@IwanBardzoGrozny Niby tak, ale co któreś auto w Berlinie to tzw. Car2go. To znaczy, że więcej niż jedna osoba może korzystać jednocześnie z jednego samochodu. I tu zebra jest szara po raz drugi. Żeby temat wyjaśnić potrzeba by zrobić szersze badanie wykraczające poza ramy głupiego (chyba z definicji) mema.
Co nie zmienia, faktu, że bardziej niż tramwaju różnorodności, czy karty LGBTVAGD przydałaby się rozbudowa metra. Ale warszawiakom to tłumaczyć.
Gdy mieszka się w takim mieście jak Moskwa, która posiada jedną z najlepiej rozwiniętych sieci metra na świecie, to auto staje się zwyczajnie zbędne. Ile lini metra posiada Warszawa? Dwie, co jest żałosnym wynikiem jak na stolicę kraju... Ile lini metra znajduje się w Moskwie? Dwanaście!!!
@szarybuk Komunikacja zbiorowa JEST tańsza od auta. Natomiast samochód jest zdecydowanie szybszy od komunikacji zbiorowej i autem zazwyczaj jedziesz dokładnie tam gdzie chcesz bez potrzeby dochodzenia piechotą do punktu docelowego.
Spójrz na pozycje "spacer" oraz "rower" w tych statystykach. Jak widać mieszkańcy Berlina połączyli niezależność transportową z ekologią. A w Moskwie niewiele osób decyduje się na taki rodzaj komunikacji. Zastanawiające dlaczego, prawda?
@niechcemisiewymyslacloginu1 Z tymi jak najkwiększymi silnikami się zgodzę, ale po kiego grzyba robic sobie samemu krzywdę i kupować gnój zamiast benzyny czy benzyny z gazem?
@niechcemisiewymyslacloginu1 Osobiście uważam, że samochody z silnikiem diesla nie powinny być sprzedawane osobom prywatnym. Druga sprawa na co Ci silnik diesla jeśli nie przewozisz na co dzień dużej ilości ciężkich gratów? Silniki diesla to mechaniczne konie pociągowe i nic więcej. Kupowanie sobie diesla na prywatny użytek to wg mnie głupota. 3.0 Benzynka będzie zdecydowanie lepsza od 3.0 diesla.
To ciekawe jakim cudem ten niemiecki samochód zrobił pół miliona kilometrów w 10 lat, że aż trzeba Polakowi przekręcić licznik do 172 tyś. po to żeby go drożej kupił:)
typowa klotnia z gimbazą na instagramie prawie codziennie. Wiedza na poziomie 5 latka ale zawsze wiedza wszystko najlepiej a jak podam i fakty i statystyki to mnie blokują, za co jestem im bardzo wdzieczny :)
statystycznie to zebra jest szara
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2019 o 16:45
@IwanBardzoGrozny Niby tak, ale co któreś auto w Berlinie to tzw. Car2go. To znaczy, że więcej niż jedna osoba może korzystać jednocześnie z jednego samochodu. I tu zebra jest szara po raz drugi. Żeby temat wyjaśnić potrzeba by zrobić szersze badanie wykraczające poza ramy głupiego (chyba z definicji) mema.
Co nie zmienia, faktu, że bardziej niż tramwaju różnorodności, czy karty LGBTVAGD przydałaby się rozbudowa metra. Ale warszawiakom to tłumaczyć.
Gdy mieszka się w takim mieście jak Moskwa, która posiada jedną z najlepiej rozwiniętych sieci metra na świecie, to auto staje się zwyczajnie zbędne. Ile lini metra posiada Warszawa? Dwie, co jest żałosnym wynikiem jak na stolicę kraju... Ile lini metra znajduje się w Moskwie? Dwanaście!!!
Póki samochód jest tańszy od komunikacji zbiorowej, to nie będę nią jeździł.
@szarybuk Komunikacja zbiorowa JEST tańsza od auta. Natomiast samochód jest zdecydowanie szybszy od komunikacji zbiorowej i autem zazwyczaj jedziesz dokładnie tam gdzie chcesz bez potrzeby dochodzenia piechotą do punktu docelowego.
Spójrz na pozycje "spacer" oraz "rower" w tych statystykach. Jak widać mieszkańcy Berlina połączyli niezależność transportową z ekologią. A w Moskwie niewiele osób decyduje się na taki rodzaj komunikacji. Zastanawiające dlaczego, prawda?
Klimat?
USA - ilość samochodów na 100 000 mieszkańców: 83 000. San Marino - średnio 2 auta na mieszkańca.
@Zibioff Kiedyś czytałem rady dla mieszkańca USA: "znajdź pracę blisko miejsca zamieszkania - tak do 60 mil".
Jak w Krakowie beda same klimatyzowane tramwaje, to pogadamy. Teraz trzeba kupowac jaknajwieksze silniki w diselu, zeby aktywistow draznic.
@niechcemisiewymyslacloginu1
Jest i klimatyzacja i ogrzewanie!
Widziałam na własne!
Ogrzewanie w lipcu, klimatyzacje w styczniu...
@niechcemisiewymyslacloginu1 Z tymi jak najkwiększymi silnikami się zgodzę, ale po kiego grzyba robic sobie samemu krzywdę i kupować gnój zamiast benzyny czy benzyny z gazem?
@Alkanaro - bo do nich aktywisci sie czesciej przyczepiaja ;) Sam mam benzyne, ale jak bede zmienial to bankowo TDI przynajmniej 3.0
@niechcemisiewymyslacloginu1 Osobiście uważam, że samochody z silnikiem diesla nie powinny być sprzedawane osobom prywatnym. Druga sprawa na co Ci silnik diesla jeśli nie przewozisz na co dzień dużej ilości ciężkich gratów? Silniki diesla to mechaniczne konie pociągowe i nic więcej. Kupowanie sobie diesla na prywatny użytek to wg mnie głupota. 3.0 Benzynka będzie zdecydowanie lepsza od 3.0 diesla.
Problemem nie jest liczba samochodów, tylko posiadaczy prawa jazdy
To ciekawe jakim cudem ten niemiecki samochód zrobił pół miliona kilometrów w 10 lat, że aż trzeba Polakowi przekręcić licznik do 172 tyś. po to żeby go drożej kupił:)
W tych statystykach w Berlinie brakuje 4% a w Moskwie 1%. Czy wszystko w porządku?
typowa klotnia z gimbazą na instagramie prawie codziennie. Wiedza na poziomie 5 latka ale zawsze wiedza wszystko najlepiej a jak podam i fakty i statystyki to mnie blokują, za co jestem im bardzo wdzieczny :)