Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1475 1527
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K konto usunięte
+50 / 58

Nie jestem pewny czy nie jest to odrobinę zawyżone ale fakt jeżeli dostali mieszkanie socjalne to płacą nie więcej jak 200zł o ile płacą, jedzenie dostają, ubrania też bardzo prawdopodobne że dostają, ta renta jest dla mnie trochę dziwna ale nie jestem w stanie z aktualnym stanem wiedzy powiedzieć czy za alkocholizm się dostaje (mam nadzieje że nie) ale nadal sądzę że mają zapewnione wszystko do normalnego życia i dostają jeszcze ze 4000zł bo nie licząc 2000 z 500+ są jeszcze inne dodatki za posiadanie dzieci + karta dużej rodziny czyli dodatkowe zniżki w niektórych miejscach. Powiedział bym że to wszystko gwarantuje im lepszy poziom życia niż mam ja :( mimo że pracuje i nie najgorzej zarabiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DAREKJP
+10 / 16

Za akoholizm od wielu lat nie ma nikt szans na rentę…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
+17 / 21

@kibishi Ja Ci podam info sprawdzone. Rodzina: ona, on, trójka dzieci. Oni konkubinat, jedno dziecko wspólne, dwoje z jej poprzedniego związku. Alimenty na dwójkę, 500+, dodatek, ona zarejestrowana w cosinusie więc ma dodatek jako ucząca się. Finalnie ok 3000zł na rękę. On pracuje na czarno, 3000-4000zł miesięcznie. Mieszkanie im się spaliło, dostali ciuchy, zabawki, sprzęt i kupę kasy od ludzi. Dostali mieszkanie, z którego ich usunięto, między innymi dlatego, że ona udawała że płaci. Ale trójka dzieci, nie można na bruk, więc dostali nowe mieszkanie socjalne. Małe, ale za darmo. Tylko opał muszą kupić i za prąd, wodę i gaz zapłacić. Część opału dostają z pomocy społecznej, tak jak żywność, której część rozdają i wywalają, bo kto by jadł konserwę tanią. I do tego ona jeszcze czasem dorabia, bo brakuje kasy. Potrafią do tego kupować np. od złodziei kradzione wędliny, bo taniej niż w sklepie.
Nikt tego nie weryfikuje. Nikt nawet nie reaguje na jej agresję słowną i fizyczną wobec niego przy pracowniku opieki społecznej. Bo on to ciapa, a ona wychowana naprawdę w patologii, w której się cały czas obraca. Nie do ruszenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+14 / 18

@Wojtek1291 Niestety takich sytuacji jak opisujesz jest sporo, sam znam co najmniej 2 rodziny w podobnej sytuacji i powiem że wkurza mnie że mi jest z pensji zabierane co miesiąc około 2000 zł nie licząc kosztów pracodawcy a tacy ludzie tą kasę dostają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar montaro11
+3 / 3

@DAREKJP to nie jest renta tylko stały zasiłek socjalny , coś około 700 zł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+1 / 17

@kibishi Nie dostaje się za alkoholizm, tylko za chorobę i niezdolność do pracy. Kiedyś dawali takie renty za wszystko. Natomiast ten wpis to przecież typowy trolling i bzdura. 2000 zł za czwórkę dzieci, renta maksimum 1200 zł i to wszysko. Jakie 7 tys. i to jeszcze "tyś", co już zdradza poziom autora. On kupuje w tyŚiącach. Natomiast fakt, że utrzymujemy takich wyrzutków w postaci dodatkowej, np. zapewnionego mieszkania, gdzie normalny człowiek płaci za wynajem albo ratę kredytu 2-2,5 tys. zł. Oni mają mieszkanie za darmo, co jest czymś niewyobrażalnie skandalicznym. Wywalić ich pod most, dać namiot, jak się nie chce pracować. Ciuchy też mogą dostawać, jedzenie też, to się akurat zgadza, ale to nie z państwowych. A MOPS płaci grosze, te kwoty nie warte są nawet splunięcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
-5 / 7

@Wojtek1291 Trochę się ośmieszasz. Wiesz o tym i dlaczego TY nie reagujesz i nie zgłaszasz? A bredzisz, że nikt nie reaguje. Że będziesz konfident? Litości, matko boska, to zwalczanie patologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
+7 / 11

@BecouseLife Źle się wyraziłem. Instytucje odpowiedzialne za kontrole wiedzą o tym i nie podejmują działań. Już? Lepiej Ci? Po co sobie nadpisujesz coś o czym nie wiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F feniks777
+2 / 8

@kibishi powiem wam zyciowa prawde skupcie sie na rodzinie, szczesciu i samym sobie, nic z tego nie przyjdzie patrzeie sie na sasiada. Zawsze ktos bedzie mial lepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+3 / 7

@BecouseLife oczywiście, że ten wpis to trolling, w ostatnim czasie jest tego typu wpisów na pęczki. Nie bronię tu polityki socjalnej rządu, zgadzam się, że wypadałoby te programy dopracować, ale zmasowany atak opozycji (chyba?) przerzucony co gorsza na społeczeństwo, zwłaszcza matki, to już zaczyna mnie denerwować. Kurde co rusz widzę rzekome wpisy "patolskich madek", jakieś rzekome rozmowy smsowe czy internetowe ze sprzedawcami, usługodawcami, w których rzekome patolstwo tych kobiet wylewa się strumieniami gnojówki. Nosz kurde, tak na zdrowy rozum ludzie: te kobiety, które dziś są beneficjentkami 500+ nie urodziły się z dniem wprowadzenia programu, one yły już wówczas dorosłe lub prawie dorosłę, więc jeśli dziś miałyby prezentować taki poziom, to wcześniej prezentowałyby go najpewniej również, bo tak są wychowane, a co za tym idzie prawdopodobnie ich rodzice prezentowali i prezentują poziom nie lepszy, skoro ich tak wychowali. Skoro jednak rzekomo tak dużo patoli jest teraz (w czasie programów socjalnych) a wcześniej tego niby nie było, to coś się tu nie zgadza, prawda? Druga sprawa, że o ile rozmów, historyjek i wpisów jest na pęczki w internetach, to jakoś narań, filmików ani nawet zdjęć już nie ma za wiele. Od wieków krąży po internecie jedno i to samo zdjęcie jakiś sebiksów na ławeczce z dżesikami na kolanach, piwskiem w ręce i wózkami dziecięcymi obok. Ludzie, to zdjęcie okrąża internet od co najmniej 5 lat, a nie zdziwiłabym się, gdyby samo w sobie było sporo starsze. Filmiki lasek z psami w supermarketach są, setki filmików z kurierami, kierowcami, złodziejami, policjantami, nie wiem, kotami i wiewiórkami, ale to rzekomo panoszące się patolstwo tak ciężko nagrać? Ciekawe, że nagle każda karyna zapragnęła istnieć w internetach i żywiołowo relacjonować swoje życie z socjalu. Zaryzykuję stwierdzenie, że co najmniej 80% tych rewelacji to fejki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lockepl
+1 / 3

Dyskutowalbym o liczbie ale generalnie to fakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+5 / 7

@BecouseLife Zobacz że ja napisałem o 4 tysiącach a nie 7 czyli z Twoimi obliczeniami to się mniej więcej zgadza. Problem jest taki że tacy ludzie nie licząc tej kasy mają prawie wszystko "za darmo" czyli za nasze pieniądze.

@feniks777 Z chęcią bym się skupił na sobie tylko że ja potrzebuje kupić sobie mieszkanie a nie mogę bo odkładać nie mogę tyle ile chcę przez to że z mojej pensji zabierane jest co miesiąc ponad 2000 i idzie to właśnie na takich ludzi. Ja nie wiem jak Ty ale ja nie lubię jak ktoś mi pluje w twarz za moje pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
-1 / 1

@7th_Heaven Może wcześniej nie miały kasy na isrony, tablety, rachunki za internet i czasu mniej bo trzebabylo coś jednak robić. A teraz nie muszą robić nic, kasę mają, internety mają i szaleją w sieci. Tak obiektywnie patrząc jest to jakieś wytłumaczenie. Drugim wytłumaczeniem jest to co piszesz. Osobiście bardziej się przychylam do twojego wytłumaczenia i chyba nawet wolę wierzyć, że tak jest ale spotkałem w życiu już takich ludzi, że nie zdziwiłbym się gdyby się okazało, że to jednak moje wytłumaczenie jest trafne. Strach się zastanawiać nawet. Dlatego staram się trzymać z dała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+1 / 1

NA pewno tacy ludzie się zdarzają, ale powtarzam: nie urodzili się oni wczoraj, byli tacy już wcześniej, i to nie tylko w tym pokoleniu. Druga sprawa, że idiotów jest pełno w różnych grupach społecznych, nie wiem doprawdy dlaczego akurat to matki miałyby być tą grupą, która jako jedyna bryluje ze swoim patolstwem po sieci. Widujesz takie ilości patolskich wpisów bezdzietnych lasek, np. nie wiem...kosmetyczek? fryzjerek? studentek? Czyżby wśród nich nie było roszczeniowych, tępych dzid? Serio ktoś wierzy, że to przypadek, iż 100% takich historyjek ma za bohaterkę akurat kobietę z dzieckiem? To przecież jawna propaganda przeciwko polityce socjalnej rządu. Ja tam ogólnie popieram akcje przeciwko tej polityce, ale nie takie. Takie trollowanie to poziom dna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+1 / 3

@7th_Heaven ale ta akcja działa, zobacz na komentarze, tu i pod każdym takim wpisem. Teraz to wręcz wstyd mieć dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
-1 / 1

@kibishi za alkoholizm nie ma renty, ale za to za masę chorób, które alkoholizm wywołuje już tak. Na przykład padaczka poalkoholowa. Wystarczy dobrze zakręcić i znaleźć lekarza, który się nie czepi alkoholizmu i już jest padaczka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F feniks777
0 / 0

@kibishi czyli zarabiasz ponad 5k na lape jak masz ponad 2k skladek.
Bez problemu dostaniesz kredyt do 400 tys.
Sukasz dziury w calym, wiekszosc ma gorzej niz ty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@feniks777 Nie mam ponad 5k na łape chociaż brakuje niewiele, w warszawie za 400 tys to nie kupisz konkretnego mieszkania powyżej 40m. Koszt życia w naszej stolicy jest duży dlatego nie tak łatwo odłożyć na wkład własny. To że ktoś ma gorzej nie oznacza że ma prawo mnie okradać, to nie jest moja wina że ma gorzej ja mu nie zabrałem więc czemu mam na taką osobę płacić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dave1992
0 / 0

@feniks777
Człowieku, Ty chyba nie wiesz ile Nasze złodziejskie Państwo Ci zabiera.
Ja mam brutto 5 000, czyli netto 3 555, a koszt pracodawcy to 6 037, czyli co miesiąc z mojej wypłaty zabierane jest 2482 zł (41%!!!). To powiedz mi gdzie to moje 5 000 na łapę? Jestem 27 letnim legalnie pracującym kawalerem i dla rządu jestem podczłowiekiem, bo mi zabierają, rozdają innym w tym patolii i jeszcze przebąkują, że mam bykowe płacić za brak dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
0 / 0

@BecouseLife Ten wpis ma pokazać jak ludzie potrafią doić państwo, wyciągając ręce w każdym możliwym kierunku po forsę na zasadzie "bo nam się należy". Nie koniecznie każdy szczegół w tej opowieści musi mieć potwierdzenie w faktach, akurat w tym przypadku. Aby przedstawić jakiś problem, najlepiej jest go trochę przejaskrawić. Chociaż w tym przypadku to przejaskrawienie jest nie za duże.
Jedna "mopsowa" rodzina w od czasu jak pojawiło się 500 +, jest w stanie spokojnie wydoić 5000 miesięcznie. Nawet bez renty. Kiedyś czytałem zestawienie dodatków i ulg dla takich (węgiel, darmowe posiłki dla dzieci, itp jak w democie) i okazało się, że rekordziści w Polsce są w stanie wyciągnąć 7 tyś miesięcznie. Gdyby w jednym domu mieszkały dwie rozszerzone rodziny, są w stanie dobić do 10.
PS
Za alkoholizm nie dadzą renty. Ale za niezdolność do pracy, w skutek chorób jakie pojawiły się po 40 latach chlania już można.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxime
0 / 0

@Wojtek1291 Nie wiem, jak jest w innych miastach, ale w Katowicach MOPS pokrywa także wydatki za prąd i gaz. Tyle, że trzeba najpierw zapłacić rachunek, a potem przelewają pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+13 / 19

Miej wyj... a będzie ci dane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Svarre
0 / 30

Kurde ludzie, nie łykajcie każdego fake. Ten akurat jest przetłumaczony z innego języka. Nie ma w Polsce renty na alkoholizm, a osoby żerujące na socjalu to osobna, raczej charakterystyczna grupa. Jej przedstawicieli poznać można po specyficznej gramatyce i ortografii. Nie mają też w zwyczaju wyjeżdżać na wakacje dalej niż nad pobliskie jezioro lub do Stasia na działkę. No i na próżno wśród nich szukać Administratorów czegokolwiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marucha79
+10 / 16

@Svarre Fakt, to ewidentny fake, ale w Polsce istnieją ludzie o takiej mentalności. W naszych realiach przy 6. członkach rodziny dostaną raczej około 4000 zł miesięcznie w gotowce, do tego posiłki dla dzieci, dodatek mieszkaniowy, dodatek energetyczny. Przy dziecku niepełnosprawnym to może być jeszcze około 2000 zł, ale wiadomo, trudno zazdrościć komuś chorego dziecka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
+12 / 16

@Svarre i tu się mylisz renta jest jak się jest alkoholikiem (powikłania a powodu nadużywania alkoholu) wystarczy 2 pobyty w szpitalu na odwyku na leczeniu sąsiad tak ma papiery widziałem z mopsu dostaje jedzenie węgiel i mieszkanie tez mu opłacają(oczywiście ma socjalne mieszkanie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BurakRasyPolskiej
+6 / 8

@Svarre Można dostać rentę z powodu choroby alkoholowej. A konkretniej, z tego co czytałem, z powodu jej zdrowotnych następstw które uniemożliwiają pracę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DAREKJP
+4 / 6

Jak wystarczająco długo będziesz chlać, żeby nabawić się marskości wątroby, zapalenia trzustki, polineuropatii, itp., to dostaniesz…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marucha79
+2 / 2

@synwieslawa Wierzę, bo sam takich znam, ale umówmy się, że to mimo wszystko bardziej margines niż reguła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+1 / 1

@lelek2 to nie jest renta na alkoholizm tylko na inne schorzenie, które może z alkoholizmu wynikać. Palacze papierosów też mogą mieć rentę, jeśli zachorują na raka płuc, ale nikt tego rentą za palenie fajek nie nazywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 1

@synwieslawa zastanawia mnie skąd wiesz czym pali w piecu gość, który przepracował u Cebie 2 dni... Pukasz mu żonę, czy co?
Tak na poważnie: wiadomo, że patola istnieje, ale zdradzę Wam sekret: istniała także i wcześniej, oraz istnieć będzie zawsze. Politykę socjalną trzeba zmienić, ale nie zrobią tego fejkowe wpisy w necie. One tylko skłócają społeczeństwo. Nic więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 2

@marucha79 Niby margines ale zobacz że każdy zna kilka takich osób. Weź pod uwagę że jeżeli taka rodzina dostaje nawet 4 tysiące + mieszkanie socjalne + żarcie z mopsu + ciuchy itd. To na taką rodzinę idzie pewnie miesięcznie z budżetu 10-12 tysięcy czyli musi się składać na jedną rodzinę kilka innych których potem mimo pracy nie stać na różne rzeczy albo przynajmniej muszą marzenia odkładać o kilka lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krzysztow_metalowiec
+9 / 11

takie pijaweczki są vkurviające, ale każdy przyzna im rację - po co pracowac, jak się dostaje 8 tys za leżenie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-1 / 17

nie wierzę. Fake.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2019 o 12:43

avatar komivoyager
+9 / 17

@Fragglesik chyba jednak nie, znam taką jedną, zgarnia kwotę niewiele niższą niż w tym democie, a niższa kwota wynika z tego, że nie ma faceta z rentą. Babiszon jest głupi jak but, nie wiem czy potrafi dobrze czytać i pisać, ale we wszelkich zasiłkach jest lepiej obcykana niż MOPS i Caritas razem wzięte.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2019 o 14:10

avatar RomekC
+3 / 3

@komivoyager Czy potrafisz wytłumaczyć w jaki sposób autor (@Revel) znalazł ten wpis po 11 minutach od pojawienia się?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
+1 / 11

To nie jest prawda. Zbyt ładnie napisane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fexeek
-1 / 5

Jak nie pracuje znaczy że analfabeta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gavio
-2 / 6

To akurat może być prawdziwe, bo mam przykład z życia. Przyszedł do mnie do pracy facet i chwalił się do chłopaków, że tak naprawdę nie musi pracować bo mieszkanie ma socjalne z Caritasu za które opłaca 200 złotych miesięcznie a czasem w ogóle nie płaci, w dodatku ma z pomocy jedzenie, średnio dwa razy w miesiącu wypchana lodówkę. Z Caritasu dostaje ubrania, przyniósł raz po takiej "dostawie" buty Nike i Reebok żeby sprzedać współpracownikom, po stówce mu wystarczyło, jakieś tam dresy Pumy miał, kilka jeansów... Oczywiście jemu się należy, bo jest w trudnej sytuacji, a ten chodzi i się śmieje. Dwa razy w miesiącu jest w Mopsie po coś, czasem na obiad sobie pójdzie, żyć nie umierać :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
+5 / 5

Wątpię by dostawał tyle jedzenia by normalnie z tego wyżyć, raczej trochę ryżu itp. Raczej na samym ryżu i kilku puszkach konserw nie wyżyjesz cały miesiąc. W te buty też wątpię, raczej skitrał gdzieś podróby i chciał zarobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+1 / 1

@Gavio gość chodzi na obiad do mopsu? co to za mops macie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 1

@Slawa238 Jeżeli chodzi o jedzenie to jest to zwykle pare kg mąki, makaronu, ryżu i innych rzeczy które mogą dłużej postać oraz warzywa i owoce w mniejszej ilości, tak więc trzeba jedynie mięsa dokupić lub jak ktoś jest wege to więcej warzyw. Ciuchy firmowe czasem da się trafić. Sam nigdy nie byłem beneficjentem mopsu ale znam kilka rodzin które korzystają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 0

@7th_Heaven pewnie chodziło o to że mops załatwia obiady w stołówce, co akurat jest prawdą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 9

tak KO to nie jest jakaś fajna bajka, ale wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2019 o 16:41

T Tfujnick
-2 / 4

@YszamanY Powinno być "czarna ospa" i "ebola".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-1 / 1

@Tfujnick właśnie nie, czarna ospa i wietrzna ospa , Ko- chce obniżyć podatki dać pracującym zabrać koryto bogaczom- źle ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@YszamanY Aby obniżyć podatki trzeba by gdzieś obniżyć koszty a z tego co mówią to nie mają zamiaru nigdzie kosztów obniżać, chyba że będą to robić na kredyt i jeszcze bardziej zadłużać państwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 0

@kibishi liczę że dla swojego pomysłu ograniczą koszty nie swojego pomysłu czyli koryta plus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@YszamanY Zapowiadali że tego nie zrobią więc tak czy tak złamią którąś z obietnic, co w sumie kiedyś już robili, mieli swoją szanse i jej nie wykorzystali tak samo jak aktualny rząd więc teraz dobrze było by dać komuś innemu spróbować, może się w końcu trafi ktoś kto pozwoli nam zwykłym pracującym ludziom poprawić sytuacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 0

@kibishi ale zdajesz sobie sprawę że nie ma innych ?
"- Chcemy, by państwo wreszcie zaczęło szanować człowieka, który pracuje. Dlatego, podwyższymy pensje ludzi aktywnych zawodowo poprzez: niższy PIT i ZUS dla wszystkich pracujących oraz wsparcie dla zarabiających minimalną pensję w postaci premii miesięcznej w wysokości 600zł. Poza tym, zainwestujemy w młodych ludzi - przygotujemy specjalny pakiet startowy wspierający rozpoczęcie przez nich aktywności zawodowej. Wyrównamy też płace kobiet i mężczyzn za tę samą pracę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@YszamanY Jak to nie ma innych, przed sekundą sprawdziłem na wikipedii i mamy 92 zarejestrowane partie polityczne, plus jeszcze inne podobne twory typu Kukiz, z czego w sejmie i senacie swoich przedstawicieli ma 18 to że większość z tych partii nie ma siły przebicia to już zasługa tych rządzących od 89 roku bo przecież kto kontroluje media ten ma władzę, nie spotkałem się aby chociaż nazwa połowy tych partii pojawiła się w mediach a nawet jeżeli się pojawiają to dosłownie na sekundy w przeciwieństwie do PO i PIS o których co chwilę jest głośno.

Pytanie kto za to zapłaci, jeżeli ktoś chce obniżyć podatki za czym jestem jak najbardziej musi powiedzieć gdzie obetnie koszty, jeżeli chodzi o ZUS to od wielu lat jest dodatkowo dofinansowywany z budżetu więc aby obniżyć składki trzeba będzie podnieść podatki aby wyszło na zero. Jeżeli ta premia to ma być podniesienie płacy minimalnej to jestem przeciw, wolę zwiększenie kwoty wolnej od podatku przynajmniej do poziomu 12x minimalna pensja. Aktualnie nie trzeba wspierać młodych, brakuje pracowników więc każdy raczej jakąś pracę znajdzie tylko musi chcieć a jak nie chce to i żadne wsparcie nie pomoże. Jeżeli chodzi o płace kobiet i mężczyzn to są takie na jakie te osoby się zgadzają więc w czym jest problem? Dodatkowo pracodawcy nie chcą płacić kobietą tyle co mężczyzną z 2 powodów po pierwsze kobiety zachodzą w ciąże co jest sporym kosztem dla pracodawcy biorąc pod uwagę koszty które ponosi biorąc pod uwagę że nie ma pracownika przez długi czas po 2 przy pracy fizycznej kobiety są zwykle mniej efektywne a to właśnie efektywność pracy powinna decydować o płacy.
Czekam na kolejne argumenty które są bez poparcia jak to zwykle w Twojej partii bywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 0

@kibishi rozmawiamy o realiach czy o marzeniach ? za 3 miesiące wybory już nie ma czasu na nic. jakie te partie mają programy by zadowolić miliony roszczeniowych i mściwych polaków ? zdajesz sobie sprawę z ordynacji wyborczej ? karzdy głos oddany na nic nie znaczące ugrupowanie nie wchodzące do sejmu jest przypisywany pierwszemu ugrupowaniu -stać cię na luksus dania mafii pisowskiej większość konstytucyjną by ludzie z wykształceniem podstawowym i gimnazjalnym urządzali Ci życie ,byś na nich pracował i im dawał kasę ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2019 o 23:32

M maxime
0 / 0

@YszamanY Z PO jest jeden problem - Prawie nigdy nie realizowali obietnic. I nawet gdyby Schetyna miał super program, mało kto potraktuje to poważnie. Przykro mi to mówić, bo PiS to zupełnie nie moja bajka, ale tu tkwi ich przewaga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 0

@maxime nie zaklinam rzeczywistości, zgadza się , ale jeżeli nie zrealizują obietnic zostaną zjedzeni przez pis i nie istnieją w następnych wyborach - chyba lepiej zaryzykować obietnice PO jak teoretyczne państwo pis-u na wzór węgier ,tym bardziej że nie ma innej partii mogących realnie wygrać z sektą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ddarek
-2 / 14

Demot dla idiotów. Już widzę jak Polki rzucają pracę i rodzą dzieci .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2019 o 20:21

avatar RomekC
-4 / 6

@ddarek Jak widać ich tu nie brakuje :-(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+2 / 4

@pani__jeziora wreszcie ktoś się odezwał myślący. Ludzie czytają takie fejkowe wpisy a potem widząc matkę z dzieckiem od razu pioruny z oczu że okrada ich z ich pieniędzy, że pewnie patola, że "madka". Powoli to się zaczyna przenosić na wszystkie kobiety: coraz częściej dzieli się je na nierobów i feministki. CO te internety robią ludziom z mózgami to ja nie wiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fahrmass
+2 / 6

Trolle, wszędzie trolle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adawo
+3 / 3

Ciemna strona socjalizmu, chociaż akurat to to fake.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
0 / 4

Raczej fejk, bo tak naprawdę z socjalu można dostać o wiele więcej, niż to, co zostało tu wymienione. Staram się nie wczytywać w to za wiele, bo i tak pracując, czuję się ostatnio jak frajer.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amarthar
+1 / 5

Z tej strony pracownik mopsu. Niestety takie kwoty to rzeczywistość. Jak jest rodzina wielodzietna, niepracująca i z problemami alkoholowymi to nie dość, że 7000 to normalka, to jeszcze do tego dochodzą dopłaty do szkół i przedszkoli dla dzieci, wyprawki, świetlice pozalekcyjne, darmowe remonty, ubezpieczenie, meble, itp.

A jak to jeszcze rodzina ciapatych, to na start mają ze 2-3 tysiące...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noah_123
+1 / 1

Przeciez właśnie pracownicy mopsu mogą sprawdzać na co idą pieniądze czy rodzina nie żyje ponad stan itd. Ale po co przecież lepiej wypełnić kwity dać kasę (przecież nie swoją) i siedzieć dalej w foteliku. Możecie sprawdzać na co idzie kasa nikt wam nie broni, a wręcz powinniście

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+1 / 1

@amarthar oo, jak miło, pracownik mopsu zarejestrował się raptem kilka dni wcześniej żeby uraczyć nas tym jakże nie trollowym wpisem :) dziękujemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michaler
0 / 0

@7th_Heaven rejestracja 4 lipca 2017

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 1

@michaler oh, przepraszam, faktycznie nie kilka, tylko kilkanaście dni. Wsam raz, żeby uskutecznić jakąś propagandę pt kilka demotów + kilka komentarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michaler
0 / 0

@7th_Heaven 2 0 1 7 ===2017==== .....::::2017::::....... No ale nie twierdze że nie jest to ściema tak jak mówisz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2019 o 20:27

A amarthar
0 / 0

@noah_123 I sprawdzają. Jak nie wydają pomocy celowej zgodnie z przeznaczeniem, to pomoc jest cofnięta i żądamy zwrotu. Ale co z tego, jak zwrócić nie mają z czego (bo kasa już wydana) i te pieniądze po prostu przepadają, więc trzeba sprawę przekazać do sądu i się bawić z komornikami... Ale te największe kwoty to nie jest pomoc celowa, ale zwykle zasiłki stałe lub okresowe, czyli tzw. "na życie" i z tego klienci nie muszą się rozliczać. Dodatkowo: dopłaty do szkół, remonty, ubezpieczenia to są płacone bezpośrednio przez mops do odpowiednich placówek/firm, więc tego raczej wydać na pierdoły się nie da. Nie zmienia to faktu, że takie niepracujące rodziny żyjące z zasiłków to wszystko mają podane na tacy i nieopodatkowane, więc po kiego grzyba mają się brać za robotę? I nie chrzań mi tu, że pracownik socjalny to tylko siedzi sobie w foteliku. Wywiady przeprowadzane są właściwie codziennie, a jeden pracownik ma do obskoczenia mniej więcej 15-20 ulic tygodniowo, bo wywiady muszą być przeprowadzone w miejscu zamieszkania klienta. Zwykle wygląda to tak, że dany pracownik ma 4 godziny dziennie na przyjmowanie klientów w ośrodku, a pozostałe 4 jest w terenie. A co do tego, że pracownik socjalny ma dać kasę "nie swoją", to muszę cię zmartwić, ale pracownicy socjalni są zatrudnieni na zwykłą umowę o pracę i, jak każdy pracujący, muszą płacić podatki, zus, itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxime
0 / 0

@amarthar jeśli faktycznie jesteś pracownikiem mops, zdradź mi jak to jest, że nikogo z was nie interesuje skąd rodzina pięciorga dorosłych nierobów, którym trzeba do wszystkiego dopłacać, ma pieniądze na puszczanie z dymem 8-9 paczek papierosów (o piwie nie wspominając)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amarthar
-1 / 1

@maxime Piwo nie jest drogie, a papierosy to nie kupują normalnych sklepowych tylko tytoń. Pół kilo tytoniu z przemytu kosztuje 35-40 zł + paczka gilz 500 sztuk za 5-6 zł (do tego maszynka do nabijania za 10 zł) i mają zapas na 1-2 miesiące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 0

@amarthar pracowniku socjalny zdradź nam proszę jaki to ustęp polskiego prawa uprawnia zdrowe, dorosłe, dobrowolnie niepracujące osoby, do korzystania z pomocy socjalnej na poziomie takim, jak opisujesz, czyli właściwie całkowitego utrzymywania przez państwo? Nie zapomnij proszę dodać, dlaczego osoby bezdomne są spod tego prawa wyjęte.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amarthar
0 / 0

@7th_Heaven Wielodzietność rodzin. Im więcej mają dzieci na utrzymaniu, tym więcej dostają od opieki. Cały czas piszę tu o rodzinach. Samotne osoby bezrobotne to mogą liczyć jedynie na ok. 350 zł miesięcznie + obiady i wydawka żywności przyznawane okresowo co 3 miesiące. Bezdomni to zazwyczaj osoby samotne. A jak bezdomny pracuje, to nie należy mu się nic i do tego musi jeszcze płacić za pobyt na noclegowni (ok. 400 zł miesięcznie za pokój dzielony z 3 innymi osobami).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arbitra
-1 / 3

To i tak miki, pomimo że została zawyżona wysokość świadczeń w tej historii. Rodzina zastępcza dostaje około 1500 zł na każde dziecko. Przyjmijmy 4 dzieci, to już maja 6k. Do tego dodatek typu 500+ x4, to mają 8k. Są też inne dodatki finansowe i materialne. Sami osądźcie co o tym myśleć i czy tak powinno być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+2 / 2

@Arbitra 1. Stać się rodziną zastępczą nie jest tak łatwo - trzeba przejść stosowną weryfikację - do biedy ani patoli dziecka nikt nie odda.
2. Rodzina zastępcza to nie to samo, co adopcyjna. Rodzice biologiczni nie tracą całkowicie praw rodzicielskich, tylko mają je ograniczone czasowo - mogą mieć kontakt z dzieckiem i nawet pewien wpływ na jego życie, po poprawie ich sytuacji dziecko wraca do nich.
3. Pieniądze na dziecko w rodzinie zastępczej przyznawane są już od co najmniej 28 lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arbitra
0 / 0

@7th_Heaven I tu się mylisz, bo prowadzę od prawie 20 lat kancelarię prawną i moja wiedza praktyczna diametralnie rożni się od Twojego postrzegania tej sprawy. Przykre, ale prawdziwe, chociaż na szczęście nie wszyscy rodzice zastępczy są tacy. Zastanów się nad jedną rzeczą, a mianowicie jeśli tak bardzo chcą wychować czyjeś dziecko, bo np. sami nie mogą mieć, to dlaczego nie adoptują tylko zostają właśnie rodziną zastępczą? Po adopcji nie dostają żadnego wsparcia finansowego i tyle w temacie. Co do powrotu/kontaktów dziecka do rodziców biologicznych, to trzeba to wywalczyć w sądzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reyden
0 / 2

Po to pracować aby nie być pasożytami , zabezpieczyć przyszłość tej 4 dzieci i swoją własną ( bo niech się nikt nie łudzi - 500+ czy inne plusy i minusy od P{S nie będą trwać wiecznie ) .
Ale nie , państwo wolą żyć na koszt innych .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skaater950
-1 / 1

Nie to, że zawiść mnie zżera ale nosz do ciężkiej cholery... Pasożyty, nieroby, debile. Ja napierniczam w robocie 5-6 dni w tygodniu a pieniądze 2 razy mniejsze od tego co to durne babsko pisze. Rzygać się chce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@skaater950 Czy jeśli napiszę Ci, że to fejk to uspokoisz się?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skaater950
0 / 0

@RomekC Zapewne jest to fejk. Tylko wiesz, że niektórzy na prawdę tak mają?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@skaater950 Nie wiem i dzięki temu żyję w spokoju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
+1 / 1

@RomekC zazdroszczę)albo i nie) ci podejścia, mnie mierzi wyzysk i niesprawiedliwość :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@FenrirIbnLaAhad Czy oprócz mierżenia następuje jakaś interakcja między Tobą a wyzyskiem i niesprawiedliwością :?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
+1 / 1

@RomekC staram się nad sobą panować, ale zdarza mi się wdać w kłótnie z kimś traktującym to jako normalność...
w miarę możliwości uświadamiam też ludziom żeby nie pozwalali się tak traktować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@FenrirIbnLaAhad O to mi chodziło. Fajnie że coś robisz. To może prowadzić do zmiany sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+1 / 1

Ja nie rozumiem, jak można siedzieć tylko na kupie z 4 dzieci. Przecież praca to jest odskocznia i oaza spokoju w takiej sytuacji. Po tygodniu miałbym stany depresyjne i gotów bym był nawet dopłacać do mojego zatrudnienia. Dzieci są spoko po pracy. Jakaś równowaga jest potrzebna w życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
-1 / 3

Ja kiedyś chcialem, żeby coś się zmieniło. Teraz marzę o kryzysie gospodarczym i powtórce z Grecji, bo to jest jedyne lekarstwo na głupotę pieprzonych Polaczków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
-1 / 1

@Ynfluencer Wenezuela. Grecja to żadne lekarstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrProgramista
-1 / 1

@Syphar Profilaktycznie skupuję euro, dolary, juany i jeny. Trochę co miesiąc. Jeśli kryzysu nie będzie, dużo nie stracę. Jeśli jednak mam rację i wszystko za jakiś czas j*bnie, przynajmniej spłacę kredyt na mieszkanie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
0 / 0

@MrProgramista Jeśli można coś doradzić to chciałbym zauważyć, że nadal kupujesz pieniądz fiducjarny. Rzuć sobie okiem na zadłużenie Japonii i zerknij na programy dodruku FEDu i EBC. Z juanami może być lepiej gdyż Chiny skupują a przynajmniej kupowali złoto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanTalonik2
+1 / 3

Fajna ta podpucha.. taka niezbyt wyszukana...

Granie na niskich instynktach, na zawiści, zawsze w modzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrProgramista
+3 / 5

Trochę ściema, bo tyle kasy na czwórkę dzieci nie da się wyciągnać, ale porusza ważny temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieKapuste
+2 / 2

Państwo to może dać co najwyżej dupy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
+3 / 3

Tylko na boga nie myślcie, że głosowanie na platformę to zmieni!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Okomorskie
-1 / 3

zydowo chce zabrac Polske a wy o 500 tylko ...daja wam zeby w kolejnych latach przygotowac prawo do odbierania wam domow i majatkow...pamietajcie ze te 500 to jest od bankow zydowskich z usa ....bedziecie jeszcze plakac za kilkanascie lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
-2 / 2

Myślę, że to fake. Mimo to - pouczający. Bo pytanie jest dobre i logicznie uzasadnione. Nie ma co się burzyć. Skoro głosujemy na partie (bo to nie tylko PIS) hołdujące redystrybucji to taka postawa jest jak najbardziej logiczna mimo, że niemoralna. No bo na logikę - po co jeszcze mieliby pracować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bloodonice
+3 / 3

Przecież to śmierdzi fejkiem na kilometr...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cwic
+4 / 6

Trolling... Max dostają 3200 - 3300 i możliwe że mieszkanie socjalne. Na alkoholizm nie dostanie renty, jeśli ma to z innego powodu. 3300 przy 6ciu osobach to jest 550 miesięcznie na łeb, kokosy w ch.j

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotobujca
-1 / 1

tak tylko potem ejst rozpacz jak nagle rodzice sie budza ze snu kiedy dzieci osiagaja 18 lat i koncza szkoly.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wujekdobrrarada
-2 / 2

Uśpiłbym was! Wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jaskierrro
0 / 0

Nie wiem już co jest gorsze. Ludzie wymyślający i piszący takie fejki. Czy ci ludzie którzy w to zawzięcie wierzą i piszą wywody na pół strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Donka1
0 / 0

Ja tam nie zazdroszczę tych wszystkich socjali, trzeba być nienormalnym żeby chcieć tak żyć. Ja wolę pracować i nawet mieć mniej, ale mieć szacunek w społeczeństwie, dawać dobre wzorce dzieciom, być po prostu normalnym człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem