Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Tak w areszcie w Świdnicy został przywitany zabójca 10-letniej Krysi. Nie będzie miał tam lekko

www.demotywatory.pl
+
760 779
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D daro97
+13 / 35

Według wszystkich zasad obowiązujących cywilizowanego człowieka ten pan, na obecną chwilę, jest niewinny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+2 / 22

@daro97 Idąc tym tokiem rozumowania - Komenda do 16 maja 2018 (data uchylenia wyroku przez SN) był winny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aarcticfrost
+31 / 39

Tak, winę trzeba udowodnić.
Ale zdaje się, że zwyrol sam się przyznał, nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro97
+21 / 27

@daclaw Ja o domniemaniu niewinności, w sytuacji gdzie procesu jeszcze nie było, a Ty o sytuacji, gdzie kogoś niesłusznie skazano. Jedno z drugim niewiele ma wspólnego, tym bardziej, że to nie matematyka i pewne błędy są nieuniknione.
@Aarcticfrost Przykład wymienionego powyżej pana Komendy. Kilka innych powodów dla których miałby się do tego przyznać, nawet jeśli tego nie zrobił też by się znalazło. Poczekajmy do procesu, jak cywilizowani ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
+13 / 17

@daclaw tu daro ma rację. Bez procesu obowiązuje domniemanie niewinności. Więc póki co jest oskarżonym, a nie winnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shaam
+7 / 9

To czy jest winny nie ma nic wspólnego z żadnym sądem, tylko z czynem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-1 / 1

@Siemanoooo Ja to wiem. Po prostu nie leży mi samo sformułowanie, bo brzmi tak, jakby wina była kwestią decyzji administracyjnej, a nie wynikała wprost z faktu popełnienia zbrodni.

Wolałbym określenie - bo ja wiem - "nieskazany" na przykład.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro97
+16 / 18

@BlueAlien No to mnie zmasakrowałaś intelektualnie i merytorycznie. Jesteś genialnym przykładem na w pełni niezależną kobietę. Nawet do dyskusji nie potrzebujesz mężczyzn, bo sama formułujesz jakiś pogląd, wymyślasz co ktoś może odpowiedzieć i w genialny sposób ripostujesz jego odpowiedź. Kobieca wersja Arystotelesa, kultura dyskusji na najwyższym poziomie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+6 / 8

@BlueAlien czy ty siebie czasami czytasz? Kto tu broni zabójcy? Jedyne co tutaj widzę to fakt, że prawnie wciąż nie jest skazany, a jakby nie patrzeć jest to zgodne z faktem.

Po kiego grzyba wyciągasz tutaj płeć? Tym bardziej iż zwyczajowo to kobiety są rozgrzeszane.
Jak facet zdradza to rozbija rodzinę, a jak kobieta się bzyknie na boku, to "popełnia błąd" i trzeba jej wybaczyć.
Tak usilnie walczysz z podwójnymi standardami, a sama je reprezentujesz na każdym możliwym kroku :( .
A kiedy wytknąć tobie takie postępowanie, to atakujesz człowieka, bo sama przed sobą (jak mniemam) nie chcesz przyznać że jesteś dokładnie tym z czym walczysz, tylko w drugą stronę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
+2 / 2

Nie minusujcie tak bluealien bo potem jej post znika i nie można przeczytac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S starydziad
0 / 2

@Aarcticfrost Tomasz Komenda też się przyznał. Jak będzie tym razem dowiemy się może za kolejne 20 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Liliazalia
+1 / 1

@BlueAlien Skoro niewinny to już nie jest sprawca. Troche logiki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nicemen1
+1 / 1

@Aarcticfrost Przyznanie a dowody to dwie różne sprawy. Jak dawniej SB by pobiło to byś się przyznał że jesteś Krzysztofem Kolumbem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
-1 / 1

@BlueAlien
nie nic mowic, ale moze wynika to z uprzywilejowanej pozycji kobiet w dzisiejszym swiecie?
nie wiem czy zdajesz sobie sprawe, ale statystycznie za te same przestepstwa kobieta dostaje zazwyczaj nizszy wyrok niz facet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@Aarcticfrost
to ze sie przyznal do winy nic nie oznacza,
zdarzaly sie przypadki gdzie adwokaci doradzali osobom niewinnym przyznanie sie do winy, tylko dlatego ze nie mieli mocnych argumentow na udowodnienie niewinnosci, a przyznajac sie do winy liczono na nizszy wymiar kary.

byl tez przypadek gdzie skazano osobe nie do konca pelnosprawna umyslowo, ktorej ktos poprostu wkrecil to ze jest winna.

no i nie zapomnijmy o sytuacjach gdzie ktos sie przyznawal do winy bo z roznych powodow chcial kryc prawdziwego przestepce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
-1 / 1

@daro97 Wg. zasad obowiązujących w klasycznej cywilizacji - po udowodnieniu mu winy, powinien zostać powieszony. No, a sam się przyznał - podobno...Poczekałbym jednak na proces i wyrok. No, bo może wcale się nie przyznał? No, albo - być może to nie ten człowiek -się okaże za 5 lat?. Poza tym, może to była kobieta? Policja szybko znalazła sprawcę. Za szybko. Byłbym bardzo ostrożny w wyrokowaniu na podstawie mediów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 czerwca 2019 o 0:31

avatar Aarcticfrost
0 / 0

@nicemen1
No racja! A wobec Sanctum Officjum z jego metodami śledczymi, przyznałbym się, że jestem samym Belzebubem!
Przyznał się wobec niezbitych faktów i bezspornych okoliczności.
Teraz lepiej?!
Co to za durne sapanie? Uczepiliście tego domniemania niewinności jak pijany płotu i skłonni bylibyście nawet samego Adolfa H. uwolnić od zarzutu zbrodni przeciwko ludzkości, bo przecież nie istnieje żaden dokument z jego podpisem, traktujący o jego wiedzy/przyzwoleniu/rozkazie w kwestii masowego ludobójstwa..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 czerwca 2019 o 5:45

D deathrider123
+15 / 15

@SteveFoKS z tego co wiem, to koleś upozorował motyw napaści seksualnej, żeby odsunąć od siebie podejrzenia. Temat pedofila radośnie pochwyciły media + ludzie na srajbukach i pochodnych (miedzy innymi, twój komentarz teraz), czym wszyscy pomagaliście mu w realizacji planu(z powodu komentarza, wrzucam cie razem z nimi do jednego wora).
Co do mojego postu: nie jest to jakiekolwiek poparcie dla ruchów LGB-cos tam i innych. Jedynie apel o zdrowy rozsadek i niewydawanie zbyt pochopnych osądów. Przykład tego mordercy pokazuje jak łatwo wykorzystać czyjaś niechęć i gniew do manipulacji innymi i osiągniecie własnych celów (w przypadku tego zabójstwa: odsuniecie od siebie podejrzeń).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 czerwca 2019 o 11:18

avatar SteveFoKS
-1 / 5

@deathrider123 nie wiedziałem, ale za samo zabójstwo dziecka oni tak reagują, a motywy są jeszcze do wyjaśnienia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojtas4545
+10 / 10

@SteveFoKS Motywem zbrodni było to, że morderca był zakochany w matce tej dziewczynki i uznał, że to dziecko stoi mu na przeszkodzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deathrider123
+9 / 9

@SteveFoKS - tak jak śledziłem sprawę:
1. zabójca jest jakiś 22-latek zakochany w matce dziewczynki
2. mała go nie akceptowała, dlatego ja zabił...
3. wpadł, bo wcześniej próbował namówić logos do pomocy w morderstwie. Namawiany typ nie wziął go wtedy na poważnie, zawiadomił policje dopiero kiedy mała zginęła.
Tak czy siak: koleś jest psycholem, ale nie dewiantem seksulanym: raczej typ stalkera-sadysty.
Zbrodnie planował już od dawna, celowo obnażył i okaleczy zwłoki, tak żeby wyglądało na robotę pedofila.
Media zarówno lewicowe, jak i prawicowe trąbiły o pedofilu, czym (nieświadomie ale zawsze) pomagały mordercy. Ja czekałem cierpliwie na wynik pracy Policji: który okazał się dość zaskakujacy.
Powtórzę: to doskonały przykład, ze nie zawsze warto polegać na stereotypach i dać się porwać grupowemu gniewowi. W tym przypadku morderca (zdaje się student psychologii) doskonale wiedział o tych mechanizmach i starał się wykorzystać je na swoja korzyść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+1 / 3

@deathrider123 no to niech zgnije w pierdlu, a sadysta w swoim zje&aniu nie zabija od razu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 czerwca 2019 o 13:24

D deathrider123
+7 / 7

@SteveFoKS Tak, ale najpierw niech zostanie osadzony i skazany. Trzeba sprawdzić wszystkie poszlaki (może ktoś inny dal się jednak namówić na pomoc itd.), wykluczyć możliwość pomyłki funkcjonariuszy (sprawa Tomka Komendy) i dopiero zapuszkować.
Mnie w samej sprawie wkurzyło nie tylko morderstwo, ale i zachowanie sporej części mediów, które serwowały własne domysły. Kilka wieków temu wina obarczono by czarownice, Żydów, Prawosławnych itd.
Dzisiaj do "odstrzału" leci LGBT (ktorego, co powtarzam, nie popieram), a w miarę sprytny morderca śmieje się na wolności, tudzież dopada kolejna ofiarę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 czerwca 2019 o 13:29

D daclaw
+2 / 2

@SteveFoKS Nie trzeba zabijać dzieci. W latach 90-tych pensjonariusze poprawczaka przy ul. Polanki w Gdańsku reagowali tak na spacerowiczów w lesie przylegającym do placówki. Siedzieli w oknach i tak darli ryje. Czy tak jest nadal - nie wiem, nie bywam tam ostatnio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Komandos1990
0 / 2

@SteveFoKS Z tego co wiem, był narodowcem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
-5 / 11

Jeśli idzie o los przestępców seksualnych, czy osób skazanych za dzieciobójstwo, nie chodzi o sprawiedliwość więzienną a o słabość. Kto skrzywdził istotę słabszą (kobietę, dziecko) jest do wyeliminowania na zasadzie selekcji naturalnej. Jeśli ktoś by miał wyrok za torturowanie na zlecenie mafii, to nawet z paragrafem za pedofilię nie miał by w mamrze najgorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+9 / 11

@IzaakGrundstein Nie wierzę w coś takiego, jak sprawiedliwość więzienna. Taki sam los może spotkać każdego więźnia, np. tylko dlatego, że okazał się fizycznie najsłabszy i źle zamknął kibel. Po prostu, w więzieniu jest zapotrzebowanie na cwela. Jak wyżej wspomniałem, powód do powierzenia tej "funkcji" w razie potrzeby zawsze się znajdzie, ale jak gotowego dostarczą, to tym lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 czerwca 2019 o 11:17

avatar SteveFoKS
-1 / 3

@IzaakGrundstein a jak kobieta zabije mężczyznę to jak powinna być traktowana ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
+10 / 12

@IzaakGrundstein
jak ktos kogos w ogole skrzywdzi to sila rzeczy ta osoba jest slabsza! nie bardzo da sie skrzywidzic silniejszego (w ogolnym rozumowaniu). wiec gadanie ze dziecko, kobieta itp, czyli doroslego faceta juz krzywdzic mozna? albo dziadka emeryta? glupota do kwadratu! jakiekolwiek antyspoleczne zachowania powinny byc karane.

PS:
te okrzyki swietnie pokazuja jak dziala resocjalizacja, tzn reso co?! wszystkich powinni sprzedac na organy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rainboweyes80
+10 / 12

to nie lata 80. teraz oznacza to tyle, ze na nasz koszt będzie miał osobny pokoik, kamerki i paru bodyguardów 24/7. w koncu jesteśmy cywilizowanym narodem z Unii, trzeba postępować humanitarnie. Jak ktoś ukradnie jogurt, to co innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Motaba1
+4 / 4

@rainboweyes80
Dokładnie, włos mu z głowy nie spadnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
+3 / 5

Nie oblizujcie się, SW zrobi wszystko żeby go chronić przed innymi więźniami. Gdyby mu się coś stało, dyrekcja i klawisze mieliby mocno w cyc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madass07
+2 / 6

@Paszeko oj tam oj tam wypadki przecież się zdarzają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+1 / 1

@Paszeko Powiesić się, zgodnie z radą kolegów z więzienia, zawsze może, prawda?
Kurde, tacy zwyrole powinni od razu być sadzani na krześle i żegnamy. Żeby podatnicy utrzymywali takie ścierwa przy życiu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kxz
+5 / 19

Rozumiem że Ci krzykacze tam siedzą za niewinność, dobre sprawowanie i z własnej, nieprzymuszonej woli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zazunia
+2 / 4

@Kxz Oczywiście że nie, ale w więzieniach jest coś takiego jak "kodeks" i pewnych czynów nawet oni nie odpuszczają :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
-1 / 3

@Kxz Generalnie jak odwaliłeś majtkowe, to jesteś tam śmieciem. Zabójstwo matki, gwałty, a już w szczególności czyny pedofilskie są tam tak mocno potępiane, że... Ale to bardzo dobrze. Chociaż taka drobna sprawiedliwość, jak im czasem dupę przemeblują, dodatkowo mordę itd.
I nikt nie mówi, ze za niewinność, ale wg mnie zgwałcenie i zamordowanie dziecka (ogólnie mówię) jest czynem gorszym niż rozbój z pobiciem, czy nawet zamordowanie jakiegoś tak wroga w interesach. I dobrze, że chociaż taki honor więźniowie mają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
0 / 2

@kamil1024 Bronisz bandyty? Śmierć za śmierć powinna być. Taka zbrodnia na dziecku jest szczególnie przykra do zaakceptowania. Kara śmierci przez powieszenie bardzo ładnie eliminuje śmieci ze społeczeństwa. Dlaczego mamy mu wszyscy fundować jeszcze jedzenie, ubranie i miejsce do spania do końca życia? Pytasz co komu da zamienienie jego życia w piekło? Da nam satysfakcję, że ten gnój nikogo już nie skrzywdzi, a kara jaka by nie była okrutna, nie będzie i tak współmierna do tego co on zrobił. Powtarzam, jeśli to on zabił to dziecko i mu się to udowodni bezspornie, powinno mu się umilić życie jak tylko się da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamil1024
0 / 2

@Paszeko Nie, nie bronię. Ale jeśli ludzie domagają się sprawienia mu takiego samego piekła, jakie on urządził komuś, to w czym ci wszyscy ludzie (włącznie z tobą) są od niego lepsi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
+1 / 1

@kamil1024 To BYŁY piękne słowa w czasie II WŚ gdy żołnierze chcieli zabić jeńców i dowódca na to nie pozwolił. Później, gdy polskich jeńców mordowano bez pardonu, te słowa stały się niczym innym niż śmiesznym sloganem. Ja nie muszę być rycerski, nie musi mnie nikt za takiego uważać. Jak ktoś mi nadepnie na odcisk, a zwłaszcza świadomie, to mu rozerwę mordę od ucha do ucha. Z jakiej racji morderca dziecka ma liczyć na JAKIEKOLWIEK względy? Powinno się go zabić i wypada tylko żałować, że można to zrobić tylko raz. Nie wzruszają mnie już od dawna takie teksty o szlachetności i traktowaniu przestępców z szacunkiem, bo to też ludzie. NIE, oni w momencie popełnienia zbrodni zrezygnowali z bycia człowiekiem, niejako podpisali deklarację bycia NIKIM nie zasługującym na najmniejszą pobłażliwość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
+5 / 15

Pheh, stulejarze powinni być trzymani w zakładach zamkniętych.

Wszelkiej maści incele i spermiarze to niebezpieczni ludzie.

Zakocha się taki walikonik w lasce, sperma mózg zaleje i przychodzą mu do łba takie makabryczne pomysły.

"Zabiję jej córkę i będzie moja!"

Super pomysł, co mogło pójść nie tak? -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VeritasAequitasHonoris
+5 / 9

Zabił niewinne dziecko, według wszelkich zasad moralnych jest poniżej zera, znacznie poniżej zera i nie dziwię się osadzonym, że tak go przywitali, mimo, że kryminaliści to swój honor mają i takie ścierwo traktują jak ścierwo, tak jak mu się należy!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radhex
+6 / 14

@VeritasAequitasHonoris
tu nie chodzi o honor tylko pseudohonor, ci wykolejeńcy sobie ustalili taką normę moralną żeby się dowartościowywać że nie są najgorszymi śmieciami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
-1 / 3

@radhex Nieważne są powody, ważne jest to, że ścierwa czasami chociaż dostają za swoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DarkPsychopath
-2 / 14

Ale wy jesteście hipokryci i idioci w większości. Po pierwsze to gość jest wg prawa niewinny póki mu się nie udowodni winy. 2500 lat prawa rzymskiego, a hołota nadal nie rozumie zasad swojej cywilizacji... Jesteście tacy sami jak hitlerowcy czy stalinowcy. Oni też torturowali i zabijali, bo uważali, że robią dobrze. A jeśli uwazacie, że to inna sprawa i wy wiecie lepiej, to znaczy tylko, że właśnie nie wiecie.
Mimo wszystko ufam bardziej sądom niż ludziom, którzy są bezapelacyjnie stronniczy jak wy. Nawet nie ukrywacie tego, że już wydaliście wyrok na podstawie informacji z telewizji. Nie macie edukacji prawniczej zapewne, nie znacie akt sprawy i ogólnie ch*ja wiecie, ale najchętniej byście każdego zabili. Ktoś powie wam, że typ to morderca i pedofil i wy jak pelikany to łykacie i zabijecie go zanim będzie miał prawo się bronić. Taki postępowe i cywilizowane społeczeństwo jak niedoedukowana tłuszcza podczas rabacji galicyjskiej. Wstyd mi za was.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
-1 / 1

@DarkPsychopath
zyjesz w 4rp, czyli w kraju w ktorym ministrem sprawiedliwosci jest gosc ktory domagal sie ulaskawienia dla osob ktore braly udzial w linczu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tedi28
-2 / 10

I za to wlasnie kocham nasz kraj. Nawer kryminalisci i margines spoleczny ma swoj kodeks i honor. Czasami mysle,ze oni maja wiecej rozumu i honoru niz te jełopy z wiejskiej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Breva
+5 / 7

@Tedi28 To raczej nie honor tylko chęć bezkarnego wyżycia się na kimś. Zwyrol swoją drogą zasługuje na potępienie ale nie róbmy z innych przestępców jakichś honorowych samurajów, bo to zwierzęta,które chętnie same by się pozagryzały, a jak tylko ktoś im wskaże cel to z chęcią się na niego rzucą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar borekpp
+10 / 16

Większość tych co krzyczała, to tacy sami wykolejeńcy jak i ten gość.. I w d***e mam ten ich honor .. bo czy jakiś morderca mafijny co podcinał gardła, wyłamywał palce itd. jest mniejszym wykolejeńcem od dzieciobójcy- wątpię.. Tyle tylko że ten pierwszy w więzieniu jest wielki pan, a tamten robi za cwela..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaem38
+2 / 4

@borekpp Dokładnie. Nienawidzę subkultury więziennej. Totalna deprawacja i demoralizacja. Ci co są na górze tej drabiny często są największym zagrożeniem dla społeczeństwa i każdego obywatela osobno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ruunawayboy
+8 / 8

Odsiadka za jume ?
Spoko piona mordo.
Pobicia i haracze ?
Spoko piona wariacik
Dilerka ?
Spoko pielgrzymie piąteczka.
Głowa ?
Spoko szacuneczek mordeczka będzie dobrze.
Ale jak pierdzisz za morderstwo dziecka , pedofilię czy majty to wiedz że masz ziomeczku przej...bane .
Zostaje tylko albo izolatka albo wspólwięzniowie rozszarpią cię na szczepy .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaem38
+2 / 4

@Ruunawayboy No niestety, tak to jest. Też nienawidzę subkultury więziennej. Uważam, że w więzieniach powinny być WYŁĄCZNIE cele jednoosobowe. Subkultura więzienna szybko by umarła i zanikła. Skończyłoby się "szkolenie" w celach jak kraść, włamywać się, rozmawiać z funkcjonariuszami i papugami. Skończyła by się grypserka, narkotyki w celach i różne inne lewe interesy. A najgorsza kara dla "charakterniaków" to 25 lat bez kontaktu z drugą osobą. Jedyny kontakt ze światem to miska zupy raz dziennie przez okienko w drzwiach celi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niechcemisiewymyslacloginu1
+6 / 6

Nie będzie miał lekko, bo będą na niego krzyczeć? Już nie te czasy, że komuś tam coś się działo, już od dawna są oddziały chronione dla takich, którzy by doby w więzieniu nie przeżyli - pedofilów, homoseksualistów, policjantów (tak, oni są niżej w tamtejszej hierarchii niż pedofile), więc będzie miał bezpośredni kontakt tylko z innymi swojego pokroju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
+12 / 16

Żałosne gdy ścierwa w kryminale uważają się za kogoś lepszego tylko dlatego, że ich ofiara była o kilka lat starsza. Żałosne są również osoby, które takich "charakterniaków" podziwiają, gdzie widać to wyżej w komentarzach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaem38
+2 / 4

@Meroller Święte słowa - popieram!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Billy_Shears
+2 / 6

A niby dlaczego miałby mieć lekko. Moim zdaniem zasługuje na śmierć w męczarniach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gesser
+1 / 1

@Billy_Shears
Złap, torturuj. Bądź jak ludzie w średniowieczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Billy_Shears
0 / 0

To nie kwestia średniowiecznych poglądów czy zwyczajów. To kwestia świadomości kary. W perspektywie śmierci w męczarniach morderstwo może stać się nieopłacalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzysiek180077
-1 / 7

Ja tam się cieszę. Niech inni mordercy i zwyrodnialcy dojadą dzieciobójce jak prawo nie pozwala na kare śmierci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gesser
+1 / 3

@krzysiek180077
Tak mi się przypomniał teraz teks o facecie, który został błędnie zidentyfikowany jako pedofi-gwałciciel i na krótko trafił do więzienia. Sprawę szybko odkręcili, okazało się, że to nie on, że to inna podobna wyglądem osoba. Co jednak tam przeżył, to jego.

Także życzę Ci, żeby przez przypadek Ciebie ktoś "nie dojechał" w celi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaem38
+7 / 9

Nie popieram mordercy Krysi, ale zdanie o osadzonych kolesiach mam jak najgorsze. Kto im powiedział kto gdzie i kiedy będzie tu przywożony? Jakim prawem drą swoje bandyckie mordy? Tacy oni święci? Ilu ludzi zamordowali, pobili, okradli? Ilu współwięźniów gwałcą w imię swojej pieprzonej subkultury więziennej? Są lepsi, bo akurat zabili, zgwałcili, pobili DOROSŁEGO, a nie dziecko?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
+2 / 2

Będzie miał lekko, jako niebezpieczny dostał 1-osobową celę i klawisze go chronią.
Na Onecie dziś pisali, linka nie wkleję bo WYKRYTO NIEODPOWIEDNIE SŁOWA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kszysztow
+3 / 7

Żeby nie było jestem za jak najsurowszą karą dla tego osobnika w zasadzie tylko kara śmierci jest tu karą właściwą ( brak kary smierci w KK jest brakiem szacunku dla ofiar!!!), ale proszę o nie gloryfikowanie tych więźniów którzy krzyczą co zrobią z podejrzanym to takie same jak on indywidua - za niewinność tam nie siedzą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaem38
0 / 4

@kszysztow Święte słowa - popieram.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+4 / 6

bandyci nie są od tego by wymierzać karę. Poza tym procesu jeszcze nie było. Co do przyznania się, niejeden niewinny się przyznał, zastraszony przez policję. Nie twierdzę że on jest niewinny, bo wiele wskazuje na to że to on to zrobił, ale spokojnie, poczekajmy na wyrok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xenomorphia
0 / 0

I tak go już przenieśli :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
+1 / 1

Jaka kara śmierci?? Wysłać do przymusowej, ciężkiej w dodatku pracy do końca życia, żeby ścierwo zarobiło chociaż na swoje utrzymanie w pierdlu, a tak serwujemy mu z naszych podatków darmowy wikt i opierunek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gringemp
-1 / 1

Właściwy człowiek we właściwym miejscu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gesser
+1 / 3

Czyli te zwyrole, złodzieje, mordercy, ludzie znęcający się nad własnymi rodzinami, skazani za kradzieże, wymuszanie i pobicia mają jakieś, no nie wiem, chyba moralne podstawy i prawo do tego, żeby osądzać innego zwyrodnialca?

Ciekawe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LocosPPG
0 / 2

A krzyczą wrobieni przez adwokata niewinni chłopcy;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem