Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
75 88
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ZrytyRyj
+11 / 13

Równie dobrze można powołać zespół inżynierów do sprawy opanowania Marsa. Tak samo realistyczna wizja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krait
+10 / 12

"wynosi 16,5 mln zł" kolejne miejsce na ciepłe posadki ze sporą pensją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IwanBardzoGrozny
+8 / 10

I nie będzie trzeba kibla instalować, więc zniknie nierozwiązywalny problem czystych toalet

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cininho80
+5 / 5

Co z tego, jeżeli pociąg będzie spóźniony godzinę albo dwie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomTom75
+10 / 14

I to w kraju, który nie potrafi skonstruować swojego roweru...

Pinokio myśli, iż rzucając kolejnym pomysłem, pokryje sławne milion aut elektrycznych i inne swoje bajędy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar InnyNieDlaWykolejonegoSwiata
+8 / 8

Tak dla przypomnienia, bo może nie wszyscy wiedzą, ale od ponad 10 lat budujemy w Polsce elektrownie jądrową.

http://biznesalert.pl/malecki-242-mln-zl-na-elektrownie-jadrowa-pod-lupa-nik/

https://wpolityce.pl/polityka/260400-koledzy-z-platformy-dobrze-sie-bawia-budowa-elektrowni-atomowej-w-polsce

Od kilku lat działa Komisja ds. Energetyki Jądrowej.

http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/agent.xsp?symbol=POSIEDZENIAZESP&Zesp=483

I bierze od podatników za sam fakt wesołego istnienia. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hostis_Humani_Generis
+4 / 10

Tak, z pieniędzy podatników (naszych) opracują kolejną technologię którą sprzedadzą na zachód za grosze tak jak było z grafenem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B brudger
+10 / 10

kompletnie nie rozumiem po co nad tym pracuje sztab fachowców w kraju w którym synchronizacja świateł drogowych w dużych miastach jest utopią nad którą mimo 25 lat gadania nikt nie zapanował. A tu tunel chcą budować. Wg mnie marnują czas i pieniądze. Zajeliby się nie wiem - może projektowaniem chodników albo tańszych ławek (bo te z MON po 80 tys PLN za sztukę można by wytwarzać za ok 2tys max)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar InnyNieDlaWykolejonegoSwiata
+6 / 6

@brudger jest takie powiedzonko autorstwa Stefana Kisielewskiego.
"Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności nieznane w żadnym innym ustroju"

To zasadniczo wyjaśnia większość spraw, o których piszesz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yarro_B
+4 / 4

Mega przewał! Ze 2-4 mld złotych przewalą, 10 lat grantów i badań i wyjdzie, że się nie da.
Prawdopodobnie Amerykanom kończy się kasa i wymyślili żeby ryzykowne (kosztowne) badania i prace koncepcyjne zrobiły jakieś leszcze śniące o potędze i topiące kasę z własnych dotacji. Na razie poza fajną koncepcją jest mega dużo poważnych przeciwskazań technicznych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarekJarek1
+4 / 4

Ma korzystać z istniejącej infrastruktury???
To gdzie w naszym kraju są już tuby próżniowe albo chociaż tory certyfikowane na duże prędkości?
Co za bzdury ktoś wypisuje. Nie potrafimy położyć torów, żeby były proste. Żeby pociągi mogły jechać te 200 km/h nie zwalniając co chwila a komuś marzy się ultradroga kolej przyszłości? To wszystko w kraju rolniczym, nie mającym żadnych nowoczesnych technologii :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 maja 2019 o 14:37

avatar haron009
0 / 0

Program z cyklu jak przytulić 16,5 bańki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszkwilant
+1 / 1

20 minut to średnie opóźnienie zwykłego pociągu. To tak jak planowanie lotu na księżyc ucząc się składać papierowy samolocik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piter1984
0 / 0

Jak głupim albo naiwnym wyborcą trzeba być, żeby uwierzyć że wykorzystując istniejącą infrastrukturę można stworzyć hyperloop 1000km/h

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reyden
0 / 0

Po co nam hyperloop jak nie mamy sieci szybkich kolei z prawdziwego zdarzenia ( CMK nie liczę ) , najpierw zmodernizujmy większość kluczowych szlaków do prędkości 160-250 km/h , potem można myśleć o HL czy nawet Maglevie .
Z drugiej strony kasę która poszła by na budowę HL można by przeznaczyć na klasyczną kolej , gdzie po tym samy torze może jechać pociąg podmiejski jak i HST jadący z prędkością 250+ km/h

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Egghead
+1 / 1

Nie potrafią torowisk do 160 kmph przystosować póki co... Ale powodzenia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem