wcześniej była normalność. Tj. konkurencja, praca, wolność gospodarcza, kapitalizm...
@Gesser
Welfare state wprowadzono w Europie zaraz po IIWŚ, zrobiono to w strachu przed rewolucją komunistyczną. Gdy tzw. "zagrożenie" komunistyczne minęło system Welfare State jest od lat 90ych systematycznie rozmontowywany.
Placa minimalna 2200 na rękę 1650 a koszty pracodawcy to 2700 Na dzień dobry jesteśmy okradani z 1150 zł. Czyli 1/3 pensji. A w vacie i innych podatkach wychodzi 70% NASZYCH pieniędzy. Dawniej chłop oddawał Panu dziesięcinę a z resztą robił co chciał. Więc kto był/jest bogatszy? Tylko mało kto o tym wie.
@wilczek2 najchetniej sama bym zusu nie placila.. bo to rak.. Ale przynajmnij w teorii ZUS ma isc na emerytury... Niemniej jednak, tez uwazam za skandaliczne te "koszty pracodawcy", Kosztem pracodawcy powinno byc to co pracownik ma na umowie, a nie jeszcze jakies dodatkowes skladki odprowadzac.
@wilczek2
pysiu, dziesiecine to chlop oddawal kosciolowi, dla pana odwalal panszczyzne czyli zapieprzal za darmo na jego wlosciach ( w sumie to mogla by byc ciekawa forma splaty kredytow studenckich)
do tego dorzuc podatek poglowny ktory byl niezalezny od posiadanego majatku, i podymny to wcale nie wyjdzie ci duzo taniej niz dzisiaj ale jak dodasz benefity jakie czerpiesz od pansta (np edukacja) to sie okaze ze wtedy podatki byly wyzsze
@wilczek2 no, mało kto o tym wie... Napisano to w każdym publicznym rozliczeniu każdej spółki w tym kraju, w każdym sądzie rejestrowym. Wiedza, kurde, tajemna.
Prawda jest bardziej brutalna - mało kto chce to wiedzieć, bo musiałby sam przed sobą przyznać, że go dymają bez mydła.
@mieteknapletek a to akurat prawda, 2 dni w tygodniu. Co i tak daje 28% podatku efektywne. A nie 33 + 25 VAT.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
15 maja 2019 o 20:46
@wilczek2 Twoja wypowiedź nadawałaby się do odcinka "Matura to bzdura" z historii - a także z matematyki, chyba że jesteś właścicielem firmy transportowej... albo nałogowym palaczem / komsumentem alkoholi.
Jak już mieteknapletek napisał, dziesięcinę płacono Kościołowi, na pana zasuwano na jego polach (a jak komuś się nie podobało i wypowiadał umowę to pan ścigał delikwenta).
Co do podatków - po 1/3 składek i 23% VAT zostaje wciąż 51,3%, wychodzi na to że pozostałe podatki to jeszcze ponad 40% wydanej kwoty.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 maja 2019 o 22:15
@wilczek2
Okradany jesteś z około 90% tego co wypracujesz przez swojego etatodawcę, tym problemem się zajmij, a nie pluciem na państwo (chodzi mi o instytucję państwa jako taką a nie o konkretną władzę) które chroni ciebie przed jeszcze większym zamordyzmem i wyzyskiem ze strony korporacji.
I co się zmieni? Pożartujemy sobie na demotywatorach, poutyskujemy, a warunki nadal pozostaną takie same, dyktatura PiSu będzie trwała w najlepsze, nieudolny socjal, inflacja, niebotyczne koszty życia, wyzysk Polaków w całej Europie na rynku pracy, a zwłaszcza w rodzimym kraju. Długofalowe efekty już wam podam. Oto moje prognozy na rok 2024: mediana zarobków 6000 brutto, ale po odjęciu podatków i składki ZUS 3000, koszt chleba 10 złotych, bułka kajzerka 2 złote, benzyna 10 złotych, kg ziemniaków 8 złotych, zaniedbana kawalerka 500 tysięcy, podatek od podcierania tyłka, 500 złotych dla palaczy i bezrobotnych alkoholików, podatek 1000 złotych rocznie od przekroczenia 50 tysięcy dochodu. Podatek 2 procent od posiadania majątku o wartości powyżej 50 tysięcy. Podatek od przechodzenia przez jezdnię i emitowania spalin z samochodów podczas dojazdów do niewolniczej pracy. Migracja młodych za granice 75 procent. 3 procent podatku na socjal dla biednych od pracujących za granicami kraju. Mieszkanie plus dla matek z dwójką dzieci.
@Ynfluencer wszystko byłoby super w takim przypadku gdyby nie DOLAR po 10zł a euro po 13zł :D gdyby dolar pozostał za 4zł to moglibysmy szaleć za granica :D
To nie był bezdzietny, ale kawaler. Bykowe doprowadza tylko do fikcyjnych małżeństw. Nie przypominaj o tym kolejnym narzędziu dojenia mnie z kasy Ty uju.
Nie jestem zwolennikiem programu 500+ ale krzyczeć o bykowe 500+ to jeszcze wieksza patologia niż zrobienie piątki dzieci... A co te śmierdzące panny i kawalerowie mają mają do utrzymania takiego że potrzebują zasiłku? Matka z ojcem im przestali kieszonkowe wypłacać po 30 latach? I kazali się do roboty wziąć? Nosz kur... nóż się w kieszeni otwiera i rzygać mi się chce jak słyszę o takich inicjatywach... przy czym zaznacze: nie jestem zwolennikiem jakichkolwiek programów socjalnych! Bo to powoduje degradację społeczną na wielu płaszczyznach życia, ale już rozumiem dać na wychowanie dzieci żeby napedzic wyż demograficzny ale niby czemu dawać bykom...? To dajmy też pedałom i lesbijkom i do księży dopłacić by może też wypadało... żenada proponuję adminom usunąć tego demona i więcej nie zbliżać się do takiego poziomu żeby taki shit pchać na główną... I za bana z góry też dziękuję!
@Spider_1988 ALbo wszystkim albo nikomu. Ja proponuje coś innego: jest 500+ na dzieci wiec oczekuje, że za 500zł mc pozwoli CI lepiej wychować dziecko DLATEGO po 18 latach test na jakość Twojego wychowania. Jeśli dziecko bedzie źle wychowane, nie pracujące, niewykształcone albo patalogiczne to oddajesz całą kase z 500+. A jak!
@Spider_1988
Każdy z nas słyszał o patologiach programu 500+. Zamiast zachęcać do pracy... wielu zachęciło do "kreatywnej księgowości" własnych dochodów.
Z biedy nie wyleczą nas programy socjalne, a niskie podatki i zrozumienie jednej prostej rzeczy - pracujesz masz. Z czego innego ma niby być dobrobyt w kraju? Z przepisów, papierków, pozwoleń i zakazów. Uprościć co się da.. a nagle ile firm powstanie.
@grik1 k"Każdy z nas słyszał o patologiach programu 500+" taa na demotach z wymyślonych historii, a ilu faktycznie widziało taką patologię, wynikającą z tego programu? Oczywiście jakiś tam procent patologii jest, ale był przed tym, dość nowym programem. Program miał kilka miesięcy, a udzie pisali o wielodzietnych rodzinach rozmnażających się pod 500+ ta w kilka miesięcy ktoś się 5 dzieci dorobił.
Aczkolwiek też, jak każdy uważam, że powinno się mniej zabierać pracującym, tylko nie wiem czemu ludzie tutaj myślą że wszyscy rodzice nie pracują.
@Spider_1988 mozemy porownac wydatki miesieczne takiej matki . i moje... i zobaczymy kto wydaje wiecej... Ja mam na co wydawa nie potrzebne mi do tego ani balast ( dziecko) ani pasozyt ( cudze dzieci).
@Peppone
Myśl tak dalej tylko o własnej d... i rozprzestrzeniaj tą myśl po całej Polsce. Niech ludzie mają w dupie społeczeność w której żyją, niech każdy dba tylko i wyłącznie o siebie, a reszta nic go nie obchodzi. Jak w XVIII wieku, jak wtedy tuż przed tym kiedy państwa ze zorganizowaną i współpracująćą wzajemnie społecznością rozebrały sobie Polskę - kraj egoistów.
W Szwajcarii jakiś czas temu odbyło się referendum nad tym żeby każdy obywatel niezależnie od wszystkiego dostawał min. wypłatę. Na szczęście Szwajcarzy to w miarę mądry naród i to odrzucili.
@Dragoo
Szwajcarzy zachowali się akurat tutaj jak tresowane przez tamtejsze mass-media małpki. Inaczej będą śpiewać kiedy w końcu UE postawi tamę masowemu praniu brudnych pieniędzy w bankach tego kraju-mafii. Przestaną żerować na zyskach swoich banków, zyskach czerpanych z brudnej kasy ściąganej z całego świata, to zmienią sobie optykę.
Ja jednak od Szwajcarii wolę Finlandię.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 maja 2019 o 23:30
Dlaczego autor mema widzi tylko grupe pobierająca 500 +? Skoro to problem to odbieżmy rownięż kase z programów mieszkanie dla młodych, dofinansowania do wymiany pieców, termomodernizacji domów, na założenie własnej działalności gospodarczej itd. przecież to są również programy skierowane do wybranych grup a jakoś memów nie robisz?
A podaj jeden konkretny powód dlaczego państwo powinno zabierać cześć mojej wypłaty i oddawać ją innym?
Może też chciałbym założyć rodzinę ale nie mogę bo jestem krojony podatkami na każdym kroku.
Zawsze wielką cenę płaci ten kto myśli mózgiem a nie jajami i najpierw chce się ustabilizować, a potem rozmnażać. Najwięcej zyskuje zawsze patologia Carpe diem, i madki, które zrobią dziecko w wieku 18-24 lat i mają potem wymówkę na wszystko przez całe życie, a ja nie mam praw, bo najpierw chce być w stanie zapewnić rodzinie przyszłość, a potem ją zakładać, więc na każdym kroku dziecioroby zyskują moim kosztem.
@Master_Yi
Bo mamy XXI wiek, a nie XIX. Jeśli tego nie pojmujesz to trudno, ja tobie tłumaczyć nie będą podstaw funkcjonowania współczesnego państwa, nie jestem nauczycielem, nie mam predyspozycji pedagogicznych, jeśli jesteś obywatelskim analfabetą ja tobie nie pomogę.
@zaymoon czyli nie masz zadnego argumentu.. po rpostu uwazasz ze my "bogacze" - ludzie rpacujacy mamy placic na nierobow i cudze dzieci... bo ktos sobie dziecko zrobil nie analizujac tego czy go na nie stac. Szczerze ? Mnie te dzieci obchodza tyle co zeszloroczny snieg... No.. obchodza troche bardziej gdy dra ryje pod oknami... bo wtedy chcialabym by ta holota zniknela...ale tak poza tym.. nie mam je w glebokim powazaniu.
oj cebulka cebulka. leming tv widze wode z mozgu zrobila...jak nie wiecie po co krajowi dzieci to poczytajcie ekonomie a singiel to niech sobie zarobi bo roczne dziecko nie moze. janusze...
@paraglobularna niech pracuja jego rodzice... mnie to dziecko niewiele interesuje. Jak ktos sobie je zrobil to niech je utrzymuje. Tym bardziej ze samo dziecko jest w zasadzie bezuzyteczne. Ono owszem, bedzie wartosciowe jak zacznie pracowac i placic potatki. Ale takiej pewnosci nigdy nie masz. Wedlug GUS tylko 56% doroslych polakow jest aktywnych zawodowo. Oznacza to ze mamy AZ 44% nierobow. Czyli w zasadzie statytycznie co drugie dziecko bedzie nierobem.
@januszkochanowski A wiesz co ja popieram? Żeby wszystkie młode i pracujące osoby wyjechały za granicę, a madki i inne lenie niech leżą i kwiczą jak się okaże że nie ma ich kto sponsorować niezależnie od woli Jaśnie Panujących
A ja proponuję jesienią iść na wybory, mając klapki co najwyżej na nogach, nie na oczach i pokazać środkowy palec dojnej zmianie i popierającym ich pedofilom.
Serio? Rozszerzyć program prorodzinny (tj. zachęcający do zakładania rodziny i posiadania DZIECI) Twoim zdaniem powinno się o BEZDZIETNYCH....jeśli by to przeszło to tylko w parze z objęciem świadczeniami z funduszu rentowego dla niepełnosprawnych aktywnych sportowców olimpijskich.
A tak serio to głupota. Socjal nie jest potrzebny bo nikt nie zdecyduje się na pierwsze czy kolejne dziecko za 500 zł miesięcznie bo koszty są o wiele wyższe. Jeśli kogoś nie stać to z tymi 500 złotymi nadal nie będzie.
Jeśli mąż zarabia 5000 i żona drugie tyle to po cholerę socjal? Jeśli nie będzie dużego opodatkowania, nie będzie problemu z wyprowadzeniem się od rodziców, będzie młodych stać na ślub, mieszkanie, auto i życie to będą mieli dwoje, troje i więcej dzieci.
Ludzie nie powinni nic dostawać od rządu. Nikt i nic.
@rajmund29 ten pomysl z demota to zwykly sarkazm... I masz racje ze ludzie nie powinni nic dostawac tyle z enie od rzadu a z pieniedzy innych podatnikow. Rzad nie pownien w ogole zajmowac sie zabieraniem jednym by dac drugim. Jesli uznam ze ktos jest godzine pomocy to mu pomoge.... To co placimy w podatkach powinno isc w calosci na funkcjonowanie panstwa.
Przede wszystkim nie powinno być w ogóle tego durnego programu 500+, i to mówię to jako matka. Bo to właśnie rodzi tego typu nieporozumienia. Koszty są ogromne, dla gospodarki straty, bo babki siedzą w domu zamiast pracować, ceny lecą w górę (bo taki program kosztuje w cholerę), ludzie się kłócą dlaczego ja nie dostaję... Jest milion innych sposobów wspierania rodzin i matek, no ale żaden nie byłby tak spektakularny jak dać kasę prosto w łapę. Kiełbasa wyborcza aż skwierczy.
Najlepiej każdemu w dniu narodzin przelewać miliard złotych na konto! Niech ma! Wszystkim się należy! A teraz przepraszam, idę szykować taczkę na banknoty bo zamierzam kupić chleb i paczkę sera...
Mi nic nie muszą dawać, ale niech w końcu przestaną mnie okradać :/ i niech zmienią kryteria rozdawania jakichkolwiek zapomóg czy pomocy społecznych tj. płacisz podatki, pracujesz to dostajesz, a jak nie to nie, ani grosza... i tyle!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 maja 2019 o 21:35
Już ładnych parę lat obserwuje scenę polityczną i każdy wie że muszą być niskie podatki i minimum administracji, nie ma innej drogi, lecz ja już porzuciłem wszelką nadzieję że takie zmiany nastąpią, wręcz przeciwnie trzeba się już szykować na głębokie zmiany które zajdą w Polsce, na początek takie że Polaków drastycznie ubywa i to jest fakt i nie chodzi tylko o rekordy umieralności ze starości i jedną z najgorszych na świecie dzietności ale też smog, fatalną profilaktykę zdrowotną, masowe samobójstwa, zaniechania jakichkolwiek merytorycznych debad na ten temat, PiS i PO głosują ręka w rękę jeżeli chodzi o podatki tak więc można stwierdzić że polityka nienawiści czyli show dla plebsu z niskim iq i wysokimi podatkami się utrzyma, rząd widzi rozwiązanie w imigrantach których przyjęło w ostatnim roku najwięcej w UE a po wyborach jesiennych ten trend gwałtowie przyszpieszy bo w Polsce niby nie ma rąk do pracy, lecz to nie wystarczy będą bardziej przyciskać śróbę dając bankom narzędzie do zablokowania pieniędzy bo państwo musi się ratować... Nie mamy pańskiego portfela i co Pan nam zrobisz ¯\_(ツ)_/¯ Więc co pozostaje? Ratować się, kupować fizycznie dolary, założyć konto zagraniczne najlepiej poza UE i tam trzymać część oszczędności, są kryptowaluty, złoto a najlepiej wyjechać z biznesem jak się da zagranicę. I radzę kupić żywność, wodę, jakieś żarcie z długim terminem na tak aby starczyło miesiąc, witaminy w tabsach, benzynę na wyjazd, lepiej mieć i nie potrzebować niż obudzić się bez wody z kranu, bez dostępu do kasy i zamkniętymi sklepami w tym stacjami paliwowymi bo większość taka będzie i nie zdziwcie się jak polacy 'katolicy' wejdą wam wtedy do mieszkania dadzą po łbie i zabiorą wszystkie dobra jak już zjedzą wszystkie bezpańskie psy jak to dzieje się w tej chwili w Wenezueli.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 maja 2019 o 21:33
@theBatman9000 Mam nadzieję że do tego czasu Polacy zdążą się opanować i zrobią porządek z 560 darmozjadami, albo przez krwawą rewolucję albo przez demokratyczne wybory (w co wątpię), a nawet jakby się zaczęło tak dziać myślę, że Polacy by wtedy wyszli na ulicę i ten cyrk z wiejskiej usunęli
@BeZ1m1eNnY ja jestem za krwawą rewolucją, musimy ich rozliczyć z tego wszystkiego co nam zrobili, i dać jasne ostrzeżenie dla tych co przyjdą po nich.
Ja proponuję 500-, na odbudowę Polskiej armii, na odbudowę Polskiego przemysłu oraz odbudowę Polskiej służby zdrowia, może zamiast pytać się co dostanę od kraju zapytaj się co mogę zrobić dla tego kraju. Z rozdawnictwem kasy nic nie zrobię, ponieważ w naszym pięknym kraju żyje więcej debili którzy chodzą na wybory, niż ludzi inteligentnych. Człowiek inteligentny który patrzy na 500+ wie, że za tym idzie rozwój dla niektórych osób, wśród 10 osób która odbiera 500+, choćby 1 osoba dzięki niej się rozwinęła będzie lepiej dla całego społeczeństwa, bo zamiast 1000 debili będzie 900 a 100 mądrych obywateli która, ukończyła szkoły i pracuję, bo ich rodzice (którzy nie koniecznie muszą być patologią) nie będą mu w wieku 18 wypieprzać do roboty,a przed 18-ką zbierać przysłowiowy złom, ale ten sam człowiek może też zauważyć, że 9/10 ludzi będzie marnować tą kasę. I tu się powinno nasunąć pytanie jak zapobiec zmarnowaniu tych pieniędzy. Można by to ograniczyć w podatkach lecz są rodziny które, nie płacą wystarczających podatków (wynik zatrudnienia na pół etatu, renta etc.), a więc trzeba by było kontrolować na co idzie 500+, ale za tym by wiązało się zatrudnić kolejnych urzędników, trzeba im zapłacić, oraz wyposażyć w odpowiednie środki do sprawdzania wydatków tych rodzin, ale w tym wypadku jest ograniczenie wolności tych ludzi. A trzeba jakoś pomóc rodziną z nizin społecznych, aby nie pociągały za sobą następnych pokoleń i aby nie powiększały przez to bezrobocia i biedy w kraju.
@Britta1 Dokładnie takie podejście miała Polska szlachta przed rozbiorami, wiadomo jak to się skończyło. Jeśli my nie będziemy kochać naszej ojczyzny to będziemy zmuszeni do dawania dupy sąsiadom za miskę ryżu.
Mnie najbardziej dziwi, ze ciagle sa ludzie, ktorzy uwazaja ze dzieci są zyskiem samym w sobie. Otoz są głownie stratą, dopoki nie pojdą do pracy i to W POLSCE. Zanim taki odrobi co na niego sie wydalo, to korzysta latami z darmowej edukacji, sluzby zdrowia, 500+a potem i tak pryska za granice bo w Polsce nie da sie życ.
Ale tutaj sie idiotów namnożyło...Panstwo ma placic za to,że jakis nieudacznik nie potrafił sobie znaleść kobiety i założyć rodziny?!Brawo za pomyslowosc. tzw 500+ jest prawie kazdym kraju Europy od bardzo dawna. Tzw child benefit,ale jakos nie widzialem gówno burzy z tego powodu...Jesli chodzi o mnie to wole placic na dzieci i nasze przyszle pokolenia niz na jakiegos pędzla,ktory zyje z rodzicami i jedzie na ręcznym co wieczor...Pozdr.
@Tedi28 byle nieudacznik może sobie zrobić dziecko... żaden wyczyn.
Sztuką jest je utrzymać...
W "prawie każdym kraju europy" tzn każdym lepiej rozwiniętym?
Już niedługo tak będzie. Dochód gwarantowany prędzej czy później obecny będzie w całej Europie. 500+ to pierwszy krok ku temu. Jak nie znoszę PiSu, to jednak dzięki 500+ jesteśmy obok Finclandii, Niemiec i Włoch w awangardzie postępu społecznego w temacie dochodu gwarantowanego. .
@zaymoon Mylisz się. Społeczeństwa w rodzaju Niemców czy Finów budowały 'państwa opiekuńcze' latami i one funkcjonują tylko dlatego, że ludzie nie mają tam roszczeniowej januszowskiej mentalności, tylko rozumieją że to jest transakcja wiązana gdzie muszą państwu dawać, żeby ono miało z czego rzeczy fundować. U nas ludzie chcą tylko brać i myślą że rzeczy od państwa biorą się z powietrza i ogólnie państwo jest 'bezosobowe' więc należy je rypać jak się tylko da bo to niby nikomu nie szkodzi...
@DexterHollandRulez
Polacy i roszczeniowe społeczeństwo??? Ogarnij się człowieku! Mamy najmniej roszczeniowe społeczeństwo w całej Europie! Przy tak niskich emeryturach, tak słabej służbie zdrowia, tak niskich zarobkach, tak podłych warunkach pracy, ludzie nie wychodzą na ulicę. Zobacz co się dzieje we Francji, jak ludzie protestują przeciw ulgom podatkowym dla oligarchii finansowej, przeciw niszczeniu usług publicznych (szpitale, trasport lokalny) na prowincji). To jest dopiero roszczeniowe społeczeństwo, Polacy to niestety takie plzdki-gwizdki, grzeczenie zginający karki, niezdolni do buntu.
@zaymoon A po co wychodzić na ulicę, jak jeden z drugim może zrobić 'sprytny' przekręt i dorobić się cichaczem na boku, a potem się śmiać i z państwa, i z władzy, i z biedniejszych od siebie którzy nie dojnęli jak mieli okazję?
A ile straciłeś na 500+ w porównaniu z latami przed wprowadzeniem 500? Tak normalnie na wypłacie? Czy może na paliwie? Czy na czym? No i owszem można dać 500 dla singli ale bądźmy wszyscy singlami a wtedy na emerytury niech zarobią dzieci singli
@Krzychu44 a wyobraz sobie ze straciłam. Pomijajac rosnace ceny. To PIS zabrał kwote wolna od podatku wiec oplace o te 714 zl wiecej podatku niz placilam rpzed 500+ wystarczy ?
Ze juz nie wspomne o nieudanej na szczescie probie dobrania sie do naszych emerytur poprzez uwolnienie skladki emerytalne. Do tego dochodza nowe podatki nakladane przez Pis
Zadziwia mnie nieustannie, że na Demotywatorach obok patriotycznych demotów zdobywających dużo punktów, pojawiają się durne (obowiązkowo anty PiS-owskie), które też zdobywają b. dużo punktów! Wygląda to tak, jakby jakaś specjalna bojówka czekała tylko na sygnał, aby dowalić władzy.
Za rządu PO : "Kurła!! Żadnego socjala w tym gupim kraju ni mo! A w niemcach to majo...
.
Za rządu PiS: "Kurła! Tylko rozdajom moje piniondze na które ja kurła ciężko pracuje!!
.
W końcu przyjdzie partia, która obniży podatki to znowu te nieudaczniki życiowe będą drzeć papę że "Tera to państwo upadnie i sobie głupi ryj rozwali"
.
Jak Wam nie pasuje obecny rząd to załóżcie swoją partię i wystartujcie w wyborach, albo zmieńcie pracę, weźcie kredyt i jedźcie w Bieszczady.
Utrzymanie dzietności i zastępowalności pokoleń to jedna z podstawowych funkcji społeczeństwa. Dlatego nasz rząd nieudolnie rozdaje kasę wspierając głównie nierobów. A single płacą tak zwane bykowe, co najlepiej widać przy corocznym rozliczeniu podatku.
500+ na kazdego obywatela :D Przy czym obywatel to osoba dorosła posiadajaca pelnie praw wyborczych. ...Taaaa.. .a co sie ograniczac... dajmy 500 000+... w ramach walki z biedą :)
@pochichrana przelicytuję, milion! Koszt druku ten sam.
@pochichrana wystarczy napisać ustawę, że do banknotów/ monet dodajemy po 2 niewidzialne zera. Zero kosztów, nawet drukować pieniędzy nie trzeba. Nawet po zapłaceniu podatków zostanie nam w kieszeni po kilkanaście tysięcy złotych.
@MythAmi aa no tak.. to te zera sa niewidzialne :D kurde.. a moze moglibysmy placic niewidzialne podatki :)
@pochichrana ja to bym wprowadził bykowe dla chłopów i bab
@rafalinformatyk a z jakiej racji ? Dlaczego ktos ma placic wiecej tylko dlatego ze nie ma dzieci i jest samotny ? Co to za dyskryminacja ? Ijak to sie ma do rownosci traktowania obywateli zapisanej w konstytucji ?
Kazdy powinien placic za siebie i tyle za ile zuzywa. Jezeli masz 3 dzieci to podatek powinien byc placony za kazde z nich z osobna. Jezeli zarabiasz najnizsza krajowa i placisz 100 zl NFZ ( chyba okolo tylu wychodzi)... to majac do tego 3 dzieci nie powinienes miec takiego samego leczenia jak ktos kto ma 1 dziecko lub ktos kto moze nie ma ich wcale ale placi 1000 zl NFZ. Skladka na NFZ powinna byc jedna.. stała na kazda glowe. Dajmy na to 200 zl.. i pllacona za kazdego domownika. Jak kupujesz telefon komorkowy to tez palcisz abonament za kazdy aparat..
Nie muszą dawać 500 wybrańcom, tylko niech przestaną okradać w podatkach zostawiając 500 każdemu pracującemu obywatelowi. To będzie sprawiedliwe, taka ulga dla uczciwie pracujących i dokładających się do budżetu. Tylko wtedy pisowcy stracą 90% swojego patoelektoratu.
@lougramm Dobrze rzeczesz, kiedy dostaniesz teke premiera?
@lougramm Tu chyba chodzi o "motywowanie" do robienia dzieci :P mnie to tam nie motywuje ale pewnie są tacy którzy uznają to za jakiś plus :P
@lougramm "Patoelektorat" - ile pogardy dla ludzi w tym określeniu! Tak się składa, że bezrobotnych jest w Polsce ok. 5% a elektorat PiS-u to ok. 40%, więc próżne twoje nadzieje!!!
@lougramm Kiedyś było coś takiego jak ulga podatkowa na dziecko. Wg. mnie było to lepsze rozwiązanie, bo dotyczyło tylko tych co płacili podatki. Teraz ogólnie jest bardzo mało ulg podatkowych- zamiast tego są po prostu różne zapomogi.
@mafouta patrz komu odpisujesz, bo ja nic takiego nie napisałem.
Szczeniackie to jest myślenie że zrobienie dziecka i bycie na utrzymaniu innych to jakieś "osiągniecie".
Każdy może to zrobić Każdy.
Tylko że ludzie rozsądni tego nie robią. Nie dlatego że nie "potrafią"(lol), tylko dlatego że nie chcą.
Pasożytem łatwo być.
Nie na tym polega "społeczeństwo".
Na singla a niby z jakiego powodu ? Jak się przyczyni do zwiększenia przyrostu naturalnego to na dzieci dostanie, a tak niech tyra.
@tartacznik
Potem taki socjalistyczny leń, który uważa że inni powinni "tyrać", wychowa ten przyrost naturalny w podobnym przeświadczeniu i co dalej? Kto będzie tyrał?
@tartacznik
Jak godnie zarobisz. Będziesz miał niski VAT - a unijnie można go zrobić na 15 %. Do tego niskie stawki podatkowe i realną kwotę wolną od podatku. To się nagle dzieci urodzi...
Ja nie chce - dajcie. Tylko nie zabierajcie tyle ludziom... Od pensji po emerytury. Dostajesz emeryturę i płacisz podatek? A po kiego uja?
Małolatom się w d przewraca. Jako "singiel" możesz sobie zarobić, gdyż poza pracą nic innego do społeczeństwa nie wnosisz, w odróżnieniu od rodziców wychowujących dzieci.
@mafouta to ze ktos sobie zrobil dzieci nie znaczy ze cokolwiek do spoleczenstwa wnosi.. poza kolejna geba do wykarmienia. O ile to dziecko rzeczywiscie bedzie pracowac, to faktycznie mozna mowic o wniesieniu czegokolwiek.
Ale dajmy na to taka sytuacja.. jest kboieta nie pracujaca zyjaca ze wszysktim mozliwych zasilkow. To w zasadzie jej matka do spoleczenstwa nie wniosla nic... poza kolejnym darmozjadem. Pytanie teraz kim beda jej dzieci. To nawet ciekawe pole do badac socjologicznych... pochodzenie kryminalistow.. z jakich srodowisk sie wywodza... Bo jak mozna mowic o kims, ze wniosl cos do spoleczenstwa jesli jego dziecko zostanie kryminalsta ?
Poza tym, nikt nikogo nie zmusza do rodzenia dzieci. NIkt jej o to nie prosil, a napewno nie ludzie pracujacy. Jak cie stac, to zrob sobie dziecko.. a jak nie, to go nie miej... my pracujacy nie mamy ochoty sponsorwac czyjegos zycia. Jak nie umiesz zarobic na rodzine to nie powinienes jej miec.
@pochichrana pieprzysz jak gówniarz.
@mafouta prawda w oczy kole ?? Jezeli urodze sobie dziecko.. to ono bedzie wnosilo tylko cos do spoleczenstwa jesli bedzie pracowac i odprowadzac podatki. Zyjac cale zycie na socjalu, zostajac narkomanem, zlodziejem, kryminasta czy pijakiem nic nie wnosi. Wrecz jest wrzodem na dupie spoleczenstwa, bo jeszcze spoleczenstwo bedzie musialo na niego placic. Jezeli nie mam warunkow by to dziecko wychowac, to lepiej chyba bym go nie miala prawda ?
No chyba ze ty widzisz jakis pozytek z kryminalistow i pijakow ? Poza akcyza....
@pochichrana to w twojej rodzinie rodzą się tylko takie wrzody?
@mafouta Trollujesz, czy serio jesteś 'madką'? xD
@mafouta jak robisz dzieci, to utrzymuj je sam, a nie wyciągasz ręce po cudze, bambusie.
@pochichrana, @DexterHollandRule, @FenrirIbnLaAhad abnda gówniarzy cię opadnie i się nie obronisz. Czego takiego w swoim życiu dokonaliście, albo jaiej wybranej nacji jesteście, że z taką pogardą traktujecie ludzi?
@mafouta w zasadzie to swoim komentarzem sama okazalas pogarde dla singli.
My chcemy tylko jednego : aby kazdy pracował na siebie sam. Niemoralnym jest okradac jednych aby dawac innym i panstwo nie powinno tego robic. Dlatego jestesmy przeciwni wszelkiemu socjalowi.
A jesli przeszkadza Ci nazywanie kogos pasozytem... to powiedz mi.. jak nazywa sie ktos, kto bierze od kogos pieniadze a sam z siebie nic nie daje ? No wlasnie to jest definicja pasozyta. I sorry ale ktos kto nie pracuje, nie doklada sie do budzetu jest pasozytem. Przypominam ze aby oddac 500+ w podatku dochodowym to trzeba zarabiac minimum 6 tys brutto.
Panstwo traktuje nas niesprawiedliwie. Naklada na nas wieksze podatki aby inni na tym zerowali. Ja place NFZ 1300zl miesiecznie. Tyle weldug kalkulatora wynagrodzen wynosi moja skladka. Ktos nie placi wcale bo jest bezrobotny, albo minimum bo ma najnizsza krajowa i jest leczony tak samo. Tzn ze ja oplacam jego leczenie. Ja tez oplacam leczenie jego dzieci. Bo nie ma niestety skladek na dzieci, tylko one "korzystaja" ze skladki rodzica.. a w tym przypadku z mojej.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2019 o 22:55
@mafouta No ja akurat trochę dokonałem, a przynajmniej takich rzeczy, które sam uważam za wartościowe. Zrobić dziecko to każdy głupi potrafi, a utrzymać je za państwowy hajs to już w ogóle. I zastanów się chwilę zanim coś napiszesz, bo trochę głupio komuś zarzucać że 'traktuje ludzi z pogardą' jak się samemu zaczyna wypowiedź od tego, że każdy kto się z Jaśnie Panią nie zgadza jest 'gówniarzem'
@DexterHollandRulez @pochichrana, @DexterHollandRule, Tak, gardzę takimi, którzy traktują całą zbiorowość z pogardą. Ale nie mam pogardy dla "singli" w ogóle, tylko dla roszczeniowych "singli". Jeśli ktoś uważa, że woli żyć sam, trudno. Jednak społeczeństwu ma do zaoferowania jedynie swoją pracę, a za tę pracę otrzyma wynagrodzenie, więc czego ma oczekiwać więcej od społeczeństwa - nie rozumiem.
Natomiast trudno mi znaleźć słowa pogardy dla kogoś, kto wszystkich rodziców, lub wszystkie dzieci nazywa wrzodami, darmozjadami itp. I ja odnoszę się do konkretnych osób na podstawie ich wypowiedzi, a nie do ogółu.
@FenrirIbnLaAhad Napisał: "No ja akurat trochę dokonałem, a przynajmniej takich rzeczy, które sam uważam za wartościowe." Akurat swoje uważanie możesz sobie na fleki przeznaczyć i ta wypowiedź jest dla mnie dowodem, że niczego nie osiągnąłeś, a twoje "madki", "zrobić dziecko" wynikają z tego, że nawet tego nie potrafisz. A w swoim rozumowaniu zabrnąłeś w ciemną ślepą uliczkę.
To co wypisujecie jest myślę efektem skutecznego wyprania mózgów przez "postępowe idee", które z postępem mają wspólną jedynie nazwę. Niektórzy nie zmądrzeją do końca życia (często krótkiego), ale może któreś z was dorośnie i zrozumie co to jest społeczeństwo. Nie mówię, żebyście brali za wzór mrówki czy pszczoły, jednak taki szczeniacki wandalizm jaki uprawiacie jest nie do zaakceptowania.
@mafouta patrz komu odpisujesz, bo ja nic takiego nie napisałem.
Szczeniackie to jest myślenie że zrobienie dziecka i bycie na utrzymaniu innych to jakieś "osiągniecie".
Każdy może to zrobić Każdy.
Tylko że ludzie rozsądni tego nie robią. Nie dlatego że nie "potrafią"(lol), tylko dlatego że nie chcą.
Pasożytem łatwo być. Jako "rodzic" też możesz sobie zarobić, nawet powinieneś, bo twoje dziecko nie ma gwarancji że coś wniesie do społeczeństwa.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 maja 2019 o 14:38
@mafouta zadam Ci proste pytanie. Co TY konkretnie wnosisz do spoleczenstwa.... jaka wartosc ?
uwazasz ze wnosze mniej bo pracuje ? Ok ja nie mam z tym problemu. Za drogi zaplac wiec swoim bombelkiem... za szkoly... za administracje. Za policje i straz pozarna. Prosze bardzo idz i zaplac im .. no nie wiem.. usmiechem bombelka czy co...
To my utrzymujemy kraj z naszych pieniedzy. A ludzie beda sie rodzic tak czy siak. Zreszta duza ilosc dzieci na chwile obecna nie jest dla nas korzysta. Zyjemy "za dlugo" nie nadazamy ze zwalnianiem mieszkan. Nowe juz nie maja sie gdzie budowac. Budowane sa coraz mniejsze mieszkania za coraz bardziej abstrakcyjne ceny. Jakby teraz jeszcze kazdy mial po 5 dzieci... to za 30 lat.. faktycznie bedziemy czytac
"Duze mieszkanie dla rodziny - 10 m2.... " 500 tys zl... OKAZJA!
Ja niczego nie oczekuje od panstwa.. naprawde.. niczego. Jedyne o co chodzi w calym tym syfie, to to abym ja nie placila ani grosza na cudze dzieci. Abym nie placila na 500+, na mieszkania socjalne, na mieszkania komunalne, na leczenie cudzych dzieci. Chce prywatyzacji sluzby zdrowia. NIech kazdy ma taki pakiet medyczny na jaki sobie zaplaci. A "darmowa" co najwyzej wizyta u internisty. Ewentualnie zostawiamy tak jak jest, ale skladke liczymy od glowy. Czyli nie ze ja place 1300zl a ktos wcale lub 100zl.. tylko kazdy tyle samo.. np 300 zl i na kazdego czlonka rodziny. Tak funkcjonujace ubezpieczenie bedzie sprawiedliwe.
Nie chce by mi panstwo cos dawalo, ja chce zeby mi nie zabieralo by dawac innym.
@mafouta Dobra, ja tę dyskusję kończę. Jak ktoś inny chce się z Tobą użerać, jego wola. Widać jak na dłoni kto tutaj jest roszczeniowy, kto niczego nie potrafi osiągnąć skoro jedyne czym się chełpi to urodzenie dziecka. Zdradzę mały sekret - zrobienie dziecka nie powoduje magicznie, że umysłowo dojrzewasz. Bo Ty nie dojrzałaś na pewno. I nie jesteś w stanie nawet skupić się na tyle, żeby w swoim morzu jadu zobaczyć, co kto pisał - po pierwsze to co przypisałaś Fenirowi to byłem ja, a po drugie twierdzisz że atakujesz tylko osoby które nazywają kogoś wrzodami czy darmozjadami, a ja ewidentnie tego nie zrobiłem ani razu. Ale po co czytać ze zrozumieniem, jak można sobie porzygiwać na ludzi bez ładu i składu xD
@pochichrana "ja place 1300zl" czego tyle płacisz? ZUSU? @DexterHollandRulez w końcu "czytanie ze zrozumieniem" zamiast z tezą.
A teraz konkretnie - nie biorę żadnego pińcet plus, nie jestem matką, nie jestem wyborcą pisdu ani platfusów, ZUSU (xxwa) za kwiecień poszło prawie 3600, ale nie zgadzam się na nazywanie w czambuł wszystkich "wrzodami" i uważam, że rodzice muszą mieć preferencyjne warunki opodatkowania lub wsparcie.
@mafouta nie... tak jak napisalam skladki na sam NFZ... zusu to bedzie jakos z 6 tys ( lacznie z tym co placi pracodawca).
Na kota. ... lepiej..
Ja proponuję likwidację 500+, 300+, trzynastej emerytury i czego tam jeszcze, a zamiast tego wprowadźmy obniżkę podatków.
@Gesser To jest oczywiście najlepsze rozwiązanie, ale wtedy Jarek nie będzie się mógł chwalić, że daje na dzieci.
@Gesser
XIX wieczne brednie, ogarnij się dzieciaku z mentalnością starego dziada, mamy XXi wiek, a nie XIX.
@zaymoon
Co ma do tego to który akurat jest wiek? Jak świat światem, tak było, jest i będzie, że lepiej rozwijają się kraje z niższymi podatkami i bardziej przejrzystym prawem.
@Gesser Ja odrzucam takie zachowawcze i tchórzliwe recepty - idę dalej! Trzeba zlikwidować Państwo z jego systemem sprawiedliwości. Każdy sobie rzepkę skrobie! Niech żyje wolność! Wolność i swoboda...
@Gesser
Właśnie że nie! Najwyższe podatki są w krajach wysokorozwiniętych!
@zaymoon
Tak, w Wielkiej Brytanii i Francji która wzbogaciła się na koloniach, w Niemczech które po Wielkiej Brytanii były przez lata najbardziej zindustrializowanym krajem, w krajach skandynawskich, gdzie jest mało ludzi, dużo przestrzeni i sporo surowców... Polska nie jest żadnym z tych miejsc.
@Gesser
Po IIWŚ, dzięki welfare state i m.in. wysokim podatkom, rozwinęli się bez porównania bardziej niż w czasach kiedy drenowali swoje+ kolonie.
@zaymoon
Od czasów welfare state rozwój Europy jest bliski błędu statystycznego. Każde kilka lat dodatniego PKB jest okupione kolejnym kryzysem. Welfare state był możliwy dlatego, że wcześniej była normalność. Tj. konkurencja, praca, wolność gospodarcza, kapitalizm...
@Gesser
Welfare state wprowadzono w Europie zaraz po IIWŚ, zrobiono to w strachu przed rewolucją komunistyczną. Gdy tzw. "zagrożenie" komunistyczne minęło system Welfare State jest od lat 90ych systematycznie rozmontowywany.
Placa minimalna 2200 na rękę 1650 a koszty pracodawcy to 2700 Na dzień dobry jesteśmy okradani z 1150 zł. Czyli 1/3 pensji. A w vacie i innych podatkach wychodzi 70% NASZYCH pieniędzy. Dawniej chłop oddawał Panu dziesięcinę a z resztą robił co chciał. Więc kto był/jest bogatszy? Tylko mało kto o tym wie.
@wilczek2 najchetniej sama bym zusu nie placila.. bo to rak.. Ale przynajmnij w teorii ZUS ma isc na emerytury... Niemniej jednak, tez uwazam za skandaliczne te "koszty pracodawcy", Kosztem pracodawcy powinno byc to co pracownik ma na umowie, a nie jeszcze jakies dodatkowes skladki odprowadzac.
@wilczek2
pysiu, dziesiecine to chlop oddawal kosciolowi, dla pana odwalal panszczyzne czyli zapieprzal za darmo na jego wlosciach ( w sumie to mogla by byc ciekawa forma splaty kredytow studenckich)
do tego dorzuc podatek poglowny ktory byl niezalezny od posiadanego majatku, i podymny to wcale nie wyjdzie ci duzo taniej niz dzisiaj ale jak dodasz benefity jakie czerpiesz od pansta (np edukacja) to sie okaze ze wtedy podatki byly wyzsze
@wilczek2 no, mało kto o tym wie... Napisano to w każdym publicznym rozliczeniu każdej spółki w tym kraju, w każdym sądzie rejestrowym. Wiedza, kurde, tajemna.
Prawda jest bardziej brutalna - mało kto chce to wiedzieć, bo musiałby sam przed sobą przyznać, że go dymają bez mydła.
@mieteknapletek a to akurat prawda, 2 dni w tygodniu. Co i tak daje 28% podatku efektywne. A nie 33 + 25 VAT.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 20:46
@wilczek2 Twoja wypowiedź nadawałaby się do odcinka "Matura to bzdura" z historii - a także z matematyki, chyba że jesteś właścicielem firmy transportowej... albo nałogowym palaczem / komsumentem alkoholi.
Jak już mieteknapletek napisał, dziesięcinę płacono Kościołowi, na pana zasuwano na jego polach (a jak komuś się nie podobało i wypowiadał umowę to pan ścigał delikwenta).
Co do podatków - po 1/3 składek i 23% VAT zostaje wciąż 51,3%, wychodzi na to że pozostałe podatki to jeszcze ponad 40% wydanej kwoty.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 22:15
@wilczek2
Okradany jesteś z około 90% tego co wypracujesz przez swojego etatodawcę, tym problemem się zajmij, a nie pluciem na państwo (chodzi mi o instytucję państwa jako taką a nie o konkretną władzę) które chroni ciebie przed jeszcze większym zamordyzmem i wyzyskiem ze strony korporacji.
Jestem za jak single będą same z siebie miały dzieci
I co się zmieni? Pożartujemy sobie na demotywatorach, poutyskujemy, a warunki nadal pozostaną takie same, dyktatura PiSu będzie trwała w najlepsze, nieudolny socjal, inflacja, niebotyczne koszty życia, wyzysk Polaków w całej Europie na rynku pracy, a zwłaszcza w rodzimym kraju. Długofalowe efekty już wam podam. Oto moje prognozy na rok 2024: mediana zarobków 6000 brutto, ale po odjęciu podatków i składki ZUS 3000, koszt chleba 10 złotych, bułka kajzerka 2 złote, benzyna 10 złotych, kg ziemniaków 8 złotych, zaniedbana kawalerka 500 tysięcy, podatek od podcierania tyłka, 500 złotych dla palaczy i bezrobotnych alkoholików, podatek 1000 złotych rocznie od przekroczenia 50 tysięcy dochodu. Podatek 2 procent od posiadania majątku o wartości powyżej 50 tysięcy. Podatek od przechodzenia przez jezdnię i emitowania spalin z samochodów podczas dojazdów do niewolniczej pracy. Migracja młodych za granice 75 procent. 3 procent podatku na socjal dla biednych od pracujących za granicami kraju. Mieszkanie plus dla matek z dwójką dzieci.
@Ynfluencer wszystko byłoby super w takim przypadku gdyby nie DOLAR po 10zł a euro po 13zł :D gdyby dolar pozostał za 4zł to moglibysmy szaleć za granica :D
@Ynfluencer
A gdzie ci Polacy migrują z Polski? Do krajów gdzie socjal jeszcze wiekszy!
Kiedyś był taki program, nazywał się bykowe i każdy bezdzietny po jakimś tam osiągniętym wieku wpłacał do systemu. Może czas by wróciło?
To nie był bezdzietny, ale kawaler. Bykowe doprowadza tylko do fikcyjnych małżeństw. Nie przypominaj o tym kolejnym narzędziu dojenia mnie z kasy Ty uju.
@edzsledz bykowe było dla kawalerów i panien, a nie dla osób bezdzietnych kretynie.
Nie jestem zwolennikiem programu 500+ ale krzyczeć o bykowe 500+ to jeszcze wieksza patologia niż zrobienie piątki dzieci... A co te śmierdzące panny i kawalerowie mają mają do utrzymania takiego że potrzebują zasiłku? Matka z ojcem im przestali kieszonkowe wypłacać po 30 latach? I kazali się do roboty wziąć? Nosz kur... nóż się w kieszeni otwiera i rzygać mi się chce jak słyszę o takich inicjatywach... przy czym zaznacze: nie jestem zwolennikiem jakichkolwiek programów socjalnych! Bo to powoduje degradację społeczną na wielu płaszczyznach życia, ale już rozumiem dać na wychowanie dzieci żeby napedzic wyż demograficzny ale niby czemu dawać bykom...? To dajmy też pedałom i lesbijkom i do księży dopłacić by może też wypadało... żenada proponuję adminom usunąć tego demona i więcej nie zbliżać się do takiego poziomu żeby taki shit pchać na główną... I za bana z góry też dziękuję!
@Spider_1988 ALbo wszystkim albo nikomu. Ja proponuje coś innego: jest 500+ na dzieci wiec oczekuje, że za 500zł mc pozwoli CI lepiej wychować dziecko DLATEGO po 18 latach test na jakość Twojego wychowania. Jeśli dziecko bedzie źle wychowane, nie pracujące, niewykształcone albo patalogiczne to oddajesz całą kase z 500+. A jak!
@Spider_1988
Każdy z nas słyszał o patologiach programu 500+. Zamiast zachęcać do pracy... wielu zachęciło do "kreatywnej księgowości" własnych dochodów.
Z biedy nie wyleczą nas programy socjalne, a niskie podatki i zrozumienie jednej prostej rzeczy - pracujesz masz. Z czego innego ma niby być dobrobyt w kraju? Z przepisów, papierków, pozwoleń i zakazów. Uprościć co się da.. a nagle ile firm powstanie.
@grik1 k"Każdy z nas słyszał o patologiach programu 500+" taa na demotach z wymyślonych historii, a ilu faktycznie widziało taką patologię, wynikającą z tego programu? Oczywiście jakiś tam procent patologii jest, ale był przed tym, dość nowym programem. Program miał kilka miesięcy, a udzie pisali o wielodzietnych rodzinach rozmnażających się pod 500+ ta w kilka miesięcy ktoś się 5 dzieci dorobił.
Aczkolwiek też, jak każdy uważam, że powinno się mniej zabierać pracującym, tylko nie wiem czemu ludzie tutaj myślą że wszyscy rodzice nie pracują.
@Spider_1988 mozemy porownac wydatki miesieczne takiej matki . i moje... i zobaczymy kto wydaje wiecej... Ja mam na co wydawa nie potrzebne mi do tego ani balast ( dziecko) ani pasozyt ( cudze dzieci).
Płacenie w podatkach 500+ na cudze gówniaki jest równie niesprawiedliwe, jak płacenie alimentów bez poruchania.
@Peppone
Myśl tak dalej tylko o własnej d... i rozprzestrzeniaj tą myśl po całej Polsce. Niech ludzie mają w dupie społeczeność w której żyją, niech każdy dba tylko i wyłącznie o siebie, a reszta nic go nie obchodzi. Jak w XVIII wieku, jak wtedy tuż przed tym kiedy państwa ze zorganizowaną i współpracująćą wzajemnie społecznością rozebrały sobie Polskę - kraj egoistów.
W Szwajcarii jakiś czas temu odbyło się referendum nad tym żeby każdy obywatel niezależnie od wszystkiego dostawał min. wypłatę. Na szczęście Szwajcarzy to w miarę mądry naród i to odrzucili.
@Dragoo
Szwajcarzy zachowali się akurat tutaj jak tresowane przez tamtejsze mass-media małpki. Inaczej będą śpiewać kiedy w końcu UE postawi tamę masowemu praniu brudnych pieniędzy w bankach tego kraju-mafii. Przestaną żerować na zyskach swoich banków, zyskach czerpanych z brudnej kasy ściąganej z całego świata, to zmienią sobie optykę.
Ja jednak od Szwajcarii wolę Finlandię.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 23:30
tzw. bykowe
Dlaczego autor mema widzi tylko grupe pobierająca 500 +? Skoro to problem to odbieżmy rownięż kase z programów mieszkanie dla młodych, dofinansowania do wymiany pieców, termomodernizacji domów, na założenie własnej działalności gospodarczej itd. przecież to są również programy skierowane do wybranych grup a jakoś memów nie robisz?
A podaj jeden konkretny powód dlaczego państwo powinno zabierać cześć mojej wypłaty i oddawać ją innym?
Może też chciałbym założyć rodzinę ale nie mogę bo jestem krojony podatkami na każdym kroku.
Zawsze wielką cenę płaci ten kto myśli mózgiem a nie jajami i najpierw chce się ustabilizować, a potem rozmnażać. Najwięcej zyskuje zawsze patologia Carpe diem, i madki, które zrobią dziecko w wieku 18-24 lat i mają potem wymówkę na wszystko przez całe życie, a ja nie mam praw, bo najpierw chce być w stanie zapewnić rodzinie przyszłość, a potem ją zakładać, więc na każdym kroku dziecioroby zyskują moim kosztem.
@Master_Yi
Bo mamy XXI wiek, a nie XIX. Jeśli tego nie pojmujesz to trudno, ja tobie tłumaczyć nie będą podstaw funkcjonowania współczesnego państwa, nie jestem nauczycielem, nie mam predyspozycji pedagogicznych, jeśli jesteś obywatelskim analfabetą ja tobie nie pomogę.
@zaymoon czyli nie masz zadnego argumentu.. po rpostu uwazasz ze my "bogacze" - ludzie rpacujacy mamy placic na nierobow i cudze dzieci... bo ktos sobie dziecko zrobil nie analizujac tego czy go na nie stac. Szczerze ? Mnie te dzieci obchodza tyle co zeszloroczny snieg... No.. obchodza troche bardziej gdy dra ryje pod oknami... bo wtedy chcialabym by ta holota zniknela...ale tak poza tym.. nie mam je w glebokim powazaniu.
oj cebulka cebulka. leming tv widze wode z mozgu zrobila...jak nie wiecie po co krajowi dzieci to poczytajcie ekonomie a singiel to niech sobie zarobi bo roczne dziecko nie moze. janusze...
@paraglobularna niech pracuja jego rodzice... mnie to dziecko niewiele interesuje. Jak ktos sobie je zrobil to niech je utrzymuje. Tym bardziej ze samo dziecko jest w zasadzie bezuzyteczne. Ono owszem, bedzie wartosciowe jak zacznie pracowac i placic potatki. Ale takiej pewnosci nigdy nie masz. Wedlug GUS tylko 56% doroslych polakow jest aktywnych zawodowo. Oznacza to ze mamy AZ 44% nierobow. Czyli w zasadzie statytycznie co drugie dziecko bedzie nierobem.
Uważaj bo rzad to podchwyci i będzie 500 tyle że nie dla tylko od
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 13:05
Singiel to będzie miał ale do opłacania tak zwane bykowe co w pełni popieram
@januszkochanowski A wiesz co ja popieram? Żeby wszystkie młode i pracujące osoby wyjechały za granicę, a madki i inne lenie niech leżą i kwiczą jak się okaże że nie ma ich kto sponsorować niezależnie od woli Jaśnie Panujących
Tym programem powinno się zająć CBA bo to jest nic innego jak program korupcyjny
A ja proponuję jesienią iść na wybory, mając klapki co najwyżej na nogach, nie na oczach i pokazać środkowy palec dojnej zmianie i popierającym ich pedofilom.
Serio? Rozszerzyć program prorodzinny (tj. zachęcający do zakładania rodziny i posiadania DZIECI) Twoim zdaniem powinno się o BEZDZIETNYCH....jeśli by to przeszło to tylko w parze z objęciem świadczeniami z funduszu rentowego dla niepełnosprawnych aktywnych sportowców olimpijskich.
A tak serio to głupota. Socjal nie jest potrzebny bo nikt nie zdecyduje się na pierwsze czy kolejne dziecko za 500 zł miesięcznie bo koszty są o wiele wyższe. Jeśli kogoś nie stać to z tymi 500 złotymi nadal nie będzie.
Jeśli mąż zarabia 5000 i żona drugie tyle to po cholerę socjal? Jeśli nie będzie dużego opodatkowania, nie będzie problemu z wyprowadzeniem się od rodziców, będzie młodych stać na ślub, mieszkanie, auto i życie to będą mieli dwoje, troje i więcej dzieci.
Ludzie nie powinni nic dostawać od rządu. Nikt i nic.
@rajmund29 ten pomysl z demota to zwykly sarkazm... I masz racje ze ludzie nie powinni nic dostawac tyle z enie od rzadu a z pieniedzy innych podatnikow. Rzad nie pownien w ogole zajmowac sie zabieraniem jednym by dac drugim. Jesli uznam ze ktos jest godzine pomocy to mu pomoge.... To co placimy w podatkach powinno isc w calosci na funkcjonowanie panstwa.
Przede wszystkim nie powinno być w ogóle tego durnego programu 500+, i to mówię to jako matka. Bo to właśnie rodzi tego typu nieporozumienia. Koszty są ogromne, dla gospodarki straty, bo babki siedzą w domu zamiast pracować, ceny lecą w górę (bo taki program kosztuje w cholerę), ludzie się kłócą dlaczego ja nie dostaję... Jest milion innych sposobów wspierania rodzin i matek, no ale żaden nie byłby tak spektakularny jak dać kasę prosto w łapę. Kiełbasa wyborcza aż skwierczy.
Najlepiej każdemu w dniu narodzin przelewać miliard złotych na konto! Niech ma! Wszystkim się należy! A teraz przepraszam, idę szykować taczkę na banknoty bo zamierzam kupić chleb i paczkę sera...
pomysł świetny, tylko jak przy obecnych realiach zbudować na tym poparcie wystarczające do wygrania wyborów
He he dobre ciekawe ile madek na taki układ by poszło.
Mi nic nie muszą dawać, ale niech w końcu przestaną mnie okradać :/ i niech zmienią kryteria rozdawania jakichkolwiek zapomóg czy pomocy społecznych tj. płacisz podatki, pracujesz to dostajesz, a jak nie to nie, ani grosza... i tyle!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 21:35
Już ładnych parę lat obserwuje scenę polityczną i każdy wie że muszą być niskie podatki i minimum administracji, nie ma innej drogi, lecz ja już porzuciłem wszelką nadzieję że takie zmiany nastąpią, wręcz przeciwnie trzeba się już szykować na głębokie zmiany które zajdą w Polsce, na początek takie że Polaków drastycznie ubywa i to jest fakt i nie chodzi tylko o rekordy umieralności ze starości i jedną z najgorszych na świecie dzietności ale też smog, fatalną profilaktykę zdrowotną, masowe samobójstwa, zaniechania jakichkolwiek merytorycznych debad na ten temat, PiS i PO głosują ręka w rękę jeżeli chodzi o podatki tak więc można stwierdzić że polityka nienawiści czyli show dla plebsu z niskim iq i wysokimi podatkami się utrzyma, rząd widzi rozwiązanie w imigrantach których przyjęło w ostatnim roku najwięcej w UE a po wyborach jesiennych ten trend gwałtowie przyszpieszy bo w Polsce niby nie ma rąk do pracy, lecz to nie wystarczy będą bardziej przyciskać śróbę dając bankom narzędzie do zablokowania pieniędzy bo państwo musi się ratować... Nie mamy pańskiego portfela i co Pan nam zrobisz ¯\_(ツ)_/¯ Więc co pozostaje? Ratować się, kupować fizycznie dolary, założyć konto zagraniczne najlepiej poza UE i tam trzymać część oszczędności, są kryptowaluty, złoto a najlepiej wyjechać z biznesem jak się da zagranicę. I radzę kupić żywność, wodę, jakieś żarcie z długim terminem na tak aby starczyło miesiąc, witaminy w tabsach, benzynę na wyjazd, lepiej mieć i nie potrzebować niż obudzić się bez wody z kranu, bez dostępu do kasy i zamkniętymi sklepami w tym stacjami paliwowymi bo większość taka będzie i nie zdziwcie się jak polacy 'katolicy' wejdą wam wtedy do mieszkania dadzą po łbie i zabiorą wszystkie dobra jak już zjedzą wszystkie bezpańskie psy jak to dzieje się w tej chwili w Wenezueli.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 21:33
@theBatman9000 Mam nadzieję że do tego czasu Polacy zdążą się opanować i zrobią porządek z 560 darmozjadami, albo przez krwawą rewolucję albo przez demokratyczne wybory (w co wątpię), a nawet jakby się zaczęło tak dziać myślę, że Polacy by wtedy wyszli na ulicę i ten cyrk z wiejskiej usunęli
@BeZ1m1eNnY ja jestem za krwawą rewolucją, musimy ich rozliczyć z tego wszystkiego co nam zrobili, i dać jasne ostrzeżenie dla tych co przyjdą po nich.
Jak już to zrobią zaraz -500 z każdej pensji za bykowe...
kiedyś było bykowe od singli...
Ja proponuję 500-, na odbudowę Polskiej armii, na odbudowę Polskiego przemysłu oraz odbudowę Polskiej służby zdrowia, może zamiast pytać się co dostanę od kraju zapytaj się co mogę zrobić dla tego kraju. Z rozdawnictwem kasy nic nie zrobię, ponieważ w naszym pięknym kraju żyje więcej debili którzy chodzą na wybory, niż ludzi inteligentnych. Człowiek inteligentny który patrzy na 500+ wie, że za tym idzie rozwój dla niektórych osób, wśród 10 osób która odbiera 500+, choćby 1 osoba dzięki niej się rozwinęła będzie lepiej dla całego społeczeństwa, bo zamiast 1000 debili będzie 900 a 100 mądrych obywateli która, ukończyła szkoły i pracuję, bo ich rodzice (którzy nie koniecznie muszą być patologią) nie będą mu w wieku 18 wypieprzać do roboty,a przed 18-ką zbierać przysłowiowy złom, ale ten sam człowiek może też zauważyć, że 9/10 ludzi będzie marnować tą kasę. I tu się powinno nasunąć pytanie jak zapobiec zmarnowaniu tych pieniędzy. Można by to ograniczyć w podatkach lecz są rodziny które, nie płacą wystarczających podatków (wynik zatrudnienia na pół etatu, renta etc.), a więc trzeba by było kontrolować na co idzie 500+, ale za tym by wiązało się zatrudnić kolejnych urzędników, trzeba im zapłacić, oraz wyposażyć w odpowiednie środki do sprawdzania wydatków tych rodzin, ale w tym wypadku jest ograniczenie wolności tych ludzi. A trzeba jakoś pomóc rodziną z nizin społecznych, aby nie pociągały za sobą następnych pokoleń i aby nie powiększały przez to bezrobocia i biedy w kraju.
@Britta1 Dokładnie takie podejście miała Polska szlachta przed rozbiorami, wiadomo jak to się skończyło. Jeśli my nie będziemy kochać naszej ojczyzny to będziemy zmuszeni do dawania dupy sąsiadom za miskę ryżu.
singiel jest dla panstwa wylacznie obciazeniem. Dzieci zapewniaja przyszlosc
@baro0000 jesteś durniem, dzieci to niepewna inwestycja, bo nie wiadomo czy będą pracować, i czy nie wyjadą z kraju robić na obczyźnie.
już kiedyś był taki program BYKOWE się nazywał też chciałbym aby wprowadzili
Rząd:
Program będzie. 500+ *od* każdego singla - tzw. "bykowe".
Edit: Ktoś mnie wyprzedził :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 22:52
Mnie najbardziej dziwi, ze ciagle sa ludzie, ktorzy uwazaja ze dzieci są zyskiem samym w sobie. Otoz są głownie stratą, dopoki nie pojdą do pracy i to W POLSCE. Zanim taki odrobi co na niego sie wydalo, to korzysta latami z darmowej edukacji, sluzby zdrowia, 500+a potem i tak pryska za granice bo w Polsce nie da sie życ.
Ale tutaj sie idiotów namnożyło...Panstwo ma placic za to,że jakis nieudacznik nie potrafił sobie znaleść kobiety i założyć rodziny?!Brawo za pomyslowosc. tzw 500+ jest prawie kazdym kraju Europy od bardzo dawna. Tzw child benefit,ale jakos nie widzialem gówno burzy z tego powodu...Jesli chodzi o mnie to wole placic na dzieci i nasze przyszle pokolenia niz na jakiegos pędzla,ktory zyje z rodzicami i jedzie na ręcznym co wieczor...Pozdr.
@Tedi28 byle nieudacznik może sobie zrobić dziecko... żaden wyczyn.
Sztuką jest je utrzymać...
W "prawie każdym kraju europy" tzn każdym lepiej rozwiniętym?
Już niedługo tak będzie. Dochód gwarantowany prędzej czy później obecny będzie w całej Europie. 500+ to pierwszy krok ku temu. Jak nie znoszę PiSu, to jednak dzięki 500+ jesteśmy obok Finclandii, Niemiec i Włoch w awangardzie postępu społecznego w temacie dochodu gwarantowanego. .
@zaymoon Mylisz się. Społeczeństwa w rodzaju Niemców czy Finów budowały 'państwa opiekuńcze' latami i one funkcjonują tylko dlatego, że ludzie nie mają tam roszczeniowej januszowskiej mentalności, tylko rozumieją że to jest transakcja wiązana gdzie muszą państwu dawać, żeby ono miało z czego rzeczy fundować. U nas ludzie chcą tylko brać i myślą że rzeczy od państwa biorą się z powietrza i ogólnie państwo jest 'bezosobowe' więc należy je rypać jak się tylko da bo to niby nikomu nie szkodzi...
@DexterHollandRulez
Polacy i roszczeniowe społeczeństwo??? Ogarnij się człowieku! Mamy najmniej roszczeniowe społeczeństwo w całej Europie! Przy tak niskich emeryturach, tak słabej służbie zdrowia, tak niskich zarobkach, tak podłych warunkach pracy, ludzie nie wychodzą na ulicę. Zobacz co się dzieje we Francji, jak ludzie protestują przeciw ulgom podatkowym dla oligarchii finansowej, przeciw niszczeniu usług publicznych (szpitale, trasport lokalny) na prowincji). To jest dopiero roszczeniowe społeczeństwo, Polacy to niestety takie plzdki-gwizdki, grzeczenie zginający karki, niezdolni do buntu.
@zaymoon A po co wychodzić na ulicę, jak jeden z drugim może zrobić 'sprytny' przekręt i dorobić się cichaczem na boku, a potem się śmiać i z państwa, i z władzy, i z biedniejszych od siebie którzy nie dojnęli jak mieli okazję?
kolejny cholerny socjalista...
@adraxer12
Socjalizm to przyszłość, w końcu wyprze kapitalizm tak jak kapitalizm wyparł feudalizm.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2019 o 23:39
A ile straciłeś na 500+ w porównaniu z latami przed wprowadzeniem 500? Tak normalnie na wypłacie? Czy może na paliwie? Czy na czym? No i owszem można dać 500 dla singli ale bądźmy wszyscy singlami a wtedy na emerytury niech zarobią dzieci singli
@Krzychu44 a wyobraz sobie ze straciłam. Pomijajac rosnace ceny. To PIS zabrał kwote wolna od podatku wiec oplace o te 714 zl wiecej podatku niz placilam rpzed 500+ wystarczy ?
Ze juz nie wspomne o nieudanej na szczescie probie dobrania sie do naszych emerytur poprzez uwolnienie skladki emerytalne. Do tego dochodza nowe podatki nakladane przez Pis
@Krzychu44 Na galopującej inflacji na przykład? Tobie to chyba jeszcze mamusia żarcie kupuje jeśli tego nie zauważyłeś...
Zadziwia mnie nieustannie, że na Demotywatorach obok patriotycznych demotów zdobywających dużo punktów, pojawiają się durne (obowiązkowo anty PiS-owskie), które też zdobywają b. dużo punktów! Wygląda to tak, jakby jakaś specjalna bojówka czekała tylko na sygnał, aby dowalić władzy.
Dam ci te 5 stówek i baw dzieci moje...
Są dotacje na stworzenie miejsc pracy a to dotacja na stworzenie pracownika.
Za rządu PO : "Kurła!! Żadnego socjala w tym gupim kraju ni mo! A w niemcach to majo...
.
Za rządu PiS: "Kurła! Tylko rozdajom moje piniondze na które ja kurła ciężko pracuje!!
.
W końcu przyjdzie partia, która obniży podatki to znowu te nieudaczniki życiowe będą drzeć papę że "Tera to państwo upadnie i sobie głupi ryj rozwali"
.
Jak Wam nie pasuje obecny rząd to załóżcie swoją partię i wystartujcie w wyborach, albo zmieńcie pracę, weźcie kredyt i jedźcie w Bieszczady.
Utrzymanie dzietności i zastępowalności pokoleń to jedna z podstawowych funkcji społeczeństwa. Dlatego nasz rząd nieudolnie rozdaje kasę wspierając głównie nierobów. A single płacą tak zwane bykowe, co najlepiej widać przy corocznym rozliczeniu podatku.