Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
773 856
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N net244
-3 / 21

Wskazywałoby to, że również wygrała sama ze sobą, a ona przegrała z nikim. Ale Polacy lubią żeby nimi pomiatał mniej niż nikt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B brudger
+1 / 11

do 7 razy sztuka - na pewno kiedyś coś pójdzie nie tak i się uda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 44

Po prostu nikt w UE nie chce członków najbardziej antyunijnej partii świata na żadnych stanowiskach. Przecież wiadomo, że ktoś kto nienawidzi Europy nie będzie działać dla dobra Europejczyków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agnen67
+22 / 50

@Cammax dlaczego uważasz, że jeśli ktoś nienawidzi UE to nienawidzi też Europy? UE w obecnym upolitycznionym marksistowskim kształcie jest największym złem jakie spotkało Europę. Niestety istnieją ludzie, którzy nie widzą prawdy, nawet gdy ta kopie ich w tyłek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
+8 / 20

@Cammax nie bawię się w politykę, ale muszę się odnieść do Twojej manipulacji albo problemów z logiką.
Stawiasz znak równości pomiędzy antyunijny a antyeuropejski, jeśli robisz to celowo, to manipulujesz, jeśli nie celowo, to skończ pierwsze szkołę zanim zaczniesz się wypowiadać w tematach politycznych.

W praktyce partii antyunijnej, jest znacznie bliżej do partii proeuropejskiej, myślę że nie muszę tego tłumaczyć, bo to oczywiste. Jednak nie ma to zastosowania w przypadku PIS i PO, ponieważ to są dwie partie w których liczą się stołki i kasa a nie poglądy i przyszłość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
+3 / 9

@Cammax, to powiadasz że banda wprowadzająca hołotę z afryki zrobiła taki bajzel w unii bo ją kocha,a ci co mówili od początku że to zło i którym ostatecznie przyznano rację to tej nienawidzi? Idąc tym tropem to ten co cię ostrzega żebyś nie wpadł w gówno jest ten zły a ten kto ci mówi że to nie jest gówno, i wcale nie śmierdzi, a po wdepnięciu w nie jednak stwierdza że to jednak było gówno to jest ten dobry?
Niewybranie Szydło po prostu pokazuje kto w unii siedzi i ile są warte ich ustalenia.
PS. A Angela Merkel pewnie dzwoniła do Morawieckiego by się z niego nabijać że broszka znowu nie została wybrana...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 8

@Agnen67 nie popieram UE jakoś szczególnie ale w odróżnieniu do polityków PIS nie jestem aż taką hipokrytką żeby pchać się do PE będąc przeciwna UE. Bardziej zasługują na potępienie wlaśnie za hipokryzję i zmienianie poglądów gdy jest to dla nich wygodne.

@voot1 niestety ale mało jest polityków mających stałe poglądy. Większość z nich to konformiści grający role i zmieniający poglądy w zależności od sytuacji. Przykładem może tu być zarówno PO jak I PIS. PIS jest proeuropejski wyedy gdy im się to opłaca podobnie z ich antyeuropejskością. Dlatego takim politykom się nie ufa.

@Glaurung_Uluroki nikt mi nie płaci. PIS jest proeuropejski gdy zbliżają się wybory i prezes każe przybrać taki światopogląd. Wtedy ci o antyeuropejskich poglądach znikają na jakiś czas z życia publicznego. Podobnie z ich antyeuropejskością- też wtedy gdy to się opłaca.

@edzsledz nie popieram UE jakoś szczególnie a na pewno nie w obecnej formie. Nie mamy polityków nadających się do prowadzenia polityki międzynarodowej. Przydałby się ktoś potrafiący utrzymać normalne relacje z innymi ale nie dający pomiatać Polską. PIS niestety kłóci się z każdym PO dba o dobro UE a nie nasze. Co do "przeprosin" Merkel mam podobne zdanie. Obecna UE to dyktat Niemiec czyli kraju, który od zawsze nienawidził Polski i zawsze będzie nienawidził. Moim zdaniem powinniśmy mieć normalniejsze relacje z Rosją i z nimi współpracować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 4

@Agnen67
bo eu to europa jako wspolnota, bez niej, europa jest tylko kontynentem zamieszkanym przez walczace ze soba plemiona

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
+2 / 4

@Cammax, relacje z Rosją? Wystarczy że Niemcy mają dobre relację. Pis nie kłóci się z każdym, kłóci się z tymi którzy im brużdżą, jakoś z V4 potrafią się dogadać i załatwić to co chcą w UE (przykład Timmermansa idealnie tu pasuje). Przykład Angeli też pokazuje że już w Europie się zmienia i lewackie partię się kończą, a kryzys który już puka do strefy euro jeszcze bardziej to przyspieszy. Dyktat Niemiec już mocno osłab.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@edzsledz bo widzisz- WIĘKSZOŚĆ krajów UE potrafi się dogadać z Rosją. Dla PISu natomiast ważniejsze są osobiste urazy. Nie wiem co jeszcze PISowcy muszą zrobić żebyście zrozumieli, że oni nienawidzą UE i też działają na szkodę Polski. Dogadali się tylko z Węgrami a reszty krajów europejskich nienawidzą czego dowodami mogą być ich wypowiedzi i sytuacje gdy odmawiali pomocy innemu krajowi niezależnie od sytuacji (np. w jakimkolwiek kraju jest klęska żywiołowa a oni odmawiają pomocy ze "względów historyczno- politycznych).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2019 o 23:18

E edzsledz
+2 / 2

@Cammax, wróć do szkoły i sprawdź jak układały się stosunki z Rosją. Na dzień dzisiejszy masz idealny przykład, jakim jest wrak Tupolewa, jak Rosjanie traktują Polskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@edzsledz podobnie jak układały się z Niemcami. Dziś gdyby ktoś w kontekście relacji z Niemcami powoływał się na historię zostałby wyśmiany ale Rosjanom już jak najbardziej wolno wypominać dawne czasy. Wraku i tak nie odzyskamy głównie dlatego, że nigdy nie mieliśmy rządu dbającego o polskie interesy. Inne kraje też nie zawsze miały szczególnie dobre relacje z Rosją ale jakoś się dogadali. Zresztą Europa Zachodnia ma nas w tym samym miejscu gdzie ma nas Rosja (jest to głównie wina PISu ale wcześniej też tak było z tą różnicą, że nie w aż tak dużym stopniu jak dziś).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
+2 / 2

@Cammax, no tak, jeśli dogadywaniem się jest podpisywanie umów na złodziejskich zasadach i płaceniu za gaz więcej niż Niemcy, czy robienie wysokich norm na Polski węgiel i kontraktowanie zasiarczanego z rosyjskiej strony, a to tylko 2 najszybsze przykłady. Z Niemcami też nie jest kolorowo i też widać że chcieli by by Polska była dla nich podnóżkiem i zapleczem taniej siły roboczej, pis nie ma tu nic do rzeczy, ale przez nich jest nagonka bo zaczęli sprzeciwiać się takim traktowaniem podczas gdy poprzednie rządy całowały rączki za drobne które dostawali za likwidacje ważnych strategicznie zakładów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@edzsledz zgadzam się co do relacji z Niemcami. Od zawsze uważałam, że to żaden sojusznik. Dla nich jesteśmy po prostu tanią siłą roboczą i rynkiem zbytu, na który mogą sprzedawać najgorszy szrot. Dodatkowo jeśli Rosja to faktycznie aż śmiertelny wróg Polski to Niemcy cały czas się z nimi dogadują za naszymi plecami (np. w sprawie Nord Stream). Historia już nam pokazała wiele razy, że Niemcom się nie ufa. Ale z łatwością można to udowodnić też odwołując się do współczesnych wydarzeń. To chyba jedyna kwestia, w której mogłabym zgodzić się z PIS. Jednak nie jest to tak antyniemiecka partia na jaką pozują (mimo obietnic, że zagłosują przeciwko wybrali Niemkę na przewodniczącą KE). Dodatkowo Niemcy bardzo źle traktują pracujących tam Polaków. Chyba nie ma drugiego narodu, który odnosi się do nas z taką nienawiścią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2019 o 16:18

E edzsledz
0 / 0

@Cammax, widzę że polityce mało się znasz. Niemiecka kandydatka została wybrana z tego powodu że bez polskich głosów by nie byłą by "królem europy", a to nam daje mocną kartę przetargową w UE, i w relacjach z Niemcami, a to jak Angela się korzyła premierowi po odrzuceniu kandydatury Szydło to pokazuje, a czy kandydat jest z Niemiec, czy z Belgi to mało ważne, byle był w tym Polski interes, najważniejsze że lewica mocno była przeciwna, a ta lewica najmocniej angażuje się w nagonce na Polskę. Układ z Niemcami jest lepszy z tego powodu że militarnie nam nie grożą, czego nie można powiedzieć o ruskach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@edzsledz szczerze wątpię, że Rosja kiedykolwiek zaatakuje Polskę. Mimo, że mamy mało sojuszników to jednak należymy do NATO. Gdyby jednak faktycznie zaatakowali nie byłabym taka pewna, że Niemcy, USA i inni "sojusznicy" nam pomogą. Obawiam się, że skończyłoby się jak w 1939.
Jeśli sojusz z Niemcami nam się opłaca to faktycznie tylko dlatego, że oni również należą do NATO i nas nie zaatakują. Gdyby nie należeli mogliby ewentualnie stanąć po stronie Rosji. Dla nich i tak jesteśmy tylko nic nieznaczącym krajem. Pracujących tam Polaków mają za tanią siłę roboczą, częste są przypadki wyzysku (a kto wie ilu pracowników boi się nagłośnić problem). Politycznie też często występują przeciwko nam. Kto najbardziej chciał ukarania Polski za brak demokracji, praworządności itp.? M.in Schultz czyli Niemiec. Nowo wybrana niemiecka kandydatka już zapowiadała robić jeszcze większą nagonkę na kraje nieprzestrzegające praworzadności więc na Polskę może teraz spadać jeszcze większa krytyka. Może nie jesteśmy krajem o wzorowej demokracji ale biorąc pod uwagę historię to dziwnie brzmi gdy Niemcy pouczają nas w takich kwestiach. Przecież kiedyś wycierpieliśmy przez nich więcej niż przez jakikolwiek kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@MaXwell22555 zeszłoroczne pożary w Europie. Co do pomocy Grecji nikt jakoś szczególnie nie protestował ale wystarczy sobie przypomnieć co odwalali PISowcy i ich zwolennicy/trolle gdy chodziło o pomoc Szwecji. Każdy komentarz albo o historii albo o polityce (kłóciłam się wtedy z takimi i powiem krótko: masakra jakie komentarze pisali. W innym kraju już by za to siedzieli). Byli na tyle tchórzliwi, że sami nie powiedzieli tego głośno tylko albo kazali mniej znanym politykom albo trollom internetowym. Wtedy już nie chcieli pomagać. Dopiero gdy wszyscy zaczęli nam dziękować PIS zaczął się podpinać pod zorganizowanie pomocy mimo, że wcześniej nie chcieli nawet o tym słyszeć. Bo przecież "czemu pomagać jednemu z najbardziej znienawidzonych przez nas krajów"? Wolę nawet nie myśleć co by było gdyby podobna sytuacja miała miejsce w Rosji na 100% by nie pomogli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
0 / 0

@Cammax, ale Niemcy choćby chcieli to nie mają czym na ans napaść, tam wojsko to jest w takim rozkładzie jak u nas przemysł za rządów UW i PO. Nato nie ma nic do rzeczy, liczy się czysty zysk. O tym że nie będzie już takich cyrków "praworządnych" pokazują ostatnie podrygi junkersa, teraz mocno napierają bo jak Ursula będzie przewodniczącą KE to nie będzie fikać by nie zostać odwołana.
Jeśli Polska nie jest krajem o silnej demokracji to jaki kraj jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-3 / 3

@edzsledz demokracja w Polsce funcjonuje wadliwie czego dowodem mogą być afery z udziałem polityków różnych partii. Podobnie jest w wielu innych krajach z tą różnicą, że takiemu politykowi nikt ponownie nie zaufa natomiast w Polsce wybiera się jednych i tych samych.
No nie wiem czy nie będzie. Nowa przeodnicząca KE już zapowiedziała, że będzie stać jeszcze bardziej na straży praworządności a to dla nas źle. Cóż jak widać gdy Niemiec decyduje nigdy nie będzie to dobre dla Polski. Ludzie krytykują Rosję niezauważając, że Niemcy też tak naprawdę mają nas gdzieś i "lubią" nas tylko gdy rządzi partia wykonująca każde ich polecenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@MaXwell22555 PIS nienawidzi Szwecji (przynajmniej teorytycznie chyba, że tylko wtedy gdy chcą zyskać głosy niektórych środowisk) więc niezbyt chcieli im pomóc. Tu chyba wysłaliśmy pomoc mimo odmowy rządu, który dopiero gdy wszyscy zaczęli nam dziękować zaczął podpinać się pod organizację pomocy i z dumą mówić, że m.in Polacy pomagali. A niektórzy komemtujący otwarcie chwalili się, że "pracują dla rządu" i chwalili ich za odmowę pomocy. Nie wiem czy oni tak na serio czy to tylko trolle mający zbyt dużo wolnego czasu. Grecji akurat pomogli i zgodzili się na udzielenie pomocy. To nikt nie pisał żadnych komentarzy bo nie ma żadnego faktu z historii Polski, do którego możnaby było się odwołać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@MaXwell22555 prawdopodobnie tak. PIS podobnie jak jego zwolennicy początkowo niezbyt chcieli pomagać. Dopiero gdy zrozumieli ile akcja robi dla wizerunku Polski zaczęli się chwalić, że oni pomogli. Jednak rzekomo pracujący dla rządu nadal negatywnie komentowali. Nie wykluczam ani tego ani tego, że to trolle "pracujący" na własną rękę. Znam ludzi podzielających ich poglądy i większość z nich nie jest w stu procentach normalna więc byliby jak najbardziej zdolni żeby wymyśleć coś takiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@MaXwell22555 niezupełnie. PIS wcale nie chciał zgadzać się na pomoc (jeśli się zgodzili to tylko dlatego, że prezes tak powiedział a inni nie mieli już wtedy nic do gadania). Czyli chodzi mi po prostu o to, że może wprost nie odmówili ale niezbyt chcieli pomagać. Większość rządu mogła odmawiać ale jeśli prezes powiedział "wysyłamy pomoc" to wysłali. Co jest najdziwniejsze ci bardziej znani politycy nie mówili wprost, że nie będą pomagać żeby nie szkodzić swojemu wizerunkowi zamiast tego wykorzystali w tym celu albo tych mniej znanych albo trolli cieszących się z tragedii innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 lipca 2019 o 13:02

avatar Cammax
-2 / 2

@MaXwell22555 ci mniej znani nie mają nic dogadania w większości partii. Zwłaszcza w PISie- prezes tak powiedział i koniec kropka a jak komuś nie pasuje są inne partie. W tym przypadku nawet gdyby większość z tych mniej znanych myślała inaczej niż prezes to oficjalnym poglądem partii jest to co mówi prezes. Co do trolli- można ich spotkać wszędzie, na każdej stronie np. jesli widzisz 10 osób, które napisały dokładnie to samo wtedy są to raczej trolle lub gdy bezkrytycznie bronią jakąś partię. Na szczęscie teraz banują takich szybciej niż dawniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@MaXwell22555 skoro pomogli to prezes musiał się zgodzić. PISowi można bardzo dużo zaurzucić ale jedno muszę im przyznać-potrafią kalkulować i zmieniać poglądy w zależności od sytuacji. W tym przypadku oplaciło im się to ze względów wizerunkowych. Najwodoczniej to ci mniej znani chcieli odmawiać. Ci znani pomogli ale niechętnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@MaXwell22555 wbrew pozorom jedno wcale nie wyklucza drugiego. Dzisiaj polityka opiera się głównie na kalkulacji. Wielu polityków w każdej chwili jest gotowa zrezygnować ze swoich poglądów "bo się opłaca". Gdyby z powodu nienawiści odmówili pomocy całkowicie rozwaliliby sobie wizerunek. Nie brakuje też hipokrytów, którzy co chwilę zmieniają poglądy i przechodzą z partii do partii byle być przy władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
0 / 2

@Cammax, błądzisz w tematach o których już nie masz pojęcia. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@edzsledz może się nie znam ale nie popieram i nie będę popierać hipokrytów zmieniających poglądy w zależności od sytuacji, ludzi najpierw mówiących jedno a potem robiących drugie czy polityków, którzy praktycznie nigdy nie mówią prawdy. Czy zagłosowałbyś np. na polityka przechodzącego z partii do partii? Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 lipca 2019 o 20:19

avatar Gornzola
+13 / 23

generalnie mam PiS dokładnie w tym samym miejscu gdzie po, psl i resztę tego złodziejskiego pomiotu ale jak widzę przy nicku flagę izraela i tęczę to jakoś mi to nie pasuje do nazwy "prawdziwa polka" xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+1 / 13

PIS samo sobie jest winien. Najpierw prowadził politykę obstrukcji wobec UE, KE, PE, a teraz chciałby by ktoś ich traktował poważnie. Sama Szydło UE traktowała jako zło totalne. Zwłaszcza w sytuacji, kiedy wiele instytucji unijnych wskazywało na nieprawidłowości prawne, jakie pojawiły się przy zmianach w TK, KRS czy SN. Pragnę zwrócić uwagę, że we frakcji, w której jest PIS na 60 posłów 34 zagłosowało przeciw Szydło. Zatem nie tylko inni jej nie chcieli. Nie chcieli jej także we własnej frakcji. Czyli PIS musiał spor sobie nabroić. Nie jest to zatem jakaś lewacka czy socjalistyczna intryga. Europosłowie PIS zostali wybrani przez naczelnika nie ze względu na poglądy, które mogą pomóc działać UE, ale za zasługi dla naczelnika. OD początku było wiadomo, że partia jawnie antyunijna jest na straconej pozycji. Zresztą w przypadku PIS wali hipokryzją daleka. Jest anty, ale chce korzystać z dobrodziejstw UE. To tak jakbyś był przeciw małżeństwu, nie pomagał w domu, olewał zonę i dzieci, ale chciałbyś by dawała ci co wieczór tyłka, a dzieci by Cię słuchały i robiły co im każesz bo jesteś najsilniejszy i sądzisz, że masz władze nad innymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kropciu
-2 / 14

Zobaczymy na jesień lewacy jakim cienkim glosikiem będziecie mówić. Zostanie was ledwie garstka bo ludzie w końcu zaczynają myśleć w tym kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mtelisz
-1 / 7

@kropciu
Powiedzą wtedy, że wybory zostały sfałszowane :)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
-1 / 1

@mtelisz Tak jak PIS w 2013 i 2014 roku. Wypisz wymaluj sytuacja się powtórzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ath29
-1 / 9

Nigdy wiecej PO, afer hazardowych, zegarkowych, tasmowych itd.Nigdy wiecej wieku emerytalnego 67 lat, Nigdy wiecej zamykania stoczni i sluzeniu Niemcom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+2 / 6

@ath29 za to afera tasmowa z 2 wiezami, krysztalowo czysci politycy ktorzy przejeli bank aby na telefon sfinansowal budowe wiezowcow partyjnych, "ludzie sa tak glupi, ze to dziala" - Morawiecki. Za to emerytura rzedu 20-25% wyplaty, zamykanie malych sklepikow i sluzenie USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ath29
-2 / 6

USA nigdy nas nie zaatakowalo, jestesmy slabi militsrnie by liczyc na siebie. Dwa wiezowce rozdmuchana afera przez wyborcza, dostaje fakture wtedy place. Male sklepy w niedziele wlasnie zarobią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
-1 / 1

@ath29 Małe sklepy w niedziele były zazwyczaj i tak zamknięte. Wiec żadna różnica. Jednak w dni wcześniejsze przedtem miały szansę na utarg. Dziś ludzie idą w sobotę do hipermarketu na zakupy i kupując tam wszystko powoduje, że nie musza iść do małego. Natomiast afera w budowa wieżowców, to przejaw hipokryzji rządu. Ściga podatników bo czegoś tam nie pokazali, a sami mieli faktury do zapłacenia i nie zapłacili. Mam nadzieję, ze sąd wykaże przestępstwo i skaże naczelnika na długie lata więzienia. Skoro nie dało sie go zrzucić ze stołka politycznego, miejmy nadzieję na pozbycie się go przy pomocy, jeszcze, niezawisłych sadów. Na każdego cwaniak, zawsze, znajdzie się większy cwaniak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lukson997
0 / 2

Zobaczymy na jesieni kto przegra kolejny raz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 0

@lukson997 PIS wygra wybory na pewno. Za dużo włożyła publicznych pieniędzy w utrzymanie lektoratu by coś zepsuć. Natomiast nie wiadomo czy by rządziła. Bo jeśli wynik wyborów do PE by się pokrył z wyborami krajowymi, to może się okazać, że PIS wcale większości mieć nie będzie. A to by oznaczało, że musiało by budować koalicję. A to PIS idzie zawsze ciężko. Mielibyśmy pas w parlamencie i albo rząd samodzielny mniejszościowy PIS, albo koalicja anty PIS, gdzie pułapek i problemów jest równie dużo. Mamy problem. Albo HIV, albo KIŁA. Co lepsze? Nie wiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2019 o 11:19

J JitterCreeper
-2 / 6

"prawdziwa Polka" - a tuz symbol lobby od zaburzen popedu i flaga panstwa, ktore chce kasy za nic. Tylko prawdziwi polacy sa tak otwarci :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem