Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
84 99
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K kusmierc
+6 / 6

2020: Fort Trump

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 10

@kusmierc no chyba że - 2019- pisdusie nie rządzą w Polsce
ewentualnie 2020- Konstytucja Rpisowskiej - zakaz imprez masowych Owsiaka wpisany do konstytucji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 czerwca 2019 o 10:49

H Hammoond
+9 / 13

2020 Konfiskata nagłośnienia, aby użyć ich do głoszenia dobrej zmiany

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+6 / 10

@Glaurung_Uluroki Niektóre województwa posiadają własny tabor. Te przejazdy nie będą darmowe, tylko po prostu odbędą się. Podejrzewam, że przy ilości osób, które widziałem w zeszłym roku w drodze na festiwal, nie będą bardziej deficytowe, niż przeciętny kurs REGIO, a pamiętajmy, ze koleje nie są po to, żeby zarabiały. One mają służyć społeczeństwu. Gdyby miały tylko zarabiać, to już dawno zapłaciłbyś kilku krotność obecnej ceny biletu kolejowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 czerwca 2019 o 11:33

G konto usunięte
-3 / 7

@mudia Nie, nie posiadają. PR są współwłasnością samorządów i Agencji Rozwoju Przemysłu. Koleje nie są po to, żeby zarabiały, ale po to, żeby dać pracę kolejarzom i dać zarobić firmom ubezpieczeniowym.

Gdyby nie dopłaty z akcyzy paliwowej, PKP by zbankrutowało, czyli pisząc inaczej, PKP jest finansowane przez busiarzy, czyli konkurencję. Ile tańsze mogłyby być busy, gdyby nie te dopłaty?

Pieprzysz, jak potłuczony komunista - jeśli emeryt, który nigdy koleją nie pojedzie, a któremu brakuje na lekarstwa, musi przymusowo finansować z własnych podatków "służące społeczeństwu koleje - mniej lub bardziej - państwowe, to jest to skandal, złodziejstwo i wyzysk, który Ci - jako mentalnemu komuniście - kompletnie nie przeszkadza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L le_szek
+1 / 9

@Glaurung_Uluroki
Województwa (przynajmniej niektóre) mają swój tabor, ale skąd niby mógłbyś o tym wiedzieć, przecież gugiel gryzie...

Pierwszy link z brzegu:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pomorskie-zamowilo-kolejne-cztery-impulsy-jest-opcja-na-jeszcze-jeden-90285.html

Dodatkowo (ale znów - skąd mógłbyś o tym wiedzieć) zarząd województwa finansuje przewozy pasażerskie. Więc w sumie jest to "ingerowanie" w bieżącą działalność spółki PR. Która powinna jednak współpracować z władzami województwa, inaczej może się zdarzyć, że te nie wykupią w PR usług przewozowych i powołają własnego przewoźnika (jak w śląskim czy dolnośląskim) albo ogłoszą przetarg, tak jak było w kujawsko-pomorskim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
-3 / 9

@le_szek Wciąż nie znasz struktury PR? Wujek chyba cię pogryzł. Województwa są tylko współudziałowcami. Nawet jeśli mają tabor, to nie mają infrastruktury. Szosą te wagony pojadą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L le_szek
+2 / 4

@Glaurung_Uluroki
Województwa są współudziałowcami PR - i to jak na razie jedyna prawdziwa rzecz w twoich wpisach. Są też zleceniodawcami. Mogę też mieć tabor.
Ale wiesz, że PR też nie ma infrastruktury? I jak każdy przewoźnik w Polsce wykupuje dostęp do niej w PLK?
Przy okazji - podrzuć linki do swoich komentarzy na temat specjalnych pociągów organizowanych z okazji ŚDM, OK?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
-1 / 5

@le_szek Tamte pociągi TEŻ były dewastowane? Czegoś nie wiem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L le_szek
+2 / 6

@Glaurung_Uluroki
A jakie to ma znaczenie? Chodzi o tryb uruchamiania pociągów. W czasie ŚDM skasowano wiele normalnych pociągów, żeby przewieźć pielgrzymów - utrudniając życie zwykłych ludzi.
Naprawdę uwierzyłeś w te bajki o gigantycznych dewastacjach pociągów na Woodstock? Nie masz naprawdę odwagi przyznać, że odmowa uruchomienia pociągów jest stricte polityczną zagrywką, żeby "pokazać" Owsiakowi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L le_szek
+2 / 4

@Glaurung_Uluroki
BTW - przyznasz, że walnąłeś głupotę z tym, że województwa nie posiadają taboru czy będziesz dalej brnąć i zmieniać temat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
+3 / 5

@Glaurung_Uluroki Przewoźnicy w Polsce: PR (26% udziału w liczbie pasażerów), Koleje Mazowieckie, PKP Intercity, SKM w Trójmieście i Warszawie, Koleje Śląskie, Dolnośląskie, Wielkopolskie, Małopolskie, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Arriva RP, Warszawska Kolej Dojazdowa.

Dajmy na ruszt ŁKA, bo codziennie nimi jeżdżę. Jeszcze jakieś kilkanaście lat temu połączenie Sieradz-Łódź było zdominowane przez PR. Trochę jeździło pociągów Kolei Dolnośląskich (Łódź-Wrocław) i Wielkopolskich (Łódź-Poznań) (oba te połączenia jeżdżą do dziś i przejeżdżają przez Sieradz. Dziś ŁKA to chyba 90% połączeń jeżdżących na tym odcinku, a ilość pociągów PR to jakieś 2/4 dziennie w obie strony.
Łódzka Kolej Aglomeracyjna należy do Samorządu Województwa Łódzkiego. Nie do PKP, nie do PR (co jest w ogóle śmieszne, że myślisz, iż wszyscy przewoźnicy w kraju są podpięci pod innego przewoźnika, czyli pod ich konkurencję :D)

Więc odpowiadając na twoje pytanie - tak, samorządy wojewódzkie mają bądź mogą mieć swój tabor niezależny od PR

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+2 / 2

@Bihar @le_szek Przestańcie, nie warto. Tylko podbijacie jego ego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L le_szek
+2 / 4

@mudia
Wiesz, on kiedyś od czasu do czasu - wśród rozlicznych bzdur - pisał coś sensownego. Od dłuższego czasu pisuje tylko szkodliwe bzdety, z reguły długo polemizując i licząc na zmęczenie przeciwników, próbujących walczyć z jego nonsensami. Zwykle nie mam na to energii, ale od czasu do czasu trzeba dać odpór, może choć jedna czytająca osoba nie uwierzy w te bzdury...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem