Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1130 1233
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S sberek38
+19 / 63

Racja, tylko dzieci patriotów się topią (ze względu na ignorancję rodziców), bądź tolerancyjny, to twoje dziecko nigdy się nie utopi. Ma to sens.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sberek38
+7 / 23

@Glaurung_Uluroki No tak, tego nie przewidziałem, tu mnie masz.
Ale za to muzułmanie mają dzieci aż nadmiar i w historii świata nie ma przypadku, żeby ich dziecko się utopiło, a to dlatego, że koran zakazuje alkoholu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Meph
+3 / 23

@sberek38 Jakbyś nie zrozumiał, we wpisie chodzi o to, że są realniejsze zagrożenia do dyskusji, aniżeli straszenie na potrzeby propagandy muzułmanami i lgbt. I może lepiej zacząć nagłaśniać tematy, które realnie mogą przyczynić się do obniżenia śmiertelności, zamiast tworzyć problemy na siłe tam gdzie ich nie ma.

I pewnie osoby każdego światopoglądu mogą się utopić, dlatego może lepiej schować swoje poglądy do kieszeni i zacząć coś robić, bo temat dotyczy wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sberek38
+6 / 22

@Meph Na wypadek gdybyś nie zrozumiał mojego komentarza. Nie ma bezpośredniej korelacji między utonięciami, a straszeniem terrorystami czy lgbt.
Równie dobrze post z obrazka mógłby brzmieć:
"Zamiast straszyć katolami i naziolami, i nadużywać alkoholu, nauczcie swoje dzieci pływać, bo utonęło już 113 Polaków", ale to również byłaby manipulacja.
Rozumiesz teraz manipulacyjny charakter postu, który za utonięcia "oskarża" tylko jedną stronę pseudokonfliktu: prawacy, lewacy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2019 o 16:04

K KudlatyRyj
+1 / 5

A pontonów to.ilu powypadało.?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B boooooomber
+1 / 7

@Meph Mam rodzinę w Niemczech. Córki i wnuki im się nie potopiły, wszyscy zdrowi, ale zamki w drzwiach dodatkowe musieli zamontować, a ciotka pracująca w szpitalu zauważyła, że ilość aborcji jakby wzrosła...
Trzeba być świadomym każdego problemu i zagrożeń. W czerwcu jeszcze więcej ludzi niż 113 zginęło w wypadkach drogowych, więc może zamiast gadać o globalnym ociepleniu uczmy dzieci bezpiecznie zachowywać się na drodze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mbrando
+1 / 1

@sberek38 No i może jeszcze dlatego, że większość muzułów żyje w krajach pustynnych. Co do alkoholu to co prawda w dzień nie piją, ale w nocy, gdy Allah nie widzi, bo ciemno, to dają do wiwatu, że ho, ho...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wwer
-2 / 2

@Meph Patrz - trzeba było całego miesiąca żeby utopiło się 113 osób. W 2018 w Paryżu wystarczyła pewnie godzina, żeby zginęło 129 osób, a ponad 300 zostało rannych. W Nicei wystarczyło kilkadziesiąt sekund - 87 osób zabitych, ponad 200 rannych. Może jednak zagrożenie jest całkiem realne? To, że do tej pory nic takiego nie wydarzyło się w Polsce nie oznacza, że zagrożenia nie ma...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar semy
+10 / 26

autor sugeruje że to dzieci nie umiejące pić się topią. Mądre słowa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
+3 / 39

Autor sugeruje by zająć się faktycznymi problemami, a nie tymi, które mają miejsce jedynie w naszych głowach. Jeżeli jest się faktycznie już zaślepionym własną ideologią to nie dostrzega się podstaw, które szkodzą znacznie bardziej, niż to co myślimy, że szkodzi.

Oczywiste jest to, że nieletni dadzą radę zdobyć alkohol, nasze pogadanki o tym, że nie wolno, że nie ma prawa nic tu nie dadzą. Przy kolegach sam kupi i sam wypije, kto z nas nigdy młody nie był?
Ludzie powinni po prostu powtarzać dzieciom jak mantrę, że jeżeli już wypije to niech nie wchodzi na głęboką wodę, czy też niech nie skacze na główkę jeżeli nie sprawdził terenu czy też jak już po prostu sobie wypił nawet dwa piwka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 11:58

avatar Meroller
+8 / 18

@sberek38 A kolega znów manipuluje moimi słowami? Nie może kolega przeczytać tego co napisałem i zrozumieć to co jest tam faktycznie napisane? Specjalnie dla kolegi, mając już z kolegą podobną sytuację, napiszę to raz jeszcze, w prosty sposób.

"Zajmijmy się faktycznymi problemami wynikającymi z działań jakie podejmujemy w ciągu dnia, przestrzegajmy przed nimi dzieci, a nie przed problemami jakie mamy jedynie we własnych głowach. Tyczy się to zarówno "patriotów" jak i przedstawicieli i działaczy lgbt".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
+1 / 13

@sberek38 Rozumiem, że zmierzasz do tego, że autor odnosił się głównie do przedstawicieli prawicy. Myślę, że jest to jakby oczywiste i w sumie logiczne bo raczej do przedstawicieli LGBT czyli lewicy się nie odnosił bo ci dzieci jakby nie mają, muzułmańscy terroryści w Polsce pewnie też nie. Odnoszę wrażenie, że jego post wynika z tego, że w Polsce robi się bardzo gorąco gdy pojawia się temat islamu czy też ideologii LGBT, straszenie, że jakie to złe, sprzeczne z wizją Boga, a sprawy związane z alkoholem jak i utonięciami są dość często spotykane i równie często pomijane, mnie to nie dotyczy, nie moja sprawa, jak głupi to się utopił.

Nie rozumiem jednak gdzie widzisz manipulacje, mowa jest o dzieciach, a nie o osobnikach dorosłych. Lgbt dzieci nie ma więc też nie ma jak tych dzieci uczyć o alkoholu i wodzie, zamiast o narodowcach i chrześcijaństwie( zakładam, że tak to widzisz). Sam post jest o dzieciach, jest mowa o alkoholu wśród dzieci, nie ich rodziców.

A to patriotyczne wyznawanie tyczy się tego, że jednak lepiej by tych Polaków było jak najwięcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
0 / 12

@sberek38 Tu jest mowa o dzieciach, nie o ich rodzicach. Gdyby było w poście coś typu "Przestańcie pić browary przed telewizorem i straszyć ideologią lgbt i islamizacją, tylko nauczcie swoje dzieci pływać" to okej, przyznałbym Ci rację, ale tu jest mowa o tym by nauczyć dzieci pływać (choć większość i tak potrafi) oraz pić z umiarem na plaży, co idzie dalej łączyć te dwie sprawy czyli alkohol i wodę. Chodzi po prostu o to, żeby nie wchodzić na głęboką wodę pijanym (nie kilka piwek tylko faktyczny stan upojenia).
Tu nie ma ani słowa o pijaństwie wśród rodziców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 12:43

avatar Meroller
0 / 10

@sberek38 Gdzie tak zasugerowałem? Gdzie zasugerowałem, że przedstawiciele prawicy to pijaki i degeneraci?
Alkohol jest dla ludzi, pije zarówno prawak jak i lewak to jest sprawa tak oczywista jak to, że w dzień jest jasno bo słońce świeci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 12:50

avatar Meroller
-1 / 9

@sberek38 Absolutnie nie, ja nie wiem gdzie doszukujesz się jej. Napisz mi proszę gdzie Ty ją dostrzegasz w tym poście, bo ja jestem oszołomiony. Czytałem ten post kilka razy by dostrzec gdzieś jakąś wzmiankę o pijaństwie wśród prawicy i abstynencji wśród lewicy ale nie no nie potrafie, chyba przerasta to moje kompetencje, dlatego też wręcz błagam o zacytowanie tego fragmentu jeśli można, bo może coś źle rozumiem czy coś :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 13:00

avatar Meroller
-1 / 9

@sberek38 Moim zdaniem autor jedynie zaznacza, że ludzie widzą większy problem w sprawach czysto ideologicznych, a nie w sprawach, które są faktycznym i istniejącym zagrożeniem. Informacje, które podajesz o pijaństwie prawicy i abstynencji lewicy są również wyssane przez Ciebie z palca, czyste manipulacje, w poście nic na tam takiego nie ma. Już to raz pisałem, zarzucasz wszystkim manipulacje, sam ją stosujesz.
A co do szacunku to zależy jedynie od Ciebie czy mnie szanujesz czy też nie, nie zamierzam brać udziału w twoich manipulacjach na temat tego postu i jego treści tylko po to byś mnie szanował. Nie tędy droga.
Wynik: Autor zwraca uwage na faktyczne problemy jakimi są utonięcia wśród młodych ludzi, a ktoś robi z tego atak na prawice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 16:53

avatar Meroller
-2 / 8

@sberek38 Manipulatorem jesteś Ty kolego, proszę o nienazywanie mnie w ten sposób, bo mnie to po prostu bawi z racji na Twoją postawę.
Odnosiłem się do twoich pytań związanych z pijaństwem oraz z podobnymi postawami w lewactwie. W poście nic nie ma na temat alkoholu wśród rodzin, a Ty rozdmuchałeś to w sposób taki jakby w tym poście jedyne co było to napis "Przedstawiciele prawicy zamiast chlać gorzałę pod sklepem, powinni o dzieci zadbać, tak jak to robi lewica" a zdanie to jakby nie ma miejsca w rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 17:02

avatar Meroller
-3 / 7

@sberek38 Po prostu poczytaj sobie swoje pytanie, które mi zadawałeś. Pytałeś o coś co w ogóle nie ma miejsca w poście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
-3 / 7

@sberek38 Spieram się o Twoje manipulacje kolego. Post jest jasny, żeby ludzie zaczęli dostrzegać problemy tam, gdzie faktycznie mają miejsce, a Ty wyskakujesz z tekstem jak filip z konopi, że autor sugeruje, że tylko prawica to pijaki i ich dzieci się topią. Tym samym sugerując, że autor uważa, że lewaki i zwolennicy islamu nie piją alkoholu tym samym również się nie topią, a chodzi tu o dzieci a nie osobniki dorosłe. (Twój pierwszy komentarz).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
-2 / 6

@sberek38 Twoje manipulacje są w Twoich pytaniach, które wytaczasz zupełnie bez powodu.
Gdzie przykleił tą łatkę prawakom? W momencie, w którym odnosi się do dzieci, które potrafią pić bez opamiętania a następnie wejść do wody bo są podatne na działanie kolegów? Wśród tych dzieci mogą być właśnie homoseksualiści, tylko rozdmuchałeś ten post jakoby obrażał prawą stronę.

"Racja, tylko dzieci patriotów się topią (ze względu na ignorancję rodziców), bądź tolerancyjny, to twoje dziecko nigdy się nie utopi."
Patriotą już nie może być gej, lesbijka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 18:22

avatar Meroller
-2 / 4

@sberek38 Mam wrażenie, że to u Ciebie neurony mają jakieś problemy z łącznością.
Gościu pisze jakiś post, żeby ludzie zaczęli zwracać bardziej uwagę na sprawy, które faktycznie są zagrożeniem, a Ty wyskakujesz z tekstem, że facet atakuje prawice sugerując, że to pijaki
"Autor przede wszystkim manipuluje, sugerując że alkoholizm i utopienia, to"przywary" konkretnej postawy życiowej."
Do tego dodałeś sobie, że autor może sugerować, że lewica jest nieskalana alkoholem, pytając mnie czy również sądzę "tak jak autor"
"Ty również sugerujesz, że zwolennicy islamizacji czy LGBT, nigdy nie piją alkoholu i nie mają możliwości utonięcia?
Nigdy nie piją alkoholu = abstynencja
Następnie wymyśliłeś sobie, że jest tam twierdzenie, które jakoby popieram, że lewactwo jako jedyne uczy dzieci pływać i stroni od alkoholu.
"Czyli teraz sugerujesz, że tylko zwolennicy islamizacji i LGBT nie piją alkoholu i tylko oni uczą swoje dzieci pływać?"
Jeszcze później wymyśliłeś sobie, że autor jako przyczynę utonięć wskazuje na niechęć do muzułmanów oraz jednostek spod tęczy i wszystkiemu są winne prawaki, które jak sam dodałeś to pijacy, czego nie ma w teście autora.
"Autor sugeruje, że 113 utopionych Polaków, to wynik antyislamskiej i antyLGBT-owskiej "prawicy", która pije bez umiaru, a jak sam już zauważyłeś:"
Następnie zarzucasz mi manipulacje, że twierdzę iż napisałeś, że lewica to abstynenci,
"Ty również sugerujesz, że zwolennicy islamizacji czy LGBT, nigdy nie piją alkoholu i nie mają możliwości utonięcia?" Wskazuje co sobie wymyśliłeś z tekstu, w którym nie ma o tym mowy.
"No chyba, że sugerujesz, iż ZWOLENNICY (bo tego słowa użyłem) islamizacji i ZWOLENNICY LGBT również nie mają dzieci czy nie piją alkoholu?" Znów przytaczasz pytanie dotyczące czegoś o czym brak jakichkolwiek wzmianek w poście autora, wciągając mnie w swój wir manipulacji.
I teraz znów manipulacja na temat przyklejenia łatki do prawicy przez autora na temat pijaństwa wśród rodziców, o którym brak jakichkolwiek wzmianek w poście.
"Skoro zgadzamy się oboje z tym, że zwolennicy LGBT i islamizacji również piją alkohol i się topią (przy okazji nie ucząc swoich dzieci pływać), to zgadzamy się też z tym, że autor manipuluje "przyklejając" tę przywarę tylko "prawakom"."
I ostatecznie piszesz, że dzieci patriotów się topią, a tolerancyjni to już nie. Więc rozumiem, że gej patriotą być nie może bo jest raczej tolerancyjny.
"Racja, tylko dzieci patriotów się topią (ze względu na ignorancję rodziców), bądź tolerancyjny, to twoje dziecko nigdy się nie utopi. Ma to sens."

No prościej już nie moge, sorry.
A i jeszcze tak w ogóle, gdzie on to napisał, że kieruje słowa tylko do patriotów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 19:02

avatar Meroller
-2 / 4

@sberek38 To ja Tobie tłumacze jak dziecku. Autor ma na myśli to by ludzie zaczęli dostrzegać problemy tam gdzie są, a nie podaje kwestie światopoglądowe jako przyczyne utonięć. Trzeba być kompletnym ignorantem by tego nie rozumieć, albo kimś kompletnie zaślepionym swoimi poglądami by dostrzegać wszędzie spisek lewaków.

Tu chodzi o to, że ludzie tak się interesują tym by dziecko przypadkiem nie usłyszało jakiejś informacji o lgbt albo islamie, a nie tym czy dziecko potrafi pływać, czy potrafi pić z umiarem czy też potrafi łączyć wodę z alkoholem. Poważnie to idzie Ci tak trudno zrozumieć i wszędzie widzisz te spiski lewackie?

Tutaj to już brak słów. Uczepiłeś się tego alkoholizmu wśród poszczególnych grup, czy to lewa czy to prawa jak nie wiem. Może kwestia uderzenia w stół a nożyce się odezwą, zważywszy na fakt, że nic nie ma na temat alkoholizmu wśród rodziców danych grup, a czujesz się obrażony.

Autor nigdzie nie napisał, że prawaki to pijaki, a lewaki to abstynenci.
Tak zgodzę się z tobą prawaki jak i lewaki chleją gorzałę, ale nie zgodzę się z tym, że w tekście są jakieś manipualcje.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 19:30

avatar Meroller
-2 / 2

@sberek38 Bazgrzesz coś o manipulacjach, których nie ma, bazgrzesz coś o pijaństwie wśród prawków, o którym brak jakiejkolwiek wzmianki w poście. Napisz jeszcze, że ten gość obraził chrześcijan bo zapomniałeś dodać ;)
Absolutnie autor nie manipuluje, jedynie Ty to robisz, lecz właśnie duma nie pozwala Ci tego przyznać, nie jest to moje pierwsze spotkanie z Tobą by tego nie stwierdzić.


To co przedstawiasz właśnie idealnie odzwierciedla to o czym Ci dziś cały dzień pisze. Właśnie to autor ma na myśli, przestać zajmować się sprawami błahymi jakimi są straszenie tym, że Twoje dziecko będzie musiało zmienić płeć bo straszliwe gender nadciąga, przestać bawić się w szerzenie głupot jakimi są jakieś spotkania lgbt mówiące o tym, że chłopiec może chodzić w sukience, przestać straszyć tym złym islamem, który nie jest żadnym zagrożeniem w Polsce, przestać straszyć złymi narodowcami, złymi chrześcijanami, arabami a zająć się faktycznym zagrożeniem. Co roku tonie mnóstwo ludzi, zamiast spotkań dot. islamu czy lgbt organizować dla młodych spotkania dot. zabawy na plaży, nawet po alkoholu, zamiast wmawiać dziecku, że narodowiec czy gej to zło, to rozmawiać z nim na temat jego bezpieczeństwa, na lodzie, w wodzie czy podczas gry w piłkę przy ruchliwym boisku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
-1 / 1

@sberek38 Czemu wciąż mi nie udowodniłeś, że 113 utopionych Polaków nie ma zwiąku ze straszeniem terrostami i LGBT? Jedynie zarzucasz mi, że bronie autora i jego "manipulacji"?

Naprawdę nie zrozumiałeś jeszcze o czym ja do Ciebie piszę?

Autor zakłada, że w Polsce mniej osób zginęło z ręki islamisty czy jednostki spod tęczy, a więcej poprzez te bardziej codzienne sytuacje, jak wyjście z kolegami na plaże, gra w piłkę przy ruchliwej drodze. Autor jedynie wskazuje, że może warto przestać straszyć tym co jest nikłym zagrożeniem, a warto zacząć uczyć o tym co faktycznie na co dzień jest spotykane, uczyć o życiu i o zachowaniu się podczas jakichś spotkań.

Gdzie jedną stronę za to obwiniłem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 20:17

avatar Meroller
-1 / 1

@sberek38 Panie Beton,wskaż mi Pan gdzie obwiniłem jedną stronę za utonięcia to raz.
Dwa Panie Beton udowodnił Pan to co Pan twierdzisz.
Trzy Panie Beton jedyne co Pan wykazał to to, że sam Pan zmanipulował słowa autora
Cztery Panie Beton w skrócie, może zamiast pier#olić w koło jakie to LGBT, islam, chrześcijaństwo, narodowcy i inne wymysły są złe i groźne dla naszych dzieci, może czas zacząć je uczyć czegoś co faktycznie uchroni je przed niebezpieczeństwem.--> w skrócie słowa autora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 20:35

avatar Meroller
-1 / 1

@sberek38 "Skoro autor nie manipuluje, to dlaczego ciągle nie udowodniłeś, że 113 utopionych Polaków ma związek ze straszeniem islamskimi terrorystami i LGBT., tylko ciągle lejesz wodę i uciekasz od meritum?
Znowu sam przyznałeś, że autor manipuluje, obwiniając winą za utonięcia tylko jedną stronę :D"

Poważnie już mam dość tej dziecinady. Masz swoją rację ja mam swoją. Niech tak zostanie ;)
Na komniec jedynie oddam, że betonem jesteś Ty. Szukasz powiązania,a nie widzisz tego, że chodzi tu jedynie o to by zwrócić uwagę na faktyczne zagrożenie, a nie na zagrożenie które się w głowach skrajnych lewaków jak i prawaków.
Pozdrawiam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 20:48

avatar olmajti
+1 / 1

@Meroller "...a nie widzisz tego, że chodzi tu jedynie o to by zwrócić uwagę na faktyczne zagrożenie" tylko z czego wynika to 'faktyczne' zagrożenie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
0 / 0

@olmajti Z braku rozmów na tematy, które mają zdecydowanie większą szanse na wydarzenie się, czasami dzieci jedyne co słyszą to "bądź ostrożny, uważaj na siebie", a co to tak w praktyce oznacza? Puste hasła, rozmowa i jeszcze raz rozmowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2019 o 19:38

avatar olmajti
+1 / 1

@Meroller śmiem wątpić. Ilość wypadków drogowych jest najlepszym przykładem tego że ani kampanię społeczne ani świadomość pewnych rzeczy nie wpływają na uniknięcie faktycznych zagrożeń. Mało tego absurdalnej większości przypadków powodujący wypadek mają państwowy dokument uprawniający do prowadzenia pojazdów :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
0 / 0

@olmajti Oczywiste jest, że nie ograniczymy ilości tych przykrych zdarzeń do 0, ale moim zdaniem jak i może zdaniem autora tego postu, ludzie po prostu za dużo czasu spędzają na wymienianiu się jadem, prawa strona z lewą, a mało na rozmowach, które faktycznie mogłyby ograniczyć tego typu wypadki. Organizują jakieś głupoty, a to jakieś pogadanki, że chłopcy mogą chodzić w sukienkach, a to, że przez to straszne LGBT ludzie będą musieli zmieniać płeć itd, a prawdziwe niebezpieczeństwo jak było nie ruszane tak jest.
Poszczególne strony dają się jedynie wciągać w te odwieczne walki stron z wyimaginowanym niebezpieczeństwem, zamiast zająć się tym realnym. Takie moje zdanie na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+1 / 1

@Meroller gdyby autor wpisu choć częściowo myślał tak jak Ty sformułował by go zupełnie inaczej. A tak sam szczuje jedną ze stron pod przykrywką czegoś szlachetnego :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Meroller
0 / 0

@olmajti Nie chce być złośliwy w żadnym wypadku, ale jednak grupy niechętne do LGBT i tego środowiska są jednak bardziej radykalne, głosy które miałyby nawoływać do bojkotu chrześcijaństwa czy samego patriotyzmu są rzadkością, a straszenie LGBT jak i radykalizmem islamskim nawet w telewizji słychać. Może odnosił się po prostu do tego co jest większością. Ja to tak odbieram właśnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
-1 / 1

@Meroller "głosy które miałyby nawoływać do bojkotu chrześcijaństwa czy samego patriotyzmu są rzadkością" polemizowałbym. świetnym przykładem jest przykład pedofilii. wszyscy skupiają się tylko na kościele specjalnie pomijając inna grupy społeczne i fakt że pedofilia w środowisku LGBT również występuje. to jednak dla tych ludzi nie jest ona problemem :)

to czy autor odnosi się do tego co jest większością nie jest tu argumentem. sam zauważyłeś że w przypadku faktycznych zagrożeń nie powinno być takich rozgraniczeń. taka wypowiedź jednoznacznie świadczy o tym że autor ma uprzedzenia względem danej grupy i stawia odpowiedzialność zbiorową ponad indywidualną :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lipca 2019 o 12:27

avatar Meroller
0 / 0

@olmajti Sam widzisz jak się skończyło tępienie pedofilii "w każdym zawodzie, nie tylko w kościele". Pedofilia w kościele była i będzie, w LGBT to samo, tylko ludzie i to mało istotne z której to strony powinni przede wszystkim chcieć by się ona tam po prostu skończyła, nie przerzucając uwagi ze swojej instytucji na czyjąś, bo z tego nic nie wyjdzie.

Oczywiście, że nie powinno być rozgraniczeń, powinniśmy walczyć z faktycznym zagrożeniem, realnym, a nie tym wyimaginowanym jedynie przez nasze ideologie, którym jednak więcej czasu poświęcamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+1 / 1

@Meroller ale tak nie jest. co udowadnia tekst z demota :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+4 / 6

A to się wyklucza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymck
-1 / 5

"Zamiast straszyć bandytami, uświadamiajcie zagrozenie paleniem tytoniu"

Moi drodzy to bełkot obliczony na na pewien efekt?
Poczytajcie komentarze pod tym postem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2019 o 13:57

avatar Centi
+3 / 7

Już ja widziałem czego zwolennicy emigracji i lgbt uczą dzieci jak mają taką możliwość i nauki pływania w tym nie było

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+2 / 4

Sprawdziłem, dane są podawane przez policję. Niewiarygodne, 113 osób w miesiąc. Utopiło się... Brak mi słów, żeby to skomentować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
+1 / 3

@J_R wspomniałam o już kiedyś: nazywam to efektem 500+. Ludzie po raz pierwszy stać na wakację i jadą nad morze. Rodzice nigdy nie byli, nie znają zasad zachowania, nie wiedzą nic o prądach, falach itp. Dzieci w szkołach nie uczono, bo morze przecież daleko, a jezior w okolicy brak - są za to inne zagrożenia.
Ludzie nie są świadomi że toną osoby które umieją pływać, jak to wygląda, jak takiej osobie pomóc. Nie mają wyuczonych reakcji i pod wpływem paniki niepotrzebnie tracą siły. To tak jak we Francji jest więcej utonięć od kiedy zniknęły obowiązkowe lekcje pływania i coraz mniej osób umie czytać tablice pływów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
+3 / 7

Utopiły się tylko te dzieci których straszono muzułmanami? Dziwne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+5 / 13

Porównywać głupotę jednostek do zagrożenia terroryzmem i nachalnym wciskanie społeczeństwu LGBT - zastanawiam sie, ile sam wcześniej wypił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanTalonik2
-3 / 5

Dzieci pederastów z LGBT nie toną tylko unoszą się na wodzie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-1 / 5

@PanTalonik2 Katolicy się w ogóle nie topią. Pusty łeb trzyma ich nad lustrem wody aż zdechną z głodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanTalonik2
+1 / 5

@belzeq Oj, szambo lewicowej tolerancji wybiło i cieknie komuś po brodzie tęczową mową miłości xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mbrando
0 / 0

@PanTalonik2 Dzieci pederastów??? Chyba wirtualne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KJKzK
0 / 4

Gość strzelił sobie w lewą stopę. W szkołach marnuje się pieniędzy i czas dzieci na propagowanie wśród nich ideologii gejów, a nie na straszenie nimi. Może zamiast tego zorganizować lekcje pływania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+1 / 3

I oczywiście do słusznego w sumie apelu trzeba było wpitolić politykę!
I to w głupi sposób bo akurat prawica do sporu o LGBT dzieci nie miesza, w przeciwieństwie do lewicy która próbuje organizować jakieś "lekcje tolerancji", marsze w sprawie klimatu, o zabieraniu dzieci na marsze KODu nie wspomnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar argo21
+2 / 2

rozumiem, że wśród utopionych nie było ani jednego uświadomionego i niebojącego się LGBT?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deusmagnus87
0 / 4

@argo21 Bo oni nie umieją pływać i nie ryzykują :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
+3 / 3

Przypominam Wam, że przed inwazją bolszewików państwa zachodu miały mniemanie, że Polacy ześwirowali z tą apokaliptyczną wizją bolszewickiego ataku na cały świat. I gdyby jednak nie Ci świrnięci Polacy, to rewolucja zatrzymałaby się pewnie gdzieś w Berlinie, albo dalej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mbrando
0 / 0

@Jeremi978 Może to i by było dobre, bo uświadomiłoby tym ćwokom z Zachodu czym jest czerwona zaraza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deusmagnus87
-2 / 2

Selekcja naturalna robi swoje. Pozwólmy jej działać dalej. Każdy jest mądry w pouczaniu innych. Najlepiej, jak każdy zajmie się sobą i swoimi najbliższymi o ile im na to pozwolą. Pozdrawiam serdecznie wszystkich pis.orów co to chcą wszystkich pouczać i dbać. Skończmy z państwem opiekuńczym i stwórzmy państwo wolnościowe, gdzie każdy może według własnego uznania żyć i wybierać, pamiętając jednocześnie o tym, by sobą i swoim życiem nie szkodzić innym. Resztą zajmie się selekcja naturalna i dobrzy ludzie którzy dobrowolnie, a nie z przymusu chcą pomagać innym. Tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DAN24
+3 / 3

Niedawno doszedłem do wniosku, że Polacy (przynajmniej ta zaangażowana część) to w dużej mierze frustraci seksualni. LGBT, aborcja, pedofilia w kościele to tematy, które bezpośrednio dotykają 1% społeczeństwa, a podgrzewają naród do czerwoności. Brak mieszkań dla młodych (które stymulowałyby do rozmnażania 100x bardziej niż 500+ nie powodując inflacji), patologie rynku pracy, żałosny stan transportu publicznego, smog to wszystko ziiieeew. Bo nie ma seksu. A jak jest seks to przeciętnemu Polakowi przypomina, że właściwie go nie uprawia, bo pada na pysk, zdrowie tragiczne w wyniku diety i braku jakiegokolwiek rekreacyjnego ruchu na świeżym powietrzu, a z drugą połówka to jest bo mają razem 30letni kredyt.

Trzeba stworzyć system w ktorym Polak będzie miał czas i siłę i ochotę uprawiać fajny seks. Bo jak człowiek popieprzy to od razu humor lepszy. I jakoś tak łatwiej się do drugiego uśmiechnąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
+1 / 1

Ja tam może mało się znam, ale zdaje mi się że toną osoby które umieją płynąć a nie toną te które nie umieją bo nie wchodzą po prostu do wody. Ja dla przykładu jestem kiepskim pływakiem i nie ruszam się w głębsze wody, za to znam przypadki gdzie właśnie mistrzowie w pływaniu utonęli bo nie docenili akwenu na jakim byli. Takie moje wieczorne rozmyślanie nad tematem demota...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SlepaKicha
+2 / 2

Kolejny argument typu "w wypadkach ginie więcej ludzi niż od zamachów". Tak to fakt, ale jakie ma on znaczenie ? Tu chodzi o to, że każdy w debacie publicznej twierdzi, że plywanie po pijaku to idiotyzm i to fakt. Natomiast odnośnie muzułmanów i lgbt rzecz leży w tym, że są grupy społeczne, które twierdzą, że te dwie ideologie nie są niebezpieczne. Otóż są i to bardzo. I dllatego ten argument nie ma sensu, mialby sens jeśli elementem patriotycznego wychowania byłaby nauka plywania po pijaku z zamiarem utoniecia i wmawianie, że to dobre dla społeczeństwa. Kolejna granica absurdu... Na prawdę ludzie z lewicy nie widzą jak debilne są te porównania ich autorytetow ? I te wtracenie o "patriotycznym" wyzwaniu... Tego już się nawet komentować nie chce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zowk_sjookoski
0 / 0

Jestem tym 'G' w LGBT, niedawno rozpocząłem kurs pływania ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mbrando
0 / 0

Pan Marek Migalski sugeruje, że główną przyczyną utonięć jest alkohol. A to bzdura. Co prawda nigdy nie słyszano o wypadku, żeby ktoś utopił się w alkoholu (bo w piwie już tak, był taki wypadek, gdy ktoś wpadł do kotła warzelnego). Główną przyczyną utonięć jest WODA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
0 / 0

Pan "doktor" po lewej habilitacji to kolejny pato-autorytet po zużytym Kaziu i Dupczoku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem