Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
233 270
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S sberek38
+17 / 71

Nie trzeba być narodowcem, aby gonić tych wykolejeńców, bo czy to jest normalne?
Dzieci 0-4 lat
Doświadczanie radości i przyjemności w poznawaniu własnego ciała, w tym przyzwolenie
na dotykanie miejsc intymnych.
Dzieci 4-6 lat
✓ Pokazywanie i rozwijanie szacunku w kontekście różnorodności norm związanych
z seksualnością, świadomości posiadania wyborów, ale też ryzyka.
✓ Świadomość własnej tożsamości seksualnej.
✓ Informacje o różnych koncepcjach rodziny.
Dzieci 6-9 lat
✓ Wybory dotyczące rodzicielstwa, ciąży, płodności i adopcji.
✓ Różne metody antykoncepcji.
✓ Wprowadzanie pojęć „akceptowalne współżycie za zgodą obu stron”.
✓ Seksualne prawa dzieci.
✓ Szacunek wobec różnych stylów życia, wartości i norm.

http://odpowiedzialnygdansk.pl/wp-content/uploads/ZL/Zdrovve%20Love%20-%20broszura%20dla%20m%C5%82odzie%C5%BCy%20i%20m%C5%82odych%20doros%C5%82ych%20-%20ver.1.pdf

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2019 o 11:18

D daclaw
+11 / 39

@sberek38

"Doświadczanie radości i przyjemności w poznawaniu własnego ciała, w tym przyzwolenie
na dotykanie miejsc intymnych"

Następny tępy kopiuj/wklej... Tak, kurna, to jest normalne. Dzieciak odkrywa, że ma rączkę, nóżkę i brzuszek, więc na tej samej zasadzie odkrywa, że ma siusiaka i pupę. Chodzi o to, że masz olać temat i nie lać 3-latka w wanience pasem przez łeb, bo on tym rzeczom nie przypisuje jeszcze takich znaczeń, jak dorosły. Po prostu bada. Oczywiście, jego narządy płciowe reagują na to zgodnie z funkcją, ale to chyba dobrze, że działają, nie?

Druga strona medalu, którą też można wyczytać z tego akapitu - dzieciak w tym wieku nie ma jeszcze wykształconego poczucia intymności i wstydu, na wszystko pozwoli, stąd jest wyjątkowo narażony na zachowania pedofilskie. Więc jak masz takiego dzieciaka, to masz go, kuna, chronić.

Poniał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-2 / 14

@daclaw Pewnych rzeczy niektórzy chyba nigdy nie ogarną. Nie wiem do końca czemu, może dlatego że to wciąż dla nich temat tabu i w panice interpretują wszystko, co narusza to tabu, z maksymalnie negatywną wagą.
Z drugiej strony, ktoś powinien był te punkty przeczytać i z dozą empatii wobec osób z takimi problemami zastanowić się, jaki będzie tego odbiór. Te punkty bardzo źle się prezentują prawdę mówiąc, bez przeczytania opracowań, na jakich są oparte trudno jest je jednoznacznie ocenić. A społeczeństwo już ma dość niezrozumiałych ekspertów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SamuelKorecki
-2 / 20

@daclaw @J_R Tłumaczycie to w podobny sposób, jak pedofilskie wykolejeńce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+3 / 11

@SamuelKorecki No właśnie o takiej bezmyślnie agresywnej reakcji jak Twoja pisałem. Szczerze, to w momencie zrównania mnie z pedofilskim wykolejeńcem jasno dałeś do zrozumienia, że dyskusji żadnej nie będzie. Tylko przemoc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SamuelKorecki
-5 / 15

@Jasiek2r @J_R Proszę bardzo, wyślijcie swoje 6-letnie córki na prywatne lekcje zakładania kondonów, ale nie narzucajcie tego innym. No chyba, że nie macie dzieci, ale lubicie je tak inaczej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+4 / 12

@SamuelKorecki Gdzie widziałeś lekcje zakładania kondonów dla 6-cio letnich dzieci? Jeśli sam widziałeś, to czy informowałeś prokuraturę? Jeżeli sam nie widziałeś, ale otrzymałeś takie informacje, to czy wysłałeś zgłoszenie do prokuratury? Gdzie WHO proponuje, by uczyć zakładania kondonów przez 6-cio letnie dzieci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2019 o 18:12

S SamuelKorecki
-2 / 12

@J_R Potrafisz czytać? Bo twój kolega @Jasiek2r też to widzi. Sorry chłopaki, ale jeśli normalny heteroseksualny człowiek widzi takie coś, to śmierdzi mu to pedofilią na kilometr. Skoro wy tego bronicie, to....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 9

@SamuelKorecki Nie wiem do czego @Jasiek2r dokładnie się odnosi. Ja jak już powiedziałem, jak widziałeś kogoś uczącego 6-cio letnie dzieci zakładania prezerwatywy, to zalecam zgłoszenie tego do prokuratury.

Co w powyższym Ci przeszkadza tak bardzo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SamuelKorecki
-4 / 14

@J_R Co mi przeszkadza?!?! Człowieku, musisz się leczyć, albo od razu wykastrować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+2 / 10

@SamuelKorecki Potrafisz odpowiedzieć na pytanie, czy nie? Na razie to zachowujesz się jak ktoś w stanie paniki, kto nie potrafi nawet powiedzieć, o co mu chodzi. Wiesz, tak od A do Z, pełnym zdaniem, bez "domyśl się" itp. Potrafisz to?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SamuelKorecki
-5 / 13

@J_R Kastruj się, bo skoro nie widzisz tam nie złego, to dzieci powinny trzymać się od ciebie z daleka.
Poważnie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trebi
+2 / 10

W wieku lat 8 dzieci pytanie są przez księży, w ramach przygotowań do pierwszej spowiedzi, czy dotykaly się w grz4sznych miejscach. I to ci nie przeszkadza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+2 / 10

@SamuelKorecki Zadałem pytanie. Nie odpowiadasz, tylko nakłaniasz do samookaleczenia. Jak dla mnie, to jesteś potworem. Takim samym, jak ta tłuszcza, dla połechtania której Tomasz Komenda siedział 18 lat. Jak się czegoś boisz, to nie rozumujesz. Masz fobię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+1 / 5

@SamuelKorecki Jeśli moja córka w zbyt młodym wieku będzie zdradzać poważne zainteresowanie "tymi sprawami", mając przy tym pstro w głowie, to jak najbardziej wyślę ją na takie "lekcje". Dokładnie, to do kumatego ginekologa albo seksuologa - o ile sam wcześniej nie sprostam zadaniu edukacyjnemu.

Powód - nie czuję się gotowy, żeby zostać dziadkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SamuelKorecki
+2 / 4

@daclaw @Jasiek2r @J_R Leczcie się obrońcy edukacji seksualnej 2 letnich dzieci ("przyzwolenie
na dotykanie miejsc intymnych"). Lubicie to wykolejeńcy, wasza sterylizacja wydaje się niezbędna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-2 / 2

@SamuelKorecki Dalej nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Dalej jesteś w stanie paniki. Dalej nie potrafisz zacząć rozmawiać.
Najbardziej wykolejonym z nas wszystkich jesteś Ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SamuelKorecki
+2 / 4

@Jasiek2r A ja tylko stwierdzam fakty, którym ty nie zaprzeczasz. @J_R Haha... "paniki"... dobre :)
Odpowiedź jest zbędna, bo wszystko mi się w tym nie podoba, jak każdemu heteroseksualnemu człowiekowi, więc pewnie dlatego ty masz problem ze znalezieniem problemu w karcie LGBT.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-1 / 1

@SamuelKorecki Widzisz, ja doskonale wiem, co się Tobie w tym nie podoba, ten kto ją pisał jest debilem, który nie rozumie jak się posługiwać w tak delikatnych sprawach językiem.

Problem polega na tym, że Ty nie potrafisz się zachowywać racjonalnie w obliczu takiego bodźca. To wszystko.

Natomiast jeżeli uważasz, że dziecko nie powinno być uczone o seksualności od najmłodszych lat, to tak naprawdę narażasz je, że jakiś "wujek" za cukierki sobie je pomaca, albo i jeszcze bardziej hardcorowe rzeczy zrobi. I dziecko nie będzie wiedziało co z tym zrobić, tylko banie będzie miało porytą przez takie przeżycie, któremu odpowiednia edukacja mogłaby zapobiec.
Na późniejszych etapach edukacja seksualna pomaga zapobiegać nieświadomemu oddawaniu się uciechom cielesnym, bo niestety w rodzinach gdzie seks jest absolutnym tabu nastoletnie dzieci potrafią nie być w stanie powiązać aktywności seksualnej z ciążą.
Oczywiście jest jeszcze jeden aspekt edukacji o seksualności, otóż, rodzice przestają myć swoje dzieci w wieku ja wiem? 5 - 6 lat? I od tego momentu zauważenie wszelkich nieprawidłowości rozwojowych w okolicach intymnych jest właściwie po stronie dziecka. Jak dziecko nie będzie miało takich informacji, to się może zdziwić na późniejszym etapie życia, że coś jest nie tak i jest już np za późno na leczenie.

Mógłbym długo pisać, tylko po co? Zaraz znowu zalecisz mi jakieś samookaleczenie. Boś motłoch.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 czerwca 2019 o 14:17

S SamuelKorecki
+2 / 4

@J_R Dlaczego wykasowałeś komentarze? Panikujesz, że obnażyłeś swoje wykolejenie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-2 / 2

@SamuelKorecki Nie, chwilowe zamieszanie. Są już widoczne. Możesz sobie poczytać, jak Ci tak zależy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar InnyNieDlaWykolejonegoSwiata
+2 / 22

Lewicowy fanatyzm...
Prawicowy fanatyzm...

Jak ja kuźwa nie cierpię fanatyzmu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar InnyNieDlaWykolejonegoSwiata
+1 / 7

@Glaurung_Uluroki zgadzam się w 100%. Niekiedy sam powtarzam ten fragment z Apokalipsy. Również uważam, że wypada mieć ustalone zdanie na dany temat i co ważniejsze — nie zmieniać go, jak wiatr zawieje. Zarazem - nie cierpię fanatyzmu. Fanatyzm obiektywnie nie współgra za dobrze z logiką i racjonalnością. A co do preferencji? Każdy ma jakieś. :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+2 / 8

@Glaurung_Uluroki
Fanatyzm to sytuacja, gdy ktoś w imię własnego światopoglądu zaczyna prześladować innych.
Jest wielu ludzi z którymi się nie zgadzam. Często z nimi dyskutuję. Jednak żadnego z nich nie uderzę, nie znieważę (świadomie) ani też pod jego oknem nie będę malował obraźliwych symboli. Czy jestem bezpoglądowym bagnem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcinProgramista
+7 / 23

@InnyNieDlaWykolejonegoSwiata

Lewicowy "fanatyzm" = rysowanie z rodzicami i dziećmi tęczy kredą na chodniku;
Prawicowy fanatyzm = wyzywanie tych pierwszych od pedałów, grożenie pobiciem i śmiercią, gesty podrzynania gardeł, oplucie i obrzucenie jakimiś śmieciami;

Faktycznie, można postawić znak równości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
0 / 12

@Glaurung_Uluroki Znaczy się wolisz ludzi z OUN i NSDAP od przeciętnego człowieka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar InnyNieDlaWykolejonegoSwiata
0 / 4

@MarcinProgramista ja odrobinę inaczej postrzegam lewicowy fanatyzm, niemniej każdy ma prawo do własnego zdania. Obok kredek i kolorowania zgrabnie przemilczałeś kwestię Antify i paru innych wykolejeń :D

Fakty proszę traktować całościowo, a nie wydzierać z nich tylko elementy popierające Twoją opinię :P

Czy można tu zastosować znak równości? W wielu przypadkach tak. W wielu nie. Zależy, co się rozpatruje. Jak wspomniałem, każdy ma prawo do własnego zdania. W mojej ocenie fanatyzm jest zły. W każdej postaci. W każdej formie. W każdym zakresie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 1

@Glaurung_Uluroki Na szczytach organizacji ideowych nie ma fanatyków. Fanatycy są na dole. I są zazwyczaj członkami takich organizacji. Na szczytach są cyniczni bezideowi manipulanci, którzy fanatyków ze swojej organizacji napuszczają na fanatyków z innych organizacji. Po to, by się nakraść, albo naużywać.

Fanatyzm ma to do siebie, że zaślepia i pełni w praktyce funkcję lobotomii. Dodatkowo prowadzi do agresji wobec osób o odwrotnych przekonaniach oraz agresji wobec osób, które by sobie chciały spokojnie żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-1 / 1

@Glaurung_Uluroki Ja piszę ogólnie o fanatyzmie, związanym z nim szaleństwem i jakimi naiwniakami są fanatycy.
A w sprawie tolerancji, to w którym słowniku jest ona definiowana jako akceptacja?
Przerabianie tolerancji na akceptacje to jest właśnie to, co z tym słowem robią fanatycy "tolerancji".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
0 / 2

@Glaurung_Uluroki Nie, piszę o fanatykach, jeśli masz trzeźwo myślącego fanatyka, to znaczy że nie masz fanatyka, tylko przebierańca, który manipuluje fanatykami.

Masz w końcu ten słownik? Czy jak typowy fanatyk kota odwracasz ogonem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-2 / 2

@Glaurung_Uluroki Możesz przestać mieszać dwa osobne tematy? Tolerancja jest czymś osobnym od fanatyzmu.

Jak chcesz sprawdzić na ile Amisze są fanatykami swojego sposobu życia - spróbuj ich zderzyć z fanatykami dobrobytu i praw zwierzątek. Tylko nie zapomnij popcornu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LCK86
+2 / 2

W Lubinie (dolnoslaskie) a nie w Lublinie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hek_sa
+4 / 22

Napis na koszulce to fragment Roty, napisanej przez biseksualną pisarkę - M.Konopnicką ( była w związku z M.Dulębianką)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
-4 / 8

Starły się dwie grupy ajatollachów - jedni od poprawności politycznej, drudzy od narodu. W sumie nic nadzwyczajnego i normalnych ludzi nie musi to interesować. Oburzające jest natomiast wciąganie w swoja ideologiczną walkę dzieci, którym zapewne po prostu zaproponowano rysowanie tęczy nie wyjaśniając kontekstu. Dzieci poszły chętnie, bo któreż dziecko nie lubi tęczy i które nie chciałoby sobie porysować? Ale o tym, że zostały użyte do legitymizacji przedsięwzięcia o charakterze ideologicznym i politycznym, już ich nie poinformowano. Jest taka scena w filmie "Europa, Europa" Agnieszki Holland. Dzieci spędzono na wielka salę i nauczyciele każą im głośno prosić Boga o cukierki. Dzieci proszą i nic się nie dzieje. Później każą im prosić o cukierki towarzysza Stalina i z sufitu zaczynają się sypać cukierki. Tak się prało mózgi w stalinowskim ZSRR. Dzisiaj dzieci indoktrynuje się manipulując nimi przez rysowanie. To są te same metody!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kibic777
-2 / 12

Pozwólcie rodzicom wychowywać dzieci po swojemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcinProgramista
0 / 14

@kibic777 Mam dwa pytania. Czy dotyczy to także:

1) Rodziców maltretujących swoje dzieci;
2) Rodziców wychowujących swoje dzieci w duchu tolerancji osób mających inną orientację seksualną, kolor skóry, narodowość albo wyznanie;

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kibic777
-1 / 1

@MarcinProgramista jeśli jesteś człowiekiem myślącym, twardo stąpającym po ziemi sam potrafisz odpowiedzieć sobie na to prowokacyjne, z gruntu rzeczy niepotrzebne, głupie pytania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
0 / 0

@kibic777 To nie będzie działało. Jeżeli wprowadzimy taki system "poznawania" świata, to ja na ten przykład swoje dzieci ucze tolerancji i szacunku wobec drugiej osoby, o innej orientacji, kolorze skóry czy innym wyznaniu. Ktoś inny uczy o tym, że tylko Polak, Niemiec, Francuz, biały, żółty, czarny, chrześcijanin, muzułmanin, żyd, heteroseksualista jest najważniejszy, a ktoś kto jest inny jest od razu gorszy, jak widzimy wyżej to może być właśnie pokłosie wychowywania dzieci na własną rękę. To jest jedynie szerzenie jeszcze większych podziałów i zagrożenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 czerwca 2019 o 17:46

avatar kibic777
0 / 0

@Meroller nie będzie mi wytatuowany, wrzeszczący "patriota" uczył jak mam wychowywać dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
0 / 0

@kibic777 Nikt ściśle związany z jakąś ideologią nie powinien wychowywać Ci dziecka, czy to ksiądz, czy to ten krój "patriotów" czy ci działacze lgbt. Natomiast sądzę, że jednak podstawy w wychowaniu jak i szacunku do drugiej osoby, niezależnie na jej styl życia, czy to gej czy wierzący, powinny się znaleźć w szkole, bo jest to miejsce gdzie raczej każdy człowiek uczęszcza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kibic777
0 / 0

@Meroller zgadzam się, o to mi właśnie chodziło. nikt mi nie będzie niczego narzucał, a w przedszkolach i szkołach generalnie uczy się tego, o czym piszesz (no, może nie na lekcjach religii:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
-3 / 5

no jasne. wystarczy tępakiem powtarzającym frazesy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drake79
-3 / 15

Mózg przegrzało autorowi tego mema najwyraźniej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Crollo
-4 / 20

LGBT to jedna z najmniej tolerancyjnych grup świata. Przykładowo jeśli ktoś powie, że jest dumny z bycia hetero to członkowie tej grupy nazwą taką osobę homofobem, bo oni mogą manifestować swoje orientacje ale ty nie bo to jest już mowa nienawiści i inne takie. Zobaczcie sobie jaka jest nagonka na ludzi którzy chcą zorganizować w Bostonie paradę Dumy Hetero, homoseksualiści ich obrażają grożą a część z nich to by ich nawet rozstrzelała za organizację takiego wydarzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kreos
+8 / 12

@Crollo Byłeś w jakiejś siedzibie LGBT i ktoś ci tak powiedział? Czy usłyszałeś w telewizji albo wyczytałeś w internecie? Spotkałeś ty kiedyś tego mitycznego geja albo lesbijkę? Bo mi się to zdarzyło raz, całkiem przez przypadek. Oni raczej się z tym kryją a nie afiszują, zwłaszcza w miejscach pracy. Oni sobie nie wybrali nikogo na ich reprezentantów i wcale nie muszą się zgadzać z jakimiś oszołomami? Tak samo jak kibole nie reprezentują każdego kibica a babsztyle chodzące bez ubrań i lejące się farbą nie reprezentują wszystkich kobiet. Zacznijcie używać mózgu a nie dajecie się łapać w nowomowę jak za czasów wielkiego brata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2019 o 19:48

D daclaw
+4 / 4

@Kreos Mogę dodać jednego geja od siebie, bo znam. Na co dzień łyka antydepresanty i narzeka, że życie jest gównem. W lepszych chwilach usiłuje kogoś poznać. Idzie mu to z takim samym powodzeniem, jak 40-letniej rozwódce z 2 dzieci. Był w długoletnim związku, ale on się rozpadł, bo jego partner miał tak silną obsesję ukrywania i kamuflowania się (z uwagi na hipotetyczne problemy w pracy), że wolał ostatecznie zostać singlem. Fajnie, nie? Nic tylko gejem zostać.

"Zacznijcie używać mózgu a nie dajecie się łapać w nowomowę jak za czasów wielkiego brata"

Zabawne jest to, że można im z dnia na dzień zmienić wroga, a oni skwapliwie to podchwycą i beczeć będę tak samo. Gender, uchodźcy, Niemcy, Żydzi, UE, euro, teraz LGBT. To co, może od jutra walczymy ze Wschódazją?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 czerwca 2019 o 11:18

D Deron
-4 / 8

A czego ty tu Kk***a nie rozumiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorgonek
+2 / 4

Łyse karki bez rozumu? Trzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+6 / 6

"Dupa jest od srania", ale anal ze swoją dziewczyną chętnie zaliczę, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nicemen1
+4 / 4

Ja to bym chciał być jak ci narodowcy i mieć tylko takie problemy że dziecko tęcze maluje a nie że ma autyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PyskaczSzyderca
0 / 0

Niektórych dupa boli nie tylko od nocnych igraszek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem